Forum » Na cesti » Koliko bo štromar vreden čez 10 let?
Koliko bo štromar vreden čez 10 let?
Holedino ::
Zanima koga link do 1 eno dolgega predavanja Jeffa Dahna kako čim bolj podaljšati dobo litijonskim baterijam, od režima polnjenja, do temperatur, do konstrukcij celice in vrste katode in tako naprej. To vam bo koristilo tudi pri recimo mobilnem telefonu, s pravilnim polnjenjem lahko življenjsko dobo podaljšate tudi za 15 krat. Če koga zanima, sam rečte, mam tle link. Jeff Dahn je par nazaj začel pogodbeno sodelovati s Teslo, njegove metode merjenja in natančne predikcije močno pospešijo razvoj Teslinih litijonskih baterij. Še vedno dela kot profesor na univerzi, le da pogodbeno sodeluje tudi s Teslo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Al pa kurc, kogar zanima ma tuki, je pa predavanje zelo fanj ker je razumljivo tudi za laike:
Z zelo enostavnimi prijemi, kot je hlajenje baterije in filanje do manjše napetosti (do manjšega procenta napolnjenosti) lahko življenjsko dobo itijonskim baterijam podaljšamo tudi za 30 krat!
Z zelo enostavnimi prijemi, kot je hlajenje baterije in filanje do manjše napetosti (do manjšega procenta napolnjenosti) lahko življenjsko dobo itijonskim baterijam podaljšamo tudi za 30 krat!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
s1m0n ::
EV ni nujno da je težji, če ga znaš delat, recimo Tesla je lahko lažji. Recimo Tesla model 3 je LAŽJI od primerjivega bencinskega BMW M3. Torej električni avto v tem primeru je LAŽJI.
Kje ti najdeš, da je lažji? Res sta si zelo blizu, a je Tesla še vedno težja. To, da sta si tako blizu je pa kar lep dosežek ali pa je BMW pretežak :)
Valvoline ::
uradno lahko preveriš na uradnem servisu koliko je bilo servisov narejenih.
V 11 letih si bil 5x na servisu in vsak je bil 100 evrov? In to naj verjamemo tebi, ki itak servise delaš sam.
6,7 litrov plina ne porabi noben, pa nas ni malo tu, ki smo imeli plin.
No meni je predpotopni lanos pil 7 plina poleti ter 8 pozimi. Kolegova sandero stepway 1.0 tce na plin pije tm med 6-7 litrov. J pa res da to niso neki stroji, pr vecjih makinah je seveda poraba ranga 8-10 litrov lahko tudi vec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Valvoline ::
Ev so tezji povrecno za 200-300kg za tiste neuporabne varijante z krajsim dosegom 30-40kw baterije, uni long range 60-70kw so tezji za dobrih 500+ kg, pri suvih z 100kwh pa za celo tono.
Pri 110kmh pije manj k 6l plina, preverjeno. imajo dokaj natancen BC. :)
Sandero pije 6 do 7, če ne gre več kot 80. Pa je to 1,0 turbak.
Pri 110kmh pije manj k 6l plina, preverjeno. imajo dokaj natancen BC. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
kriptobog ::
Ma moras kupiti to skatlico
Vsekakor. 500 EUR od Slovenskega proizvajalca Metron s garancijo pri nas. Drobiž. TOliko folk zapravi v 2 mesecih za gorivo.
https://eauto.si/sl/izdelki/polnjenje-a...
Prides domov in v 5 sekundah priklopis. Jaz se na poti domov ustavim na Petrolu in imam v 3 minutah poln kestl.
Tako je, ti 3,5 minute če imaš neznansko srečo da ni vrste ne pred črpalko ne na blagajni, električni avto pa 5 SEKUND. Tako je. Zato pa tudi študija Consumer Reports jasno kaže da lastniki električnih vozil na letni ravni prihranijo 60 % časa za filanje v primerjavi z vozniki naftnih vozil in to kljub tiste parkrat na leto ko greš na dopust ko moraš filat na hitrih polnilnicah na poti.
Ce se mi mudi kam naprej, ne rabim cakat, da se nafila.
Električni avto tudi ne. 363 dni na leto je 500 km dosega zadosti za cel dan vožnje brez polnjenja na poti, pol se pa nafila doma čez noč. Na vožnji da dopust če greš več kot 500 km daleč pa uporabiš hitro polnjenje, Tesla IZMERJENO v 5 minutah dofila 120 km, v 15 minutah pa 275 km (ni linearna krivulja polnejnja, bolj ko je baterija polna, nekaj počasneje se polni).
Za tankat ne rabim blagajne. Petrol app resi to. Guzva je pred podrazitvijo, ko ovce letijo tankat da prihranijo za burek. Takrat pac ne tankam. Natocim naslednji dan ko ni zive duse. Problem solved.
150 minut za 275km ali 3 minute za 1300km. Izbira je jasna. 3 minute.
Holedino ::
EV ni nujno da je težji, če ga znaš delat, recimo Tesla je lahko lažji. Recimo Tesla model 3 je LAŽJI od primerjivega bencinskega BMW M3. Torej električni avto v tem primeru je LAŽJI.
Kje ti najdeš, da je lažji? Res sta si zelo blizu, a je Tesla še vedno težja. To, da sta si tako blizu je pa kar lep dosežek ali pa je BMW pretežak :)
Tle:
BMW M3 2021: teža 1764 kg + 50kg goriva = 1814 kg
https://mobile.guideautoweb.com/en/spec...
Tesla model 3 :
Standard Range: 1,611 kg
Standard Range Plus: 1,645 kg
Long Range RWD: 1,730 kg
Long-Range/Performance AWD: 1,847 kg
Tesla Model 3 @ Wikipedia
Lažji so tako standard range, kot standard range plus, kot tudi Long Range RWD. Long range RWD je LAŽJI za kar 84 kg. Performance je pa sam 34 kg težji, kar pomeni še ne 2 % težji. Kot sem rekel, če znaš delat električne avte tako kot Tesla, potem so lahko lažji od bencinskih. ;)
Ev so tezji povrecno za 200-300kg za tiste neuporabne varijante z krajsim dosegom 30-40kw baterije, uni long range 60-70kw so tezji za dobrih 500+ kg, pri suvih z 100kwh pa za celo tono.
Sandero pije 6 do 7, če ne gre več kot 80. Pa je to 1,0 turbak.
Pri 110kmh pije manj k 6l plina, preverjeno. imajo dokaj natancen BC. :)
Zgornje številke se ne strinjajo s tabo. 30 do 40 kWh vrjante so perfectly uporabne za svoj namen. Dvomim da si po resnic povedal porabo plina, vsi vemo da ima plin 20 % manjšo energijsko gostoto od bencina in s tem 20 % večjo porabo od bencina... Povej še koliko ti pije plina pri 130 km/h, bo BISTVENO več kot pri 110 km/h. Da nov kar 8, če ne clo 9 ha? ;P
Za tankat ne rabim blagajne. Petrol app resi to. Guzva je pred podrazitvijo, ko ovce letijo tankat da prihranijo za burek. Takrat pac ne tankam. Natocim naslednji dan ko ni zive duse. Problem solved.
Dobro, si bogat ko prasica, fair enough. Amapk 99 % ostalih ljudi pa ni. Sploh v Sloveniji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
150 minut za 275km ali 3 minute za 1300km. Izbira je jasna. 3 minute.
Tako je samo na roadtripih (ko greš na dopust, torej enkrat poleti in enkrat pozimi na smučanje). Pri vseh ostalih dnevih v letu pri vsakodnevni vožnji je pa: 5 SEKUND za 500 km dometa in 3 MINUTE za 1000 km doemeta in še to samo če imaš izjemno srečo da ni nobenih vrst (ta tvoj app večina ne uporablja, vprašajmo se zakaj? Verjetno jim ni pomembno par minut več ali manj, ali pa ni tako kot praviš).
m0LN4r ::
EV ni nujno da je težji, če ga znaš delat, recimo Tesla je lahko lažji. Recimo Tesla model 3 je LAŽJI od primerjivega bencinskega BMW M3. Torej električni avto v tem primeru je LAŽJI.
Kje ti najdeš, da je lažji? Res sta si zelo blizu, a je Tesla še vedno težja. To, da sta si tako blizu je pa kar lep dosežek ali pa je BMW pretežak :)
Tle:
BMW M3 2021: teža 1764 kg + 50kg goriva = 1814 kg
https://mobile.guideautoweb.com/en/spec...
Tesla model 3 :
Standard Range: 1,611 kg
Standard Range Plus: 1,645 kg
Long Range RWD: 1,730 kg
Long-Range/Performance AWD: 1,847 kg
Tesla Model 3 @ Wikipedia
Lažji so tako standard range, kot standard range plus, kot tudi Long Range RWD. Long range RWD je LAŽJI za kar 84 kg. Performance je pa sam 34 kg težji, kar pomeni še ne 2 % težji. Kot sem rekel, če znaš delat električne avte tako kot Tesla, potem so lahko lažji od bencinskih. ;)
Ev so tezji povrecno za 200-300kg za tiste neuporabne varijante z krajsim dosegom 30-40kw baterije, uni long range 60-70kw so tezji za dobrih 500+ kg, pri suvih z 100kwh pa za celo tono.
Sandero pije 6 do 7, če ne gre več kot 80. Pa je to 1,0 turbak.
Pri 110kmh pije manj k 6l plina, preverjeno. imajo dokaj natancen BC. :)
Zgornje številke se ne strinjajo s tabo. 30 do 40 kWh vrjante so perfectly uporabne za svoj namen. Dvomim da si po resnic povedal porabo plina, vsi vemo da ima plin 20 % manjšo energijsko gostoto od bencina in s tem 20 % večjo porabo od bencina... Povej še koliko ti pije plina pri 130 km/h, bo BISTVENO več kot pri 110 km/h. Da nov kar 8, če ne clo 9 ha? ;P
Za tankat ne rabim blagajne. Petrol app resi to. Guzva je pred podrazitvijo, ko ovce letijo tankat da prihranijo za burek. Takrat pac ne tankam. Natocim naslednji dan ko ni zive duse. Problem solved.
Dobro, si bogat ko prasica, fair enough. Amapk 99 % ostalih ljudi pa ni. Sploh v Sloveniji.
Zakaj primerjas avto narejen za dirkanje z avtom za jajcanje po regionalkah?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Klump, dva kroga pa se ze cel kadi, tolk o tem.
Ni primerjave.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
uradno lahko preveriš na uradnem servisu koliko je bilo servisov narejenih.
V 11 letih si bil 5x na servisu in vsak je bil 100 evrov? In to naj verjamemo tebi, ki itak servise delaš sam.
6,7 litrov plina ne porabi noben, pa nas ni malo tu, ki smo imeli plin.
olje in filtre sam menjam. cena olja je 6€ za liter 7 gre v motor) filtri so pa 9€ vsi skupaj. kar znese 51€. na servisu je pa avto bil enkrat, ko je bil vpoklic. menjal pa od delov, razen olja in filtrov še nisem nič drugega v 130.000 km.
plin je tovarniško vgrajen. kar se pozna tako pri porabi kot obrabi. brez problema spravim porabo na bencin na 5.5 litra, s plinom pa liter več. motor je že narejen tako, da ne rabi niti podmazovanja (lpg ready že iz tovarne) ki ga rabi večina plinašev, ki imajo naknadno vgrajen plin.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
WizzardOfOZ je izjavil:
uradno lahko preveriš na uradnem servisu koliko je bilo servisov narejenih.
V 11 letih si bil 5x na servisu in vsak je bil 100 evrov? In to naj verjamemo tebi, ki itak servise delaš sam.
6,7 litrov plina ne porabi noben, pa nas ni malo tu, ki smo imeli plin.
olje in filtre sam menjam. cena olja je 6€ za liter 7 gre v motor) filtri so pa 9€ vsi skupaj. kar znese 51€. na servisu je pa avto bil enkrat, ko je bil vpoklic. menjal pa od delov, razen olja in filtrov še nisem nič drugega v 130.000 km.
plin je tovarniško vgrajen. kar se pozna tako pri porabi kot obrabi. brez problema spravim porabo na bencin na 5.5 litra, s plinom pa liter več. motor je že narejen tako, da ne rabi niti podmazovanja (lpg ready že iz tovarne) ki ga rabi večina plinašev, ki imajo naknadno vgrajen plin.
Se pravi, si se zlagal, ker za 500 evrov ni bil avto 11x servisiran, ampak niti 1x, v 11 letih nisi zamenjal zavorne tekočine, antifriza, napolnil klime, zamenjal ploščic, tudi ta o vseh filtrih za 9 evrov je malo bosa.
Niti nimaš porabe 6 do 7, ampak jo na 6,5 "lahko spraviš". Same laži.
DamijanD ::
no pri tistih, ki "ne znajo" delat EVjev je pa tako:
Golf 8: Kerb weight 1,255-1,465 kg
vs
Id.3: Curb weight 1,772-1,935 kg
Megane: Curb weight Hatchback: 1,175 kg (podatek od dvojke, recimo, da je 4ka mal težja)
vs
Megane e-tech electric: Kerb weight 1,624-1,650 kg
Pa BMWjeva trojka tudi štarta malo nižje, kot Teslina: Curb weight 1,450-1,965 kg
Naslednje leto bo na voljo primerjava 308 in 308sw z električnima verzijema...
Disclaimer: Sem za EVje - ampak trditi, da EVji niso težji od ICEjev je pa neumnost fanatika.
Golf 8: Kerb weight 1,255-1,465 kg
vs
Id.3: Curb weight 1,772-1,935 kg
Megane: Curb weight Hatchback: 1,175 kg (podatek od dvojke, recimo, da je 4ka mal težja)
vs
Megane e-tech electric: Kerb weight 1,624-1,650 kg
Pa BMWjeva trojka tudi štarta malo nižje, kot Teslina: Curb weight 1,450-1,965 kg
Naslednje leto bo na voljo primerjava 308 in 308sw z električnima verzijema...
Disclaimer: Sem za EVje - ampak trditi, da EVji niso težji od ICEjev je pa neumnost fanatika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanD ()
Holedino ::
NIsem noben fanatik niti podrazno, je pa treba povedat da je tehnologija s katero lahko prevoziš 4 do 6 krat VEČJO razdaljo z ISTO količino energije, torej je 4 do 6x bolj varčna pač superiorna tehnologija. Poglejmo tehnologijo avta na naftne derivate:zgubi 80 % vse tiste energije ki jo nosi s sabo. Kakšna je to flaša ki zgubi 80 % vsebine preden jo spiješ? SLABA FLAŠA. Poščujoča flaša. Flaša ki iz nje kar curi. Kakšna je to tehnologija ki zgubi 80 % vse energije? SLABA TEHNOLOGIJA. Zanič tehnologija če hočeš. Še enkrat, kot sem povedal, če znaš delat EVje so lahko lažji od bencinskih različic. Recimo Tesla, kdor zna pač zna. Pri vseh si pozabil upoštevati tudi težo goriva (težo polnega rezervoarja). In ja EVji so za isto moč DEFINITIVNO lahko lažji, odvisno od velikosti baterije. Tudi pri največjih baterijah (long range), so še vedno lahko lažji. Pri kolk se pa začne BMW M3 je pa irelevantno, rekli smo podobno moč, in BMW i3 z 375 kW ima podobno moč kot Tesla long range in Tesla long range je 84 kg lažja, če pa ne upoštevamo da ima BMW poln rezervoar goriva pa pa je Tesla 34 kg lažja. Ja LAŽJA. Torej sta tam tam. Če pa vzamemo Teslo standard range, teže 1645 kg, ki ima 283 konjev moči in jo primerjamo z nekim bencinarjem iste velikosti z isto okrog 283 kg moči bomo ugotovili da je Tesla lažja za okrog 150 kg. JA lAŽJA. Kdor zna pač zna. ;) Tesla pač zna, nimaš kej. Ko se bodo pa "naši" naučili delat take EVje, pol se naj pa oglašajo. In ne trdim da je to vedno tako da je EV lažji, to je tako samo pri tistih ki znajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
ps: kot si rekel za Megana bencinarja, ta nov je malo težji: Megane: Curb weight Hatchback: 1230 kg + 45 kg goriva = 1275 kg. https://www.google.com/search?q=Megane%.....69i57j69i58.1097j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Torej Megan bencinar 1275 kg, Mgan E-tech pa 1650 kot si sam napisal. Torej poglejmo koliko procentov je to razlike. 1275 kg / 1650 kg = 0,77 < = to pomeni da je 23 % razlike, ni tako veliko spet. Tesla je pa LAŽJA v večini različic, pri različici z enako moči je 83 kg lažja, pri najboljši Peformance različici pa samo 2 % težja. Megane E-tech 23 % težji. Amapak iz tega lahko zaključimo da Megane pač ne zna delat električnih avtov (da ne govorimo da Tesli glede na specifikacije niti približno niso cenovno konkurenčni). Tesla PAČ ZNA, kdor zna zna, nimaš kej. ;) Kot pravim: Ko se bodo pa "naši" naučili delat take EVje, pol se naj pa oglašajo.
Aja pa da malo prizanesemo Meganu: zgoraj sem primerjal Megana bencinarja z komaj 140 konjskih moči, pri Megane E-tech je 220 konjev moči.. https://www.ultimatespecs.com/car-specs...
Če vzamemo ta močnejšega Megana bencinarja (ki ima 300 konjev moči, takega z nekaj vmes pač ni), potem tak bencinski megan vaga 1419 kg+ 45 kg goriva= 1464 kg. To je pa samo 12 % manj od električnega Megana (1464 /1650=0,88). Ampak Tesla pa manj kot 2 % težja pri Peformance verziji, ter celo lažja pri ostalih verzijah. Tle nimamo kej, kdor zna zna.
Torej Megan bencinar 1275 kg, Mgan E-tech pa 1650 kot si sam napisal. Torej poglejmo koliko procentov je to razlike. 1275 kg / 1650 kg = 0,77 < = to pomeni da je 23 % razlike, ni tako veliko spet. Tesla je pa LAŽJA v večini različic, pri različici z enako moči je 83 kg lažja, pri najboljši Peformance različici pa samo 2 % težja. Megane E-tech 23 % težji. Amapak iz tega lahko zaključimo da Megane pač ne zna delat električnih avtov (da ne govorimo da Tesli glede na specifikacije niti približno niso cenovno konkurenčni). Tesla PAČ ZNA, kdor zna zna, nimaš kej. ;) Kot pravim: Ko se bodo pa "naši" naučili delat take EVje, pol se naj pa oglašajo.
Aja pa da malo prizanesemo Meganu: zgoraj sem primerjal Megana bencinarja z komaj 140 konjskih moči, pri Megane E-tech je 220 konjev moči.. https://www.ultimatespecs.com/car-specs...
Če vzamemo ta močnejšega Megana bencinarja (ki ima 300 konjev moči, takega z nekaj vmes pač ni), potem tak bencinski megan vaga 1419 kg+ 45 kg goriva= 1464 kg. To je pa samo 12 % manj od električnega Megana (1464 /1650=0,88). Ampak Tesla pa manj kot 2 % težja pri Peformance verziji, ter celo lažja pri ostalih verzijah. Tle nimamo kej, kdor zna zna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
*BMW M3 (ne i3 kot je zgoraj typo) ***in BMW M3 z 375 kW ima podobno moč kot Tesla long range in Tesla long range je 84 kg lažja. Pač treba je povedat da je tehnologija "flaše", kjer se kar 80 % njene vsebine (recimo soka) ZLIJE PO TLEH pač inferiorna tehnologija. Večina se zlije po tleh, kar pušča iz nje, CURI, LIJE VEN. :D Flaša je pač preluknjana. xD Tehnologija kjer pa večino vsebine ohrani in se NE POLIVA večina po tleh, je pa superiorna tehnologija. Ker se ne poliva po tleh naredimo s to "flašo" 4 do 5 krat več kilometrov z isto količino energije. Poglejte oni graf kjer sta "zeleni" in "oranžni" avto gor, ni ga težko zastopit tudi za laika. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Da. Zakaj ne bi? Avta sta približno enako velika, vendar Tesla Performance je močnejša, hitrejša in ima boljše pospeške (pa še stane manj od M3ke), jst se ne oziram na tradicionalne znamke, pa ne da jih ne bi kupil, bi jih, ČE IN KO bodo ponujale več od Tesle potem ja, drugače pa ne, zaenkrat pač ponujajo manj (seveda če bi kupoval avto bi seveda upošteval tudi 50.000 EUR do 100.000 EUR stroška goriva v 15 letih, ker pač gorivo kot vemo ne raste na drevesih, ampak ga je treba plačati:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
nyler2 ::
Hitrejša je po ravnini od 0-100
Preveri link List of N%C3%BCrburgring Nordschleife lap times @ Wikipedia
M3 Touring na 20,832m proge - 8:40, Tesla 3 Performance na 19,100m proge - 9:00
Pa še
na tretini proge so že ble težave z bremzami, na koncu pa še z pregrevanjem baterije.
Preveri link List of N%C3%BCrburgring Nordschleife lap times @ Wikipedia
M3 Touring na 20,832m proge - 8:40, Tesla 3 Performance na 19,100m proge - 9:00
Pa še
na tretini proge so že ble težave z bremzami, na koncu pa še z pregrevanjem baterije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nyler2 ()
Holedino ::
Bodimo pošteni, Tesla je hitrejša v običajnem prometu (ko prehitevaš nekoga na regionalki, ko se vključuješ na avtocesto, ko prehitevaš na avtocesti, ko z nekom "tekmuješ" od semaforja naprej do naslenjega semaforja. 99,99 % ljudi avta nikoli ne vozi na dirkališče, dirkališča v Sloveniji sploh nimamo.
Tudi tukaj bodimo pošteni: če avto res hočeš vozit na dirkališče, kar 99,99 % ljudi NE počne, potem mu pa upgradaš bremze na aftermarket in ni nobenih problemov, prav tako te tvoje "težave z pregrevanjem baterije" pomeni samo da je avto začasno omejil maksimalno moč na 90 %, namesto na 100 % (skratka to kar si ti rekel se sliši mnogo bolj problematično kot v resnici je). Avto se v vsakdanjem prometu nikoli ne pregreva, tudi če voziš 250 km/h dokler ne sprazniš baterije, ali pa tudi če ga "50x" štartaš od nule do 100 km/h in nazaj na nulo in spet štartaš do 100 km/h in tako ponavljaš v nedogled. To je vse bilo testirano v praksi in ni nobenih problemov.
na tretini proge so že ble težave z bremzami, na koncu pa še z pregrevanjem baterije.
Tudi tukaj bodimo pošteni: če avto res hočeš vozit na dirkališče, kar 99,99 % ljudi NE počne, potem mu pa upgradaš bremze na aftermarket in ni nobenih problemov, prav tako te tvoje "težave z pregrevanjem baterije" pomeni samo da je avto začasno omejil maksimalno moč na 90 %, namesto na 100 % (skratka to kar si ti rekel se sliši mnogo bolj problematično kot v resnici je). Avto se v vsakdanjem prometu nikoli ne pregreva, tudi če voziš 250 km/h dokler ne sprazniš baterije, ali pa tudi če ga "50x" štartaš od nule do 100 km/h in nazaj na nulo in spet štartaš do 100 km/h in tako ponavljaš v nedogled. To je vse bilo testirano v praksi in ni nobenih problemov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Evo 1 uro ga je teral 200 km/h in nobenega pregrevanja (model S)
Tukaj ga je te teral 200 km/h 45 minut in nobenega pregrevanja (model 3):
Tukaj ga je te teral 200 km/h 45 minut in nobenega pregrevanja (model 3):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
DamijanD ::
S podobnimi postopki (beri materiali), kot se lahko EVju zniža težo, bi jo lahko tudi ICEju - ampak večinoma proizvajalci tega ne delajo, ker ni treba in ker tako znižajo stroške/ceno.
Poglej recimo težo Megana trophy, ki ima pri 330 konjih manj kot tono.
Poglej recimo težo Megana trophy, ki ima pri 330 konjih manj kot tono.
nyler2 ::
Ja potem je primerjava z avtu za stezo nekak nepomembna? Sej se strinjam da ma prednost t3 v prometu. To je ta marketinški da je htirejša od večine avtov. Do zdej še nism sreču lastnika, ki bi to skos delu. samo za youtube :D
Pa zanimiv mi je tvoj odgovor. Ponavadi pokozlaš odgovor z en kp slik, videoti. Kje je zdej to? (edit, you did it :D )
Hja. m3 nima problema z zavorami in lahko pelje še vsaj 2 kroga. t3p mora se ohladit.
200km/h je lažje kot steza.
Pa zanimiv mi je tvoj odgovor. Ponavadi pokozlaš odgovor z en kp slik, videoti. Kje je zdej to? (edit, you did it :D )
Hja. m3 nima problema z zavorami in lahko pelje še vsaj 2 kroga. t3p mora se ohladit.
200km/h je lažje kot steza.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nyler2 ()
Holedino ::
a potem je primerjava z avtu za stezo nekak nepomembna?
Ma kakšnem avtu za stezo? To dela par procentov lastnikov tega avta da ga vozi na stezo, večina ga kupi zato ker misli da so frajarji da se prči po mestu. :)
Do zdej še nism sreču lastnika, ki bi to skos delu. samo za youtube :D
Jaz pa vidim lastnike Tesle v Ljubljani ki na polno pritisnejo po gasu za 2 sekundi, pač da te ob zice prilepi, fun stuff. :) Ne delajo tega vsi skos, ampak eni pa kar. xD
Evo 27 krat od nule do 200 km/h in bremzanje spet na nulo. 27 ponovil zaporedoma in nobenega pregrevanja:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Hitrejša je po ravnini od 0-100
Preveri link List of N%C3%BCrburgring Nordschleife lap times @ Wikipedia
M3 Touring na 20,832m proge - 8:40, Tesla 3 Performance na 19,100m proge - 9:00
Pa še
na tretini proge so že ble težave z bremzami, na koncu pa še z pregrevanjem baterije.
Aja pa Tesla model 3 Performance ima POD 8 minut čas na Nordschleife z upgrejdanimi brezmzami, brez njih pa malo nad 8 minut. Oboje je precej boljše kot BMW M3 z 8:40 kot si napisal (rekord 9 minut za Teslo je že star, danes je čas pod 8 minut):
"In stock form, a Model 3 Performance makes its way around the Nurburgring Nordschleife in not a lot over 8 minutes in the hands of a skilled driver (as we’ve seen in one of Misha Charoudin’s videos). With a few modifications (uprated suspension, brakes, wheels and tires) that drops below 8 minutes and it starts to challenge the fastest time set by the Taycan Turbo S (7 minutes and 42 seconds)."
https://insideevs.com/news/453522/modif...
Torej Tesla model 3 Performance je hitrejša tako na dirkalni stezi, kot v realnem prometu. Da sploh ne govorimo o Tesla model S PLAID, tisto pa gate trga (je poleg eletričnega hyperšportnika Rimac Nevera, najhitrejši produkcijski avto na svetu).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Evo, isti voznik kot pri tvojem posnetku za BMW M3 je s Teslo z upgredanimi bremzami dosegel čas POD 8 minut, BMW M3 pa 8 minut 40 sekund. Stock Tesla Performance brez upgredanih bremz je pa malo nad 8 minut, kar je še vedno boljše kot pa BMW M3, so vsi linki do posnetkov gor na linku do članka. Tesla je hitrejša tako v na pisti (sej ne da je to pomembno, ker 99,99 % ljudi avta nikoli ne vozi po dirkališču), ter je hitrejša tudi v realnem prometu na cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
nyler2 ::
Bom kar tvojega uporabu
Tole je TF dolzina proge, ki je krajša od tiste ki sem jo dal zraven časa za M3.
ps. js nisem dal linka do posnetka za BMW M3. Merjenje časa na TF (krajša dolžina, promet) ni merodajno, ne za teslo ne za bmw (ampak nisi petrolhead, ti opravičim pomanjkanje znanja)
Bodimo pošteniNoben na tesli 3 ne uprgada bremz, vzmetenja etc.
Evo, isti voznik kot pri tvojem posnetku za BMW M3 je s Teslo z upgredanimi bremzami dosegel čas POD 8 minut, BMW M3 pa 8 minut 40 sekund. Stock Tesla Performance brez upgredanih bremz je pa malo nad 8 minut, kar je še vedno boljše kot pa BMW M3, so vsi linki do posnetkov gor na linku do članka.
Tole je TF dolzina proge, ki je krajša od tiste ki sem jo dal zraven časa za M3.
ps. js nisem dal linka do posnetka za BMW M3. Merjenje časa na TF (krajša dolžina, promet) ni merodajno, ne za teslo ne za bmw (ampak nisi petrolhead, ti opravičim pomanjkanje znanja)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nyler2 ()
nyler2 ::
sorry za spam, sploh nisem videl da si hotel plaid porinat notr. plaid je cena 138k, rekord plaid 7:35, drobiz vs BMW M4 CSL, cena 125k, čas z wiki 7:15.
Holedino ::
Ni pomanjkanja znanja, znanja imam OGROMNO na področju električnih avtomobilov, ter tudi na sploh sem diplomiran inženir strojništva in se v pridobivanje znanja o električnih avtomobilih od 2010 do danes vrgel že preko 2000 ur svojega časa. In verjameš ali ne, v 2000 urah se pa človek tudi nekaj nauči, petrolhead pa res nisem, to pa res ne. ;) Glede Tesle model S plaid, ja ta tvoj BMW M4 CSL je res malo hitrejši na dirkalni stezi, ampak v realnem prometu kjer ne pripičiš 150 km/h v oster ovinek, je pa model S plaid HITREJŠI, ker je drugi najhitrejši produkcijski avto po pospeških. Prvi je električni HYPER ŠPORTNIK RImac Nevera, produkt naših "bratov" Hrvatov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
150 minut za 275km ali 3 minute za 1300km. Izbira je jasna. 3 minute.
Tako je samo na roadtripih (ko greš na dopust, torej enkrat poleti in enkrat pozimi na smučanje). Pri vseh ostalih dnevih v letu pri vsakodnevni vožnji je pa: 5 SEKUND za 500 km dometa in 3 MINUTE za 1000 km doemeta in še to samo če imaš izjemno srečo da ni nobenih vrst (ta tvoj app večina ne uporablja, vprašajmo se zakaj? Verjetno jim ni pomembno par minut več ali manj, ali pa ni tako kot praviš).
Sem malo vec na cesti, kot nek povprecni Janez... Ce vecina nima appa je meni vseeno. Meni app dobro sluzi ;)
Holedino ::
Najhitrejši produkcijski avti po pospeških:
List of fastest production cars by acceleration @ Wikipedia
List of fastest production cars by acceleration @ Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
nyler2 ::
Ni pomanjkanja znanja, znanja imam OGROMNO na področju električnih avtomobilov, ter tudi na sploh sem diplomiran inženir strojništva in se v pridobivanje znanja o električnih avtomobilih od 2010 do danes vrgel že preko 2000 ur svojega časa. In verjameš ali ne, v 2000 urah se pa človek tudi nekaj nauči. ;)
To da se na TF (more info), konča krog pri reklamnem panoju nad stezo tukaj, in official čas, celo minuto kasneje na istem posnetku.. Glede EL ti verjamem da si se naučil nekaj
Najhitrejši produkcijski avti po pospeških:
List of fastest production cars by acceleration @ Wikipedia
Matr si površen. Poglej kaj piše pod zaznamek VII,
on VHT-prepped surface, timer started after 1 foot at a speed of 5.9 mph. It registered 2.07 seconds on unprepped asphalt surface, timer started after 1 foot at a speed of 5 mph.nisem prepričan da je to merodajno kr tko čez uč vzet.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nyler2 ()
Holedino ::
Matr si površen. Poglej kaj piše pod zaznamek VII,
Nisem. POglej kaj piše pod zavihkom "By acceleration to 60 mph (97 km/h)"
Klik do slike/printscreena da boš lažje našel. :) KLIK: https://ibb.co/WkkJXjq
Ps: Električna Rimac Nevera je še hitrejša od Plada tudi do 100 km/h, vendar jo v tej tabelci ni.
nyler2 ::
Matr si površen. Poglej kaj piše pod zaznamek VII,
Nisem. POglej kaj piše pod zavihkom "By acceleration to 60 mph (97 km/h)"
Klik do slike/printscreena da boš lažje našel. :) KLIK: https://ibb.co/WkkJXjq
Ps: Električna Rimac Nevera je še hitrejša od Plada tudi do 100 km/h, vendar jo v tej tabelci ni.
Preberi VII zaznamek, še enkrat:
on VHT-prepped surface, timer started after 1 foot at a speed of 5.9 mph. It registered 2.07 seconds on unprepped asphalt surface, timer started after 1 foot at a speed of 5 mph.
Se pravi čas za plaid je od 5.9mph do 60mph. Se mogoč zdi irelevantno, ampak pri desetinkah je to velika prednost ker odpade variabila kako dobr avto spravi trakcijo na tla oziroma kk dobr so launch control sprogramiral.
Holedino ::
Si mislil kaj piše na zavihku 1/4 mile? Tam je bil nedavno nazaj napisan električni Rimac Nevera s časom 8,58 sekunde do 1/4 milje, kar je PRECEJ hitreje od Bugatti Chiron Super Sport z časom 9,1 sekunde, vendar so Rimaca dol butnili s seznama ker nekateri trdijo da to zaenkrat še ni produkcijsko vozilo, ker jih še niso začeli dostavljati končnim strankam (pa čeprav so prve stranke Rimaca ŽE DOBILE). Sam tok ane. :)
https://www.bing.com/search?q=rimac+nev.....69i57j0l8.2099j0j4&FORM=ANAB01&PC=EDGEDB
In kot sem povedal: ČASI NA dirkalni stezi niso važni za 99,99 % ljudi, so pa važni časi v realnih "uličnih dirkah" od semaforja do semaforja in prehitevanje na regionalki in avtocesti in definitivno so tukaj eletrični avti z svojim instantnim navorom močno v prednosti.
https://www.bing.com/search?q=rimac+nev.....69i57j0l8.2099j0j4&FORM=ANAB01&PC=EDGEDB
In kot sem povedal: ČASI NA dirkalni stezi niso važni za 99,99 % ljudi, so pa važni časi v realnih "uličnih dirkah" od semaforja do semaforja in prehitevanje na regionalki in avtocesti in definitivno so tukaj eletrični avti z svojim instantnim navorom močno v prednosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
nyler2 ::
Si mislil kaj piše na zavihku 1/4 mile? Tam je bil nedavno nazaj napisan električni Rimac Nevera s časom 8,58 sekunde do 1/4 milje, kar je PRECEJ hitreje od Bugatti Chiron Super Sport z časom 9,1 sekunde, vendar so Rimaca dol butnili s seznama ker nekateri trdijo da to zaenkrat še ni produkcijsko vozilo, ker jih še niso začeli dostavljati končnim strankam (pa čeprav so prve stranke Rimaca ŽE DOBILE). Sam tok ane. :)
https://www.bing.com/search?q=rimac+nev.....69i57j0l8.2099j0j4&FORM=ANAB01&PC=EDGEDB
Sploh ne oporekam neveri, el avto za petrolheade, tesla vse drugo razen to ne. samo ne mi mešat hrušk pa jabk pa primerjat masovno prodajane avte in pa avto ki jih bo samo 150.
Edini ki je nevero do danes dobu je Rosberg + še ena je priravljena za prevzem. Če pobrskaš malo po youtube boš najdu to informacijo
Holedino ::
Se pravi čas za plaid je od 5.9mph do 60mph. Se mogoč zdi irelevantno, ampak pri desetinkah je to velika prednost ker odpade variabila kako dobr avto spravi trakcijo na tla oziroma kk dobr so launch control sprogramiral.
1 foot rollout je standardna praksa in se uporablja pri merjenju vseh avtov, tudi bencinskih. Tako da delati big deal da se čas začne šteti od takrat ko avto prevozi 33 cm je čisto brezveze, ker pri bencinarju se isto upošteva.
Valvoline ::
Kaj si tolk tecen z temi pospeski. Avte takoj obdavcit glede na tezo, od 1T naprej eksponencna rast obdavcitve, ne glede na to kaj je pod pokrovom. Tiste z 2t plus teze v rangu opalit z najmanj 10.000e letno davka, tole norijo z tezami vozil, neumno SUV posiljevanje in podobni trendi je potrebno takoj ustavit. V bruslju se govori o splosnem znizanju porabe energije, folk se bo zmrzoval pozimi, prihajajo blackouti ter zimske cene stroma 2000e+ za mwh, kekci pa lifrajo supertezke cegle na 4ih kolesih za vsakdajni prevoz. Ne me jebat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
m0LN4r ::
Eh pa sej to vemo, da je tesla hitra samo po ravnem, pa se to samo na youtubu in drage performance verzije naprej. Podvozje in ostalo je pa cheap as fuck, tudi neke izbire delov ni uradne.
Mesas NBR cas celotnega kroga z TF casom ipd.
Da odgovorim na tvoj nacin. 99,99% ljudi v Sloveniji sploh ne pospesuje in prehiteva tako kot ti pravis. 99,99% ljudi v Sloveniji nima Rimaca in nima Tesle Plaid in nima Tesle Model 3 Performance. Testlo 2x pritisnem po lendavskih goricah, pa razpadejo kolesa.
99,99 % ljudi avta nikoli ne vozi na dirkališče, dirkališča v Sloveniji sploh nimamo.Brezvezen si aves, ko skaces iz slovenije na kitajsko in evrope v veliko britanijo, v istem pogovoru omenjas vsaj 3 razlicne avte, tri razlicne nacine voznje in 10 razlicnih argumentov proti enemu ICE ju.
Mesas NBR cas celotnega kroga z TF casom ipd.
Da odgovorim na tvoj nacin. 99,99% ljudi v Sloveniji sploh ne pospesuje in prehiteva tako kot ti pravis. 99,99% ljudi v Sloveniji nima Rimaca in nima Tesle Plaid in nima Tesle Model 3 Performance. Testlo 2x pritisnem po lendavskih goricah, pa razpadejo kolesa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Edini ki je nevero do danes dobu je Rosberg + še ena je priravljena za prevzem. Če pobrskaš malo po youtube boš najdu to informacijo :))
TO jst VEM, ker spremljam področje. In glede na to da so RImaca ŽE ZAČELI dostavljati in ga je prva stranka tudi že dobila, ga bi mogli uvrstit v tabelo za 1/4 milje. Ker ima precej boljši čas od sedaj kao prvega Bugatti Chiron Super Sport. Rimac Nevera ga POKOSI in bi po vseh pravilih morala biti prva v tabeli ker doseže čas 8,58 sekunde, ne pa samo 9,1 sekunde tako kot Bugatti Chiron Super Sport. BTW: a veš kaj je sramota? Da en družinski sedan Tesla model S Plaid pokosi vse bencinske avte na dirkalni stezi, tudi tiste ki so bili prav specifično načrtovani in izdelani za dirkanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Pol pa pride Hlodino in primerja Teslo plaid S z i20N, ki je 5x cenejsi avto, pa se mu gume ne kadijo po dveh rundah in ker je 5x cenejsi, lahko kupis enga za rezervo in ostane se en kup denarja za gume, bremze in gorivo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Da odgovorim na tvoj nacin. 99,99% ljudi v Sloveniji sploh ne pospesuje in prehiteva tako kot ti pravis. 99,99% ljudi v Sloveniji nima Rimaca in nima Tesle Plaid in nima Tesle Model 3 Performance
99,99 % ljudi po tvoje ne prehiteva na regionalkah in na avtocesti?! HAHHAHAHAH Ta je pa dobra! Ga pa pokaš! ELektrični avto (ne samo Plaid ali Nevera) je s svojim INSTANTNIM navorom v realnem prometu MNOGO boljši ob bencnskih in dizelskih krav.
Testlo 2x pritisnem po lendavskih goricah, pa razpadejo kolesa.
Laž. To so tvoje mokre sanje, resnica pa pravi da temu ni tako. Vem da bi ti rad videl for some reason da bi bila Tesla slaba, ampak na tvojo žalost pač ni. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Da odgovorim na tvoj nacin. 99,99% ljudi v Sloveniji sploh ne pospesuje in prehiteva tako kot ti pravis. 99,99% ljudi v Sloveniji nima Rimaca in nima Tesle Plaid in nima Tesle Model 3 Performance
99,99 % ljudi po tvoje ne prehiteva na regionalkah in na avtocesti?! HAHHAHAHAH Ta je pa dobra! Ga pa pokaš! ELektrični avto (ne samo Plaid ali Nevera) je v realnem prometu MNOGO boljši ob bencnskih in dizelskih krav.
Ja poglej na ceste pa ti bo jasno. A ne ves kok je 99,99% avtov v Sloveniji?
Ne rabis se delat da ti je smesno, ce je pac tako.
Tesla model S Plaidje druzinski avto v tvojih pravljicah. Pejt v Celje, Maribor, na cesti so avti vecinoma vredni manj od 10k.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
nyler2 ::
Se pravi čas za plaid je od 5.9mph do 60mph. Se mogoč zdi irelevantno, ampak pri desetinkah je to velika prednost ker odpade variabila kako dobr avto spravi trakcijo na tla oziroma kk dobr so launch control sprogramiral.
1 foot rollout je standardna praksa in se uporablja pri merjenju vseh avtov, tudi bencinskih. Tako da delati big deal da se čas začne šteti od takrat ko avto prevozi 33 cm je čisto brezveze, ker pri bencinarju se isto upošteva.
Seveda je. ampak potem moraš najti isti čas za bencinskega z 1 foot rolloutu. primerjajmo enake podatke. ne pa hrušk pa jabolk.
Glede 1 foot rollout, ni glih standard da ti pod istim zaznamkom piše, da je na navadni podlagi pa bil roll out 1 foot 5mph. že to je spremenljivka
In kot sem povedal: ČASI NA dirkalni stezi niso važni za 99,99 % ljudi, so pa važni časi v realnih "uličnih dirkah" od semaforja do semaforja in prehitevanje na regionalki in avtocesti in definitivno so tukaj eletrični avti z svojim instantnim navorom močno v prednosti
Kolikor je men znano, so edino časi na stezi merodajni, stestirajo celoten avto, ne samo pospešek, ulične dirke so tako ali tako illegal.
Nevem no, sam vozim 1.6 starga atmosferca, pa me še ni električn prehitu, sem jih pa js kr nekej na AC ko so zavetrje za tovornjaki iskali . In še 1x. pospeški električnih se v praksi zelo zelo mal uporabljajo v polnem merilu. Samo ko pelješ kakšnega prvič oz hočeš sosednjemu bmw 320d z m badgu pokazat kaj je to pospešek
Holedino ::
je druzinski avto v tvojih pravljicah. Pejt v Celje, Maribor, na cesti so avti vecinoma vredni manj od 10k.
Dobro, pusti Teslo PLAID. Tudi navadna Tesla model 3, avto za mase, poseka 99,9 % bencinskih avtov pri drag racingu. Sam tok. ;) Da je pa v realnem prometu boljša od bencinskih in dizelskih krav je pa jasno.
Ja poglej na ceste pa ti bo jasno. A ne ves kok je 99,99% avtov v Sloveniji?
Ne rabis se delat da ti je smesno, ce je pac tako.
NE razumeš. TIII si bil tisti ki je med vrsticami trdil da 99,99 % ljudi ne prehiteva. Jaz trdim ravno obratno, da večina ljudi prehiteva na regionalkah, kapiš? :) Za vse ljudi ki v reanem prometu kdaj tudi prehitijo vozilo ki se jim cijazi spredaj (torej večina ljudi) so električni avto s svojim INSTANTNIM navorom pač mnogo boljši od bencinskih in dizelskih. Sploh ni primerjave tu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
solatjek ::
Tudi sam veliko razmišljam o EV. Najprej predstavim trenutno situacijo, avto imam 15 let, nov je stal 22.000€, v 15. letih me je z vsem vzdrževanjem (redni servisi, gume, zavore, tudi kakšna okvara, klikma, amortizerji, hladilnik...) stal dodatnih 11.000€, skupaj torej 33000€ pri 360.000 km. Zavarovanja in registracije niso vštete. Je bencinar s povprečno porabo 7l/100km, torej sem pokuril 25200l goriva, to je verjetno podatek, ki ga je smiselno v 15 letih primerjati z elektriko. Če je povprečna cena recimo 1,4€ na liter bencina, sem pokuril 35800€ goriva, avto me je tako stal (brez zavarovanj in reg.) 88.800€ v 15 letih in 360.000km. Avto sedaj ni vreden nič več, mogoče max 2.000€.
Bi z nakupom povprečnega el. vozila (novega) za cca 45.000€, ki bi ga uporabljal 15 let na enaki kilometrini, kaj pridobil, se splača? Zna kdo narediti kak smiseln izračun?
Bi z nakupom povprečnega el. vozila (novega) za cca 45.000€, ki bi ga uporabljal 15 let na enaki kilometrini, kaj pridobil, se splača? Zna kdo narediti kak smiseln izračun?
m0LN4r ::
Laž. To so tvoje mokre sanje, resnica pa pravi da temu ni tako. Vem da bi ti rad videl for some reason da bi bila Tesla slaba, ampak na tvojo žalost pač ni. :)HAHAHAHAHA ne lazi, tesla je klump. To ve vsak, ki ni fanboy.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Nevem no, sam vozim 1.6 starga atmosferca, pa me še ni električn prehitu, sem jih pa js kr nekej na AC ko so zavetrje za tovornjaki iskali
Če bi srečal Teslo ali pa katerega koli drugega modernega EVja in da bi pritisnil po gasu bi te prehitel brez najmanjšega dvoma! Ti omenjaš tukaj zavetrje za tovornjaki, to so delali nekateri vozniki Nissan Leafa, Kie E-soul in ostalih avtov ki so že kot novi imeli samo 120 km dosega. Tesla model 3 ima STESTIRANH 400 km dosega pri hitrosti 130 km/h, želiš da ti dam link do testa al znaš sam najdt? :) ps: M0LN4r spet trola in se moti, značilno zanj. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
nyler2 ::
Tudi sam veliko razmišljam o EV. Najprej predstavim trenutno situacijo, avto imam 15 let, nov je stal 22.000€, v 15. letih me je z vsem vzdrževanjem (redni servisi, gume, zavore, tudi kakšna okvara, klikma, amortizerji, hladilnik...) stal dodatnih 11.000€, skupaj torej 33000€ pri 360.000 km. Zavarovanja in registracije niso vštete. Je bencinar s povprečno porabo 7l/100km, torej sem pokuril 25200l goriva, to je verjetno podatek, ki ga je smiselno v 15 letih primerjati z elektriko. Če je povprečna cena recimo 1,4€ na liter bencina, sem pokuril 35800€ goriva, avto me je tako stal (brez zavarovanj in reg.) 88.800€ v 15 letih in 360.000km. Avto sedaj ni vreden nič več, mogoče max 2.000€.
Bi z nakupom povprečnega el. vozila (novega) za cca 45.000€, ki bi ga uporabljal 15 let na enaki kilometrini, kaj pridobil, se splača? Zna kdo narediti kak smiseln izračun?
težko se bo to primerjalo premalo primerljivih, preverljivih podatkov. razn Holedino bi znal neke znanstvene slike, iz prihodnosti prilepit. Težko napoveš ceno elektrike v naprej, dejanske stroške z servisi el. avtov (mnogi trdijo da jih ni, ja povezanih z pogonom res mogoče ne), stanje z subvencijami.
A to da doma filaš in, da je skoraj potrebna sočna elektrarna tut upoštevamo zraven?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 260510 (8875) | hojnikb |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 132271 (92336) | D3m |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 67060 (46900) | gruntfürmich |
» | rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31256 (26061) | hojnikb |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 34368 (30899) | bluefish |