Forum » Loža » Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika in družbo)
Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika in družbo)
WizzardOfOZ ::
Država se ne bo odpovedala "dohodkom". Samo naivni mislite take stvari.
Če sedaj v povprečju plačamo 100% trošarino, da poberejo 7 evrov na 100km prevoženih, bo pa potem 400% trošarina, da bodo pobrali enako denarja. Sej ni nujno, da takoj, ampak ko bo dosežena dovolj visoka številka EV, pa sigurno, ker ne bo več poti nazaj.
Če sedaj v povprečju plačamo 100% trošarino, da poberejo 7 evrov na 100km prevoženih, bo pa potem 400% trošarina, da bodo pobrali enako denarja. Sej ni nujno, da takoj, ampak ko bo dosežena dovolj visoka številka EV, pa sigurno, ker ne bo več poti nazaj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
woroh4 ::
Še vedno ne razumeš? Dajva še enkrat.
Vedno bo veljalo da X+4Y BO ZMERAJ VEČ KOT X+Y.
X=fiksni davek na kilometer ki je pri obeh isti
y= poraba energije (ta je pri električnem avto 4x manjša na kilometer)
Zdaj ti bo pa še po domače povedal. Približno polovico cene je cena goriva, polovico so pa davki (nima veze razmerje tho, enaka logika velja pri kateremkoli razmerju). Torej to pomeni da pri porabi 7 litrov (pri 1,2 EUR na liter) država pobere 4,2 EUR v obliki davkov na 100 km. Če bi električnemu avtomobilu tudi pobrala ENAKO 3,5 EUR davkov na 100 km, bi bil ta še vedno cenejši za vožjo.
Torej na 100 km:
Naftni avto: 4,2 EUR davki + 3,5 EUR strošek goriva = 8,4 EUR
Električni avto: 4,2 EUR davki + 1 EUR strošek elektrike= 5,2 EUR
Torej tudi če oba obdavčiš ENAKO PO KILOMETRU (obema si pobral 4,2 EUR davka na 100 km!), bo strošek vožnje električnega avta še vedno 61 % nižji.
Vedno bo veljalo da X+4Y BO ZMERAJ VEČ KOT X+Y.
X=fiksni davek na kilometer ki je pri obeh isti
y= poraba energije (ta je pri električnem avto 4x manjša na kilometer)
Zdaj ti bo pa še po domače povedal. Približno polovico cene je cena goriva, polovico so pa davki (nima veze razmerje tho, enaka logika velja pri kateremkoli razmerju). Torej to pomeni da pri porabi 7 litrov (pri 1,2 EUR na liter) država pobere 4,2 EUR v obliki davkov na 100 km. Če bi električnemu avtomobilu tudi pobrala ENAKO 3,5 EUR davkov na 100 km, bi bil ta še vedno cenejši za vožjo.
Torej na 100 km:
Naftni avto: 4,2 EUR davki + 3,5 EUR strošek goriva = 8,4 EUR
Električni avto: 4,2 EUR davki + 1 EUR strošek elektrike= 5,2 EUR
Torej tudi če oba obdavčiš ENAKO PO KILOMETRU (obema si pobral 4,2 EUR davka na 100 km!), bo strošek vožnje električnega avta še vedno 61 % nižji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
Mato989 ::
Še vedno ne razumeš? Dajva še enkrat.
Vedno bo veljalo da X+4Y BO ZMERAJ VEČ KOT X+Y.
X=fiksni davek na kilometer ki je pri obeh isti
y= poraba energije (ta je pri električnem avto 4x manjša na kilometer)
Zdaj ti bo pa še po domače povedal. Približno polovico cene je cena goriva, polovico so pa davki (nima veze razmerje tho, enaka logika velja pri kateremkoli razmerju). Torej to pomeni da pri porabi 7 litrov (pri 1,2 EUR na liter) država pobere 4,2 EUR v obliki davkov na 100 km. Če bi električnemu avtomobilu tudi pobrala ENAKO 3,5 EUR davkov na 100 km, bi bil ta še vedno cenejši za vožjo.
Torej na 100 km:
Naftni avto: 4,2 EUR davki + 3,5 EUR strošek goriva = 8,4 EUR
Električni avto: 4,2 EUR davki + 1 EUR strošek elektrike= 5,2 EUR
Torej tudi če oba obdavčiš ENAKO PO KILOMETRU (obema si pobral 4,2 EUR davka na 100 km!), bo strošek vožnje električnega avta še vedno 61 % nižji.
Vožnje ja, ampak problem je nakup.
Ko bo prvi električni avto ki bo stal enako kot CLio in imel doseg enako kot Clio z lepo vožnjo ne glede na letni čas (torej vsaj 800km z enim polnjenjem) in bom lahko avto priklopil na parkingu pred blokom na javni površini ali pa napolnil v 3 minutah na črpalki kot z bencvinom
šele TAKRAT BO UPRAVIČENO PRIČAKOVAT DA BO FOLK KUPIL ELEKTRIČNEGA tudi če bo na km cena enaka
dokler pa tega ne bo, pa odpade
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
woroh4 ::
šele TAKRAT BO UPRAVIČENO PRIČAKOVAT DA BO FOLK KUPIL ELEKTRIČNEGA tudi če bo na km cena enaka
1.Še enkrat: cena na kilometer NI in ne bo enaka. Danes je električni avto 8x cenejši za vožnjo od dizelskega. Stane 1 EUR na 100 km, dizelski okoli 8 EUR na 100 km. Tudi če bi oba obdavčil enako bi bil električni avto še vedno 60 % cenejši za vožnjo zato ker je pač poraba energije 4x manjša.
Ko bo prvi električni avto ki bo stal enako kot CLio
Že danes električni avto na dolgi rok stane manj zaradi manjšega stroška za "gorivo" in servise kljub dražji nakupni ceni. Sicer pa električni avto je bolj preprost in cenejši za izdelat: dizelski in bencinski motor skupaj z vsemi sistemi za izpuste sta zelo komplicirani zadevi, električni motor pa je zelo enostavna in robustna zadeva. Že danes je proizvodna cena električnega avta nižja od naftnega, je pa res da jih prodajajo za več denarja, zato ker jih trenutno lahko, ker je tako povpraševanje po njih. Vendar se izenačitev cene električnih in naftnih modelov napoveduje za leto 2024 ali 2025.
https://insideevs.com/news/450968/evs-p...
https://cleantechnica.com/2020/10/22/ub...
in imel doseg enako kot Clio z lepo vožnjo ne glede na letni čas (torej vsaj 800km z enim polnjenjem)
Tega ne rabiš, povprečni Slovenec na dan naredi 31 km (podatek statističnega urada). Čas polnjenja za dodatne 300 km je 15 minut pri Tesli, kmalu pa bo to standard povsod v industriji. Avto ki ima recimo 300 km dosega zadosti 99 % voženj, 800 km dosega res ne rabiš. Važno je samo to da te avto lahko "prepelje" čez dan, ponoči ga pa tako ali tako daš filat. Tako kot telefon.
bom lahko avto priklopil na parkingu pred blokom na javni površini
Moraš se zavedati da po statistikah je tistih v blokih v Sloveniji samo 30 %. Kar 70 % vseh ljudi v Sloveniji živi v hiši in lahko polni električni avto preko noči takrat ko spi (podobno kot sedaj telefon). Sicer pa tudi pred bloki bodo polnilnice slej ko prej, v mnogih mestih so že, Velika Britanja je recimo sprejela zakon da morajo vsi bloki imeti obvezno po zakonu električne vtičnice na parkirnih mestih:
https://assets.publishing.service.gov.u...
dokler pa tega ne bo, pa odpade
Odpade pri tebi morda ker si "zaplankan", pri večini pa ne. Folk je po celi Evropi kupoval dizle množično zato da je prišparal tisti 1 EUR na 100 km. Misliš da zdaj ne bo kupil električnega zato da bo prišparal 7 EUR na 100 km? Če tako misliš si prokleto naiven.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
Aston_11 ::
Folk je po celi Evropi kupoval dizle množično zato da je prišparal tisti 1 EUR na 100 km.
Jaz sem ga kupil zaradi navora. In predenj nadaljuješ, da ima elektrika več navora,ti povem, da
ga več kot ga imam sploh ne rabim.
BTW kako gre matematika (x + y => a + b?), razen da očitno spominja na slabo statistiko?
woroh4 ::
Ti vrjamem da ti osebno si ga morda kupil zaradi navora. Velika večina folka pa je dizla primarno kupilo zato ker je pil 1 liter manj od bencinarja: zato da je prišarala 1 EUR na 100 km. Pri električnem je prihranek 7x višji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
Mike_Rotch ::
Jaz sem ga kupil zaradi navora. In predenj nadaljuješ, da ima elektrika več navora,ti povem, da
ga več kot ga imam sploh ne rabim.
Zaradi navora se kupi turbo bencinarja.
Mato989 ::
1.Še enkrat: cena na kilometer NI in ne bo enaka. Danes je električni avto 8x cenejši za vožnjo od dizelskega. Stane 1 EUR na 100 km, dizelski okoli 8 EUR na 100 km. Tudi če bi oba obdavčil enako bi bil električni avto še vedno 60 % cenejši za vožnjo zato ker je pač poraba energije 4x manjša.
To mene ne zanima če je
1. dražji za 30-50% (kot pravim najdi mi električni avto za 10.000 evrov NOV!)
2. nima enakega dosega (ja enim se ne da vsak dan "tankat" jaz nardim vsak dan 70km... z dizlašem tankam na 12-14 dni! To je UDOBJE ki ga pričakujem od električnega.
Že danes električni avto na dolgi rok stane manj zaradi manjšega stroška za "gorivo" in servise kljub dražji nakupni ceni. Sicer pa električni avto je bolj preprost in cenejši za izdelat: dizelski in bencinski motor skupaj z vsemi sistemi za izpuste sta zelo komplicirani zadevi, električni motor pa je zelo enostavna in robustna zadeva. Že danes je proizvodna cena električnega avta nižja od naftnega, je pa res da jih prodajajo za več denarja, zato ker jih trenutno lahko, ker je tako povpraševanje po njih. Vendar se izenačitev cene električnih in naftnih modelov napoveduje za leto 2024 ali 2025.
To mene ne zanima kar pišeš, ti meni najdi električnega z enakim dosegom kot Clio za ceno Cliota... To je vse kar pričakujem kot potrošnik
Tega ne rabiš, povprečni Slovenec na dan naredi 31 km (podatek statističnega urada). Čas polnjenja za dodatne 300 km je 15 minut pri Tesli, kmalu pa bo to standard povsod v industriji. Avto ki ima recimo 300 km dosega zadosti 99 % voženj, 800 km dosega res ne rabiš. Važno je samo to da te avto lahko "prepelje" čez dan, ponoči ga pa tako ali tako daš filat. Tako kot telefon.
Kupec in trg ODLOČATA kaj rabimo ali NE rabimo a prav? Ne ti meni solit pameti kaj rabim... pa četudi NE RABIM je bistvno to kar ŽELIM IMET kapiš?
Ne ni važno to da samo prepelčje čez dan ker jaz živim v bloku in ga nimam kje filat pa NITI NOČEM PORABIT ČAS DA GA DAM FILAT VSAK DAN
Moraš se zavedati da po statistikah je tistih v blokih v Sloveniji samo 30 %. Kar 70 % vseh ljudi v Sloveniji živi v hiši in lahko polni električni avto preko noči takrat ko spi (podobno kot sedaj telefon). Sicer pa tudi pred bloki bodo polnilnice slej ko prej, v mnogih mestih so že, Velika Britanja je recimo sprejela zakon da morajo vsi bloki imeti obvezno po zakonu električne vtičnice na parkirnih mestih:
https://assets.publishing.service.gov.u...
Ok torej ostalih 30% smo nevredni in moramo porabitz 10x več časa kot oni v bajtah pričakuješ pa od mene da bom vzel avto ki ne zdrži 12-14 dni ker bojda to ne rabim ker ga večer priklopim (kje že) in naj stojim na polnilnici vsak večer 15+ min?
Seveda si želim POSLABŠAT kvaliteto in porabo časa
Odpade pri tebi morda ker si "zaplankan", pri večini pa ne. Folk je po celi Evropi kupoval dizle množično zato da je prišparal tisti 1 EUR na 100 km. Misliš da zdaj ne bo kupil električnega zato da bo prišparal 7 EUR na 100 km? Če tako misliš si prokleto naiven.
Dizla si kupil ker si imel enako porabo in manjšo obrabo motorja (nižje obrate) in ker si ga MANJKART TANKAL (to kar ti praviš da ni prednost ker moram vsak dan "tankat)
Moj cilj je da imam avto ki:
1. ko ga napolnim do konca drži vsaj 800km mešane vožnje
2. je cenejši od 12.000€
3. se natanka v enakem času kot trenutno bencin in dizel
4. mi je lepega izgleda
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
woroh4 ::
Velika večina LJUDI bi prepovedala avtomobile z notranjim izgorevanjem po letu 2030, taki so podatki ankete izvedene med 10.050 prebivalcei Evrope:
https://avto.finance.si/8973924/Vecina-...
Slovenija bo leta 2030 prepovedala prodajo novih avtomomobilov na motorje z notranjim izgorevanjem:
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...
Slovenija seveda ni izjema, mnoge evropske države so napovedale podobno:
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia
Seveda pa ne samo države, tudi sami proizvajalci avtomobilov so napovedali da bodo kmalu nehali proizvajati avtomobile na notranje izgorevanje:
Ford: Po 2026 samo še hibridi in električni, po 2030 samo še električni:
https://www.theguardian.com/business/20...
https://www.nytimes.com/2021/02/17/busi...
Audi:
Po 2026 konec izdaje novih dizlov in bencinarjev, po 2033 samo še električni modeli.
Audi To Stop Making Fossil Fuel Cars By 2033; Will Launch Only Electric Models From 2026
https://www.republicworld.com/auto-news...
GM (General Motors): Po letu 2035 samo še električni
https://www.republicworld.com/auto-news...
https://www.nytimes.com/2021/01/28/busi...
Jaguar: samo električno po 2025
https://www.theguardian.com/business/20...
Volvo: samo električni po 2030
https://www.reuters.com/article/us-auto...
Fiat: Samo električno po 2030.
Fiat plans to go all electric by 2030
https://thedriven.io/2021/06/09/fiat-pl...
Volkswagen: Samo električni po letu 2035.
Velika večina LJUDI bi prepovedala avtomobile z notranjim izgorevanjem po letu 2030, taki so podatki ankete izvedene med 10.050 prebivalcei Evrope:
https://avto.finance.si/8973924/Vecina-...
https://avto.finance.si/8973924/Vecina-...
Slovenija bo leta 2030 prepovedala prodajo novih avtomomobilov na motorje z notranjim izgorevanjem:
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...
Slovenija seveda ni izjema, mnoge evropske države so napovedale podobno:
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia
Seveda pa ne samo države, tudi sami proizvajalci avtomobilov so napovedali da bodo kmalu nehali proizvajati avtomobile na notranje izgorevanje:
Ford: Po 2026 samo še hibridi in električni, po 2030 samo še električni:
https://www.theguardian.com/business/20...
https://www.nytimes.com/2021/02/17/busi...
Audi:
Po 2026 konec izdaje novih dizlov in bencinarjev, po 2033 samo še električni modeli.
Audi To Stop Making Fossil Fuel Cars By 2033; Will Launch Only Electric Models From 2026
https://www.republicworld.com/auto-news...
GM (General Motors): Po letu 2035 samo še električni
https://www.republicworld.com/auto-news...
https://www.nytimes.com/2021/01/28/busi...
Jaguar: samo električno po 2025
https://www.theguardian.com/business/20...
Volvo: samo električni po 2030
https://www.reuters.com/article/us-auto...
Fiat: Samo električno po 2030.
Fiat plans to go all electric by 2030
https://thedriven.io/2021/06/09/fiat-pl...
Volkswagen: Samo električni po letu 2035.
Velika večina LJUDI bi prepovedala avtomobile z notranjim izgorevanjem po letu 2030, taki so podatki ankete izvedene med 10.050 prebivalcei Evrope:
https://avto.finance.si/8973924/Vecina-...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
Aston_11 ::
Velika večina LJUDI bi prepovedala avtomobile z notranjim izgorevanjem po letu 2030, taki so podatki ankete izvedene med 10.050 prebivalcei EvropeTo ni večina.
Mike_Rotch je izjavil:
Jaz sem ga kupil zaradi navora. In predenj nadaljuješ, da ima elektrika več navora,ti povem, da
ga več kot ga imam sploh ne rabim.
Zaradi navora se kupi turbo bencinarja.
Turbo bencinar ima enako navora kot moj dizel, zato bo naslednji avto turbobenzinar. Ne pa elektrika.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
woroh4 ::
To ni večina.
Je večina. Če je več kot pol pol je to večina. 63 % anketirancev je glasovala ZA PREPOVED prodaje dizelskih in bencinskih avtomobilov.
Citat: "Vseeno pa rezultati govorijo v prid prepovedi prodaje, zanjo je glasovalo 63 odstotkov anketirancev. Za prepoved je glasovala večina anketirancev, najmanjši delež je dosegla v Antwerpnu (51 odstotkov), v Rimu pa je za prepoved prodaje avtomobilov na fosilna goriva po letu 2030 glasovalo največ, kar 77 odstotkov vprašanih. Velik, prek 70-odstoten delež vprašanih je za prepoved glasoval še v Milanu, Barceloni in Madridu."
https://avto.finance.si/8973924/Vecina-...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
Aston_11 ::
woroh4 ::
To mene ne zanima če je
1. dražji za 30-50% (kot pravim najdi mi električni avto za 10.000 evrov NOV!)
2. nima enakega dosega (ja enim se ne da vsak dan "tankat" jaz nardim vsak dan 70km... z dizlašem tankam na 12-14 dni! To je UDOBJE ki ga pričakujem od električnega.
1. Električni avto je kljub večji nakupni ceni na dolgi rok CENEJŠI od klasičnega.
2. Redko kateri avto te stane 10.000 EUR nov. Za 13 tisoč pa dobiš električnega Twinga in Dacio Spring.
3. Če narediš 70 km na dan je električni avto zate idealen. Filaš ga doma preko noči. Vidiš pri dizlu se sedaj rabiš na 12-14 dni nekam vozit da ga nafilaš, čakat v vrsti na pumpi, ter čakat v vrsti na blagajni, zgubiš vsaj 5 minut. Da priklopiš električnega traja 5 sekund in če to narediš vsake 4 dni recimo, potem porabiš manj kot minuto v pol meseca. Pri svojemu dizelašu pa 5 minut. Udobje električnega je večje ker ga lahko filaš v zavetju svojega doma preko noči, samo kabel prištekaš notri. Sicer pa tudi to kmalu ne bo treba, obeta se brezžično polnjenje, to pomeni da boš samo zapeljal v garažo in se bo filanje pričelo avtomatsko.
To je statistika. Nasprotno pa 10000 ljudi proti X milijonom ni večina. Razen če filo faks uči drugače.
10.000 ljudi je zadosti velik vzorec da je reprezentativen da ga lahko posplošimo na celotno populacijo. Povsem drugače je če bi anketiral 10 ljudi, takrat bi tvoj argument držal. Vendar ljudi ni bilo 10, ampak 10.000. Vse naravoslovne fakultete učijo o reprezentativnosti vzorca, to bi že moral vedeti.
To mene ne zanima kar pišeš, ti meni najdi električnega z enakim dosegom kot Clio za ceno Cliota... To je vse kar pričakujem kot potrošnik
Še enkrat: ZAKAJ misliš da rabiš enak doseg? 99,99 % ljudi ne dela dnevno 800 km. Doseg je trenutno manjši, ampak so pa zato druge močne prednosti: 8x manjša cena "goriva", cenejši in manj pogosti servisi, večji pospeški in navor, manjše težišče in manjši hrup.
Dizla si kupil ker si imel enako porabo in manjšo obrabo motorja (nižje obrate) in ker si ga MANJKART TANKAL (to kar ti praviš da ni prednost ker moram vsak dan "tankat)
1. Ni res, velika večina ljudi je dizla kupilo zaradi šparanja, pa četudi le za 1 EUR na 100 km. Višje cene goriva v Evropi v primerjavi z Ameriko so tudi razlog zakaj dizel v Ameriki ni bil popularen: zato ker je v Ameriki gorivo poceni in je bil efekt šparanja neznaten. Plus to da imajo v Ameriki v povprečju višje plače in se jim je jebal za šparanje. V Evropi so plače nižje, gorivo pa dosti dražje, zato pa so Evropejci včasih kupovali dizle kot nori.
2. Obraba motorja je dejansko VEČJA pri dizlu kljub manjšim obratom (kompresijsko razmerje dizla je namreč precej večje). Tudi stroški servisov so pri dizlu praviloma večji kot pri bencinarju.
3. Avto se ti lahko tanka avtomatsko brez da bi ti kaj rabil narediti: brezžično indukcijsko v garaži.
1. ko ga napolnim do konca drži vsaj 800km mešane vožnje
2. je cenejši od 12.000EUR
3. se natanka v enakem času kot trenutno bencin in dizel
4. mi je lepega izgleda
1. Zakaj ta arbitrarna meja 800 km? 99,99 % ljudi ne dela dnevno 800 km.
2.Redko kater avto je nov cenejši od 12.000 EUR, tudi za bencinarje to velja. Sicer pa za jurja več dobiš električno Dacio Spring in Twinga.
3. Porabljen čas za polnjenje je 5 sekund da vštekaš kabel, pri dizlu pa 5 minut za obisk črpalke.
4. Izgled je subjektiven. Imaš množico različni električnih modelov za izbrati različnih modelov in oblik (po želji pač).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
woroh4 ::
**za Volkswagen sem dal napačen link. Evo here:
https://www.electrive.com/2018/12/04/vo...
https://www.reuters.com/business/sustai...
https://www.electrive.com/2018/12/04/vo...
https://www.reuters.com/business/sustai...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
49106 ::
400km je do obale in nazaj. Do frankfurta je 750km. Tank je vedno poln, če se pa sprazni, je napolnjen v petih minutah. Koliko lahko prevozim z električnim avtomobilom v zimskem času, ki je vsaj pri nas na Gorenjskem dokaj dolg, pojma nimam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Mike_Rotch ::
3. se natanka v enakem času kot trenutno bencin in dizel
Pri EV verjetno porabiš manj časa za čakanje, da se "natanka", glede na to, da se avto večino časa polni, ko te ni zraven.
woroh4 ::
400km je do obale in nazaj.
Samo če si iz Maribora. Če si iz Ljbuljane pa ne. Z Ljubljane do obale in nazaj je 200 km. In do obale pa nazaj greš 1 na leto, morda 2x. Vsaj večina ljudi tako. 400 km lahko narediš brez vmesnega polnjenja na poti pri nekaterih avtomobilih, kot je Tesla model 3, ki ima realnega dosega po avtocesti 450 km pri hitrosti 120 km/h.
Do frankfurta je 750km.
Sure. To relacijo delaš zelo redko. 750 km samo pomeni da se boš vmes moral ustaviti za 15 minut da boš dofilal za 300 km (Tesla model 3). Res je da se Tesla polni hitro, nekateri drugi električni pa malo počasneje, vendar kmalu bo to standard pri vseh proizvajacih električnih avtomobilov. Bjorn Nyland je testiral čase potovanj z različnimi modeli elekričnih avtomobilov na 1000 km dolgo relacijo kar je slabe 10 ur vožnje z bencinarjem. Nekateri električni avtomobili dosežejo skoraj identične čase na 1000 km dolgo relacijo in to je VKLJUČNO z časom polnjenja. Pa seveda je treba vzeti v obzir da so 1000 km relacije v enem dnevu zelo redke, če je relacija znotraj dosega avtomobila pa je razlike 0. Tm k na sliki piše "reference" je bencinar, vse ostalo so električni.
Bjorn 1000 km challenge:
Tesla Model 3 SR+ Completes Bjorn's 1,000 Km Challenge In 10 Hours
https://insideevs.com/news/511820/tesla...
Tank je vedno poln, če se pa sprazni, je napolnjen v petih minutah.
Tank se cirka 364 dni na leto NE sprazni med dnevom. Ponoči ga pa tako priklopiš doma da se napolni čez noč. Tesla se napolni za dodatnih 300 km v 15 minutah. Milje moraš seveda pretvoriti v kilometre, 300 km je približno 186 milj.
Koliko lahko prevozim z električnim avtomobilom v zimskem času, ki je vsaj pri nas na Gorenjskem dokaj dolg, pojma nimam.
468 kilometrov dosega pozimi, kar je za vsakodnevno vožnjo viška zadost:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
Aston_11 ::
1. Električni avto je kljub večji nakupni ceni na dolgi rok CENEJŠI od klasičnega.
2. Redko kateri avto te stane 10.000 EUR nov. Za 13 tisoč pa dobiš električnega Twinga in Dacio Spring.
Add 1. Trditev brez izračuna bi držala samo ob zelo prirejenih izhodiščih. Torej v kakšnem robnem primeru.
Add 2. Twingo in Dacia spring sta neki jajci, ki nista primerni za resne vožnje. Večkrat napisano, še nisi dojel. Ravno tako, kot tudi skiro ni. Tisti ki kupuje električarja, mu alternativa niso neki mali jajci, temveč kaj bolj zaresnega.
468 kilometrov dosega pozimi, kar je za vsakodnevno vožnjo viška zadost:Pa kupit ga predtem moraš. Keri idiot bi dal par desetjurjev za vozilo, ki nima niti 500 km dosega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
feryz ::
Filanje avtomobilov ponoči in eko, gre skupaj kot krava in sedlo. Pa še net metering poleg tega sede lepo.
Ampak ni problema. Filamo ponoči na premogov štrom in smo zeleni.
Podnevi pa štrom mečemo stran, ker je drag in ga je preveč.
Ampak ni problema. Filamo ponoči na premogov štrom in smo zeleni.
Podnevi pa štrom mečemo stran, ker je drag in ga je preveč.
Mike_Rotch ::
Filanje avtomobilov ponoči in eko, gre skupaj kot krava in sedlo.
EVji so bolj čisti tudi, če jih voziš izključno na premog.
V realnosti se velik del polnjenja dogaja podnevi. Veter in nuklearke pa baje delajo tudi ko ni sonca.
woroh4 ::
Add 1. Trditev brez izračuna bi držala samo ob zelo prirejenih izhodiščih. Torej v kakšnem robnem primeru.
Ni res, to velja za veliko večino primerov. Dejstvo je da več kilometrov kot narediš letno, bolj se plača. Ampak splača se tudi če narediš povprečno število kilometrov na leto, to je 15.000 km. 100 km z dizlom karavanom ranga Volkswagen Passat stane 8 EUR. Vožnja z električnim pa 1EUR filano doma čez noč, razlike je torej 7 EUR na 100 km, če je kilometrov 15.000 na leto, to pomeni da je letnega prihrana na gorivu 1050 EUR. Prištej še 150 EUR prihranka na servisih in je letnega prihranak 1200 EUR. Zdej pa shocker: Volkswagen Passat dizel stane 30.000 EUR, MG5 ki je električni karavan enake velikosti pa 29.000 EUR, torej električni avto v tem primeru sploh ni dražji za nakup. Ni dražji za nakup, vsako leto pa ti prišpara 1200 EUR, kar v 15 letih znese 18.000 EUR prihranka. Ampak to je za nekoga ki dela povprečno kilometrino (15 k na leto).
Zdaj pa dajmo za nekoga ki se vozi iz Maribora v službo v Ljubljano. Tak človek letno naredi 70.000 km. Torej letni prihranek pri njem znaša 5100 EUR. V 15 letih je to 76.500 EUR prihranka napram dizlu.
Add 2. Twingo in Dacia spring sta neki jajci, ki nista primerni za resne vožnje. Večkrat napisano, še nisi dojel. Ravno tako, kot tudi skiro ni. Tisti ki kupuje električarja, mu alternativa niso neki mali jajci, temveč kaj bolj zaresnega.
Nisi razumel. Twingo in Dacia Spring nista nobeni jajci, ampak sta mestna avtomobila (v Sloveniji so mestni avtomobili podobne velikosti najbolj prodajani avtomobili). Super se obneseta kot drugi avto v primerih ko sta v gospodinjstvu 2 avtomobila (recimo da oba mož in žena delata.). Torej električni Dacia Spring imaš za dvevne vožnje za na šiht, za na dopust pa pač greš za velikim dizelskim karavanom (ali čemerkoli pač že). SKiro je odličen za se vozit po Ljubljani znotraj obvoznice (izogneš se gužvi in ponavadi prispeš prej, ter še vožnja je skoraj zastonj).
Pa kupit ga predtem moraš. Keri idiot bi dal par desetjurjev za vozilo, ki nima niti 500 km dosega.
Morda si spregledal: Zapisal sem da bo tako hitro polnjenje kot je sedaj pri Tesli kmalu standard pri vseh električnih vozilih (čez nekaj let). Tesla se napolni za 300 km v četrt ure (15 minut). Ioniq 5 pododbno. Audi GT podobno in še marsikateri. Vsi ostali pa so ponavadi okoli pol ure za 300 km, sepravi 2x slabše od Tesle, vendar še vedno ne bad. Sploh zato ne bad zato ker čez dabiš filati izredno redko, 99 % voženj je opravljeno na tisto kar si nafilal doma čez noč ko si spal. Podobno kot pri telefonu. Čez nekaj let bo Teslina hitrost polnjenja standard povsod (je pa res da bodo takrat Tesle verjetno na niki 8 minut za 300 km, ravno včeraj sem prebral da so zgradili V3 chargerje zraven svoje tovarne, kjer bodo Testirali 350 kW polnjenje. Danes je 250 kW.).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
Mato989 ::
1. Električni avto je kljub večji nakupni ceni na dolgi rok CENEJŠI od klasičnega.
To mene ne zanima, saj je tudi šparanje cenejše kot kredit na dolgi rok pa jemlješ kredit
3. Če narediš 70 km na dan je električni avto zate idealen. Filaš ga doma preko noči. Vidiš pri dizlu se sedaj rabiš na 12-14 dni nekam vozit da ga nafilaš, čakat v vrsti na pumpi, ter čakat v vrsti na blagajni, zgubiš vsaj 5 minut. Da priklopiš električnega traja 5 sekund in če to narediš vsake 4 dni recimo, potem porabiš manj kot minuto v pol meseca. Pri svojemu dizelašu pa 5 minut. Udobje električnega je večje ker ga lahko filaš v zavetju svojega doma preko noči, samo kabel prištekaš notri. Sicer pa tudi to kmalu ne bo treba, obeta se brezžično polnjenje, to pomeni da boš samo zapeljal v garažo in se bo filanje pričelo avtomatsko.
1. Ni idealen ker ga moram skor vsak dan filat in ker živim v bloku ga nimam kam priklopit na javnem parkirišču razen če z bloka kabel napeljujem dol skoz kot moron
2. Nikamor ga ne vozim tankat ampak to nardim usput na pumpi kjer ni gužve in nič ne tankam in napolni se v 5 min max... za razliko od električnega
3. BO BO BO, mene kar bo ne zanima, mene zanima zdaj
Še enkrat: ZAKAJ misliš da rabiš enak doseg? 99,99 % ljudi ne dela dnevno 800 km. Doseg je trenutno manjši, ampak so pa zato druge močne prednosti: 8x manjša cena "goriva", cenejši in manj pogosti servisi, večji pospeški in navor, manjše težišče in manjši hrup.
Še zadnjič: ZATO KER TO KOT KUPEC PRIČAKUJEM... Ker pričakujem IZBOLJŠAVO NA PODATKIH NE POSLABŠANJE... a sprašuješ vsakega debila ki kupi plastiko če to res potrebuje? zakaj potrebujemo 1,8m jelke za božička ne samo 0,5 metra? Zakaj potrebujemo to pa ono pa tretje... daj si rečt da pač imamo kupci ZAHTEVE in če jih neka vrsta avtomobila še ni sposobna dosežt druga pa, kupimo drugo.
1. Zakaj ta arbitrarna meja 800 km? 99,99 % ljudi ne dela dnevno 800 km.
Pa kolikokrat moram povedat, od IZBOLJŠAVE se pravi NAPREDKA pričakujem najmanj IZENAČENJE pogojev tistega kar praviš da je SLABŠE... če praviš da je električni avto boljši od dizlaša potem pričakujem da zdrži brez "tankanja" vsaj podobno kot povprečen dizlaš ali bencinar...
2.Redko kater avto je nov cenejši od 12.000 EUR, tudi za bencinarje to velja. Sicer pa za jurja več dobiš električno Dacio Spring in Twinga.
Ja, redko kateri je cenejši od 12k, ampak noben električni pa NI cenejši od 12k.
3. Porabljen čas za polnjenje je 5 sekund da vštekaš kabel, pri dizlu pa 5 minut za obisk črpalke.
Še enkrat, parkiram na javni površini oz parkirišču med bloki, kam naj porabim 5 sekund da vklopim in se polni čez noč? Ne mi govorit BO, jaz jutri kupim električnega, kje ga naj jutri polnim pred blokom, mi boš pokazal kako teh 5 sekund zgleda?
4. Izgled je subjektiven. Imaš množico različni električnih modelov za izbrati različnih modelov in oblik (po želji pač).
Ja je ja, in meni noben električni za 13k ni všelč, kar nekaj neelektričnih pač, ti bi pa me rad prepričal da moram kot kupec ki porabi 13k vozit pol ŽNJ let grd avto...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
woroh4 ::
To mene ne zanima, saj je tudi šparanje cenejše kot kredit na dolgi rok pa jemlješ kredit
Ga ne. Tebi je morda vseeno za 18.000 do 75.000 EUR prihranka v 15 letih(odvisno od letne kilometrine), ampak večini pa ni.
1. Ni idealen ker ga moram skor vsak dan filat in ker živim v bloku ga nimam kam priklopit na javnem parkirišču razen če z bloka kabel napeljujem dol skoz kot moron
1. Če lahko inštaliraš navadno vtičnico na parkirno mesto bloka tako kot je ponekod možno, potem je idelana izbira. Če ne, potem pač ni. Ampak 70 % ljudi v Sloveniji pa živi v hiši in ima dostop do navadne vtičnice kjer parkirajo.
2. Nikamor ga ne vozim tankat ampak to nardim usput na pumpi kjer ni gužve in nič ne tankam in napolni se v 5 min max... za razliko od električnega
Kot si povedal efektivno porabiš 5 minut časa da napolniš svoj naftni avto. Pri električnemu avtomobilu pa efektivno porabiš 10 sekund da ga napolniš (5 sekund za priklop kabla, ter 5 sekund za izklop kabla), nato se ti nafila medtem ko spiš čez noč, vse to v zavetju svojega doma. Torej naftni avto 300 sekund, električni avto 10 sekund. Kmalu tudi teh 10 sekund ne bo treba ker prihajajo indukcijski brezšični polnilci ki se vgradijo v tla in polnjenje se začne avtomatsko takoj ko zapelješ v garažo/na parkirno mesto.
3. BO BO BO, mene kar bo ne zanima, mene zanima zdaj
Da si ignorant ki zanemarja hitrost razvoja že vemo. Je pa že danes električni avto primeren za 70 % vseh Slovencev in že danes je kljub ponavadi večji nakupni ceni cenejši na dolgi rok.
Pa kolikokrat moram povedat, od IZBOLJŠAVE se pravi NAPREDKA pričakujem najmanj IZENAČENJE pogojev tistega kar praviš da je SLABŠE... če praviš da je električni avto boljši od dizlaša potem pričakujem da zdrži brez "tankanja" vsaj podobno kot povprečen dizlaš ali bencinar...
Kaj pa tebi ni jasno?! Doseg je samo ENA IZMED mnogih lastnosti ki jih avto ima in če je doseg zadosten za običajno rabo, potem je pač fucking zadosten, ni nobene potrebe po nekih arbitrarnih mejah 800 km ki jih ne rabiš. Električni avto nudi mnogo prednosti: 8x nižjo ceno vožnje, boljše pospeške, boljšo krivuljo navora, nižje težišče in manjši hrup. Delaš podobno napako v sklepanju kot če bi rekel: "Ne bom uporabljal pametnih telefonov ker baterija zdrži 1 dan, medtem ko stara Nokia 3310 na tipke pa zdrži 1 teden!". To bi seveda rekel ti, jasno pa je da 99 % ljudi kljub temu uporablja pametni telefon, ne pa starih Nokij na tipke in to kljub temu da baterija na smartphonu zdrži precej manj časa. Če prednosti prevagajo slabosti, potem je tehnologija pač boljša.
Ja, redko kateri je cenejši od 12k, ampak noben električni pa NI cenejši od 12k.
Motiš se. Najbolj prodajan električni avto na svetu stane 3800 EUR.
https://www.theverge.com/2021/3/20/2234...
Še enkrat, parkiram na javni površini oz parkirišču med bloki, kam naj porabim 5 sekund da vklopim in se polni čez noč? Ne mi govorit BO, jaz jutri kupim električnega, kje ga naj jutri polnim pred blokom, mi boš pokazal kako teh 5 sekund zgleda?
Na parkirno mesto bloka inštaliraj vtičnico če lahko. Če ne moreš potem pač električni avto ni zate in ga pač ne kupi, simpl. 70 % ljudi v Sloveniji po statistiki živi v hiši, kar pomeni da imajo dostop do vtičnice, kabel je 1 meter stran na stojalu, vse kar rabiš je da ga vključiš notri. Še precej manj kot 5 sekund. Bodo pa tudi pred bloki kmalu povsod vtičnice inštalirane z strani občin, podobno kot je že po marsikaterem mestu po svetu.
Ja je ja, in meni noben električni za 13k ni všelč, kar nekaj neelektričnih pač, ti bi pa me rad prepričal da moram kot kupec ki porabi 13k vozit pol ŽNJ let grd avto.
Če ti izgled pač ni všeč, potem se pač še naprej vozi za 8 EUR na 100 km namesto da bi se za 1 EUR na 100 km kot pri električnem, jst nevem kaj naj ti drugega rečem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
jshadlsa232 ::
To mene ne zanima, saj je tudi šparanje cenejše kot kredit na dolgi rok pa jemlješ kredit
Ga ne. Tebi je morda vseeno za 18.000 do 75.000 EUR prihranka v 15 letih(odvisno od letne kilometrine), ampak večini pa ni.
1. Ni idealen ker ga moram skor vsak dan filat in ker živim v bloku ga nimam kam priklopit na javnem parkirišču razen če z bloka kabel napeljujem dol skoz kot moron
1. Če lahko inštaliraš navadno vtičnico na parkirno mesto bloka tako kot je ponekod možno, potem je idelana izbira. Če ne, potem pač ni. Ampak 70 % ljudi v Sloveniji pa živi v hiši in ima dostop do navadne vtičnice kjer parkirajo.
2. Nikamor ga ne vozim tankat ampak to nardim usput na pumpi kjer ni gužve in nič ne tankam in napolni se v 5 min max... za razliko od električnega
Kot si povedal efektivno porabiš 5 minut časa da napolniš svoj naftni avto. Pri električnemu avtomobilu pa efektivno porabiš 10 sekund da ga napolniš (5 sekund za priklop kabla, ter 5 sekund za izklop kabla), nato se ti nafila medtem ko spiš čez noč, vse to v zavetju svojega doma. Torej naftni avto 300 sekund, električni avto 10 sekund. Kmalu tudi teh 10 sekund ne bo treba ker prihajajo indukcijski brezšični polnilci ki se vgradijo v tla in polnjenje se začne avtomatsko takoj ko zapelješ v garažo/na parkirno mesto.
3. BO BO BO, mene kar bo ne zanima, mene zanima zdaj
Da si ignorant ki zanemarja hitrost razvoja že vemo. Je pa že danes električni avto primeren za 70 % vseh Slovencev in že danes je kljub ponavadi večji nakupni ceni cenejši na dolgi rok.
Pa kolikokrat moram povedat, od IZBOLJŠAVE se pravi NAPREDKA pričakujem najmanj IZENAČENJE pogojev tistega kar praviš da je SLABŠE... če praviš da je električni avto boljši od dizlaša potem pričakujem da zdrži brez "tankanja" vsaj podobno kot povprečen dizlaš ali bencinar...
Kaj pa tebi ni jasno?! Doseg je samo ENA IZMED mnogih lastnosti ki jih avto ima in če je doseg zadosten za običajno rabo, potem je pač fucking zadosten, ni nobene potrebe po nekih arbitrarnih mejah 800 km ki jih ne rabiš. Električni avto nudi mnogo prednosti: 8x nižjo ceno vožnje, boljše pospeške, boljšo krivuljo navora, nižje težišče in manjši hrup. Delaš podobno napako v sklepanju kot če bi rekel: "Ne bom uporabljal pametnih telefonov ker baterija zdrži 1 dan, medtem ko stara Nokia 3310 na tipke pa zdrži 1 teden!". To bi seveda rekel ti, jasno pa je da 99 % ljudi kljub temu uporablja pametni telefon, ne pa starih Nokij na tipke in to kljub temu da baterija na smartphonu zdrži precej manj časa. Če prednosti prevagajo slabosti, potem je tehnologija pač boljša.
Ja, redko kateri je cenejši od 12k, ampak noben električni pa NI cenejši od 12k.
Motiš se. Najbolj prodajan električni avto na svetu stane 3800 EUR.
https://www.theverge.com/2021/3/20/2234...
Še enkrat, parkiram na javni površini oz parkirišču med bloki, kam naj porabim 5 sekund da vklopim in se polni čez noč? Ne mi govorit BO, jaz jutri kupim električnega, kje ga naj jutri polnim pred blokom, mi boš pokazal kako teh 5 sekund zgleda?
Na parkirno mesto bloka inštaliraj vtičnico če lahko. Če ne moreš potem pač električni avto ni zate in ga pač ne kupi, simpl. 70 % ljudi v Sloveniji po statistiki živi v hiši, kar pomeni da imajo dostop do vtičnice, kabel je 1 meter stran na stojalu, vse kar rabiš je da ga vključiš notri. Še precej manj kot 5 sekund. Bodo pa tudi pred bloki kmalu povsod vtičnice inštalirane z strani občin, podobno kot je že po marsikaterem mestu po svetu.
Ja je ja, in meni noben električni za 13k ni všelč, kar nekaj neelektričnih pač, ti bi pa me rad prepričal da moram kot kupec ki porabi 13k vozit pol ŽNJ let grd avto.
Če ti izgled pač ni všeč, potem se pač še naprej vozi za 8 EUR na 100 km namesto da bi se za 1 EUR na 100 km kot pri električnem, jst nevem kaj naj ti drugega rečem.
Electric car fagi ste skoraj ze na podobnem nivoju kot vegani.
feryz ::
@woroh4
A ti imaš električni avto? Jaz sem ga probal. S tistimi, 2x petimi sekundami, si lahko kvečjemu rit obrišeš.
Kabel ven še nekako gre, seveda niti pod razno v petih sekundah. Nazaj dati tisto trdo, debelo žico, pa ni tako enostavno. Razen če imaš v mislih, da odpreš prtljažnik in kot prase zbašeš tisti kabel vanj.
A ti imaš električni avto? Jaz sem ga probal. S tistimi, 2x petimi sekundami, si lahko kvečjemu rit obrišeš.
Kabel ven še nekako gre, seveda niti pod razno v petih sekundah. Nazaj dati tisto trdo, debelo žico, pa ni tako enostavno. Razen če imaš v mislih, da odpreš prtljažnik in kot prase zbašeš tisti kabel vanj.
woroh4 ::
jshadlsa232 je izjavil:
To mene ne zanima, saj je tudi šparanje cenejše kot kredit na dolgi rok pa jemlješ kredit
Ga ne. Tebi je morda vseeno za 18.000 do 75.000 EUR prihranka v 15 letih(odvisno od letne kilometrine), ampak večini pa ni.
1. Ni idealen ker ga moram skor vsak dan filat in ker živim v bloku ga nimam kam priklopit na javnem parkirišču razen če z bloka kabel napeljujem dol skoz kot moron
1. Če lahko inštaliraš navadno vtičnico na parkirno mesto bloka tako kot je ponekod možno, potem je idelana izbira. Če ne, potem pač ni. Ampak 70 % ljudi v Sloveniji pa živi v hiši in ima dostop do navadne vtičnice kjer parkirajo.
2. Nikamor ga ne vozim tankat ampak to nardim usput na pumpi kjer ni gužve in nič ne tankam in napolni se v 5 min max... za razliko od električnega
Kot si povedal efektivno porabiš 5 minut časa da napolniš svoj naftni avto. Pri električnemu avtomobilu pa efektivno porabiš 10 sekund da ga napolniš (5 sekund za priklop kabla, ter 5 sekund za izklop kabla), nato se ti nafila medtem ko spiš čez noč, vse to v zavetju svojega doma. Torej naftni avto 300 sekund, električni avto 10 sekund. Kmalu tudi teh 10 sekund ne bo treba ker prihajajo indukcijski brezšični polnilci ki se vgradijo v tla in polnjenje se začne avtomatsko takoj ko zapelješ v garažo/na parkirno mesto.
3. BO BO BO, mene kar bo ne zanima, mene zanima zdaj
Da si ignorant ki zanemarja hitrost razvoja že vemo. Je pa že danes električni avto primeren za 70 % vseh Slovencev in že danes je kljub ponavadi večji nakupni ceni cenejši na dolgi rok.
Pa kolikokrat moram povedat, od IZBOLJŠAVE se pravi NAPREDKA pričakujem najmanj IZENAČENJE pogojev tistega kar praviš da je SLABŠE... če praviš da je električni avto boljši od dizlaša potem pričakujem da zdrži brez "tankanja" vsaj podobno kot povprečen dizlaš ali bencinar...
Kaj pa tebi ni jasno?! Doseg je samo ENA IZMED mnogih lastnosti ki jih avto ima in če je doseg zadosten za običajno rabo, potem je pač fucking zadosten, ni nobene potrebe po nekih arbitrarnih mejah 800 km ki jih ne rabiš. Električni avto nudi mnogo prednosti: 8x nižjo ceno vožnje, boljše pospeške, boljšo krivuljo navora, nižje težišče in manjši hrup. Delaš podobno napako v sklepanju kot če bi rekel: "Ne bom uporabljal pametnih telefonov ker baterija zdrži 1 dan, medtem ko stara Nokia 3310 na tipke pa zdrži 1 teden!". To bi seveda rekel ti, jasno pa je da 99 % ljudi kljub temu uporablja pametni telefon, ne pa starih Nokij na tipke in to kljub temu da baterija na smartphonu zdrži precej manj časa. Če prednosti prevagajo slabosti, potem je tehnologija pač boljša.
Ja, redko kateri je cenejši od 12k, ampak noben električni pa NI cenejši od 12k.
Motiš se. Najbolj prodajan električni avto na svetu stane 3800 EUR.
https://www.theverge.com/2021/3/20/2234...
Še enkrat, parkiram na javni površini oz parkirišču med bloki, kam naj porabim 5 sekund da vklopim in se polni čez noč? Ne mi govorit BO, jaz jutri kupim električnega, kje ga naj jutri polnim pred blokom, mi boš pokazal kako teh 5 sekund zgleda?
Na parkirno mesto bloka inštaliraj vtičnico če lahko. Če ne moreš potem pač električni avto ni zate in ga pač ne kupi, simpl. 70 % ljudi v Sloveniji po statistiki živi v hiši, kar pomeni da imajo dostop do vtičnice, kabel je 1 meter stran na stojalu, vse kar rabiš je da ga vključiš notri. Še precej manj kot 5 sekund. Bodo pa tudi pred bloki kmalu povsod vtičnice inštalirane z strani občin, podobno kot je že po marsikaterem mestu po svetu.
Ja je ja, in meni noben električni za 13k ni všelč, kar nekaj neelektričnih pač, ti bi pa me rad prepričal da moram kot kupec ki porabi 13k vozit pol ŽNJ let grd avto.
Če ti izgled pač ni všeč, potem se pač še naprej vozi za 8 EUR na 100 km namesto da bi se za 1 EUR na 100 km kot pri električnem, jst nevem kaj naj ti drugega rečem.
Electric car fagi ste skoraj ze na podobnem nivoju kot vegani.
Nisem noben fag in pa niti približno ne. Vegansko je neumnost ker ne dobiš vseh hranilnih snovi, električni avto pa je dejansko dober in se ti splača (razen če ves svoj čas vložiš samo v prehranjevanje se teoretično da sestaviti jedilnik ki bi bil dober, v praksi pa se 99 % veganov ne prehranjuje tako).
woroh4 ::
@woroh4
A ti imaš električni avto? Jaz sem ga probal. S tistimi, 2x petimi sekundami, si lahko kvečjemu rit obrišeš.
Kabel ven še nekako gre, seveda niti pod razno v petih sekundah. Nazaj dati tisto trdo, debelo žico, pa ni tako enostavno. Razen če imaš v mislih, da odpreš prtljažnik in kot prase zbašeš tisti kabel vanj.
Manj kot 2 krat po 5 sekund. Bencinski avto pa 300 sekund (5 minut). Veliko manj časa ti efektivno vzame filanje električnega avta. Kaj je narobe da zbašeš kabel v pritljažnik? Najbolj elegantna verzija je da imaš kabel na stojalu, in ga samo vzameš in vštekaš, v podobnem času kot vštekaš telefon. Nakup domače polnilnice te stane manj kot 500 EUR in to od slovenskega proizvajalca Metron (kar pomeni da imaš tudi garancijo v Sloveniji). V tujini pa celo samo 300 EUR.
Evo 5 sekund vklop na 1:40:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
m0LN4r ::
1. Električni avto je kljub večji nakupni ceni na dolgi rok CENEJŠI od klasičnega.Kdo pa se ima avto dandanes na dolgi rok? Ne poznam niti enega EVjasa, ki bi ga imel na dolgi rok, niti ga ne bo imel. V mislih imam 15 let+
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
woroh4 ::
jshadlsa232: Sicer pa če ne opaziš da se ves svet pomika v smeri elektrifikacije, potem moraš biti slep (ker zdej je pa to že tako obvious da ni izgovorov, recimo 10 let nazaj še ni bilo tako obvious, danes pa to ve že skoraj vsak).
m0LN4r ::
Evo 5 sekund vklop na 1:40:Tak mimgrede, ce imas tako zunaj nezavarovano vticnico. A lahk jst polnim svoj ID.3 tam ko tebe ni doma teoreticno?
Vem za kar nekaj vticnic, ki so prosto zunaj, pa bi imel 10 meterski kabel s sabo in kradel elektriko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
woroh4 ::
1. Električni avto je kljub večji nakupni ceni na dolgi rok CENEJŠI od klasičnega.Kdo pa se ima avto dandanes na dolgi rok? Ne poznam niti enega EVjasa, ki bi ga imel na dolgi rok, niti ga ne bo imel. V mislih imam 15 let+
Ne rabiš ga imeti 15 let. Vračilna doba za nekatere model je že manj kot leto (MG5 vs Volkswagen Passat, ker je dejansko nakupna cena električnega v trgovini dejansko 1k manjša od dizelskega Passata). Med električnim in bencinskim Twingom je razlike 4k, kar se povrne v 3 letih pri povprečni kilometrini. In tudi ko EV prodaš in ga menjaš za drugega ravno tako dobiš denar, EV-ji dobro držijo vrednost (kar je dobro za tiste ki jih imajo).
m0LN4r ::
Za grde avte, grdi avto nimas niti 5 let.
PS: Kuna mi je pogrizla kabel. pic** mater
PS: Kuna mi je pogrizla kabel. pic** mater
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
woroh4 ::
Evo 5 sekund vklop na 1:40:Tak mimgrede, ce imas tako zunaj nezavarovano vticnico. A lahk jst polnim svoj ID.3 tam ko tebe ni doma teoreticno?
Vem za kar nekaj vticnic, ki so prosto zunaj, pa bi imel 10 meterski kabel s sabo in kradel elektriko.
Kolikor vem to ne gre ker je avtorizirana z tvojim avtom. Tudi če bi šlo bi v parih urah lahko "nakradel" komaj za kakšen evro ali 2, ni lih da boš obogatel haha :D. Lastnik pa bi seveda videl da je bilo izvedeno polnjenje preko svojega mobilnega telefona.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
m0LN4r ::
od slovenskega proizvajalca Metron"slovenski" haha, edino kar je slovensko je embalaza in sedez podjetja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
woroh4 ::
Za grde avte, grdi avto nimas niti 5 let.
PS: Kuna mi je pogrizla kabel. pic** mater
Potem pač nabavi lepi avto kaj naj ti rečem. :D Sicer pa vračilna doba je ponavadi precej krajša od 5 let, pa tudi kadar ni prodaja avta samo pomeni da moraš od prihranka odšteti razliko med vrednostjo starega in novega, splača se še vedno.
od slovenskega proizvajalca Metron"slovenski" haha, edino kar je slovensko je embalaza in sedez podjetja.
Govoriš na pamet ali imaš kakšen dokaz za svojo trditev? Ker meni so rekli da imajo razvoj v Sloveniji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
m0LN4r ::
Sicer sem mislisl, na tiste gospodarske trofazne vticnice po kozolcih in stalah, ampak okej. Pa mislil, sem da se v 15 minutah ze da kr ornk nafilat.Evo 5 sekund vklop na 1:40:Tak mimgrede, ce imas tako zunaj nezavarovano vticnico. A lahk jst polnim svoj ID.3 tam ko tebe ni doma teoreticno?
Vem za kar nekaj vticnic, ki so prosto zunaj, pa bi imel 10 meterski kabel s sabo in kradel elektriko.
Kolikor vem to ne gre ker je avtorizirana z tvojim avtom. Tudi če bi šlo bi v parih urah lahko "nakradel" komaj za kakšen evro ali 2, ni lih da boš obogatel haha :D. Lastnik pa bi seveda videl da je bilo izvedeno polnjenje preko svojega mobilnega telefona.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
Smeti:
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
woroh4 ::
jshadlsa232: Sicer pa če ne opaziš da se ves svet pomika v smeri elektrifikacije, potem moraš biti slep (ker zdej je pa to že tako obvious da ni izgovorov, recimo 10 let nazaj še ni bilo tako obvious, danes pa to ve že skoraj vsak).
Slovenija bo leta 2030 prepovedala prodajo novih avtomomobilov na motorje z notranjim izgorevanjem:
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...
Slovenija seveda ni izjema, mnoge evropske države so napovedale podobno:
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia
Seveda pa ne samo države, tudi sami proizvajalci avtomobilov so napovedali da bodo kmalu nehali proizvajati avtomobile na notranje izgorevanje:
Ford: Po 2026 samo še hibridi in električni, po 2030 samo še električni:
https://www.theguardian.com/business/20...
https://www.nytimes.com/2021/02/17/busi...
Audi:
Po 2026 konec izdaje novih dizlov in bencinarjev, po 2033 samo še električni modeli.
Audi To Stop Making Fossil Fuel Cars By 2033; Will Launch Only Electric Models From 2026
https://www.republicworld.com/auto-news...
GM (General Motors): Po letu 2035 samo še električni
https://www.nytimes.com/2021/01/28/busi...
Jaguar: samo električno po 2025
https://www.theguardian.com/business/20...
Volvo: samo električni po 2030
https://www.reuters.com/article/us-auto...
Fiat: Samo električno po 2030.
Fiat plans to go all electric by 2030
https://thedriven.io/2021/06/09/fiat-pl...
Volkswagen: Samo električni po letu 2035.
https://www.electrive.com/2018/12/04/vo...
https://www.reuters.com/business/sustai...
Nikakor
1. Noben ne bo zadeve vrgel na smetišče, če pa jo lahko proda in mastno zasluži. Stare baterije električnih avtomobilov po tem ko odslužijo v avtomobilu imajo še vedno 70 % kapacitete in se uporabljajo za zalogo energije za solarne sisteme.
https://www.ebay.com/itm/183811813767?h...
https://www.ebay.com/itm/184497125753?h...
2. Zadevo se da reciklirati:
3. Da je garancije 8 let to NE pomeni da toliko zdrži. Podatki kažejo da avtomobilski akumulator zdrži več kot 20 let in se ga v življenski dobi vozila ne menja. Padec kapacitete je okoli 1 % na leto, kar pomeni da je po 20 letih še 80 % prvotnega dosega.
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Study claims Tesla batteries lose just 1% performance each year
https://readsector.com/study-claims-tes...
Slovenija bo leta 2030 prepovedala prodajo novih avtomomobilov na motorje z notranjim izgorevanjem:
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...
Slovenija seveda ni izjema, mnoge evropske države so napovedale podobno:
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia
Seveda pa ne samo države, tudi sami proizvajalci avtomobilov so napovedali da bodo kmalu nehali proizvajati avtomobile na notranje izgorevanje:
Ford: Po 2026 samo še hibridi in električni, po 2030 samo še električni:
https://www.theguardian.com/business/20...
https://www.nytimes.com/2021/02/17/busi...
Audi:
Po 2026 konec izdaje novih dizlov in bencinarjev, po 2033 samo še električni modeli.
Audi To Stop Making Fossil Fuel Cars By 2033; Will Launch Only Electric Models From 2026
https://www.republicworld.com/auto-news...
GM (General Motors): Po letu 2035 samo še električni
https://www.nytimes.com/2021/01/28/busi...
Jaguar: samo električno po 2025
https://www.theguardian.com/business/20...
Volvo: samo električni po 2030
https://www.reuters.com/article/us-auto...
Fiat: Samo električno po 2030.
Fiat plans to go all electric by 2030
https://thedriven.io/2021/06/09/fiat-pl...
Volkswagen: Samo električni po letu 2035.
https://www.electrive.com/2018/12/04/vo...
https://www.reuters.com/business/sustai...
WizzardOfOZ je izjavil:
Smeti:
Nikakor
1. Noben ne bo zadeve vrgel na smetišče, če pa jo lahko proda in mastno zasluži. Stare baterije električnih avtomobilov po tem ko odslužijo v avtomobilu imajo še vedno 70 % kapacitete in se uporabljajo za zalogo energije za solarne sisteme.
https://www.ebay.com/itm/183811813767?h...
https://www.ebay.com/itm/184497125753?h...
2. Zadevo se da reciklirati:
3. Da je garancije 8 let to NE pomeni da toliko zdrži. Podatki kažejo da avtomobilski akumulator zdrži več kot 20 let in se ga v življenski dobi vozila ne menja. Padec kapacitete je okoli 1 % na leto, kar pomeni da je po 20 letih še 80 % prvotnega dosega.
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Study claims Tesla batteries lose just 1% performance each year
https://readsector.com/study-claims-tes...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
m0LN4r ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Smeti:Zelene to ne zanima. Bomo pac zakopali v zemljo, malo v morje in exportirali v indijo, kjer bodo otroci lahko pingpong spilali na panelih.
Pri baterijah pa, bo to aktualno sele cez 10 let, ker jih zaenkrat se ni dovolj. Sicer pa ze zdaj obstajajo gore navadnih akumulatorjev. Tam vsaj cigani svinec ven poberejo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
3. Da je garancije 8 let to NE pomeni da toliko zdrži. Podatki kažejo da avtomobilski akumulator zdrži več kot 20 let in se ga v življenski dobi vozila ne menja. Padec kapacitete je okoli 1 % na leto, kar pomeni da je po 20 letih še 80 % prvotnega dosega.Kolko uporabnikov EVjev pa poznas, ki ima avto ze 8 let?
Ves da je med teorijo in prakso zelo velik manevrski prostor, ampak ni vazno in nic novega. Odsluzene EVje bomo transportirali v tretje drzave, iz severa na balkan in s tem se resimo smeti. Tako kot danes vozijo dol na stotisoce rabljenih dizlov in bencinarjev. S tem si severna evropa opere roke in nima nic stem.
Zakon o pozarni varnosti in norm za elektroinstalacije pa ti bodo onemogocile razne DIY zadeve, to kar pozabi, razen ce se rad gres rusko ruleto.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
woroh4 ::
Bomo pac zakopali v zemljo, malo v morje in exportirali v indijo, kjer bodo otroci lahko pingpong spilali na panelih.
Zakaj bi kdorkoli zadevo zakopal ali dal v morje če pa se iztrošene baterije električnih avtomobilov prodajajo za 1500 do 10.000 EUR (odvisno ali je majhna baterija od Nissan Leafa, ali ta velika Teslina). Povej mi kdo bi iztrošeno baterijo vrgel na odpad če pa jo lahko proda in z njo lepo zasluži? Ljudje se praktično tepejo za iztrošene baterije električnih avtomobilov in take baterije na sekundarnem trgu dosegajo vrtoglave cene. Poglej na ebay in se prepričaj. 1350 $ za en modul. V Tesli S je 18 takih modulov.
https://www.ebay.com/itm/183811813767?h...
https://www.ebay.com/itm/184497125753?h...
Tudi reciklaža baterij je profitabilen posel.
pingpong spilali na panelih.
Paneli se tudi že reciklirajo:
https://reneweconomy.com.au/australias-...
Kolko uporabnikov EVjev pa poznas, ki ima avto ze 8 let?
Precej. Ampak zakaj bi ga EN uporabnik moral imeti 8 let, pa zakaj lih 8 let. Baterija zdrži 20 let, ampak v tem času se lahko izmenjajo 2, trije , štirje, 5 ali več lastnikov. Ekologiji je povsem vseeno koliko lastnikov se izmenja vmes.
Odsluzene EVje bomo transportirali v tretje drzave, iz severa na balkan in s tem se resimo smeti.
V Sloveniji obstaja velik market za odslužene baterije električnih avtomobilov, pod market mislim da ti PLAČAJO če jim daš odsluženo baterijo. BTW če imaš kakšno ugodno odsluženo baterijo električnega avtomobila, plačam 2000 EUR, se priporočam (rabim za zalogo energije na vikendu ki je off grid).
Zakon o pozarni varnosti in norm za elektroinstalacije pa ti bodo onemogocile razne DIY zadeve, to kar pozabi, razen ce se rad gres rusko ruleto.
DIY zadeve so lahko povsem varno izvedene in v večini primerov tudi so.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
WizzardOfOZ ::
Nikakor
1. Noben ne bo zadeve vrgel na smetišče, če pa jo lahko proda in mastno zasluži. Stare baterije električnih avtomobilov po tem ko odslužijo v avtomobilu imajo še vedno 70 % kapacitete in se uporabljajo za zalogo energije za solarne sisteme.
idealist.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
woroh4 ::
Ne. Realist. Če bi bil kdo res tako neumen da bi baterijo vrgel v hosto, jo grem jaz iskat in jo prodam na Ebayu ali Facebook Marketplace za 5000 EUR in namesto njega profitiram. Sicer pa težko bi kar posameznik sam baterijo kam vrgel, ker baterije so težke 200 do 500 kg, kvečjemu servis, ampak to pa tudi ni verjetno, ker servisi pa vejo da je odpadna baterija vredna.). Ljudje na na hrvaškem pobirajo prazne plastenke po plaži in gromovjih zato ker dobijo 0,1 EUR, pa misliš da 5000 EUR vredne baterije nebi?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
woroh4 ::
Sicer sem mislisl, na tiste gospodarske trofazne vticnice po kozolcih in stalah, ampak okej. Pa mislil, sem da se v 15 minutah ze da kr ornk nafilat.Evo 5 sekund vklop na 1:40:Tak mimgrede, ce imas tako zunaj nezavarovano vticnico. A lahk jst polnim svoj ID.3 tam ko tebe ni doma teoreticno?
Vem za kar nekaj vticnic, ki so prosto zunaj, pa bi imel 10 meterski kabel s sabo in kradel elektriko.
Kolikor vem to ne gre ker je avtorizirana z tvojim avtom. Tudi če bi šlo bi v parih urah lahko "nakradel" komaj za kakšen evro ali 2, ni lih da boš obogatel haha :D. Lastnik pa bi seveda videl da je bilo izvedeno polnjenje preko svojega mobilnega telefona.
V 15 minutah se da orenk nafilat na javnih polnilnicah ki imajo po 350 kW moči (Ionity). Na takšni javni hitri polnilnici se Tesla nafila za 300 km v 15 minutah. Ampak na 11 kW nezaščiteni (nezaklenjeni) trofazni vtičnici boš pa ukradel komaj okoli 1 EUR na uro, pri 22 kW pa okoli 2 EUR na uro. Kot pravim, ne boš ubogatel od te kraje haha. Če te skrbi "kraja" daš vtičnico pod ključ. Sicer pa mislim da noben ni tok blesav da bi kradel tiste par evrov tvojega štroma in bil par ur jasno viden kako krade. 22 kW trofazna vtičnica ti napolni celotenega električnega Twinga v samo 1 uri. 22 kW trofazna vtičnica fila z hitrostjo okoli 150 km napolnjenega dosega na eno uro polnjenja. Čez noč imaš vse napolnjenno brez problema tudi pri 7 kW vtičnici.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
woroh4 ::
"Polnjenje baterije bo trajalo 13 ur in pol (domača vtičnica 2,3 kilovata), štiri oziroma osem ur na stenski polnilnici (wallbox) z močjo 3,7 oziroma 7,4 kilovata, dve uri in 10 minut na 11-kilovatni AC-polnilnici ter uro in tri minute na 22-kilovatni AC-polnilnici."
Moje finance: Električni twingo iz Revoza - 80 centov za 100 kilometrov vožnje
https://avto.finance.si/8958265/Elektri...
Seveda pa Twingo je mestni avto (kot drugi avto v družini), obstajajo pa tudi električni avtomobili z 500 km dosega, ki so lahko kot prvi avto v družini, kar tudi jasno pove na posnetku. 2:26 Hahahha ker car, "So jih proizvajalci včasih preveč povzdarjali, kot da mora biti električni avto obvezno grd". Car. :D
Moje finance: Električni twingo iz Revoza - 80 centov za 100 kilometrov vožnje
https://avto.finance.si/8958265/Elektri...
Seveda pa Twingo je mestni avto (kot drugi avto v družini), obstajajo pa tudi električni avtomobili z 500 km dosega, ki so lahko kot prvi avto v družini, kar tudi jasno pove na posnetku. 2:26 Hahahha ker car, "So jih proizvajalci včasih preveč povzdarjali, kot da mora biti električni avto obvezno grd". Car. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
Aston_11 ::
Kot si povedal efektivno porabiš 5 minut časa da napolniš svoj naftni avto. Pri električnemu avtomobilu pa efektivno porabiš 10 sekund da ga napolniš (5 sekund za priklop kabla, ter 5 sekund za izklop kabla), nato se ti nafila medtem ko spiš čez noč, vse to v zavetju svojega doma. Torej naftni avto 300 sekund, električni avto 10 sekund. Kmalu tudi teh 10 sekund ne bo treba ker prihajajo
Glede tvojega pretiravanja 5 minut in 5 sekund. BTW začel si ti, ko boš jokal, da statistika pravi drugače.
Po 5 minutah se z ICE avtom odpeljem in naredim xxx km v X času. Pa da ne razpredam dalje, da mi ni treba spati čez noč, da to naredim.
Po 5 sekundah se z EV ne odpeljem, temveč grem v hišo prespat preko noči.
če ga po 1 uri rabim za peljati nekoga na urgenco v Ljubljano, mi pokaže fakiča.
če ga po 5 sekundah poskusim odklopiti in odpeljati, mi pokaže fakiča.
če to naredim sredi noči, ker se ________ (vstavi poljubno), mi pokaže fakiča.
To je tvojih 5 sekund. in potem rabim ponovno 5 sekund, ki sicer trajajo čez noč, da je ponovno sposobnen odpeljati 100 km.
woroh4 ::
Glede tvojega pretiravanja 5 minut in 5 sekund. BTW začel si ti, ko boš jokal, da statistika pravi drugače.
Ni šlo za pretiravanje, električni avto res prikopiš v 5 sekundah, bencinski avto pa res napolniš vsaj v 5 minutah, lahko tudi več (vožnja na črpalko, čakanje v vrsti, polnjenje goriva, čakanje v vrsti, plačilo, vožnja z črpalke). Električni avto se priklopi v cca 5 skundah: poglej na posnetku na 1:40:
Po 5 minutah se z ICE avtom odpeljem in naredim xxx km v X času. Pa da ne razpredam dalje, da mi ni treba spati čez noč, da to naredim.
Spiš ponoči tako ali tako, tudi sedaj ko imaš bencinarja spiš ponoči. Telefon ravno tako filaš ponoči. Sicer pa point je da na letni ravni velika večina uporabnikov potrebuje več časa za polnjenje bencinarja, kot pa rabi za polnjenje električnega avta.
Po 5 sekundah se z EV ne odpeljem, temveč grem v hišo prespat preko noči.
Če se ti mudi, potem EV omogoča napolnitev za 300 km v 15 minutah. Ampak 99 % časa pa ga filaš čez noč, ker je vseeno koliko časa rabi, važno je samo to da je zjutraj poln.
če ga po 1 uri rabim za peljati nekoga na urgenco v Ljubljano, mi pokaže fakiča.
Noup, ni fakiča. Imaš 150 km v eni uri na 22 kW domači polnilni postaji. Recimo da si avto pripeljal domov čist prazen, kar je precej malo verjetno glede na to da ima 500 km dosega. Ampak recimo da pripelješ domov z 0 % baterije. V eni uri se ti nafila za 150 km na domači polnilnici 22 kW. Če rabiš še prej, v 5 minutah dobiš 100 km dosega na javni polnilnici.
To je tvojih 5 sekund. in potem rabim ponovno 5 sekund, ki sicer trajajo čez noč, da je ponovno sposobnen odpeljati 100 km.
Dosegi modernih električnih so 500 km in več. Na začetku ti pove.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
Mato989 ::
Če lahko inštaliraš navadno vtičnico na parkirno mesto bloka tako kot je ponekod možno, potem je idelana izbira. Če ne, potem pač ni. Ampak 70 % ljudi v Sloveniji pa živi v hiši in ima dostop do navadne vtičnice kjer parkirajo.
Torej lahko končno zaključiva, da za mene idealen ni ker ne dosega mojih zahtev, niti objektivno tvojih idej kdaj bi naj bil "idealen"
Kot si povedal efektivno porabiš 5 minut časa da napolniš svoj naftni avto. Pri električnemu avtomobilu pa efektivno porabiš 10 sekund da ga napolniš (5 sekund za priklop kabla, ter 5 sekund za izklop kabla), nato se ti nafila medtem ko spiš čez noč, vse to v zavetju svojega doma. Torej naftni avto 300 sekund, električni avto 10 sekund. Kmalu tudi teh 10 sekund ne bo treba ker prihajajo indukcijski brezšični polnilci ki se vgradijo v tla in polnjenje se začne avtomatsko takoj ko zapelješ v garažo/na parkirno mesto.
Ja, zanemarjaš pa dejstvo da moram vsak dan kot imbecil ponavljat priklope kot da nimamo dovolj gadgetov in rabimo še avto
Kaj pa tebi ni jasno?! Doseg je samo ENA IZMED mnogih lastnosti ki jih avto ima in če je doseg zadosten za običajno rabo, potem je pač fucking zadosten, ni nobene potrebe po nekih arbitrarnih mejah 800 km ki jih ne rabiš. Električni avto nudi mnogo prednosti: 8x nižjo ceno vožnje, boljše pospeške, boljšo krivuljo navora, nižje težišče in manjši hrup. Delaš podobno napako v sklepanju kot če bi rekel: "Ne bom uporabljal pametnih telefonov ker baterija zdrži 1 dan, medtem ko stara Nokia 3310 na tipke pa zdrži 1 teden!". To bi seveda rekel ti, jasno pa je da 99 % ljudi kljub temu uporablja pametni telefon, ne pa starih Nokij na tipke in to kljub temu da baterija na smartphonu zdrži precej manj časa. Če prednosti prevagajo slabosti, potem je tehnologija pač boljša.
Odlična primerjava, ravno zato se vsak dan uporabniki smartphonov PIZDIJO nad dolgoživostjo baterije in se PROIZVAJALCI trudijo da izboljšajo le-to... in to hočem jaz od proizvajalcev baterij
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Aston_11 ::
woroh4 ::
Ja, zanemarjaš pa dejstvo da moram vsak dan kot imbecil ponavljat priklope kot da nimamo dovolj gadgetov in rabimo še avto
1. Priklaplja kmalu ne bo treba več, ker bo na voljo indukcijsko brezžično polnjenje. Zapelješ v garažo in se ti polni avtomatsko brez da bi rabil priklapljat.
2. Koliko imaš ti keša da ti je vseeno za 1000 do 5000 € prihranka na leto (odvisno od kilometrine)? Večina ljudi bo rade volje priklopila zato da bo prišparala toliko denarja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 110417 (43710) | Boštjan_Q |
» | Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 56109 (47627) | Comandante |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 129844 (89909) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33701 (30232) | bluefish |