Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
bile9 ::
Napovedi za Evropo, do leta 2030 bo 70 bodo slabih 90 % prodaje znašali električni avtomobili, pomoje bolj proti 90 % kot prot 70 %, ampak bomo vidl. To je kar se prodaje tiče. Kar se pa flote tiče pa je treba računat da bo nekje leta 2035 vsak drugi avto na cesti v Evropi električen.
https://www.enerdata.fr/publications/ex...
Tudi poraba nafte bo slej ko prej začela padat:
To bo še zanimivo.
https://www.enerdata.fr/publications/ex...
Tudi poraba nafte bo slej ko prej začela padat:
To bo še zanimivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bile9 ()
MadMen ::
Kitajc naj še rukne 100% carino na baterijske sklope za EU proizvajalce, pa da vidimo kaj bo...
No sj tudi kitajci se ne grejo fer play (precej enih subvencij, pa še od eu proizvajalcev zahtevajo 50% lastnistvo in fabriko pr njih)... ampak kitajc si to lohk provš, mi pa ne...
Kaj misliš da EU pa nima nobenega vzvoda proti Kitajski? Good luck Charlie.
kow ::
Poraba nafte bo zacela padati ze zaradi hibridov. Razen, ce stevilo prevozenih kilometrov mocno naraste.
Ko pa upostevas se dostavnike, elektricne buse ipd. Na norveskem poraba ze pada.
Ko pa upostevas se dostavnike, elektricne buse ipd. Na norveskem poraba ze pada.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
hojnikb ::
Kitajci so bolj odvisni od zahoda, kot obratno.
Niti ne... Kitajska je ze sama po sebi ogromn trg (kar se tiče avtomobilov). Evrope kitajsci v resnic skoraj nerabijo, jih pa evropa precej bolj rabi. Če ni kitajske, potem tudi ni evropskega EVja.
Tko da tle imajo kitajci precej večje vzvode za izsiljevanje, kot evropa. Kitajc lahko kamot nardi embargo izvoza in uvoza vsega evropskega oz. evropi pa glej in se čudi, kaj se bo zgodil z evropsko avtoindustrijo....
Kitajc naj še rukne 100% carino na baterijske sklope za EU proizvajalce, pa da vidimo kaj bo...
No sj tudi kitajci se ne grejo fer play (precej enih subvencij, pa še od eu proizvajalcev zahtevajo 50% lastnistvo in fabriko pr njih)... ampak kitajc si to lohk provš, mi pa ne...
Kaj misliš da EU pa nima nobenega vzvoda proti Kitajski? Good luck Charlie.
V resnic nima, vsaj ne kaj pametnega. Vse kar lahko evropa nardi, je nabija carine... Pa se to nebo preveč efektivno, če začnejo postavljat fabrike na nasih tleh.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
miha98 ::
Kitajci so bolj odvisni od zahoda, kot obratno.
Niti ne... Kitajska je ze sama po sebi ogromn trg (kar se tiče avtomobilov). Evrope kitajsci v resnic skoraj nerabijo, jih pa evropa precej bolj rabi. Če ni kitajske, potem tudi ni evropskega EVja.
Tko da tle imajo kitajci precej večje vzvode za izsiljevanje, kot evropa. Kitajc lahko kamot nardi embargo izvoza in uvoza vsega evropskega oz. evropi pa glej in se čudi, kaj se bo zgodil z evropsko avtoindustrijo....
Kitajc naj še rukne 100% carino na baterijske sklope za EU proizvajalce, pa da vidimo kaj bo...
No sj tudi kitajci se ne grejo fer play (precej enih subvencij, pa še od eu proizvajalcev zahtevajo 50% lastnistvo in fabriko pr njih)... ampak kitajc si to lohk provš, mi pa ne...
Kaj misliš da EU pa nima nobenega vzvoda proti Kitajski? Good luck Charlie.
V resnic nima, vsaj ne kaj pametnega. Vse kar lahko evropa nardi, je nabija carine... Pa se to nebo preveč efektivno, če začnejo postavljat fabrike na nasih tleh.
Dvomim, da gre kitajcem tako dobro kot praviš... če bi jim šlo tako super potem nebi rinili v evropo. A ne vidiš, da vsi lezejo sem. Še amerikanci so v krizi, da dol padeš... zadolženi do vratu in še čez...
miha98 ::
Verjetno ni. Danes je bolje biti revež v Sloveniji kot pa Jugoslaviji. Vsaj izbiro imaš. Takrat je ni bilo oz. Je bila uboga...
Gambino ::
Kitajci so bolj odvisni od zahoda, kot obratno.
Niti ne... Kitajska je ze sama po sebi ogromn trg (kar se tiče avtomobilov). Evrope kitajsci v resnic skoraj nerabijo, jih pa evropa precej bolj rabi. Če ni kitajske, potem tudi ni evropskega EVja.
Tko da tle imajo kitajci precej večje vzvode za izsiljevanje, kot evropa. Kitajc lahko kamot nardi embargo izvoza in uvoza vsega evropskega oz. evropi pa glej in se čudi, kaj se bo zgodil z evropsko avtoindustrijo....
Kitajc naj še rukne 100% carino na baterijske sklope za EU proizvajalce, pa da vidimo kaj bo...
No sj tudi kitajci se ne grejo fer play (precej enih subvencij, pa še od eu proizvajalcev zahtevajo 50% lastnistvo in fabriko pr njih)... ampak kitajc si to lohk provš, mi pa ne...
Kaj misliš da EU pa nima nobenega vzvoda proti Kitajski? Good luck Charlie.
V resnic nima, vsaj ne kaj pametnega. Vse kar lahko evropa nardi, je nabija carine... Pa se to nebo preveč efektivno, če začnejo postavljat fabrike na nasih tleh.
Imaš prave informacije. Brez kitajskega trga bomo pogoreli!
hojnikb ::
Ja čist bomo zgorel, če bodo nemci spet začel na polno forsirat dizle...
**looks at BMW diesel**
Gre se za globalni vpliv... Lovke vsepovsod if you will...
Nebi bil presenečen, če bi delal še dodatn dumping cen sedaj s temi carinami, da ostanejo konkurenčni...
**looks at BMW diesel**
Kitajci so bolj odvisni od zahoda, kot obratno.
Niti ne... Kitajska je ze sama po sebi ogromn trg (kar se tiče avtomobilov). Evrope kitajsci v resnic skoraj nerabijo, jih pa evropa precej bolj rabi. Če ni kitajske, potem tudi ni evropskega EVja.
Tko da tle imajo kitajci precej večje vzvode za izsiljevanje, kot evropa. Kitajc lahko kamot nardi embargo izvoza in uvoza vsega evropskega oz. evropi pa glej in se čudi, kaj se bo zgodil z evropsko avtoindustrijo....
Kitajc naj še rukne 100% carino na baterijske sklope za EU proizvajalce, pa da vidimo kaj bo...
No sj tudi kitajci se ne grejo fer play (precej enih subvencij, pa še od eu proizvajalcev zahtevajo 50% lastnistvo in fabriko pr njih)... ampak kitajc si to lohk provš, mi pa ne...
Kaj misliš da EU pa nima nobenega vzvoda proti Kitajski? Good luck Charlie.
V resnic nima, vsaj ne kaj pametnega. Vse kar lahko evropa nardi, je nabija carine... Pa se to nebo preveč efektivno, če začnejo postavljat fabrike na nasih tleh.
Dvomim, da gre kitajcem tako dobro kot praviš... če bi jim šlo tako super potem nebi rinili v evropo. A ne vidiš, da vsi lezejo sem. Še amerikanci so v krizi, da dol padeš... zadolženi do vratu in še čez...
Gre se za globalni vpliv... Lovke vsepovsod if you will...
Nebi bil presenečen, če bi delal še dodatn dumping cen sedaj s temi carinami, da ostanejo konkurenčni...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
kow ::
Niti ne... Kitajska je ze sama po sebi ogromn trg (kar se tiče avtomobilov).
Kitajci pogosto overbuildajo kapacitete. Velik del industrije je skaliran za izvoz. Ce uvazamo manj iz kitajske, bodo morali ta izvoz nadomestiti z izvazanjem v druge dele sveta.
Pri avtomobilih to ne drzi, pri baterijah pa gotovo. Najbolj tipicen primer je solarna industrija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Sparkxl ::
Kam bi pa oni baterije za EVje izvažali durgam kot k nam? Pa da so to neke velike številke? Afrika? Južna amerika? Severna mogoče? JV azija? Ne, ne ne in ne. Ker tam za evje še slišali niso v večini primerov, usa pa se gredo protekcionizem na polno
Gregor P ::
Verjetno ni. Danes je bolje biti revež v Sloveniji kot pa Jugoslaviji. Vsaj izbiro imaš. Takrat je ni bilo oz. Je bila uboga...
Ja, kje so tisti "zlati" časi, ko si za tuje vozilo moral državi plačati vsaj 2-kratnik cene ... NOT!
Še zdaj imam v spominu tiste športne torbe polne denarja, ki si jih izročil oblasti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
asskicker ::
Prebiram tole temo že kar nekaj časa ... Toliko žolča na enem mestu težko najdeš. Vsi bi radi rešili svet, ki v bistvu ne potrebuje rešitelja. Je že dovolj star in bo že znal poskrbet zase.
Zdaj pa konkretno tu in zdaj. Tema je Kateri električni avto? Imam 12 let starega dizla, ki se kvari in avto nujno potrebujem. Delam približno 20kkm letno, budget za investicijo cca 30k. Doma garaža za eventuelno polnjenje.
Kaj nabavit? Prosim za konkretne odgovore in nasvete (utemeljene na lastni izkušnji, če je možno). Pa pustite prosim svet pri miru ... Hvala.
Zdaj pa konkretno tu in zdaj. Tema je Kateri električni avto? Imam 12 let starega dizla, ki se kvari in avto nujno potrebujem. Delam približno 20kkm letno, budget za investicijo cca 30k. Doma garaža za eventuelno polnjenje.
Kaj nabavit? Prosim za konkretne odgovore in nasvete (utemeljene na lastni izkušnji, če je možno). Pa pustite prosim svet pri miru ... Hvala.
Heaven is on the next door!
a_borlak ::
Izbire imaš kar nekaj, v prvi vrsti gledaš, da avto zadovolji dnevne potrebe, potem pa razmišljaš naprej. Če torej sklepam iz tega, da letno delaš 20kkm, to pomeni dnevno cca 80km, kar dosežeš praktično z vsem, kar je novega na trgu, potem gledaš, kaj so recimo tiste daljše mesečne relacije, da jih narediš v enem kosu (pri meni recimo 250km), kar dosežeš z avti s kapaciteto cca 60kWh tudi pozimi ali normalno vožnjo po AC. Kar pomeni, da če pogledaš avte, ki se novi prodajajo za 35k minus subvencija (6,5k) si zelo na varni strani za tvoj nakup. Imaš od ID3, Born, MG4, eC4 ... skratka kar nekaj čisto spodobnih normalno velikih družinskih avtov. Če želiš kaj večjega, potem bo treba pogledat med rabljenimi, 2-3 leta starimi, tu so že Tesle 3, ID4, Hyundai Kone z večjimi baterijami, itd. Vsekakor gledaš, da imaš trifazni polnilec, od opreme pa kar misliš, da rabiš, jaz avta brez radarskega tempomata recimo ne želim več videti.
Gambino ::
Prebiram tole temo že kar nekaj časa ... Toliko žolča na enem mestu težko najdeš. Vsi bi radi rešili svet, ki v bistvu ne potrebuje rešitelja. Je že dovolj star in bo že znal poskrbet zase.
Zdaj pa konkretno tu in zdaj. Tema je Kateri električni avto? Imam 12 let starega dizla, ki se kvari in avto nujno potrebujem. Delam približno 20kkm letno, budget za investicijo cca 30k. Doma garaža za eventuelno polnjenje.
Kaj nabavit? Prosim za konkretne odgovore in nasvete (utemeljene na lastni izkušnji, če je možno). Pa pustite prosim svet pri miru ... Hvala.
Ne napišeš pa kakšen tip vozila, za koliko ljudi? Limuzina, Kombilimuzina, Limuzina, Enoprostorec, Karavan, SUV, CUV.
Sicer pa za 30k električarja, ne bo spet nekaj veliko izbire, ker je to nekje začetna cena, kjer se električna vozila začnejo.
Zaenkrat je Tesla sicer še svetlobno leto pred vsemi, ampak se stvari na trgu lahko hitro spremenijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
Alfa Dog ::
A ima kdo Hyundai Ioniq 5 in bi lahko delil svoje vtise in izkusnje?
Predvsem me zanima kako je s servisi in vzdrzevanjem.
Predvsem me zanima kako je s servisi in vzdrzevanjem.
Gambino ::
Alfa Dog ::
Ma Hyundai je hoče bit nekaj posebnega in zahteva menjavo hladilne tekočine (ali celo dveh) ter to tudi mastno zaračuna. Se pa ta razlikuje od države do države (tako vsaj razumem zapise na internetu), tako da me zanima konkretno za Slovenijo in konkretno ta model. Ni pa to ravno pogost avto na naših cestah....
Vanquish ::
solv ::
Za kitajce so zdaj sklenili, da jih onemogočijo dokončno. Torej bomo kupovali draga zahodna vozila, da rešimo gospodarstvo.
Tody ::
mugen999 ::
Za kitajce so zdaj sklenili, da jih onemogočijo dokončno. Torej bomo kupovali draga zahodna vozila, da rešimo gospodarstvo.
Aja, samo jim ne bo uspelo, ker kitajčki niso priplavali po prižgani župi. Vsak čas bojo kitajčki začeli po evropi prodajat malega štiri vratnega električnega avtka za 15k eur, narejen bo pa na poljskem. Ko pa BYD naredi fabrko na madžarskem, se bo pa najprej VW polulal, nato pa še tesla, kar se tiče evropskega trga. Vonderlajnova Urša lahko 100 na uro uvaja carine na avte iz kitajske, samo kitajčki bojo avte vsak čas začeli delati ma naših tleh.
Machete ::
Kitajčkom partija sponozorira te njihove polizdelke z 200 milijardami letno! Ne mi reč, da je to pošteno do evropskih proizvajalcev, da imajo enake pogoje na eu trgu??
BYD so smeti, samo rabite še kako leto dve, da boste to spoznali.
Še ena huge prednost v SLO je imeti EV, ko je služben. Boniteta je 0 EUR na mesec, kar ti lahko prišara med 5-10K(+) NA LETO!
BYD so smeti, samo rabite še kako leto dve, da boste to spoznali.
Še ena huge prednost v SLO je imeti EV, ko je služben. Boniteta je 0 EUR na mesec, kar ti lahko prišara med 5-10K(+) NA LETO!
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
BlaY0 ::
Vsak čas bojo kitajčki začeli po evropi prodajat malega štiri vratnega električnega avtka za 15k eur, narejen bo pa na poljskem. Ko pa BYD naredi fabrko na madžarskem, se bo pa najprej VW polulal, nato pa še tesla, kar se tiče evropskega trga.
Samo če bodo pripeljali s seboj tudi Kitajčke, ki bodo v teh tovarnah delali, živeli pa v taborišču (v kartonskih škatlah) zraven tovarne. Drugače se tvoja računica ne izide.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Utk ::
Ne vem če. Nemci zarad EV odpuščajo, njihovi EVji niso konkurenčni. Bojo ljudje pač delali kitajske, če nemških ne morejo.
BlaY0 ::
Odpuščajo zato, ker ni naročil, folk trenutno pač ne kupuje. Revoz tudi zapre en trak in odpusti vse ki so delali tam, če ni zadosti naročil. Zakaj pa VW na Kitajskem čisto normalno funkcionira? Verjetno ne zato ker imajo močne sindikate, ki skrbijo za dobrobit delavcev?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Gambino ::
Kitajčkom partija sponozorira te njihove polizdelke z 200 milijardami letno! Ne mi reč, da je to pošteno do evropskih proizvajalcev, da imajo enake pogoje na eu trgu??
BYD so smeti, samo rabite še kako leto dve, da boste to spoznali.
Še ena huge prednost v SLO je imeti EV, ko je služben. Boniteta je 0 EUR na mesec, kar ti lahko prišara med 5-10K(+) NA LETO!
Kar nekaj na pamet pišeš. Kitajci so že po plačah inženirjev nad marsikaterimi evropskimi plačami. Veliko japoncev dela na kitajskem, ker so bolje plačani, govorim za inženirje. In njihovi izdelki še zdaleč niso več pol izdelki. Delam za nemško podjetje, kjer so glavni partnerji kitajci. Brez kitajcov, bi evropa oz avto industrija močno piskala!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
solv ::
Po enem mesecu lahko povem da je Ioniq 5 N res prava žival. Za 75k najboljši dirkaški avto na baterije.
hojnikb ::
Prebiram tole temo že kar nekaj časa ... Toliko žolča na enem mestu težko najdeš. Vsi bi radi rešili svet, ki v bistvu ne potrebuje rešitelja. Je že dovolj star in bo že znal poskrbet zase.
Zdaj pa konkretno tu in zdaj. Tema je Kateri električni avto? Imam 12 let starega dizla, ki se kvari in avto nujno potrebujem. Delam približno 20kkm letno, budget za investicijo cca 30k. Doma garaža za eventuelno polnjenje.
Kaj nabavit? Prosim za konkretne odgovore in nasvete (utemeljene na lastni izkušnji, če je možno). Pa pustite prosim svet pri miru ... Hvala.
30k€? Čist simpl. Odsrfas na mobile.de, kliknes tesla 3, letnik 2020 ali novejse (more bit vsaj 11/2020), gledas avtomobile do 32k€. Kupis tistega k ti je vsec, uvozis, pokasiras 3k€ od drzave in uzivas. It's that simple.
#brezpodpisa
a_borlak ::
So pred kratkim fantje iz DEMSa naredili primerjalni test stare in nove T3 SR, https://dems.si/primerjalni-test-tesle-... . Kajpavem, meni je nova bolj všeč, kljub nesrečnim smernikom na volanu, pa še dodatno je izboljšana, bi počakal na njo.
m0LN4r ::
Po enem mesecu lahko povem da je Ioniq 5 N res prava žival. Za 75k najboljši dirkaški avto na baterije.
Dirkaski avtobus
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
2dark ::
Po enem mesecu lahko povem da je Ioniq 5 N res prava žival. Za 75k najboljši dirkaški avto na baterije.
LOl. Za 24 tisoč € manj dobiš Teslo 3 performance.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
codeMonkey ::
ja sam je tud pol manj avta. Ioniq 5 N zdrzi stock na Nordschleife, ga je Mischa teral BP. Tesla gre takoj v pregretje..
Grimnir ::
2dark ::
codeMonkey je izjavil:
ja sam je tud pol manj avta. Ioniq 5 N zdrzi stock na Nordschleife, ga je Mischa teral BP. Tesla gre takoj v pregretje..
Ne hodim na Nordscheife.. Tako da je to men nepomemben podatek. Pa to ni noben športni avto.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
codeMonkey ::
Sporten je zagotovo. Kar dober. Ni pa dirkalni. Tesla pa razen tistih pospeskov niti to ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
2dark ::
codeMonkey je izjavil:
Sporten je zagotovo. Kar dober. Ni pa dirkalni. Tesla pa razen tistih pospeskov niti to ne.
Tesla 3 perfoamnce nažge tega Hyundaja .. Da ne omenjamo, da je škatla in grd.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Grimnir ::
codeMonkey je izjavil:
Sporten je zagotovo. Kar dober. Ni pa dirkalni. Tesla pa razen tistih pospeskov niti to ne.
Tesla 3 perfoamnce nažge tega Hyundaja .. Da ne omenjamo, da je škatla in grd.
Nažge v čem?
Pospeški 0-100 ali na dejanski pisti?
hojnikb ::
Tesla 3P je toaster k gre mal hitreje, Ioniq5N je pa sportiva, k slučajn zgleda k toaster...
In z enim se lahko resno tudi pelas po pisti, z drugim pa lahk sam impresioniras gluten free bejbe pr pospeskih iz semaforja na semafor.
In z enim se lahko resno tudi pelas po pisti, z drugim pa lahk sam impresioniras gluten free bejbe pr pospeskih iz semaforja na semafor.
#brezpodpisa
m0LN4r ::
M3P pač razpade, če pa že ima po treh letih jajcanja težave s TÜV, kaj sele Pista pa zares ogreta vožnja. To ji popokajo vzmeti in lezaji, zapecejo zavorno in upogne podvozje in sasijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Slopek ::
Drug mesec bom menjal avto, pa sem spet mal pogledal to elektro sceno.
Se mi samo zdi, al so cene full padle. Dve leti stari avti, so po Evropi zelo poceni. Prevoženih pa tudi skoraj nič. Sklepam, da so testni avti. Prav tako so zelo poceni vsi ti avti, ki so dve, tri leta nazaj stala 50k.
Kakorkoli. Odločam se za nakup, ker me zanima ta elektro izkušnja, pa še velik prihranek bo bil, če vse to špila. Mislim, če je vožnja takega avta ok.
Gledal sem pa id3, id4, KIA Niro, tesla3, ioniq5. Vsi se peljejo 250km in več brez polnjenja, to je pa to. Od teh 250km je 150ac, ostalo razgibano, od 50-90. Letno se nabere 30-35k. Ja, velik strošek je nafta.
Denarnica pravi prklop se, srce pa....
Ampak kaj pa lahko izgubim drugega kot pa denar, a v tem primeru, naj bi celo prihranil.
Ja nč, zgleda bo treba probat, da bom vsaj upravičeno al pljunil, al pa kupil nov e avto.
Se mi samo zdi, al so cene full padle. Dve leti stari avti, so po Evropi zelo poceni. Prevoženih pa tudi skoraj nič. Sklepam, da so testni avti. Prav tako so zelo poceni vsi ti avti, ki so dve, tri leta nazaj stala 50k.
Kakorkoli. Odločam se za nakup, ker me zanima ta elektro izkušnja, pa še velik prihranek bo bil, če vse to špila. Mislim, če je vožnja takega avta ok.
Gledal sem pa id3, id4, KIA Niro, tesla3, ioniq5. Vsi se peljejo 250km in več brez polnjenja, to je pa to. Od teh 250km je 150ac, ostalo razgibano, od 50-90. Letno se nabere 30-35k. Ja, velik strošek je nafta.
Denarnica pravi prklop se, srce pa....
Ampak kaj pa lahko izgubim drugega kot pa denar, a v tem primeru, naj bi celo prihranil.
Ja nč, zgleda bo treba probat, da bom vsaj upravičeno al pljunil, al pa kupil nov e avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
m0LN4r ::
id.3 nima vec placa kot navaden golf, id.4 pa je od zunaj velik kot touran, ampak od znotraj malce bolj utesnjen.
Gledal sem na Tubi Ioniq5 N pa je tipac reku, da je zelo prostoren. Predvidevam da enako kot navaden ioniq 5 pa se zadnje zice si lahk prilagajas
Gledal sem na Tubi Ioniq5 N pa je tipac reku, da je zelo prostoren. Predvidevam da enako kot navaden ioniq 5 pa se zadnje zice si lahk prilagajas
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Slopek ::
id.3 nima vec placa kot navaden golf, id.4 pa je od zunaj velik kot touran, ampak od znotraj malce bolj utesnjen.
Gledal sem na Tubi Ioniq5 N pa je tipac reku, da je zelo prostoren. Predvidevam da enako kot navaden ioniq 5 pa se zadnje zice si lahk prilagajas
Ioniq je gotovo največji. Pol pa id4, ki je že čisto soliden družinski avto. Ostalo je pa kompromis, hehe. Seveda pa gledam, da bi bil čim večji.
V drugi temi navajaš, da bo to drago. Zakaj? Mene pride nafta 200EUR in več mesečno. Najmanj 12k, bom dal torej samo za nafto vvpetih letih, če cene ostanejo na današnji ravni.
Dizla sem gledal za 22k. Kaj je torej dražje? Pričakovanih 34k stroška samo za lastništvo in vožnjo, ali e avto pod 30k. Moj plan je vzeti eno kia Niro, pa jo mal za test imeti. Če se obnese, ene tri leta. Ta avto dobiš za 25k. No, pol bi pa vidu, al vzeti boljšo elektriko, al nazaj na dizla. 97% časa, se v avtu itak vozi samo en. Bi pa ta čas, ko bi vozil nirota, vsak mesec dal na stran znesek, ki bi ga zahteval dizelaš. Mogoče pa kar s prve enga ioniqa pa je. Tut to razmišljam, ampak sem na ziher, pa v primeru cenejšega, bo prihranek večji.
Edit: gledam navadnega ioniqa in ne n.
Molnar zakaj moraš nekaj povedat, če očitno, da nimaš pojma? Jaz ona avtih za Max 35k, ti pa potem pribiješ, da si gledal tipa na tubi.
Molnar, en tip ti na sloteku pravi, da se ne oglašaj, če nimaš nič za povedat. Go away!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128291 (88356) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33264 (29795) | bluefish |