» »

Kako delujejo hibridni avtomobili

Kako delujejo hibridni avtomobili

solatjek ::

Živijo,

glede hibridov se mi poraja eno vprašanje, koliko sem gledal YT, se pelješ nekaj časa na elektriko, nato se prižge bencinski motor, običajno kar skoči na 4000 obratov ali tudi več.

Kar me zanima je to, kako bi to izgledalo pozimi? Od doma do AC imam 2 km, to bi pomenilo najverjetneje vožnjo na elektriko do AC, ko pridem na AC, bi se zagotovo prižgal bencinc, mrzel direkt na 4000 obratov??? To je v nasprotju z vsem, kar so nas učili o zagonu hladnih motorjev in nikoli v obrate hladnega. Dela tako hibrid, ali jaz česa ne vem?

Skrbi me, da ni takšen režim delovanja hibrida v dotičnem primeru smrtonosen za bencinski motor.

Lp
solatjek
  • spremenilo: solatjek ()

Letalec ::

Navaden hibrid, light hibrid, plugin hibrid? Katera znamka in model konkretno?

Sicer pa je kratek odgovor NE.

Utk ::

1. Ko je dovolj mrzlo, se motor takoj ogreje na delovno temperaturo. Ko je ogret, se za en čas ugasne.
2. Na 4000 obratov ne gre spet tako zlepa, kot tudi noben drug motor ne. Ga moraš kar pritisnit za to.

FrRoSt ::

Ne. Imaš nastavitev,izbiro in omejitve!

Lahko pelješna bencin, da se ti malo segreje (notranjost avtomobila) potem pa preklopiš. Imaš pa omejitve... vsaka znamka verjetno malo drugače.... speljevanje in do cca 40km/h na baterijo, potem pa bencin. Odvisno tudi od polnosti baterije.. veliko lahko izbiraš!
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: mancini ()

Utk ::

V glavnem, pri firmah, ki znajo delat hibride, to ni problem in je vse rešeno, že 20 let nazaj. Pri firmah, ki delajo hibride zadnja 3 leta ko je to postalo moderno...no, teh se ne kupuje, če nisi popoln idiot.

TheBlueOne ::

Vse te retro laicne pomisleke so proizvajalci ze zdavnaj pokrili.

wcpapir ::

Utk je izjavil:

V glavnem, pri firmah, ki znajo delat hibride, to ni problem in je vse rešeno, že 20 let nazaj. Pri firmah, ki delajo hibride zadnja 3 leta ko je to postalo moderno...no, teh se ne kupuje, če nisi popoln idiot.

Tako je, sploh pa ker hibridi nimajo neke drastično nižje porabe kot turbo bencinerji in ostali normalni motorji.

solatjek ::

Drži, predvsem na AC si pomoje s hibridom na slabšem, saj voziš dodatno težo zraven. Hibridi me načeloma ne zanimajo, samo kaj, ko nekatere znamke druga nimajo več, kot samo hibride. Upam da se čisto električni avtomobili kaj pocenijo, čeprav imam malo upanja.

NSA_Agent ::

Na AC nisi nič na slabšem, ker se ravno tako voziš na elektriko dokler jo imaš, 15kW motor popolnoma zadošča da premika vozilo z 120km/h. Ko baterija pade pod 15% pa se plugin hibrid obnaša kot navaden hibrid in preostanke proizvedene energije pošilja nazaj v baterijo, ki jo po potrebi porablja.

Moj hibrid ima porabe 2.0 - 2.5 (poletje / zima), delam pa 150km dnevno. Pozimi pa motor ne starta kar mrzel, ker z motorjem ogreva vozilo, čeprav bencinski motor dela praktično v leru in je poraba skoraj nič, z dobljeno energijo pa polni baterijo.

Masayoshi ::

Kolk pa elektrike? Ker ni variante da ti samopolnilni hibrid tolk porabi. Navajanje porabe samo benza je totalno zavajajoče.

NSA_Agent ::

15kWh elektrike. Predvideval, da se je razumelo iz posta da je plugin, ker napisal da se gre za plugin. Za navadne električne hibride, ki pojedo samo špice jasno ne bo toliko nižja poraba.

TheBlueOne ::

Meni je brihten Toyotin HSD. Omogoca, da motor z notranjim izgorevanje deluje v kar se da optimalnem obmocju. To bi bil moj hibrid favorit, kaksen RAV4.

V smislu kako deluje, meni morda najbolj brihten koncept.

Zgodovina sprememb…

Barbarpapa2 ::

Pozdrav.

Tukaj je povezava na animacijo - simulacijo delovanja toyotinega HSD prenosa:

http://eahart.com/prius/psd/

Točki na MG1 in ICE lahko premikate za nastavljanje vrtljajev. Zraven je animacija planetnega gonila in pa prikaz števila vrtljajev MG1, MG2 ter iCE in pa hitrost vozila...

Lp

Jože

j4nm4n ::

solatjek je izjavil:


Kar me zanima je to, kako bi to izgledalo pozimi? Od doma do AC imam 2 km, to bi pomenilo najverjetneje vožnjo na elektriko do AC, ko pridem na AC, bi se zagotovo prižgal bencinc, mrzel direkt na 4000 obratov??? To je v nasprotju z vsem, kar so nas učili o zagonu hladnih motorjev in nikoli v obrate hladnega. Dela tako hibrid, ali jaz česa ne vem?


Moje iskušnje so kontra - običajen hibrid od Toyote, ne priključni. Prižgal se bo avto iz baterije in bo avto tih in ne boš vedel da si ga prižgal po zvoku. Ko boš speljal bo od začetku šlo samo na bencin, šele čez nekaj časa boš lahko izkoriščal prednosti hibridne vožnje (recimo po 1, 2h kilometrih). Nastaviš si radarski tempomat in bo najbolj optimalno delovala kombinacij. Le pri speljevanju daš gas, da malo prej spelješ kot da bi avto sam z radarskim tempomatom. Ko dosežeš željeno hitrost obrati padejo in cruisaš. Zdaj po avtocesti pa nisem poskusil. Če jo imaš veliko morda ni najbolj optimalno. Če imaš recimo 2 km do AC in službo dol iz AC 2 km, brez da imaš mestno vožno. Če pa je dober del AC vožnja v gneči pa se mi zdi smiselno ker boš z bremzanjem in vožnjo v koloni šparal.

energetik ::

j4nm4n je izjavil:

solatjek je izjavil:


Kar me zanima je to, kako bi to izgledalo pozimi? Od doma do AC imam 2 km, to bi pomenilo najverjetneje vožnjo na elektriko do AC, ko pridem na AC, bi se zagotovo prižgal bencinc, mrzel direkt na 4000 obratov??? To je v nasprotju z vsem, kar so nas učili o zagonu hladnih motorjev in nikoli v obrate hladnega. Dela tako hibrid, ali jaz česa ne vem?


Moje iskušnje so kontra - običajen hibrid od Toyote, ne priključni. Prižgal se bo avto iz baterije in bo avto tih in ne boš vedel da si ga prižgal po zvoku. Ko boš speljal bo od začetku šlo samo na bencin, šele čez nekaj časa boš lahko izkoriščal prednosti hibridne vožnje (recimo po 1, 2h kilometrih). Nastaviš si radarski tempomat in bo najbolj optimalno delovala kombinacij. Le pri speljevanju daš gas, da malo prej spelješ kot da bi avto sam z radarskim tempomatom. Ko dosežeš željeno hitrost obrati padejo in cruisaš. Zdaj po avtocesti pa nisem poskusil. Če jo imaš veliko morda ni najbolj optimalno. Če imaš recimo 2 km do AC in službo dol iz AC 2 km, brez da imaš mestno vožno. Če pa je dober del AC vožnja v gneči pa se mi zdi smiselno ker boš z bremzanjem in vožnjo v koloni šparal.
Pozimi bo tista 2km zagotovo delal motor od štarta naprej, da se ogreje in da ogreva kabino. Zdaj poleti gre že od začetka samo na štrom, vendar potem med vožnjo kmalu zakurbla motor, ker klima ponuca baterijo. Seveda nič od tega skoraj ne opaziš, če ne gledaš obratomera. Seveda ne gre takoj na 4k, razen če ga ne pritisneš do daske takoj ko se odpelješ. Ampak to bo naredil tudi navaden bencinar.
Pri Corolli 1.8 gre samo na štrom lahko do 115km/h - vendar ne po ravnem, ob rahlem klancu pa. Torej na AC bo praktično vedno delal motor. Če voziš hitro in imaš veliko večino AC, se hibrid ne splača. Če voziš po AC v gneči, se pa že hitro izplača. Jaz imam večino LJ obvoznice, kjer se vozi gas-bremza 60-120-60 in je idealka. Zdaj poleti poraba okoli 4,0L.
vires in numeris

joze67 ::

Honda CRV hibrid, motor je čuden - Atkinsonov cikel, poganja pa generator (razen pri "določeni" hitrosti ima sklopko, da se poveže neposredno na kolesa), ki poganja kolesa in oziroma ali polni bedno baterijo.

Kot dizelca, samo vleči ne zna. Poraba zlahka 5,0, na nemški avtocesti opazno in poljubno več.

energetik ::

Ker turbodizel pa ima na autobanu pri 200km/h še vedno 4,0 a ne...

Atkins vsaj v novem Priusu in Corolli ima do 40% izkoristka v sweetspotu, in tam nekje tudi večino časa deluje. Nekje 40-42% ima tudi turbodizel. Ki pa pride v sweetspot šele pod obremenitvijo na AC. Šele pri višjih hitrostih pokaže TDI nekaj manjšo porabo, tam do 130km/h po ravnem sta pa kar tam-tam.

Druga pesem pa je povsod drugod, mesto, primestna vožnja, kjer TDI redko pride do sweetspota, Atkins v hibridu pa je tam večino časa.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

tudi ce imata oba 40% izkoristek in sta v sweetspotu, bo dizl kuro manj iz cist preprostga razloga, ker je v enem litru nafte pac več energije kot v bencinu (cca 15%). Pa tudi dizl nerabi hibridne navlake kot bencinar, da laufa v sweetspotu, ker je razpon izkoristka opazno vecji. You know, dizl se ne rabi ukvarjat z pumping losses pa optimalnim AFR. Več k mu das goriva, vec bo dal od sebe. Vsa senzorika okol je pa v vecini zato, da je emisijsko ustrezn in ne kadi crn. Dizl, da "deluje" ne potrebuje nic druga kot pozicijo odmicne/glavne gredi.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

energetik ::

Jasno, za razliko v energijski gostoto ima dizl manjšo porabo.
Ne strinjam pa se, da je podobno časa v sweetspotu. To bi pri mestni vožnji pomenilo kar nekaj kurjenja gum in pa gas bremza vožnje.
Hibrid tisti višek spravi v baterijo. In se potem ugasne.
Na AC pa ja, tam gre tdi v sweet, zato pa ne priporočam hibrida za večinsko in hitro vožnjo po AC.
vires in numeris

hojnikb ::

"To bi pri mestni vožnji pomenilo kar nekaj kurjenja gum in pa gas bremza vožnje."

Ne štekaš. Dizl ima večji razpon zelo dobrga izkoriska koker pa povprečen bencinar. Slednji bo mel dobr izkoristek (tiste famozne 40% cifre) sam v eni točki loada in obratov (običajno to near full load pr max navoru). Dizl pa, ker nima niti priblizno tolk pumping lossov in ker ni toliko bistveno pri kakšnem AFR laufa, ima ta razpon dobrga izkoristka večji koker bencinar.

Vprašaj se, zakaj recimo ni praktično nobenga hibrida z dizlom, z bencinom jih je pa nebroj ;)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21933898 (3383) turan
»

Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36356283 (6960) hojnikb
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84088248 (51014) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35146661 (36732) -valvoline-

Več podobnih tem