Forum » Na cesti » ene tablice dva avta
ene tablice dva avta
lonewolf_ ::
Če prav vem, je v avstriji tako, in se z tablico tudi zavarovanje prenaša.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Dober dan ::
Kupiš dva identična, enega registriraš, tablice pa prestavljaš. In poleg upaš, da te ne dobilo ravno na tisti dan, ko se voziš z "neregistriranim"?
joze67 ::
Če prav vem, je v avstriji tako, in se z tablico tudi zavarovanje prenaša.Torej: obstaja jurisdikcija, kjer je to možno (pa niti do Zimbabveja ni bilo treba pogledat), torej je možno.
Uporabno? Verjetno ne. Ampak OP ni podal vseh parametro (npr. "Želim registrirati v Republiki Srpski."), tako da ne vemo.
DostMam ::
Popravek: Če lonewolw_ prav ve, potem obstaja jurisdikcija... Torej, zaenkrat samo ugibamo... Mogoče bo nekdo, ki pozna jurisdikcijo sosednje države več povedal o tem.
HotBurek ::
Ja, je možno.
Avto dilerji imajo take tablice, da svoje avte, ki so v prodaji, okrog furajo z enimi tablicami. 100% v nemčiji, 98,64% tudi pri nas.
rote kennzeichen
händlerkennzeichen
Avto dilerji imajo take tablice, da svoje avte, ki so v prodaji, okrog furajo z enimi tablicami. 100% v nemčiji, 98,64% tudi pri nas.
rote kennzeichen
händlerkennzeichen
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
dexterboy ::
Avto dilerji imajo skrivne dogovore s policijo, da jih pustijo na miru
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
fikus_ ::
"Je možno nekako registrirati in voziti več avtov z eno tablico, torej da jo menjaš. "
SLO za fizično osebo ne.
V AT je bilo možno (registriran večji, močnejši avto in potem prestavljaš tablice), kako je sedaj, ne vem.
SLO za fizično osebo ne.
V AT je bilo možno (registriran večji, močnejši avto in potem prestavljaš tablice), kako je sedaj, ne vem.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Tidule ::
Avto dilerji imajo skrivne dogovore s policijo, da jih pustijo na miru
Nakladaš.
Seveda poznamo trajne preizkusne tablice, ki se izdajo prodajalcem vozil ali organizacijem, ki testirajo vozila ali njihove nadgradnje. Uporaba trajnih preizkusnih tablic zahteva vodenje evendce itd... Ravno tako motra voznik takega vozila imet pri sebi ustrezno pooblastilo.
Te tablice so veljavne samo v Sloveniji.
m3k ::
Dovoljenje za daljšo dobo uporabe preskusnih tablic in preskusne tablice v ta namen (v nadaljnjem besedilu: trajne preskusne tablice) izda upravna enota pravni osebi ali samostojnemu podjetniku posamezniku, ki je registriran za prodajo vozil in ima ustrezne poslovne prostore, proizvajalcu vozil za preskušanje prototipov ali organizaciji, ki preskuša vozila. Dovoljenje za daljšo dobo uporabe trajnih preskusnih tablic se izda za eno leto, z možnostjo za ponovno izdajo dovoljenja in velja samo za udeležbo vozil imetnika v prometu na območju Republike Slovenije. Če dovoljenje ni podaljšano, mora imetnik trajne preskusne tablice vrniti upravni enoti v 15 dneh.
https://zakonodaja.com/zakon/zmv/38-cle...
starfotr ::
To me je vedno fasciniralo. Denar za avto je (oz. lizing, kredit itd.), potem pa ni za zavarovnje, registracijo, vinjeto, gorivo ...
kriptobog ::
Ales ::
To me je vedno fasciniralo. Denar za avto je (oz. lizing, kredit itd.), potem pa ni za zavarovnje, registracijo, vinjeto, gorivo ...
Samo da je boljši od soseda. Potem pa leasing obroki, zavarovanje na obroke, doma pa suh kruh in voda
Se pravi, vsi Avstrijci, ki imajo ene tablice in z njimi vozijo več avtomobilov, "nimajo denarja"?
Ne vem kaj fascinira vaju, a mene tale vajina "prispevka" ne prav zelo.
ginekk ::
To me je vedno fasciniralo. Denar za avto je (oz. lizing, kredit itd.), potem pa ni za zavarovnje, registracijo, vinjeto, gorivo ...
Samo da je boljši od soseda. Potem pa leasing obroki, zavarovanje na obroke, doma pa suh kruh in voda
Se pravi, vsi Avstrijci, ki imajo ene tablice in z njimi vozijo več avtomobilov, "nimajo denarja"?
Ne vem kaj fascinira vaju, a mene tale vajina "prispevka" ne prav zelo.
Sej to - kar imajo Avstrijci - bi bilo logična ureditev povsod, kajti večih avtov hkrati ne moreš vozit.
No, čakam da še kdo komentira kako večih avtov nikakor ne rabiš, da še eden je preveč ker zastruplja Zemljo.
starfotr ::
Meje so odprte, pa tam registirajte in menjajte tablice, kot neki balkanci.
Samo bo za en avto prišlo 3x-5x več kot pri nas.
Samo bo za en avto prišlo 3x-5x več kot pri nas.
fikus_ ::
Meje so odprte, pa tam registirajte in menjajte tablice,. . .
Ne gre, razen če si rezident!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Uporabnik372 ::
To me je vedno fasciniralo. Denar za avto je (oz. lizing, kredit itd.), potem pa ni za zavarovnje, registracijo, vinjeto, gorivo ...
Ne gre za to. Kolega ima SUV-ja in potem ljubiteljsko še en starejši kabrio, s katerim se poleti vozi na kafe. Ima ene tablice in plačuje prispevke in zavarovanje za dražji avto. Sistem je logičen, ker ne more vozit obeh na enkrat in tako ni potrebno, da plačuje dvojno zavarovanje ali prispevke za ceste.
Pri nas to ne bi šlo skozi, ker je to, da ima posameznik dva avta pri nas tretirano kot bogastvo in ni sprejemljivo za stranke levo od sredine.
Uranij ::
Je možno nekako registrirati in voziti več avtov z eno tablico, torej da jo menjaš.
V Švici je to stalna praksa. Imaš avto in avtodom, registriraš avtodom in avto skupaj.
Ko si na počitnicah, voziš samo avtodom, čez leto pa avto (recimo v službo). Plača se vedno dražji avto + nek dodatek za administracijo.
kuvanasarma ::
Uporabnik372 je izjavil:
To me je vedno fasciniralo. Denar za avto je (oz. lizing, kredit itd.), potem pa ni za zavarovnje, registracijo, vinjeto, gorivo ...
Ne gre za to. Kolega ima SUV-ja in potem ljubiteljsko še en starejši kabrio, s katerim se poleti vozi na kafe. Ima ene tablice in plačuje prispevke in zavarovanje za dražji avto. Sistem je logičen, ker ne more vozit obeh na enkrat in tako ni potrebno, da plačuje dvojno zavarovanje ali prispevke za ceste.
Pri nas to ne bi šlo skozi, ker je to, da ima posameznik dva avta pri nas tretirano kot bogastvo in ni sprejemljivo za stranke levo od sredine.
Ker žena od kolega ne more vozit drugega avta hkrati kot on prvega?
Uporabnik372 ::
kuvanasarma je izjavil:
Uporabnik372 je izjavil:
To me je vedno fasciniralo. Denar za avto je (oz. lizing, kredit itd.), potem pa ni za zavarovnje, registracijo, vinjeto, gorivo ...
Ne gre za to. Kolega ima SUV-ja in potem ljubiteljsko še en starejši kabrio, s katerim se poleti vozi na kafe. Ima ene tablice in plačuje prispevke in zavarovanje za dražji avto. Sistem je logičen, ker ne more vozit obeh na enkrat in tako ni potrebno, da plačuje dvojno zavarovanje ali prispevke za ceste.
Pri nas to ne bi šlo skozi, ker je to, da ima posameznik dva avta pri nas tretirano kot bogastvo in ni sprejemljivo za stranke levo od sredine.
Ker žena od kolega ne more vozit drugega avta hkrati kot on prvega?
Ne, ker dobiš en par tablic, ki jih prestavljaš med avti.
Tidule ::
Je možno nekako registrirati in voziti več avtov z eno tablico, torej da jo menjaš.
V Švici je to stalna praksa. Imaš avto in avtodom, registriraš avtodom in avto skupaj.
Ko si na počitnicah, voziš samo avtodom, čez leto pa avto (recimo v službo). Plača se vedno dražji avto + nek dodatek za administracijo.
Kar se pozablja je, da ta stalna parksa stane več kot če imaš pri nas registrirane tri-štiri avtomobile.
DePalmo ::
Popravek: Če lonewolw_ prav ve, potem obstaja jurisdikcija... Torej, zaenkrat samo ugibamo... Mogoče bo nekdo, ki pozna jurisdikcijo sosednje države več povedal o tem.
Lahko nehaš ugibat, tako JE v Avstriji. In kot že rečeno, plačaš cestnino in zavarovanje za dražji avto, uporabljaš lahko pa samo enega.
To me je vedno fasciniralo. Denar za avto je (oz. lizing, kredit itd.), potem pa ni za zavarovnje, registracijo, vinjeto, gorivo ...
Kar naj te, mene pa fascinira da tega še nimamo pri nas ker bi tole z veseljem uporabil ker imam dva avta: enega za poleti in enega starega terenca za pozimi. Seveda pod pogojem da bi bilo cenejše, drugače imam pač raje dva kompleta tablic.
kuvanasarma ::
Uporabnik372 je izjavil:
kuvanasarma je izjavil:
Uporabnik372 je izjavil:
To me je vedno fasciniralo. Denar za avto je (oz. lizing, kredit itd.), potem pa ni za zavarovnje, registracijo, vinjeto, gorivo ...
Ne gre za to. Kolega ima SUV-ja in potem ljubiteljsko še en starejši kabrio, s katerim se poleti vozi na kafe. Ima ene tablice in plačuje prispevke in zavarovanje za dražji avto. Sistem je logičen, ker ne more vozit obeh na enkrat in tako ni potrebno, da plačuje dvojno zavarovanje ali prispevke za ceste.
Pri nas to ne bi šlo skozi, ker je to, da ima posameznik dva avta pri nas tretirano kot bogastvo in ni sprejemljivo za stranke levo od sredine.
Ker žena od kolega ne more vozit drugega avta hkrati kot on prvega?
Ne, ker dobiš en par tablic, ki jih prestavljaš med avti.
Potem moraš registrirati oba.
Se pravi je ta pogruntavščina samo za tiste ki imajo še drugi /tretji/četrti avto viška, nimajo pa še 1000€ za zavarovanje.
Ok, makes sense..
Tidule ::
Popravek: Če lonewolw_ prav ve, potem obstaja jurisdikcija... Torej, zaenkrat samo ugibamo... Mogoče bo nekdo, ki pozna jurisdikcijo sosednje države več povedal o tem.
Lahko nehaš ugibat, tako JE v Avstriji. In kot že rečeno, plačaš cestnino in zavarovanje za dražji avto, uporabljaš lahko pa samo enega.
Super, potem ne boš imel težav dat kakšnega vira za tole, da si lahko pogledam kako točno imajo urejeno? Zanima me predvsem čezmejni vidik te ureditve, ker registracije so standardizirane (do neke mere) znotraj EU in mora vozilo, ki ga voziš bit skladno s papirji. Zato recimo naše trajne preizkusne tablice ne morejo veljat v tujini. Šica vem da to ima, samo oni pač niso EU.
kuvanasarma je izjavil:
Uporabnik372 je izjavil:
kuvanasarma je izjavil:
Uporabnik372 je izjavil:
To me je vedno fasciniralo. Denar za avto je (oz. lizing, kredit itd.), potem pa ni za zavarovnje, registracijo, vinjeto, gorivo ...
Ne gre za to. Kolega ima SUV-ja in potem ljubiteljsko še en starejši kabrio, s katerim se poleti vozi na kafe. Ima ene tablice in plačuje prispevke in zavarovanje za dražji avto. Sistem je logičen, ker ne more vozit obeh na enkrat in tako ni potrebno, da plačuje dvojno zavarovanje ali prispevke za ceste.
Pri nas to ne bi šlo skozi, ker je to, da ima posameznik dva avta pri nas tretirano kot bogastvo in ni sprejemljivo za stranke levo od sredine.
Ker žena od kolega ne more vozit drugega avta hkrati kot on prvega?
Ne, ker dobiš en par tablic, ki jih prestavljaš med avti.
Potem moraš registrirati oba.
Se pravi je ta pogruntavščina samo za tiste ki imajo še drugi /tretji/četrti avto viška, nimajo pa še 1000EUR za zavarovanje.
Ok, makes sense..
Cel point tega je za nišne situacije, kjer ima posameznik poleg glavnega vozila, še neko specifično priložnostno vozilo. Recimo kake oldtimerja, buggy, roadster ali kaj podbega, ki ga vsako leto dvakrat vzame iz garaže.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
starfotr ::
Odjaviš tistega, katerga ne rabiš? Problem solved!
Seveda če se gre za sezonsko vožnjo ...
Za stara vozila se lahko pridobi status starodobnika in imaš nato nekaj 10 eur na leto vse skupaj.
https://www.avp-rs.si/vozila/primeri-iz...
Razen, če misliš star avto, kot 5 let star, ker ni več nov.
Z novim (starim npr. max. 1 leto) se pa fjakaš okoli.
Te prakse na Balkanu ne gredo skozi. Tako, kot ne gre skozi plačilo po porabi za npr. smeti. Ker jih bo vsak Janez raje odpeljal v hosto, namesto, da bi on plačal za odvoz in odlaganje po kg. V neki Švici to dela. Tudi če so tam ljudje iz Balkana. Tam se nihče ne heca in stvari jemljejo resno. Pri nas se folku še ločevati ne da, ker pravi, da on "drago plača" in da pač tega ne bo delal.
Še sedaj, ko nihče ekstra ne plačuje za odlaganje, je polno smeti naokoli.
Potem si pa predstavljaj, kako sranje bi bilo z avti. Napišeš XY tablico na EU poročilo, ko se zaletiš. Lastnik ne ve nič kaj se dogaja z njegovo tablico. Ti ne moreš niti preverit, če je tablica vezana na pravo vozilo s pravim VIN-om s pravim lastnikom.
Da ne omenjam še drugih zlorab. In tudi okvirji niso namenjeni, da bi vsak dan 3x menjal tablico.
Mislim, wtf.
Seveda če se gre za sezonsko vožnjo ...
Za stara vozila se lahko pridobi status starodobnika in imaš nato nekaj 10 eur na leto vse skupaj.
https://www.avp-rs.si/vozila/primeri-iz...
Razen, če misliš star avto, kot 5 let star, ker ni več nov.
Z novim (starim npr. max. 1 leto) se pa fjakaš okoli.
Te prakse na Balkanu ne gredo skozi. Tako, kot ne gre skozi plačilo po porabi za npr. smeti. Ker jih bo vsak Janez raje odpeljal v hosto, namesto, da bi on plačal za odvoz in odlaganje po kg. V neki Švici to dela. Tudi če so tam ljudje iz Balkana. Tam se nihče ne heca in stvari jemljejo resno. Pri nas se folku še ločevati ne da, ker pravi, da on "drago plača" in da pač tega ne bo delal.
Še sedaj, ko nihče ekstra ne plačuje za odlaganje, je polno smeti naokoli.
Potem si pa predstavljaj, kako sranje bi bilo z avti. Napišeš XY tablico na EU poročilo, ko se zaletiš. Lastnik ne ve nič kaj se dogaja z njegovo tablico. Ti ne moreš niti preverit, če je tablica vezana na pravo vozilo s pravim VIN-om s pravim lastnikom.
Da ne omenjam še drugih zlorab. In tudi okvirji niso namenjeni, da bi vsak dan 3x menjal tablico.
Mislim, wtf.
Tidule ::
Potem si pa predstavljaj, kako sranje bi bilo z avti. Napišeš XY tablico na EU poročilo, ko se zaletiš. Lastnik ne ve nič kaj se dogaja z njegovo tablico. Ti ne moreš niti preverit, če je tablica vezana na pravo vozilo s pravim VIN-om s pravim lastnikom.
Izumjaš toplo vodo. Papriji vključno z VIN morajo še vedno klapat ne glede na to ali je dovoljeno premikat tablice med dvema avtomobiloma ali ne. Avtomobila morata še vedno bit tehnično izpravna in imet vse paprije. Tako, da iščeš probleme tam kjer jih ni.
In tudi okvirji niso namenjeni, da bi vsak dan 3x menjal tablico.
fack, to bo to. nerešljiv problem v 21. stoletju. No ja, vsaj vemo zakaj tak tip rešitev ni širše implemetiran. Me zanima iz česa delajo okvire v Švici, da teh težav ni...
Za stara vozila se lahko pridobi status starodobnika in imaš nato nekaj 10 eur na leto vse skupaj.
povsem legitimna rešitev, ki je na voljo pri nas, če govorimo o starodobniku. Rešitev, kot jo imajo v švici, pa zajame širši spekter primerov.
Odjaviš tistega, katerga ne rabiš? Problem solved!
Seveda če se gre za sezonsko vožnjo ...
Ali pa implemetiraš sistem, ki omogoča uporabo priamrnih tablic na sezonskem vozilu.
starfotr ::
Pojdimo torej v skrajne primere.
Jaz bi pa želel imeti motor in avto. Obejega na enkrat ne morem vozit.
Torej dikriminacija na podlagi izbora motornega vozila, ker ne bom mogel prenesti tablice? Nekdo, ki ima 2 avta ali pa avtodom in avto pa lahko?
Kamion in avto tudi lahko?
Jaz bi pa želel imeti motor in avto. Obejega na enkrat ne morem vozit.
Torej dikriminacija na podlagi izbora motornega vozila, ker ne bom mogel prenesti tablice? Nekdo, ki ima 2 avta ali pa avtodom in avto pa lahko?
Kamion in avto tudi lahko?
Tidule ::
Vse je stvar tega kako se implementira sistem. Osebno se mi zdi smiselno, da, če bi kaj takšnega uvedli, bi takšna rešitev zajemala vsa morotna vozila, tudi enosledna.
starfotr ::
Potem pa najbolje, da je tudi npr. asistenca vezana na osebo in ne na vozilo. Tako, kot ima to AMZS.
Skratka kup vprašanj.
Skratka kup vprašanj.
Nikonja ::
Ma ni šanse da bo to na balkanu zaživelo, kot prvo ne vem če je 5% ljudi kateri imajo dva avta doma in jih nikoli ne rabijo istočasno, tko da je da to bolj luksuz kot potreba.
Sicer je za tiste to zelo praktična rešitev, ampak 95% folka boli k... ker si itak nikoli ne bodo mogli privoščit da imajo 2 ali več avtov samo zato ker lahko. In ker je to rešitev za zelo majhno število ljudi nobeden se ne bo matro s spremembo zakonov, ker ne vidijo nobene koristi ne zase ne za volivce.
Sicer je za tiste to zelo praktična rešitev, ampak 95% folka boli k... ker si itak nikoli ne bodo mogli privoščit da imajo 2 ali več avtov samo zato ker lahko. In ker je to rešitev za zelo majhno število ljudi nobeden se ne bo matro s spremembo zakonov, ker ne vidijo nobene koristi ne zase ne za volivce.
Tidule ::
Potem pa najbolje, da je tudi npr. asistenca vezana na osebo in ne na vozilo. Tako, kot ima to AMZS.
Skratka kup vprašanj.
ja, če si zagrenjen težak, potem vidiš samo vprašanja.
Ti povem še nekaj bolj bizarnega: Imaš sisteme kjer je zavarovanje avtomobilske odgovornosti (pa tudi kasko) vezano na voznika in ne na avto. Mindblown, ha?
Kako vezo pa ima assistenca z debato pa samo ti veš. Asistenca nima nikakšne povezave z registracijo vozil in je pač produkt, ki ga tržijo zavarovalnice. Zdaj, če je vezano na osebo (sistem, ki ga ima AMSZ), avto (recimo triglav) ali pa (pazi, da ti kaj ne raznese) na HIŠO. Bi si mislil, da je kaj takega možno? Trenutno zavarovanje za hiši, krije meni in moji družini tako nezgodno zavarovanje, potovalno zavarovanje in asistenco v primeru okvare vozila, prometne nesreče ali kraje.
Rok Woot ::
Odjaviš tistega, katerga ne rabiš? Problem solved!
Seveda če se gre za sezonsko vožnjo ...
Za stara vozila se lahko pridobi status starodobnika in imaš nato nekaj 10 eur na leto vse skupaj.
https://www.avp-rs.si/vozila/primeri-iz...
Razen, če misliš star avto, kot 5 let star, ker ni več nov.
Z novim (starim npr. max. 1 leto) se pa fjakaš okoli.
Te prakse na Balkanu ne gredo skozi. Tako, kot ne gre skozi plačilo po porabi za npr. smeti. Ker jih bo vsak Janez raje odpeljal v hosto, namesto, da bi on plačal za odvoz in odlaganje po kg. V neki Švici to dela. Tudi če so tam ljudje iz Balkana. Tam se nihče ne heca in stvari jemljejo resno. Pri nas se folku še ločevati ne da, ker pravi, da on "drago plača" in da pač tega ne bo delal.
Še sedaj, ko nihče ekstra ne plačuje za odlaganje, je polno smeti naokoli.
Potem si pa predstavljaj, kako sranje bi bilo z avti. Napišeš XY tablico na EU poročilo, ko se zaletiš. Lastnik ne ve nič kaj se dogaja z njegovo tablico. Ti ne moreš niti preverit, če je tablica vezana na pravo vozilo s pravim VIN-om s pravim lastnikom.
Da ne omenjam še drugih zlorab. In tudi okvirji niso namenjeni, da bi vsak dan 3x menjal tablico.
Mislim, wtf.
Ja imaš prav okvirje namenjene temu, v Švici stvar deluje BP. Pač ne razumem, če se vozim samo z enim avtom, jih pa menjam, zakaj bi plačeval zavarovanje za vse.
Ja in če imaš več avtov si pa bogat a ne? Saj imam lahko električno Dacio in Miato npr ...
Kar se tiče starodobnikov mi je 30 let pač preveč star oz nimam denarja, da bi 30 let starega sl500 vzdrževal kot se njemu spodobi.
Tidule ::
Treba vseeno par stvari razumet. Tudi če bi se vzpostavil tak sistem, to ne pomeni, da bi lahko kar tako malo po kavbojsko prestavljal tablice kakor ti paše, ali da bi bilo zato lastništvo dveh vozil kakorkoli drsatično ceneje od tega, kar lahko naredimo že danes s sezonskim vozilom in ga pač odjavimo, ko ni v uporabi.
Še vedno bi moral imet za obe vozili urejeno papirologijo, tehnični itd... Dejansko bistvena razlika bi bila v tem, da je zadeva enostavnejša, da ne rabiš recimo roadasterja po dveh mesecih odjavljat, ali da se lahko grem vozit marca na sončen dan, brez da prej urejam papirologijo oziroma ne rabim spustit par lepih dni, samo zato, ker pač nima smisla registirat tako hitro, ker je lahko še precej snega/dežja.
Po drugi strani pa kot je bilo že zgoraj ugotovljeno, je pri nas uporabnost tega dejansko precej nišna in posledično ni interesa, da bi se tak sistem uvajalo.
Še vedno bi moral imet za obe vozili urejeno papirologijo, tehnični itd... Dejansko bistvena razlika bi bila v tem, da je zadeva enostavnejša, da ne rabiš recimo roadasterja po dveh mesecih odjavljat, ali da se lahko grem vozit marca na sončen dan, brez da prej urejam papirologijo oziroma ne rabim spustit par lepih dni, samo zato, ker pač nima smisla registirat tako hitro, ker je lahko še precej snega/dežja.
Po drugi strani pa kot je bilo že zgoraj ugotovljeno, je pri nas uporabnost tega dejansko precej nišna in posledično ni interesa, da bi se tak sistem uvajalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
silak ::
Meje so odprte, pa tam registirajte in menjajte tablice, kot neki balkanci.
Samo bo za en avto prišlo 3x-5x več kot pri nas.
Vsaj pet mojih sosedov v AT ima še en avto zraven za ob nedeljah, zato jim to še kako prav pride.
In ja, registracija je draga, ampak ni pa 3-5x večja. Recimo še enkrat več kot v Sloveniji. Z eno registrsko tablico lahko človek vozi do tri avtomobile. Zato pa je v AT veliko avtomobilov z zelo malo prevoženimi kilometri, ker ima veliko ljudi še avto ali dva in se vse to razdeli.
1 avto s 300k km ali 3 avti, vsak s 100k km.
LP z Balkana.
lonewolf_ ::
Popravek: Če lonewolw_ prav ve, potem obstaja jurisdikcija... Torej, zaenkrat samo ugibamo... Mogoče bo nekdo, ki pozna jurisdikcijo sosednje države več povedal o tem.
Od bratranca tast je zaposlen v Avstriji in so imeli pri hiši tri avte.
Enega večjega in dva manjša. Za vse so uporabljali dva para tablic, ki so se menjale med tamalima avtoma, ampak če _prav vem_ ja veljalo zavarovanje na tablice, ne pa na avto.
Tako so vsi avti imeli polno kasko zavarovanje ob uporabi, ker je pač tavečji avto imel tako. Toliko je meni znano. Če bi govoril zase, ne bi rekel "če prav vem"...
Če bom dobre volje pa ga srečam, bom povprašal kaj več.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
DostMam ::
V trenutku, ko sem pisal post je joze67 na vaš "če prav vem" že ugotovil, da zagotovo obstaja jurisdikcija. Zato je tam "če". Hvala vam za pojasnilo.
ViperR ::
Saj za sezonska vozila imaš možnost 14dnevnega zavarovanja s poskusnimi tablicami. Sam je treba plačat. Se mi zdi, da je to premikanje tablic v interesu samo tistim, ki bi radi prisparali par evrov na registraciji.
starfotr ::
Seveda, se strinjam.
Tako, kot nebuloze tipa "dajmo folku, ki nikoli ni vozil motorja izpit za motor, tako malo za foro". Da bo v mestih manj gužve in zrak bolj čist. In da jim ne bo treba delat izpita, ker to stane ali pa so nesposobni naredit izpit.
Z vsako tako zadevo ne drvimo k boljši družbi, z več koles in več uporabnikov javnega prevoza.
Kolikor mi je znano, je to naš cilj. Ampak očitno ni.
Tako, kot nebuloze tipa "dajmo folku, ki nikoli ni vozil motorja izpit za motor, tako malo za foro". Da bo v mestih manj gužve in zrak bolj čist. In da jim ne bo treba delat izpita, ker to stane ali pa so nesposobni naredit izpit.
Z vsako tako zadevo ne drvimo k boljši družbi, z več koles in več uporabnikov javnega prevoza.
Kolikor mi je znano, je to naš cilj. Ampak očitno ni.
wcpapir ::
Uporabnik372 je izjavil:
To me je vedno fasciniralo. Denar za avto je (oz. lizing, kredit itd.), potem pa ni za zavarovnje, registracijo, vinjeto, gorivo ...
Ne gre za to. Kolega ima SUV-ja in potem ljubiteljsko še en starejši kabrio, s katerim se poleti vozi na kafe. Ima ene tablice in plačuje prispevke in zavarovanje za dražji avto. Sistem je logičen, ker ne more vozit obeh na enkrat in tako ni potrebno, da plačuje dvojno zavarovanje ali prispevke za ceste.
Pri nas to ne bi šlo skozi, ker je to, da ima posameznik dva avta pri nas tretirano kot bogastvo in ni sprejemljivo za stranke levo od sredine.
Pri nas imaš tako ali tako za Youngtimerje džabe zavarovanje. 50% takoj dol kak je avto star 20let +. Ni dvakrat za rečt, da te pri nas trije avti doma stanejo ceneje na cesto postavljeni, kot drugije na ene tablice.
starfotr ::
Pa dobro, da avto spraviš na cesto pri nas ne pride več kot dobrih 300 eur na leto. 100-150 zavarovanje, 100-150 cestnina in še tehnični.
Potem pa še vinjeta, če jo rabiš.
Mislim kaj? Že tako imamo preveč pleha, tudi traktorjev je preveč, smo svetovni rekorderji v tem. In ne, z večimi avti ne bomo imeli manj prometa. Tako ko z razširitvijo cest ne bo manj gneče.
Menim, da je treba otežit lastništvo avtomobila (ne glede to ali je električni ali ICE) oz. ga narediti dražjega, kot je. S takimi ukrepi pa pocenimo in poenostavimo to, kar je kontradiktorno.
Potem pa še vinjeta, če jo rabiš.
Mislim kaj? Že tako imamo preveč pleha, tudi traktorjev je preveč, smo svetovni rekorderji v tem. In ne, z večimi avti ne bomo imeli manj prometa. Tako ko z razširitvijo cest ne bo manj gneče.
Menim, da je treba otežit lastništvo avtomobila (ne glede to ali je električni ali ICE) oz. ga narediti dražjega, kot je. S takimi ukrepi pa pocenimo in poenostavimo to, kar je kontradiktorno.
ginekk ::
Saj za sezonska vozila imaš možnost 14dnevnega zavarovanja s poskusnimi tablicami. Sam je treba plačat. Se mi zdi, da je to premikanje tablic v interesu samo tistim, ki bi radi prisparali par evrov na registraciji.
To ni nič, preizkusne tablice so namenjeni preizkusni vožnji. Ko recimo spravljaš v red starodobnika in bi rad testiral in se peljal legalno tudi na tehničnega
Ja privarčevali pri registraciji. Kaj pa ko imaš odjavljenega neregistriranega celo leto in plačaš točno zaradi tega nek "eko" davek?
Pa dobro, da avto spraviš na cesto pri nas ne pride več kot dobrih 300 eur na leto. 100-150 zavarovanje, 100-150 cestnina in še tehnični.
Ti si izgleda videl starodobnika le v reviji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
starfotr ::
Za starodobnika so kar konkretni popusti, tako da te na koncu stane nekaj 10 eur cestnina in zavarovanje na leto.
ginekk ::
Pri nas imaš tako ali tako za Youngtimerje džabe zavarovanje. 50% takoj dol kak je avto star 20let +. Ni dvakrat za rečt, da te pri nas trije avti doma stanejo ceneje na cesto postavljeni, kot drugije na ene tablice.
A res, kje - pri kateri zavarovalnici točno - pa lahko dobim tako ugodnost? Resno me zanima, imam 20 let star avto s katerim naredim med 0 in 5000km letno.
wcpapir ::
Pri Savi imamo tako, neglede na to ali voziš avto vsak dan 1500km ali 5000 letno dobiš 50% dol če je starejši od 20 let. Zraven vsega ohraniš tudi bonus, kar pri avtu s certifikatom ne. Zato se pogosto certifikat starodobnika sploh ne splača-tam dobiš % popust na starodobnika in nič variabilnega in bonusi ne grejo gor.
Valvoline ::
Pri nas imaš tako ali tako za Youngtimerje džabe zavarovanje. 50% takoj dol kak je avto star 20let +. Ni dvakrat za rečt, da te pri nas trije avti doma stanejo ceneje na cesto postavljeni, kot drugije na ene tablice.
A res, kje - pri kateri zavarovalnici točno - pa lahko dobim tako ugodnost? Resno me zanima, imam 20 let star avto s katerim naredim med 0 in 5000km letno.
Najcenejse je vedno wiz ali hi3, tut ce dobis 50% popust pri savi/triglavu itn so spletni se vedno cenejsi.
Super bi bilo ce bi uvedl avstrijski model, takoj bi nabavil se enega terenca za offroad vikend ture. Pr nas se bonusa ne dobis na drugi avto, se en klasicni idiotizem, pri 150km+ zavarovanje brez bonusa ni poceni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
ginekk ::
Pri Savi imamo tako, neglede na to ali voziš avto vsak dan 1500km ali 5000 letno dobiš 50% dol če je starejši od 20 let. Zraven vsega ohraniš tudi bonus, kar pri avtu s certifikatom ne. Zato se pogosto certifikat starodobnika sploh ne splača-tam dobiš % popust na starodobnika in nič variabilnega in bonusi ne grejo gor.
Odlično, moram probat letos, itak nimam nobenih preferenc in sem se odločal vsakih na šalterju ob registraciji
starfotr ::
Pri nas imaš tako ali tako za Youngtimerje džabe zavarovanje. 50% takoj dol kak je avto star 20let +. Ni dvakrat za rečt, da te pri nas trije avti doma stanejo ceneje na cesto postavljeni, kot drugije na ene tablice.
A res, kje - pri kateri zavarovalnici točno - pa lahko dobim tako ugodnost? Resno me zanima, imam 20 let star avto s katerim naredim med 0 in 5000km letno.
Najcenejse je vedno wiz ali hi3, tut ce dobis 50% popust pri savi/triglavu itn so spletni se vedno cenejsi.
Super bi bilo ce bi uvedl avstrijski model, takoj bi nabavil se enega terenca za offroad vikend ture. Pr nas se bonusa ne dobis na drugi avto, se en klasicni idiotizem, pri 150km+ zavarovanje brez bonusa ni poceni.
In vozil bi se kje? Po tujih gozdovih in uničeval imetje. Tako kot folk z ATV in krosami.
Za tiste, ki naredite malo km, je tole lahko rešitev glede zavarovanja. https://perla.wiz.si/
wcpapir ::
Pri nas imaš tako ali tako za Youngtimerje džabe zavarovanje. 50% takoj dol kak je avto star 20let +. Ni dvakrat za rečt, da te pri nas trije avti doma stanejo ceneje na cesto postavljeni, kot drugije na ene tablice.
A res, kje - pri kateri zavarovalnici točno - pa lahko dobim tako ugodnost? Resno me zanima, imam 20 let star avto s katerim naredim med 0 in 5000km letno.
Najcenejse je vedno wiz ali hi3, tut ce dobis 50% popust pri savi/triglavu itn so spletni se vedno cenejsi.
Super bi bilo ce bi uvedl avstrijski model, takoj bi nabavil se enega terenca za offroad vikend ture. Pr nas se bonusa ne dobis na drugi avto, se en klasicni idiotizem, pri 150km+ zavarovanje brez bonusa ni poceni.
Seveda je to bullshit 50% popusta povozi vse hitre in wize gladko. Cena zavarovanja ni neka xy stevilka ki si jo je nekdo izmislil in obstaja premijski stavek po katerem zavarovalnice obracunajo premijo. Če imaš samo AO dobiš na wiz in ostalih okoli 40% popusta. Je pa res nekaj, skoraj nobeden zastopnik ti nebo dal 50% samo na ao, ker se enostavno ne splaca niti podpisat take pogodbe :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uvoz avtomobila iz tujineOddelek: Na cesti | 25211 (5282) | benjaminp |
» | 2 avta 1 lastnik (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19284 (6809) | dunda |
» | Vozilo (razbitino) prodal v Bolgarijo - Dars ne izda nadomestne vinjete. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10924 (8898) | smacker |
» | Rabim pomoč za uvoz avta iz AnglijeOddelek: Na cesti | 8573 (6975) | Map |
» | Registracija avtomobilaOddelek: Na cesti | 15207 (7944) | ...:TOMI:... |