» »

Cene avtomobilov visoke?

Cene avtomobilov visoke?

1 2
3
4

NikolormousB ::

Naprimer?

TheBlueOne ::

tony1 je izjavil:

Bojim se, da podložk enostavno ni by design. Dokler je plastika še nova ni tako hudo, z leti pa otrdi, lastnik pa posluša čričke.

Ena od stvari, ki me pri avtoindustriji najbolj moti je, da cene novih avtov ves čas rastejo, pogosto pa je določen model po prenovi narejen slabše (bolj ceneno) kot prejšnji... ;((


Kako rastejo? Meni se zdi, da so vedno bolj dostopni in da si jih vedno vec ljudi lahko privosci. Ce bi imel ti prav, bi prodaja morala upadati ampak menda zadnja leta po krizi ponovno konstantno raste. Upam, da ne geldas samo cene in inoriras trenutne visine plac, inflacije,...

Kateri model se ti zdi, da je narejen slabse kot predhodnik? Imam skoraj celo kariero v automotive in ne vem za en primer, ko je kaj slo nazaj v smislu kvalitete. Kar se tice karoserij, mi ni treba dosti razlagat, ker se vidi na crash testih, kar se tice notranjosti pa samo pogeldas slike. V avtih je tudi vedno vec opreme... Je pa res, da morajo biti vedno bolj lahki kjer se da, vedno bolj varcni itn. kar pa ne pomeni, da so manj kakovostni, ce dajo vec substance(mase) v varnost namesto v plastiko.

blackbfm ::

Meni se zdi da so bile vcasih pc igre boljse.. Ampak ko zaženem kaksno vidim da je bolj crap (posebej grafika) kot se jo spominjam. Zgleda da nekaterim tak selektiven spomin deluje tud pri avtih:))

ziga1990 ::

Še ena stvar bolj kot je avto priljubljen bolj ceno drži
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

tony1 ::

blackbfm je izjavil:

Meni se zdi da so bile vcasih pc igre boljse.. Ampak ko zaženem kaksno vidim da je bolj crap (posebej grafika) kot se jo spominjam. Zgleda da nekaterim tak selektiven spomin deluje tud pri avtih:))


Ti in ne tvoj predhodnik se verjetno vozita z biciklom.

Ko so predstavili prvo prenovljeno novo dacio je bil dejstvo, da se avto ni podražil od prejšnjega modela pravi čudež božji. Renault je okrog tega celo reklamo delal.

Zdaj pa če se omejim še na nižanje kvalitete (omejimo se na problem nižanja kvalitete zaradi varčevanja ali pa ideje proizvajalca, da moraš po novem za enako kvaliteto kupiti en višji model za še več denarja; primere ko gre na slabše zaradi menjave tehnologije ali inženirske zabitosti pustimo za drugič), nekaj primerov, ki sem jih osebno doživel:

-polo 6N proti 9N: Hrbtni del sedeža je v novem avtu katastrofalen, križ te boli že po kakšni uri vožnje. Pri starem teh težav ni bilo; špara se na tesnilni masi vratnih tapet in sprednjih blatnikov, zaradi česar voda teče v kabino. En tak avto sem moral dati na odpad.

-bmw e34 proti e39: Na novejšem sedeži ropotajo, ker so iz tanjšega pleha; nosilce amortizerjev je pri 250k km treba menjati, stari pa so bili za večno. Mehanizem dviga šipe je na zajlo, ki se po 15 letih strga, stari je bil narejen s škarjami, in je delal večno. Ohišje termostata je po novem plastično in se z leti v najlepšem primeru samo ukrivi, včasih pa še poči. Pri starem modelu je bil iz pleha, za večno. Pri starem modelu si lahko naročil ogrevane sedeže na zadnjih zicih, zdaj jih pa ne moreš. Pri starem avtu si imel na voljo vsaj 2x več barv notranjosti, zdaj pa jih ni več. Aja, da ne pozabim, stari avto pri vsaj 500k km (neznano really, uvoz iz DE) je spil na leto kak deci olja, novi pa ima pri 250k km tako fuč teflone, da spije 9 litrov. So pač po novem narejeni iz cenene gume. Jupi.

TheBlueOne je izjavil:

tony1 je izjavil:

Bojim se, da podložk enostavno ni by design. Dokler je plastika še nova ni tako hudo, z leti pa otrdi, lastnik pa posluša čričke.

Ena od stvari, ki me pri avtoindustriji najbolj moti je, da cene novih avtov ves čas rastejo, pogosto pa je določen model po prenovi narejen slabše (bolj ceneno) kot prejšnji... ;((


Kako rastejo? Meni se zdi, da so vedno bolj dostopni in da si jih vedno vec ljudi lahko privosci. Ce bi imel ti prav, bi prodaja morala upadati ampak menda zadnja leta po krizi ponovno konstantno raste. Upam, da ne geldas samo cene in inoriras trenutne visine plac, inflacije,...

Kateri model se ti zdi, da je narejen slabse kot predhodnik? Imam skoraj celo kariero v automotive in ne vem za en primer, ko je kaj slo nazaj v smislu kvalitete. Kar se tice karoserij, mi ni treba dosti razlagat, ker se vidi na crash testih, kar se tice notranjosti pa samo pogeldas slike. V avtih je tudi vedno vec opreme... Je pa res, da morajo biti vedno bolj lahki kjer se da, vedno bolj varcni itn. kar pa ne pomeni, da so manj kakovostni, ce dajo vec substance(mase) v varnost namesto v plastiko.


Vedno bolj dostopni so zato, ker nekaj let naše plače po čudežu sicer rastejo, vendar zelo dolgo niso prehitevale inflacije. Ko pa pogledam račun tistega starega fotra, ki je pred 20imi leti za bemfla dal 5 mio, danes pa bi ta stal 50k EUR+ me malo primer srat. Saj se lahko izgovoriš na inflacijo, ampak razlika je ogromna.

Ja, saj drži, da so avti bolj varni, varčni in z več asistenčne opreme, in pogosto tudi z odpravljenimi serijskimi napakami prejšnjih modelov. Po drugi strani pa pogosto pridejo zraven tudi nove slabe stvari ker se špara na vseh koncih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

smacker ::

Tut plače je star fotr pred 20 leti mel 200.000 SIT, danes je ma pa 2.000 EUR.

TheBlueOne ::

@tony, ne vem, ce imas ravno prav. Kateri BMW je takrat stal 5 mio? To je revalorizirano 42.897,68 EUR. https://www.stat.si/preracuninew

Jaz sem v tistih casih v Sloveniji videval samo ultraopipane BMWje z najbolj pateticnimi agregati in opremo. Danes dobis za vrednost ca. 43.000EUR ze kar konkretne BMWje.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Problemi, ki jih opisujes pa niso problemi nizanja kakovosti ampak del strategije, da lahko ponudijo za isto ceno vec. V industriji, ki je slucajno moje podrocje je pac tako, da se gleda, da so zadeve cim bolj serijske, ker to niza ceno. Prakticno vsi proizvajalci avtov morajo iti to filozofijo, kjer je v EU morda njbolj znana VW MQB Platforma, na kateri lahko naredis skoraj vse.

Ce bos primerjal tisti star BMW in te, ki sem jih prilepil jaz bos opazil, da je v isti ceni vse avtomaticno na motorcke, od sedezev, do ogledal itn., potem imas navigacijske sisteme, asistencne sisteme, boljso notranjost, boljso varnost, veckratnik varnostnih sistemov, klima serijsko, vecconsko, gretje sedezev in se in se in se, za enako ceno, ko enkrat znesek revaloriziras. Skratka vec opreme kot v takratni polnoopremljeni sedmici in vsa oprema boljsa za prakticno enako ceno, kot takrat avto tvojega oceta. Da ne govorimo, da je danes trojka nekje tam tam po velikosti z anticno sedmico, hitrejsa, boljsa na cesti, bolj varcna. Cisto iskreno, ne vem kaksen napredek se hoces.

Mesas tudi, kaj je varcevanje in kaj je prilagoditev na potrebe gelede teze, cene, dobavljivosti..., kar omogoca, da vse to dobis za taksno ceno.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

TheBlueOne je izjavil:

... da je danes trojka nekje tam tam po velikosti z anticno sedmico,
Mene recimo to blazno moti. Kaj je razlog, da avtomobili rastejo in se napihujejo?

TheBlueOne ::

pegasus je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

... da je danes trojka nekje tam tam po velikosti z anticno sedmico,
Mene recimo to blazno moti. Kaj je razlog, da avtomobili rastejo in se napihujejo?


Ker lahko naredijo avte tega ranga dovolj poceni, da jih kupuje enaka demografija. Sej lahko kupis po velikosti manjsi BMW1, ki je nekje velikostni ekvivalent stari trojki. Avti srednjega razdera se koncepirajo tako, da dajo od sebe max, kar si lahko privosci srednji razred, kar pa je danes bizarno veliko opreme, ce primerjas za nazaj in vecji avto.

Utk ::

Jaz se točno spomnem, ko mi je en pokazal čisto novega focusa tam nekje 2004, 1,6 bencinar, z malo boljšo opremo takrat, ampak nič posebnega. Stal je 3,6 mio, recimo točno 15 jurjev. Danes za 15 jurjev dobiš boljši motor in več opreme v tem razredu, pa še povrh kar nekaj opreme, ki je takrat sploh še ni bilo.
Dobro, zdaj je focus čisto nov, pa je malo dražji, ampak počakajmo 3 mesce.

TheBlueOne ::

To je revalorizirano 20.000EUR https://www.stat.si/preracuninew. Danes:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Dobis veeeliko vec avta za isto ceno. Kako se vrednosti revalorizirajo ne mores kar tako ocenit cez palec. Lahko pa vneses na prirocni spletni strani SURSa.

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

pegasus je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

... da je danes trojka nekje tam tam po velikosti z anticno sedmico,
Mene recimo to blazno moti. Kaj je razlog, da avtomobili rastejo in se napihujejo?


Večji avto je bolj uporaben. Ljudje imamo radi uporabne stvari.

feryz ::

Ne nujno. Lahko je večji avto tudi zelo majhen.
Večji je le za parkirat. Ok, to sam naredi, ampak mora vseeno imeti plac.

otojunak ::

Nebi rekel da so vedno dražji. Sem dobil Passata 2014 dizel 1.6 za 10 000 ima pa nekaj več kot 100k.

TheBlueOne ::

feryz je izjavil:

Ne nujno. Lahko je večji avto tudi zelo majhen.
Večji je le za parkirat. Ok, to sam naredi, ampak mora vseeno imeti plac.


Dvomim, da obstaja kaksen naslednik, ki je vecji zunaj, znotraj pa manjsi ali enak predhodniku. Ce ga bos ze nasel, bo prej izjema kot pravilo.

krneki0001 ::

otojunak je izjavil:

Nebi rekel da so vedno dražji. Sem dobil Passata 2014 dizel 1.6 za 10 000 ima pa nekaj več kot 100k.


... na 200k podlage.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

zavajon ::

smacker je izjavil:

Tut plače je star fotr pred 20 leti mel 200.000 SIT, danes je ma pa 2.000 EUR.

Pred 20 leti si za 200.000 SIT dobil več kot danes za 2.000 €.

krneki0001 ::

Sam da danes ni plača 2000€, ampak prej 1000.


Leta 1998 sem kupil novega Twinga in je bila cena 1.431.000 sit (imam račun še shranjen). To je okoli 6000 evrov. Danes je cena novega twinga koliko?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

krneki0001 je izjavil:

Sam da danes ni plača 2000EUR, ampak prej 1000.


Leta 1998 sem kupil novega Twinga in je bila cena 1.431.000 sit (imam račun še shranjen). To je okoli 6000 evrov. Danes je cena novega twinga koliko?


Revalorizirano je 12.277,32 EUR. Nov Twingo dobis za od ca. 7500EUR.

Z revalorizacijo lahko izračunate, kolikšna bi bila vrednost zneska iz poljubnega dne v preteklem obdobju (začetni datum) na izbrani dan (končni datum). Pri izračunu se upošteva gibanje indeksov cen v tem obdobju, ki so bili merilo inflacije.

Kako si racunal ti, da si prisel na 6000EUR?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

2010 so prodajali daewoo kalosa (oz. kakorkoli se je takrat imenoval) za 5500 evrov, imel je abs in airbag (ja, ednina). Kar je še zmeraj več kot je imel tvoj twingo, danes pa pač takega avta hvala bogu ne moreš več kupit.

krneki0001 ::

TheBlueOne je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Sam da danes ni plača 2000EUR, ampak prej 1000.


Leta 1998 sem kupil novega Twinga in je bila cena 1.431.000 sit (imam račun še shranjen). To je okoli 6000 evrov. Danes je cena novega twinga koliko?


Revalorizirano je 12.277,32 EUR. Nov Twingo dobis za od ca. 7500EUR.

Z revalorizacijo lahko izračunate, kolikšna bi bila vrednost zneska iz poljubnega dne v preteklem obdobju (začetni datum) na izbrani dan (končni datum). Pri izračunu se upošteva gibanje indeksov cen v tem obdobju, ki so bili merilo inflacije.

Kako si racunal ti, da si prisel na 6000EUR?


1.431.000,00 deljeno z 239,64 ~ 6000 evrov
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

TheBlueOne ::

krneki0001 je izjavil:



1.431.000,00 deljeno z 239,64 ~ 6000 evrov


No tako pa to ne gre. :) To je bilo relano kratek cas pri tranziciji iz SIT v EUR. Za nazaj moras revalorizirat, najboljse preko SURSove strani, ker imajo dalec najvecji obseg podatkov in najbolj tocno oceno vrednosti. Sama stevilka ti ne pove prav veliko, kar je ocitno iz napake tvojega izracuna gelde na revalorizirano. https://www.stat.si/preracuninew

Tudi, ce ne bi bilo tranzicije iz SIT na EUR, bi moral vseeno revalorizirat, samo da bi pac dobil vrednost tolarja pred in po.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Ta revalorizacija je mal za lase privlečena. Namreč cene so skočile v nebo ko, smo prevzeli evro ker so trgovci nabili cene, ne ker bi dejanska vrednost kaj dost padala.

Recimo maxi štruca je bila 166 sit (0.7€), po prevzemu evra pa 1.66 evra (388 sit).


Imaš zato že nov pregovor:
Pred EUR sem bil SIT!
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

bobi_palčka ::

Deci Stila 50 sit, potem pa 50 centov.

Saj podobno bi bilo, če se DDV spusti nazaj na 20%. Cene bi ostale iste, marže trgovcev večje, država bi imela manj. #offtopic

TheBlueOne ::

@nebivedu, ni. Ti vidis to struco, SURS pa vidi vse. Nikakor pa ne mores dolociti, da je bil cas tranzicije iz SIT v EUR ravno optimalen po razmerju vrednosti kakor je relativnost casa nakupa avta in danasnjega dne. Od nakupa avta do tranzicije je ze sam tolar imel inflacijo, kaj sele kasneje.

Zakaj menis, da to stima ravno danes?
Ali bos cez pet let uposteval kaj razlike?
Ali si jo pred petimi leti?
Ali bos vecno verjel, da se vrednost EUR ne spreminja od trenutka, ko se je koncal SIT?

Bos ze moral sprejeti, da se vrednost spreminja in da je tvoj izracun na vsak nacin zastarel. Ocena vrednosti SURSa je vseeno bistveno bolj natancna, kot tvoj izracun, ki ga imas morda namen uporabljati vecno.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Recimo samo od leta 1998, ko si kupil avto do 2004, ko se ni prevzema EUR je placa zrastla iz 99.919SIT na 168.203SIT. Pac ne mores ignorirati vsega, demantirati s struco kruho in predlagati, da vecno uporabis isto enacbo.

SURS bo vedno se najblize resnici, sigurno pa blize kot ti, ki ne upostevas nic razen, da nic od sursa ne velja, ker je bila morda visja inflacijo kot obicajno pri traniciji SIT EUR. Kar si dolocil kot sveto pretvorbo.

Zgodovina sprememb…

ZaphodBB ::

TheBlueOne je izjavil:

Recimo samo od leta 1998, ko si kupil avto do 2004, ko se ni prevzema EUR je placa zrastla iz 99.919SIT na 168.203SIT. Pac ne mores ignorirati vsega, demantirati s struco kruho in predlagati, da vecno uporabis isto enacbo.

SURS bo vedno se najblize resnici, sigurno pa blize kot ti, ki ne upostevas nic razen, da nic od sursa ne velja, ker je bila morda visja inflacijo kot obicajno pri traniciji SIT EUR. Kar si dolocil kot sveto pretvorbo.

nebivedu je avto kupil 1998, Evro smo vzeli 2007. Tudi, če bi njegova hipoteza držala je bilo med 1998 in 2007 devet let inflacije in si tega seveda ne more kar všteti v svoj plus.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

tony1 ::

TheBlueOne je izjavil:

@tony, ne vem, ce imas ravno prav. Kateri BMW je takrat stal 5 mio? To je revalorizirano 42.897,68 EUR. https://www.stat.si/preracuninew

Jaz sem v tistih casih v Sloveniji videval samo ultraopipane BMWje z najbolj pateticnimi agregati in opremo. Danes dobis za vrednost ca. 43.000EUR ze kar konkretne BMWje.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Problemi, ki jih opisujes pa niso problemi nizanja kakovosti ampak del strategije, da lahko ponudijo za isto ceno vec. V industriji, ki je slucajno moje podrocje je pac tako, da se gleda, da so zadeve cim bolj serijske, ker to niza ceno. Prakticno vsi proizvajalci avtov morajo iti to filozofijo, kjer je v EU morda njbolj znana VW MQB Platforma, na kateri lahko naredis skoraj vse.

Ce bos primerjal tisti star BMW in te, ki sem jih prilepil jaz bos opazil, da je v isti ceni vse avtomaticno na motorcke, od sedezev, do ogledal itn., potem imas navigacijske sisteme, asistencne sisteme, boljso notranjost, boljso varnost, veckratnik varnostnih sistemov, klima serijsko, vecconsko, gretje sedezev in se in se in se, za enako ceno, ko enkrat znesek revaloriziras. Skratka vec opreme kot v takratni polnoopremljeni sedmici in vsa oprema boljsa za prakticno enako ceno, kot takrat avto tvojega oceta. Da ne govorimo, da je danes trojka nekje tam tam po velikosti z anticno sedmico, hitrejsa, boljsa na cesti, bolj varcna. Cisto iskreno, ne vem kaksen napredek se hoces.

Mesas tudi, kaj je varcevanje in kaj je prilagoditev na potrebe gelede teze, cene, dobavljivosti..., kar omogoca, da vse to dobis za taksno ceno.


Toliko je stal BMW e39 520i. Imam račun v roki.

Seveda je treba te zneske revalorizirati zaradi inflacije, in to je pravilno tako. Kvečjemu je bila po moje inflacija še višja, kot jo prikazuje SURS. Ampak, je6enti, naše plače pa v povprečju toliko od takrat niso zrastle. Vsaj občutek je tak.

Še en primer: leta 2006 mi je mehanik menjal termostat in za delo računal 3000 SIT. Včeraj me je isto delo stalo 30 EUR :D

Pa khm, nekaj zgodovine motoroznanstva te moramo še naučiti, nobena sedmica (najkrajša je merila dobrih 4,8 m) ni bila nikoli enako dolga kot danes trojka karavan. Petica karavan pa morda.

In treba je povedati, da je 20 let stara petica seveda imela serijsko ogledala ogrevana in električna, serijsko gretje sedežev (če so bili usnjeni), dvoconsko avt. klimo serijsko ter 6 airbagov. Večino tega (razen airbagov) je imela tudi 30 let stara sedmica. Razlike v opremi ni tako zelo veliko, je pa res, da asistenčnih in vseh sodobnih sistemov aktivne varnosti še ni bilo.

Sploh ne oporekam, da je danes v avtih serijsko več opreme, moti me, da se na modelu razreda X letnika 2000 neko stvar izdela kvalitetno, na modelu razreda X letnika 2010 pa je stavr narejena slabše. Enako kvaliteto pa leta 2010 dobiš šele, če kupiš avto razreda X+1. Kurc gleda takšne tovarne!

tony1 ::

Dam plastičen primer, zdaj že nekoliko star: na firmi smo imeli nove clio 2 storie in nove clio 3.

Saj noben avto ni poseben presežek, ampak, jebemo mater, da sem se s cliom 2 boljše vozil...

K0l1br1 ::

Boljše od clia 3 ali od bicikla?

tony1 ::

Bicikla za službeno vožnjo na šihtu nimamo :))

nekikr ::

tony1 je izjavil:

Dam plastičen primer, zdaj že nekoliko star: na firmi smo imeli nove clio 2 storie in nove clio 3.

Saj noben avto ni poseben presežek, ampak, jebemo mater, da sem se s cliom 2 boljše vozil...

Oba tadva avta sem imel v študentskih letih. Clio 3 je bil neprimerno boljši kot 2.

tony1 ::

Zanimivo, mene je do konca razpizdilo že stikalo za vklop 4 žmigavcev v cl3. :|

Verjetno je krivo to, da se že 15 let sicer vozim v petmetrskih bemflih, in sta se mi po krivici oba zdela s*anje... Očitno sem preveč pristranski.

WhiteAngel ::

NikolormousB je izjavil:

pegasus je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

... da je danes trojka nekje tam tam po velikosti z anticno sedmico,
Mene recimo to blazno moti. Kaj je razlog, da avtomobili rastejo in se napihujejo?


Večji avto je bolj uporaben. Ljudje imamo radi uporabne stvari.


Avti rastejo bolj navzven kot navznoter. "Lep" dizajn, aerodinamika in varnost zhtevajo svoje. Npr. vrata pri avtih okoli leta 2000 so imela mnogo manj šare po debelini in sem imel več prostora za kolena kot danes (npr. Hyundai Accent 2001 vs Hyundai i30 2018). Isto s prtljaznikom. Tisti stari škatlasti Volvoti in Golfi so notri spravli boga pa pol. Danes je volumen sicer primerljiv, celo večji, ampak nima oblike škatle - reči, ki jih prevažaš, so pa še vedno oglate.

rupsi31 ::

Avti imajo vedno več opreme serijsko, ki je 15 let nazaj niso imeli avti nižjega ranga, ko si moral doplčaat za klimo, el.pomik stekel in podobne zadeve, ki so serijsko v avtih višjega razreda samoumnevne.

bobi_palčka ::

rupsi31 je izjavil:

Avti imajo vedno več opreme serijsko, ki je 15 let nazaj niso imeli avti nižjega ranga, ko si moral doplčaat za klimo, el.pomik stekel in podobne zadeve, ki so serijsko v avtih višjega razreda samoumnevne.


To že, dobivaš pa še vedno 75 konjske motorje v ponudbah. Elektronika je poceni.

starfotr ::

No, no, jaz imam pri 20 let starem več opreme, kot marsikateri nov. Da ne omenjam nebuloz o tem, da je danes oprema nekvalitetna (recimo ni rezervne gume ali je tisto majhno kolo), klima je polnjena z bolj "eko" plinom, kot pri starih In tako dalje.

Turbine so čisto brez potrebe, namesto, da bi raje naredili 2.0, 2.5 mašino brez turbine in bi to šlo ko raketa, da ne omenjam zanesljivosti in enostavnosti. Ne pa te 0.7 l, turbo, 3 cilinde.

hojnikb ::

2.0 bi mel se vedno manj uporabnega navora kot recimo 1.0 mlincek. Pa seveda je cel motor tezji, drazji zavarovat, vecja poraba...
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

K0l1br1 ::

In večen bi bil 2.0 s 80 KM

hojnikb ::

Ni nujno.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

sandmat ::

K0l1br1 je izjavil:

In večen bi bil 2.0 s 80 KM

Dizel, bencinarje smo znali že par desetletij nazaj narest precej močnejše pri dani kubaturi brez turbine in direktnega vbrizga.

hojnikb ::

n/a dizli se kr lepo koncajo pr okol 45HP/L, medtem ko mas bencinarje cez 300hp/l (f1) in cez 500hp+ za rc motorcke.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Sparkxl ::

Hehe nekako tako ja in potem so ravno traktoristi najbolj glasni, da bo 1.0 bencinarja z 120km razneslo, ker je to ja nenormalno navito :) Sumim da nox delci povzročajo izgubo spomina, ker drugače bi se ti mojstri spomnili da je npr. Honda že 20 let nazaj dosegala take številke brez turbin in se nekak ne spomnim, da bi katera razpadla.

hojnikb ::

Yup, B16B je bil serijski motor z največjo specifčno močjo at the time...
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

starfotr ::

Cilj turbinskih motorjev je, da čim prej razpadejo, da se mašijo EGR, ker folk ne goni avtov in se vozijo na kratke razdalje, da turbina dobi luft, da se prodaja dražje olje, posledično so intervali menjave bolj pogosti, skratka, da se na koncu dneva več zasluži s servisi in da se avto čim prej zanič ter se ga odvrže v razgradnjo in kupi novega.

Kakšne eko norme. Follow the money.

Tiste znamke, ki so delale predobre avte, so propadle. Na primer Saab. Avti vzdržljivi, karoserija tako močna, da ni bilo potrebe po roll cage-ih, pa so jih vseeno morali imeti zaradi pravil na rally-jih. Vsi vw, renoji, bemfli se lahko skrijejo pred takimi avti, kot so bili saabi. Dokler jih niso začeli načrtno pokvarjat.

To, kar proizvajajo danes so smeti.

hojnikb ::

turbinski motorji obstajajo ze od pantiveka, pa nimajo nobenih tezav z razpadanjem. Kr poglej recimo 1.9tdi; taksni stroji gredo bp 500kk+, velik mas primerov cez 1m+

tako da ni fora, da prodajajo skart robo (after all, z skart robo dobis ogromno reklamacijskih popravil, class action tozb itd) ampak enostavno za to, da zadostijo eko normam in porabi.

za proizvajalca je dooost ceneje proizvajat obstojec blok 30 let, kot pa vsake par let razvijat novo zadevo. Ce pogledas razvijace trge, se tam prodajajo uglavem zastareli designi, ker se vedno zadoscajo normam v tisti drzavi. Zakaj potem po tvoji logiki tut njim ne porinejo "kvarljivih" turbakov ?
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

rupsi31 ::

starfotr je izjavil:



Tiste znamke, ki so delale predobre avte, so propadle. Na primer Saab..



Veš kaj. Saabi niso bili ravno višek lepote. Niti zunaj, še manj v notranjosti. Bil je tudi precej drag. Tud Volvek bi propadel, če ne bi naredili konkretne prenove notranjosti, ki je bila prej obupna. Tud bmw bi bil dons vprašanje, kje, če ne bi uletel leta 1983 na sceno z legendarno trojko E30, ki je bila oblikovno lepa in potem v tem stilu nadaljeval s serijo 5 e34 leta 1988. Avte prodaja izgled in počutje v njem.

Renault bi po drugi strani prodadel, če ne bi izdeloval avtev za reveže.

hojnikb ::

saab je bi enostavno predrag, da bi bil na daljsi rok smiseln za ciljni trg. Bit pred casom (v primeru saaba varnost) ima tudi svoje slabosti.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

rupsi31 ::

hojnikb je izjavil:

saab je bi enostavno predrag, da bi bil na daljsi rok smiseln za ciljni trg. Bit pred casom (v primeru saaba varnost) ima tudi svoje slabosti.



NE. Saab je bil v notranjosti pregrd.

starfotr ::

Saab predrag? Danes je golf, pazi to, kao ljudski avto bližje 30 keur, kot pa 20 keur, brez težav. Če se pa še malo preseravaš z opremo, si pa na 40 keur.

Ne mi govorit, da je bil saab predrag. O okusih se pa ne razpravlja.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
955166 (711) bluefish
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1555739 (1242) matobeli
»

Kateri družinski avto rabljen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
502785 (939) videc
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15313201 (8428) Heavy
»

Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
919324 (5872) krneki0001

Več podobnih tem