» »

Uveljavljanje zahtevkov po nakupu avta od fizične osebe

Uveljavljanje zahtevkov po nakupu avta od fizične osebe

val46 ::

Torej, po čemu sklepaš, da ti je prodajalka prodala avto z okvarjeno turbino, če ti so še na servisu rekli, da je vse ok, razen te menjave zobatega jemrena? To bi tko in tko moral vzet v zakup ob nakupu rabljenega avtomobila, ker se zanašat na neke besede pri avtu z 370kkm je brez veze in bi to že sam pri sebi moral vedet, da je pametno narediti.

Mislim res ne razumem...trdiš, da si z avtom vsa zadovoljen, da je bila dobra cena in vse, predvidevam, da si jo kar konkretno zbijal, zdaj pa naj ti prodajalka še novo turbino časti, pa menjavo zobatega jermena...najboljše da ti še zavorne diske in ploščice, zraven pa še 2 jurja v kuverti da a?

jotunn2 ::

nokia6310 je izjavil:

Kaj bi pa ti na mojem mestu naredil? Rekel ok hvala ker si mi prodal tak avto lepo se mej, pa še na pijačo te povabim popravila bom pa plačeval sam? Moja pričakovanja so bila povsem drugačna. Pričakoval sem, da bo avto delal brez nekih večjih vlaganj vsaj nekaj tisoč kilometrov. Ne pa, da imam že zdaj za cca 1500 eur stroškov. Nova turbina je 1000 eur. Če bi dal to obnovit bi bilo precej cenejše zame. Je pa še nekaj, kar nisem napisal: Pred dnevi sem bil na Petrolovem hitrem servisu na Letališki in tam razen teag da bo potrebno menjat jermen niso odkrili nič drugega. No ja pa takrat turbina še ni piskala oz. jaz takrat tega nisem slišal.

Kaj bi naredil? Ce zelis imeti mir, gres kupit nov avto, ki ima 5 ali vec let garancije, ne pa 12 let starega, ki ima toliko kilometrov, da si lahko vesel da sploh skupaj stoji. In kot kaze ti je model vseeno prodal avto brez piskajoce turbine... oz. mogoce do pred kratkim nisi imel tako izostrenega sluha.

zobnik ::

Ko sem pred 3 leti prodajal cliota l.2004 za 300 evrov so me vsake pol ure klical, hodil so gledat, kompliciral, avto brez rje in orginal pleh, sam km je blo 303.000km. Na koncu ga je ana mlada vzela za ušivih 260 evrov, upam da nikol več en menjam avta na tak način....mogoče odpad in drug avto od sorodnika, znanca.

Buggy ::

oz. mogoce do pred kratkim nisi imel tako izostrenega sluha.


to je pa cista resnica. Drug avto drugi zvoki. Ko sem iz 12 let stare Insignie presel na 2 leti starega Passat Alltracka sem slisal nebroj "crickov" in kar naekrat je bil na cesti tudi vsak drug avto Alltrack ...majkemi :))

Cricke sem saniral s silikonskim sprejom, filcem ter izolir trakom BTW...VAG opevana kvaliteta....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

nokia6310 ::

SambaShare je izjavil:

nokia6310 je izjavil:

]
Kaj bi pa ti na mojem mestu naredil?


V štartu ne bi kupil avta s 370k km. Moj bo kmalu na 300k km, pa mi ma kraj pameti ne pade da bi ga, ko se ga naveličam, prodajal. Čeprav je "dobro ohranjen". Raje takoj v prešo, kot pa prodati za fičnike, potem pa še prenašati neko nejevoljo, ker nekdo misli da bo za 1000EUR dobil nov avto.

Pa resno, jeziš se ker moraš menjati tudi jermen? Da fuck.

Se vam zdi fer da da nekdo oglas da prodaja zeo dobro ohranjen avto. Pozneje pa se ugotovi da: Je turbina zanič, in da je potrebno menjat jermen, da je nekaj rje tu in tam, pa še bi lahko kaj naštel. To vse me nebi motilo in sploh nebi bilo nobenega problema če bi mi prodajalec za vse te stvari povedal vnaprej. Če bi kljub temu avto kupil bi bil popolnoma sam kriv. Sam nebi nikoli nikomur prodal nekaj takega kar bi imelo skrito napako. Prodajalcu sem predlagal da peljeva avto skupaj na uradni servis da sam plačam pregled pa se s tem ni strinjal. Če gremo zdaj računat koliko me bo prišla turbina pa ostalo lahko še dva jurja dodam pa še ni nujno da bo vse popravljeno. Oglasa ni več nažalost. A je kaka stran ki shranjuje oglase za nazaj? Hrani avto.net oglas v arhivu?

Buggy ::

Prodajalcu sem predlagal da peljeva avto skupaj na uradni servis da sam plačam pregled pa se s tem ni strinjal.


V tem primeru se obrnes in gres. Fertik zgodba!
Sicer imas seboj nekoga, ki se na doticni avto spozna in se posvetujes z njim. Avto si videl, peljal in posledicno tudi kupil navklub vsemu, zdej pa opazas neskonco napak?
Meni to disi po tem, da je bil lov na avto bolj zanimiv kot pa sam ulov ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Mike_Rotch ::

Se vam zdi fer da da nekdo oglas da prodaja zeo dobro ohranjen avto. Pozneje pa se ugotovi da: Je turbina zanič, in da je potrebno menjat jermen, da je nekaj rje tu in tam, pa še bi lahko kaj naštel.


Še vedno velja enako. "dobro ohranjen avto" je precej relativen pojem. Še posebej pri 370.000 kilometrih. Meni se zdi precej normalno, da je pri takih kilometrih treba menjati kar nekaj stvari, še posebej pri avtu za 4 jurje. "Zanič" turbina, jermen in par pikic rje je najmanjši problem.

jotunn2 ::

Tip je prodajal dobro ohranjen 12 let star avto s 370.000km. Za normalne ljudi, pri teh specifikacijah "dobro ohranjen avto" pomeni, da je se vozen in da stoji skupaj. Problem pa je, ker ti pricakujes da ker je "dobro ohranjen" da bo tak kot nov. No za taksna pricakovanja pa priporocam izogibanje rabljenim avtomobilom, sploh 12 let starim, in pot v avto salon kjer kupis novega. Tisti bo pa tudi po tvojih standardih "dobro ohranjen".

al1976 ::

Kupis novega in se bunis na garancijo. Pa se tam gre lahko narobe.

Aja novo je vse najmanj x5. Ne gre... zastonj zal ne.

Imam fokusa 1.6 2001 v garazi. Vse original, brez pikice rje, zime ni videl, 60k. Ga bom senkal kakemu Ukrajincu, ki bo rabil. Ker da ga kdo kupi za 200Eur in da pride da more jermen zamenjat se mi res ne da. Pa pisem dobronamerno.

bbbbbb2015 ::

koyotee je izjavil:



9000 za motor v kombiju? A to je kombi ranga 500k€? :)):)):))


Jah, kaj pa vem. Tako je rekel. Glej, jaz sem dal nekaj razbitih motorjev skozi. Prvi je odletel najbolj grdo. Razpadel je na dvoje, potrgal je nekaj kablov in poškodoval glavo. Takrat sem dal za nov "core", se pravi blok, bati, ojnica, ležaji, ventili, glava motorja, s pokrovom in injektorji 5k €. Novo od Renaulta.

Pa še za delo, da so kable nazaj polotali, večino pa zamenjali. 1500€. Jaz sem takrat dal 6500€. Za avto, ki je imel sicer cca 110k km.

Z drugimi motorji sem prišel skozi ceneje, to so bili 1,5dCi, EURO 3, dal sem za ene 500€, za ene 800€. Potem pa še obnova motorja, ležaji novi, to je prišlo potem cca 1500€. Samo to so bili vse rabljeni motorji.

Samo je problem, tak avto več ne more delati 50 tisoč km letno. Zato smo ga prodali.

9000€ je res dosti. Samo kombi je imel manj kot 100 k km.

jotunn2 je izjavil:

Tip je prodajal dobro ohranjen 12 let star avto s 370.000km. Za normalne ljudi, pri teh specifikacijah "dobro ohranjen avto" pomeni, da je se vozen in da stoji skupaj. Problem pa je, ker ti pricakujes da ker je "dobro ohranjen" da bo tak kot nov. No za taksna pricakovanja pa priporocam izogibanje rabljenim avtomobilom, sploh 12 let starim, in pot v avto salon kjer kupis novega. Tisti bo pa tudi po tvojih standardih "dobro ohranjen".


Točno tako.

Zgodovina sprememb…

UkrFTW! ::

nokia6310 je izjavil:

Po nakupu ki je bil izveden 06.09.2022 turbina nekaj ur za tem piska. Kaj naj še dokazujem? A ni to dejstvo že samo po sebi dokaz?

Skratka v tistih nekaj urah si uničil turbino.

bbbbbb2015 ::

nokia6310 je izjavil:

SambaShare je izjavil:

nokia6310 je izjavil:

]
Kaj bi pa ti na mojem mestu naredil?


V štartu ne bi kupil avta s 370k km. Moj bo kmalu na 300k km, pa mi ma kraj pameti ne pade da bi ga, ko se ga naveličam, prodajal. Čeprav je "dobro ohranjen". Raje takoj v prešo, kot pa prodati za fičnike, potem pa še prenašati neko nejevoljo, ker nekdo misli da bo za 1000EUR dobil nov avto.

Pa resno, jeziš se ker moraš menjati tudi jermen? Da fuck.

Se vam zdi fer da da nekdo oglas da prodaja zeo dobro ohranjen avto. Pozneje pa se ugotovi da: Je turbina zanič, in da je potrebno menjat jermen, da je nekaj rje tu in tam, pa še bi lahko kaj naštel. To vse me nebi motilo in sploh nebi bilo nobenega problema če bi mi prodajalec za vse te stvari povedal vnaprej. Če bi kljub temu avto kupil bi bil popolnoma sam kriv. Sam nebi nikoli nikomur prodal nekaj takega kar bi imelo skrito napako. Prodajalcu sem predlagal da peljeva avto skupaj na uradni servis da sam plačam pregled pa se s tem ni strinjal. Če gremo zdaj računat koliko me bo prišla turbina pa ostalo lahko še dva jurja dodam pa še ni nujno da bo vse popravljeno. Oglasa ni več nažalost. A je kaka stran ki shranjuje oglase za nazaj? Hrani avto.net oglas v arhivu?


Glej, zate rabljeni avti niso. Prodajalec lahko privoli v detaljni pregled, lahko pa tudi ne. Za tako stare avte, je vprašanje, če ima smisel privoliti. Za drag BMW, ko plačuješ 30 000 € morda. Za avto, za katerega se plača 4400€, pa jaz tudi ne bi privolil.

Za tako kupoprodajo je dovolj in smiselno, da se gre na testno vožnjo, prodajalec vozi avto prvi, da se avto ogreje. Potem lahko bodoči kupec avto zapelje, seveda po predpisih. Potem si ga lahko ogleda še zunaj in znotraj in to je to. Če ima kak merilec za debelino pločevine, lahko zmeri še pločevino, to je pa za ta denar tudi vse.

Če se ti ne spoznaš na avte, vzameš kvalificiranega mehanika s sabo. On lahko potem avto pogleda po načelu videno-kupljeno.

Derugič vzemi kredit na 15 let, kupi Dacio Sandero/Hyundai i30 in to je to. In boš morda celo ugotovil, da je razmik pri havbi levo in desno različen, ter da ti bo i30 pri zadnjih blatnikih po treh letih grdo razcvetel. In da ti bo servis zavrnil garancijski zahtevek, ker avta nisi pravilno vzdrževal (oprati bi ga moral po vsaki vožnji po posoljeni cesti). i30 pa ne hodi gledat, ko je na servisu dvignjen, ker zna biti grdo rjav.

Buggy ::

...tudi pri novih avtih imas pacientov cel kup. Nekaj smo brali ze na tem forumu, ko je bila zascitna masa na podvozju za nekater okus malo prevec naspricana. Potem imas take, ki hodijo v salon in se pritozujejo, da je v katalogu pisalo, da avto porabi toliko in toliko, njemu pa pol litra vec (tip zivi pa nekje v gorski pizdimaterini)...I shit you not!

Res svasta dons dozivis!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

bbbbbb2015 ::

Buggy je izjavil:

...tudi pri novih avtih imas pacientov cel kup. Nekaj smo brali ze na tem forumu, ko je bila zascitna masa na podvozju za nekater okus malo prevec naspricana. Potem imas take, ki hodijo v salon in se pritozujejo, da je v katalogu pisalo, da avto porabi toliko in toliko, njemu pa pol litra vec (tip zivi pa nekje v gorski pizdimaterini)...I shit you not!

Res svasta dons dozivis!


Vem. Zdaj, kar se eni pritožujejo, je t.i. "build quality". En VW Polo je dosti bolje našraufan skupaj, ko en Renault Clio. Je pa Polo dražji. Vsaj bil je, ne vem, če je še tako.

Za en službeni avto je Clio ali recimo terenski Dacia Duster pravšen. Pač jebiga, ni drag, laufa, deli so dokaj poceni. Za orodje peljat je v redu. So Nemci ekspertno ugotovili, da Dusterjeve jeklene felne znajo grdo zarjaveti, pa blatniki tudi, če laufaš avto non-stop po mokrem in soljenem terenu.

In zdaj če misli kdo, da bo Duster večen - ne bo. Kateri od teh kavč worriorjev bi verjetno dal tak avto po letu dni nazaj fabriki in hotel kupnino v celoti nazaj. Domnevam.

Zimonem ::

Bebebeeb ne blizu če kdo rjavi so VW. Sploh pa kombiji , ko so groza.

Op pa si pregledal servisno knjigo, in račune od servisov preden si kupil? Ali ti to sedaj nekaj na posluh?

nokia6310 ::

al1976 je izjavil:

Kupis novega in se bunis na garancijo. Pa se tam gre lahko narobe.

Aja novo je vse najmanj x5. Ne gre... zastonj zal ne.

Imam fokusa 1.6 2001 v garazi. Vse original, brez pikice rje, zime ni videl, 60k. Ga bom senkal kakemu Ukrajincu, ki bo rabil. Ker da ga kdo kupi za 200Eur in da pride da more jermen zamenjat se mi res ne da. Pa pisem dobronamerno.

Eno je 200 eur, drugo je 4.400 eur. Če bi ga meni prodajal za 200 eur ti dam še 200 zraven pa rečem hvala pa tudi če mi naslednji dan crkne bi mi bilo vseeno. Če bi bil kdo od vas na mojem mestu bi ravnal verjemite mi popolnoma enako. Se vam zdi fer prodajat avto ko je že vse čist na koncu oz. tik pred tem da je treba menjat pa tega ne povedat in avto prodajat kot da se še par let lahko vozim z njim?

nokia6310 ::

Zimonem je izjavil:

Bebebeeb ne blizu če kdo rjavi so VW. Sploh pa kombiji , ko so groza.

Op pa si pregledal servisno knjigo, in račune od servisov preden si kupil? Ali ti to sedaj nekaj na posluh?

Po pravici povedano, nisem. Imam pa spravljeno dokumentacijo.

Buggy ::

Zgresil si poanto kolega. Nima veze koliko si odkartal in za kaj. Vedeti (vsaj informirati) bi se moral kaj kupujes in pricakovanja prilagoditi glede na tip rizika, poleg tega pa se tudi predhodno ustrezno zavarovati oz. prepricati o ustreznosti nakupa. Drugic kupuj od pravne osebe, tam bos imel vec moznosti se sklicevati na to in ono. Sola za drugic, glede na tvoje prejsnje poste bo pa to ze naslednje leto ;)

Ti bi iskal neke pravice, kaj pa kaksna odgovornost za svoje pocetje?

Tozi ga, pa denar senkaj se odvetnikom, take imajo se posebej radi ;((

nokia6310 ::

Buggy je izjavil:

Zgresil si poanto kolega. Nima veze koliko si odkartal in za kaj. Vedeti (vsaj informirati) bi se moral kaj kupujes in pricakovanja prilagoditi glede na tip rizika, poleg tega pa se tudi predhodno ustrezno zavarovati oz. prepricati o ustreznosti nakupa. Drugic kupuj od pravne osebe, tam bos imel vec moznosti se sklicevati na to in ono. Sola za drugic, glede na tvoje prejsnje poste bo pa to ze naslednje leto ;)

Ti bi iskal neke pravice, kaj pa kaksna odgovornost za svoje pocetje?

Tozi ga, pa denar senkaj se odvetnikom, take imajo se posebej radi ;((

Saj sem se informiral in po vseh informacijah ki sem jih dobil je bil avto v redu ravno zato sem ga pa vzel. Pošteno rečeno tudi jaz nebi šel v tožbo, ker se mi ne da s tem ukvarjat, preveč stroškov, preveč živcev, pa še izzid je negotov. Če mene vprašate bi bilo fer, da mi prodajalka povrne vsaj stroške obnove turbine ne vem pa koliko to stane. Kdo pa je najboljši v Sloveniji za obnovo turbin? A niso v Lescah eni ki to delajo?

Buggy ::

Avto ti dela OK? Nimas manjka moci? LJudje ti govorijo, da turbine imajo pac svoj specificen zvok. Servis ti je rekel da je z avtom vse OK?
Pohvalno da delujes proaktivno in ce zelis imeti avto na dolgi rok (ce si menjal jermen) menjaj preventivno se turbino. Ne vem kaksne cene so konkretno pri tebi...za moj avto (sicer bencinar turbo) je bila nova turbina K04 cca jurja material brez montaze tesnil ter vodov. Dobre obnove/upgrade turbin dela tudi nekdo v Velikih Lascah, sem bil ze pri njemu in je fajn dec, morda lahko poda strokovno mnenje ali je tvoje piskanje turbine vredno skrbi ali ne.

takole je zgledala moja turbina od znotraj:



drla se je pa kot prasica...problem je bila razpoka na izpusnem kolektorju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

BTW: vzemi to kot izziv in ne problem ter dodaj smrdljivcu iz 140KM z upgradeom turbine in SW optimizacijo malce uplifta konjenice...mogoce je avto cakal nate, da storis ravno to ;)

Vsekakor pa menjaj vse tekocine, menjalnik AT zna bit pri teh kilometrih tudi problematicen. Overhaull at it's best je na tebi!
Imas solidno osnovo (kot pravis) na kateri lahko gradis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

CopiumRovte ::

nokia6310 je izjavil:

mr_chai je izjavil:

Op je ena glista. Naj da prodajalcu nazaj avto, ta pa naj mu vrne kupnino. Bo že našel boljšega kupca za boljšo ceno. Če greš kupit avto, ki ima skoraj 400k, pač ne more biti vedno vse brezhibno.

Piskanje turbine: Poglej dovod olja. Če je tista cevka, ki maže mehanske dele turbine kaj zadekana. Mislim, da morajo imeti vsi avto dovod olja v turbino, naj me kdo popravi, če to ni res.

Kaj bi pa ti na mojem mestu naredil? Rekel ok hvala ker si mi prodal tak avto lepo se mej, pa še na pijačo te povabim popravila bom pa plačeval sam? Moja pričakovanja so bila povsem drugačna. Pričakoval sem, da bo avto delal brez nekih večjih vlaganj vsaj nekaj tisoč kilometrov. Ne pa, da imam že zdaj za cca 1500 eur stroškov. Nova turbina je 1000 eur. Če bi dal to obnovit bi bilo precej cenejše zame. Je pa še nekaj, kar nisem napisal: Pred dnevi sem bil na Petrolovem hitrem servisu na Letališki in tam razen teag da bo potrebno menjat jermen niso odkrili nič drugega. No ja pa takrat turbina še ni piskala oz. jaz takrat tega nisem slišal.


Glede na to, da hodiš na razne hitre servise po mnenja, je že hud znak, da se na mehankarijo kaj dosti ne spoznaš. Kar je sicer razumljivo, ampak ne razumem pa zakaj bi tak, ki se kaj dosti ne spozna in ne šraufa malo ljubiteljsko doma, tudi kupil avto z 400k km. Ne gre mi to skupaj, ampak ok. Tisto cviljenje turbine po vsej verjetnosti ni nič za skrbet, lahko pa jo preventivno obnoviš. In tudi cena 1000 eur za novo turbino se mi zdi zelo prenapihnjena in ne verjamem sploh da je toliko za ta avto. To dobiš že mnogo boljšega garreta za manj. Ampak lej, treba se je znajti, najti kakega mehanika, vprašat kateri so dobri non OEM deli itd..

nokia6310 ::

CopiumRovte verjemi, da je turbina od Nissansa (ne vem če sem prav napisal) z delom okrog 1000 eur. Pa to pišem o novi ne obnovljeni. Na hitri servis sem šel samo zato, ker prodajalec ni imel časa, ker sem mu želel it na roko in ker sem si mislil da toliko znanja pa le majo da bodo neke očitne napake odkrili. Drugače bi šel k svojemu mehaniku ki ga poznam že leta in ki mu zaupam. Točno to sem storil naslednji dan po nakupu ko sem že sam vedel da turbina piska. Drugače pa hvala za link.

val46 ::

No, in kaj ti je potem ta tvoj svoj mehanik, ki mu zaupaš povedal? To me zdej najbolj zanima...

cvalsr ::

nokia, dobro trolaš, čestitam. :)) Ker tako bukov pač ne moreš biti.
Boš šel prodajalcu jokat še to, da so zavore obrabljene pa en žmigavc je nehal delat? :))

Mike_Rotch ::

Če bi bil kdo od vas na mojem mestu bi ravnal verjemite mi popolnoma enako. Se vam zdi fer prodajat avto ko je že vse čist na koncu oz. tik pred tem da je treba menjat pa tega ne povedat in avto prodajat kot da se še par let lahko vozim z njim?


Jaz sem pred kratkim kupil avto z malo manj kilometri kot ti (vseeno precej čez 300) in za cca. 3x cene, ki si jo plačal. Trenutno je pri mehaniku, kjer se menja za cca. 3 jurje robe, da bo tak kot je treba.

Pa je avto sicer vozen, brezhiben. Ampak, pri avtu s 370kkm ti mora biti jasno, da je vse na koncu in bo treba slej ko prej menjati vse po spisku.

zobnik ::

Ponavadi ti tak iztrošen avto poturijo kot brezhiben, kot nov po 3x višji ceni.
Zato pa upam da eni še dolgo ne bomo menjal avta.

Utk ::

Sej to je hudič kupovat od ženske z dost km. Ona se ima vso pravico naredit neumno še bolj kot je, kdo ne bi verjel ženski, da nima pojma, da bi bilo kaj narobe. Moja mama se vozila z uničeno sklopko pa ni imela pojma, dokler nisem jaz njenega avta peljal 200 metrov. Če ga bi ona takrat prodajala, bi rekla, da je avto kot nov. Ležaji, amortizerji, kdo to menja, dokler ni res nujno. In potem pride še en tak sucker od kupca in smo kjer smo... Pa kaj čmo, tudi odvetniki morajo od nečesa živet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

bambam20 ::

Dobro, da nimamo kakšnih norih zakonov, da bi morali prodajalci kupcem kupovat dele, ki so še popolnoma delujoči.

nokia6310 ::

val46 je izjavil:

No, in kaj ti je potem ta tvoj svoj mehanik, ki mu zaupaš povedal? To me zdej najbolj zanima...

Povedal mi je, da turbina dejansko piska in da jo bo potrebno zamenjat. Vprašal sem ga: Koliko časa mi bo pa še delala? Koliko km pa se lahko še vozim s takšno? Rekel mi je: Ne vem. Lahko ti bo delala še dve leti, lahko pa jo bo jutri razneslo tega ti nihče ne more vnaprej povedat. Če ti bo šla turbina ti bo šlo še marsikaj drugega. Riziko je tvoj. Sam se odloči kaj boš naredil. Nekaterim dela še par let pa se ne sekirajo. Drugi pa jo preventivno menjajo ali pa jo obnovijo.

nokia6310 ::

cvalsr je izjavil:

nokia, dobro trolaš, čestitam. :)) Ker tako bukov pač ne moreš biti.
Boš šel prodajalcu jokat še to, da so zavore obrabljene pa en žmigavc je nehal delat? :))

Čakaj čakaj. Če je nehal delat, je nehal delat to je moj riziko. Če so diski pa ploščice izrabljeni pa sem se vozil še malo da jih je bilo potrebno zamenjat za to ni kriv prodajalec. Vem in se popolnoma zavedam da sem kupil 12 let star avto s cca 372.000 km. Zavedam se, da avto ni nov in da ima svoja leta in kilometre za sabo kar posledično pomeni, da ima tudi kakšno napako in da bo potrebno zamenjati to in ono. Ni mi pa sprejemljivo, da imam takoj na začetku tak velik strošek in to menjavo turbine in jermenov kar pride okrog 1.600 eur. Je po vaše tak avto vreden takšne cene po kakršni sem ga kupil? Po mojem ni. Bi bil vreden če bi prodajalec prej vse to zamenjal? Po mojem bi bil. Ni problem v tem, da je potrebno turbino in jermene menjat. Problem je v tem, da mi prodajalec tega ni prej povedal. Ker če bi to prej vedel takega avta zagotovo nebi kupil. Zdaj pa povejte kaj sem narobe napisal?

Horas ::

fora je da nisi edini, ogromno je takih ki kupijo rabljene avte in jim po nekaj dni, tednov nekaj crkne. in popravijo, zamenjajo... tk je, sprijazn se pa živi dalje. aja drugič pa ne kupvat dizla, sploh pa ne s tolk km.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

nokia6310 ::

Horas je izjavil:

fora je da nisi edini, ogromno je takih ki kupijo rabljene avte in jim po nekaj dni, tednov nekaj crkne. in popravijo, zamenjajo... tk je, sprijazn se pa živi dalje. aja drugič pa ne kupvat dizla, sploh pa ne s tolk km.

Po nekaj dneh, tednih se tudi jaz nebi sekiral, če bi šlo kaj manjšega. Ne pa že takoj prvi dan in to praktično najdražja stvar, ki je pri dizlih možna.

profii ::

Kaj pa če je bil prodajalec laik? A prodajalec / prodajalka mora vedet kaj je turbina? Kaj šele to, kako izgleda da piska?

borut_p ::

Kaj pa ce je kupec ze zamenjal turbino z eno jajc in sedaj hoce dobit od prodajalca €€ nazaj?

Pismu cez en mesec bom prodajal svojga passata z 230kkm pa ga zarad takih objav op sploh ne vem komu dat.

Kako naj se prodajalec zasciti proti takim ljudem. Videno kupljeno obvezno v pogodbo. Zadnji servisni izpis, testna voznja... vec mu pa ze ne mores dat. Pa se vedno se lahko sprd.. pa te cez en teden zacne maltretirat.

UkrFTW! ::

nokia6310 je izjavil:

Horas je izjavil:

fora je da nisi edini, ogromno je takih ki kupijo rabljene avte in jim po nekaj dni, tednov nekaj crkne. in popravijo, zamenjajo... tk je, sprijazn se pa živi dalje. aja drugič pa ne kupvat dizla, sploh pa ne s tolk km.

Po nekaj dneh, tednih se tudi jaz nebi sekiral, če bi šlo kaj manjšega. Ne pa že takoj prvi dan in to praktično najdražja stvar, ki je pri dizlih možna.

Šobe so dražje.
Piskanje turbine še ne pomeni, da turbina ne dela. Dokler turbina ne preglasi radia, je ne menjaš.

nokia6310 je izjavil:

Zdaj pa povejte kaj sem narobe napisal?
Kupil si stara jajca in pri starih jajcih je treba stroške pričakovati. Tudi take, ki presegajo nakupno ceno. Za take primere pa imamo odpade.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: UkrFTW! ()

val46 ::

Glej, glede turbine pač---smola. Sam, če je ti na poskusni vožnji nisi slišal in kot praviš, si jo slišal šele po par urah, ko je bil avto že tvoj, kako lahko trdiš, da je prodajalka jo slišala ali vedela za to "težavo", ki ni nujno da je. Sem ti že povedal, da pri meni je na Polotu piskala 3 leta, pa je ni sesulo, pri Audiju mi jo je pa sesulo, brez da bi enkrat samkrat zapiskala.

Tisto glede jermenov, si pa si sam kriv. Še nisem kupil rabljenega avtomobila, da se ne bi pozanimal, kdaj je zobati jermen oz velik servis bil delan. In če ugotovimo da ni bil delan oz da bo potrebna hitra menjava, se že takrat nekako poskusim dogovorit s prodajalcem, da malo spusti ceno zaradi tega. Pa po pravici povedano, četudi mi prodajalec trdi, da je jermen menjal pred kratkim, ga preventivno zamenjam še enkrat. Raje par 100€ takoj, kot par jurjev čez kak mesec!

Mike_Rotch ::

Je po vaše tak avto vreden takšne cene po kakršni sem ga kupil? Po mojem ni. Bi bil vreden če bi prodajalec prej vse to zamenjal? Po mojem bi bil. Ni problem v tem, da je potrebno turbino in jermene menjat. Problem je v tem, da mi prodajalec tega ni prej povedal. Ker če bi to prej vedel takega avta zagotovo nebi kupil. Zdaj pa povejte kaj sem narobe napisal?


Gledam avto.net. Najcenejši Passat 2010 letnik (z manj kilometri) je 3990. Najcenejši avtomatik 5500€. Sicer tudi z manj kilometri in boljšim motorjem.

Torej, plačal si cca. 20, 25% manj od tržne vrednosti.

m0LN4r ::

nokia6310 je izjavil:

No ja glede na to, da sem drug avto iskal od marca naprej pa da so bili drugi še v veliko slabšem stanju nekateri pa tudi v nekoliko boljšem je bil ta zadnja izbira. Ja res pričakujem, da bo delal še 200.000 km. Zakaj pa jih nebi? Nek taksist ima ali pa je imel Mercedesa letnik 2002 ki je naredil z njim milijon kilometrov. Avto se drugače lepo pelje in je res lepo ohranjen. Prejšnji lastniki so lepo skrbeli za njega. Ampak dilema je zdaj: Če nekdo nekomu proda nekaj pa ve oz. se zaveda da ima stvar napako je to uradno pregonljivo? To je isto kot bi jst nekomu prodal računalnik pa bi vedel da ne dela tako kot bi moral čeprav na testu nebi pokazal nekih napak. Kaj pa rabim za tožbo? Odvetnika, uradnega cenilca, strošek tožbe? Verjetno bi kak uradni servis podal kako bolj relavantno poročilo. Ampak ok. Če se osredotočim zgolj na turbino: Ali je piskanje turbine znak da gre h koncu? Koliko časa se s tako še lahko varno vozim?

Zakaj si potem ravno tega kupil, ce tako dobro ves kateri so v veliko slabsem in kateri v nekoliko boljsem stanju?
Zdaj pa jamras o posledicah svoje odlocitve?

Te je prodajalec silil v nakup?
Probal si in kupil.
Privat, rabljeno, staro, kaj tocno pricakujes, da se bo zgodilo?

Ni denarja za avto in ni denarja za popravila, kolko jaz vidim. Kupil bi nekaj cenejsega in ostali del zadrzal za morebitna popravila.

Mogoce pa prodajalceva kristalna krogla ni delovala najbolje, pa tvoja tudi ne. Pritozi se na soncni upravi, da nisi vedel, da kupujes staro rabljenko karjolo od privat osebe.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

nokia6310 je izjavil:

val46 je izjavil:

No, in kaj ti je potem ta tvoj svoj mehanik, ki mu zaupaš povedal? To me zdej najbolj zanima...

Povedal mi je, da turbina dejansko piska in da jo bo potrebno zamenjat. Vprašal sem ga: Koliko časa mi bo pa še delala? Koliko km pa se lahko še vozim s takšno? Rekel mi je: Ne vem. Lahko ti bo delala še dve leti, lahko pa jo bo jutri razneslo tega ti nihče ne more vnaprej povedat. Če ti bo šla turbina ti bo šlo še marsikaj drugega. Riziko je tvoj. Sam se odloči kaj boš naredil. Nekaterim dela še par let pa se ne sekirajo. Drugi pa jo preventivno menjajo ali pa jo obnovijo.

Ustavi konje, kaksen odgovor si pricakoval?

Turbina bo se delovala tocno 45.068.000 obratov ?!
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

borut_p je izjavil:

Kaj pa ce je kupec ze zamenjal turbino z eno jajc in sedaj hoce dobit od prodajalca €€ nazaj?

Pismu cez en mesec bom prodajal svojga passata z 230kkm pa ga zarad takih objav op sploh ne vem komu dat.

Kako naj se prodajalec zasciti proti takim ljudem. Videno kupljeno obvezno v pogodbo. Zadnji servisni izpis, testna voznja... vec mu pa ze ne mores dat. Pa se vedno se lahko sprd.. pa te cez en teden zacne maltretirat.

Zaradi taksnih hlodov dandanes je najboljse enostavno it v avtohiso in zamenjati staro za novo in imas mirno zivljenje. Od tistega jurja tudi ne bos bolj bogat oz. reven.
Pa se telefonsko lahko obdrzis in se ne rabis preselit, ce so slucajno kupci organizirani mafijozoti, ki pozneje pridejo s pistolami in kanistri bencina nazaj po denar.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

anketar ::

al1976 je izjavil:

Kupis novega in se bunis na garancijo. Pa se tam gre lahko narobe.

Aja novo je vse najmanj x5. Ne gre... zastonj zal ne.

Imam fokusa 1.6 2001 v garazi. Vse original, brez pikice rje, zime ni videl, 60k. Ga bom senkal kakemu Ukrajincu, ki bo rabil. Ker da ga kdo kupi za 200Eur in da pride da more jermen zamenjat se mi res ne da. Pa pisem dobronamerno.


a ma ta tvoj focus klimo?

tony1 ::

nokia6310 je izjavil:

al1976 je izjavil:

Kupis novega in se bunis na garancijo. Pa se tam gre lahko narobe.

Aja novo je vse najmanj x5. Ne gre... zastonj zal ne.

Imam fokusa 1.6 2001 v garazi. Vse original, brez pikice rje, zime ni videl, 60k. Ga bom senkal kakemu Ukrajincu, ki bo rabil. Ker da ga kdo kupi za 200Eur in da pride da more jermen zamenjat se mi res ne da. Pa pisem dobronamerno.

Eno je 200 eur, drugo je 4.400 eur. Če bi ga meni prodajal za 200 eur ti dam še 200 zraven pa rečem hvala pa tudi če mi naslednji dan crkne bi mi bilo vseeno. Če bi bil kdo od vas na mojem mestu bi ravnal verjemite mi popolnoma enako. Se vam zdi fer prodajat avto ko je že vse čist na koncu oz. tik pred tem da je treba menjat pa tega ne povedat in avto prodajat kot da se še par let lahko vozim z njim?


Spoštovani kolega!

Prosim, bodi razumen in glej malo bolj na široko. Vse kar si do zdaj opisal je normalna obraba avta, ki je star toliko in toliko in vse kar si opisal je stvar normalnega vzdrževanja.

Avto ima 372k km in bo treba menjati turbino? To je popolnoma normalno.

Zobati jermen? To je potrošni material in redno vzdrževanje.

Nekaj malega rje? Avto je star toliko in toliko let.

Argument, da naj avta prodajalec ne prodaja, ker ni več nov, pa ne morem sprejeti. Avto je rabljen in tudi rabljene stvari se prodaja in kupil si ga za nižjo ceno od novega. S tem je vse lepo in prav. Lahko bi še naprej razmislil, če je bila cena prava, ampak v današnjih časih, ko cene pleha divjajo, se mi 4 jurje za dizelski karavan ne zdi pretirano...

V razlago, kaj je zaresen nateg pri nakupu rabljenega avta pa ena nelepa zgodba:
-Kupil sem avto, ki je izgledal solidno (neobrabljene sprednje luči, zelo lepo ohranjena barva pleha). Pred nakupom sem sicer opazil osvežilec zraka v kabini, ampak se mi naivno ni zdelo nič posebnega. Fajn se mi je zdelo, da je prodajalec mehanik in naivno človek misli, da bo že iz poklicne skrbnosti poskrbel, da gre od njega le soliden avto.

Kupim avto, in čez 2 dni začne ob pol enih ponoči pred blokom tuliti alarm. Sem šel pogledat, ker je pač tudi "novi" avto imel vgrajen tovarniški alarm. Alarm se sproža večkrat, tudi brez razloga. Odprem havbo in odklopim klemo z akumulatorja, da grem lahko spat. Nato se napaka ponavlja dnevno.

Čez dan se v poletni vročini zdi, da avt. klima dela malo po svoje (hladi in piha kadar se ji zljubi), iz ventilacije čudno smrdi po nečem. Grem zamenjat mikrofilter kabine in z namenskim sprejem razkužiti klimo, kjer vidim, da je nekaj plastik polomljenih, sam filter pa ne izgleda nič posebnega. Ker se zdi, da smrdi pravzaprav tudi v kabini avta, grem sesat avto. Pod zadnjo klopjo najdem v avtu mravlje... Hm? Dvignem enega od tepihov in se uprem v tapeto in vidim, da je vsa tapeta POLNA VODE. Voda stoji v avtu že bogve kako dolgo, od kar sem v smeti vrgel tisti osvežilec počasi postaja očitno, da od stoječe vode grozno smrdi cel avto. Alarm tuli, ker se od vlage meša krmilni enoti. Sprednji konec od avta je lepe barve, ker je bil cel barvan.

Nato počasi sestavimo zgodbo: nosilci sprednjih luči so nekam čudno zgubani, bili so polomljeni pri čelnem trku in nato "sešvasani" skupaj. Ker sprednjih blatnikov niso pravilno sestavili skupaj (menda je treba nekatere dele pravilno zatesniti z butyl gumo) v avto kdo ve koliko časa (vsekakor leto ali več od kar ga ima prodajalec in se - po avtologu sodeč z njim nič ne vozi) teče voda in ga spreminja v kos plesnive kante na štirih kolesih. Z avtom se ni nihče vozil, ker v njem smrdi za crknit.

Zdaj pa še o pomanjkljivem vzdrževanju: ko je avto stal eno leto, se je v zavorni tekočini nabralo dovolj vlage, da je uničilo dve zavorni čeljusti, kar ni bilo poceni. Klima po nekaj tednih izpusti plin in ne hladi več, ker je bil ob trku poškodovan sprednji hladilnik klime, seveda ga niso zamenjali, tudi ni bilo poceni. To npr. nikakor niso stvari, ki so stvar rednega vzdrževanja...

Prodajalca sem večkrat poklical, ker je mehanik sem ga vprašal za nasvet o tem, kaj bi lahko bilo narobe (Delal se je nevednega, kar je smešno. On v delavnici vsak dan sedi v več avtih kot jaz v 5ih letih), in tudi direktno sem ga vprašal, če je avto pripravljen vzeti nazaj - boli njega k...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

al1976 ::

anketar je izjavil:

al1976 je izjavil:

Kupis novega in se bunis na garancijo. Pa se tam gre lahko narobe.

Aja novo je vse najmanj x5. Ne gre... zastonj zal ne.

Imam fokusa 1.6 2001 v garazi. Vse original, brez pikice rje, zime ni videl, 60k. Ga bom senkal kakemu Ukrajincu, ki bo rabil. Ker da ga kdo kupi za 200Eur in da pride da more jermen zamenjat se mi res ne da. Pa pisem dobronamerno.


a ma ta tvoj focus klimo?

Ima. Ni naprodaj ima sentimentalo vrednost pa mogoce se z njim enkarat odpeljem na road trip v tretji svet.

al1976 ::

tony1 je izjavil:

nokia6310 je izjavil:

al1976 je izjavil:

Kupis novega in se bunis na garancijo. Pa se tam gre lahko narobe.

Aja novo je vse najmanj x5. Ne gre... zastonj zal ne.

Imam fokusa 1.6 2001 v garazi. Vse original, brez pikice rje, zime ni videl, 60k. Ga bom senkal kakemu Ukrajincu, ki bo rabil. Ker da ga kdo kupi za 200Eur in da pride da more jermen zamenjat se mi res ne da. Pa pisem dobronamerno.

Eno je 200 eur, drugo je 4.400 eur. Če bi ga meni prodajal za 200 eur ti dam še 200 zraven pa rečem hvala pa tudi če mi naslednji dan crkne bi mi bilo vseeno. Če bi bil kdo od vas na mojem mestu bi ravnal verjemite mi popolnoma enako. Se vam zdi fer prodajat avto ko je že vse čist na koncu oz. tik pred tem da je treba menjat pa tega ne povedat in avto prodajat kot da se še par let lahko vozim z njim?


Spoštovani kolega!

Prosim, bodi razumen in glej malo bolj na široko. Vse kar si do zdaj opisal je normalna obraba avta, ki je star toliko in toliko in vse kar si opisal je stvar normalnega vzdrževanja.

Avto ima 372k km in bo treba menjati turbino? To je popolnoma normalno.

Zobati jermen? To je potrošni material in redno vzdrževanje.

Nekaj malega rje? Avto je star toliko in toliko let.

Argument, da naj avta prodajalec ne prodaja, ker ni več nov, pa ne morem sprejeti. Avto je rabljen in tudi rabljene stvari se prodaja in kupil si ga za nižjo ceno od novega. S tem je vse lepo in prav. Lahko bi še naprej razmislil, če je bila cena prava, ampak v današnjih časih, ko cene pleha divjajo, se mi 4 jurje za dizelski karavan ne zdi pretirano...

V razlago, kaj je zaresen nateg pri nakupu rabljenega avta pa ena nelepa zgodba:
-Kupil sem avto, ki je izgledal solidno (neobrabljene sprednje luči, zelo lepo ohranjena barva pleha). Pred nakupom sem sicer opazil osvežilec zraka v kabini, ampak se mi naivno ni zdelo nič posebnega. Fajn se mi je zdelo, da je prodajalec mehanik in naivno človek misli, da bo že iz poklicne skrbnosti poskrbel, da gre od njega le soliden avto.

Kupim avto, in čez 2 dni začne ob pol enih ponoči pred blokom tuliti alarm. Sem šel pogledat, ker je pač tudi "novi" avto imel vgrajen tovarniški alarm. Alarm se sproža večkrat, tudi brez razloga. Odprem havbo in odklopim klemo z akumulatorja, da grem lahko spat. Nato se napaka ponavlja dnevno.

Čez dan se v poletni vročini zdi, da avt. klima dela malo po svoje (hladi in piha kadar se ji zljubi), iz ventilacije čudno smrdi po nečem. Grem zamenjat mikrofilter kabine in z namenskim sprejem razkužiti klimo, kjer vidim, da je nekaj plastik polomljenih, sam filter pa ne izgleda nič posebnega. Ker se zdi, da smrdi pravzaprav tudi v kabini avta, grem sesat avto. Pod zadnjo klopjo najdem v avtu mravlje... Hm? Dvignem enega od tepihov in se uprem v tapeto in vidim, da je vsa tapeta POLNA VODE. Voda stoji v avtu že bogve kako dolgo, od kar sem v smeti vrgel tisti osvežilec počasi postaja očitno, da od stoječe vode grozno smrdi cel avto. Alarm tuli, ker se od vlage meša krmilni enoti. Sprednji konec od avta je lepe barve, ker je bil cel barvan.

Nato počasi sestavimo zgodbo: nosilci sprednjih luči so nekam čudno zgubani, bili so polomljeni pri čelnem trku in nato "sešvasani" skupaj. Ker sprednjih blatnikov niso pravilno sestavili skupaj (menda je treba nekatere dele pravilno zatesniti z butyl gumo) v avto kdo ve koliko časa (vsekakor leto ali več od kar ga ima prodajalec in se - po avtologu sodeč z njim nič ne vozi) teče voda in ga spreminja v kos plesnive kante na štirih kolesih. Z avtom se ni nihče vozil, ker v njem smrdi za crknit.

Zdaj pa še o pomanjkljivem vzdrževanju: ko je avto stal eno leto, se je v zavorni tekočini nabralo dovolj vlage, da je uničilo dve zavorni čeljusti, kar ni bilo poceni. Klima po nekaj tednih izpusti plin in ne hladi več, ker je bil ob trku poškodovan sprednji hladilnik klime, seveda ga niso zamenjali, tudi ni bilo poceni. To npr. nikakor niso stvari, ki so stvar rednega vzdrževanja...

Prodajalca sem večkrat poklical, ker je mehanik sem ga vprašal za nasvet o tem, kaj bi lahko bilo narobe (Delal se je nevednega, kar je smešno. On v delavnici vsak dan sedi v več avtih kot jaz v 5ih letih), in tudi direktno sem ga vprašal, če je avto pripravljen vzeti nazaj - boli njega k...



Avto z 400k km narejen po letu 2000 je z vsako komponento dosegel svoj cilj. Lahko dela naprej ce se res vzdrzuje. Karambol mu pri tem sigurno ne pomaga. Sploh ce je narejeno slabo (zmeckljivih con pa mislim da se sploh ne popravlja ker je nevarno).

Mercedes E iz iz zacetka 80tih je druga zgodba samo tudi tu brez nekih stalnih vlozkov ne gre.

Zdaj ker si kupil slab avto in prodajalec ne odgovarja gres lahko v tozbo, kot pises imas osnovo. Traja pa lahko leta. Za odvetnike bos dal najmanj toliko (oni dobijo iz te zgodbe najvec), ne bo pa zagotovila da ti dobis.

tony1 ::

Tako je, denarno se tožba žal ne izplača. Še posebej ne na rabljenem 10+ let starem avtu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

bbbbbb2015 ::

tony1 je izjavil:

V razlago, kaj je zaresen nateg pri nakupu rabljenega avta pa ena nelepa zgodba:
-Kupil sem avto, ki je izgledal solidno (neobrabljene sprednje luči, zelo lepo ohranjena barva pleha). Pred nakupom sem sicer opazil osvežilec zraka v kabini, ampak se mi naivno ni zdelo nič posebnega. Fajn se mi je zdelo, da je prodajalec mehanik in naivno človek misli, da bo že iz poklicne skrbnosti poskrbel, da gre od njega le soliden avto.

Kupim avto, in čez 2 dni začne ob pol enih ponoči pred blokom tuliti alarm. Sem šel pogledat, ker je pač tudi "novi" avto imel vgrajen tovarniški alarm. Alarm se sproža večkrat, tudi brez razloga. Odprem havbo in odklopim klemo z akumulatorja, da grem lahko spat. Nato se napaka ponavlja dnevno.

Čez dan se v poletni vročini zdi, da avt. klima dela malo po svoje (hladi in piha kadar se ji zljubi), iz ventilacije čudno smrdi po nečem. Grem zamenjat mikrofilter kabine in z namenskim sprejem razkužiti klimo, kjer vidim, da je nekaj plastik polomljenih, sam filter pa ne izgleda nič posebnega. Ker se zdi, da smrdi pravzaprav tudi v kabini avta, grem sesat avto.


Zate velja enako, kot za OPa. Zate niso rabljeni avti. Poglejva spisek, kaj je lahko narobe:

- v avtu tepih poln vode:
Tapecirungo je treba komplet vzeti iz avta, ter jo po možnosti s kemičnim čiščenjem oprati. Potem pa spodaj pogledati. Pod je ponavadi sicer privarjen na šasijo, ima pa še tesnilo. To tesnilo je zanič, to je treba našpricati novo. Plan B je, da je v podu luknja od prerjavelosti. To ali zamenjaš pod ali pokrpaš luknjo. To ti porihta vsak ličar.

- Klima ne dela:
Napolniti klimo, preveriti z očali, kje pušča. Zamenjati kondenzator (tista rebrasta reč). Včasih je treba zamenjati še kompresor klime. To je 95% primerov. Ostanejo še senzorji za temperaturo, kr prebereš z OBD2 čitalcem. Kompresor so meni ponujali za Renaulta za 700EUR - original obnovljen, potem pa je sin staknil novega za 200EUR - sicer OEM, ne original.

- Alarm se sproža:
Malo verjetno, da od vlage. Ti lahko motorni prostor (načeloma) s kompresorem opereš, pa bi to ne smelo škoditi avtu. Ali so senzorji za vrata (prtljažnik) ali senzor za nagib. To ne vem, če se z OBD2 čitalcem vidi.

- Vezna zmečkana:
To težko verjamem. Vezne so poceni in je ne moreš zravnati v formo nove, pa če se še tako trudiš. To kaj pa vem. Greš na odpad, dobiš novo vezno, se pobarva in imaš nezmečkano vezno. Sneti je treba cel prednji del, samo to je za dan dela.

- Zavornme čeljusti crknile zaradi vlage:
To sploh ne verjamem, ker to ni možno. Če je vlaga v zavorni tekočini, to sploh ne vpliva ne na čeljusti, ne na diske. Najpogosteje ljudje zategnejo ročno in potem obloge narjavijo na disk ali boben. Ali pa so poceni obloge gor, pa zarjavijo v ležišču (od soli in vlage). Čeljusti z bati dobiš na avtoodpadu za 50EUR, obloge nove (cinkane, prašno barvane) - 150EUR, nove diske OEM - 250EUR. Ter delo. Jaz za katerikoli avto, ampak res katerikoli, jemljem diske, obloge, ter karkoli drugega - NOVO ORIGINAL. Z bremzami se v življenju nočem zajebavati.

-Blatnik slabo montiran:
Na to se ne spoznam, pa to težko rečem, če in kaj bi tu bilo narobe. Enkrat sem dal popravljati službeni avto, po celi strani ga je podrsal nasprotni voznik. Zamenjali prednji blatnik, oboja vrata, z mehanizmi in stekli vred. Na stroške nasprotne zavarovalnice. V nulo popravljeno na original servisu. Problemov 0.

Če je bil avto zaleten, mu to, kot je nekdo rekel, ne pomaga. Realno daš 1500EUR, morda 2k EUR in vse te napake odpraviš. Vendar zate šraufanje rabljenih avtov ni. Kupi si nezaleten avto, po možnosti nov ali rabljen do 2 leti.

Kot je že več ljudi reklo, tudi z novimi avti je lahko križ. Od rjavenja, zvijanja diskov, defektne sklopke, crkne ventilator, crkne baterija v SOS modulu.

Če se ti s tem ne da zajebavati, kupiš nov avto. Statistično bo problemov sigurno manj. Pač z denarjem kupiš ta en (varljiv) mir.

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

bbb: nisi našel pravega. O avtih nekaj le vem, in sem jih večino tudi kupil rabljenih, zgodbo pa sem napisal zato, da bi pokazal, da se vsak lahko nategne. Kar pa je treba potegniti iz moje zgodbe je, da se na avtu za 2 jurja, kolikor je stal moj sfukan avto tega ne splača popravljati, ker bo vložek enak ceni celega avta. Tak avto se šenka ali pa pelje na odpad. In če bi bil prodajalec normalen, bi ga šenkal, ne pa prodajal. To sem hotel pokazati OP-ju, da bi videl, da njegov passat ni videti posebna katastrofa.

- v avtu tepih poln vode: teoretiziraš in pametuješ brez potrebe. Točno sem napisal kaj je bil vzrok težave, gre za znano finto tega avta. In še: pelji relativno star in sfukan avto k prvemu mehaniku, reci mu, da naj ti ven odšravfa plesnivo in mokro talno tapeto in povej, kako bo krilil z rokami, ker ga bodo verbalne veščine zapustile... Če pelješ k tapetniku pa bo rekel, da je pravi za to delo najprej mehanik. Nova tapeta pa spet ni ekonomsko smiselna.

Jasno je, da 10 let starega avta ni popravljal uradni servis pač pa kozolčar, ki je vse naredil na pol. (Še en ocvirek, na avtu so zamenjali tudi vseh 5 - tudi rezervno - original felten in dali noter kopije.)

- Alarm se sproža: Krmilna enota je menda na dnu B stebrička. Od tam boš že znal sam sklepati. Ogromno kablaže v avtu gre tudi po dnu kabine.

- Vezna zmečkana: Ne gre za vezno steno, nosilca obeh sprednjih luči (ki sta del žarometa) sta iz plastike in sta bila nagubana. Če zraven parkiraš še en isti avto vidiš, da bi morala biti ravna, tako so pa nosilce luči popravili, ker so bile luči vdrte v avto ob trku in zato so nagubani.

- Zavornme čeljusti crknile zaradi vlage: Manjka ti znanja. V zavorni čeljusti imaš kromiran batek, ki porine ploščice v disk, ko pohodiš bremzo in ga porine bremz olje. Če se bremz olja ne menja vsaj približno redno, sčasoma v čeljusti batek zarjavi, da so težave ni treba veliko nepravilnosti površine na batku. Tukaj si lahko pogledaš, kako to izgleda, še iz časov ko se je to obnavljalo (danes je cenej kupiti kpl obnovljeno čeljust):
http://bmwe32.masscom.net/sean750/calip...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

nokia6310 ::

borut_p je izjavil:

Kaj pa ce je kupec ze zamenjal turbino z eno jajc in sedaj hoce dobit od prodajalca €€ nazaj?

Pismu cez en mesec bom prodajal svojga passata z 230kkm pa ga zarad takih objav op sploh ne vem komu dat.

Kako naj se prodajalec zasciti proti takim ljudem. Videno kupljeno obvezno v pogodbo. Zadnji servisni izpis, testna voznja... vec mu pa ze ne mores dat. Pa se vedno se lahko sprd.. pa te cez en teden zacne maltretirat.

O tem smo pisali že par strani nazaj. Če bi ga o napaki obvestil danes bi bilo to teoretično mogoče. Ker pa sem ga obvestil cca tri ure po nakupu je pa nemogoče! Sploh pa nisem preprodajalec avtov in pokvarjenih turbin nimam na zalogi. Še nekaj: Vsaka šasija ma kolikor vem svojo specifično turbino. Mogu bi met točno tak tip avta in točno takšno turbino pa še vedet bi mogu da bo pri tem avtu začela piskat. Skratka zelo nerentabilno.

nokia6310 ::

m0LN4r je izjavil:

nokia6310 je izjavil:

No ja glede na to, da sem drug avto iskal od marca naprej pa da so bili drugi še v veliko slabšem stanju nekateri pa tudi v nekoliko boljšem je bil ta zadnja izbira. Ja res pričakujem, da bo delal še 200.000 km. Zakaj pa jih nebi? Nek taksist ima ali pa je imel Mercedesa letnik 2002 ki je naredil z njim milijon kilometrov. Avto se drugače lepo pelje in je res lepo ohranjen. Prejšnji lastniki so lepo skrbeli za njega. Ampak dilema je zdaj: Če nekdo nekomu proda nekaj pa ve oz. se zaveda da ima stvar napako je to uradno pregonljivo? To je isto kot bi jst nekomu prodal računalnik pa bi vedel da ne dela tako kot bi moral čeprav na testu nebi pokazal nekih napak. Kaj pa rabim za tožbo? Odvetnika, uradnega cenilca, strošek tožbe? Verjetno bi kak uradni servis podal kako bolj relavantno poročilo. Ampak ok. Če se osredotočim zgolj na turbino: Ali je piskanje turbine znak da gre h koncu? Koliko časa se s tako še lahko varno vozim?

Zakaj si potem ravno tega kupil, ce tako dobro ves kateri so v veliko slabsem in kateri v nekoliko boljsem stanju?
Zdaj pa jamras o posledicah svoje odlocitve?

Te je prodajalec silil v nakup?
Probal si in kupil.
Privat, rabljeno, staro, kaj tocno pricakujes, da se bo zgodilo?

Ni denarja za avto in ni denarja za popravila, kolko jaz vidim. Kupil bi nekaj cenejsega in ostali del zadrzal za morebitna popravila.

Mogoce pa prodajalceva kristalna krogla ni delovala najbolje, pa tvoja tudi ne. Pritozi se na soncni upravi, da nisi vedel, da kupujes staro rabljenko karjolo od privat osebe.

Kupil sem ga zato, ker je bil ta skoraj edini in v tem trenutku še najboljši od vseh ki sem jih videl do zdaj. Da ne pišem kaj vse je bilo narobe pri drugih. Klima ni delovala, preveč rjasti so bili, pri nekaterih se je tapeciran strop kar povesil, pri drugih je bilo opaziti da so preveč obrabljeni in premalo čuvani pa dvakrat precenjeni. Eden je bil iz nemčije in ni imle zgodovine. Pri drugem ki je bil tudi iz nemčije so bili sileni blokov zanič. Pri enem highline-u je bilo takoj treba menjat olje v avtomatskem menjalniku, zadnji feder je bil počen kar je potrdil mehanik, pa zamenjat bi bilo potrebno sprednje diske in ploščice in še zunanjo manšeto. Strošek cca 600 eur. Osnovna cena tega je bila 6.200 eur pa smo že na 6.800 eur brez stroškov zavarovanja in registracije. Nočem da bi ispadlo kot da iščem popoln avto, ker takega ni in ga nikoli ne bo razen če bi kupil novega. Mi je pa zoprno da moram že takoj na začetku tolk vlagat v njega.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto od 1000 do 2000 eur? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14213785 (6708) link_up
»

Prodaja avtomobila, kupcu je po 2000km crknil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22430590 (19220) Mato989
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9920277 (17067) Klemzz
»

"Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15450935 (27238) krneki0001
»

nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
32690923 (56467) lucky13

Več podobnih tem