» »

Autocad, težave z osvetlitvijo

Autocad, težave z osvetlitvijo

sekvap ::

Pozdrav.

V autocadu se učim delati "renderje" ki to niso.

Na kratko, pojištvo zrišem, naložim notri materijale, vklopim realistic pogled, nastavim exposure, in v viewportu nastavim pogled in sprintam kot pdf.
Problem pa imam z barvnimi, ker mi jih pod različnimi koti različno prikazuje. Bela je v določenem kotu bela da se je sploh ne vidi, pod drugim kotom je siva, pod tretjim kotom pa je ravno prav svetla. Isto je z ostalimi barvami ampak je manj moteče. Siva je recimo nekje temno siva drugje preveč svetlo siva. Ali kdo ve rešitev za to?

Nekaj sem se danes poizkusil ukvarjati z renderji ampak nimam časa pol ure, da sproduciram neko spodobno sliko nezahtevnega objekta, običajno pa stranke delajo kup popravkov od barv, do postavitve do vsega možnega in mi obstoječ način čisto ustreza.

Machete ::

Mogoče ni najbolj primeren autocad za te stvari. Edino, če si samo zmodeliraš, pa renderiraj kje drugje. Jaz nikogar ne poznam, ki bi dejansko renderiral z Acadom.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

nejcek74 ::

kot je zgoraj omenil Machete, ti pa samo napisem za kaj gre pri tebi: osvetlitev oziroma sencenje je tvoj problem. Seveda je bela v senci siva. Ce noces imeti osencenja, poici moznost kjer se to izklopi oziroma tak "render engine", ji to podpira. Ti ocitno potrebujes nekaksen "non realstic" renderer.

btw, hitro googlanje mi da tole, je sicer za Revit, ampak mogoce imas podobno v Autocadu? Preveri torej "visual styles", ker to je postopek ki ga ti uporabljas (torej v resnici niti ne renderiras):

"What is being shown is not a "rendering". It's using the new Visual Style in Revit 2011 called "Realistic". In order to get this look, you set the view to realistic, and then you change the Shadow settings in the View Control Bar at the bottom of the screen. In the Sun and Shadow settings, move the Cast Shadows slider all the way to Lighter, and set the Sun Intensity to Brighter. This will make a display that has no "cast" shadows, and the surfaces of the building will have very little shading on them.
Once again, this is not a rendering, but a visual style. Rendering in Revit is a process that requires a light source. The rendering engine, mental ray, is a lighting simulation engine. It literally bounces simulated particles of light around a scene to produce a realistically lit image.There will always be shadows in a rendered image."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejcek74 ()

sekvap ::

Hvala za odogvora.
To da autocad ni najbolj primeren vem, mi je pa priročno ker ga obvladam in je najbolj enostavno narediti v istem programu če je možno. Včeraj sem v petih urah mučenja, brskanja, spreminjanja nastavitev naredil točno nič, tako da sem šel nazaj na stara pota in naredil kot ponavadi.

nastavljanja senc ne najdem nikjer, tako da bo treba očitno uporabit drug program. Sem se nekaj igral včeraj z luminom, ampak integrirana grafa in 1440p resolucuja nista ravno prijatelja ;((

bom poizkusil poiskat kak spodoben program za renderje, pa bom videl, lahko pa kaj predlagate :)

nejcek74 ::

A)
VSSHADOWS (System Variable)
B)
To Work With Backgrounds and Shadows
c)preberi si ste to in na dnu strani imas vec povezav
About Backgrounds and Shadows
D)kot npr tale
About Using Visual Styles
E) in potem to
About Shading, Highlighting and Coloring Faces

nimam vec autocada, zato ne morem preizkusat nastavitev

sekvap ::



Ne pomaga nič, sem obupal nad temu... sj končni rezultat je še kr ok, ampak je treba ujet tisti pravi kot, da je bela bela...



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Doom III (strani: 1 2 3 422 23 24 25 )

Oddelek: Igre
121095794 (8298) opeter
»

Dishonored 2: Darkness of Tyvia (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
14821333 (11237) ahac
»

DX10 Benchmarks - Call Of Juarez

Oddelek: Navijanje
244223 (2946) Tilen
»

CATALYST 3.6

Oddelek: Programska oprema
168063 (7548) freejack
»

Quake1 : Tenebrae

Oddelek: Igre
211429 (1111) R33D3M33R

Več podobnih tem