» »

Avto za 200km na dan

Avto za 200km na dan

1 2
3
»

Motion ::

oemdzi je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Clio ni delan za 200km/dan, razen če dobiš zraven maserko.

Za to rabiš limuzino(/karavana). Ostali bombončki (radarski tempomat, avtomatski menjalnik, . . .) po želji

Nobeno sedenje ni zdravo, če pa misliš, da imajo drugi toliko boljše sedeže, potem si takoj še enega avtomobilskega za pred računalnik kupi ... Sicer pa ne vem kako so pred 15 leti lahko potovali po 200 km dnevno ...


Mamo kliota mk4+ pa oktavijo mk3. In ja razlika na avtocesti je ogromna. Pa ne zaradi moči in agregata in sedežev (ki jih btw ima klio boljše kot oktavia), je tudi medosna razdalja,.... Za zavito cesto v hrib pa veliko raje vzamem kliota.

SloKin ::

MetalLord je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Ravno tu je fin avtomatik in radarski tempomat. Verjetno ga samo nisi uporabljal. Se skoraj celo pot prakticno ne b dotaknil pedal. Tudi dosti bolj varno, ker je manj sanse za nalet.

A res? Gremo po vrsti. Avtomatik? Če voziš do 120 (mogoče tudi do 140, če ti je pač vseeno če prehitevanje traja malo dlje in se ne sekiraš če se ti med prehitevanjem prilima na rit BMW), imaš itak lahko od vključitve do izvoza samo v 6. prestavi.
Radarski tempomat sem se iz postov tukaj spomnil kaj je in tudi ne vidim smisla. Se pravi to je samo za po desnem pasu in da nastaviš neko razdaljo do vozila pred sabo? Ampak najpočasnejša vozila (tovornjaki) na AC gredo samo 85, avtomobili pa 100-110. Tako da ne vem kako ti to pride prav, če se hočeš voziti 120-140.

Meni je daleč najbolj udobna vožnja na srednje zabiti do polno zabiti AC, 120 po števcu, rahla prehitevanja. Za to ne rabim niti enega pripomočka oz. so mi celo v napoto. Recimo pri tempomatu imam na izbiro ali držat nogo nad pedalko, da ne dajem plina (ne moreš imeti povsem relaksirane), ali pa jo imeti pokrčeno pred pedalko. Oboje je kar utrujajoče, čeprav prvo niti ne toliko kot bi mislil. Imam veliko raje da sam držim plin in noga lepo počiva.
Da ne govorim da je s tempomatom še več dela. To je za vožnjo 90 po AC za tovornjaki, ali pa če greš na pot pred šesto zjutraj, ko še ni tovornjakov (zelo priporočam) in imaš srečo da na cesti ni počasnel in nastaviš na 120, potem se pa hitro konča.

Ves, da govoris bedarije al se samo delas? Avtomatski menjalnik, radarski tempomat in lane assist so tako rekoc avtonomna voznja. Ti pa pravis, da ne vidis smisla v tem.

asdf_jklc ::

@SloKin: tudi jaz se popolnoma strinjam, da je radarski tempomat in lane asist samo nadležno sranje. Avtonomna vožnja pa še bolj hvala lepa. ESP, nadzor mrtvega kota z lučko je vrh glave kar rabiš. Toliko kot so novi avti postal zoprni s to elektroniko jih, eno samo piskanje in motenje pozornosti voznika. Sem rabil skoraj diplomo da sem vso zvončkljanje in tresenje volana v avtu izklopil. Ko sem bil v salonu in naročil avto, je bil model z radarskim tempomatom 500€ cenejši kot enak naročen model brez njega (pač akcija). Vzel sem model brez tega sranja.

deco16 ::

Če voziš pravilno in daješ žmigovc vsakič ko menjuješ pas se pelješ prav lepo brez kakšnega napora, kar je za 200km na dan skoraj nujno. Ampak ne govorim o lane assist ampak lane keep.

Roader_ ::

Če želiš da teh 200km mine brez da prideš jezen na cel svet na šiht in nazaj domov je aktivni tempomat (če finance dopuščajo) odlična zadeva. Kdor misli nasprotno očitno tega še ni preizkusil ali pa ne zna uporabljat ;)

DOOM_er ::

Jap se strinjam, radarski skupaj z lane asistom je AC praktično avtonomna vožnja, ne glede na to ali si na v zastoju, ali greš 130km/h . Osebno se ne grem več vozit brez, še na cilj prideš popolnoma flegma ker se niti ne sekiraš več ali ti kdo seka kaj ali ne, samo malce takneš volan vsake 15, 30 sekund in je. Definitivno dolge vožnje po AC-ju raje delam v cliotu z tempomatom in lane asistom kot nevem s kakšnim bavarcem brez.
Robots will steal your job. But that's OK

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DOOM_er ()

MetalLord ::

SloKin je izjavil:

Ves, da govoris bedarije al se samo delas? Avtomatski menjalnik, radarski tempomat in lane assist so tako rekoc avtonomna voznja. Ti pa pravis, da ne vidis smisla v tem.

Jaz imam komaj 30km v eno smer, od tega AC 24km, tako da res ne rabim. Pa saj ročni menjalnik je na AC enako kot avtomatski, če imaš dovolj močen motor (300Nm+) in voziš samo v 6. Meni osebno sicer ni noben problem prestavljat 6-5-6, bolje kot pa celo pot držati cel čas obe roki na volanu, tako se vsaj desna roka malo razgiba.
Enako je s tem tempomatom, danes ko sem vozil 100 tempomat, me je že kar bolelo desno stopalo. Mislim da je fora, da ko držim plin, imam stopalo pod manjšim kotom do tal in tako ne boli, kot pa če peta celo pot stoji tako, da je stopalo skoraj na 45°. Za ta tempomat mislim, da je nuja VW stopalka za plin, ki je vpeta na dnu in pokriva celo stopalo.
Lane assist celo ima moj avto, bom probal danes. Ampak ne verjamem da to kar sam zavija, ampak je verjetno prej da odvije, ko si enkrat že 0-10 cm od robne črte. Sicer sem že probal parkrat, pa mi ni bilo neki.
Sicer pa tudi na samo 20-30km vožnjah se začneš hitro dolgočasit, tako da je prej bolje čim manj pripomočkov in čim več klasike.

Utk ::

tudi jaz se popolnoma strinjam, da je radarski tempomat in lane asist samo nadležno sranje

To misliš zato, ker v resnici ne znaš vozit.

Lane assist celo ima moj avto, bom probal danes. Ampak ne verjamem da to kar sam zavija, ampak je verjetno prej da odvije, ko si enkrat že 0-10 cm od robne črte. Sicer sem že probal parkrat, pa mi ni bilo neki.

To sta dva (ločena) sistema in ni nujno, da ima vsak avto oba. En te odbije od črte ko si že čez, drug, ločen sistem, te drži v centru pasu. Prvi je tako-tako, z drugim se pa v resnici lahko voziš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

stara mama ::

endelin je izjavil:

A ni za udobno avtocestno križarjenje idealno limuzine ranga >= bmw 3, kjer lepo ležiš v sedezu in kruzaš?

Kaj pa misliš, da sem sam predlagal že na prvi strani?
Potem pa pridejo forumski znalci, pa izlijejo 2 strani žolča kako je to grozno in najslabša izbira, stare gare, fuj in fej, za vsak dan dve uri sedet v avtu pa predlagajo toyoto :))

Utk ::

Za 2 ure sedet v avtu je dobesedno najslabša opcija "kjer lepo ležiš v sedezu". Pol pa jamrat ko je zjeban hrbet...
Tako se vozijo čefurji tistih 300m do kafiča v bmwju, ne pa ko res nekam greš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

stara mama ::

Maš prav, vsak bi si moral lastit čim bolj mazohistični avto, če nisi po pol ure zrukan do konca, nisi prav naredil!
OPju predlagam lojtrni voz!

Utk ::

Če je kaj mazohizem, je to 60,000 km letno v bmw 3 ležat v sedežu. Je že bolje (3x) potem vzet passata. Da ne govorimo o kakšnem lexusu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

stara mama ::

Ker toyota pa lahko ukrivi čas in bo v njej prepotoval do službe in nazaj v samo pol ure :)

Upam, da tud doma spiš na deski, ker hej.....
8 ur ležat na jogiju..... nezaslišano!!

Utk ::

Dobro je, si povedal, da ne znaš niti sedet v avtu, kaj šele kaj drugega.
Čudno da niso še izumili sedežov za voznike tovornjakov v katerih bi not ležali. Vsi pokončno sedijo. Bedaki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

SloKin ::

MetalLord je izjavil:

SloKin je izjavil:

Ves, da govoris bedarije al se samo delas? Avtomatski menjalnik, radarski tempomat in lane assist so tako rekoc avtonomna voznja. Ti pa pravis, da ne vidis smisla v tem.

Jaz imam komaj 30km v eno smer, od tega AC 24km, tako da res ne rabim. Pa saj ročni menjalnik je na AC enako kot avtomatski, če imaš dovolj močen motor (300Nm+) in voziš samo v 6. Meni osebno sicer ni noben problem prestavljat 6-5-6, bolje kot pa celo pot držati cel čas obe roki na volanu, tako se vsaj desna roka malo razgiba.
Enako je s tem tempomatom, danes ko sem vozil 100 tempomat, me je že kar bolelo desno stopalo. Mislim da je fora, da ko držim plin, imam stopalo pod manjšim kotom do tal in tako ne boli, kot pa če peta celo pot stoji tako, da je stopalo skoraj na 45°. Za ta tempomat mislim, da je nuja VW stopalka za plin, ki je vpeta na dnu in pokriva celo stopalo.
Lane assist celo ima moj avto, bom probal danes. Ampak ne verjamem da to kar sam zavija, ampak je verjetno prej da odvije, ko si enkrat že 0-10 cm od robne črte. Sicer sem že probal parkrat, pa mi ni bilo neki.
Sicer pa tudi na samo 20-30km vožnjah se začneš hitro dolgočasit, tako da je prej bolje čim manj pripomočkov in čim več klasike.

Samo kot primer:
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Podivjane cene novih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33356099 (18765) m0LN4r
»

Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13720102 (13688) BoredMarvin
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16327516 (18766) Superboyy
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15824948 (19373) KAVINSKY
»

Avto za 22000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15319081 (14054) Timurlenk

Več podobnih tem