Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
Utk ::
Ti se nič ne učiš, ti že vse veš, samo iščeš potrditev, da ti ne bo treba dat jajc na tnalo in kupit EV, čeprav veš, da je to edino smiselno.
Sploh če imaš hišo ali pa celo še elektrarno (ali je tudi za to jajc zmanjkalo?).
Sploh če imaš hišo ali pa celo še elektrarno (ali je tudi za to jajc zmanjkalo?).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Kalavala ::
https://beqtechnology.com/en/blog/the-1...
14 najboljših EV po Consumer reports. Zanimivo da Tesla ni ravno v vrhu. Y nabrala 72%, trojke pa sploh ni med prvimi 14.
14 najboljših EV po Consumer reports. Zanimivo da Tesla ni ravno v vrhu. Y nabrala 72%, trojke pa sploh ni med prvimi 14.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalavala ()
Slopek ::
Ti se nič ne učiš, ti že vse veš, samo iščeš potrditev, da ti ne bo treba dat jajc na tnalo in kupit EV, čeprav veš, da je to edino smiselno.
Sploh če imaš hišo ali pa celo še elektrarno (ali je tudi za to jajc zmanjkalo?).
To ti govorim. Vse sem napisal, ampak ti ne prebereš.
Seveda se učim. Do včeraj sem bil za dizla, zdej pa....se pogovarjamo an? Nič še nisem kupil. Problem je, ker mi odgovarjaš na nekaj, kar sploh ne sprašujem. Pravim, to kar potrjuješ sam. Ne bereš.
Verjemi, da sem v enem dnevu prebral in pogledal tolk testov, da je glava res polna.
https://beqtechnology.com/en/blog/the-1...
14 najboljših EV po Consumer reports. Zanimivo da Tesla ni ravno v vrhu. Y nabrala 72%, trojke pa sploh ni med prvimi 14.
Niro je moja druga izbira, ampak za 10 let, bi samo Long range.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
Utk ::
Problem je, ker mi odgovarjaš na nekaj, kar sploh ne sprašujem.
Sej v tem je problem. Ti si se prepričal, da baterije po 10 letih crknejo, totalno, to si prebral v Lady ali slišal za šankom, torej mora bit res. In na to ti ne bi smeli odgovarjat, ker tega niti ne sprašuješ, ti to veš.
Zakaj ti ne odgovoriš meni kar sem te že 3x vprašal. Če to veš, zakaj sploh gledaš električne avte?
kow ::
https://beqtechnology.com/en/blog/the-1...
14 najboljših EV po Consumer reports. Zanimivo da Tesla ni ravno v vrhu. Y nabrala 72%, trojke pa sploh ni med prvimi 14.
Consumer reports so precej anti tesla. Ne bi jih jemal prevec resno. Dokler podrobno ne prestudiras kriterijev, so take lestvice itak brez veze.
Avte je itak zelo tezko ocenjevati, ker si moras vzeti veliko casa, da prestudiras prednosti/slabost vsakega modela. Recimo tale Ioniq 6, je vizualno precej grd avto. Razlog je ravno dober range, ker so dizajn mocno podredili aerodinamicnosti. Bojda se ne prodaja najbolje in je 5tka veliko popularnejsa pri kupcih. Ali drugace, je prakticen avto zaradi rangea ter hkrati neprakticen za tovor, ker ni dovolj skatlast. Kaj je pomembneje, je odvisno od posameznika.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Slopek ::
Bedak. To sem izvedel med poizvedovanjem, recimo. Pravim, da nimam pojma o avtih, že petič zapored, pa še kar ne bereš.
Utk ::
To sem izvedel med poizvedovanjem, recimo.
Narobe si izvedel.
Pravim, da nimam pojma o avtih
Pa še trudiš se, da bi pri tem ostalo.
Utk ::
Ti si popolna antireklama za EV
Jaz sem ti dal linke na teste, kjer človek z realnimi avti testira to kar tebe skrbi.
Ti si kopiral nek text iz Lady, morda je bil celo Sun.
In potem sem jaz bedak...
Kdo je potem pameten zate?
Je pa res, da je treba imet nek minimalni iq, če hočeš razumet tisto tabelo. Vsi ga ne dosegajo zgleda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Slopek ::
Seveda si. Tvoj način je povsem neustrezen zame. Vsi ostali normalno povejo, ti nekaj nabijaš. Nisi mi pač v pomoč, hvala.
S tem, da sploh ne prebereš prvega posta, niti ostalega in ne upoštevaš mnogih faktorjev v debati. Potem pa uletiš. Dej še odlet.
S tem, da sploh ne prebereš prvega posta, niti ostalega in ne upoštevaš mnogih faktorjev v debati. Potem pa uletiš. Dej še odlet.
Utk ::
Vsakega si skenslal, ki ti je karkoli napisal. Ker pišeš bedarije.
O tem kar bi te zares moralo zanimat glede EV sploh nisi nič vprašal.
Tvojih nebuloz se mi pa res ne da vseh brat. Sem pa prebral, da si že pred 2 leti odprl isto temo, najbrž je boš čez 2 spet. Kar bi bilo najbrž še najbolj pametno. Morda se ta čas kaj naučiš.
O tem kar bi te zares moralo zanimat glede EV sploh nisi nič vprašal.
Tvojih nebuloz se mi pa res ne da vseh brat. Sem pa prebral, da si že pred 2 leti odprl isto temo, najbrž je boš čez 2 spet. Kar bi bilo najbrž še najbolj pametno. Morda se ta čas kaj naučiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Slopek ::
Vsakega si skenslal, ki ti je karkoli napisal. Ker pišeš bedarije.
O tem kar bi te zares moralo zanimat glede EV sploh nisi nič vprašal.
Tvojih nebuloz se mi pa res ne da vseh brat. Sem pa prebral, da si že pred 2 leti odprl isto temo, najbrž je boš čez 2 spet. Kar bi bilo najbrž še najbolj pametno. Morda se ta čas kaj naučiš.
Nisem nič odpiral, zastavil sem samo nekaj vprašanj, ampak potem je to stalo. Zdaj je pa čas. Ampak kaj se bom opravičeval tebi?
Skenslam pa tistega, ki sploh ne prebere in potem pride z rešitvijo v stilu: sem gledal enkrat na tubi, da je ql. In tak je bil eden, drugi si pa ti. Pegasus mi je pa recimo predlagal nek nov jajc v prihodu, pa nisem niti odgovarjal, ker, če ne bere prvič, zakaj sploh....
Aja...dej mi prosim povej, kaj bi moral vprašati o EV tu na forumu, pa nisem. Razsvetli me, prosim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
Utk ::
Recimo kako boš napolnil doma avto, da bo naslednji dan zjutraj spet lahko naredu tistih 250 km. Na voljo imaš recimo 12-14 ur prek 2 kw vtičnice. Kolk rezerve moraš imet pri bateriji, ker si najbrž ne želiš vozit zadnjih 50 km 40 na uro, niti ni dobro vsak dan polnit do polnega. Ker očitno ne delaš ravno vsak dan 250 km, drugače bi bilo letnih km še bistveno več, bi se lahko tudi vprašal ali bi bila res taka tragedija, če bi se vsaj pozimi včasih ustavil na hitri polnilnici za 5 minut, če bi s tem prišparal 5 ali pa 10 jurjev pri avtu. Pa še kaj se bi najbrž našlo.
Slopek ::
No, zdej si ne končno vprašal nekaj konkretnega. Valda najprej gledam avte, infrastruktura pa k.j.j.
Doma je SE. Zdej ne vem, verjetno bi moral doma imeti polnilnico, al kako? Prosim, če razložiš. Ni treba podrobno, bom potem naprej. Polnilnico imamo sicer tudi v službi, pa to sploh ni tak problem. Ne bi pa rad tega koristil vsak dan. Je pač opcija, če bo treba. Prav tako je v naši vasi polnilnica. Ne moreš verjet.
Te km se dela trikrat na teden in bil bi problem se vsakič ustavit, ja. Velik problem. Takrat, ko se gre na morje ne rečem, ampak še to ne bo potrebno. Se potem recimo, ko prideš na morje, lahko avto priklopi na navadno vtičnico in tako napolni? Dva dni?
Doma je SE. Zdej ne vem, verjetno bi moral doma imeti polnilnico, al kako? Prosim, če razložiš. Ni treba podrobno, bom potem naprej. Polnilnico imamo sicer tudi v službi, pa to sploh ni tak problem. Ne bi pa rad tega koristil vsak dan. Je pač opcija, če bo treba. Prav tako je v naši vasi polnilnica. Ne moreš verjet.
Te km se dela trikrat na teden in bil bi problem se vsakič ustavit, ja. Velik problem. Takrat, ko se gre na morje ne rečem, ampak še to ne bo potrebno. Se potem recimo, ko prideš na morje, lahko avto priklopi na navadno vtičnico in tako napolni? Dva dni?
Slopek ::
Še to.
Nakup avta je nekaj najbolj stresnega zame. Zdaj, ko pa vsi pravijo, da so vsi avto isti in da je vse en jajc, si moram vzeti še malo več časa. 10let in več je mimo, hehe. Že tako so ceste katastrofa, ni treba, da je še avto. Je pa, na žalost nuja in zame predvsem strošek, ker mi je res samo prevoz.
Pa ne pravim, da mi niso všeč avti in da ne vem kaj je dober in lep avto. Vem pa tudi, kaj lahko in kaj ne in predvsem, zakaj to sploh potrebujem. Poznam veliko zaljubljencev v avto. Kaj je fora? Da se z njim vsak dan veselo vozi v službo, ga potem en poletni petek, popoldan opere in gre mogoče enkrat na leto na morje. Ampak, gre pa z lepim, močnim in dragim avtom. Top lajf. No, to nisem jaz. Če je avto enkrat na leto premajhen, grem jaz lahko na vlak.
Nakup avta je nekaj najbolj stresnega zame. Zdaj, ko pa vsi pravijo, da so vsi avto isti in da je vse en jajc, si moram vzeti še malo več časa. 10let in več je mimo, hehe. Že tako so ceste katastrofa, ni treba, da je še avto. Je pa, na žalost nuja in zame predvsem strošek, ker mi je res samo prevoz.
Pa ne pravim, da mi niso všeč avti in da ne vem kaj je dober in lep avto. Vem pa tudi, kaj lahko in kaj ne in predvsem, zakaj to sploh potrebujem. Poznam veliko zaljubljencev v avto. Kaj je fora? Da se z njim vsak dan veselo vozi v službo, ga potem en poletni petek, popoldan opere in gre mogoče enkrat na leto na morje. Ampak, gre pa z lepim, močnim in dragim avtom. Top lajf. No, to nisem jaz. Če je avto enkrat na leto premajhen, grem jaz lahko na vlak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
m0LN4r ::
Pri tesli so ze na nemskih ravnih cestah tezave s podvozjem, kaj sele na luknjastih slovenskih. To bo po 5 letih skripalo in razpadalo vse, kar se premika na podvozju ali pa se bo zacelo premikat, kar se nebi smelo. Skoraj dve toni tezek voz, podvozje pa za eno tono in to das za 10 let na slovenske luknjaste ceste.
Urne postavke mehanikov grejo gor.
Tisti youtuberji, jih vozijo samo po autobahnu pa kaki bundesstraße ne pa po ptujski regionalki do laskega :)
Urne postavke mehanikov grejo gor.
Tisti youtuberji, jih vozijo samo po autobahnu pa kaki bundesstraße ne pa po ptujski regionalki do laskega :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
DamijanD ::
Slopek pri EV tebe skrbi worst case scenarij: da ti bo vse crkovalo od baterij, do motorja itd. Se strinjam se naredi in uradna popravila so zelo draga. Ampak pri dizlu bi bil tak worst case scenarij tudi, da ti vsako drugo leto crkne turbina, vmes pa še šobe. Pa sigurno bi ti enkrat zaribala vsaj pumpa za olje in bi ti cel motor zarustal ipd. Torej, če imaš ogromno nesrečo je tudi ICE lahko zelo drag.
Se bo pa verjetno v prihodnosti take EV težave lažje oz. ceneje uredilo kot sedaj, ko so taka popravila bolj kot ne eksotika.
Se bo pa verjetno v prihodnosti take EV težave lažje oz. ceneje uredilo kot sedaj, ko so taka popravila bolj kot ne eksotika.
stara mama ::
Sej v tem je problem. Ti si se prepričal, da baterije po 10 letih crknejo, totalno, to si prebral v Lady ali slišal za šankom, torej mora bit res. In na to ti ne bi smeli odgovarjat, ker tega niti ne sprašuješ, ti to veš.
Ti si že našu tvoje garažne mojstre Mađare, ki ti bojo zelo poceni obnovili baterijo na leafu?
Spotoma jih še vprašaj, kako obnavljajo strukturne baterije zalite v poliuretan :)
Ekologija™ in Trajnost™
Utk ::
Nisem, ker me to ne zanima. Niti najmanjšega namena nimam menjat baterije.
Kak modul, če je sila, ti pa marsikdo zamenja, tudi v Sloveniji.
Baterij se ne menja in se jih ne obnavlja razen v garanciji, in razen na nemških hibridih. Ko je baterija zares fuč, je cel avto fuč. Če je degradacija 20-30 ali pa 50%, pač avto prodaš in kupiš drugega. Če ti je tolk degradirala, si tudi naredu tolk km, da to ni problem, in za marsikoga bo tudi tak avto še dober in bo plačal še zmeraj lep denar zanj.
Kak modul, če je sila, ti pa marsikdo zamenja, tudi v Sloveniji.
Baterij se ne menja in se jih ne obnavlja razen v garanciji, in razen na nemških hibridih. Ko je baterija zares fuč, je cel avto fuč. Če je degradacija 20-30 ali pa 50%, pač avto prodaš in kupiš drugega. Če ti je tolk degradirala, si tudi naredu tolk km, da to ni problem, in za marsikoga bo tudi tak avto še dober in bo plačal še zmeraj lep denar zanj.
Slopek ::
DamijanD, seveda me skrbi točno to. Zadeva je relativno nova in napake se šele zares kažejo in upam, da tudi popravljajo, čeprav...
Lastniki novega MG trofija, se kar pritožujejo nad zelo motečo napako, ki je tudi zelo nevarna. Vozilo ima spredaj kamero, ki med vožnjo pač zazna, ko nič ni. Tako avto na polno bremza. MG se sploh ne odziva na pozive, kaj šele, da bi kaj popravili. No, verjamem, da bo. Ampak pri naslednjem modelu avta.
Prav tako se množično prodajajo id4 letnik 2021. Nek problem z baterijo, ki ga softver očitno ne reši. Pa to ni serija 1st. Cupra born je cena tudi fajn padla.
No, gledam naprej, kaj trg ponuja. Toyota s hecnim imenom mi je bila zanimiva, dokler nisem videl, da z njo nikamor ne prideš. Megane etech mi zgleda top, ampak to je popolnoma novo. Na test ga vzamem zastonj. No, to je to. Vsekakor pa zdaj iščem EV in ne dizla.
Lastniki novega MG trofija, se kar pritožujejo nad zelo motečo napako, ki je tudi zelo nevarna. Vozilo ima spredaj kamero, ki med vožnjo pač zazna, ko nič ni. Tako avto na polno bremza. MG se sploh ne odziva na pozive, kaj šele, da bi kaj popravili. No, verjamem, da bo. Ampak pri naslednjem modelu avta.
Prav tako se množično prodajajo id4 letnik 2021. Nek problem z baterijo, ki ga softver očitno ne reši. Pa to ni serija 1st. Cupra born je cena tudi fajn padla.
No, gledam naprej, kaj trg ponuja. Toyota s hecnim imenom mi je bila zanimiva, dokler nisem videl, da z njo nikamor ne prideš. Megane etech mi zgleda top, ampak to je popolnoma novo. Na test ga vzamem zastonj. No, to je to. Vsekakor pa zdaj iščem EV in ne dizla.
DamijanD ::
Utk ::
Če se nekaj da, še ne pomeni, da je potrebno in pametno.
Modul se zamenja samo ko se baterija fizično poškoduje iz nekega razloga. Ker če je baterija degradirana, ti menjava enega modula nič ne pomaga, s tem se lahko naredi več škode kot koristi. Potem imaš en modul, ki dela bistveno drugače kot ostalih 20. V takih primerih je najbolje najt rabljen modul, ki je približno tako degradiran kot ostali. Morda pameten BMS zna tudi do pohendlat, ampak tega ne more naredit drugače kot da umetno degradira ta nov modul, kar je pa spet izguba denarja. Ti si plačal nov modul, imaš pa enakega kot da bi dal not rabljenega.
Če ima avto vsaj približno nek thermal management, bojo vsi moduli enako degradirali. Razen pri fizični poškodbi.
Celo leaf, ki nima nobenga nadzora nad temperaturo, moduli enako degradirajo, razen če ga dlje časa, recimo 100kkm, zlorabljaš po avtocesti, potem se par modulov greje bolj od ostalih in nastane neka razlika, pa niti to ni problem, dokler se celice na napihnejo. Takrat je pa treba zamenjat kak modul ali 2.
Modul se zamenja samo ko se baterija fizično poškoduje iz nekega razloga. Ker če je baterija degradirana, ti menjava enega modula nič ne pomaga, s tem se lahko naredi več škode kot koristi. Potem imaš en modul, ki dela bistveno drugače kot ostalih 20. V takih primerih je najbolje najt rabljen modul, ki je približno tako degradiran kot ostali. Morda pameten BMS zna tudi do pohendlat, ampak tega ne more naredit drugače kot da umetno degradira ta nov modul, kar je pa spet izguba denarja. Ti si plačal nov modul, imaš pa enakega kot da bi dal not rabljenega.
Če ima avto vsaj približno nek thermal management, bojo vsi moduli enako degradirali. Razen pri fizični poškodbi.
Celo leaf, ki nima nobenga nadzora nad temperaturo, moduli enako degradirajo, razen če ga dlje časa, recimo 100kkm, zlorabljaš po avtocesti, potem se par modulov greje bolj od ostalih in nastane neka razlika, pa niti to ni problem, dokler se celice na napihnejo. Takrat je pa treba zamenjat kak modul ali 2.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
stara mama ::
Če je degradacija 20-30 ali pa 50%, pač avto prodaš in kupiš drugega.
Aha seveda, in kupci se bojo grebli za električarje s 50% degradacijo in jih preplačevali....
Ti še vedno živiš v letu 2021/22, ko se je neracionalno pograblo vse, kar ima 4 kolesa.
Ekologija™ in Trajnost™
Utk ::
50% degradacija pomeni, da je avto že zdavnaj amortiziran.
To je isto kot da bi imel 25 let starega dizla. Če dobiš 2 jurja zanj, je to čisti profit.
In ti mi kar najdi 10 let staro teslo s 50% baterije za, ne vem, 5 jurjev, kupim takoj.
Mislim da bomo za teslo za 5 jurjev morali počakat še naslednjih 7-8 let. Ko bojo stare tam 15 in gor se bo morda kaj našlo.
To je isto kot da bi imel 25 let starega dizla. Če dobiš 2 jurja zanj, je to čisti profit.
In ti mi kar najdi 10 let staro teslo s 50% baterije za, ne vem, 5 jurjev, kupim takoj.
Mislim da bomo za teslo za 5 jurjev morali počakat še naslednjih 7-8 let. Ko bojo stare tam 15 in gor se bo morda kaj našlo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
miha98 ::
Prebiram tole temo že kar nekaj časa ... Toliko žolča na enem mestu težko najdeš. Vsi bi radi rešili svet, ki v bistvu ne potrebuje rešitelja. Je že dovolj star in bo že znal poskrbet zase.
Zdaj pa konkretno tu in zdaj. Tema je Kateri električni avto? Imam 12 let starega dizla, ki se kvari in avto nujno potrebujem. Delam približno 20kkm letno, budget za investicijo cca 30k. Doma garaža za eventuelno polnjenje.
Kaj nabavit? Prosim za konkretne odgovore in nasvete (utemeljene na lastni izkušnji, če je možno). Pa pustite prosim svet pri miru ... Hvala.
MB G- klassa.
stara mama ::
Mislim da bomo za teslo za 5 jurjev morali počakat še naslednjih 7-8 let. Ko bojo stare tam 15 in gor se bo morda kaj našlo.
Ne bo vredna niti 5, ker bo postala nepremičnina že prej.
Za razliko od starga dizla (ki je sicer tudi lahko nepremičnina, a bo vložek za ponovni zagon neprimerljivo manjši)
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Utk ::
Bla bla bla. Isto ste govorili za 10 let stare. Zdaj se pa prodajajo po 15, 20 jurjev. Dražje kot E klasa.
stara mama ::
Slovenska realnost je, da se večinoma vozi in kešira avte do 10k, nekateri do 20k.
Pa če nabiješ še 2000 objav, bo tud naprej tako.
Pa če nabiješ še 2000 objav, bo tud naprej tako.
Ekologija™ in Trajnost™
stara mama ::
Prodajajo ja. Ni pa nujno da se prodajo
^
Glih prodajam avto med 10 in 20k.
Cenovni razponi med enakimi modeli ki so prodani in modeli ki se "prodajajo" so nenormalni!
Dokler ni dnarja na roke, še vedno ne morem gledat na avto kot prodanega, pa če mu nabijem gor ceno 30k!
No, to ni sam vzorec enga mojga avta, tud pri drugem IRL segmentu vidim enak vzorec.
Razni Utkji imajo svoje računice nekje v cajtih pomanjkanja-čipov-covid-putin-avtovbozmanjkalo evforije in padajo na vsak medijski hype, zeleni prehod, dieselgate, itd itd...,
ostali ki pa smo celo zaposleni v tem segmentu, pa vidimo stvari kot trenutno so.
https://www.reuters.com/business/autos-...
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Utk ::
Pa sej vam pravim, kupite mi potem vi tisto teslo za 5 jurjev, da bo zares prodana, in mi jo prodajte za 8. 3 jurčke za en dan dela.
Čudno res da predrago neoptimizirano nemško sranje ne gre v promet, pa še izgubo dela. Tovarna za 50,000 avtov letno že zdavnaj ni rentabilna. Vi, ki delate v tem segmentu, bi morali to vedet, če bi bli vsaj malo manj neumni.
The Brussels site, which built around 50,000 cars last year, also faced "long-standing structural challenges" including difficulty in changing its layout due to proximity to the city and high logistics costs.
A consultation process would now begin to find alternative solutions for the plant, which employs around 3000 people. "This may include ceasing operations if no alternative is found," Audi's statement said.
Čudno res da predrago neoptimizirano nemško sranje ne gre v promet, pa še izgubo dela. Tovarna za 50,000 avtov letno že zdavnaj ni rentabilna. Vi, ki delate v tem segmentu, bi morali to vedet, če bi bli vsaj malo manj neumni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
miha98 ::
Lol odvisno od cene prodanega avta a ne... Kak pa je potem ferarri rentabilen ko naredi par k avtov letno , če sploh...
Utk ::
Dej bodi vsaj v eni temi malo manj neumen.
Ferrarije za 300 jurjev primerjaš z nekimi crapy audiji, ki so mu konkurenca kitajci za 35 jurjev.
Pa naj dvigne še audi cene iz te tovarne na 200 jurjev, sej ni panike, potem bo sigurno rentabilen...če bo kakega prodal sploh.
Ferrarije za 300 jurjev primerjaš z nekimi crapy audiji, ki so mu konkurenca kitajci za 35 jurjev.
Pa naj dvigne še audi cene iz te tovarne na 200 jurjev, sej ni panike, potem bo sigurno rentabilen...če bo kakega prodal sploh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
stara mama ::
Seveda so že, poglej kolk plačujejo idioti za razne RS6 in podoben šrot.....
Sicer tud italjani niso nek pojem kvalitete, sploh če gledamo razmerje kvaliteta/cena
Sicer tud italjani niso nek pojem kvalitete, sploh če gledamo razmerje kvaliteta/cena
Ekologija™ in Trajnost™
Utk ::
Potem pa ni panike, ziher delajo dobiček in jim gre super. Čeprav ne vem zakaj si potem lepil link sem...
stara mama ::
To, da je EV močno precenjen in v upadu.
Da si sam hodeča živa kontradikcija, pa ni moj problem.
Da si sam hodeča živa kontradikcija, pa ni moj problem.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Utk ::
Kontradikcija si ti. Praviš, da imaš nekaj pojma o tem, in da je pri tovarni, ki dela 50,000 avtov na leto problem v tem, da delajo ELEKTRIČNE avte, ne pa v tem, da jih delajo premalo, v zastareli tovarni zastarele modele po previsoki ceni, ki jih ne morejo prodat.
Meni bolj zgleda da nimaš pojma.
Meni bolj zgleda da nimaš pojma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
stara mama ::
Js mislim, da je tvoja mentaliteta bolj tista, ki je zastarela in neprilagodljiva
Ekologija™ in Trajnost™
Slopek ::
Mislim, da vsak zase ve, kaj se mu splača in kaj ne. Nekomu ustreza dizel, drugemu hibrid, ali bencin, ev. Brez veze tiščat neke svoje ideje, zato ne bom o drugih.
Meni se ev dejansko splača in zato, sem pripravljen na kompromise. Je pa problem, kot se ugotavlja zdaj, da so zgleda vse te začetne serije slabe, oziroma so tudi, kot je jasno pri vseh že v štartu, bistveni podatki čista LAŽ. Ja domet je tako zlagan pri vseh, pol pa 80%-20% baterija, zima,.....ja kar gledam, je samo par avtov primernih, pa cena ni pravo merilo, saj zmore Lexus za 70k, prevoziti samo realnih 200km. To je naravnost smešno, a malo manj kot dejstvo, da se najde nekdo, ki tak avto kupi.
KIA Niro. Bi lahko vzel že novi model, ampak bi zadostoval že starejši, ki mi je zadaj lepši. Ni pa lep, hehe. Kona je praktično enak avto, ampak bi raje kio. V igri ostaja tudi kakšna Tesla3 za max.35k.
Potem mi pa zares zmanjka. VW nočem, MG novega tudi ne, megane etech je pozimi porazen in domet pade za 30-40%. Škoda. Ta mi je bil najboljši. Res lep avto. Toyota itak da 10let garancije, če pa njihov sicer meni všečen b4xzx, al kaj je že, zmore 200km. Jaz pravim, da, če ne zmore, potem ni za to narejen.
Mi je pa zares vseeno, če avto, katerega največjih stroškov se znebim v štirih letih, po 15.letih crkne. V primeru, da bi pa 10 let delal in me vozil brez nekih večjih okvar, bi bila pa čista zmaga.
Meni se ev dejansko splača in zato, sem pripravljen na kompromise. Je pa problem, kot se ugotavlja zdaj, da so zgleda vse te začetne serije slabe, oziroma so tudi, kot je jasno pri vseh že v štartu, bistveni podatki čista LAŽ. Ja domet je tako zlagan pri vseh, pol pa 80%-20% baterija, zima,.....ja kar gledam, je samo par avtov primernih, pa cena ni pravo merilo, saj zmore Lexus za 70k, prevoziti samo realnih 200km. To je naravnost smešno, a malo manj kot dejstvo, da se najde nekdo, ki tak avto kupi.
KIA Niro. Bi lahko vzel že novi model, ampak bi zadostoval že starejši, ki mi je zadaj lepši. Ni pa lep, hehe. Kona je praktično enak avto, ampak bi raje kio. V igri ostaja tudi kakšna Tesla3 za max.35k.
Potem mi pa zares zmanjka. VW nočem, MG novega tudi ne, megane etech je pozimi porazen in domet pade za 30-40%. Škoda. Ta mi je bil najboljši. Res lep avto. Toyota itak da 10let garancije, če pa njihov sicer meni všečen b4xzx, al kaj je že, zmore 200km. Jaz pravim, da, če ne zmore, potem ni za to narejen.
Mi je pa zares vseeno, če avto, katerega največjih stroškov se znebim v štirih letih, po 15.letih crkne. V primeru, da bi pa 10 let delal in me vozil brez nekih večjih okvar, bi bila pa čista zmaga.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
Slopek ::
Lahko da, ampak tisti ioniq 5, kateri zmore realnih 300km v vseh razmerah je zame predrag.
bciciban_ ::
miha98 ::
Dej bodi vsaj v eni temi malo manj neumen.
Ferrarije za 300 jurjev primerjaš z nekimi crapy audiji, ki so mu konkurenca kitajci za 35 jurjev.
Pa naj dvigne še audi cene iz te tovarne na 200 jurjev, sej ni panike, potem bo sigurno rentabilen...če bo kakega prodal sploh.
Pravi nekdo ,ki ne pozna zgodovine... kateri znani slovenec je imel bakroreznico.. ajde pričaj...
Mislim, da vsak zase ve, kaj se mu splača in kaj ne. Nekomu ustreza dizel, drugemu hibrid, ali bencin, ev. Brez veze tiščat neke svoje ideje, zato ne bom o drugih.
Meni se ev dejansko splača in zato, sem pripravljen na kompromise. Je pa problem, kot se ugotavlja zdaj, da so zgleda vse te začetne serije slabe, oziroma so tudi, kot je jasno pri vseh že v štartu, bistveni podatki čista LAŽ. Ja domet je tako zlagan pri vseh, pol pa 80%-20% baterija, zima,.....ja kar gledam, je samo par avtov primernih, pa cena ni pravo merilo, saj zmore Lexus za 70k, prevoziti samo realnih 200km. To je naravnost smešno, a malo manj kot dejstvo, da se najde nekdo, ki tak avto kupi.
KIA Niro. Bi lahko vzel že novi model, ampak bi zadostoval že starejši, ki mi je zadaj lepši. Ni pa lep, hehe. Kona je praktično enak avto, ampak bi raje kio. V igri ostaja tudi kakšna Tesla3 za max.35k.
Potem mi pa zares zmanjka. VW nočem, MG novega tudi ne, megane etech je pozimi porazen in domet pade za 30-40%. Škoda. Ta mi je bil najboljši. Res lep avto. Toyota itak da 10let garancije, če pa njihov sicer meni všečen b4xzx, al kaj je že, zmore 200km. Jaz pravim, da, če ne zmore, potem ni za to narejen.
Mi je pa zares vseeno, če avto, katerega največjih stroškov se znebim v štirih letih, po 15.letih crkne. V primeru, da bi pa 10 let delal in me vozil brez nekih večjih okvar, bi bila pa čista zmaga.
Bmw pa MB si gledal kaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: miha98 ()
Slopek ::
Kaj naj odgovorim, če pa vedno vse napišem? Lahko pa tako.
Nisem, so dragi avti. Niti Kitajci niso dobri za to ceno, kaj šele, da gre pričakovati, da bom dobil e BMW ali MB, ki me bo peljal brez ustavljanja, 300km tudi pozimi.
Nisem, so dragi avti. Niti Kitajci niso dobri za to ceno, kaj šele, da gre pričakovati, da bom dobil e BMW ali MB, ki me bo peljal brez ustavljanja, 300km tudi pozimi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
Utk ::
stara mama je izjavil:
Js mislim, da je tvoja mentaliteta bolj tista, ki je zastarela in neprilagodljiva
Se pravi je po tvoje prav, da audi še naprej dela iste avte v isti tovarni? Ker po nekem čudežu jih bojo ljudje kar začeli kupovat, in to po 20% višji ceni, da bo kaj dobička.
Slopek ::
Utk, če ne drugega, mi kot poznavalec povej, kaj se dogaja z vozili VW koncerna? Cupra born 231hp 2023/8000km za 30k? Ravno za toliko tudi Id4 pro performance 2022/30.000km. Kaj je razlog tako drastičnemu padcu cen in zakaj se toliko teh vozil prodaja po letu, dveh uporabe?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 130986 (91051) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33967 (30498) | bluefish |