» »

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

««
29 / 48
»»

m0LN4r ::

glede na statistike kriminala in eno najbolj varnih evropskih mest.
Govorimo o Slovenskih mestih zaenkrat. Ko bo v Ljubljani miljon ljudi, bo streljanje po ulicah in policija 24/7 nekaj vsakdanjega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Valvoline ::

m0LN4r je izjavil:

glede na statistike kriminala in eno najbolj varnih evropskih mest.
Govorimo o Slovenskih mestih zaenkrat. Ko bo v Ljubljani miljon ljudi, bo streljanje po ulicah in policija 24/7 nekaj vsakdanjega.

Tisto prvo ja, za drugo pa dvomim.

Holedino ::

Valvoline je izjavil:

Holedino je izjavil:

Ni res, degradacija je 1 % na leto, to pomeni 80 % kapacitete po 20 letih uporabe, beri študije.

How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat chargeshttps://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Prakticno vsak zgodnji model s ima zamenjano baterijo, nekateri po 2 in vec.

Laž.

Degradacija je mogoce 1% letno, po 10 letih pa instant kaput cez not, brez nobenega opozorila.


To se nikoli ne zgodi, kapaciteta lepo pada, na začetku malo več prvo leto, nato pa se na koncu spusti pod 0,5 % na leto:

nejc_nejc ::

Matr ste zašli al pa smo....

Kobayasi nas je že okaral.

Grennhorn,
ali so ventilčki na EV boljši ali enako kvalitetni kot na klasiki?

Holedino ::

m0LN4r je izjavil:

glede na statistike kriminala in eno najbolj varnih evropskih mest.
Govorimo o Slovenskih mestih zaenkrat. Ko bo v Ljubljani miljon ljudi, bo streljanje po ulicah in policija 24/7 nekaj vsakdanjega.


Slovenija je najbolj varno SLOVENSKO mesto. KLIK:
Katera sta najbolj varno mesto in občina v Sloveniji?
"Dobili smo uraden odgovor, kje je najbolj varno živeti v Sloveniji. Od mest je to kar glavno mesto Ljubljana, od občin pa Občina Tržič."https://www.24ur.com/novice/slovenija/k...

ZAKAJ ti moral vsak link 5 krat dat preden ga klikneš?!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Kaj to? Uraden odgovor Holedino Press?
Saj to ze vemo, da ti zivis v mehurcku.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Ja to je glede na raziskavo ki so jo izvajali. Je vse povedano v video prispevku na 24.ur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Lej ti bumbar, avto pripelje vecino ljudi do sluzbe, da sploh majo kaj.

Bumbar si ti, ne jaz. Kar 50 % vseh slovencev ima službo stran manj kot pol urce stran s kolesom! NE verjameš!? Statistični urad ima podatke, kar poglej jih! ;)
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...


A zato se vsak dan 250.000 delovnih migrantov vozi v ljubljano delat?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

Ljubljana je najbolj varno mesto v letu 2018
https://www.ljubljana.si/sl/aktualno/lj...

"V okviru 10. mednarodne konference Dnevi korporativne varnosti smo že tretjič prejeli nagrado Slovenska velika nagrada varnosti (Slovenian Grand Security Award) v kategoriji "najbolj varno mesto za leto 2018".

Nagrada nas zavezuje, da nadaljujemo z našimi aktivnostmi, ki lahko bistveno pripomorejo k višji stopnji varnosti meščank in meščanov ter zagotavljajo varno življenjsko okolje, pri čemer je pomembno predvsem osveščanje, izobraževanje in povezovanje prebivalcev, da se aktivno pridružijo in sodelujejo pri preprečevanju kriminalitete na lokalnem nivoju.

Ljubljana je varno mesto
Temu pritrjujejo tudi statistični podatki, ki kažejo ugoden trend na področju kaznivih dejanj. V letu 2018 smo zabeležili zmanjšanje kaznivih dejanj tako splošne premoženjske kot tudi gospodarske kriminalitete.

Na Mestni občini Ljubljana se zelo dobro zavedamo pomena varnosti, zato zagotavljanju in skrbi za javno varnost namenjamo izjemno veliko pozornosti in v ta namen organiziramo različne dogodke, akcije, posvete in konference."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Eh 250.000 se jih vozi, ker se rajsi vozijo, kot pa placujejo oderuske najemnine za luknje v mestu, da jim potem na koncu mesca niti za avto ne ostane.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Ne. Ljudem paše družba in mestni utrip. Marsikdo se ne počuti dobro med kmeti in njihovemu zelo preprostemu in nazadnjaškemu vedenju/prepričanju, marsikomu ne paše da ga cela vas opravlja zato ker se je odpravil zvečer k punci. Marsikomu tudi ne paše da ga vaške babure čudno gledajo samo zato ker ima zelen pramen v laseh.


Potem pa otroci ne upajo bosi hodit po travi in ne vedo, da krave niso vijoličaste. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Lej ti bumbar, avto pripelje vecino ljudi do sluzbe, da sploh majo kaj.

Bumbar si ti, ne jaz. Kar 50 % vseh slovencev ima službo stran manj kot pol urce stran s kolesom! NE verjameš!? Statistični urad ima podatke, kar poglej jih! ;)
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...


A zato se vsak dan 250.000 delovnih migrantov vozi v ljubljano delat?



https://siol.net/avtomoto/novice/ti-pod...

V Ljubljano dnevno 112 tisoč delovnih migrantov
https://siol.net/avtomoto/novice/ti-pod...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

nejc_nejc je izjavil:

Matr ste zašli al pa smo....

Kobayasi nas je že okaral.

Grennhorn,
ali so ventilčki na EV boljši ali enako kvalitetni kot na klasiki?


Tama je o avtomobilih.
Tle mamo strojnika, ki se spozna....
Prosim odgovor.

Holedino ::

Torej ni res da se v Ljubljano vozi 250.000 delovnih migrantov, ampak se jih 112.000, kar je približno 5,6 % prebivalcev SLovenije, oziroma 13 % delovno aktivnih ljudi. Torej MANJ kot 6 %. To NIKAKOR ne zanika dejstva statističnega urada ki pravi da več kot 50 % Slovencev ima manj kot pol ure s kolesom. In veliko izmed teh 112.000 migrantov v Ljubljano ima do službe MANJ kot 20 km, kar je pol ure s kolesom v eno smer.

VEČ kot polovica vseh Slovencev ima MANJ kot pol urce s kolesom do službe in manj kot 20 minut z električnim kolesom. Kar četrtina ima manj kot 10 minut z električnim kolesom do službe, ter manj kot 15 minut z navadnim kolesom, še kej?
Graf je iz statističnega urada Republike Slovenije, uradni podatki.


Novo v podatkovni bazi SI-STAT: Dnevna mobilnost potnikov, 2017 – podrobnejši končni podatki
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino:


Luksusni decko iz tajvanske!
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Ahim ::

Holedino je izjavil:

Grem stavit da 99 % ljudi ni nikoli izračunalo koliko jih avto stane v 50 letih. Če bi, potem bi jih kap zadela. Zneski so OGROMNIII!! Ti veš koliko te avto stane v 50 letih?... ... Se mi je zdelo! :)

Prej kot pa ti bucman :)) V celotni delovni dobi (ki je obdobje, v katerem realno ljudje nekaj zasluzijo), vecina ne zasluzi z nevemkaksnimi teoreticnimi dobrimi investicijami vred, niti blizu 2 milijonov EUR. To je okroglih 40K EUR na leto, 3.3K EUR na mesec, bistveno vec kot ostane povprecnemu Janezu (ki ima koliko, eno tretjino od tega prihodkov preden placa za hrano, stanovanje, davke, vzdrzevanje, bicikel in pocitnice na Tajskem v vili z bazenom za 50 EUR na dan?).

Toliko jim ne ostane niti v (max.) 40 letih delovne dobe, kaj sele v 50 letih, ki neizzogibno vkljucujejo ali obdobje pred zaposlitivjo ali pa obdobje po upokojitvi, se pravi mesecna stevilka bi morala biti se bistveno visja.

Z investicijami je pa spet tako, da kar nekateri dobijo, to drugi izgubijo, in v povprecju ni nobenega efekta (zero sum game).

Od mnozice tvojih presnjih vzdevkov na tem forumu vem, da si debil; ne razumem zakaj moras to kar naprej kazat?

Holedino ::

Prej kot pa ti bucman

Bučman si ti, ne jaz. :D Zakaj pol nisi zračunal, zakaj sem jaz zračunal zase prej od tebe?

V celotni delovni dobi (ki je obdobje, v katerem realno ljudje nekaj zasluzijo), vecina ne zasluzi z nevemkaksnimi teoreticnimi dobrimi investicijami vred, niti blizu 2 milijonov EUR.

Če bi imeli 600.000 € na razlogalo kolikor v 50 letih stane avto, potem BI LAHKO vlagali in zaslužili. Tako pač imajo namesto tega avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

KAKŠNA JE KVALITETA VENTILČKOV?

Holedino ::

To je okroglih 40K EUR na leto, 3.3K EUR na mesec, bistveno vec kot ostane povprecnemu Janezu (ki ima koliko, eno tretjino od tega prihodkov preden placa za hrano, stanovanje, davke, vzdrzevanje, bicikel in pocitnice na Tajskem v vili z bazenom za 50 EUR na dan?).

Upoštevat moraš da razliko ki bi jo drugače zmetal za avto vlagaš v delnice in sklade, na ta način je 600.000 EUR prihranka če voziš zjebano bencinsko garo, če pa voziš nov avto pa še 2 ali 4x toliko (torej lahko preko 2,4 milijona evrov). Vedet moraš tudi da denar ki ga vložiš v prvem letu se 49 let obrestuje (obrestno obrestni račun, pridejo bolano veliki zneski pri 49 letih obrestvanja ker so obresti od obresti od obresti), denar ki si ga vložil drugo leto se obrestuje 48 let in tako naprej. Kdor pozna lepoto obrestnega računa bo vedel o čem govorim. Video poglej:


Z investicijami je pa spet tako, da kar nekateri dobijo, to drugi izgubijo, in v povprecju ni nobenega efekta (zero sum game).

To ni res. AMpak tudi če bi bilo in ne bi nikamor vlagal, je najbolj shit kanta Citroen Saxo ki ga kupiš 10 let starega v 50 letih 250.000 EUR. Smo že računali v temi za nazaj, pobrskaj. Ti bom linkal spodaj par komentov dol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Damn. Najemnisko stanovanje v mestu me pride 4x tolko kot stanovanje na vasi + avto.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Ahim ::

Glupi inzenir in njegova matematika:
 Hlodino

Hlodino

m0LN4r ::

Upoštevat moraš da razliko ki bi jo drugače zmetal za avto vlagaš v delnice in sklade,
Kaksno razliko, ce mi od mescanskega lajfstajla ne ostane nic?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Holedino je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Jaz npr vedno kupim rabljen preverjen model vzdrzevan avto star tm 9-10 let za 2-3k, furam 2-3 leta prodam za enako cifro ali za vec. Vse sam poservisiram, gume zimske ter letne vedno kupim za drobiz rabljene novejsega letnika kot nove komplet na platiscih, stare pravtako prodam v kompletu dokler so se dobre tudi za ok denar tak da prakticno ni nobenega doplacila itn. Kupim komlet za 100-150e, starega prodam za 80-100e. :V Olje nabavim pri leclercu ko je v akciji za 13-15e 5 litrou itn. Strosek mam sam registracije ter seveda za gorivo, mogoce kaksno obcasno izredno popravilo na 2-3 leta ranga 30-50e, diy seveda. :V Za 1.3 cdti 90 konjev registracija vse komplet z zavarovanjem stane 200e letno. Prava bogatija kot un trola ja.
:))


Bom zračunal zate ki kupuješ rabljene gare stare 9 do 10 let za 3 jurje kot si povedal. Okej. Pri novih avtih je cifra krat 4 vsaj. Okej.

50 let / 2,5 leta = 25 avtov kupljenih v 50 letih. Da po 3 letih prodaš za isto cifro je laž. Recimo da če za 3000 EUR kupiš da prodaš za 2000 EUR. Okej. To pomeni 25 avtov x 1000 EUR = 25.000 EUR za avte v 50 letih za nakup. Zdej pa gorivo. Ker nisi povedal koliko se voziš recimo rečmo da delaš 100 km na dan. To pomeni vsak dan pokuriš 6,5 litra dizla. To pomeni v 6,5*1.6EUR/l = 10,4 EUR na dan, krat 365 dni v letu je 3769 EUR krat 50 let je 189.800 EUR za gorivo v 50 letih. Registracija in zavarovanje praviš 200 EUR letno (to more bit res nekaj ranga Citroen Saxo, kaj večjega je tako veliko več, ampak okej recimo da se voziš v Citroenu Saxo). 200 EUR na leto krat 50 let je 10.000 EUR. Zdej smo že na 224.800 EUR vse skupaj. 50 EUR zgubička po enih gumah vsake recimo 1,5 leta je to še 1670 EUR za gume v 50 letih. Olje 14 EUR na liter krat 50 let je 700 EUR. Torej smo vse skupaj že na 227.170 EUR. Cestna taksa za kanto Citroen Saxo je 100 EUR na leto, kar je 5000 EUR v 50 letih. Smo že na 232.170 EUR vse skupaj. Filter kabine na 1,5 leta recimo ene 15 EUR po filtru je 500 EUR v 50 letih in smo že na 232.670 EUR. Potem imamo tukaj še oljne filtre, pa jernen, pa olje direnciala (ki ga verjetno pa ne menjaš sam) in še kaj se zihr pokvari na teh starih kantah ipd ipd.

Torej avto ki ga servisiraš sam, večino stroškov vzdrževanja in popravil sploh upoštevali nismo (da se kaj pokvari je tako loh jurja ali več) in s katerim delaš samo 100 km na dan te stara kanta ranga Citroen Saxo pride 232.670 EUR!


TOLE ZGORAJ PREBERI za Valvorineta ki vozi avto ranga kanta Citroen Saxo za 3 jurje 10 let starega in ga servisira sam z najcenejšim oljem iz Leclerca in ga stane zavarovanje in registracija samo 200 EUR letno in se mu nikoli nič ne pokvari tako dalje, skratka magični avto ki v realnosti ne obstaja in ga kljub temu zadeva košta 232.670 EUR v 50 letih. Če pa voziš nove avte je pa še veliko več. Ahim: ravno obratno, jaz nisem glup, izmerjeno imam IQ s strani mense tak da spadam po 1 % najbolj pametnih v populaciji, glup je tisti ki nikoli nič ne izračuna in živi na avtopilotu družbe, ter kot ovca dela stvari samo zato ker "vsi tako delajo".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Valvoline ::

Mamin inginercek pozablja da je javni prevoz dejansko sranje v razsulu ter drazji kt osebni. Kljub temu da vsi z avtami preko davkov prispevamo mastne dinarcke za to javno neuporabno skrupucalo. Za primer vozovnica MB-LJ za ICS je 13e za 2 razred 17e za prvi, cenej prides ce se sam furas z avtom ce sta 2 ali vec je debata itak brezpredmetna. Avtobus je pa se 50% drazji.

Zgodovina sprememb…

Ahim ::

Holedino je izjavil:

To je okroglih 40K EUR na leto, 3.3K EUR na mesec, bistveno vec kot ostane povprecnemu Janezu (ki ima koliko, eno tretjino od tega prihodkov preden placa za hrano, stanovanje, davke, vzdrzevanje, bicikel in pocitnice na Tajskem v vili z bazenom za 50 EUR na dan?).

Upoštevat moraš da razliko ki bi jo drugače zmetal za avto vlagaš v delnice in sklade, na ta način je 600.000 EUR prihranka če voziš zjebano bencinsko garo, če pa voziš nov avto pa še 2 ali 4x toliko (torej lahko preko 2,4 milijona evrov). Vedet moraš tudi da denar ki ga vložiš v prvem letu se 49 let obrestuje (obrestno obrestni račun, pridejo bolano veliki zneski pri 49 letih obrestvanja ker so obresti od obresti od obresti), denar ki si ga vložil drugo leto se obrestuje 48 let in tako naprej. Kdor pozna lepoto obrestnega računa bo vedel o čem govorim. Video poglej:


Z investicijami je pa spet tako, da kar nekateri dobijo, to drugi izgubijo, in v povprecju ni nobenega efekta (zero sum game).

To ni res. AMpak tudi če bi bilo in ne bi nikamor vlagal, je najbolj shit kanta Citroen Saxo ki ga kupiš 10 let starega v 50 letih 250.000 €. Smo že računali v temi za nazaj, pobrskaj.

Joj debil, razlozi nam kako ni res da kolikor ena stran dobi v investicijah, nekdo drug izgubi?

Pa kdor pozna lepoto obrestno-obrestnega racuna, ga morda zna aplicirat tudi na nominalno vrednost denarja ("infalcija") in ce ni tako zabit kakor ti, lahko gre tudi pogledat dolgorocno donosnost povprecnih nalozb. ker ni neumen kakor ti, mu je tudi jasno, da povprecnim ljude od celotnega prihoda ostane razpolozljivega le manjsi del ... ti pac ne mroes vedeti, ker se skrivas pri mamici in ti zaenkrat se polni hladilnik in placuje racune. Ko jih bos placeval sam, bos videl koiko ti ostane po vseh tistih finih izletih na Tajsko za 50 EUR na noc ... mi bos pokazal ekvivalent 2 milijonov EUR cez 50 let, OK? Do takrat se pa nehaj delat se bolj neumngea kot si v resnici 8-O

Holedino ::

Mamin inginercek pozablja da je javni prevoz dejansko sranje v razsulu ter drazji kt osebni.

Laž. To ne velja ne za bus ne za vlak. Kolo je pa skoraj zastonj. In 50 % Slovencev ima do službe manj kot 20 minut z e-kolesom in četrtino Slovencev ima manj kot 10 minut v eno smer z e-kolesom.

m0LN4r ::

Za 200k niti kolko tolko zrihtane luknje v LJ ne dobis, medtem ko za 200k dobis na vasi bajturino z ogromno parcelo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Kljub temu da vsi z avtami preko davkov prispevamo mastne dinarcke za to javno neuporabno skrupucalo.


Laž. Vsi z avti JEMLJETE z javne malhe. Date X, vzamete 10X. Škoda zaradi avtomobilskega izpuha je 12 % BDP letno glede na študije! 1 Avto družbo stane 14.000 EUR vsako leto. Študija tako pravi. Torej vi date v državno malho 700 EUR, VZAMETE pa 13.300 EUR vsako leto. Vsak avto je MINUS za proračun!!

Lifetime Cost Of Small Car $689,000; Society Subsidizes This Ownership With $275,000
"Cars can be convenient, but they are also incredibly costly, both to owners and society in general. New academic research has calculated that the lifetime cost of a small car--such as an Opel Corsa--is about $689,000, of which society pays $275,000. (A Mercedes GLC costs $1+m over an owner's lifetime.)"
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...

$275,000 je enako 280.527 EUR. Delimo z 20 let kot je živjenjska doba enega avtomobila in pride 14.000 EUR na leto!! PO enem avtu vsako leto! Vi date 20x manj v skupno malho kot pa iz nje VZAMETE!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

nejc_nejc je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Matr ste zašli al pa smo....

Kobayasi nas je že okaral.

Grennhorn,
ali so ventilčki na EV boljši ali enako kvalitetni kot na klasiki?


Tama je o avtomobilih.
Tle mamo strojnika, ki se spozna....
Prosim odgovor.


Evo še do sedaj, mi ni odhovoril.
Pa tak strokovnjak od strojnika.

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Lej ti bumbar, avto pripelje vecino ljudi do sluzbe, da sploh majo kaj.

Bumbar si ti, ne jaz. Kar 50 % vseh slovencev ima službo stran manj kot pol urce stran s kolesom! NE verjameš!? Statistični urad ima podatke, kar poglej jih! ;)
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...


A zato se vsak dan 250.000 delovnih migrantov vozi v ljubljano delat?



https://siol.net/avtomoto/novice/ti-pod...

V Ljubljano dnevno 112 tisoč delovnih migrantov
https://siol.net/avtomoto/novice/ti-pod...


Statistični urad pravi:
Podatki statističnega urada kažejo, da je d delovnimi migracijami v obeh smereh najbolj obremenjena občina Ljubljana, saj vanjo dnevno prihaja na delo nekaj več kot 134.100 oseb iz drugih občin, hkrati pa iz nje odhaja na delo v druge občine okoli 22.800 njenih delovno aktivnih prebivalcev. Oba tokova delovnih migracij sta tako za občino Ljubljana znašala okoli 156.900 delovno aktivnih oseb, pri čemer je bil migracijski tok v Ljubljano skoraj šestkrat številnejši kot iz Ljubljane.


Torej je na cestah vsako jutro 159k ljudi. Če je vsak v svojem avtu,... zato je nujno prepovedat vsa vozila v notranjosti obvoznice, pa urediti javni potniški promet.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Valvoline ::

Ce je plocevina ok,plus redno vdrzevanje pa to, starost avta sploh ni pomembna. Tisto poceni olje iz leclerca je povsem primerljivo 3x drazjim oljem ce ne boljse. Razni filtri bla bla to je vse drobiz. Olje menjam na vsakih 10.000km filter za olje na 30.000km oz pri 3 menjavi, filtre za zrak ter pecko na 50.000km al pa nikoli, pac redno spiham z kompresorjem.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Ahim je izjavil:

Holedino je izjavil:

To je okroglih 40K EUR na leto, 3.3K EUR na mesec, bistveno vec kot ostane povprecnemu Janezu (ki ima koliko, eno tretjino od tega prihodkov preden placa za hrano, stanovanje, davke, vzdrzevanje, bicikel in pocitnice na Tajskem v vili z bazenom za 50 EUR na dan?).

Upoštevat moraš da razliko ki bi jo drugače zmetal za avto vlagaš v delnice in sklade, na ta način je 600.000 EUR prihranka če voziš zjebano bencinsko garo, če pa voziš nov avto pa še 2 ali 4x toliko (torej lahko preko 2,4 milijona evrov). Vedet moraš tudi da denar ki ga vložiš v prvem letu se 49 let obrestuje (obrestno obrestni račun, pridejo bolano veliki zneski pri 49 letih obrestvanja ker so obresti od obresti od obresti), denar ki si ga vložil drugo leto se obrestuje 48 let in tako naprej. Kdor pozna lepoto obrestnega računa bo vedel o čem govorim. Video poglej:


Z investicijami je pa spet tako, da kar nekateri dobijo, to drugi izgubijo, in v povprecju ni nobenega efekta (zero sum game).

To ni res. AMpak tudi če bi bilo in ne bi nikamor vlagal, je najbolj shit kanta Citroen Saxo ki ga kupiš 10 let starega v 50 letih 250.000 €. Smo že računali v temi za nazaj, pobrskaj.

Joj debil, razlozi nam kako ni res da kolikor ena stran dobi v investicijah, nekdo drug izgubi?

Pa kdor pozna lepoto obrestno-obrestnega racuna, ga morda zna aplicirat tudi na nominalno vrednost denarja ("infalcija") in ce ni tako zabit kakor ti, lahko gre tudi pogledat dolgorocno donosnost povprecnih nalozb. ker ni neumen kakor ti, mu je tudi jasno, da povprecnim ljude od celotnega prihoda ostane razpolozljivega le manjsi del ... ti pac ne mroes vedeti, ker se skrivas pri mamici in ti zaenkrat se polni hladilnik in placuje racune. Ko jih bos placeval sam, bos videl koiko ti ostane po vseh tistih finih izletih na Tajsko za 50 EUR na noc ... mi bos pokazal ekvivalent 2 milijonov EUR cez 50 let, OK? Do takrat se pa nehaj delat se bolj neumngea kot si v resnici 8-O

6% obresti je omenjal in tajsko za 50€, mora bit pravi revez glede na to, da je kak res hud wellnes hotel v Italiji lahko tudi 300-400€ na noc in hodijo tja ljudje z avti, on pa z rukzakom na tajsko. Cringe.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Torej je na cestah vsako jutro 159k ljudi. Če je vsak v svojem avtu

Več. Ker ima skoraj še "vsak" Ljubljančan avto.. Skupaj preko 200.000 avtov znotraj obvoznice..

zato je nujno prepovedat vsa vozila v notranjosti obvoznice, pa urediti javni potniški promet.


SE STRINJAM!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Škoda zaradi avtomobilskega izpuha je 12 % BDP letno glede na študije!
Kaksna skoda?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Taka, beri:
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...

The economic costs of air pollution: Evidence from Europe

Air pollution is a major threat to human health, with only 1 in 10 people globally living in areas where air pollution is below recommended levels. This study shows that exposure to bad air quality in turn substantially reduces economic output per worker, because it induces absenteeism at work and reduces individuals' cognitive and physical capabilities.

Therefore, improving air quality can yield large economic benefits. Between 2000 and 2015, fine particulate concentration across the European Union declined by 20%, and the study estimates that this boosted EU GDP by 2.4%. Air quality improvements explain 15% of GDP growth in Europe over this period.

The study suggests that more stringent air quality regulations could be warranted based solely on economic grounds and may contribute positively to economic growth.

Ter taka:
Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto!
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...

Ter taka:
Lifetime Cost Of Small Car $689,000; Society Subsidizes This Ownership With $275,000
"Cars can be convenient, but they are also incredibly costly, both to owners and society in general. New academic research has calculated that the lifetime cost of a small car--such as an Opel Corsa--is about $689,000, of which society pays $275,000. (A Mercedes GLC costs $1+m over an owner's lifetime.)"
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...

$275,000 je enako 280.527 EUR. Delimo z 20 let kot je živjenjska doba enega avtomobila in pride 14.000 EUR na leto!! PO enem avtu vsako leto! Vi date 20x manj v skupno malho kot pa iz nje VZAMETE!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Torej je na cestah vsako jutro 159k ljudi. Če je vsak v svojem avtu

Več. Ker ima skoraj še "vsak" Ljubljančan avto.. Skupaj preko 200.000 avtov znotraj obvoznice..

zato je nujno prepovedat vsa vozila v notranjosti obvoznice, pa urediti javni potniški promet.


SE STRINJAM!!

To se pa jaz tudi strinjam. Mescanskim revezem je treba vzeti se to. Naj se cel lajf vlacijo po mestu z busom, pesakajo od postaje do postaje do smrti, al pa koristijo drage taksije.
Pa ce jim odvzamemo avte, jih za vikend ostane vec v mestu in ne bodo hodili v nase gozdove gobe nabirat in kakat.

Holedino je izjavil:

Taka, beri:
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...

The economic costs of air pollution: Evidence from Europe

Air pollution is a major threat to human health, with only 1 in 10 people globally living in areas where air pollution is below recommended levels. This study shows that exposure to bad air quality in turn substantially reduces economic output per worker, because it induces absenteeism at work and reduces individuals' cognitive and physical capabilities.

Therefore, improving air quality can yield large economic benefits. Between 2000 and 2015, fine particulate concentration across the European Union declined by 20%, and the study estimates that this boosted EU GDP by 2.4%. Air quality improvements explain 15% of GDP growth in Europe over this period.

The study suggests that more stringent air quality regulations could be warranted based solely on economic grounds and may contribute positively to economic growth.

Ter taka:
Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto!
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...

Ja ti si prime example, da je zelo skodljivo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

nejc_nejc ::

nejc_nejc je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Matr ste zašli al pa smo....

Kobayasi nas je že okaral.

Grennhorn,
ali so ventilčki na EV boljši ali enako kvalitetni kot na klasiki?


Tama je o avtomobilih.
Tle mamo strojnika, ki se spozna....
Prosim odgovor.


Evo še do sedaj, mi ni odhovoril.
Pa tak strokovnjak od strojnika.


Ocitno je Grennhorn še neotesan in nam starejšim nevednežem sploh ne odgovarja.

Valvoline ::

Mamin sincek, ce bos zmanjsal 50% na prehranjevanju lahko tudi prsparas 500k v 50 letih, celo 2x letno hodil na tajsko. juhu!! ce kadis pa nehas se loh kr tja preselis s prihranki!!

Holedino ::

Ja ti si prime example, da je zelo skodljivo.

Škodljivo je za vsakega, brez izjeme. Imam pa izmerjen IQ z strani Mense ki me uvršča med 1 % najbolj pametnih v popuaciji. AMpak pustimo to, da nov kdo reku da se hvalim. Kakšen IQ bi šele imel če ne bi bilo onesnaženga strupenega zraka!

To se pa jaz tudi strinjam. Mescanskim revezem je treba vzeti se to. Naj se cel lajf vlacijo po mestu z busom, pesakajo od postaje do postaje do smrti, al pa koristijo drage taksije.
Pa ce jim odvzamemo avte, jih za vikend ostane vec v mestu in ne bodo hodili v nase gozdove gobe nabirat in kakat.


Promet znotraj obveznice se bo prepovedal slej ko prej, to je samo še vprašanje časa. Vsa velika Eveopska mesta gredo v to smer in to ne brez razloga. S tem se strinja tudi večina evropejcev:
Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
https://pmm.finance.si/8973924/Vecina-E...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

Holedino je izjavil:

Ja ti si prime example, da je zelo skodljivo.

Škodljivo je za vsakega, brez izjeme. Imam pa izmerjen IQ z strani Mense ki me uvršča med 1 % najbolj pametnih v popuaciji. AMpak pustimo to, da nov kdo reku da se hvalim. Kakšen IQ bi šele imel če ne bi bilo onesnaženga strupenega zraka!


Opa imami IQ, strojnika.
Odgovora o ventilčkih pa še nimam.

Holedino ::

Promet znotraj obveznice se bo prepovedal slej ko prej, to je samo še vprašanje časa. Vsa velika Eveopska mesta gredo v to smer in to ne brez razloga. S tem se strinja tudi večina evropejcev:
Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
https://pmm.finance.si/8973924/Vecina-E...

nejc_nejc je izjavil:

Holedino je izjavil:

Ja ti si prime example, da je zelo skodljivo.

Škodljivo je za vsakega, brez izjeme. Imam pa izmerjen IQ z strani Mense ki me uvršča med 1 % najbolj pametnih v popuaciji. AMpak pustimo to, da nov kdo reku da se hvalim. Kakšen IQ bi šele imel če ne bi bilo onesnaženga strupenega zraka!


Opa imami IQ, strojnika.
Odgovora o ventilčkih pa še nimam.


O kakšnih ventilčkih ti nabijaš?! Sprašuješ kdo ima boljše ventilčke, naftni avto ali EV. Kakšne ventilčke imaš v mislih? :)):))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Valvoline ::

lahko prezivis komot z 1 kuhanim krompirjem ter krajcko kruha na dan! Strokovnjaki so natancno preveril ! Ves kasen prihranek je to madonca, se za povratni trip do marsa in nazaj bo! V elektricnem starsipu!

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

nejc_nejc je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Matr ste zašli al pa smo....

Kobayasi nas je že okaral.

Grennhorn,
ali so ventilčki na EV boljši ali enako kvalitetni kot na klasiki?


Tama je o avtomobilih.
Tle mamo strojnika, ki se spozna....
Prosim odgovor.


Evo še do sedaj, mi ni odhovoril.
Pa tak strokovnjak od strojnika.


Ocitno je Grennhorn še neotesan in nam starejšim nevednežem sploh ne odgovarja.


Mi je že intuicija pravila si si en star starček. Pa brez zamere. ;) Včasih sem take stare dementne starčke v osnovni šoli poučeval računalništva in to prostovoljno. Pravijo da sem dobro razlagal snov, pa predvsem je bilo treba biti zelo potrpežljiv. Uuu kje so že ti časi. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

Ventilčki na kolesih. Predpostavljam, da jih drugje v EV ni.

Holedino ::

Isti so, gume tudi iste lahko daš na EV kot na bencinarja/dizla.

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Škoda zaradi avtomobilskega izpuha je 12 % BDP letno glede na študije! 1 Avto družbo stane 14.000 EUR vsako leto. Študija tako pravi. Torej vi date v državno malho 700 EUR, VZAMETE pa 13.300 EUR vsako leto. Vsak avto je MINUS za proračun!!


Te študije so narejene za miljonska mesta, ne za vasi. Pri nas mest nimaš, še ljubljana je samo ena malo večja vas, približek mesta je mogoče dopoldne, pa še to zaradi delovnih migrantov, ko se nabere skoraj 400k ljudi v ljubljani. če ukinemo plačan prevoz, jih bo 75% nehalo hodit v ljubljano, ker se jim ekonomsko ne bo splačalo. Za ostale se pa P+R na obrobju zrihta, pa prepove vožnjo v notranji krog z avtom. Tako potem ne bo več veliko prometa po ljubljani.
Izven vasi je pa tako vseeno za izpuh, ker če normalno voziš in je avto ogret, spušča skozi izpuh bore malo v zrak, pa še to se porazgubi v naravi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

Ne vem, a zdržijo večjo težo, je tudi tlak potem večji.....

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Torej je na cestah vsako jutro 159k ljudi. Če je vsak v svojem avtu

Več. Ker ima skoraj še "vsak" Ljubljančan avto.. Skupaj preko 200.000 avtov znotraj obvoznice..



Ne nakladaj, ljubljančani gremo raje s trolo, peš ali s kolesom, ker se nam ne da gužvat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

nejc_nejc je izjavil:

Ne vem, a zdržijo večjo težo, je tudi tlak potem večji.....


Zdržijo brez težav. Tlaki v guma so enaki, standardni oziroma običajni pač, taki kot pri bencinarjih /dizlih. Teža EVjev je pa podobna kot pri bencinskih vozilih, niso dosti težji, Tesla je celo lažja od primeljivega BMW M3 bencinarja. Tesla pač zna, kdor zna zna.

WizzardOfOZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Torej je na cestah vsako jutro 159k ljudi. Če je vsak v svojem avtu

Več. Ker ima skoraj še "vsak" Ljubljančan avto.. Skupaj preko 200.000 avtov znotraj obvoznice..



Ne nakladaj, ljubljančani gremo raje s trolo, peš ali s kolesom, ker se nam ne da gužvat.


Ko bi le bilo tako. Žal večina ljubljanačnov ima avtomobil in ga večina časa tudi uporablja in dela gužvo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Valvoline ::

Holedino je izjavil:

Promet znotraj obveznice se bo prepovedal slej ko prej, to je samo še vprašanje časa. Vsa velika Eveopska mesta gredo v to smer in to ne brez razloga. S tem se strinja tudi večina evropejcev:
Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
https://pmm.finance.si/8973924/Vecina-E...

nejc_nejc je izjavil:

Holedino je izjavil:

Ja ti si prime example, da je zelo skodljivo.

Škodljivo je za vsakega, brez izjeme. Imam pa izmerjen IQ z strani Mense ki me uvršča med 1 % najbolj pametnih v popuaciji. AMpak pustimo to, da nov kdo reku da se hvalim. Kakšen IQ bi šele imel če ne bi bilo onesnaženga strupenega zraka!


Opa imami IQ, strojnika.
Odgovora o ventilčkih pa še nimam.


O kakšnih ventilčkih ti nabijaš?! Sprašuješ kdo ima boljše ventilčke, naftni avto ali EV. Kakšne ventilčke imaš v mislih? :)):))

Jp, poljake in vse ostale je bruselj pritiskal da zaprejo termoelektrarne na koks, se dobr da niso. Zdej pa jih taisti neumni birokrati na kolenih prosijo da zadeva laufa na 120% ter castijo denar za nove. LOOOL. Tko nekakor bo ta prepoved za ice. Sploh ko se bo tudi uradno potrdila ze dokazana zadeva o svinjanju z gumi delci, da ev dejansko svinja vec kot ice.

Zgodovina sprememb…

««
29 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708241140 (2783) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058125383 (85448) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68163363 (43203) gruntfürmich
»

rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19130194 (24999) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25632572 (29103) bluefish

Več podobnih tem