Forum » Problemi človeštva » Električni avtomobili
Električni avtomobili
kow ::
Morda. Je pa gotovo, da so elektricni avtomobili dobra negativna povratna zanka za cene goriv. Visja bo cena fosilnih goriv, bolj se bo splacal EV.
Sparkxl ::
Glede baterij te vseeno malo preveč skrbi. Li-ion baterija se najbolj počuti ravno na hladnem pri nekje 30% napolnjenosti, če govorimo o stanju na mestu 3 mesece. BMS je kar poseben računalnik, ki dejansko spremlja vsako celico posebej in jih ves čas drži zbalansirane v nulo.
Mene zanima kako bodo te baterije drzale ob daljsi neuporabi recimo da jo mas zunaj na mrzlem ene 3 mesece bo zdrzala kvaliteto kot zdrzi navadni rezervar
Vprasanj ogromno skoraj toliko kot propagande
Če potem malce paziš na uporabo, da npr. uporabljaš večinoma med 20 in 80%, boš iz batwrije dobil neprimerno več ciklov kot pri telefonu ali laptopu, sploh ker imajo sodobni EV hlajenje in ogrevanje baterije.
On samo malo trolla...kot v vsaki temi. Ti dam en uporaben nasvet: preskoči vso njegovo nakladanje. Ne boš nič zamudil
feryz ::
Točno to tudi mene zanima. Kje je taki avto? Male piksne, SUVi in SUViči me ne zanimajo.Baje pride sedemka drugo leto ven.
Ampak, konj preko glave, kilometrov skoraj nič.
Neuporabno za potovalno limuzino.
Kot vsi ostali EV. Do Špara in nazaj.
elip ::
Živiš sredi "Sibirije" da imaš 600 km do Špara? Že navadna Tesla model 3 LR 82 kWh ima 614 km stestiranega dosega v praksi (vpiši v Youtube "Tesla Model 3 Long Range 82 kWh range test"). Naslednje leto pride ET7 ven, 1000 km dosega.
https://www.drive.com.au/news/2022-nio-...
https://www.topgear.com/car-news/electr...
Statistični podatki pa jasno kažejo da 98 % Slovencev dela dnevno manj kot 100 km, povprečje pa je 35 km dnevno.
Vir: https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
https://www.drive.com.au/news/2022-nio-...
https://www.topgear.com/car-news/electr...
Statistični podatki pa jasno kažejo da 98 % Slovencev dela dnevno manj kot 100 km, povprečje pa je 35 km dnevno.
Vir: https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
elip ::
Ne, precej več profita bom imel če bom vložil v Teslo, kot pa bom kadarkoli zaslužil z trgovanjem z nafto in računanjem da bo čez 10 let dražja kot je danes.
6bt9hmDwY ::
Ne, precej več profita bom imel če bom vložil v Teslo, kot pa bom kadarkoli zaslužil z trgovanjem z nafto in računanjem da bo čez 10 let dražja kot je danes.
Čakaj, kaj? Še do sedaj nisi vložil v Teslo, govoriš namreč v prihodnjem pogojniku?
Eh, pa ne da se mi več, pač piši, kar misliš, da te bo osrečilo.
GrimReaper2 ::
Ne. Zakaj bi rabil enak doseg?
Enak obseg mora bit zato da je primerljivo kot praviš ti... nov za nov, to je ok, ampak potem moramo vzet tudi NOV z enako opremo in zmožnostmi.
To zakaj bi moral bit obseg 900km, pa zato ker je tako tudi pri bencinarju, ker pač nočem večkrat kot je treba priklapljat na elektriko simpl.
Bistvo je v primerljivosti
Sem imel bencinarje že od 1.0 pa do 1.6 turbo pa je bilo še pri vsakem za 500 km, edino pri turbakih, če jih izkoriščaš, je bolj za 400 km. 900 še dizel nima, v najboljšem primeru 6 proti 9l porabe, to je 1,5 x 500 = 750 km.
Mato989 ::
GrimReaper2 je izjavil:
Ne. Zakaj bi rabil enak doseg?
Enak obseg mora bit zato da je primerljivo kot praviš ti... nov za nov, to je ok, ampak potem moramo vzet tudi NOV z enako opremo in zmožnostmi.
To zakaj bi moral bit obseg 900km, pa zato ker je tako tudi pri bencinarju, ker pač nočem večkrat kot je treba priklapljat na elektriko simpl.
Bistvo je v primerljivosti
Sem imel bencinarje že od 1.0 pa do 1.6 turbo pa je bilo še pri vsakem za 500 km, edino pri turbakih, če jih izkoriščaš, je bolj za 400 km. 900 še dizel nima, v najboljšem primeru 6 proti 9l porabe, to je 1,5 x 500 = 750 km.
Aja? Jaz z mojo Kio Ceed dizlašem naredim 875km z polnim tankom v povprečju torej tam med 850-900 no moja se z njim vozi delat v šolo vsak dan točno 10km v eno stran po magistralki 70-90km/h in je poraba cca 5,3l/100 tank pa mislim da 55l zdaj pa računaj koliko načeloma naredimo ko zasveti oranžna tam okol 850km pol maš pa še gladko za 80km...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
feryz ::
Seveda ima dizel preko 1000 km. Vsaj moj. Ampak moram biti bolan in voziti po predpisih. Kar se ni še zgodilo.
Ko grem v tujino, dam tempomat na 170 km/h (povprečna nekje 140 km/h) in prediha okrog 850 km z enim tankom, brez postanka.
EV bi med 200 in 300 km. Katerikoli.
Ko grem v tujino, dam tempomat na 170 km/h (povprečna nekje 140 km/h) in prediha okrog 850 km z enim tankom, brez postanka.
EV bi med 200 in 300 km. Katerikoli.
Mato989 ::
Seveda ima dizel preko 1000 km. Vsaj moj. Ampak moram biti bolan in voziti po predpisih. Kar se ni še zgodilo.
Ko grem v tujino, dam tempomat na 170 km/h (povprečna nekje 140 km/h) in prediha okrog 850 km z enim tankom, brez postanka.
EV bi med 200 in 300 km. Katerikoli.
In tole jaz pričakujem od EVja, da jep rimerljiv TUDI v tem segmentu... se pravi tankam 1x in imam za 2 meseca kot imam dizlaša... moja dela 20km/delovni dan to je cca 400-440km/mesec... in tankam ravno na 8 tednov...
In seveda dizlaš ima rezervar 55l tudi po 10 letih... kapaciteta baterije mi je dosti bolj vprašljiva.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kow ::
Tema je cena goriva. Kaj je kljucna realizacija tukaj je, da bos Kio "nafilal" za 55l*maloprodajna cena dizla. Recimo, da das 70e za tank. Koliko gre lahko liter dizla gor, preden se ekonomika popolnoma prevesi na stran EV. Kdaj se ti splaca instalirati nekaj solarnih celic, pa magari se malo baterij, da se ti ne bo splacalao dajati 70e+ na mesec. Ocitno delata premalo kilometrov, da bi se ti splacalo oz. je dizel se vedno prepoceni. Ampak kaj veliko gor ne more iti, ne da bi se ti racunica podrla.
Mato989 ::
Tema je cena goriva. Kaj je kljucna realizacija tukaj je, da bos Kio "nafilal" za 55l*maloprodajna cena dizla. Recimo, da das 70e za tank. Koliko gre lahko liter dizla gor, preden se ekonomika popolnoma prevesi na stran EV. Kdaj se ti splaca instalirati nekaj solarnih celic, pa magari se malo baterij, da se ti ne bo splacalao dajati 70e+ na mesec. Ocitno delata premalo kilometrov, da bi se ti splacalo oz. je dizel se vedno prepoceni. Ampak kaj veliko gor ne more iti, ne da bi se ti racunica podrla.
Ja ampak jaz ne morem na strehi bloka kar inštalirat nekih celic ali vlečt kabla dol iz tretjega štuka =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kow ::
Torej ne bos med prvimi, ki bo sel na EV. Nic hudega. Ampak poanta ostaja. Elektricna vozila so precej velika negativna povratna zanka za ceno fosilnih goriv. Ni se ocitno, ker je potrebno postaviti veliko novih tovarn baterij, ampak to se pravkar dogaja.
energetik ::
Tema je cena goriva. Kaj je kljucna realizacija tukaj je, da bos Kio "nafilal" za 55l*maloprodajna cena dizla. Recimo, da das 70e za tank. Koliko gre lahko liter dizla gor, preden se ekonomika popolnoma prevesi na stran EV. Kdaj se ti splaca instalirati nekaj solarnih celic, pa magari se malo baterij, da se ti ne bo splacalao dajati 70e+ na mesec. Ocitno delata premalo kilometrov, da bi se ti splacalo oz. je dizel se vedno prepoceni. Ampak kaj veliko gor ne more iti, ne da bi se ti racunica podrla.
Lej, jst imam lepo tabelco v Excelu, podatki iz aktualnih cenikov in poraba iz Spritmonitorja. V tabeli imam I30 wagon TGDI in CRDI verzije, Corollo TS 1.8 hibrid ter "starega" Ioniqa electric. Recimo da s primerljivo opremo, razen seveda I30 nista avtomatika in nimata radarja. Gledal sem dobo 10 let.
TCO pri 10tkm letno, gorivo 1,4€/L, štrom domači 10c/kWh:
- TGDI 29k€
- CRDI 29,3k€
- Corolla 30,5k€
- Ioniq 34,4k€
TCO pri 20tkm letno, gorivo 1,4€/L, štrom domači 10c/kWh:
- TGDI 39,2k€
- CRDI 37,1k€
- Corolla 37,8k€
- Ioniq 36,4k€
Torej v tem primeru se električar že izplača na 10 let, če seveda vzameš v zakup manjši doseg, polnjenje ter manjšo velikost vozila.
kow ::
Te zadeve smo predebatirali ze v drugih temah - izracun je odvisen od mnogih dejavnikov. Vecina zagovornikov je ocitno iz visjega srednjega razreda in popolnoma zanemari kapitalske stroske. Ampak, to je ze offtopic.
Tema je cena goriv, EV sem omenjal samo v smislu price ceilinga cene fosilnih goriv.
Tema je cena goriv, EV sem omenjal samo v smislu price ceilinga cene fosilnih goriv.
elip ::
GrimReaper2 je izjavil:
Ne. Zakaj bi rabil enak doseg?
Enak obseg mora bit zato da je primerljivo kot praviš ti... nov za nov, to je ok, ampak potem moramo vzet tudi NOV z enako opremo in zmožnostmi.
To zakaj bi moral bit obseg 900km, pa zato ker je tako tudi pri bencinarju, ker pač nočem večkrat kot je treba priklapljat na elektriko simpl.
Bistvo je v primerljivosti
Sem imel bencinarje že od 1.0 pa do 1.6 turbo pa je bilo še pri vsakem za 500 km, edino pri turbakih, če jih izkoriščaš, je bolj za 400 km. 900 še dizel nima, v najboljšem primeru 6 proti 9l porabe, to je 1,5 x 500 = 750 km.
Aja? Jaz z mojo Kio Ceed dizlašem naredim 875km z polnim tankom v povprečju torej tam med 850-900 no moja se z njim vozi delat v šolo vsak dan točno 10km v eno stran po magistralki 70-90km/h in je poraba cca 5,3l/100 tank pa mislim da 55l zdaj pa računaj koliko načeloma naredimo ko zasveti oranžna tam okol 850km pol maš pa še gladko za 80km...
Torej voziš se 10 km na dan in potem jamraš kako ti 500 km dosega pri električnem avtu ni zadosti? Ti nisi resen. Edini izgovor ki bi bil legit v tem primeru je da si v bloku in da tvoj blok še ne ponuja možnosti polnjenja. Ampak 80 % slovencev možnost polnjenja doma ima, čas za priklop kabla podoben kot za telefon: 5 sekund. Če je tvoja vsakodnevna relacija krajša kot je pa doseg avtomobila, potem je električni avto zate v primeru da ga lahko polniš doma.
Tema je cena goriva. Kaj je kljucna realizacija tukaj je, da bos Kio "nafilal" za 55l*maloprodajna cena dizla. Recimo, da das 70e za tank. Koliko gre lahko liter dizla gor, preden se ekonomika popolnoma prevesi na stran EV. Kdaj se ti splaca instalirati nekaj solarnih celic, pa magari se malo baterij, da se ti ne bo splacalao dajati 70e+ na mesec. Ocitno delata premalo kilometrov, da bi se ti splacalo oz. je dizel se vedno prepoceni. Ampak kaj veliko gor ne more iti, ne da bi se ti racunica podrla.
Ja ampak jaz ne morem na strehi bloka kar inštalirat nekih celic ali vlečt kabla dol iz tretjega štuka =)
Ahaa to je težava pri tebi, ne govori neumnosti samo zato ker ti ne moreš. Imaš pač nesrečo, 80 % ljudi v Slo lahko fila doma. Poglej če imaš tudi ti možnost postavitve vtičnice pri tvojem bloku.
6bt9hmDwY ::
Poglej če imaš tudi ti možnost postavitve vtičnice pri tvojem bloku.
Mislim, da se to da vse dogovoriti; strokovno splanirati in investirati, verjetno pa ne bo uspelo čez noč, zato naj na zboru stanovalcev (ali kako se to reče) to počasi začnejo ozaveščati in vnašati na dnevni red, da bo čez kakšnih 2-5 let realnost.
elip ::
Seveda ima dizel preko 1000 km. Vsaj moj. Ampak moram biti bolan in voziti po predpisih. Kar se ni še zgodilo.
Ko grem v tujino, dam tempomat na 170 km/h (povprečna nekje 140 km/h) in prediha okrog 850 km z enim tankom, brez postanka.
EV bi med 200 in 300 km. Katerikoli.
Pri 170 km je dosega cca 270 km po testih, kar ni problem tudi pri daljših vožnjah ne ker se na hitri polnilnici nafila od 10 do 60 % v samo 15 minutah. Pri 150 km/h je dosega 315 km. Pri 120 km/h pa 450 km. Te številke so iz testa v praksi:
Poglej če imaš tudi ti možnost postavitve vtičnice pri tvojem bloku.
Mislim, da se to da vse dogovoriti; strokovno splanirati in investirati, verjetno pa ne bo uspelo čez noč, zato naj na zboru stanovalcev (ali kako se to reče) to počasi začnejo ozaveščati in vnašati na dnevni red, da bo čez kakšnih 2-5 let realnost.
Tako je. Še nekaj je: če je blok nov ne potrebuješ soglasij stanovalcev za postavitev električne vtičnice na tvoje parkirno mesto. In marsikateri blok ima garažo kjer je dostop do elektrike.
Seveda ima dizel preko 1000 km. Vsaj moj. Ampak moram biti bolan in voziti po predpisih. Kar se ni še zgodilo.
Ko grem v tujino, dam tempomat na 170 km/h (povprečna nekje 140 km/h) in prediha okrog 850 km z enim tankom, brez postanka.
EV bi med 200 in 300 km. Katerikoli.
In tole jaz pričakujem od EVja, da jep rimerljiv TUDI v tem segmentu... se pravi tankam 1x in imam za 2 meseca kot imam dizlaša... moja dela 20km/delovni dan to je cca 400-440km/mesec... in tankam ravno na 8 tednov...
In seveda dizlaš ima rezervar 55l tudi po 10 letih... kapaciteta baterije mi je dosti bolj vprašljiva.
Se ti zdi smiselno v ev tlačiti 5x večjo in 5x dražjo baterijo samo zato da boš lahko tankal enkrat na 8 tednov? Ti je problem če bi moral 1x na mesec priključi kabel doma v avto tako kot do sedaj delaš pri telefonu vsake 2 dni? Če se uporabi induktivno brezžično polnjenje še priklapljanje kabla ni treba, samo zapelješ v garažo in že se avtomatsko fila. Saj mi inženirji ti lahko naredimoskonstruiramo avto ki bo imel 5x večjo baterijo, ampak ali si to pripravljen plačati in trpeti večjo težo zaradi te odločitve? Naj uganem, odgovor je da ne, ker to ni niti smiselno. Se ti ne zdi bolj zmiselno da imaš nekih 400 km dosega in priklopiš avto doma v vtičnico približno enkrat na mesec? Čas za priklop kabla je 5 sekund, za tankanje tvojega dizla pa 5 minut.
elip ::
Tema je cena goriva. Kaj je kljucna realizacija tukaj je, da bos Kio "nafilal" za 55l*maloprodajna cena dizla. Recimo, da das 70e za tank. Koliko gre lahko liter dizla gor, preden se ekonomika popolnoma prevesi na stran EV. Kdaj se ti splaca instalirati nekaj solarnih celic, pa magari se malo baterij, da se ti ne bo splacalao dajati 70e+ na mesec. Ocitno delata premalo kilometrov, da bi se ti splacalo oz. je dizel se vedno prepoceni. Ampak kaj veliko gor ne more iti, ne da bi se ti racunica podrla.
Lej, jst imam lepo tabelco v Excelu, podatki iz aktualnih cenikov in poraba iz Spritmonitorja. V tabeli imam I30 wagon TGDI in CRDI verzije, Corollo TS 1.8 hibrid ter "starega" Ioniqa electric. Recimo da s primerljivo opremo, razen seveda I30 nista avtomatika in nimata radarja. Gledal sem dobo 10 let.
TCO pri 10tkm letno, gorivo 1,4EUR/L, štrom domači 10c/kWh:
- TGDI 29kEUR
- CRDI 29,3kEUR
- Corolla 30,5kEUR
- Ioniq 34,4kEUR
TCO pri 20tkm letno, gorivo 1,4EUR/L, štrom domači 10c/kWh:
- TGDI 39,2kEUR
- CRDI 37,1kEUR
- Corolla 37,8kEUR
- Ioniq 36,4kEUR
Torej v tem primeru se električar že izplača na 10 let, če seveda vzameš v zakup manjši doseg, polnjenje ter manjšo velikost vozila.
Napačno primerjaš, prvič kot prvič cena polnjenja čez noč ni 10 centov, ampak je 6 centov. Drugič kot drugič pa si vzel napačne avte v primerjavo. Da se najti dosti dosti bolj ugodne električne avtomobile. Novi električni Twingo stane 14 jurjev in je samo 4 jurje dražji od novega bencinskega Twinga, pri 10k km na leto se razlika povrne v 5 letih, pri 20k km na leto pa v 2,5 leta. Novi električni Dacia Spring stane samo 13 jurjev, kar je spet samo 4 jurje več od bencinske Dacie Sandero..Višji razred Perguet 5008 dizel najcenejši pride 37 tisoč evrov, kar je spet samo 2 jurja več od primerljivega električnega ID.4 z ceno 39 tisoč evrov. Ta razlika teh 2 jurjev se ti povrne v 2,5 leta če voziš 10k km na leto (kar je komaj 28 km povprečno na dan), če pa voziš 20k km na leto (približno 55 km na dan) pa v malo več kot 1 letu. Nato pa vsako leto 1500 EUR prihranka.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Te zadeve smo predebatirali ze v drugih temah - izracun je odvisen od mnogih dejavnikov. Vecina zagovornikov je ocitno iz visjega srednjega razreda in popolnoma zanemari kapitalske stroske. Ampak, to je ze offtopic.
Tema je cena goriv, EV sem omenjal samo v smislu price ceilinga cene fosilnih goriv.
Ne, nič ne zanemarimo. Velika večina ljudi avto kupuje na kredit/lizing in če se malo več voziš je mesečni strošek za električni avto, vključujoč ceno obroka kredita + ceno elektrike manjši kot je uporabnik prej dajal za dizel. Torej imaš nov avto tako rekoč zastonj in še plačuješ manj mesečno kot si prej.
elip ::
Če pa delaš letno 80k km (vožnja v službo iz Maribora v Ljubljano in nazaj) pa je vračilna doba 4 mesece, letni prihranek pa 6000 EUR. Več kilometrov ko delaš, bolj se ti splača. Če izbereš pravi avto pa se ti zelo splača že pri povprečni kilometrini 15k km na leto (približno 28 km na dan).
Sparkxl ::
Če se dnevno voziš na taki realcijo v službo moraš res sovražit svoje življenje, da si to delaš
elip ::
Povej ti to več kot 40.000 ljudem ki takšne in podobne relacije vsak delavni dan delajo.
https://siol.net/avtomoto/novice/ti-pod...
https://siol.net/avtomoto/novice/ti-pod...
kixs ::
Ampak tile se vozijo po 4-je v enem avtu ali celo v kombijih. Sicer bi se z EV se bolj splacalo...
elip ::
Ne, ponavadi se ne. Ponavadi je eden (voznik). Sicer pa tudi z EVjem lahko pelješ 4 ravno tako kot z dizlom.
Mato989 ::
GrimReaper2 je izjavil:
Ne. Zakaj bi rabil enak doseg?
Enak obseg mora bit zato da je primerljivo kot praviš ti... nov za nov, to je ok, ampak potem moramo vzet tudi NOV z enako opremo in zmožnostmi.
To zakaj bi moral bit obseg 900km, pa zato ker je tako tudi pri bencinarju, ker pač nočem večkrat kot je treba priklapljat na elektriko simpl.
Bistvo je v primerljivosti
Sem imel bencinarje že od 1.0 pa do 1.6 turbo pa je bilo še pri vsakem za 500 km, edino pri turbakih, če jih izkoriščaš, je bolj za 400 km. 900 še dizel nima, v najboljšem primeru 6 proti 9l porabe, to je 1,5 x 500 = 750 km.
Aja? Jaz z mojo Kio Ceed dizlašem naredim 875km z polnim tankom v povprečju torej tam med 850-900 no moja se z njim vozi delat v šolo vsak dan točno 10km v eno stran po magistralki 70-90km/h in je poraba cca 5,3l/100 tank pa mislim da 55l zdaj pa računaj koliko načeloma naredimo ko zasveti oranžna tam okol 850km pol maš pa še gladko za 80km...
Torej voziš se 10 km na dan in potem jamraš kako ti 500 km dosega pri električnem avtu ni zadosti? Ti nisi resen. Edini izgovor ki bi bil legit v tem primeru je da si v bloku in da tvoj blok še ne ponuja možnosti polnjenja. Ampak 80 % slovencev možnost polnjenja doma ima, čas za priklop kabla podoben kot za telefon: 5 sekund. Če je tvoja vsakodnevna relacija krajša kot je pa doseg avtomobila, potem je električni avto zate v primeru da ga lahko polniš doma.
Tema je cena goriva. Kaj je kljucna realizacija tukaj je, da bos Kio "nafilal" za 55l*maloprodajna cena dizla. Recimo, da das 70e za tank. Koliko gre lahko liter dizla gor, preden se ekonomika popolnoma prevesi na stran EV. Kdaj se ti splaca instalirati nekaj solarnih celic, pa magari se malo baterij, da se ti ne bo splacalao dajati 70e+ na mesec. Ocitno delata premalo kilometrov, da bi se ti splacalo oz. je dizel se vedno prepoceni. Ampak kaj veliko gor ne more iti, ne da bi se ti racunica podrla.
Ja ampak jaz ne morem na strehi bloka kar inštalirat nekih celic ali vlečt kabla dol iz tretjega štuka =)
Ahaa to je težava pri tebi, ne govori neumnosti samo zato ker ti ne moreš. Imaš pač nesrečo, 80 % ljudi v Slo lahko fila doma. Poglej če imaš tudi ti možnost postavitve vtičnice pri tvojem bloku.
Seveda mi je problem, jaz sem pač navajen da ko kupim boljši in naslednji model (sploh ko je nov) da grem NA BOLJŠE in BOLJ UDOBNO... to meni v osnovi pomeni MANJKRAT "tankanje" ne VEČKRAT... in to je za mene downgrade.
zakaj misliš da se enako pizdim na telefonih, baterije držijo max 48-70 ur... nov telefon spet enako, to ni nič bolje, mora držat več ali pa prodajajo jajca.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
elip ::
Seveda mi je problem, jaz sem pač navajen da ko kupim boljši in naslednji model (sploh ko je nov) da grem NA BOLJŠE in BOLJ UDOBNO
A ker je doseg z enim polnjenjem edina matrika ki te zanima? Doseg je važen samo toliko da ga je zadosti. Če ga slučajno na zelo dolgih poteh zmanjka, kar se pri večini zgodi samo 1x letno ali pa še to ne, je pa še vedno na voljo filanje od 10 do 60 % v samo 15 minutah na Teslini hitri polnilni postaji. Saj električni avto je boljši in bolj udoben, 8x cenejša vožnja (vsako leto prišparaš jurja, dva ali pa celo 6 jurjev, odvisno od kilometrine seveda), lažja vožnja in prehitevanje, boljše obnašanje vozila v ovinkih (težišče je nizko), boljši pospeški, več in instantno dostopen navor, mirna in tiha vožnja ipd.
Seveda mi je problem, jaz sem pač navajen da ko kupim boljši in naslednji model (sploh ko je nov) da grem NA BOLJŠE in BOLJ UDOBNO
Filaš 2 do 3x več, ampak zato za eno filanje porabiš 60x manj časa (5 sekund za vklop kabla vs 5 minut za filanje bencinarja), overal porabiš manj časa za filanje, to se meni zdi skupaj z vsemi drugimi prednostmi dober deal.
zakaj misliš da se enako pizdim na telefonih, baterije držijo max 48-70 ur... nov telefon spet enako, to ni nič bolje, mora držat več ali pa prodajajo jajca.
Če ti je baterija edino merilo si nabavi črnobelo Nokio 3310 na tipke in nehaj jamrat. Zdrži po en mesec. Kdaj boš že dojel da baterija ne more biti edino merilo?
Mato989 ::
Če ti je baterija edino merilo si nabavi črnobelo Nokio 3310 na tipke in nehaj jamrat. Zdrži po en mesec. Kdaj boš že dojel da baterija ne more biti edino merilo?
Kdo pravi da je edino, ampak zap rimerjavo mora bit vse enako kot praviš ti... drugače lahko primerjam megana II in nov EV
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
elip ::
Ti si to rekel, posredno (baterije držijo max 48-70 ur... nov telefon spet enako, to ni nič bolje, mora držat več ali pa prodajajo jajca.+ cel tvoj predprejšnji post). Ja more biti isto v okviru realne uporabe, več dosega ti nič ne nuca če ga več ne rabiš, kot praviš delaš 10 km na dan, torej ti bo EV ki ima 500 km dosega ali celo tak z samo 250 km in možnostjo hitrega polnjenja vrh glave zadost. Lahko primerjaš novega megana z novim EV, no problem.
Mato989 ::
Ti si to rekel, posredno (baterije držijo max 48-70 ur... nov telefon spet enako, to ni nič bolje, mora držat več ali pa prodajajo jajca.+ cel tvoj predprejšnji post). Ja more biti isto v okviru realne uporabe, več dosega ti nič ne nuca če ga več ne rabiš, kot praviš delaš 10 km na dan, torej ti bo EV ki ima 500 km dosega ali celo tak z samo 250 km in možnostjo hitrega polnjenja vrh glave zadost. Lahko primerjaš novega megana z novim EV, no problem.
Saj zato pa se pizdim da so vsi telefoni za kurac... ker ne zmorejo delat boljših baterij (oz ne želijo)
In enako trdim za EVje, ker ni fajn se jebat z polnjenjem "non stop" oz. večkrat kot si imel prej... to je downgrade to ti govorim.
Nima veze če jaz delam 1km na dan ali 120km... bistvo je da meni 1 polnjenje zdrži XYX kilometrov, če mi ni je za mene to nazadovanje če ne zdrži vsaj enako kot primerljiv model bencinarja.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
elip ::
Saj zato pa se pizdim da so vsi telefoni za kurac... ker ne zmorejo delat boljših baterij (oz ne želijo)
Zakaj torej nimaš črnobele Nokie 3310 kjer baterija zdrži 1 mesec? Odgovor na to vprašanje ti bo dal vpogled v marsikaj.
Mato989 ::
Saj zato pa se pizdim da so vsi telefoni za kurac... ker ne zmorejo delat boljših baterij (oz ne želijo)
Zakaj torej nimaš črnobele Nokie 3310 kjer baterija zdrži 1 mesec? Odgovor na to vprašanje ti bo dal vpogled v marsikaj.
Zato ker z njo ne morem dostopat do maila in google playa... kaj pa ima takega EV kar z meganom II ne morem nardit v 10km?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
elip ::
Zato ker z njo ne morem dostopat do maila in google playa...
No vidiš, torej si ugotovil da se splača zamenjati eno pomanjkljivost za ogromno prednosti. To si ugotovil da se splača, zato tudi uporabljaš moderni pametni telefon, KLJUB temu da jim baterija zdrži samo 2 dni namesto 1 mesec. Uporabi isto logiko še pri avtu.
kaj pa ima takega EV kar z meganom II ne morem nardit v 10km?
8x manjši strošek na kilometer (vsako leto prišparaš jurja, dva ali pa celo 6 jurjev, odvisno od kilometrine seveda), lažja vožnja in prehitevanje, boljše obnašanje vozila v ovinkih (težišče je nizko), boljši pospeški, več in instantno dostopen navor, možnost polnjenja doma, mirna, tiha in manj utrujajoča vožnja ipd.
Nima veze če jaz delam 1km na dan ali 120km... bistvo je da meni 1 polnjenje zdrži XYX kilometrov, če mi ni je za mene to nazadovanje če ne zdrži vsaj enako kot primerljiv model bencinarja.
SEVEDA IMA veze. Ravno to ima veze. Tebi mora baterija zdržati samo en dan, čez noč se tako ali tako vedno napolni (če imaš indukcijski pad celo brez vtikanja kabla). Če je tvoja dnevna relacija v službo in nazaj manj kot 450 km, potem lahko imaš električni avto. Za redke relacije ki jih pa delamo 1x do 2x na leto imaš pa tako ali tako hitro polnilnico ki ti napolni 50 % baterije v samo 15 minutah.
Horas ::
elip, ne moreš primerjat zastarelega telefona s današnjim pametnim! zakaj potem ne primerjaš današnjih električnih avtov s jugotom???
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
elip ::
elip, ne moreš primerjat zastarelega telefona s današnjim pametnim! zakaj potem ne primerjaš današnjih električnih avtov s jugotom???
Seveda lahko primerjaš. Tako kot zastarel telefon na tipke ima tudi današnji bencinski avto v primerjavi z električnim same slabosti, ter samo eno prednost, daljši doseg z enim polnjenjem in še ta prednost je glede na realen vzorec uporabe zanemarljiva za 95 % ljudi. Tako kot smo pri starih telefonih zamenjali eno slabo lastnost (čas trajanja baterije) z slabšo (1 mesec vs 2 dni) v zameno pa dobili ogromno dobrih lastnosti, tako bomo naredili tudi z avti slej ko prej, prehod se že dogaja!
avtek ::
Nisem se še nikoli peljal z EV, pa berem da je vožnja lažja - tako je napisal elip. V kakšnem smislu? Meni se z mojim avtom ne zdi vožnja "težka", nisem nek divjak (da bi rabil super-duper pospeške), če mi bo na AC pospešil 5 sekund hitreje do 130, kot moj avto se mi zdi da ne bom nič zamudil.
Recimo da dam plus tihi vožnji. Zopet pa ne vem kakšna je mirna vožnja, je moja nemirna? Namreč sam še nisem tega opazil.
No pa še ena stvar, ko sem kupoval avto pred cca 2 leti, sem gledal tudi EV, v mojem rangu - do 20k družinski karavan nisem našel pametnega/primernega EV. Je sedaj situacija kaj drugačna, dobiš za 20-25k kaj "pametnega"?
No pa še nekaj sem se spomnil, ker smo se šli pred dvema tednoma s prijatelji smučat. Si ne predstavljam, da bi z nekim klasičnim EV moral peljati na smučarijo. Štirje pobje po 100kg, "truga" na strehi in avtocesta praktično 80% poti. Vse skupaj nam je za vožnjo dobrih 300km vzelo cca 3h. Je to izvedljivo s polno naloženim EV + na strehi dodatne upor? Zopet govorim o rangu 20-25k.
Pa ne mi prosim, da se bom na Jesenicah ali kjerkoli pač ustavil za 15-30min, da se bo avto nafilal in ne bom cvikal, če bomo prišli do cilja ali bo treba ugasnit gretje.
Recimo da dam plus tihi vožnji. Zopet pa ne vem kakšna je mirna vožnja, je moja nemirna? Namreč sam še nisem tega opazil.
No pa še ena stvar, ko sem kupoval avto pred cca 2 leti, sem gledal tudi EV, v mojem rangu - do 20k družinski karavan nisem našel pametnega/primernega EV. Je sedaj situacija kaj drugačna, dobiš za 20-25k kaj "pametnega"?
No pa še nekaj sem se spomnil, ker smo se šli pred dvema tednoma s prijatelji smučat. Si ne predstavljam, da bi z nekim klasičnim EV moral peljati na smučarijo. Štirje pobje po 100kg, "truga" na strehi in avtocesta praktično 80% poti. Vse skupaj nam je za vožnjo dobrih 300km vzelo cca 3h. Je to izvedljivo s polno naloženim EV + na strehi dodatne upor? Zopet govorim o rangu 20-25k.
Pa ne mi prosim, da se bom na Jesenicah ali kjerkoli pač ustavil za 15-30min, da se bo avto nafilal in ne bom cvikal, če bomo prišli do cilja ali bo treba ugasnit gretje.
Sparkxl ::
Nisem se še nikoli peljal z EV, pa berem da je vožnja lažja - tako je napisal elip. V kakšnem smislu? Meni se z mojim avtom ne zdi vožnja "težka", nisem nek divjak (da bi rabil super-duper pospeške), če mi bo na AC pospešil 5 sekund hitreje do 130, kot moj avto se mi zdi da ne bom nič zamudil.
Recimo da dam plus tihi vožnji. Zopet pa ne vem kakšna je mirna vožnja, je moja nemirna? Namreč sam še nisem tega opazil.
No pa še ena stvar, ko sem kupoval avto pred cca 2 leti, sem gledal tudi EV, v mojem rangu - do 20k družinski karavan nisem našel pametnega/primernega EV. Je sedaj situacija kaj drugačna, dobiš za 20-25k kaj "pametnega"?
No pa še nekaj sem se spomnil, ker smo se šli pred dvema tednoma s prijatelji smučat. Si ne predstavljam, da bi z nekim klasičnim EV moral peljati na smučarijo. Štirje pobje po 100kg, "truga" na strehi in avtocesta praktično 80% poti. Vse skupaj nam je za vožnjo dobrih 300km vzelo cca 3h. Je to izvedljivo s polno naloženim EV + na strehi dodatne upor? Zopet govorim o rangu 20-25k.
Pa ne mi prosim, da se bom na Jesenicah ali kjerkoli pač ustavil za 15-30min, da se bo avto nafilal in ne bom cvikal, če bomo prišli do cilja ali bo treba ugasnit gretje.
Ti živiš v nekem pararelnem svetu. Za 20k si ti iskal električnega karavana? Za 20k ne dobiš niti dizla in bencinarja, kaj šele EV.
In ja, vožnja je neprimerno boljša. Ampak to moraš probat, kaj ti bomo mi razlagali. Sploh če imaš zdaj kakega zgodnjenega 4 cilinderskega dizla, kot 90% slovencev, je vožnja kot noč in dan.
avtek ::
Nisem iskal, pogledal sem samo za rabljenimi vozili. In (takrat) ni bilo nič pametnega, rabljenega mojega je pač bilo.
Ne govorim o novem avtomobilu, ker sem tako kot večina ostalih državljanov, ki si novega avtomobila nočemo/ne moremo privoščiti.
Meni je osebno neumno, da bi dal za nov avto 40k, če lahko za dve in pol leti starega plačam polovico manj.
No pa mi ti, ki ne živiš v paralelnem svetu, pokaži/povej kaj je best P/P če želiš karavana s cca 500l prtljažnikom. Seveda EV.
Ne govorim o novem avtomobilu, ker sem tako kot večina ostalih državljanov, ki si novega avtomobila nočemo/ne moremo privoščiti.
Meni je osebno neumno, da bi dal za nov avto 40k, če lahko za dve in pol leti starega plačam polovico manj.
No pa mi ti, ki ne živiš v paralelnem svetu, pokaži/povej kaj je best P/P če želiš karavana s cca 500l prtljažnikom. Seveda EV.
elip ::
Edini karavan zaenkrat v EV svetu je MG5, dobi se ga po subvenciji za malo manj kot 30k, kar je manj denarja kot daš za podobnega dizelskega Passata karavan. Torej stane manj že v štartu, poleg tega ima strošek "goriva" 7x manjši od dizla, pa še servisi so cenejši in manj pogosti. https://www.mg.co.uk/new-cars/mg5-ev
6bt9hmDwY ::
Vem, da elip (...) ni priljubljen forumaš, meni pa ga je zanimivo brati, res. Ima veliko energije, tudi nekakšne, recimo, delno preverljive povezave... Če ti ni interesanten, ti ni, če pa je, pa je in meni je. Jaz bi se kar aboniral na kakšno njegovo temo, če bi mu jo namenili, saj ni potrebno vseh prispevkov jemati za suho zlato.
m0LN4r ::
elip je nas inzenir, koliko ljudi je ze nasral z MG5? Kaj je to ze za znamke?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Hitro polnjenje MG ZS EV baterije, do 80 % v le 40 minutah.Ajd, minus reklamno pretiravanje to pomeni, eno uro hitrega filanja za 200km dosega. Haha, what a joke.
Pa za to kdo res placa denar?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Valvoline ::
Hitro polnjenje MG ZS EV baterije, do 80 % v le 40 minutah.Ajd, minus reklamno pretiravanje to pomeni, eno uro hitrega filanja za 200km dosega. Haha, what a joke.
Pa za to kdo res placa denar?
V zimskih pogojih pa se po ac bo to kvecjemu realnih mizernih 100km ali manj.
starfotr ::
Hitro polnjenje močno degradira baterijo. Pa naj bo to pri avtu ali pa pri telefonu. Tako, da tega se ne priporoča, če ni res nujno.
hojnikb ::
dokler ni temparatura baterije previsoka, hitro polnjenje nič kaj pretirano ne degradira baterije. Problem je temparatura, ne tok polnjenja.
#brezpodpisa
energetik ::
Pri Li-ion najbolj vpliva na trajnost območje uporabe. Če se jo uporablja samo med nekje 30 in 75%, se ji enormno poveča življenska doba glede na filanje npr. 10-100%. Ampak kaj ima to vezo s ceno goriva?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 250936 (12579) | DamijanD |
» | Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 72072 (4507) | m0LN4r |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128639 (88704) | D3m |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23762 (21645) | hojnikb |
⊘ | WHO:dizli definitivno povzročajo raka, čas je da jih pošljemo na smetišče zgodovine!Oddelek: Loža | 2044 (1686) | Zimonem |