» »

Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika in družbo)

Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika in družbo)

««
3 / 11
»»

feryz ::

Ne, jaz grem najprej v štacuno po liter mleka.
Čez eno uro po sladoled.
Nato zmanjka kofeta in moram spet.
Glih kofe skuham in ugotovim, da je čikov zmanjkalo.
In tako dalje, vsak dan, vsaj 5x na dan.

In ja, vsakič z avtom. Plačam pa celo rešto davkov za to, tako da niti ne rabim imeti slabe vesti. Če bi že imel namen imeti jo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

z0mbie ::

feryz je izjavil:

Ne, jaz grem najprej v štacuno po liter mleka.
Čez eno uro po sladoled.
Nato zmanjka kofeta in moram spet.
Glih kofe skuham in ugotovim, da je čikov zmanjkalo.
In tako dalje, vsak dan, vsaj 5x na dan.

In ja, vsakič z avtom. Plačam pa celo rešto davkov za to, tako da niti ne rabim imeti slabe vesti. Če bi že imel namen imeti jo.


Huh, ti si pa ze ektremen primer, pa sem mislil, da je vsak dan hoditi v trgovino po 50kg robe malo za luno (oz. slab izgovor).
That, in its essence, is Fascism - ownership of Government by an
individual, by a group, or by any other controlling private power.
Franklin D. Roosevelt v posmeh Tomažu Štihu

feryz ::

Če greš po 50 kg robe, jo 40 kil vržeš stran. Kupuje se tisto kar rabiš, ne tisto kar je v akciji.

49106 ::

Narcisoidi ponavadi nimajo slabe vesti.

showsover ::

feryz je izjavil:

Če greš po 50 kg robe, jo 40 kil vržeš stran. Kupuje se tisto kar rabiš, ne tisto kar je v akciji.

No, idealno je, da se kupuje se tisto, kar rabiš IN je v akciji in v količinah, kjer so (ocenjeni) datumi porabe prej kot poteče rok. Smo kar preračunani, ne vem, če ravno toliko iz dejanske potrebe kot iz fascinacije, tudi (vsaj jaz) ne maramo po trgovinah hodit in se gužvat in to.

WizzardOfOZ ::

z0mbie je izjavil:

In vozniki na slovenskih cestah niso civilizacijska pridobitev ampak konkretna idiokracija, korak nazaj v cloveskem razvoju.

Slovenija je korak nazaj v človeškem razvoju. Kr poglej si odraz naroda na oblasti od leta 1989 naprej. :))

feryz je izjavil:

Če greš po 50 kg robe, jo 40 kil vržeš stran. Kupuje se tisto kar rabiš, ne tisto kar je v akciji.


Ne drži. Enkrat na mesec greš v trgovino, kupiš vse kar rabiš za cel mesec (+ mogoče še malo rezerve, če je le ta v akciji) in potem ne hodiš več cel mesec v trgovino.
In tja greš z avtom, ker pripelješ cel prtljažnik naenkrat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Hemi426 ::

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Kar 3 nesreče kolesarjev s nelrilagojeno hitrostjo.

Silici ::

To so ti trije, ki so zgubili vozniško za avtomobil zaradi previsoke hitrosti.

Gagatronix ::

Eni imamo trgovino 50 metrov stran pa ne budaliramo z avtomobili. :))

koyotee ::

Fak moln4r prav v vsaki temi mori ;((
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

z0mbie ::

koyotee je izjavil:

Fak moln4r prav v vsaki temi mori ;((


That, in its essence, is Fascism - ownership of Government by an
individual, by a group, or by any other controlling private power.
Franklin D. Roosevelt v posmeh Tomažu Štihu

PrimoZ_ ::

feryz je izjavil:

Ne, jaz grem najprej v štacuno po liter mleka.
Čez eno uro po sladoled.
Nato zmanjka kofeta in moram spet.
Glih kofe skuham in ugotovim, da je čikov zmanjkalo.
In tako dalje, vsak dan, vsaj 5x na dan.

In ja, vsakič z avtom. Plačam pa celo rešto davkov za to, tako da niti ne rabim imeti slabe vesti. Če bi že imel namen imeti jo.


LOL, bedak.
Dvojni.

Utk ::

Tako zaposlen biznismen pa tako izgublja čas v faking trgovini.

PrimoZ_ ::

Točno to.

PrimoZ_ ::

jshadlsa232 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

kuall je izjavil:

Drgač pa video je en tak bullshit, katere jaz ne morem gledat. Prvič glasek ima kot en peder. Drugič povedal ni nič, kar nisem že prej vedel. Tretjič, če bi si pogledal vsak tak debilen video bi moral presedet več in bi si škodil pri zdravju, raje grem ven migat kot gledat te pederske videe.:D Četrtič, dolgočasen je.
Baje v blokih, nekateri rabijo vsaj 10 minut, da spravijo kolo ven iz kleti in nazaj not.
Razumem soseda, ki sta bila okol 70 let pa sta sla pes, ker na kolo pac vec nista mogla, sta pa imela cel dan cajt se sprehajat in sta komot sla po kilo kruha v merkator pa ce je trajalo cel dopoldan. Jaz sem pa v istem casu bil na treh koncih v mestu. Ortoped, fasunga, posta, fertik. S kolesom bi trajalo pol dneva, pa v tej vrocini bi moral menjati 3 gate.

Sej zato pa imajo take ideje samo neuporabna srenja:

- hipiji na socialki,
- studenti,
- NGOji,
- EU politiki pri koritu.


Jaz imam take ideje pa ne pašem v tvoje kategorije.
Samo nisem snežinka.

Res da v Sloveniji trenutno infrastruktura še pogosto šepa ampak to se lahko uredi.
Ceste se da predelati v odlične kolesarske poti.

showsover je izjavil:

shadeX je izjavil:

Kje točno si dobil idejo, da si avta ne morem privoščit?


Če potrebuješ kredit potem si stvari nemoreš privoščiti. Privoščiš si lahko samo tisto kar lahko danes plačaš. Kredit je tudi močan indikator da kupuješ avto izven cenovnega razreda ki si ga lahko privoscis.

Been there. Best life lesson.

Eh, brez kreditov 'vse obstane', še preko neta ti v goltanec tlačijo potrošniškega za karkoli že pač želiš. Ti samo na polno jemlji kredit (popravek: več njih) in lepo plačuj obroke, od zdaj do 'večnosti' za karkoli že pač. Tako si najbolj(e) naoljen zobniček sistema.


To kako reklamirajo kredite je odličen indikator da jih ne rabiš.
Bolj je stvar nepotrebna, bolj jo je treba reklamirati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PrimoZ_ ()

feryz ::

Utk je izjavil:

Tako zaposlen biznismen pa tako izgublja čas v faking trgovini.
Oksimoron.

Machete ::

feri, davki nimajo ničesar z vestjo. To je kot, da bi rekel, da si lahko navadna pizda od človeka ali navadn baraba, vmes pa hodiš k spovedi. Taka dejanja bodo čez 50 ali 100 let popolnoma zavržena in družbeno delikventna. Dobro, da te ne bo takrat več. Lahko pa bi se malo bolj izkakzal s svojo prisotnostjo med nami ostalimi Sozemljani, četudi ne boš zato nagrajen finančno. Eno je biti čuječe in razumno bitje, ki se popravlja in raste z družbenimi in svetovnimi razemrami, eno pa je biti navaden drekač, ki lahko dela kar hoče, ker plačuje davke in ne krši zakonov.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

flameir ::

M-XXXX je izjavil:

z0mbie je izjavil:

Comandante je izjavil:

Sicer nimam nic proti kolesarjem, edino fino bi bilo da bi jim prepovedali voznjo po cesti, ker ovirajo promet.


Ja, pa zaracunati voznjo v Ljubljani (v visini 4x voznja z avtobusom za vsakega v avtomobilu) znotraj kroga ze nerezidente, ker ovirate promet.


Ta fotka je tak glup bullshit.
Jo lahko dam kontra.
Na sliki 5 avtobusov in koliko prostora vzamejo ter 1 avto in koliko prostora vzame tisti avto.
Uglavnem avti so 50x manjši, varčnejši...

Aja to pa ni več cool primerjava ker ne ustreza ne realnosti katera ta fotka predstavlja.


Tvoj komentar seveda ne drži v nobeni točki. Se niti ne bom trudil razlagat, ker takim pač ni pomoči.

feryz ::

Machete je izjavil:

feri, davki nimajo ničesar z vestjo.
Davki nimajo ničesar z vestjo (kar, seveda, ni res), njih poraba pa bi morala imeti.
Ampak seveda nima, ali pa vesti ni. Rezultat je v obeh primerih enak.

Evo, javni podatki lanskoletne "gazele" in rezultat porabe, tudi mojih, davkov. Podjetje, seveda, spada med nedotakljive za obisk financerjev. Bi bilo zanimivo videti, katere svetovalne pogodbe so plačali in komu.


Zato je tudi trkanje na vest drugim, ker ne gonijo bicikla da jim od jajc teče, hinavsko do konca.
Vsak naj svojo filozofijo fura, ker je tudi obdavčena vsaka drugače.
Biciklisti plačajo praktično nič, avtomobilisti so obdavčeni do fundamenta.
Tako namreč tudi poskrbimo za naravo. Baje. Milijarde davkov od avtov in cest, davki od CO2..., gredo direktno v ekologijo. Baje, seveda.

shadeX ::

Mike_Rotch je izjavil:

shadeX je izjavil:

Kje točno si dobil idejo, da si avta ne morem privoščit?


Če potrebuješ kredit potem si stvari nemoreš privoščiti. Privoščiš si lahko samo tisto kar lahko danes plačaš. Kredit je tudi močan indikator da kupuješ avto izven cenovnega razreda ki si ga lahko privoscis.

Been there. Best life lesson.


Sicer je tole malo offtopic, ampak tole ni ravno res. Primer:

Če bi 12 mesecev nazaj kupil Teslo 3 za 50 jurjev na keš, bi imel danes Teslo 3 vredno mogoče 40 jurjev v najboljšem primeru.

Če bi v istem času kupil Teslo 3 na lizing, dal 10k pologa za 40k pa kupil delnice od Tesle, bi danes imel teslo vredno 40 jurjev in 90k na trgovalnem računu.


Moj nasvet ne velja za "špekulante" in investitorje. Je nasvet za povprečnega slovenca, ki si zna privoščiti materialno dobrino samo s kreditom in se zanašat da bo njegova verzija v prihodnosti to zmogla odplačat. Mislim, da nas je kar veliko padlo v to jamo. Te pa strezni, ko ugotoviš da za to odločitvijo nisi stal ti ampak si samo program družbe. Minuta tišine za tiste, ki potrošniške kredite jemajo celo življenje brez da bi to spoznali, po drugi strani pa jokajo kako ne morejo preživet.

Takih ljudi je že zaskrbljujoče preveč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

WizzardOfOZ ::

feryz je izjavil:

Zato je tudi trkanje na vest drugim, ker ne gonijo bicikla da jim od jajc teče, hinavsko do konca.
Vsak naj svojo filozofijo fura, ker je tudi obdavčena vsaka drugače.
Biciklisti plačajo praktično nič, avtomobilisti so obdavčeni do fundamenta.
Tako namreč tudi poskrbimo za naravo. Baje. Milijarde davkov od avtov in cest, davki od CO2..., gredo direktno v ekologijo. Baje, seveda.


Enako kot trkanje na vest, da naj se vsi vozijo z elektro avtomobili. Na koncu bo država dobila veliko manj trošarin ker ne bo prodala goriva in bo morala nabiti trošarine na elektriko in v končni fazi bo elektrika na 100km prišla enako kot sedaj pride nafta ali bencin. Pol bodo pa šele videli kok EV jajca stanejo v resnici. Dokler jim vsi ostali plačujemo za elektriko, se lahko poceni vozijo,...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Miki N ::

Ko bereš take "novice" dobiš občutek, da so politiki sveta iznašli napredno tehnologijo, ki uravnava podnebje neposredno iz pobranih davkov. Direktno. Planetarni A/C ki dela na ekspanzijo vašega keša. Več dnarja daš, bolje dela - kako točno ... a tu se pa "novica" konča. Daj, tlačan!

Comandante ::

Meni se dopade, da se lahko kamorkoli peljem v klimatiziranem avtu. Bicikl je kul ko si dijak ali student, potem pa odrastes in enkrat ugotovis da je avto bolj uporaben, razen ce si mestni hipster, ki v zivljenju ne potrebuje osebnega avtomobila, ker klosari po svetu s stopom in prevozi. Ce to funkcionira zate, super. Eni imamo drugacne potrebe.

Avto imam registriran in zavarovan, financno je smiselno, da ga cim vec vozim. Ima 200kkm, gonil ga bom vsaj se enkrat toliko, oziroma dokler ne razpade. Amortizacije je minimalno, goriva spije 6 litrov in letno delam po 30kkm+, kar pomeni da me na kilometer stane smesno malo.

Torej ceneje, hitreje in bolj prakticno od vsakega javnega prevoza, pa se po vez kokte in gajbo pira lahko grem, ker ima prtljaznik.

Vsakemu svoje.

Zgodovina sprememb…

aborko ::

kar pomeni da me na kilometer stane smesno malo.

Na meter pa še 1000x manj! Res absurdno malo. Hmm ... al bi mogoče kakšno drugo matriko vzeli? Eno takšno, ki je omejena? Kaj pa izgubljen čas letno, ko moraš dodatno še v fitnes ali kam drugam se razmigati, ker ne greš s kolesom? Aja ne hodiš v fitnes, ne rabiš rekreacije, sej res ... vez kokte in plato pira :)
Res ti ne zavidam, 30k+ km letno, koliko dni na leto je to sedenja v avtu? 3k+ EUR u luft vsako leto samo za pleh. No sej čez mejo delaš, ima se može se, sam cajt pa, tega pa ne dobiš nazaj, tko ko potne. Ampak ja...vsakemu svoje, no v teoriji vsaj, dokler ignoranca enih ne posega v osnovne pravice drugih.
Govora je o pretirani uporabi avta, avto je že še nuja, vsaj za večino, ampak te pomehkužene izgovore brati, kako je vroče, kako je dež in take cvetke, da rabiš 10 min da dobiš kolo iz kolesarnice. Za take obstaja el. kolo in palerina. Idealno za kratke razdalje. El. kolo v vročini kot je zdaj, je super, lepo ti piha, prideš suh kot poper na cilj. Alternativa pa je da si v razgretem avtu šopaš klimo, zavzemaš prostor, smradiš in porabljaš absurdno energije ko za svojih 80kg premikaš zraven še 1,5 tone pleha. Seveda s slednjim ne narediš nič zase, nič za družbo, nič za svojo denarnico in vsekakor manj kot nič za okolje. Pač mentaliteta ljudi, nekaj egoizma ter seveda...ni ga čez komot.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

Comandante ::

aborko je izjavil:

kar pomeni da me na kilometer stane smesno malo.

Na meter pa še 1000x manj! Res absurdno malo. Hmm ... al bi mogoče kakšno drugo matriko vzeli? Eno takšno, ki je omejena? Kaj pa izgubljen čas letno, ko moraš dodatno še v fitnes ali kam drugam se razmigati, ker ne greš s kolesom? Aja ne hodiš v fitnes, ne rabiš rekreacije, sej res ... vez kokte in plato pira :)
Res ti ne zavidam, 30k+ km letno, koliko dni na leto je to sedenja v avtu? 3k+ EUR u luft vsako leto samo za pleh. No sej čez mejo delaš, ima se može se, sam cajt pa, tega pa ne dobiš nazaj, tko ko potne. Ampak ja...vsakemu svoje, no v teoriji vsaj, dokler ignoranca enih ne posega v osnovne pravice drugih.
Govora je o pretirani uporabi avta, avto je že še nuja, vsaj za večino, ampak te pomehkužene izgovore brati, kako je vroče, kako je dež in take cvetke, da rabiš 10 min da dobiš kolo iz kolesarnice. Za take obstaja el. kolo in palerina. Idealno za kratke razdalje. El. kolo v vročini kot je zdaj, je super, lepo ti piha, prideš suh kot poper na cilj. Alternativa pa je da si v razgretem avtu šopaš klimo, zavzemaš prostor, smradiš in porabljaš absurdno energije ko za svojih 80kg premikaš zraven še 1,5 tone pleha. Seveda s slednjim ne narediš nič zase, nič za družbo, nič za svojo denarnico in vsekakor manj kot nič za okolje. Pač mentaliteta ljudi, nekaj egoizma ter seveda...ni ga čez komot.

Iz tvojega posta lahko razberem neko sovraznost. Cemu? A je tezko razumeti, da imamo ljudje razlicne potrebe? A zdaj bomo hejtali ljudi, ki pijejo kokto in pivo?

Poglej, sem zelo zaposlen clovek. Imam sluzbo, firmo, (vsaj) tri casovno zahtevne hobije in otroka. Pogosto sem v pogonu po 16 ur na dan, tudi vec. Da to funkcionira, moram delovati casovno ucinkovito, in avto je tukaj prva in resnicno edina izbira. Celoten dan si splaniram vnaprej, da ga izkoristim maksimalno ucinkovito. Brez avta ne gre.

Sluzbo imam 60km stran. A naj hodim s kolesom? Ne bo slo. Tudi ce bi imel cas, mi na kraj pameti ne pade, da bi se cvrl na soncu. Imam fitnes v kleti lastne hise, ni potrebe. Tudi smradim ne z avtom kaj dosti, vozim bencinarja, ne traktor. Mojega izpuha ne vohas. Koliko casa porabim v avtu je moja, ne tvoja stvar. Sdm si ze izracunal da se mi splaca. Poleg tega imam avto, s katerim uzivam v voznji.

Tako da ja. Vozi se ti s kolesom, jaz se bom z avtom (ker v resnici nimam alternative), pa pustiva drug drugega na miru.

Mike_Rotch ::

Iz tvojega posta lahko razberem neko sovraznost. Cemu? A je tezko razumeti, da imamo ljudje razlicne potrebe? A zdaj bomo hejtali ljudi, ki pijejo kokto in pivo?


Nope, potrebe imamo vsi iste.

Poglej, sem zelo zaposlen clovek. Imam sluzbo, firmo, (vsaj) tri casovno zahtevne hobije in otroka. Pogosto sem v pogonu po 16 ur na dan, tudi vec. Da to funkcionira, moram delovati casovno ucinkovito, in avto je tukaj prva in resnicno edina izbira. Celoten dan si splaniram vnaprej, da ga izkoristim maksimalno ucinkovito. Brez avta ne gre.


Saj noben ne pravi, da moraš biti brez avta. Pravimo, da je argument o učinkoviti porabi časa bullshit. Pešačenje in kolesarjenje je sicer počasnejše, ampak multitaskaš tako, da je pod črto oboje bolj časovno učinkovito kot avto.

Miki N ::

Ja samo ne pri 120 km na dan - to je že spoštljiva dnevna tura! :))

aborko ::

Iz tvojega posta lahko razberem neko sovraznost. Cemu?

Ni sovražnosti, je bil smajli vmes... tudi jaz pijem kokto in pivo, delam v tujini in vozim bencinarja. Bolj je bilo bistvo, da si si zračunal, kaj se tebi splača, kaj je tebi udobno, a pogosto interesi in udobje posameznika niso najboljši za družbo kot celoto, zato se take stvari dodatno obdavčijo. In avti, gorivo so kr obdavčeni, vendar še očitno preveč poceni, da lahko uporabiš argument poceni klimatizirane vožnje par km. In ja, dokler ni alternativ, nimamo kej piskat. Tudi ko so alternative, je izbira čisto tvoja, jst za razliko od ekofašistov in tudi kakega pop tv, ki so šli SUVe snemat v mesto in jih spraševat kaj delajo v mestu, tega zavedam. Vsakemu svoje, večina ljudi bo izbrala najbolj priročno varianto prevoza, na njihovo slabo vest, skrb za okolje in družbo ne gre računati.
Take stvari bi se morale sistemsko reševati, pa ne samo z obdavčitvami, če pobereš toliko davkov, imaš da drugje subvencioniraš (v Italiji vem da so subvencionirali nakup koles med korono), gradiš infrastrukturo, pa ne mislim dodatna parkirna mesta...

profii ::

Velik problem je slaba infrastruktura.
-Kolesa pred pol trgovinami nimaš kje parkirat.
-Kolesarske poti so, pa jih spet ni, potem gredo na drugo stran ceste, potem malo po cesti....
-Če padeš z naše kolesarske poti, padeš pod trolo...
Ipd.

Kolesarjenje je bolj podobno samomorilski misiji, kakor sproščujoči vožnji in alternativi avtomobilu.

Vetrpiha ::

profii je izjavil:

Velik problem je slaba infrastruktura.
-Kolesa pred pol trgovinami nimaš kje parkirat.
-Kolesarske poti so, pa jih spet ni, potem gredo na drugo stran ceste, potem malo po cesti....
-Če padeš z naše kolesarske poti, padeš pod trolo...
Ipd.

Kolesarjenje je bolj podobno samomorilski misiji, kakor sproščujoči vožnji in alternativi avtomobilu.

Ali pa x kilometrov po glavni cesti in nato kaki kilometer po njivi ter se nato peiključi nazaj na isto cesto. Vmes pelje še mimo ilegalnega odpada in je to to.

Silici ::

Nedolgo nazaj sem govoril o pametnih bojlerjih ki bi jih upravljal distributer električne energije, pojavil se je tudi stranski pozitiven efekt: zaradi nižje temperature v bojlerju bi se prihranilo približno 300Wh na bojler na dan, kar pomeni free energija za 30km z e-biciklom ali 7.5km na člana 4 članske drućine ;).

ajdov2 ::

showsover je izjavil:

shadeX je izjavil:

Kje točno si dobil idejo, da si avta ne morem privoščit?


Če potrebuješ kredit potem si stvari nemoreš privoščiti. Privoščiš si lahko samo tisto kar lahko danes plačaš. Kredit je tudi močan indikator da kupuješ avto izven cenovnega razreda ki si ga lahko privoscis.

Been there. Best life lesson.

Eh, brez kreditov 'vse obstane', še preko neta ti v goltanec tlačijo potrošniškega za karkoli že pač želiš. Ti samo na polno jemlji kredit (popravek: več njih) in lepo plačuj obroke, od zdaj do 'večnosti' za karkoli že pač. Tako si najbolj(e) naoljen zobniček sistema.

PS: V resnici varčevanje že dolgo ni več vrlina.

Namen kredita je, da se človeka zasužnji oziroma lažje nadzoruje.

showsover ::

ajdov2 je izjavil:

Namen kredita je, da se človeka zasužnji oziroma lažje nadzoruje.

Menda obstajajo alternative; sicer je zanimivo, da se ljudje pustijo tako enostavno zasužnjiti oziroma lažje nadzorovati, izgleda, da niti ni tako zelo moteče v realnem svetu, nasprotno.

Mike_Rotch ::

Namen kredita je, da se človeka zasužnji oziroma lažje nadzoruje.


Nah, namen kredita za kreditodajalca je zaslužek.

Za kreditojemalca pa kredit lahko pomeni večjo svobodo. Razpolagaš lahko z denarjem, ki ga nimaš.

Raptor F16 ::

En me je enkrat vprašal zakaj se kljub stanovanju v ljubljani sploh vozm z avtom tu in tam.

1. Preden s trolo z vsemi prestopanji pridem na drugi konec ljubljane me to stane celo uro.

2. Taksi je predrag, cca 13 eur za vožnjo na drug konec ljubljane

3. Ko grem nabavit, nabavim v en šus več stvari in zarad tega rabim gepek.

Kamorkoli je treba it nekaj hitro uredit bom prej prispel z avtom kot peš, s kolesom, busom

In pa seveda nisem vezan na uro.

Jaz sem si izračunal strošek avta na kilometer. To je cca 25-30 centov, fair enough, da se mi niti na bus ne splača.

Da, vozim se z avtom ampak ne vsak dan plus ko grem z avtom si pot splaniram tako da v en dan opravim več opravkov. Torej...

Avto ti pomaga biti učinkovit s časom. Če pa se ima kdo čas cel dan jajcat s kolesom in busom, pa neka izvoli. Jaz vem da bi v tem primeru cel dan preživel v tranzitu.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

feryz ::

Trola ni alternativa avtu. To se ve. Ampak kar gonijo eno in isto.

Gagatronix ::

Trola bi bila cisto komot alternativa avtu, ce folk v Ljubljani ne bi bil blentav in rinil povsod kamor se da in kamor se ne da z avtomobili.

Comandante ::

Gagatronix je izjavil:

Trola bi bila cisto komot alternativa avtu, ce folk v Ljubljani ne bi bil blentav in rinil povsod kamor se da in kamor se ne da z avtomobili.

Slovenija ni samo Ljubljana. V bistvu je Slovenija za veliko vecino prebivalstva popolno nasprotje Ljubljane.

A mislis da si nekdo iz Lovrenca na Pohorju lahko kaj pomaga z javnim prevozom? Ali pa nekdo iz Vurberka?

Vecina Slovencev zivi nekje, kjer je javni prevoz popolnoma neuporaben, ce ne neobstojec.

njyngs ::

Comandante je izjavil:


Slovenija ni samo Ljubljana. V bistvu je Slovenija za veliko vecino prebivalstva popolno nasprotje Ljubljane.


To boš težko dopovedal 300k LJ-udem, ki so sveto prepričani, da preostalih cca 1,7mio lahko enakovredno z javnim prevozom ali kolesom opravlja svoje dnevne opravke.

Sam imam zadnja leta zaradi selitve srečo, da lahko večino opravkov in poti v službo opravim peš ali s kolesom. Seveda pa za ostale stvari prav pride avtomobil. Prej, ko sem bil doma na deželi... well - na žalost si lahko kolo koristil samo za gibanje/prosti čas.

Vsako prevozno sredstvo ima svoj namen in svoj use-case - ki pa je odvisen od posameznika ter njegovega kraja bivanja ne pa od (pol)resnice enega ali drugega forumaša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

feryz ::

Tudi v Ljubljani trola ni alternativa. Stoji v isti koloni kot avto.
Z avtom še lahko zaviješ v manj prometno ulico, trola pa ima začrtano stanje v koloni.

Miha 333 ::

Mike_Rotch je izjavil:

Namen kredita je, da se človeka zasužnji oziroma lažje nadzoruje.


Nah, namen kredita za kreditodajalca je zaslužek.

Za kreditojemalca pa kredit lahko pomeni večjo svobodo.

Dolg ne more predstavljati večje svobode, kvečjemu manjšo.

WizzardOfOZ ::

Silici je izjavil:

Nedolgo nazaj sem govoril o pametnih bojlerjih ki bi jih upravljal distributer električne energije, pojavil se je tudi stranski pozitiven efekt: zaradi nižje temperature v bojlerju bi se prihranilo približno 300Wh na bojler na dan, kar pomeni free energija za 30km z e-biciklom ali 7.5km na člana 4 članske drućine ;).


Še bolje, bicikl vežeš z elektromotrorjem pa si poganjaj, da boš imel toplo vodo v bojlerju. Prihranek bo bistveno večji, pa še bolj zdravo bo v stanovanju gonit, kot pa po cestah zasmrajenih z izpuhi avtomobilov.

njyngs je izjavil:

To boš težko dopovedal 300k LJ-udem, ki so sveto prepričani, da preostalih cca 1,7mio lahko enakovredno z javnim prevozom ali kolesom opravlja svoje dnevne opravke.


Zakaj se recimo vam iz podeželja ne da dopovedat, da če 20 ljudi v ljubljani vpije, vozte se s kolesom, da to ni 300k ljubljančanov?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Hemi426 ::

Mike_Rotch je izjavil:

Namen kredita je, da se človeka zasužnji oziroma lažje nadzoruje.


Nah, namen kredita za kreditodajalca je zaslužek.

Za kreditojemalca pa kredit lahko pomeni večjo svobodo. Razpolagaš lahko z denarjem, ki ga nimaš.


Tako, kot tudi avtomobil pomeni veliko večjo svobodo, ne?
Za državo, naftna podjetja in mehanike je namen zaslužek, za voznika pa veliko večja svoboda. Razpolagaš lahko z mobilnostjo, ki je drugače nimaš.

Pa upam, da ne boš sedaj pridigal o okolju, poluciji in zdravju, ker če si te posredne pojme sposoben izpostavit pri uporabi avta in da ne vidiš, da kredit isto potegne za sabo večjo pasivnost človeka pri npr. kršitvah pravic v službi, pri zmanjšanju zaposlitvene mobilnosti, posledično tudi manjše vlaganje vase,itd, si izjemno ozkogled/hipokritičen/fanatičen podpornik določenih agend..

Je pa sistem isto naravnan za potrebo kreditiranja, kot za uporabo avta za vsaj 70% državljanov.

Invictus ::

Gagatronix je izjavil:

Trola bi bila cisto komot alternativa avtu, ce folk v Ljubljani ne bi bil blentav in rinil povsod kamor se da in kamor se ne da z avtomobili.

Problem Ljubljane niso Ljubljančani, ampak ostali... 150k dnevnih migrantov...

Če bi Ljubljana uspela narediti P+R kot se spodobi, in zaračunati ne-Ljubljančanem vožnjo v notranji krog, bi bilo prometa precej manj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

in zaračunati ne-Ljubljančanem vožnjo v notranji krog, bi bilo prometa precej manj...

Jaz sem takoj za, pod pogojem, da se Ljubljančanom zaračuna vožnja izven njihovega notranjega kroga, ker oni pa povsod drugod delajo probleme in gužvo. Zakaj bi imeli dvojna merila?

Silici ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Silici je izjavil:

Nedolgo nazaj sem govoril o pametnih bojlerjih ki bi jih upravljal distributer električne energije, pojavil se je tudi stranski pozitiven efekt: zaradi nižje temperature v bojlerju bi se prihranilo približno 300Wh na bojler na dan, kar pomeni free energija za 30km z e-biciklom ali 7.5km na člana 4 članske drućine ;).


Še bolje, bicikl vežeš z elektromotrorjem pa si poganjaj, da boš imel toplo vodo v bojlerju. Prihranek bo bistveno večji, pa še bolj zdravo bo v stanovanju gonit, kot pa po cestah zasmrajenih z izpuhi avtomobilov.

njyngs je izjavil:

To boš težko dopovedal 300k LJ-udem, ki so sveto prepričani, da preostalih cca 1,7mio lahko enakovredno z javnim prevozom ali kolesom opravlja svoje dnevne opravke.


Zakaj se recimo vam iz podeželja ne da dopovedat, da če 20 ljudi v ljubljani vpije, vozte se s kolesom, da to ni 300k ljubljančanov?


Če hočeš bit zeleno osveščen, napeli si cev izpuha v kabino za dodatno filtriranje, pol se bomo pa pogovarjali o tvojih opcijah.

feryz ::

Prelagaš odgovornost na kupce. Kupiš tak avto, kot ga lahko.
Teži proizvajalcem, naj naredijo avto z nič izpusti. Ampak uporaben in dostopen. Ne EV šara.

Invictus ::

Utk je izjavil:


Jaz sem takoj za, pod pogojem, da se Ljubljančanom zaračuna vožnja izven njihovega notranjega kroga, ker oni pa povsod drugod delajo probleme in gužvo. Zakaj bi imeli dvojna merila?

Od kje tebi ideja, da se cel kup Ljubljančanov vozi v zistih zahojenih selih ?!?!?!

V Ljubljano se pa vozi cel kup ljudi iz zahojenih sel, jih lahko identificiramo že tukaj po postih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

feryz ::

Gre za recipročnost, če nisi še opazil. Sela gradijo Ljubljano, če smo že pri tem.
Kopice birokratov v Ljubljani pomenijo namreč delovna mesta z nič dodane vrednosti in ogromno stroški.

Utk ::

Če bi šel kdaj ven iz svojega sela (ki ga nekateri imenujejo tudi Ljubljana), bi opazil, da vas je povsod.
««
3 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058109122 (69187) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25628024 (24555) bluefish
»

Motorne in električne rikše v Sloveniji? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
30530989 (27930) hojnikb
»

Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27780050 (71974) AštiriL

Več podobnih tem