Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
kriptobog ::
To so ze otrocjarije... nacin polnjenja EV-ja je drugacen in se pac prilagodis ali pa ne kupis EV-ja. Jaka muda :lol:
Točno tako. Kar kriptobog razlaga izhaja iz "bencinske miselnosti".
Izhajam iz udobnosti. To da rece nekdo da pac ne kupis EVja na dolgi rok ne gre, ce nas posiljujejo z ukinitvijo ICEjev ane?
In kaj bi zdaj rad povedal?
Res ne razumem tega prepucavanja!
Da EV ni tako super, kot inzenircek opeva.
Res je. On itak pretirava...
Kar se mene tice, bi moral bit nek minimum baterije 60kWh za normalne avte. Za minije je lahko manj, saj so namenjeni vecinoma po mestu in za krajse razdalje.
Vidim pa, da so za naslednje leto pri Peugeotu za e3008 napovedane ~70 in ~100kWh baterije. Le cena bo verjetno spet previsoka.
Ne, nič ne pretiravam, prav zaradi tega pretiravanja z dosegom so EVji dražji kot bi sicer bili, baterije namreč niso zastonj. Povprečna prevožena razdalja v Sloveniji na en avto je 35 km na dan. Ljudi ki prevozijo preko 100 km na dan je v Sloveniji samo manj 2 %..
The obsession with EV range is all wrong
https://www.washingtonpost.com/climate-...
Pač tole bitko o prevelikih dosegih poganja iracionalnost, rezultat so pa dražji EVji.
Dnevna mobilnost potnikov, 2017 - podrobnejši končni podatki
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
Drazji so zato, ker so lahko. ICEti imajo komplicirane motorje, itd, vecina EVjev je slabse kvalitete, elektromotr je cenejsi, baterije tudi spet niso tako drage, tako da vbistvu bi morali EVji biti cenejsi od ICEja, pa niso. KEr ne rabijo biti, ker folk pobere vse kar se jim servira.
3_borut4 ::
Pa si le spoznal nekaj kar ti razlagam že leta. EVji so dražji zato ker so lahko. Ko bo šla pa proizvedena količina gor, bodo cenejši. Še vedno pa baterije niso zastonj. Na ravni packa je cena cca 140 EUR na kWh. Trenutno. V prihodnosti bo manj, ampak sedaj je pač toliko. To pomeni da te 50 kWh baterija stane 7 jurjev, 100 kWh baterija pa 14 jurjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
m0LN4r ::
Ustavljali ste se torej na cca 150 km, med pavzo se EV lahko fila. Sicer pa 500 km marsikateri EV naredi brez polnjenja ali z enim 5 minutnim postankom..Tudi če ste imeli samo 5 minutne pavze (pa dvomim da so bile tako kratke, ker pri teh postankih 15 minut do pol ure mine kot bi mignil) bi pot opravili brez tega da bi čakali na avto.
Nic ne rabis dvomit. Avto ustavis na Rastplatz, direkt pred WCjem to je 20 metrov, gres not se poscijes in fertik.
15 minut bi rabil, ce bi hodl not en za drugim, na sreco je tam 4-6 wcjev in narava.
Polnilnice ni na teh malih pocivaliscih, ce pa je pa je res na drugi strani od wcjev.
Tak da to bi pol res trajalo dlje?
Kok pa bi napolnil v 5 minutah z normalnim polnenjem nevem, pa da odklenes kartico, telefon, viso 2fa to vse traja, potem se v 15min res ne zgodi nic.
PS: ja verjetno se da z EVjem res narediti 500km, ampak ne z poceni EVjem in z pospesevanji na 150kmh.
Sem v skupini Enyaq in imajo porabo 20-22kwh pa ne terajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
3_borut4 ::
Sej na postanku ne greš samo scat, si tud noge spočiješ. Nobenega še nisem videl da bi na dolgih potovanjih po 3 urah vožnje naredil postanek samo 2 minuti.
kriptobog ::
Pa si le spoznal nekaj kar ti razlagam že leta. EVji so dražji zato ker so lahko. Ko bo šla pa proizvedena količina gor, bodo cenejši. Še vedno pa baterije niso zastonj. Na ravni packa je cena cca 140 EUR na kWh. Trenutno. V prihodnosti bo manj, ampak sedaj je pač toliko. To pomeni da te 50 kWh baterija stane 7 jurjev, 100 kWh baterija pa 14 jurjev.
Ne bodo, ker se bodo vseeno prodajali. Ce se zdaj prodajajo vedno bolj, zakaj se ne bi se potem. Sploh po prepovedi? Veliko jih bo slo pac na avtobus.
Invictus ::
Sej na postanku ne greš samo scat, si tud noge spočiješ. Nobenega še nisem videl da bi na dolgih potovanjih po 3 urah vožnje naredil postanek samo 2 minuti.
Po 3 urah ne rabiš postanka, hallooooo.
Kak šofer pa si, če ne moreš 8 ur vozit?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
3_borut4 ::
Sem v skupini Enyaq in imajo porabo 20-22kwh pa ne terajo.
Enyaq je pač slabo aerodinamičen in ne toliko učikovit avto, to ni nobena skrivnost. Pri Tesli imaš letno porabo zlahka 16 kWh, pa tole sploh še ni nizka poraba, tudi 13 kWh na 100 km sem videl že na števcu letne porabe):
Sicer pa 20 kWh kot Enyaq kuri je še vedno samo 2 litra dizla na 100 km ekvivalent..
Kok pa bi napolnil v 5 minutah z normalnim polnenjem nevem, pa da odklenes kartico, telefon, viso 2fa to vse traja, potem se v 15min res ne zgodi nic.
Pretiravaš, v manj kot minuti se ti fila. Če imaš Teslo v manj kot 10 sekundah (ni kartic, samo priklopiš, vse je avtomatsko).
Sej na postanku ne greš samo scat, si tud noge spočiješ. Nobenega še nisem videl da bi na dolgih potovanjih po 3 urah vožnje naredil postanek samo 2 minuti.
Po 3 urah ne rabiš postanka, hallooooo.
Kak šofer pa si, če ne moreš 8 ur vozit?!?!?!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
billy ::
Samo pri tesli model 3 imaš lahko 16kw, vse ostalo odpade takšna poraba, edino če res res res voziš varčno (počasi)
m0LN4r ::
Sej na postanku ne greš samo scat, si tud noge spočiješ. Nobenega še nisem videl da bi na dolgih potovanjih po 3 urah vožnje naredil postanek samo 2 minuti.
Kaj si 3 leta star?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
2. Če 10 litrov dizla zliješ v ta generator in z njim nafilaš električni avto boš prevozil precej več kilometrov kot pa če teh istih 10 litrov zliješ v dizelski avto, agregat namreč laufa pri idealnih obratih in obremenitvi in dosega bistveno večje izkoristke.
Če nalijem 10 litrov v Mazdo CX60, naredim skoraj 200 kilometrov, pa je 3.3 litrski dizel. Povprečna poraba je namreč 5.3litra na 100km. Z agregatom in 10 litri dizla napolniš elektro avto za max 90km.
Torej nehaj s pravljicami.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
3_borut4 ::
Sej na postanku ne greš samo scat, si tud noge spočiješ. Nobenega še nisem videl da bi na dolgih potovanjih po 3 urah vožnje naredil postanek samo 2 minuti.
Kaj si 3 leta star?
Ne, si ti?
Samo pri tesli model 3 imaš lahko 16kw, vse ostalo odpade takšna poraba, edino če res res res voziš varčno (počasi)
Kona sicer ni znana kot varčna, ampak če maš mal manj avtoceste je lahko poraba okol 13 kWh na 100 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
m0LN4r ::
15-16kw sem imel na testni s teslo samo skozi naselje in cono 80.
Ko sem prisel na avtocesto so ble cifre samo se 20+ ja lahl bi se vozil in slepal v koloni, ampak tako ne prides nikamor.
V postev bi prisla samo Model Y ker ma vec prostora za prtljago, ampak spet ma prtljaznik ko coupe in ne gre not kletka in za long range je clovek spet pri 2x tolko kot pr eno leto starem Kaaravanu.
Ce otrok ni zraven, pa to pot prevozis z eno pavzo, res 5 minut da se poscijes in si tam v manj kot 5 ur.
Ko sem prisel na avtocesto so ble cifre samo se 20+ ja lahl bi se vozil in slepal v koloni, ampak tako ne prides nikamor.
V postev bi prisla samo Model Y ker ma vec prostora za prtljago, ampak spet ma prtljaznik ko coupe in ne gre not kletka in za long range je clovek spet pri 2x tolko kot pr eno leto starem Kaaravanu.
Ce otrok ni zraven, pa to pot prevozis z eno pavzo, res 5 minut da se poscijes in si tam v manj kot 5 ur.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
3_borut4 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
2. Če 10 litrov dizla zliješ v ta generator in z njim nafilaš električni avto boš prevozil precej več kilometrov kot pa če teh istih 10 litrov zliješ v dizelski avto, agregat namreč laufa pri idealnih obratih in obremenitvi in dosega bistveno večje izkoristke.
Če nalijem 10 litrov v Mazdo CX60, naredim skoraj 200 kilometrov, pa je 3.3 litrski dizel. Povprečna poraba je namreč 5.3litra na 100km. Z agregatom in 10 litri dizla napolniš elektro avto za max 90km.
Torej nehaj s pravljicami.
Ne, narobe, ti govoriš pravljice. Agregat ima izkoristek tudi po 40 %, če gre za mal večji agregat (kar tle pri polnilnici gre za večjo zadevo). Loh dam linke. Izkoristek dizelskega avtomobila je 20 %. Torej:
0,4 izkoristek dobrega agregata x 0,85 izkoristek električnega avta= 0,34= 34 %.
Izkoristek dizelskega avta povprečni: 20 %
In ja, 34 % je precej več kot 20 %..
Estimation of tank-to-wheel efficiency functions based on type approval data
https://www.sciencedirect.com/science/a...
The TTW efficiency for combustion engines is about 16%–20% when all driving situations are included, as reported by [4]. However, this number varies depending on the driving situation. According to [5], typical values are 10%–13% on urban cycles and about 28% for highway cycles. [6]
Pri agregatu si vedno na optimalni obremenitvi in obratih, pri avtu si pa all over the place.
Pa tole si poglej:
Evo recimo konkretno:
Tale agregat porablja 4,4 galone na uro, kar je 16,6 litra na uro. Moč je 56 kW. Torej v eni uri proizvedeš 56 kWh, kar je dovolj za 350 km. 16,6 litra pri dizlu je dovolj za nekih 280 km.
https://www.absolutegenerators.com/isuz...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
deco16 ::
Kona sicer ni znana kot varčna, ampak če maš mal manj avtoceste je lahko poraba okol 13 kWh na 100 km.
Še dobro da nisem jaz prilimal tega in ne ni moj post na fbju. Kona je znana kot varčna drugače, še posebi za svojo obliko. Korejci so zajebali pol z novejšimi evji.
Ampak brezveze prepričevat neprepričane. Pač nebodo kupli. Brezveze besed. In bolje za nas
3_borut4 ::
Kona ima varčen pogon, ni pa aerodinamična (za razliko od recimo Tesle 3, ki je). Tako da če s Kono nima velik avtoceste, kjer pride do izraza slab koeficient zračnega upora pri Koni, potem imaš lahko z Kono zelo solidno porabo.
m0LN4r ::
potovanjih po 3 urah vožnje naredil postanek samo 2 minuti.potem potujes in opazujes slabo. Jaz jih vidim ogromno, je kr cudno ko si prvi, ki se je ustavil in zadnji, ki gres.
Po treh urah pa res ne rabis pol urni sprehod, da vozis naprej. Avti imajo tempomate in noge razgibas med voznjo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
billy ::
Kona ima res nizko porabo, ampak recimo tam pri 160 pa jo tesla dol da, ali pa hitreje, kar kona niti ne zmore.
Seveda sem imel v mislih "nove EVje" in ne več stare kone/ioniqa.
Seveda sem imel v mislih "nove EVje" in ne več stare kone/ioniqa.
mikhaair ::
EV pri rekuperaciji prejeto energijo šteje v skupno potovalno porabo, torej bi dejansko bila lahko celo negativna, npr. Vršič-KG? Ali mogoče obstaja kakšen EV, ki nima takšne logike?
Poraba EV je navedena kot poraba energije iz baterija ali polnilnice?
Poraba EV je navedena kot poraba energije iz baterija ali polnilnice?
3_borut4 ::
potovanjih po 3 urah vožnje naredil postanek samo 2 minuti.potem potujes in opazujes slabo. Jaz jih vidim ogromno, je kr cudno ko si prvi, ki se je ustavil in zadnji, ki gres.
Po treh urah pa res ne rabis pol urni sprehod, da vozis naprej. Avti imajo tempomate in noge razgibas med voznjo.
Precej bolj spočit prideš na cilj če delaš postanke. Govorit da je delat 20 minut postanka na 4 ure vožnje tiste 2x na leto tak dealbraker da avta zato ne boš kupil je neumno. Večina voznikov dizla po 4 urah vožnje naredi vsaj 20 minut postanka, morda obstaja kakšna izjema, pa tudi tej izjemi ne bi škodilo če bi se ustavil za 20 minut, bi prišel precej manj zjeban na cilj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
ChatGPT ::
Še eno vprašanje glede tesle 3. Raylika med navadno in long range. Berem, da ima navadna lithium iron phosphate baterijo, long range pa nickel-based. Je long range vreden 10k eur več? Raylika v tehnologijah baterij? Katera bo ydržala več na dolgi rok?
LFP so premalo časa zunaj, da bi lahko kdorkoli dal konkretne primerjave.
LFP obstajajo že od 1996, življenjska doba LFP je bistveno večja od navadnih li-ion baterij. Navadne litijonske baterije imajo okrog 1500 ciklov preden dosežejo 80 % prvotne kapacitete, LFP pa 6000 ciklov in več. V resnici pa je skoraj vseeno kar se tega tiče, ker bosta tako li-ion, kot LFP zdržala konkretno preko življenjske dobe avtomobila.
Torej se splača vzeti long range ce večkrat potrebujem daljši doseg.
3_borut4 ::
I mean, to boš moral pa sam presodit. Gor smo gledal da recimo relacijo Postojna Bratislava (505 km) long range naredi z enim 5 minutnim postankom, standard range pa z 19 minutnim postankom. Zdej pa sam presodi kolk imaš takih voženj letno in ali ti teh 15 minut, ki jih boš verjetno porabil za počitek ne glede na izbiro avta, res toliko pomeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
billy ::
long range bo tudi bolj prijazen do baterije, saj ga boš verjetno večino časa držal na nižjem %, kot bi standard range.
3_borut4 ::
long range bo tudi bolj prijazen do baterije, saj ga boš verjetno večino časa držal na nižjem %, kot bi standard range.
Drži načeloma, ampak že standard range tesla od 85 do 5 %, kar so v redu procenti za baterijo za daily drive naredi preko 300 km, dvomim da dela več kot 300 km vsak dan. Pri režimu filanja do 85 % boš zlahka dosegel 1500 do 2000 ciklov preden bo kapaciteta padla na 80%, kar pomeni 300km x 1500 ciklov = 450.000 km, 300 km x 2000 ciklov= 600.000 km in bo kapaciteta na 80 %.
https://ev-database.org/car/1555/Tesla-...
Seveda bo long range glede tega še boljši, ampak že pri standard range je povsem ok.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
billy ::
Še bolj optimalno bi bilo 40-60 recimo, če dela človek dnevno tam do 100km...
ampak...baje real time data kažejo, da je razlika par % med tistimi ki pazijo baterijo in tistimi ki ne...tako da vprašanje koliko se sploh "splača" ukvarjat s tem...ker življenje je nepredvidljivo.
ampak...baje real time data kažejo, da je razlika par % med tistimi ki pazijo baterijo in tistimi ki ne...tako da vprašanje koliko se sploh "splača" ukvarjat s tem...ker življenje je nepredvidljivo.
3_borut4 ::
Še bolj optimalno bi bilo 40-60 recimo, če dela človek dnevno tam do 100km...
To je še malo bolj optimalno, ampak honestly to je že pretiravanje.
ampak...baje real time data kažejo, da je razlika par % med tistimi ki pazijo baterijo in tistimi ki ne...tako da vprašanje koliko se sploh "splača" ukvarjat s tem...ker življenje je nepredvidljivo.
No ni lih sam par procentov. Recimo 10 let stara Tesla Andreja Pečjaka ima še 96 % kapacitete. Nekdo ki vsak dan fila do 100 % po nepotrebnem bo morda na 85 % kapacitete, neki je, ni lih čist zanemarljivo. Pretirano ukvarjat se s tem res nima smisla, se strinjam, je pa smiselno charging limit nastavit na 90 %, ker te to nič ne stane.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
billy ::
Hm, pred časom je bil prispevek človeka, ki je svojo X polnil samo na DC pa je imel "le nekaj % - 9" degradacije...
potem pa še tole: https://electrek.co/2023/08/29/tesla-ba...
potem pa še tole: https://electrek.co/2023/08/29/tesla-ba...
3_borut4 ::
Verjamem, sej hitro polnjenje na DC ne prispeva spet toliko k degradaciji baterije, stanje na 100 % napolnjenosti prispeva precej bolj. In tisti ki več filajo na DC po navadi skoraj nikoli ne filajo do 100 %..Zato pa pravim da je smiselno nastavit charging limit na 90 %, ker te to nič ne stane.
Če gledaš tle tele podatke so tisti ki so več filali na DC hitrih polnilnicah NAD trendno črto kapacitete, torej so imeli celo MANJŠO degradacijo. :)
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Sigurno da je počasno filanje v resnici boljše za baterijo kot hitro, ampak očitno je stanje baterije na 100 % pač večji faktor.
Če gledaš tle tele podatke so tisti ki so več filali na DC hitrih polnilnicah NAD trendno črto kapacitete, torej so imeli celo MANJŠO degradacijo. :)
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Sigurno da je počasno filanje v resnici boljše za baterijo kot hitro, ampak očitno je stanje baterije na 100 % pač večji faktor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
billy ::
afaik je kombinacija stanje + čas + temperatura.
Torej, če bi v teoriji, filal na 100% in "takoj" šel na pot..naj ne bi imelo neg vpliva. Če pa recimo nafilaš na 100%, pustiš avto "nekaj dni", poleg tega pa še recimo na vročem soncu...rip rip baterija.
Torej, če bi v teoriji, filal na 100% in "takoj" šel na pot..naj ne bi imelo neg vpliva. Če pa recimo nafilaš na 100%, pustiš avto "nekaj dni", poleg tega pa še recimo na vročem soncu...rip rip baterija.
Mato989 ::
Ukinitev se nanaša samo na prodajo novih avtov po letu 2035, starega boš lahko vozil kolkr dolg ti bo še delal. 5 minutno postanek pri več kot 4 urah vožnje JE udobnost. Če 4 ure voziš brez enega samega postanka je to daleč od udobnosti.
PRISILNI postanek ni udobnost sploh če je polnilnica zasedena
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
3_borut4 ::
afaik je kombinacija stanje + čas + temperatura.
Torej, če bi v teoriji, filal na 100% in "takoj" šel na pot..naj ne bi imelo neg vpliva. Če pa recimo nafilaš na 100%, pustiš avto "nekaj dni", poleg tega pa še recimo na vročem soncu...rip rip baterija.
Res je, čas x visoka temperatura x visok procent napolnjenosti (100 %). No ne lih rip rip baterija, bo pa to če boš to redno delal vsak dan pomenilo da boš imel večjo degradacijo kot če ne bi. Tako da osebno svetujem charging limit na 90 %, na 100 % samo pred potovanji kjer veš da ti bo prav prišlo teh dodatnih 10 %.
Ukinitev se nanaša samo na prodajo novih avtov po letu 2035, starega boš lahko vozil kolkr dolg ti bo še delal. 5 minutno postanek pri več kot 4 urah vožnje JE udobnost. Če 4 ure voziš brez enega samega postanka je to daleč od udobnosti.
PRISILNI postanek ni udobnost sploh če je polnilnica zasedena
Prisilni postanek povzroči da na cilj prideš precej bolj spočit, poglej si od nekoga iz prve roke, spočitost=udobje:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
Mato989 ::
Prisilni postanek povzroči da na cilj prideš precej bolj spočit, poglej si od nekoga iz prve roke, spočitost=udobje:
Ne udobje je da ne rabiš niti nikamor potovat.... TO JE UDOBJE... to da morš prisilno se ustavljat ko ti narekuje avto namesto tvoje počutje to pa je prisilno in lame... Če bi jaz še 50km rad peljal avto pa jamra ker bo crknil čez 40 km to ni udobje ampak prisilni postanek in tako moji poti diktira tehnologije namesto moje telo in odločitve.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
2. Če 10 litrov dizla zliješ v ta generator in z njim nafilaš električni avto boš prevozil precej več kilometrov kot pa če teh istih 10 litrov zliješ v dizelski avto, agregat namreč laufa pri idealnih obratih in obremenitvi in dosega bistveno večje izkoristke.
Če nalijem 10 litrov v Mazdo CX60, naredim skoraj 200 kilometrov, pa je 3.3 litrski dizel. Povprečna poraba je namreč 5.3litra na 100km. Z agregatom in 10 litri dizla napolniš elektro avto za max 90km.
Torej nehaj s pravljicami.
Ne, narobe, ti govoriš pravljice. Agregat ima izkoristek tudi po 40 %, če gre za mal večji agregat (kar tle pri polnilnici gre za večjo zadevo). Loh dam linke. Izkoristek dizelskega avtomobila je 20 %. Torej:
0,4 izkoristek dobrega agregata x 0,85 izkoristek električnega avta= 0,34= 34 %.
Izkoristek dizelskega avta povprečni: 20 %
In ja, 34 % je precej več kot 20 %..
Estimation of tank-to-wheel efficiency functions based on type approval data
https://www.sciencedirect.com/science/a...
The TTW efficiency for combustion engines is about 16%–20% when all driving situations are included, as reported by [4]. However, this number varies depending on the driving situation. According to [5], typical values are 10%–13% on urban cycles and about 28% for highway cycles. [6]
Pri agregatu si vedno na optimalni obremenitvi in obratih, pri avtu si pa all over the place.
Pa tole si poglej:
Evo recimo konkretno:
Tale agregat porablja 4,4 galone na uro, kar je 16,6 litra na uro. Moč je 56 kW. Torej v eni uri proizvedeš 56 kWh, kar je dovolj za 350 km. 16,6 litra pri dizlu je dovolj za nekih 280 km.
https://www.absolutegenerators.com/isuz...
Spet samo teorija, pa neke ameriške fore z agregati. Bo treba malo v realnost pogledat. Doma ima zelo malo ljudi tak agregat, kot ga ti tukaj opisuješ. Mogoče 0.0001% ljudi v sloveniji.
Normalen agregat, ki se pri nas uporablja, daje nekje 3.6kwh max na uro in ima porabo ob taki izhodni moči nekje 4 litre. To pomeni, da boš s tem nafilal 10kwh v EV. To je pa za manj kot 90km poti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
3_borut4 ::
Spet samo teorija, pa neke ameriške fore z agregati. Bo treba malo v realnost pogledat. Doma ima zelo malo ljudi tak agregat, kot ga ti tukaj opisuješ.
Ne ne, kar praksa. Nisva govorila o doma. Govorila sva o agrefatu ki poganja tisti polnilnico nekje v Ameriški puščavi kjer ni električnega omrežja.
Normalen agregat, ki se pri nas uporablja, daje nekje 3.6kwh max na uro in ima porabo ob taki izhodni moči nekje 4 litre. To pomeni, da boš s tem nafilal 10kwh v EV. To je pa za manj kot 90km poti.
Teli mini agregatki imajo seveda slab izkoristek, kljub temu ne tako slabega kot praviš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
WizzardOfOZ ::
Ja, in mi živimo v tej puščavi, ane?
Nehaj s pravljicami, pa pridi v realno življenje. Takih agregatov pri nas ni za to kar ti govoriš. In jih še nekaj časa ne bo, ker so izredno dragi.
Nehaj s pravljicami, pa pridi v realno življenje. Takih agregatov pri nas ni za to kar ti govoriš. In jih še nekaj časa ne bo, ker so izredno dragi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
3_borut4 ::
Ja, in mi živimo v tej puščavi, ane?
Mislim da nisi razumel poante. Ti si povedal da Tesla uporablja agregate za svoje polnilnice. In povedal sem ti da to za 99,99 % njihovih polnilnic ne drži, ker so lepo priklopljene v električno omrežje, da pa obstaja ena taka polnilnica v eni Ameriški puščavi, ki pa jo napaja agregat. In ta agregat pri tej polnilnici ima bistveno višji izkoristek kot dizelski avto.
Nehaj s pravljicami, pa pridi v realno življenje. Takih agregatov pri nas ni za to kar ti govoriš. In jih še nekaj časa ne bo, ker so izredno dragi.
Edini ki govori pravljice in ne šteka na kaj se je pogovor navezoval si ti. Lepo sem ti razložil, ti pa še kar..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
WizzardOfOZ ::
Teli mini agregatki imajo seveda slab izkoristek, kljub temu ne tako slabega kot praviš.
Ker ga imaš doma in to govoriš iz prve osebe? Al je bilo spet na netu napisano?
Imam agregat doma, ker je, dokler niso prestavili elektrike v zemljo, ob vsakem večjem vetru prišlo do izpada elektrike. In ja ni samo 3.6kW, ampak je 6kW (max output) agregat, trofazni. In ja poraba je na max obratih kar lepo preko 5 litrov. Če ga pa pustim da daje nekje 3kwh na uro, pa skoraj pol manjša.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
3_borut4 ::
Naj te spomnim kako je šel najih pogovor:
Ti: "Tesla nima bencinskih in dizelskih modelov, ima pa dizelske agregate za poganjanje polnilnice"
Jaz:
1. Nekje v neki XY puščavi kjer ni električnega omrežja ja. Ampak 99,99 % polnilnic je pa kar lepo priklopljeno na omrežje.
2. Če 10 litrov dizla zliješ v ta generator in z njim nafilaš električni avto boš prevozil precej več kilometrov kot pa če teh istih 10 litrov zliješ v dizelski avto, agregat namreč laufa pri idealnih obratih in obremenitvi in dosega bistveno večje izkoristke.
Ti: Spet samo teorija, pa neke ameriške fore z agregati. Bo treba malo v realnost pogledat. Doma ima zelo malo ljudi tak agregat, kot ga ti tukaj opisuješ. Mogoče 0.0001% ljudi v sloveniji.
Normalen agregat, ki se pri nas uporablja, daje nekje 3.6kwh max na uro in ima porabo ob taki izhodni moči nekje 4 litre. To pomeni, da boš s tem nafilal 10kwh v EV. To je pa za manj kot 90km
Jaz: Ne ne, kar praksa. Nisva govorila o doma. Govorila sva o agrefatu ki poganja tisti polnilnico nekje v Ameriški puščavi kjer ni električnega omrežja.
Ti: Ja, in mi živimo v tej puščavi, ane?
Nehaj s pravljicami, pa pridi v realno življenje. Takih agregatov pri nas ni za to kar ti govoriš. In jih še nekaj časa ne bo, ker so izredno dragi.
Jaz: Mislim da nisi razumel poante. Ti si povedal da Tesla uporablja agregate za svoje polnilnice. In povedal sem ti da to za 99,99 % njihovih polnilnic ne drži, ker so lepo priklopljene v električno omrežje, da pa obstaja ena taka polnilnica v eni Ameriški puščavi, ki pa jo napaja agregat. In ta agregat pri tej polnilnici ima bistveno višji izkoristek kot dizelski avto.
Ti: "Tesla nima bencinskih in dizelskih modelov, ima pa dizelske agregate za poganjanje polnilnice"
Jaz:
1. Nekje v neki XY puščavi kjer ni električnega omrežja ja. Ampak 99,99 % polnilnic je pa kar lepo priklopljeno na omrežje.
2. Če 10 litrov dizla zliješ v ta generator in z njim nafilaš električni avto boš prevozil precej več kilometrov kot pa če teh istih 10 litrov zliješ v dizelski avto, agregat namreč laufa pri idealnih obratih in obremenitvi in dosega bistveno večje izkoristke.
Ti: Spet samo teorija, pa neke ameriške fore z agregati. Bo treba malo v realnost pogledat. Doma ima zelo malo ljudi tak agregat, kot ga ti tukaj opisuješ. Mogoče 0.0001% ljudi v sloveniji.
Normalen agregat, ki se pri nas uporablja, daje nekje 3.6kwh max na uro in ima porabo ob taki izhodni moči nekje 4 litre. To pomeni, da boš s tem nafilal 10kwh v EV. To je pa za manj kot 90km
Jaz: Ne ne, kar praksa. Nisva govorila o doma. Govorila sva o agrefatu ki poganja tisti polnilnico nekje v Ameriški puščavi kjer ni električnega omrežja.
Ti: Ja, in mi živimo v tej puščavi, ane?
Nehaj s pravljicami, pa pridi v realno življenje. Takih agregatov pri nas ni za to kar ti govoriš. In jih še nekaj časa ne bo, ker so izredno dragi.
Jaz: Mislim da nisi razumel poante. Ti si povedal da Tesla uporablja agregate za svoje polnilnice. In povedal sem ti da to za 99,99 % njihovih polnilnic ne drži, ker so lepo priklopljene v električno omrežje, da pa obstaja ena taka polnilnica v eni Ameriški puščavi, ki pa jo napaja agregat. In ta agregat pri tej polnilnici ima bistveno višji izkoristek kot dizelski avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
WizzardOfOZ ::
Ja, in mi živimo v tej puščavi, ane?
Mislim da nisi razumel poante. Ti si povedal da Tesla uporablja agregate za svoje polnilnice. In povedal sem ti da to za 99,99 % njihovih polnilnic ne drži, ker so lepo priklopljene v električno omrežje, da pa obstaja ena taka polnilnica v eni Ameriški puščavi, ki pa jo napaja agregat. In ta agregat pri tej polnilnici ima bistveno višji izkoristek kot dizelski avto.
Nehaj s pravljicami, pa pridi v realno življenje. Takih agregatov pri nas ni za to kar ti govoriš. In jih še nekaj časa ne bo, ker so izredno dragi.
Edini ki govori pravljice in ne šteka na kaj se je pogovor navezoval si ti. Lepo sem ti razložil, ti pa še kar..
Spet nakladaš. Mi nismo amerika. Začni živeti življenje državljana slovenije, pa se postavi v realnost in malo poglej okoli sebe. Internet ni ravno merilo, da tisto, kar je dobro v Ameriki, je dobro tudi tukaj.
Če ne, pa povej, da vse tvoje zavajanje in nakladanje velja za ameriko, pa se pogovarjaj potem s tistimi, ki živijo v ameriki in jim prodajaj svoje internetno sranje še naprej.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
3_borut4 ::
Edini ki naklada, prodaja sranje in zavaja si ti.
Naj te spomnim kako je šel najih pogovor:
Ti: "Tesla nima bencinskih in dizelskih modelov, ima pa dizelske agregate za poganjanje polnilnice"
Jaz:
1. Nekje v neki XY puščavi kjer ni električnega omrežja ja. Ampak 99,99 % polnilnic je pa kar lepo priklopljeno na omrežje.
2. Če 10 litrov dizla zliješ v ta generator in z njim nafilaš električni avto boš prevozil precej več kilometrov kot pa če teh istih 10 litrov zliješ v dizelski avto, agregat namreč laufa pri idealnih obratih in obremenitvi in dosega bistveno večje izkoristke.
Ti: Spet samo teorija, pa neke ameriške fore z agregati. Bo treba malo v realnost pogledat. Doma ima zelo malo ljudi tak agregat, kot ga ti tukaj opisuješ. Mogoče 0.0001% ljudi v sloveniji.
Normalen agregat, ki se pri nas uporablja, daje nekje 3.6kwh max na uro in ima porabo ob taki izhodni moči nekje 4 litre. To pomeni, da boš s tem nafilal 10kwh v EV. To je pa za manj kot 90km
Jaz: Ne ne, kar praksa. Nisva govorila o doma. Govorila sva o agregatu ki poganja tisti polnilnico nekje v Ameriški puščavi kjer ni električnega omrežja.
Ti: Ja, in mi živimo v tej puščavi, ane?
Nehaj s pravljicami, pa pridi v realno življenje. Takih agregatov pri nas ni za to kar ti govoriš. In jih še nekaj časa ne bo, ker so izredno dragi.
Jaz: Mislim da nisi razumel poante. Ti si povedal da Tesla uporablja agregate za svoje polnilnice. In povedal sem ti da to za 99,99 % njihovih polnilnic ne drži, ker so lepo priklopljene v električno omrežje, da pa obstaja ena taka polnilnica v eni Ameriški puščavi, ki pa jo napaja agregat. In ta agregat pri tej polnilnici ima bistveno višji izkoristek kot dizelski avto.
Torej na kratko:
A) Tesla v 99,99 % NE uporablja agregatov za svoje polnilnice.
B) Tisti agregat ki pa ga uporablja Tesla, stoji v eni Ameriški puščavi, kjer ni omrežja in TA AGREGAT je velike moči in ima precej večji izkoristek od dizelskega avta. Govoriva o tem agregatu moči več kot 100 kW, ne o agregatkih velikih kot škatla za čevlje moči par kW.
Naj te spomnim kako je šel najih pogovor:
Ti: "Tesla nima bencinskih in dizelskih modelov, ima pa dizelske agregate za poganjanje polnilnice"
Jaz:
1. Nekje v neki XY puščavi kjer ni električnega omrežja ja. Ampak 99,99 % polnilnic je pa kar lepo priklopljeno na omrežje.
2. Če 10 litrov dizla zliješ v ta generator in z njim nafilaš električni avto boš prevozil precej več kilometrov kot pa če teh istih 10 litrov zliješ v dizelski avto, agregat namreč laufa pri idealnih obratih in obremenitvi in dosega bistveno večje izkoristke.
Ti: Spet samo teorija, pa neke ameriške fore z agregati. Bo treba malo v realnost pogledat. Doma ima zelo malo ljudi tak agregat, kot ga ti tukaj opisuješ. Mogoče 0.0001% ljudi v sloveniji.
Normalen agregat, ki se pri nas uporablja, daje nekje 3.6kwh max na uro in ima porabo ob taki izhodni moči nekje 4 litre. To pomeni, da boš s tem nafilal 10kwh v EV. To je pa za manj kot 90km
Jaz: Ne ne, kar praksa. Nisva govorila o doma. Govorila sva o agregatu ki poganja tisti polnilnico nekje v Ameriški puščavi kjer ni električnega omrežja.
Ti: Ja, in mi živimo v tej puščavi, ane?
Nehaj s pravljicami, pa pridi v realno življenje. Takih agregatov pri nas ni za to kar ti govoriš. In jih še nekaj časa ne bo, ker so izredno dragi.
Jaz: Mislim da nisi razumel poante. Ti si povedal da Tesla uporablja agregate za svoje polnilnice. In povedal sem ti da to za 99,99 % njihovih polnilnic ne drži, ker so lepo priklopljene v električno omrežje, da pa obstaja ena taka polnilnica v eni Ameriški puščavi, ki pa jo napaja agregat. In ta agregat pri tej polnilnici ima bistveno višji izkoristek kot dizelski avto.
Torej na kratko:
A) Tesla v 99,99 % NE uporablja agregatov za svoje polnilnice.
B) Tisti agregat ki pa ga uporablja Tesla, stoji v eni Ameriški puščavi, kjer ni omrežja in TA AGREGAT je velike moči in ima precej večji izkoristek od dizelskega avta. Govoriva o tem agregatu moči več kot 100 kW, ne o agregatkih velikih kot škatla za čevlje moči par kW.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
WizzardOfOZ ::
In koliko imaš takih agregatov v Sloveniji?
Postavi se že v realno življenje in začni živet v državi, kjer živiš.
Postavi se že v realno življenje in začni živet v državi, kjer živiš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
avtek ::
Jaz se bom čisto na kratko vključil v to temo, če bo sploh kakšen odziv :)
Nisem niti za, niti proti EV, to je prva zadeva.
Ampak zgolj ko ramzišljam kaj kupiti, ko bom enkrat menjal.
Do službe imam 42km (60% avtocesta, 40% regionalna), če zaokrožimo 85km na dan. V službi sem recimo 10 mesecev, kar nanese cca 210dni (~18k km). Naredim jih še cca 12k km letno "privat", se pravi skupno 30k km.
Doma nimamo SE (niti je ne bomo imeli), tako da je strošek cca 0,19EUR kWh. Če gledam kar ste pisali za Teslo 3, je poraba cca 18kWh. Skupno (če bi polnil samo doma) nanese to 1026EUR. Tesla nova je po ceniku 41kEUR.
Sam pa si trenutno lastim 2.0 TDI 110kW dizla (karavan), ki se mi zdi na pogled večji kot Tesla 3 (nisem še sedel v njej, zato predvidevam). Kupil sem 3 leta starega (zdaj je skoraj 6 in pol) s 100k prevoženimi in še enkrat toliko sem jih naredil. Nakupna cena je bila takrat 20k, potem pa je poletelo. Povprečna poraba od začetka mojega lastništva je 4,9l. Cena liter dizla je 1,608EUR in ker imam dobre prijatelje z dobro stoječimi firmami, grem lahko tankat na njihovo petrolovo kartico in jim denar brez DDV dam "na roke". Se pravi je "za mene" cena litra dizla 1,32EUR. Letno ta znesek nanese 1940EUR.
OK, lahko bi kdo rekel (pa se to zgodi samo ko grem/o v tujino, smučanje, morje) da ne morem vedno koristiti brez DDV, ampak tud električni avto bi kdaj moral polniti drugje in za to plačati več.
Potrebujem pa avto za 4-5 ljudi (otroci). Eventuelno bi mi bilo OK, če bi sam imel kakšnega res majhnega - tako kot je bila takrat akcija eUp za 10-12k (če se ne motim) in bi ga imel samo za službo. Še vseeno pa bi si želel 4 sedeže, da lahko vsaj (zaenkrat) oba otroka kam vzamem :) Partnerka pa bi tako ali tako (ponavadi ona razvaža) morala imeti večji avto itd.
Ne vem, res bi si želel kakšne debate, ki bi me res prepričala v EV, kar zaenkrat je ne vidim, če je to res 1000EUR goriva, nekaj nanesejo še servisi (ki jih delam pri lokalcu, ugodno). Za dva servisna intervala (letno) ne odštejem več kot 500EUR. Gume pa predvidevam, da so na EV (zaradi dimenzij) dražje, se motim?
Če pod črto potegnem, 1500EUR letnega prihranka, ampak več "komplikacij" glede polnjenja. Grem cca 10x letno na pot dolgo 300km+ v eno smer s svojim avtom (morje, smučarija, letališča).
Če ima kdo kakšen argument oz. komentar, bom vesel :)
Hvala in lp
Nisem niti za, niti proti EV, to je prva zadeva.
Ampak zgolj ko ramzišljam kaj kupiti, ko bom enkrat menjal.
Do službe imam 42km (60% avtocesta, 40% regionalna), če zaokrožimo 85km na dan. V službi sem recimo 10 mesecev, kar nanese cca 210dni (~18k km). Naredim jih še cca 12k km letno "privat", se pravi skupno 30k km.
Doma nimamo SE (niti je ne bomo imeli), tako da je strošek cca 0,19EUR kWh. Če gledam kar ste pisali za Teslo 3, je poraba cca 18kWh. Skupno (če bi polnil samo doma) nanese to 1026EUR. Tesla nova je po ceniku 41kEUR.
Sam pa si trenutno lastim 2.0 TDI 110kW dizla (karavan), ki se mi zdi na pogled večji kot Tesla 3 (nisem še sedel v njej, zato predvidevam). Kupil sem 3 leta starega (zdaj je skoraj 6 in pol) s 100k prevoženimi in še enkrat toliko sem jih naredil. Nakupna cena je bila takrat 20k, potem pa je poletelo. Povprečna poraba od začetka mojega lastništva je 4,9l. Cena liter dizla je 1,608EUR in ker imam dobre prijatelje z dobro stoječimi firmami, grem lahko tankat na njihovo petrolovo kartico in jim denar brez DDV dam "na roke". Se pravi je "za mene" cena litra dizla 1,32EUR. Letno ta znesek nanese 1940EUR.
OK, lahko bi kdo rekel (pa se to zgodi samo ko grem/o v tujino, smučanje, morje) da ne morem vedno koristiti brez DDV, ampak tud električni avto bi kdaj moral polniti drugje in za to plačati več.
Potrebujem pa avto za 4-5 ljudi (otroci). Eventuelno bi mi bilo OK, če bi sam imel kakšnega res majhnega - tako kot je bila takrat akcija eUp za 10-12k (če se ne motim) in bi ga imel samo za službo. Še vseeno pa bi si želel 4 sedeže, da lahko vsaj (zaenkrat) oba otroka kam vzamem :) Partnerka pa bi tako ali tako (ponavadi ona razvaža) morala imeti večji avto itd.
Ne vem, res bi si želel kakšne debate, ki bi me res prepričala v EV, kar zaenkrat je ne vidim, če je to res 1000EUR goriva, nekaj nanesejo še servisi (ki jih delam pri lokalcu, ugodno). Za dva servisna intervala (letno) ne odštejem več kot 500EUR. Gume pa predvidevam, da so na EV (zaradi dimenzij) dražje, se motim?
Če pod črto potegnem, 1500EUR letnega prihranka, ampak več "komplikacij" glede polnjenja. Grem cca 10x letno na pot dolgo 300km+ v eno smer s svojim avtom (morje, smučarija, letališča).
Če ima kdo kakšen argument oz. komentar, bom vesel :)
Hvala in lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: avtek ()
3_borut4 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
In koliko imaš takih agregatov v Sloveniji?
Postavi se že v realno življenje in začni živet v državi, kjer živiš.
Za razliko od tebe ki trdiš da Tesla svoje superchargerje poganja na dizelske agregate sem v realnem življenju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
WizzardOfOZ ::
Kot pravim, začni živeti v državi v kateri živiš. Do takrat pa sanjaj svoje EV v ameriki.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
3_borut4 ::
Še enkrat, koliko je takih agregatov v Sloveniji je irelevantno. Nihče ne fila EV na agregate v praksi, ampak jih fila iz omrežja. Govorili smo o tistem specifičnem agregatu pri Teslini polnilnici v Ameriški puščavi, kar je izjema. Še enkrat: Tesline hitre DC polnilnice ne moreš poganjat z tem tvojim agregatom z 3 kW moči. Tesla supercharger 2 ima moč 150 kW, supercharger 3 pa 250 kW. Agregati takih moči so pa bistveno učinkovitejši od dizelskega avta. No pa tako ali tako to nima veze, ker od 50.000 superchargerjev je samo par takih na agregat in še to samo tam kjer ni električnega omrežja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
pegasus ::
Prva opazka:
Sam pa si trenutno lastim ... dizla (karavan), ki se mi zdi na pogled večji kot Tesla 3 (nisem še sedel v njej, zato predvidevam).Pojdi se vsest notr, boš presenečen. Ropotalniki v ICE avtih požrejo ogromno prostora. EVji so na zunaj manjši, na noter pa precej prostornejši, enostavno zato, ker mehanika ne odvzena prostora.
3_borut4 ::
Doma nimamo SE (niti je ne bomo imeli), tako da je strošek cca 0,19EUR kWh. Če gledam kar ste pisali za Teslo 3, je poraba cca 18kWh. Skupno (če bi polnil samo doma) nanese to 1026EUR. Tesla nova je po ceniku 41kEUR.
To je dnevna tarifa, Teslo pa boš filal ponoči, računaj na 0,12 do 0,14 EUR na kWh na 100 km. Letna poraba za Teslo okrog 16 kWh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
Mato989 ::
Doma nimamo SE (niti je ne bomo imeli), tako da je strošek cca 0,19EUR kWh. Če gledam kar ste pisali za Teslo 3, je poraba cca 18kWh. Skupno (če bi polnil samo doma) nanese to 1026EUR. Tesla nova je po ceniku 41kEUR.
To je dnevna tarifa, Teslo pa boš filal ponoči, računaj na 0,12 do 0,14 EUR na kWh na 100 km. Letna poraba za Teslo okrog 16 kWh.
Kako ponoči če pa vsi pravite dap rideš s šihta in USPUT priklopiš EV na filanje... to je torej v mojem primeru ob 16:00 če grem na sedež podjetja...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
3_borut4 ::
Doma nimamo SE (niti je ne bomo imeli), tako da je strošek cca 0,19EUR kWh. Če gledam kar ste pisali za Teslo 3, je poraba cca 18kWh. Skupno (če bi polnil samo doma) nanese to 1026EUR. Tesla nova je po ceniku 41kEUR.
To je dnevna tarifa, Teslo pa boš filal ponoči, računaj na 0,12 do 0,14 EUR na kWh na 100 km. Letna poraba za Teslo okrog 16 kWh.
Kako ponoči če pa vsi pravite dap rideš s šihta in USPUT priklopiš EV na filanje... to je torej v mojem primeru ob 16:00 če grem na sedež podjetja...
Vsekakor, vendar lahko na avtu ali na domači polnilnici nastaviš da se ti začne filat šele po 22:00 na poceni tafiro.
Prva opazka:
Sam pa si trenutno lastim ... dizla (karavan), ki se mi zdi na pogled večji kot Tesla 3 (nisem še sedel v njej, zato predvidevam).Pojdi se vsest notr, boš presenečen. Ropotalniki v ICE avtih požrejo ogromno prostora. EVji so na zunaj manjši, na noter pa precej prostornejši, enostavno zato, ker mehanika ne odvzena prostora.
Jp, točno to, tole je volumska primerjava med bencinskim in elektromotorjem enake moči, neverjetno kakšna ogromna kompliciran šara je ICE.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
Mato989 ::
Vsekakor, vendar lahko na avtu ali na domači polnilnici nastaviš da se ti začne filat šele po 22:00 na poceni tafiro.
AHA torej prideš domov s šihta vklopiš avto pol greš jest in itak se ne bo polnil, pol se spomniš da greš še na obisk ga izklopiš pa greš nekam, torej si za brezveze izklapljal in vklapljal, prideš domov spet vklopiš spet se nič ne fila, greš gledat TV, te kliče kolega če greta na pir greš spet izklopit pa se je 0 napolnilo, prideš domov pa spet vklapljaš...
Shizofreno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 131088 (91153) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 34009 (30540) | bluefish |