» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
52 / 55
»»

Utk ::

Slopek je izjavil:

Utk, če ne drugega, mi kot poznavalec povej, kaj se dogaja z vozili VW koncerna? Cupra born 231hp 2023/8000km za 30k? Ravno za toliko tudi Id4 pro performance 2022/30.000km. Kaj je razlog tako drastičnemu padcu cen in zakaj se toliko teh vozil prodaja po letu, dveh uporabe?

Ne vem zakaj bi dal več za borna, če je pa nov, morda z nekaj manj opreme, cenejši.
Id4 pa če je ful cenejši, ima najbrž manjšo baterijo od novega. V Nemčiji so jih par let nazaj skoraj zastonj delili, obrok je stal tolk kot si prišparal na gorivu, zdaj to prihaja ven iz lizinga.

stara mama ::

Utk je izjavil:

stara mama je izjavil:

Js mislim, da je tvoja mentaliteta bolj tista, ki je zastarela in neprilagodljiva

Se pravi je po tvoje prav, da audi še naprej dela iste avte v isti tovarni? Ker po nekem čudežu jih bojo ljudje kar začeli kupovat, in to po 20% višji ceni, da bo kaj dobička.

Seveda bojo, tud po 50% višji ceni, če bo treba.
Rabiš sam dost dober izgovor (pomanjkanje čipov, vojne, ukrajina, poplave, naravne katastrofe, ....you pick!!)
In ovce pograbijo vse, ker vrjamejo vsakemu medijskemu pompu, tako kot ti.
Smo že večkrat vidli.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Kalavala ::

"Ovce" kupijo avto takrat ko ga rabijo, stare mame pa pametujejo v "gostilnah".

stara mama ::

Gostilne niso moja domena, to ve vsak ki me vsaj bežno pozna,
avto mam pa trenutno en viška, če slučajno rabiš, po razumni ceni.
Kupljen takrat, ko se vsi mal ustrašijo in so posledično popusti.
Tud mojemu prejšnjemu je ob nabavi dizelgejt mal ruknil dol ceno, pol jo je pa covid obdobje spet pognalo navzgor.
Ko da bi trgoval kripto :)
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

In za električarje nikol ni blo pravga časa, mogoče v koronskem obdobju pred inflacijo, ko so bili BMW i3 s ceno že na 10k, (ostala ponudba pa praktično neobstoječa) potem se je pa zarad elektro-evforije katapultirala navzgor.

Majo pa preprodajno ceno zelo v buli, ker jih vsak lastnik zelo preveč ceni, potencialni lastnik pa premalo.
Na nobenem šoder-hofu lokalnih dilerjev (še) ne vidiš električarjev (le kaka izjema, bolj poskusno)
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Utk ::


Majo pa preprodajno ceno zelo v buli, ker jih vsak lastnik zelo preveč ceni, potencialni lastnik pa premalo.

Ne razumem. So zdaj električni prepoceni ali predragi?

Na nobenem šoder-hofu lokalnih dilerjev (še) ne vidiš električarjev (le kaka izjema, bolj poskusno)

To pa ne vem, ne hodim tam naokoli kaj dost. To je bolj scena za vas, kupce rabljenih dizlov, ki iščete "nove" garje vsaka 3 leta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

stara mama ::

Utk je izjavil:


Majo pa preprodajno ceno zelo v buli, ker jih vsak lastnik zelo preveč ceni, potencialni lastnik pa premalo.

Ne razumem. So zdaj električni prepoceni ali predragi?

Bralno in funkcionalno nerazumevanje, ker zakonitosti trga pozna še vsak osnovnošolec.
Tebi bomo pa z veseljem posredovali na dvorišče odslužene električarje, ko se bojo začeli nabirat, ker jih niti noben balkanec ne bo hotel več povohat.
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

Ja bodite malo konsistentni. En dan nabijate, da so električni predragi, drug dan, da so prepoceni, ker jih itak nihče noče. Dajte se odločit.
Tiste odslužene elektičarje bom pa z veseljem prevzel, ni panike, to mi obljubljate že 5 let, pa še enga nisem dobil za tista 2 jurja.

Slopek ::

Tako. Odločil sem se za preizkušeno Kio e Niro. Vzel bi letnik 23, torej je nov model. Pripeljati ga mislim iz Nemčije v svoji režiji.

V Sloveniji plačam tistih nekaj 10evrov, pokasiram subvencijo in to je to. Prav razumem?

Doma potem potrebujem eno polnilno postajo. Je vseeno koga pokličem za postavitev?

gile ::

Je bolj par 100€ stroška v RS. Vsakemu novopečenemu EVjašu predlagam: probi kšn teden preživet z navadno šuko ali 3f kablom (če glih ni 100 let stara napeljava), če ti ne znese, še vedno lahko nabaviš polnilnico. Na šuko čez noč dobiš not za več kot 100 km, s 3f pa 100km vsake 3 ure.

Reaper ::

3 faze na 16 A so 11 kW. Dobra ura je 100 km, 3 ure so 200+ km v mojem primeru (Tesla Model 3).

Slopek ::

Reaper je izjavil:

3 faze na 16 A so 11 kW. Dobra ura je 100 km, 3 ure so 200+ km v mojem primeru (Tesla Model 3).

Sem zda prebral nekaj tvojih objav o Tesli, pa vidim, da si full zadovoljen. Nisem pa prišel da tja, da bi zvedel, kateri letnik. Vem pa da ni LR in da ne pogrešaš.

gile ::

3x16 za avto, še 3x mal za TČ, pa še 3x mal za pečico, pa še 3x mal za neki...pa na 3x20 varovalkah, kolkr mam sam v bajti, lahko hit zmanjka...zato mam na 3f kablu 3x10, kar znese za cca 3 ure 100km. Imam pa dva EVja, en na šuko, drugi na 3f, kater pač bolj nuca v danem trenutku

Reaper ::

Slopek je izjavil:

Reaper je izjavil:

3 faze na 16 A so 11 kW. Dobra ura je 100 km, 3 ure so 200+ km v mojem primeru (Tesla Model 3).

Sem zda prebral nekaj tvojih objav o Tesli, pa vidim, da si full zadovoljen. Nisem pa prišel da tja, da bi zvedel, kateri letnik. Vem pa da ni LR in da ne pogrešaš.


Letnik 2024, Highland posodobitev, RWD, se pravi mala baterija in zadnji pogon. Za naše potrebe je avto super. Dnevne vožnje po mestu, občasne vožnje v LJ, kakšen izlet. Poraba zdaj poleti na avtocesti, po omejitvah, se pravi Avtopilot na 130 km/h oz. čez tunele 100 km/h, okvirno 14 kWh. Supercharger imaš zdaj v vseh "vogalih" države in prideš komot do cilja na skrajnem delu države, po vsej verjetnosti tudi še nazaj domov. Avta ne tiščim na polno niti ga ne vozim za tovornjaki, vozim ga enako kot dizla. Kupil sem ga pa zato, ker so bili ICE, klasični hibrid in EV vsi s ceno v rangu 1000 € recimo. Pri Tesli sem za ta denar dobil največ opreme, ki je meni osebno pomembna in dobre vozne lastnosti. Za dolge ture z veliko prtljage, ker pač otroci, imam še dizl karavana. Bi se pa upal iti na te daljše tudi s Teslo, le kolilino prtljage bi moral ustrezno reducirati. Je pa to moj prvi EV. Na začetku imaš neko anksioznost glede dometa, potem narediš določeno število kilometrov in vidiš da ni potrebe po strahu. Te pa avto tudi dovolj zgodaj opozori, če ne boš prišel do cilja in da je potrebno polniti oz. znižati hitrost vožnje itd. Jaz sem si potem uredil še 2 kartici za druge polnilnice, ker je dobro imeti nek backup, na SC je pri nas v času dopustov recimo v LJ kar gužva. Polnim pa skoraj ves čas doma, zadnje tedne uporabljam SUpercharger, ker sem si s točkami aktiviral brezplačno polnjenje za 5000 km.

Ima pa tudi Tesla svoje slabosti, ni senzorjev za parkiranje, včasih smešno delovanje brisalcev, pa še kakšna malenkost se najde.

Slopek ::

Hvala za poročanje. Ja vzel si preverjeno zadevo in to novo, pa že težko gre kaj narobe.

Vsi tisti katerim omenim EV odkimavajo, ampak sem se odločil. Strošek avtomobila se mi zdi pač tu mač in res nisem toliko avto navdušenca, da bi v 10 letih za vožnjo in lastništvo danes 20k vrednega dizla, plačal 45-50k.
Za na hitro je pa pri hiši še en starejši mali Francoz in skuter. Uf, to s Francozom se lepo bere, a naj mu bo. Čeprav jaz njega, ne on mene :|

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

Reaper ::

Jaz sploh nisem veliko razlagal. Ožja družina je vedela, da gledam v tej smeri, seveda je bilo milijon razlogov proti in nobenega za. Na koncu sem se odločil sam in kupil kot se mi je zdelo prav. Seveda mi ni žal. Vsak pri sebi razčisti kaj mu ustreza glede na dano situacijo/uporabo. Če misliš, da boš z EV lagodno shajal ga vzemi, sploh ker delaš veliko kilometrov. Vzami takšnega, ki ti omogoča, da prideš do želene destinacije in nazaj + nekaj rezerve za zimske dni. Za realne dosege EV-jev poglej spletno stran EV database, imaš praktično vsak EV, ki je na voljo s podatkom o realnem dosegu v različnih vremenskih pogojih.

Če boš gledal starejši Model 3 malo pobrskaj po spletu, da dobiš takšnega s TČ, potem imajo nekaj posodobljeno nostranjost itd. Tule imaš vse podatke za Model 3 pred prenovo: https://tesla-info.com/guide/tesla-mode...

Imaš tudi za ostale modele, kar ti je pač zanimivo. Če seveda gledaš Teslo. Imaš pa tudi druge EV-je, ki bodo ravno tako dobro opravljali delo, odvisno od želj in razpoložljivih finančnih sredstev.

Vidim zdaj, da si gledal e-Niro. No, boš videl in poročal. Kolikor sem gledal enega Angleža, ki je testiral različna vozila, med drugim tudi Niro-ta, Ioniq 5, Model 3 itd. Mislim, da je potem kupil Nirota na avkciji, da vidi če se mu EV obnese in ker je bil poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Reaper ()

a_borlak ::

Kie ne bi uvažal, ker so težave z uveljavljanjem garancije pri nas (KMAG). Je potrebno imeti vso servisno zgodovino (kar ni sporno), zahtevajo celo kopije računov in še kaj znajo najti, vse, da se izognejo garanciji. Hyundai je bolj popustljiv, druge znamke tudi.

Slopek ::

Reaper, kolega prav tako menja avto, pa je bila debata. Se ne oziram na mnenja tistih, ki izkušnje nimajo. Seveda gledam točno to, da me pripelje v obe smeri, brez priklopa. To znese nekaj manj kot 250km. Od tega 160km na AC, ostalih 90 pa klasika od 50-90. Cesta je precej ok.

Pregledal sem vse, kar imam na razpolago, oziroma tudi vse te teste in pravim, razočaranje, za razočaranjem in na koncu je ostala KIA Niro. Vse ostalo v tem cenovnem razredu je slabše. Teslo3, pa dobim za ta denar z slabšim izhodiščem, pa je tudi nekako izpadla. Bolje novejšo Kio z manj prevoženimi, si mislim, glede na to, da kilometrina bo hitro poskočila. Pa seveda tudi glede vsega drugega, kar prinaša novejša izdelava in manjša obraba.

Preveriti moram samo pri kiji, kako je s to garancijo. Avto bo imel vse papirje, pa ne vidim kje bi bil problem. Sploh, ker je prvi lastnik KIA salon. No, bomo videli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

Reaper ::

Preveri, ker so baje komplikatorji pri KMAG. Kiam, kupljenim v Sloveniji, še vedno ne deluje mobilna aplikacija recimo. Izgleda pa prenovljeni Niro kar luštkan. Boš povedal kako bo šlo.

Jaz imam relacijo dobrih 200 km služba in nazaj. Pridem z okvirno pol baterije tam in nazaj. Je pa 95 % trase avtocesta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Reaper ()

Slopek ::

Reaper je izjavil:

Preveri, ker so baje komplikatorji pri KMAG. Kiam, kupljenim v Sloveniji, še vedno ne deluje mobilna aplikacija recimo. Izgleda pa prenovljeni Niro kar luštkan. Boš povedal kako bo šlo.

Jaz imam relacijo dobrih 200 km služba in nazaj. Pridem z okvirno pol baterije tam in nazaj. Je pa 95 % trase avtocesta.


A do KIA zares tako komplicira s tem?
Nič, to bo treba to zares preveriti.

Delaš torej malo manj km.kot jaz, imaš pa več AC. Kar vem, je na AC poraba največja, torej bi tvojih dobrih 100km avtoceste, lahko primerjal z mojimi 120km, kjer je AC recimo 75km? Pa gotovo ta poraba in doseg zdaj, pozimi v mrazu, pa bo manj, ampak še vedno dovolj zate, če je tako kot praviš. Super.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

Gambino ::

Nekaj zanimivega za prebrati, LINK

Reaper ::

Slopek je izjavil:

Reaper je izjavil:

Preveri, ker so baje komplikatorji pri KMAG. Kiam, kupljenim v Sloveniji, še vedno ne deluje mobilna aplikacija recimo. Izgleda pa prenovljeni Niro kar luštkan. Boš povedal kako bo šlo.

Jaz imam relacijo dobrih 200 km služba in nazaj. Pridem z okvirno pol baterije tam in nazaj. Je pa 95 % trase avtocesta.


A do KIA zares tako komplicira s tem?
Nič, to bo treba to zares preveriti.

Delaš torej malo manj km.kot jaz, imaš pa več AC. Kar vem, je na AC poraba največja, torej bi tvojih dobrih 100km avtoceste, lahko primerjal z mojimi 120km, kjer je AC recimo 75km? Pa gotovo ta poraba in doseg zdaj, pozimi v mrazu, pa bo manj, ampak še vedno dovolj zate, če je tako kot praviš. Super.


Ja, pravijo, da z njimi nimajo najboljših izkušenj. Glede aplikacije so neodzivni in kot kaže nimajo že nekaj let to interesa urediti.

Ta primerjava bi bila na mestu ja. Hitrosti nad okvirno 110 km/h naj bi bile bolj požrešne za vozilo. VČeraj regionalne ceste, omejitve večinoma 90 km/h, ostalo nekaj naselij po 50 km/h, relacija slabih 50 km, poraba 9 kW/h na 100 km. Pozimi tudi pridem na avtocesti teh 200 km komot ampak s kakšne 30 - 35 % baterije namesto okvirno 50 %. To je vse pri 130 km/h. Če se boš vozil 110 km/h bo rezerva še večja. Domet, ko je toplo, zmanjšaj za kakšne 20 % in dobiš okvirni domet pozimi.

m0LN4r ::

A so kaki EVji kot id.7 ali id.7 tourer, ki so kot karavan vecji kot model 3, ampak ne SUV style
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

miha98 ::

Reaper je izjavil:

Preveri, ker so baje komplikatorji pri KMAG. Kiam, kupljenim v Sloveniji, še vedno ne deluje mobilna aplikacija recimo. Izgleda pa prenovljeni Niro kar luštkan. Boš povedal kako bo šlo.

Jaz imam relacijo dobrih 200 km služba in nazaj. Pridem z okvirno pol baterije tam in nazaj. Je pa 95 % trase avtocesta.

Kupi BMW ali MB....

PARTyZAN ::

Od ground up električnih karavanov je trenutno poleg ID7 na voljo še Taycan Cross/Sport Turismo. Čakamo še na A6 E-tron.

Od low effort (deljena platforma z ICE) električnih karavanov je pa najcenejši MG5, pol maš pa še razne polizdelke kot so novi BMW i5, Peugeot e-308SW in Astra Electric Sports Tourer (Peugeot in Opel si delita platformo).

hojnikb ::

Letos tudi pride karavanska izvedba MG4, tko da se splača počakat še na to varjanto... MG5 je res outdated..
#brezpodpisa

Sparkxl ::

MG je taki kitajski šrot, da ga še kitjaci nočejo. Tržni delež tam je mizerni. Daj razsvetli nas...zakaj točno bi se splačalo počakati na ta polizdelek, ki ga še kitajci nočejo?

tomaz- ::

to tudi mene zanima - nonstop nabijaš od MG - vozil po Italiji letos .. OMG, ne pipnem niti s palco več..

Sparkxl ::

Če pa ne nabija o tem polizdelku, pa nabija o onem tadrugem...dacia spring. Ki je spet taki šrot, da je niti romuni nočejo. Bil letos tam nekaj dni...ob tem da je vsaki drugi avto na cesti dacia, sem videl točno 1 springa.

Reaper ::

Dacia Spring je pol avta. Za večja mesta recimo OK, za vožno po AC pa za moje pojme samomor v čakanju.

Znamk
e vozil, ki EV stvari rinejo na ICE platformo, zaenkrat sem dobre zadeve slišal samo o Hyundai Konah, ostalo je biljo bolj švoh. Če ne iz HW vidika pa z vidika SW, kjer ti SW ne omogoča osnovnih možnost kot je recimo urnik polnjenja ali omejitev polnjenja itd.

MB EV-ji so baje OK, vsaj višji rang, so pa to krave ki so neprimerno dražje od primerljive Tesle oz. v rangu Modela S in X. BMW cen nisem gledal detajlno je pa najbolj podobna zadeva. Sem z M3 čisto zadovoljen in nimam prav nobene potrebe, da bi gledal BMW i4, ki je v osnovni verziji 20.000 EUR dražji od vstopnega Modela 3. Opreme nisem šel primerjati, ker je že razlika v ceni smešna. Da ne omenjam, da i4 v tej verziji nima matričnih žarometov, nima brezstičnega vstopa v vozilo, brezžičnega polnilca za telefon, ogrevanih zadnjih sedežev, sem siguren da tudi ventilacije prednjih sedežev ne, itd....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Reaper ()

stara mama ::

Čudno, ker sem imel že v 10 let stari seriji 1 brezkontaktni vstop.
Ekologija™ in Trajnost™

Reaper ::

Kar sem tu pogledal v konfiguratorju je na seznamu dodatne opreme, ki jo lahko izbereš. Lahko da sem gledal kaj narobe. VW ima recimo zagon vozila brez ključa za doplačilo. KeyEasy in KeylessGo sta dve različni zadevi, ki jih tržijo in jih hitro med seboj pomešaš. To vem iz prve roke, ker smo ne dolgo nazaj konfigurirali VW avto višjega cenovnega razreda in je bilo treba pravilno poklikati te opcije.

m0LN4r ::

PARTyZAN je izjavil:

Od ground up električnih karavanov je trenutno poleg ID7 na voljo še Taycan Cross/Sport Turismo. Čakamo še na A6 E-tron.

Od low effort (deljena platforma z ICE) električnih karavanov je pa najcenejši MG5, pol maš pa še razne polizdelke kot so novi BMW i5, Peugeot e-308SW in Astra Electric Sports Tourer (Peugeot in Opel si delita platformo).

Id.7 bi naj bil Passat karavan, bi blo pocas fajn ce dajo ven tut kaj bolj ljudskega kot golf varianta v E izvedbi, ki ni glih 5 metrov.
Al je octavia combi kot EV ze zunaj?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

PARTyZAN ::

ne.

deco16 ::

Ne mudi se jim, beri nočejo. Po drugi strani pa lahk jokajo da so prodajne številke slabe in še naprej razvijajo ICE. ID.2 pa zavljačujejo itd ...

Sej vedo kaj folk kupuje, sej niso slepi. Vsak korak je skrbno premišljen...

Sparkxl ::

Ja veš da. Eden redkih, ki so v tej zgodbi skrbno razmislili, je toyota. In se z bogatimi dobički režijo vsem, ki so šli fanatično v eko zgodbe in delajo kolosalni minus. Če že, so začeli letos skrbno premišljevati

Webmojster ::

Sparkxl je izjavil:

Ja veš da. Eden redkih, ki so v tej zgodbi skrbno razmislili, je toyota. In se z bogatimi dobički režijo vsem, ki so šli fanatično v eko zgodbe in delajo kolosalni minus. Če že, so začeli letos skrbno premišljevati


Pa saj imajo Priusa (ta novi celo zgleda dokaj solidno) za EKO ljubelje

Gregor P ::

In Toyotin hibrid je praktično tudi edino kar bi sam kupil v tem trenutku časa oz. "zelenem" prehodnem obdobju.:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

Sparkxl je izjavil:

MG je taki kitajski šrot, da ga še kitjaci nočejo. Tržni delež tam je mizerni. Daj razsvetli nas...zakaj točno bi se splačalo počakati na ta polizdelek, ki ga še kitajci nočejo?


Očitno se ne prodajajo tko slabo...


Year Sales Total production
China UK Germany Thailand Australia
2022 2,685[35] 37,562[36]
2023 11,186[37] 21,715[33] 13,263[38] 4,833[39] 3,134[40] 152,337[41]

Samo enga modela (MG4)

tomaz- je izjavil:

to tudi mene zanima - nonstop nabijaš od MG - vozil po Italiji letos .. OMG, ne pipnem niti s palco več..


In kaj točno je narobe z njim po tvojem mnenju? Mind you, tole je v evropi praktično najcenejši EV v golf klasi....

Sparkxl je izjavil:

Če pa ne nabija o tem polizdelku, pa nabija o onem tadrugem...dacia spring. Ki je spet taki šrot, da je niti romuni nočejo. Bil letos tam nekaj dni...ob tem da je vsaki drugi avto na cesti dacia, sem videl točno 1 springa.


Shocking... Šel si čez rural romunijo in ni blo električne igrače za mesto.... Just shocked...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Gregor P ::

hojnikb je izjavil:


Sparkxl je izjavil:

Če pa ne nabija o tem polizdelku, pa nabija o onem tadrugem...dacia spring. Ki je spet taki šrot, da je niti romuni nočejo. Bil letos tam nekaj dni...ob tem da je vsaki drugi avto na cesti dacia, sem videl točno 1 springa.


Shocking... Šel si čez rural romunijo in ni blo električne igrače za mesto.... Just shocked...
... le tako mimogrede, tam je bila električna Dacia že v štartu veliko cenejša kot pri nas; nimam pa informacij, koliko so jih dejansko prodali.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Sparkxl ::

hojnikb je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

MG je taki kitajski šrot, da ga še kitjaci nočejo. Tržni delež tam je mizerni. Daj razsvetli nas...zakaj točno bi se splačalo počakati na ta polizdelek, ki ga še kitajci nočejo?


Očitno se ne prodajajo tko slabo...


Year Sales Total production
China UK Germany Thailand Australia
2022 2,685[35] 37,562[36]
2023 11,186[37] 21,715[33] 13,263[38] 4,833[39] 3,134[40] 152,337[41]

Samo enga modela (MG4)

tomaz- je izjavil:

to tudi mene zanima - nonstop nabijaš od MG - vozil po Italiji letos .. OMG, ne pipnem niti s palco več..


In kaj točno je narobe z njim po tvojem mnenju? Mind you, tole je v evropi praktično najcenejši EV v golf klasi....

Sparkxl je izjavil:

Če pa ne nabija o tem polizdelku, pa nabija o onem tadrugem...dacia spring. Ki je spet taki šrot, da je niti romuni nočejo. Bil letos tam nekaj dni...ob tem da je vsaki drugi avto na cesti dacia, sem videl točno 1 springa.


Shocking... Šel si čez rural romunijo in ni blo električne igrače za mesto.... Just shocked...


Kako ruralno romunijo bog te nima rad....5 dni v centru bukarešte...1 komad.

Zakaj pa ti ne kupiš tega MG šrota če je taki absolutni best buy in ga namesto tega tiščiš čisto vsakemu ki samo omeni da kupuje pleh?

Opcije sta samo 2: ali te MG plačuje, ali pa si samo prilagojeni program. Ni tretje varjante

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

hojnikb ::

Gregor P je izjavil:

hojnikb je izjavil:


Sparkxl je izjavil:

Če pa ne nabija o tem polizdelku, pa nabija o onem tadrugem...dacia spring. Ki je spet taki šrot, da je niti romuni nočejo. Bil letos tam nekaj dni...ob tem da je vsaki drugi avto na cesti dacia, sem videl točno 1 springa.


Shocking... Šel si čez rural romunijo in ni blo električne igrače za mesto.... Just shocked...
... le tako mimogrede, tam je bila električna Dacia že v štartu veliko cenejša kot pri nas; nimam pa informacij, koliko so jih dejansko prodali.

tam je blo 10k€ subvencije..

Sparkxl je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

MG je taki kitajski šrot, da ga še kitjaci nočejo. Tržni delež tam je mizerni. Daj razsvetli nas...zakaj točno bi se splačalo počakati na ta polizdelek, ki ga še kitajci nočejo?


Očitno se ne prodajajo tko slabo...


Year Sales Total production
China UK Germany Thailand Australia
2022 2,685[35] 37,562[36]
2023 11,186[37] 21,715[33] 13,263[38] 4,833[39] 3,134[40] 152,337[41]

Samo enga modela (MG4)

tomaz- je izjavil:

to tudi mene zanima - nonstop nabijaš od MG - vozil po Italiji letos .. OMG, ne pipnem niti s palco več..


In kaj točno je narobe z njim po tvojem mnenju? Mind you, tole je v evropi praktično najcenejši EV v golf klasi....

Sparkxl je izjavil:

Če pa ne nabija o tem polizdelku, pa nabija o onem tadrugem...dacia spring. Ki je spet taki šrot, da je niti romuni nočejo. Bil letos tam nekaj dni...ob tem da je vsaki drugi avto na cesti dacia, sem videl točno 1 springa.


Shocking... Šel si čez rural romunijo in ni blo električne igrače za mesto.... Just shocked...


Kako ruralno romunijo bog te nima rad....5 dni v centru bukarešte...1 komad.

Zakaj pa ti ne kupiš tega MG šrota če je taki absolutni best buy in ga namesto tega tiščiš čisto vsakemu ki samo omeni da kupuje pleh?

Opcije sta samo 2: ali te MG plačuje, ali pa si samo prilagojeni program. Ni tretje varjante


Mogoče zato, k že mam 2 avta in nerabim še tretjega? I know, nora ideja vem...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Sparkxl ::

Ne, ni nora ideja. Spring in MG sta najboljše kaj je svet sposoben sproducirati. Torej zakaj si lastiš 2 slabša primerka od teh 2? Pa še tako neverjetno ugodna sta? Praktično zastojn...po tvojem vsakofakingdnevnem nabijanju

hojnikb ::

Ne lastim si ne enega ne drugega, k nimam potrebe po takšnih avtomobilih. Če ti kaj nepaše o nabijanju... Imam noro idejo... spreglej :)
#brezpodpisa

Kalavala ::

Še več, tako kot 90% folka ki tu nabija, nimaš niti Ev. Noro.

Slopek ::

Ja sej to. Taki so sploh biseri. Zato, je zame pomembno, da se napiše kaj kdo vozi.

Za MG sem napisal večkrat. Največji problem, kjer sem nehal avto gledati, je bila omemba fantomskega zaviranja, ki je po navedbah lastnikov, precej pogost pojav. MG se ne odziva. Bo pa gotovo nov model boljši. Ali pa tudi ne.

hojnikb ::

Kdo je reku da nimam EVja?:))

Ja sej to. Taki so sploh biseri. Zato, je zame pomembno, da se napiše kaj kdo vozi.


"A morem nujno prtisnat roko na vroč stedilnik, da vem da se pri tem opečem?"

Car reviewerje tudi ne jemljete resno, k si avtomobilov ne lastijo osebno?

Eni ste res tko posebne sorte, da vas se na prilagojenem programu nočejo prenasat :))

Za MG sem napisal večkrat. Največji problem, kjer sem nehal avto gledati, je bila omemba fantomskega zaviranja, ki je po navedbah lastnikov, precej pogost pojav. MG se ne odziva. Bo pa gotovo nov model boljši. Ali pa tudi ne.


Te zadeve se da izklopit, tko kot pr vsaki drugi znamki.. In fantomsko zaviranje ni problem samo MGja, ampak se kaksne druge bolj premium znamke. Če bi pa rad da te avto sam fura okol, potem pač reč mamci, da te okol vozi v cliotu.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Magic1 ::

Za kaj pa imaš avto? Da te po jajčkih čoha?
Magic

hojnikb ::

Zato da shitbox slotecharji v luft skačejo, k s morejo vsak dan vozit na siht v passat b5.5 al pa clio mk2... Glasni in hejterji pa kot da majo v garazi 3x GT2 RS :))
#brezpodpisa

Magic1 ::

Jaz se v službo vozim s el. kolesom, ko pa vreme ne sodeluje, mi je pa dost ravno s kakšnim avtom grem. 500€ na mesec pa lahko porabim bolje, kot za kakršnokoli novo drago gajbico. Tisti, ki se pa mora vsak dan res nujno dosti vozit, si pa naj že sam naračuna, kaj se mu splača.
Magic
««
52 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058126645 (86710) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25632886 (29417) bluefish

Več podobnih tem