» »

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

««
20 / 48
»»

Holedino ::

Bo kdo rekel "ja ka pa je to par smrti". Daleč od tega. V resnici je smrti 8,7 MILIJONA na svetu vsako leto, kar je 20 % vseh smrti med odraslimi. Postavimo zadeve v perspektivno, CITIRAM: "V primerjavi z drugimi razlogi prezgodnjih smrti onesnaženost zraka vsako leto terja 19-krat več življenj kot malarija, devetkrat več kot HIV oziroma aids in trikrat več kot alkohol."
In ne pozabimo: alkohol ki je 3x manjši razlog za smrti ljudje prostovoljno zlivajo vase, onesnažen zrak pa pač moraš dihat, zato ker ti ja je vaški bedasti Janez zastrupil..
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...

jotunn2 je izjavil:

Holedino je izjavil:

3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok

Saj vecina zares drzi, problem pa je zgolj tale... Ker pac nobenega avtomobila, ne bencinarja ne EV ne mislim imeti dovolj dolgo, da bi ta "dolgi rok" prisel v postev, kar pomeni, da je zaenkrat ICE pac cenejsa opcija kot EV. Jaz sem naredil izracun zase, ti si jih izmisljujes z izracuni na dobo 30 let in podobno, s tem pa "zanemaris" da ga ni cloveka, ki bi vozil 30 let star avto. Sploh ne tistega, ki si lahko privosci 50k+ eur za avto. Jaz moje menjam na 5-6 let in tudi ce bi imel baterijo, ga ne bi menjal na 15 ali 20 let.


Ne drži kar praviš. Poglej si tele primerjave na posnteku (pa res dej, boš presenečen :) ) :


Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

Bo kdo rekel "ja ka pa je to par smrti". Daleč od tega. V resnici je smrti 8,7 MILIJONA na svetu vsako leto, kar je 20 % vseh smrti med odraslimi. Postavimo zadeve v perspektivno, CITIRAM: "V primerjavi z drugimi razlogi prezgodnjih smrti onesnaženost zraka vsako leto terja 19-krat več življenj kot malarija, devetkrat več kot HIV oziroma aids in trikrat več kot alkohol."
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...

Spet izmisljene stevilke in napacno racunanje. Ce recimo da je res, da umre 8.7mio ljudi zaradi ICE (verjetno je dalec od resnice), je to vseeno 15% in ne 20, ker je bilo leta 2019 stevilo vseh smrti po svetu 57.94mio (ce zelis racunati na 2020 ali 2021 je procent samo se manjsi, ker je skok smrti v teh dveh letih na 63 oz. 69mio).
https://ourworldindata.org/grapher/numb...

Holedino ::

Aja pa sej je jasno kje si falil, ti si gledal vse smrti, študija pa kaže samo smrti MED ODRASLIMI. Je treba brat precizno. Žal ne umirajo samo odrasli, ampak tudi otroci. Če od tvoje številke smrti odšteješ smrti otrok, potem dobiš manjšo cifro smrti, kar pomeni da ti 8,7 milijona smrti predstavlja večji delež od teh tvojih 15 % in pride ravno 20 % kot trdi študija. Pravilno računanje, nisem to jaz računal, ampak strokovnjaki ki se specifično ukvarjajo samo s tem, študija menda bolj ve od tebe, ane.
CITIRAM: "Onesnaženje, povezano s kurjenjem fosilnih goriv, je leta 2018 povzročilo 8,7 milijona prezgodnjih smrti oziroma skoraj 20 odstotkov vseh smrti med odraslimi po svetu, je razkrilo novo poročilo, objavljeno v znanstveni publikaciji Environmental Research."

Številke pa so za 2018, ne za 2019. Če bi prebral članek bi vedel..Kako lahko nekaj komentiraš preden sploh prebereš kaj piše?!

The Killer All Around Us: Fossil Fuels Caused 20% of All Adult Deaths in 2018
https://www.sciencealert.com/pollution-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

'Invisible killer': fossil fuels caused 8.7m deaths globally in 2018, research finds
https://www.theguardian.com/environment...

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

Ne drži kar praviš. Poglej si tele primerjave na posnteku (pa res dej, boš presenečen :) ) :

Se enkrat... Ja jaz sem zase izracunal. In ne ne mislim voziti gajbe za krompir za 20k eur ampak spodoben avto. In pri avtu, ki bi ga imel, je razlike v ceni od oka 40 do 50k eur. Ce ne razumes, za EV bi placal cca. 40-50.000eur vec kot bi placal za primerljiv ICE. Pri mojih kilometrih bi prisparal cca. 5000-6000eur/leto (ce racunamo da je elektrika zastonj, pa je dalec od zastonj). V 5-6 letih je to 30-35k eur, se pravi sem se vedno 15-20.000eur v minusu. S tem da te zaradi 50.000eur drazjega avta pride precej drazje zavarovanje itd.. Ampak ce tvoj YT video pravi da je stvar drugacna, in da me zares Dacia Spring pride precej manj kot moj trenuten avto s precej vec kot 400 konji, potem se strinjam. Ampak jeba je, ker se jaz v Dacio Spring ne bi niti usedel, kaj sele da bi se vozil z njo.

Holedino ::

Kot pravim, vsak naj poračuna zase (ampak NAJ, ne pa tako kot 90 % ljudi ki nikoli ne poračuna in misli da gorivo raste na drevesih. Folk se sploh ne zaveda koliko da za gorivo v 15 letih), ampak realno naj poračuna in naj se dobro pozanima za cenami tistih modelov električnih avtov, ki za nakup niso dosti višje ali pa so celo manjše kot so pri bencinskih različicah. Je pa tako da tudi če je nakupna cena večja, je overall strošek za avto manjši, ker je "gorivo" za avto 10x cenejše kot za avto na naftne derivate. Da je pa 40 do 50k razlike pri nakupni ceni pa ne drži, pri isti moči in opremi definitivno ne:

Električni avto ista cena za nakup kot za naftni, a hkrati moč dosti večja, oprema dosti boljša že v osnovni ceni (gretje sedežev, gretje volana, masažni sedeži, boljši infoteiment sistem, full led žarometi, 19col platišča namesto 18..)..Torej tle z električnim avtom šparaš že od prvega dne nakupa dalje, vsako leto 1500 do 7000 EUR prišparanega, zdej pa to pomnoži z 15 leti..pridejo veliki prihranki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Video nikjer ne omenja Dacie Spring, jasno je da ga niti pogledal nisi..Kako lahko nekaj komentiraš preden sploh prebereš kaj piše? Daj no daj, nisi resen..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Utk ::

Jaz moje menjam na 5-6 let in tudi ce bi imel baterijo, ga ne bi menjal na 15 ali 20 let.

Kaj ma to veze? EV glih tako držijo vrednost kot ICE, kvečjemu bolje.

moj trenuten avto s precej vec kot 400 konji

Ja, če imaš nek krumpenvagen, res rabi 400 konjev, da se premakne. Električni ne rabijo tolk, da so zanimivi.
In naj uganem, porabi 5,5 litra, stane pa nov 18 jurjev...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

Da je pa 40 do 50k razlike pri nakupni ceni pa ne drži, pri isti moči in opremi definitivno ne:

To se pa zares povsem strinjam... tisti za 40-50k eur manj je dobrih 100 konjev mocnejsi in ima za ene 5 razredov vec in boljso opremo. Tako da ce bi sel gledati da bi imel isto opremo in isto moc, bi bila razlika zgolj se vecja.

Holedino je izjavil:

Torej tle z električnim avtom šparaš že od prvega dne nakupa dalje, vsako leto 1500 do 7000 EUR prišparanega, zdej pa to pomnoži z 15 leti..pridejo veliki prihranki.

Ne vem ali si glup, ne znas brati ali se samo delas neumnega. Jaz avta ne bom vozil 15 let. Sem ti napisal ze vsak 10x, zato izracuni na 15, 20, 30 ali 50 let ne igrajo prav nobene vloge. Prav tako mocno dvomim da obstaja na ST vec kot 5 ljudi, ki kupijo avto in ga vozijo 15 ali 20 let.

mn ::

Električni avto ista cena za nakup kot za naftni, a hkrati moč dosti večja, oprema dosti boljša že v osnovni ceni (gretje sedežev, gretje volana, masažni sedeži, boljši infoteiment sistem, full led žarometi, 19col platišča namesto 18..)..Torej tle z električnim avtom šparaš že od prvega dne nakupa dalje, vsako leto 1500 do 7000 EUR prišparanega, zdej pa to pomnoži z 15 leti..pridejo veliki prihranki.


Recimo primer Berlinga. Novega sedaj sicer prodajajo samo električnega, ampak če se prav spominjam so se prodajali 100 konjski dizli za kakih 25k eur. Električni je sedaj 40 kEUR. Kako je to ista cena. OK, odnese 4,5 k eur subvencija, ampak vseeno je to še kar nekaj razlike.

Da sploh ne omenjam, da dizla lahko tudi rabljenega dobiš.

jotunn2 ::

Utk je izjavil:

Ja, če imaš nek krumpenvagen, res rabi 400 konjev, da se premakne. Električni ne rabijo tolk, da so zanimivi.
In naj uganem, porabi 5,5 litra, stane pa nov 18 jurjev...

Toyoto kupujes ti, jaz jo ne. Tako da ne, moj sicer porabi 5.5l (na cca dodatnih 5l porabe povprecno), stane pa tudi 18 jurjev, plus se par nekajkrat 18 zraven.

Holedino ::

To se pa zares povsem strinjam... tisti za 40-50k eur manj je dobrih 100 konjev mocnejsi in ima za ene 5 razredov vec in boljso opremo. Tako da ce bi sel gledati da bi imel isto opremo in isto moc, bi bila razlika zgolj se vecja.

Si ti sploh prebral kaj sem prej napisal? Očitno ne. Narobe si prebral! ELEKTRIČNI avtomobil ima pri ISTI nakupni ceni VEČ opreme in je bolj močan. Oba dva staneta 43k za nakup, ampak električni 54 konjev VEČ in ima več opreme: gretje sedežev, gretje volana, masažni sedeži, boljši infoteiment sistem, full led žarometi, 19col platišča namesto 18
KLIKK:

jotunn2 ::

Utk je izjavil:

Kaj ma to veze? EV glih tako držijo vrednost kot ICE, kvečjemu bolje.

To je tisto ko te matematika malo jebe.... ce das za novega 50k eur, cez 2 leti ga pa prodas za 25k eur, to ne pomeni da boljse drzi vrednost kot tisti, ki ga kot novega kupis za 20k eur ampak cez dve leti dobis zanj samo 11k eur.

Holedino ::

Ne vem ali si glup, ne znas brati ali se samo delas neumnega. Jaz avta ne bom vozil 15 let. Sem ti napisal ze vsak 10x, zato izracuni na 15, 20, 30 ali 50 let ne igrajo prav nobene vloge. Prav tako mocno dvomim da obstaja na ST vec kot 5 ljudi, ki kupijo avto in ga vozijo 15 ali 20 let.

Kaj ma to veze? EV glih tako držijo vrednost kot ICE, kvečjemu bolje. TOrej vozi ga toliko kot bencinarja in ga pol prodaj, zarad mene po 5 letih. In pol kup novega, tako kot pri becinarju. Električni avto BOLJE ohranjajo svojo vrednost od naftnih vozil, torej pri prodaji zgubiš manj keša kot pri naftnih voziih. Prihranek na gorivu pa lahko računaš na 15 let, če pa med tem časom zamenjaš 2 ali 3 ali 4 avte je pa VSEENO, ker pri naftnih avtih bi ravno tako zamenjal 2 ali 3 ali 4 avte. To da ti zamenjaš avto ni zato ker bi bilo z avtom kaj narobe, ampak zato ker se ga naveličaš. Tudi pri električnih lahko menjaš, to prihrankov v 15 letih NE NEGIRA. Prihranki še vedno so v 15 letih taki in taki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Utk ::

jotunn2 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kaj ma to veze? EV glih tako držijo vrednost kot ICE, kvečjemu bolje.

To je tisto ko te matematika malo jebe.... ce das za novega 50k eur, cez 2 leti ga pa prodas za 25k eur, to ne pomeni da boljse drzi vrednost kot tisti, ki ga kot novega kupis za 20k eur ampak cez dve leti dobis zanj samo 11k eur.

Malo prej si reku, da tvoj stane kar nekajkrat po 18 jurjev, zdaj naenkrat nov stane 20 jurjev...si pozabil tablete vzet?
Isto kot zadnjič ko si napisal, da imaš položnico za elektriko od 40 do 80 evrov na mesec, kar je 1000 evrov na leto...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Holedino ::

jotunn2 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kaj ma to veze? EV glih tako držijo vrednost kot ICE, kvečjemu bolje.

To je tisto ko te matematika malo jebe.... ce das za novega 50k eur, cez 2 leti ga pa prodas za 25k eur, to ne pomeni da boljse drzi vrednost kot tisti, ki ga kot novega kupis za 20k eur ampak cez dve leti dobis zanj samo 11k eur.


Me ne (imel sem jo 10 na faksu btw). Za električni avto boš dobil VEČJI PROCENT nakupne vrednosti kot pri naftnem in zgorej imaš črno na belem primer ko električni avto stane za nakup 43k, ravno toliko kot naftni (tudi ta stane 43k za nakup), s tem da ima električni boljše specifikacije in opremo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

jotunn2 ::

Utk je izjavil:

jotunn2 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kaj ma to veze? EV glih tako držijo vrednost kot ICE, kvečjemu bolje.

To je tisto ko te matematika malo jebe.... ce das za novega 50k eur, cez 2 leti ga pa prodas za 25k eur, to ne pomeni da boljse drzi vrednost kot tisti, ki ga kot novega kupis za 20k eur ampak cez dve leti dobis zanj samo 11k eur.

Malo prej si reku, da tvoj stane kar nekajkrat po 18 jurjev, zdaj naenkrat nov stane 20 jurjev...si pozabil tablete vzet?
Isto kot zadnjič ko si napisal, da imaš položnico za elektriko od 40 do 80 evrov na mesec, kar je 1000 evrov na leto...

Ljubi bog a bi se ti lepo prosim naucil brati preden se spuscas v debate??? Fuckme s kaksnimi nepismenimi idioti jaz poskusam debatirat.
Primer je bil to ljubi bog ne realna cena. Bo slo sedaj? Ne? Se vedno prevec komplicirano? Jebiga pac nekaterim vam ni dano da bi bili v tem zivljenju funkcionalno pismeni.

Holedino ::

mn je izjavil:

Električni avto ista cena za nakup kot za naftni, a hkrati moč dosti večja, oprema dosti boljša že v osnovni ceni (gretje sedežev, gretje volana, masažni sedeži, boljši infoteiment sistem, full led žarometi, 19col platišča namesto 18..)..Torej tle z električnim avtom šparaš že od prvega dne nakupa dalje, vsako leto 1500 do 7000 EUR prišparanega, zdej pa to pomnoži z 15 leti..pridejo veliki prihranki.


Recimo primer Berlinga. Novega sedaj sicer prodajajo samo električnega, ampak če se prav spominjam so se prodajali 100 konjski dizli za kakih 25k eur. Električni je sedaj 40 kEUR. Kako je to ista cena. OK, odnese 4,5 k eur subvencija, ampak vseeno je to še kar nekaj razlike.

Da sploh ne omenjam, da dizla lahko tudi rabljenega dobiš.


Narobe primerjaš. Ja so prodajali za kake 25k par let nazaj. Danes bi bila cena istega naftnega vozila 35k namesto 25k. Pol pa še subvencija in si na istem že pri nakupni ceni. Kaj je bilo par let nazaj je irelevantno, danes te navaden Volkswagen dizel GOlf moči 150 kW pride 40.000 EUR...Včas je bil 20.000 EUR al kok že, danes pa je cena krat 2. Za naftnega. Tako je..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Utk ::

jotunn2 je izjavil:

Utk je izjavil:

jotunn2 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kaj ma to veze? EV glih tako držijo vrednost kot ICE, kvečjemu bolje.

To je tisto ko te matematika malo jebe.... ce das za novega 50k eur, cez 2 leti ga pa prodas za 25k eur, to ne pomeni da boljse drzi vrednost kot tisti, ki ga kot novega kupis za 20k eur ampak cez dve leti dobis zanj samo 11k eur.

Malo prej si reku, da tvoj stane kar nekajkrat po 18 jurjev, zdaj naenkrat nov stane 20 jurjev...si pozabil tablete vzet?
Isto kot zadnjič ko si napisal, da imaš položnico za elektriko od 40 do 80 evrov na mesec, kar je 1000 evrov na leto...

Ljubi bog a bi se ti lepo prosim naucil brati preden se spuscas v debate??? Fuckme s kaksnimi nepismenimi idioti jaz poskusam debatirat.
Primer je bil to ljubi bog ne realna cena. Bo slo sedaj? Ne? Se vedno prevec komplicirano? Jebiga pac nekaterim vam ni dano da bi bili v tem zivljenju funkcionalno pismeni.

Tako se je težko kaj zmenit, če skačeš iz primera avta za 20 jurjev, kar je danes en polo, do nekih avtov, ki imajo 400 konjev. In potem primerjaš polota za 20 jurjev s teslo za 50. Tako res ne pridemo nikamur. Potem pa še tist idiot od inženirčka in smo kjer smo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

jotunn2 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kaj ma to veze? EV glih tako držijo vrednost kot ICE, kvečjemu bolje.

To je tisto ko te matematika malo jebe.... ce das za novega 50k eur, cez 2 leti ga pa prodas za 25k eur, to ne pomeni da boljse drzi vrednost kot tisti, ki ga kot novega kupis za 20k eur ampak cez dve leti dobis zanj samo 11k eur.


Me ne. Za električni avto boš dobil VEČJI PROCENT nakupne vrednosti kot pri naftnem in zgorej imaš črno na belem primer ko električni avto stane za nakup 43k, ravno toliko kot naftni, s tem da ima električni boljše specifikacije in opremo.

Zgoraj idiot primerja Audi in Seat.... priblizno isto kot ce gres primerja Dacio z recimo Golfom in se cudis da je cenejsa. Mogoce je Audi in Seat zares isto sranje, ampak izhodiscne cene pa pac niso enake. Je pa res, da to ne sodi v tvojo agendo. Ajd dost za dons.

Holedino ::

Ne. Primerja CUPRO, ne Seat. CUPRA je premium podznamka Seata. Je čisto lepa in fer primerjava. TI lepo pove v videu, če bi ga pogledal bi vedu. ;) Edini ki imaš tu agendo si ti, naftno agendo seveda. Mene zanima samo resnica. Manjka ti širina razmišljanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

jotunn2 ::

Utk je izjavil:

Tako se je težko kaj zmenit, če skačeš iz primera avta za 20 jurjev, kar je danes en polo, do nekih avtov, ki imajo 400 konjev. In potem primerjaš polota za 20 jurjev s teslo za 50. Tako res ne pridemo nikamur. Potem pa še tist idiot od inženirčka in smo kjer smo...

Se bom poskusil zapomniti, ce bom v prihodnosti poskusal komunicirati s teboj, da se bom poskusil drzati bolj preprostih besed in stavkov, da bos razumel in da ti ne bo prevec tezko razumeti.

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Medtem ko sem jaz rekel da namesto da pri drugem problemu prvo uvajamo palice da poskrbimo za korenček (torej nižje cene EVjev) pa si bil na kontra logiki

Ta korenček se imenuje subvencija in je že uveden, je pa res da imajo moderne razvite države precej večjo subvecijo za EVje. MI jo imamo 4500 EUR, Nemčija ima 9000 EUR.

Tega vec ni, je lazi spet in ni 9000e ampak od do 6500, umweltbonusa pa subvencije ne mesaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

jotunn2 je izjavil:

Utk je izjavil:

Tako se je težko kaj zmenit, če skačeš iz primera avta za 20 jurjev, kar je danes en polo, do nekih avtov, ki imajo 400 konjev. In potem primerjaš polota za 20 jurjev s teslo za 50. Tako res ne pridemo nikamur. Potem pa še tist idiot od inženirčka in smo kjer smo...

Se bom poskusil zapomniti, ce bom v prihodnosti poskusal komunicirati s teboj, da se bom poskusil drzati bolj preprostih besed in stavkov, da bos razumel in da ti ne bo prevec tezko razumeti.

Dej ja prosim. Očitno nisem dovolj pameten, da bi razumel kako je 12 x (40 do 80) = 1000.

Holedino ::

m0LN4r je izjavil:

Holedino je izjavil:

Medtem ko sem jaz rekel da namesto da pri drugem problemu prvo uvajamo palice da poskrbimo za korenček (torej nižje cene EVjev) pa si bil na kontra logiki

Ta korenček se imenuje subvencija in je že uveden, je pa res da imajo moderne razvite države precej večjo subvecijo za EVje. MI jo imamo 4500 EUR, Nemčija ima 9000 EUR.

Tega vec ni, je lazi spet in ni 9000e ampak od do 6500, umweltbonusa pa subvencije ne mesaj.


Bla je 9000 EUR kar sem nazadnje gledal (decembra 2021), če je res sedaj znižana na 6500 EUR, potem pač je, ampak to je še vedno več od Slovenskih 4500 EUR. Ampak ta tvoj umweltbonus je ravno tako bonus, zakaj bi ga pol zanemarjal tako kot ti delaš? SLovenija ima za EVje eno NAJMANJŠIH subvencij v primerjavi z drugimi državami.



Germany to boost electric car sales by extending EUR9,000 help to buy subsidies
https://www.euronews.com/next/2021/12/1...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

jotunn2 ::

Utk je izjavil:

jotunn2 je izjavil:

Utk je izjavil:

Tako se je težko kaj zmenit, če skačeš iz primera avta za 20 jurjev, kar je danes en polo, do nekih avtov, ki imajo 400 konjev. In potem primerjaš polota za 20 jurjev s teslo za 50. Tako res ne pridemo nikamur. Potem pa še tist idiot od inženirčka in smo kjer smo...

Se bom poskusil zapomniti, ce bom v prihodnosti poskusal komunicirati s teboj, da se bom poskusil drzati bolj preprostih besed in stavkov, da bos razumel in da ti ne bo prevec tezko razumeti.

Dej ja prosim. Očitno nisem dovolj pameten, da bi razumel kako je 12 x (40 do 80) = 1000.

Toplo ti svetujem da preberes tista dva posta se enkrat. Mogoce ti bo postalo jasno kako je to mogoce in o cem se je slo (razlicni kvadrati, eno stanovanje, cela (dvostanovanjska) hisa....). Vem je bilo prekomplicirano, bom naslednjic poskusil narisati, da bo tudi tistim s slabso funkcionalno pismenostjo mogoce uspelo razumeti.
Sorry off-topic, pa ne brat tega utk da te ne bo prevec zmedlo. Dokler nisem prisel na ST resno nisem verjel stevilkam o procentu funkcionalno nepismenih v Sloveniji... no sedaj mislim da je se precej prenizek.

Holedino ::

Še ROMUNIJA ma 9000 EUR subvencije za EVje, pa vsi vemo da je SLovenija precej bolj napredna država od Romunije..
https://cdn2.comparethemarket.com/marke...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Holedino je izjavil:

Medtem ko sem jaz rekel da namesto da pri drugem problemu prvo uvajamo palice da poskrbimo za korenček (torej nižje cene EVjev) pa si bil na kontra logiki

Ta korenček se imenuje subvencija in je že uveden, je pa res da imajo moderne razvite države precej večjo subvecijo za EVje. MI jo imamo 4500 EUR, Nemčija ima 9000 EUR.

Tega vec ni, je lazi spet in ni 9000e ampak od do 6500, umweltbonusa pa subvencije ne mesaj.


Bla je 9000 EUR kar sem nazadnje gledal, če je res sedaj znižana na 6500 EUR, potem pač je, ampak to je še vedno več od SLovenskih 4500 EUR. SLovenija ima za EVje eno NAJMANJŠIH subvencij v primerjavi z drugimi državami.


Spet neves kako si sploh do 9000e prisel, ce novinarji ne vejo, avtomaticnk tudi ti ne.
Hint odvisno je od cene vozila in proizvajalca, en del je subvencija drugi del pa umwelt bonus proizvajalca.
9k je blo mozno, ce si menjal staro za novo pri isti znamki in to visjega razreda na UVP ceno.
Vcasih bi blo fajn, da se o pamfletih ki jih limas tudi globlje informiras.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mn ::

Holedino je izjavil:

mn je izjavil:

Električni avto ista cena za nakup kot za naftni, a hkrati moč dosti večja, oprema dosti boljša že v osnovni ceni (gretje sedežev, gretje volana, masažni sedeži, boljši infoteiment sistem, full led žarometi, 19col platišča namesto 18..)..Torej tle z električnim avtom šparaš že od prvega dne nakupa dalje, vsako leto 1500 do 7000 EUR prišparanega, zdej pa to pomnoži z 15 leti..pridejo veliki prihranki.


Recimo primer Berlinga. Novega sedaj sicer prodajajo samo električnega, ampak če se prav spominjam so se prodajali 100 konjski dizli za kakih 25k eur. Električni je sedaj 40 kEUR. Kako je to ista cena. OK, odnese 4,5 k eur subvencija, ampak vseeno je to še kar nekaj razlike.

Da sploh ne omenjam, da dizla lahko tudi rabljenega dobiš.


Narobe primerjaš. Ja so prodajali za kake 25k par let nazaj. Danes bi bila cena istega naftnega vozila 35k namesto 25k. Pol pa še subvencija in si na istem že pri nakupni ceni. Kaj je bilo par let nazaj je irelevantno, danes te navaden Volkswagen dizel GOlf moči 150 kW pride 40.000 EUR...Včas je bil 20.000 EUR al kok že, danes pa je cena krat 2. Za naftnega. Tako je..


Eh, sem našel, samo v gospodarska vozila so premaknili:

Torej dizel 100 konj 25040 EUR.
Elektro ista oprema 136 konj, 50 kW (manj kot 300 km dosega) 37300 EUR.

Toliko o isti ceni. In tukaj gre za kakor vidim dejansko isti avto, samo različni motorji. In kakor sem rekel, ni treba novega kupiti. Dizla tudi rabljenega dobiš za bistveno manj denarja.

Holedino ::

Germany to boost electric car sales by extending EUR9,000 help to buy subsidies
https://www.euronews.com/next/2021/12/1...

Molnar: zgrešil si point. Ni point točen znesek subvencije v Nemčiji, 9000 EUR z ali brez umwelt bonusom, nima veze. Point je bil da druge države (tudi Nemčija kot sam praviš) imajo VIŠJO subvencijo za EVje kot Slovenija. Zato je pa tudi Slovenija na repu Evrope kar se prodaje EVjev tiče (plus zabita miselnost "vaških Jenezov" z dizelni seveda. Dizelheadi, bolj ko kadi boljši je po njihovo. ).

mn je izjavil:

Holedino je izjavil:

mn je izjavil:

Električni avto ista cena za nakup kot za naftni, a hkrati moč dosti večja, oprema dosti boljša že v osnovni ceni (gretje sedežev, gretje volana, masažni sedeži, boljši infoteiment sistem, full led žarometi, 19col platišča namesto 18..)..Torej tle z električnim avtom šparaš že od prvega dne nakupa dalje, vsako leto 1500 do 7000 EUR prišparanega, zdej pa to pomnoži z 15 leti..pridejo veliki prihranki.


Recimo primer Berlinga. Novega sedaj sicer prodajajo samo električnega, ampak če se prav spominjam so se prodajali 100 konjski dizli za kakih 25k eur. Električni je sedaj 40 kEUR. Kako je to ista cena. OK, odnese 4,5 k eur subvencija, ampak vseeno je to še kar nekaj razlike.

Da sploh ne omenjam, da dizla lahko tudi rabljenega dobiš.


Narobe primerjaš. Ja so prodajali za kake 25k par let nazaj. Danes bi bila cena istega naftnega vozila 35k namesto 25k. Pol pa še subvencija in si na istem že pri nakupni ceni. Kaj je bilo par let nazaj je irelevantno, danes te navaden Volkswagen dizel GOlf moči 150 kW pride 40.000 EUR...Včas je bil 20.000 EUR al kok že, danes pa je cena krat 2. Za naftnega. Tako je..


Eh, sem našel, samo v gospodarska vozila so premaknili:

Torej dizel 100 konj 25040 EUR.
Elektro ista oprema 136 konj, 50 kW (manj kot 300 km dosega) 37300 EUR.

Toliko o isti ceni. In tukaj gre za kakor vidim dejansko isti avto, samo različni motorji. In kakor sem rekel, ni treba novega kupiti. Dizla tudi rabljenega dobiš za bistveno manj denarja.


JA to pa ni primerljivo, električni ima 100 kW, naftni pa samo 75 kW, torej je električni precej močnejši. Pozabil si na 4500 EUR subvecije. TO je potem samo še cca 7 jurjev razlike po tvojih lastnih cifrah pri temle Citroenu, kar notri dobiš v 2 do 3 letih...celo v 1 letu lahko če se več voziš (na firmo). Sam povem. In kar nekaj članov skupine Elektro vozila SLovenije je kupilo električni kombi za vse skupaj 25kEUR so subvecniji. Ni bil Citroen seveda, ampak je bil električni kombi. Lahko greš gledat v skupino za več imformacij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Aja pa če na firmo kupuješ imaš še odštet DDV, kar pomeni da pri električnem ne plačaš 22 % davka..torej 37300 EUR x 0,22 = 8200 EUR prihranka na davku na dodano vrednost.

Torej električni te stane 37300 EUR - 8200 EUR DDV = 29.100 EUR
Dizel pa kot sam praviš 25.040 EUR.

TOrej je električni kombi če ga vzameš na firmo samo 4k dražji. Toliko dobiš notri na gorivu v 1 letu ali dveh...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

mn ::

Holedino je izjavil:


JA to pa ni primerljivo, električni ima 100 kW, naftni pa samo 75 kW, torej je električni precej močnejši. Pozabil si na 4500 EUR subvecije. TO je potem samo še cca 7 jurjev razlike po tvojih lastnih cifrah pri temle Citroenu, kar notri dobiš v 2 do 3 letih...celo v 1 letu lahko če se več voziš (na firmo). Sam povem. In kar nekaj članov skupine Elektro vozila SLovenije je kupilo električni kombi za vse skupaj 25kEUR so subvecniji. Ni bil Citroen seveda, ampak je bil električni kombi. Lahko greš gledat v skupino za več imformacij.


Primerljivo je zato ker električarja s 75 kw ne dobiš in zame je dovolj. Imam ga namreč kot družinski avto, samo starejšega.

Ne rečem, če bi danes kupoval bi mogoče celo električnega vzel, samo ne govori mi da sta ceni iste kot si pisal nekaj postov nazaj. Nista!

Holedino ::

STA pri drugi znamki, ne pri Citroenu. Folk je dobil električne kombije nove za 25kEUR po subvenciji. Ne Citroen seveda. Men se zdi Renualt al neki tazga da je blo, pojdi gledat v skupino če hočeš vedeti točno model.

Aja pa če na firmo vzameš moramo upoštevati še investicijsko olajšavo, ki velja za vsa električna vozila na firmo in to je še 2500 EUR manj. Torej:

37.300 EUR električni Citroen kombi po ceniku - 8200 EUR DDV - 2500 EUR investicijska olajšava = 26.400 EUR.
Dizelski ki je švohnejši pa 25.040 EUR.

Torej skoraj ista cena celo pri Citroenu če vzameš na firmo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

Point je bil da druge države (tudi Nemčija kot sam praviš) imajo VIŠJO subvencijo za EVje kot Slovenija. Zato je pa tudi Slovenija na repu Evrope kar se prodaje EVjev tiče (plus zabita miselnost "vaških Jenezov" z dizelni seveda.

Ce je EV tako zelo ugoden kot pravis da je, ne potrebujes nobene subvencije. Ce je avto toliko cenejsi, ga gre vecina kupit tudi brez subvencije. In ce bi bil res toliko cenejsi, bi jih ljudje masovno kupovali.

kow ::

Saj jih masovno kupujejo. Od kod ti ideja, da jih ne, lol. Trenutno je glavni problem, da je potrebno ogromno povecati proizvodnjo baterij.
Kar se tudi ves cas dogaja. Vsak mesec se globalna proizvodnja dvigne za nekaj odstotkov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Holedino ::

Ce je EV tako zelo ugoden kot pravis da je, ne potrebujes nobene subvencije

V teoriji ja. V teoriji to drži, v praksi pa ne. V praksi pa ljudje ne izračunajo vseh prihrankov na gorivu in mislijo da gorivo 15 let raste na drevesih in gledajo samo nakupno ceno. In ker so NAKUPNE cene EVjev ponavadi višje, takrat je treba dati subvencijo, ker ljudje pač gledajo samo nakupno ceno in subvencija pospeši adopcijo električnih vozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Zgresil si point, da pri kaki daciji dobis 3 jurje ne 9.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

In ce bi bil res toliko cenejsi, bi jih ljudje masovno kupovali.


Ne. Zaradi dveh razlogov.
1. Večina ljudi ne poračuna vseh stroškov za avto. Študije jasno kažejo da ljudje kar za 53 % PREMALO ocenijo stroške svojega avtomobila. TOrej avto jih stane približno 2x več kot pa mislijo da jih stane (dejansko je bila o tem študija).
2. Ljudje verjamejo v mite:
Why people DON'T buy EVs: I'm shocked.


Firme imajo kot spodbudo oprostitev plačila DDV za električna vozila, plus investicijsko olajšavo plus oproščen strošek bonitete za uporabo službenega vozila za zasebno uporabo (kar znese ranga 14.716 EUR na leto), fizične osebe imajo pa na razpolago 4500 EUR subvencije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

jotunn2 ::

Mogoce pa zgolj poracunajo na parametre, ki so realni ne na neke mitoloske 15, 20 in 30 letne dobe, ker vedo da nihce ne bo uporabljal avta 15, 20 ali 30 let... vsaj istega ne. In ze spet smo pri istem kot vceraj... ce 99% ljudi stvari izracuna drugace, potem je precej vecja verjetnost da je napacen tvoj izracun, kot pa izracun 99% vseh ljudi, med katerimi so tudi matematicni geniji, profesorji matematike, statistike itd. Ampak je mozno tudi to, da se vsi motijo, ti imas pa prav. Samo verjetnost za to je precej bolj majhna.

kow je izjavil:

Saj jih masovno kupujejo. Od kod ti ideja, da jih ne, lol. Trenutno je glavni problem, da je potrebno ogromno povecati proizvodnjo baterij.

Seveda jih... koliko je trenutni trzni delez EV-jev? Po AMSZ je bil v letu 2021 3.13% (https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome.... Precej masovno moram reci :))

Holedino ::

Ne. Ne poračunajo sploh. Tabela je jasna:


Kako prihraniš 63 odstotkov z lastništvom električnega avtomobila?!
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...

Seveda jih... koliko je trenutni trzni delez EV-jev? Po AMSZ je bil v letu 2021 3.13% (https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome.... Precej masovno moram reci :))

Tako je, precej masovno jih kupujejo, 92 % vseh prodanih avtov na NOrveškem so električni. ;)

DIzel in bencin ima samo vsak po dobre 2 % prodaje. Ostalo par procentov mild hibidov.
https://cleantechnica.com/2022/04/02/no...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

Ne. Ne poračunajo sploh. Tabela je jasna:


Kako prihraniš 63 odstotkov z lastništvom električnega avtomobila?!
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...

Se enkrat... primerjaj primerljive avtomobile. Ce primerjas Cupro born, potem jo primerjaj s Seat Ibiza... kjer je osnovna cena 15.000eur. Audi A3 je drug rang avtomobila, tako da je primerjava faljena ze v zacetku. In ja ljudje, ki kupujejo avto primerjajo tisto kar bi kupili ne Dacio Spring s Porschejem 911 GT. Zato pravim da za razliko od tebe precej ljudi zna poracunati stroske in je temu primerna njihova odlocitev za nakup cenejsega avtomobila.

Holedino ::

CUPRA je premium znamka Seata, ravno tako premium kot Audi. In Veliko več opreme dobiš pri CUPRI, ne pri Audiju. Če boš pogledal tole sliko, ti spodaj piše oprema ki jo dobiš. Cupra ima gretje sedežev, gretje volana, masažni sedeži, boljši infoteiment sistem, full led žarometi, 19col platišča namesto 18.., vse to tale Audi nima...Ne, ljudje ne znajo poračunat stroškov, oziroma če že znajo tega raje ne storijo, oziroma ne storijo zaradi lenobe. Sorodnik je lepo rekel "pa ni šans da grem računat koliko me avto mesečno stane, pa sej me bo še kap!" Torej ve da ga stane avto ogromno in NALAŠČ noče izračunat. Ne zato ker ne bi znal, ampak zato ker noče. In ljudje ali nočejo ali pa se jim ne da izračunat koliko jih avto mesečno stane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kow ::

jotunn2 je izjavil:

M
Seveda jih... koliko je trenutni trzni delez EV-jev? Po AMSZ je bil v letu 2021 3.13% (https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome.... Precej masovno moram reci :))


Cestitam. Ugotovil si, da je Slovenija relativno revna drzava, zato se pri nas ne kupuje EV v velikih stevilkah.
Sveze stevilke:

In August 2022, a total of 915,000 new energy vehicles were sold globally, an increase of 8% month-on-month and a year-on-year increase of 76%. The sales in the first eight months of 2022 totalled 5.965 million units, a year-on-year increase of 72%. Among them, pure electric vehicle sales reached 691,000 units, an increase of 11% month-on-month, accounting for 76% of the total market, while a total of 224,000 plug-in hybrid models were sold, flat month-on-month, accounting for the remaining 24%

Strasno NEMASOVNE stevilke, a? Teh skoraj 10 milijonov avtomobilov letno, to je malenkost. Mimogrede naslednje leto, bo najbolj prodajani avtomobil globalno. Elektricni avtomobil Tesla Model Y.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Ja plača plača za zdravljenje, ter seveda povečano število bolniških je tolk in tolk manj narejenega dela, smrti so tolk in tolk izgube profita ipd ipd. Tele številke so za Slovenijo samo za stroške zdravljenja, BDP škoda, ki znaša glavnino ni všteta.
Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto!
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...



No torej kaj čaka vlada, naj da 1,1 milijarde subvencij za EV takoj zdaj in bo čez 1 leto na profitu po tej logiki!!!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

S pa pameten ko lesen tič, pa kaj misliš da bo če da 1,1 miliarde subvencij, da bo pa kar vsak kupil električni avto? Povprečen Slovenec je prezabit in preveč nazadnjaški da bi probal novo tehnologijo, samo preberi odgovore nasprotnikov na tem forumu, tudi svoje in ti bo jasno! Od neumnih izjav kako more zdržat 14 dni brez filanja naprej..Tiste škode bo še vedno ogromn, ker bo naftnih avto kljub subvencijam še vedno ogromn..Je pa res da vsak električni avto na cesti več, pomeni več ostalega denarja v proračunu, to pa drži.

Leta 2021 je bil skoraj vsak peti prodan avro v Evropski uniji električen, na svetu pa skoraj vsak enajsti. Meni se to ne zdi malo. Sploh zato ker se delež praktično podvoji vsako leto (glejte tabelo na linku ali pa še lažje na sliki, slika je iz linka ven). IZJEMNO hitro se viša delež električnih vozil, tako hitro se viša da je presenetilo še največje EV zagovornike!
Electric car use by country @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Electric Car Adoption Soars Above Expert Predictions
https://insideevs.com/news/606721/ev-ad...

The Fall of The ICE car - EV adoption CAN'T be slowed down to 50% by 2030 ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

IAE (International Energy Agency) je leta 2010 napovedala delež električnih vozil za 2020. Bili so wrong za faktor 20 al nekaj takega. Nato so predikcijo spet naredili leta 2015 za leto 2020, spet so bili wrong za 10x. Da je bil pa OPEC (Organizacija držav izvoznic nafte) wrong za faktor 1000 krat je pa tako ali tako logično in načrtno. Vsi so se motili, delež električnih vozil je danes v praksi 10 do 1000x večji kot so napovedali. ;) ZELO ZANIMIV video spodaj:
How they got the EV adoption WRONG so far & the consequences LONG term!

:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

S pa pameten ko lesen tič, pa kaj misliš da bo če da 1,1 miliarde subvencij, da bo pa kar vsak kupil električni avto? Povprečen Slovenec je prezabit in preveč nazadnjaški da bi probal novo tehnologijo, samo preberi odgovore nasprotnikov na tem forumu, tudi svoje in ti bo jasno! Od neumnih izjav kako more zdržat 14 dni brez filanja naprej..Tiste škode bo še vedno ogromn, ker bo naftnih avto kljub subvencijam še vedno ogromn..Je pa res da vsak električni avto na cesti več, pomeni več ostalega denarja v proračunu, to pa drži.

Leta 2021 je bil skoraj vsak peti prodan avro v Evropski uniji električen, na svetu pa skoraj vsak enajsti. Meni se to ne zdi malo. Sploh zato ker se delež praktično podvoji vsako leto (glejte tabelo na linku ali pa še lažje na sliki, slika je iz linka ven). IZJEMNO hitro se viša delež električnih vozil, tako hitro se viša da je presenetilo še največje EV zagovornike!
Electric car use by country @ Wikipedia



Ne ni res, če meni dajo 14k subvencije na ceno EVja bi takoj kupil Megana Etech recimo za 40k... ker 26k je pa vredn... bi meli 1 več EV userja takoj.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

Ja sam ti ne bi zdržal 14 dni brez polnjenja, si rekel da je to minimum kar zahtevaš? :))

ps: in ti si ti, tipični slovenski zaostalec, dizelhead, je pa nekaj drugega.

Mi zna kdo povedat, kako je možno da se je ugledni agenciji IAE (International Energy Agency) in EIA (U.S. Energy Information Administration) za faktor 20 krat zmotila glede deleža električnih vozil? In za faktor 10x pri napovedi samo za nekaj let vnaprej? Oni so čez 6 let napovedali število prodanih vozil ki se je zgodila še isto leto kot so oni napoved postavili (leta 2016). Kako je to možno, mi zna to kdo to povedat? So se po nesreči "zmotili" al so se zanalašč namerno zmotili?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Ja sam ti ne bi zdržal 14 dni brez polnjenja, si rekel da je to minimum kar zahtevaš? :))

ps: in ti si ti, tipični slovenski zaostalec, dizelhead, je pa nekaj drugega.

Mi zna kdo povedat, kako je možno da se je ugledna agencija IAE (International Energy Agency) za faktor 20 krat zmotila glede deleža električnih vozil? In za faktor 10x pri napovedi samo za nekaj let vnaprej? Oni so čez 5 let napovedali število prodanih vozil ki se je zgodila še isto leto kot so oni napoved postavili (leta 2015). Kako je to možno, mi zna to kdo to povedat? So se po nesreči "zmotili" al so se zanalašč namerno zmotili?



Seveda bi, če bi dobil megana etech ma doseg cca 350km to je 14 dni brez polnjenja, samo 40k za njega ne dam... 26k pa bi dal =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
««
20 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2712259976 (8341) hojnikb
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058131855 (91920) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68166801 (46641) gruntfürmich
»

rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19131182 (25987) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25634308 (30839) bluefish

Več podobnih tem