» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
50 / 55
»»

pegasus ::

Hyundai bo zdaj prišel ven z insterjem, ki izgleda kot res praktična zadeva.

m0LN4r ::

Slopek je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

id.3 nima vec placa kot navaden golf, id.4 pa je od zunaj velik kot touran, ampak od znotraj malce bolj utesnjen.
Gledal sem na Tubi Ioniq5 N pa je tipac reku, da je zelo prostoren. Predvidevam da enako kot navaden ioniq 5 pa se zadnje zice si lahk prilagajas

Ioniq je gotovo največji. Pol pa id4, ki je že čisto soliden družinski avto. Ostalo je pa kompromis, hehe. Seveda pa gledam, da bi bil čim večji.
V drugi temi navajaš, da bo to drago. Zakaj? Mene pride nafta 200EUR in več mesečno. Najmanj 12k, bom dal torej samo za nafto vvpetih letih, če cene ostanejo na današnji ravni.
Dizla sem gledal za 22k. Kaj je torej dražje? Pričakovanih 34k stroška samo za lastništvo in vožnjo, ali e avto pod 30k. Moj plan je vzeti eno kia Niro, pa jo mal za test imeti. Če se obnese, ene tri leta. Ta avto dobiš za 25k. No, pol bi pa vidu, al vzeti boljšo elektriko, al nazaj na dizla. 97% časa, se v avtu itak vozi samo en. Bi pa ta čas, ko bi vozil nirota, vsak mesec dal na stran znesek, ki bi ga zahteval dizelaš. Mogoče pa kar s prve enga ioniqa pa je. Tut to razmišljam, ampak sem na ziher, pa v primeru cenejšega, bo prihranek večji.

Edit: gledam navadnega ioniqa in ne n.

Molnar zakaj moraš nekaj povedat, če očitno, da nimaš pojma? Jaz ona avtih za Max 35k, ti pa potem pribiješ, da si gledal tipa na tubi.

Molnar, en tip ti na sloteku pravi, da se ne oglašaj, če nimaš nič za povedat. Go away!

Jaz sem zelo dolgo primerjal Enyaq, id.4 in model y. Pri meni je zmagal Enyaq zato, ker se ga da dobit za razliko od Modela Y kot ne coupe izvedbo, pa ene par funkcij glede tempomata ima skoda malo lepse izpeljano, kot tesla.
Model Y pac zmaga zarad pospeskov, ampak to je pa vse.
Ko sem Enyaqa sel gledat v zivo se mi je zdel, kot najboljsi kompromis od vseh treh.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

2dark ::

m0LN4r je izjavil:


Model Y pac zmaga zarad pospeskov, ampak to je pa vse.
.


Y zmaga zaradi dometa. Škodi začne moč upadat , ko baterija doseže 90% .. NIma več 100% navora in konjev Rofl..

Boš napisu še kakšno tem, kok ma Škoda porabo pri 130 km/H.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

a_borlak ::

Greš na mobile.de, poiščeš vozila do 30k z večjo baterijo (70kWh+), nastaviš letnik 2022 in kupiš - ali sam ali najdeš uvoznika, na koncu če si pod 30k dobiš še 3k nazaj od države. Po moje bi moral najti kaj ustreznega brez težav. Edino Kie bi se izogibal, ker blazno tečnarijo zaradi servisov (načeloma povsod, tako da to le preveri).

DamijanD ::

V Srbiji so se "premislili" o rudniku Litija:
https://www.rtvslo.si/svet/evropa/srbsk...

Slopek ::

Bolj ko gledam, bolj se nagibam k Tesli. Škoda, pa škoda, da sem jih sploh kaj gledal. Kupujem avto, ki lahko naredi 300km, ne glede na razmere, na pol urno masažo, pa lahko potem skočim drugam.

Gregor P ::

Glede na dolgoletno debato tu na forumu, se veš čas opozarja, da pravi razcvet EV ponudbe šele pride. Tako da danes pač še ne more biti dobre ponudbe EV, ker še nismo tam.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Poglej še pežoja 3008.

a_borlak ::

Slopek je izjavil:

Bolj ko gledam, bolj se nagibam k Tesli. Škoda, pa škoda, da sem jih sploh kaj gledal. Kupujem avto, ki lahko naredi 300km, ne glede na razmere, na pol urno masažo, pa lahko potem skočim drugam.


Tesla je sigurna izbira, o tem ni dvoma. Me zanima, kaj boš na koncu izbral.

Slopek ::

Gregor P je izjavil:

Glede na dolgoletno debato tu na forumu, se veš čas opozarja, da pravi razcvet EV ponudbe šele pride. Tako da danes pač še ne more biti dobre ponudbe EV, ker še nismo tam.

Popolnoma razumem in se seveda zavedam tega, saj sem bil že dve leti nazaj pred to dilemo, a stanje je bilo še slabše, ker rabljenih ni bilo še na trgu. Zdaj, imaš polno teh VW first serij v prodaji. Da ne govorim, da se množično prodaja id4 letnik 2021. Baje, so težave. Battery recall.

Tako, da sem dobil občutek, da so to samo "lepi" polizdelki, prototipi, testne serije,....Kakorkoli, izkazalo se je, da prav vsi proizvajalci z dometom še bolj zavajajo, kot pa pri porabi ICE vozil. Lexus za 77k, je na simuliranem testu mešane vožnje, bil pozimi celo najslabši med 10.testiranimi. MG trophy, je imel dometa še enkrat več. To, se mi zdi katastrofalno in kaže samo to, da je zadeva še vedno v povojih.

Ljudje kupujejo verjetno v povprečju kaj? Avte do 15k? 20? Potem vsak zase ve, koliko goriva tanka mesečno. To si pomnožiš na pričakovana leta lastništva novega avta in vidiš koliko te bo predvidoma stala vožnja.

Torej že v štartu vem, da če dam za dizla 20k in če vsak mesec dam 200eur za nafto, da sem dobra Petrolova stranka v prihodnje. Že zdaj torej vem, da me bo nafta v osmih letih stala skoraj 20k. Skupen strošek lastništva in goriva, je torej 40k/8let. Avti so ponavadi pri hiši nekje do 10let, ker pač...nihče ni niti malo avtomobilskega navdušenca v real lajfu, ker mi je vižnja v užitek samo, če ni gužve(AC,ACC,am2)8-)

Sklep je, da če hočem izkušnjo ev, je Tesla model3, zame najprimernejši kandidat. Seveda Long range. Ta avto imam namen imeti enih 5 let. Sicer ne vem kako bo takrat z baterijo in koliko bo takrat to sploh vredno? S tem, pa se postavlja novo vprašanje, tisto najpomembnejše. Ali je torej tesla3 smoteren nakup za moje potrebe?

Na koncu, bom pa spet dizla vzel matr.

pegasus ::

Razmišljaj tako: dizl bo čez 5 let 100% samo še za v prešo, EV pa bo še okrog vozil in bo dober še za 15-20 let.

Kalavala ::

V Usa je Tesla zopet začela prodajati trojko LR samo na zadnji pogon. Morebiti boto to začeli prodajati tudi v EU, to je IMO optimalni izbor. Cena mislim da je nekje na polovici med SR in LR AWD.

Sparkxl ::

Če tako razmišlja, bo se nafookal big time.

Kot si sam pogruntal, pri evjih je velika uganka vrednost čez x let. Cene rabljenih so padle konkretno. Po 10 letih ga ni junaka, ki bi kupil evja po neki visoki ceni, ker veš da bo počasi konec. Torej vsa tvoja matematika s petrolom pade v vodo, če je izguba vrednosti prevelika.



Dizl takrat šele začne svojo drugo pot na balkan in potem naprej proti afriki.

Trenutne prodajne številke pravijo da se trg zelo nagiba k hibridom. Torej je za pričakovati, da bodo dobro držali ceno

Slopek ::

pegasus je izjavil:

Razmišljaj tako: dizl bo čez 5 let 100% samo še za v prešo, EV pa bo še okrog vozil in bo dober še za 15-20 let.

Bomo o tem čez pet let, najmanj do takrat, pa bi lahko se z dizlom.
Na ev bi izključno zaradi firbca kako se to obnese. Rad bi prihranil zdaj, ko se lahko, problem so le avti, ki so toliko dragi zame, da na koncu potem ni prihranka, razen, če imaš en avto potem zares 20let. Ampak spet, kakšen e avto? Lexus za 77k, ki nov zmore pozimi 200km? Tega res ne bi imel 40let, haha.
Pri meni strošek nakupa in goriva za naslednjih osem let, znese 40k. Pol,pol. Torej si zdaj lahko kupim ev za 30k in sem na dobri poti. Več pa ne dam.

Kalavala ::

@SparkXl
No ja, recimo passati 2014 letnik dizel so okol 10k na avtonet. Pa verjetno jih dobiš še precej nižje. Tudi če po 10 letih dobiš za T3 ene 5-6 jurjev (pa verjetno boš tol ali pa več le dobil) teh 4k ali manj razlike ni tak big deal...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalavala ()

Utk ::

Dizl takrat šele začne svojo drugo pot na balkan in potem naprej proti afriki.


10 let stari passat highline avtomatik za 8 jurjev:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Če ne dobiš 8 jurjev za 10 let staro teslo, jo prodaj meni, bom kupil...

Slopek ::

Naj bi to tema o elektriki.
Dizel letnik 2013 je zdaj doma. Če drugega dizl potem je že izbran, ampak zdaj kalkuliram, da pač veliko dam za nafto, pa bi lahko malo prihranil, če bi to počel z ev. To je to.

Slopek ::

Sparkxl je izjavil:

Če tako razmišlja, bo se nafookal big time.

Kot si sam pogruntal, pri evjih je velika uganka vrednost čez x let. Cene rabljenih so padle konkretno. Po 10 letih ga ni junaka, ki bi kupil evja po neki visoki ceni, ker veš da bo počasi konec. Torej vsa tvoja matematika s petrolom pade v vodo, če je izguba vrednosti prevelika.



Dizl takrat šele začne svojo drugo pot na balkan in potem naprej proti afriki.

Trenutne prodajne številke pravijo da se trg zelo nagiba k hibridom. Torej je za pričakovati, da bodo dobro držali ceno

Kot rečeno, bo avto vseeno še nekaj vreden. Pa da se razumemo. Ne govorim o nakupu novega, tako, da je največja izguba mimo. Jaz nameravam samo koristiti, dokler bo zadeva dobro delala. Dalj bi delala bp, boljše zame. Vsak mesec bi dal na stran vsoto, ki bi jo zahteval dizel. Nočem sploh o tem, kaj jo čez pet, deset let. Avto kupujem zdaj, glede na trenutno stanje. Kaj bo, bomo pa takrat, ko bo.

kriptobog ::

Sparkxl je izjavil:

Če tako razmišlja, bo se nafookal big time.

Kot si sam pogruntal, pri evjih je velika uganka vrednost čez x let. Cene rabljenih so padle konkretno. Po 10 letih ga ni junaka, ki bi kupil evja po neki visoki ceni, ker veš da bo počasi konec. Torej vsa tvoja matematika s petrolom pade v vodo, če je izguba vrednosti prevelika.



Dizl takrat šele začne svojo drugo pot na balkan in potem naprej proti afriki.

Trenutne prodajne številke pravijo da se trg zelo nagiba k hibridom. Torej je za pričakovati, da bodo dobro držali ceno


Avto kupis za vozit. Kaj da fak je vazno koliko bo vreden cez x let? Zaradi mene ga po 10 letih lahko zagonim v preso. Briga me koliko bo vreden takrat. Avto kupim za vozit in ga vozim dokler gre oz. dokler ni nekih hudih problemov. Ponavadi zvozim blizu 500k km preden avto gre. Po 500k km mi je cisto vseeno ali gre v preso. Do takrat je avto ze 2x oddelal svoje.

Slopek ::

Ja v primeru nakupa Tesle letnik 21/22 za 30k iz Nemčije, bi dobil še subvencijo, nekaj malega bi dobil za Tourana, pa sem skoraj pri nakupni ceni dizla. To pokrijemo v 4-5 letih, saj sem za avto pripravljen dati 400-500 mesec. S tem mislim kupnina in tankanje. Po tem obdobju, je moj strošek samo še elektrika.

Ampak v tem času bo imela recimo Tesla za sabo že ene 200k kilometrine. Računam, da vseeno bo imel še nekaj dosega, avto se ne bo postaral bolj kot drug in sem ga pripravljen imeti tudi dlje. Saj konec koncev je to namen. Nič nisem naredil, če ga po petih letih prodam. Vozil bi se za enako ceno kot z dizlom, kar pa potem nimam smisla in sem raje na dizlu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

Slopek ::

No, da zastavim vprašanje tako.

Tesla kakršna pravim ali to spodaj? Avto bi bil pa pri hiši 10let. Pričakovana kilometrina, če avto kupim pri prevoženih 50k, bo torej čez deset let 350k.
Tesla ali
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

Reaper ::

V Tesli boš imel večji komfort in na dolgi rok boš najbrž ceneje prišel skozi.

Gambino ::

Slopek je izjavil:

Ja v primeru nakupa Tesle letnik 21/22 za 30k iz Nemčije, bi dobil še subvencijo, nekaj malega bi dobil za Tourana, pa sem skoraj pri nakupni ceni dizla. To pokrijemo v 4-5 letih, saj sem za avto pripravljen dati 400-500 mesec. S tem mislim kupnina in tankanje. Po tem obdobju, je moj strošek samo še elektrika.

Ampak v tem času bo imela recimo Tesla za sabo že ene 200k kilometrine. Računam, da vseeno bo imel še nekaj dosega, avto se ne bo postaral bolj kot drug in sem ga pripravljen imeti tudi dlje. Saj konec koncev je to namen. Nič nisem naredil, če ga po petih letih prodam. Vozil bi se za enako ceno kot z dizlom, kar pa potem nimam smisla in sem raje na dizlu.


Pri teh kilometrih boš imel lahko že menjavo oz popravilo el. motorjev.

Snajper_ ::

pegasus je izjavil:

Razmišljaj tako: dizl bo čez 5 let 100% samo še za v prešo, EV pa bo še okrog vozil in bo dober še za 15-20 let.

A si ti to mal zamenjal, al namerno ignoriraš vse 15-20 let stare dizle na cesti in vse 15-20 let stare električarje na cesti?

(Pustmo ekologijo, šteje uporabna vrednost)

Slopek ::

Reaper je izjavil:

V Tesli boš imel večji komfort in na dolgi rok boš najbrž ceneje prišel skozi.


Ja sej. Verjetno se bom za Teslo odločil, ker izračun govori svoje. Se bom spustil se v ta rizik, če že tvegam požar nad glavo(SE), hehe.

Mimogrede. Žena je navdušena. Ta velik poba(14), pa pravi, da je to kar gledam vse eno sranje in je boljše, da golfa gti, haha

Pust Pegasusa. On je ta prav borc.

Gambino je izjavil:

Slopek je izjavil:

Ja v primeru nakupa Tesle letnik 21/22 za 30k iz Nemčije, bi dobil še subvencijo, nekaj malega bi dobil za Tourana, pa sem skoraj pri nakupni ceni dizla. To pokrijemo v 4-5 letih, saj sem za avto pripravljen dati 400-500 mesec. S tem mislim kupnina in tankanje. Po tem obdobju, je moj strošek samo še elektrika.

Ampak v tem času bo imela recimo Tesla za sabo že ene 200k kilometrine. Računam, da vseeno bo imel še nekaj dosega, avto se ne bo postaral bolj kot drug in sem ga pripravljen imeti tudi dlje. Saj konec koncev je to namen. Nič nisem naredil, če ga po petih letih prodam. Vozil bi se za enako ceno kot z dizlom, kar pa potem nimam smisla in sem raje na dizlu.


Pri teh kilometrih boš imel lahko že menjavo oz popravilo el. motorjev.

Bravo, to iščem. Nekoga, ki ve zakaj se pri stvari gre.
Menjava motorja se mi zdi velika stvar, torej draga:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

pegasus ::

Snajper_ je izjavil:

A si ti to mal zamenjal,
Niti ne. Ampak nekaj je gotovo - minulih 20 let ne boš mogel projicirati na prihodnjih 20 let. Spremembe prihajajo, hočeš ali nočeš. Mogoče ne bo ravno 5 let, bo pa.

Slopek ::

pegasus je izjavil:

Snajper_ je izjavil:

A si ti to mal zamenjal,
Niti ne. Ampak nekaj je gotovo - minulih 20 let ne boš mogel projicirati na prihodnjih 20 let. Spremembe prihajajo, hočeš ali nočeš. Mogoče ne bo ravno 5 let, bo pa.

Dej Pegasus nehaj. Si tak k jehovci. Ti lahko greš že zdaj na Triglav s čolnom, ampak pusti druge, ki čolna niso pripravljeni vlečti, tako kot ti.

Pravim, da na koncu se bo izkazalo, da je na rok 10.let, še vedno dizel zmaga.

Menjava baterije, pogonski sklop,....Vse to lahko pričakujem pri električarju na dolgi rok in to je bistveno dražje, kot servis dizla, kjer točno vem kaj pričakovati. No, sej tukaj tudi, ampak te bolj useka po žepu, kot kaže. Jebeš pol to, če na koncu več plačam. Jest najprej rešujem sebe, ti pa planet. Ok. Ne bom danes stradal kruha, da ga bo mogoče moj pravnuk imel čez 100let. Haha, kera bolana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

kow ::

Dizel je problematicen, ker je velika svinjarija. Vprasanje, ce ti bodo sploh pustili, da se z njim zapeljes v centre vecjih mest. Ce postane zupan LJ, kaksen mlajsi in bolj napreden clovek, pozabi na dizel.

Gambino je izjavil:


Pri teh kilometrih boš imel lahko že menjavo oz popravilo el. motorjev.


Zakaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Menjava baterije, pogonski sklop,....Vse to lahko pričakujem pri električarju na dolgi rok

Če to pričakuješ, potem ne razumem zakaj sploh gledaš električne. Jaz tega ne pričakujem, niti pri rabljenem niti pri novem.

pegasus ::

Slopek je izjavil:

Jest najprej rešujem sebe, ti pa planet.
To je bistvena opazka. Razumem, da je večina ljudi omejena samo nase in svojo bližnjo okolico, a poskusi tudi ti razumeti, da obstajamo tudi taki, ki živimo za to, da je skupnost kot celota (in posledično civilizacija) uspešna in delujoča.

Slopek ::

Utk je izjavil:

Menjava baterije, pogonski sklop,....Vse to lahko pričakujem pri električarju na dolgi rok

Če to pričakuješ, potem ne razumem zakaj sploh gledaš električne. Jaz tega ne pričakujem, niti pri rabljenem niti pri novem.


Že res, ampak baterija naj bi bila ok tja do 200k. Tako berem. Prav tako so zeeeelo pogoste tudi druge ta drage stvari. Hitro imaš še eno nepremičnino pred hišo, haha. Vse je super, dokler ni več, to se pa kar pogosto dogaja. Rad bi zanesljivo stvar za 10 let madona. V tem času ne misli pol električnega zamenjat, da se bom sploh vozil. To so drage stvari.

pegasus je izjavil:

Slopek je izjavil:

Jest najprej rešujem sebe, ti pa planet.
To je bistvena opazka. Razumem, da je večina ljudi omejena samo nase in svojo bližnjo okolico, a poskusi tudi ti razumeti, da obstajamo tudi taki, ki živimo za to, da je skupnost kot celota (in posledično civilizacija) uspešna in delujoča.

Tako kot v tej temi, ste samo v napoto, lahko se pa tolažite. Jaz te ne bom prepričeval, ti samo povem.
Zanima me kaj voziš in koliko km delaš letno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

Utk ::

Že res, ampak baterija naj bi bila ok tja do 200k. Tako berem.

Kje bereš te neumnosti?

karafeka ::

Utk je izjavil:

Menjava baterije, pogonski sklop,....Vse to lahko pričakujem pri električarju na dolgi rok

Če to pričakuješ, potem ne razumem zakaj sploh gledaš električne. Jaz tega ne pričakujem, niti pri rabljenem niti pri novem.


Če boš imel avto 5 let, potem valjda ne rabiš mislit o tem, ampak pri višji starosti avta pa lahko gre marsikaj narobe. In ne da en AC konverter pride z lahkoto več kot 1000€, še za delo servisa boš plačal tolk, če boš sploh koga dobil, ki ti bo znal to zamenjat. Ne verjet propagandi, da se pri EVjeh nič ne more pokvariti.

pegasus ::

Baterija je dobra tja do 600k km, potem pa se lahko sprijazniš z nekaj manj km dosega, nekaj daljšim časom polnjenja in nekaj manjšimi pospeški in voziš dalje še naslednjih par desetletij.

Slopek ::

Utk je izjavil:

Že res, ampak baterija naj bi bila ok tja do 200k. Tako berem.

Kje bereš te neumnosti?

Google ven da podatke. Tudi naši magazini al kaj so pisali o dragih popravilih e avtov. V 10 letih lahko pri 300.000 prevoženih pričakujem vse te že naštete stvari? DA. S kakšno verjetnostjo? Z VELIKO. Temu ne moreš oporekati. 300.000km ni malo. Utk, ti imaš id3?

pegasus je izjavil:

Baterija je dobra tja do 600k km, potem pa se lahko sprijazniš z nekaj manj km dosega, nekaj daljšim časom polnjenja in nekaj manjšimi pospeški in voziš dalje še naslednjih par desetletij.

Dej no. Kaj voziš?
Baterija pade v prvih treh letih že za 10%. Se pa pol umiri in pada počasneje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

Utk ::

Če boš imel avto 5 let, potem valjda ne rabiš mislit o tem, ampak pri višji starosti avta pa lahko gre marsikaj narobe. In ne da en AC konverter pride z lahkoto več kot 1000EUR, še za delo servisa boš plačal tolk, če boš sploh koga dobil, ki ti bo znal to zamenjat. Ne verjet propagandi, da se pri EVjeh nič ne more pokvariti.

Če ti po 10 letih crkne nekaj za jurja, pa naj bo 2, to ni ravno neka tragedija. V tem času bo človek naredu 300-350k km in prišparal 30 jurjev na gorivu. Kolk bo v tem času dal za servise dizla, zavore, itd?

Google ven da podatke. Tudi naši magazini al kaj so pisali o dragih popravilih e avtov. V 10 letih lahko pri 300.000 prevoženih pričakujem vse te že naštete stvari? DA. S kakšno verjetnostjo? Z VELIKO. Temu ne moreš oporekati. 300.000km ni malo.

Oporekam. Toyota ima 10 let garancije na baterijo brez omejitve km. No, tudi na vse ostalo ima 10 let garancije, samo da za ostalo je 200,000 km.
In ne, toyota nima nobene super duper posebne baterije, da bi samo njihova tolk zdržala.
Ti bo pa padla kapaciteta po 300,000 km, sigurno, ampak ne tako zelo pretirano. Če je boš polnil v glavnem doma na AC, bo padla morda za 20%, če še tolk. Ti bi 300,000 km naredil relativno hitro, baterija pa degradira predvsem s časom, če je lepo voziš in lepo polneš, km niso problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Jebomir ::

kow je izjavil:

Dizel je problematicen, ker je temelj evropske avtoindustrije

Evo, sem ti popravil.

Slopek ::

Utk, sori za izbris.
Glej sem gledal en skupni test, ko je 10-15 ev simuliralo rl vožnjo.

Lexus za 77k je naredil manj kot 200km, haha. Dej odbijmo še 20-30%, pa dobimo kaj? No, in tej industriji naj zaupam? Izdelek, ki stane pol toliko kot Lexus, ali celo še manj, naj bi bil kvaliteten in vreden zaupanja? Mg trophy, ki je baje zeloooo soliden e avto, pa pri visokih hitrostih rad malo zabremza. Take in hujše stvari poslušam in berem samo en dan. Dan, ko raziskujem e avte.

Zato sem iz seznama črtal vse, razen Tesle Long range. Pa ne, da ta nima težav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

Utk ::

Kakorkoli, če nameravaš menjat baterijo, potem ne kupuj električnega, ali ga pa prodaj preden misliš, da bo to potrebno.
Ga bom jaz kupil. Poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Slopek ::

Utk je izjavil:

Kakorkoli, če nameravaš menjat baterijo, potem ne kupuj električnega, ali ga pa prodaj preden misliš, da bo to potrebno.
Ga bom jaz kupil. Poceni.

Ja tega se nadejate, tisti, ki avto bolj malo uporabljate

Pa ti imaš problem z razumevanjem in potem tudi z izražanjem.

Jaz nikjer ne pišem o tem, da nameravam menjati baterijo. Jaz ti govorim, da je to zadeva, ki se jo pričakuje lahko pri tej kilometrini.

Kar preveri in poglej tudi sam kako boš uporabljal avto po 10 letih.
No, da ne boš imel dela. Lahko tudi direkt nalimam Linke do tistih, ki jih je to doletelo in zato te prosim, če mi prosim najdeš Link, kjer uporabnik e vozila pravi, da je po 300.000 prevoženih, njegov ev še vedno v original stanju, vozen. Na drugi strani, ti Google pove, kako in kaj:

What happens to EV batteries after 10 years?
The old EV batteries may no longer be optimal for driving but they're still capable of energy storage. Even as secondary-life batteries fully degrade after various uses, minerals and elements like cobalt, lithium, and nickel in them are also valuable and can be used to produce new EV

Reaper ::

Slopek je izjavil:

Reaper je izjavil:

V Tesli boš imel večji komfort in na dolgi rok boš najbrž ceneje prišel skozi.


Ja sej. Verjetno se bom za Teslo odločil, ker izračun govori svoje. Se bom spustil se v ta rizik, če že tvegam požar nad glavo(SE), hehe.

Mimogrede. Žena je navdušena. Ta velik poba(14), pa pravi, da je to kar gledam vse eno sranje in je boljše, da golfa gti, haha

Pust Pegasusa. On je ta prav borc.

Gambino je izjavil:

Slopek je izjavil:

Ja v primeru nakupa Tesle letnik 21/22 za 30k iz Nemčije, bi dobil še subvencijo, nekaj malega bi dobil za Tourana, pa sem skoraj pri nakupni ceni dizla. To pokrijemo v 4-5 letih, saj sem za avto pripravljen dati 400-500 mesec. S tem mislim kupnina in tankanje. Po tem obdobju, je moj strošek samo še elektrika.

Ampak v tem času bo imela recimo Tesla za sabo že ene 200k kilometrine. Računam, da vseeno bo imel še nekaj dosega, avto se ne bo postaral bolj kot drug in sem ga pripravljen imeti tudi dlje. Saj konec koncev je to namen. Nič nisem naredil, če ga po petih letih prodam. Vozil bi se za enako ceno kot z dizlom, kar pa potem nimam smisla in sem raje na dizlu.


Pri teh kilometrih boš imel lahko že menjavo oz popravilo el. motorjev.

Bravo, to iščem. Nekoga, ki ve zakaj se pri stvari gre.
Menjava motorja se mi zdi velika stvar, torej draga:))


Če je SE z optimizatorji je potem riziko požara najbrž manjši, nimam (še) izkušenj. Pri bateriji od avta pa LFP baterija (Standard Range modeli pri Tesli) ne bodo zagoreli, NMC baterije pa lahko ob poškodbah in če je polna več kot 50 %, nekaj v tej smeri. Ne gori pa to vsak dan tako da se s tem jaz ne bi obremenjeval.

Utk ::

Slopek je izjavil:

Utk je izjavil:

Kakorkoli, če nameravaš menjat baterijo, potem ne kupuj električnega, ali ga pa prodaj preden misliš, da bo to potrebno.
Ga bom jaz kupil. Poceni.

Ja tega se nadejate, tisti, ki avto bolj malo uporabljate

Pa ti imaš problem z razumevanjem in potem tudi z izražanjem.

Jaz nikjer ne pišem o tem, da nameravam menjati baterijo. Jaz ti govorim, da je to zadeva, ki se jo pričakuje lahko pri tej kilometrini.

Kar preveri in poglej tudi sam kako boš uporabljal avto po 10 letih.
No, da ne boš imel dela. Lahko tudi direkt nalimam Linke do tistih, ki jih je to doletelo in zato te prosim, če mi prosim najdeš Link, kjer uporabnik e vozila pravi, da je po 300.000 prevoženih, njegov ev še vedno v original stanju, vozen. Na drugi strani, ti Google pove, kako in kaj:

What happens to EV batteries after 10 years?
The old EV batteries may no longer be optimal for driving but they're still capable of energy storage. Even as secondary-life batteries fully degrade after various uses, minerals and elements like cobalt, lithium, and nickel in them are also valuable and can be used to produce new EV

Nehaj brat lady. To ni strokovna revija.
Poglej si to recimo:
Originalni ioniq je eden prvih EV-jev, ki so jih prodali malo več in da ima neko spodobno hlajenje baterije, itd, zdaj so stari 6-7 let, ta v testu je imel 160k prevoženih in 7% degradacije. Tega na oko niti opaziš ne.
Imaš pa na koncu filmčka še tabelo z ostalimi. 10 let stara tesla z 285k prevoženimi, 15%.
Golfe, leafe in podobne ignoriraš, ker nimajo hlajenja, ti bolj degradirajo. Ampak takega avta novega itak ne boš kupil.

Slopek ::

Stari!!!

Kupujem avto, ki naredi 300km mešane vožnje na dan(brez polnjenja), ti mi pa ena jajčka omenjaš.

Sem že parkrat vse napisal, med drugim tudi to, da bralno nisi ravno najbolj.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

Utk ::

Mislim, pa ti si resno malo počasen. Jaz ti dam linke, kjer se vidi kako baterije degradirajo na avtih, ki so danes stari 7-8-10 let.
8 let starega id4 pač nimaš. Si res tako zabit, da ne moreš sklepat iz ostalih avtov, ki so starejši, kako bojo degradirale baterije na novejših?
Enako s toyoto. Ne rabiš kupit toyote, da vidiš, da če nekdo daje 10 let garancije z neomejeno km, da km niso tak faktor. Tudi če NE kupiš toyote. Ali je to previsoka matematika zate?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Slopek ::

Si mi že zaupal kaj voziš?

Utk ::

Največ starega leafa.

Slopek ::

Glej...pred tem si govoril, da baterije zdržijo, pa to.

Zdej mi Linke popaš, kako se degradira 8let staro neuporabmo baterijo.

Kaj sklepam? Da sem imel prav. Za 10let se ne splača ev jemat, ker pač ne zdrži. Nekateri ja, ampak ne bom sklepal po izjemah in bom verjel tvojim filmčkov.

Niti te nisem spraševal kaj z baterijami naredijo. Skrb je bila, da ne bo zdržala in kot kaže, upravičeno.

Zdej se pa poberi, ker nisi v pomoč, brati pa ne znaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

Utk ::

Zdej mi Linke popaš, kako se degradira 8let staro neuporabmo baterijo.

Če je 8 let stara baterija z 10-15% degradacije neuporabna, potem pač kupiš EV, ki ima 15% večjo baterijo. Res strašna znanost. Če znaš tolk računat...

Ljudje delajo 30k letno s 35 kwh baterijami. Tudi ti bi s 75 kwh. Tudi ko bi degradirala 10%.
Če si se odločil, da ne, potem pa ne...sem reku že v štartu, da ne razumem zakaj sploh gledaš električne, če itak veš, da baterija ne zdrži 300k.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Slopek ()

deco16 ::

EV bo prej zrostal ko bo baterija crknila.

10 let nazaj so ble baterije male, veliko število ciklov pa še zmer se dobijo po avtonetu k jih prodajajo.

Moja bo zdržala lagano pol miljona. To je cca 1250 ciklov. Ampak kot pravim bo ziher prej kaj druzga odpovedlo.

Zanimivo je da še vedno se rabljeni kr drago prodajajo, pa za večino tukaj je to vse fuč ;)

Slopek ::

Utk je izjavil:

Zdej mi Linke popaš, kako se degradira 8let staro neuporabmo baterijo.

Če je 8 let stara baterija z 10-15% degradacije neuporabna, potem pač kupiš EV, ki ima 15% večjo baterijo. Res strašna znanost. Če znaš tolk računat...

Ljudje delajo 30k letno s 35 kwh baterijami. Tudi ti bi s 75 kwh. Tudi ko bi degradirala 10%.
Če si se odločil, da ne, potem pa ne...sem reku že v štartu, da ne razumem zakaj sploh gledaš električne, če itak veš, da baterija ne zdrži 300k.

Nekaj imaš seveda peavt, ne se pa v moje stvari spuščati. Ne briga me kako se drugi vozijo. Jaz se moram v kosu peljat ene 120km, pa nazaj. 35kwh? Super.

Nisem vedel, koliko kaj zdrži, zato pa sprašujem. Fak, kolk si trd. Se učim, an, za razliko od tebe.
««
50 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058130994 (91059) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25633971 (30502) bluefish

Več podobnih tem