Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
Utk ::
Ja, če je kakšna naloadana performance, ki je takrat kot nova stala 50-60 jurjev. Ta osnovna za 40-45, ni noben poseben premium. Tolk malo boljši pežo stane.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kixs ::
Ne. Dal sem mu link iz avto neta za 4 avte (Tesla M3, Leaf 40 in 64kwh ter Audi A4 Avant Quattro S-line 190KM).
Ocitno zavarovalnice ze vejo, da je Tesla draga za popravljat.
Ocitno zavarovalnice ze vejo, da je Tesla draga za popravljat.
Gregor P ::
Kater bedak da 200 evrov, da MORDA ne bo rabil plačat 300 evrov?
Kombinacije so čisti nateg, to sem skapiral že zdavnaj. Nekateri še niste.
... dejansko ne vem, koliko kdo plačuje, ti si npr. rekel, da plačuješ 500 kasko za tvojo Toyoto.
Sem pogledal na spletu kaj na bi pokrival ta delni kasko in piše:
- kraja
- požarne nevarnosti in naravne nesreče
- živali
- steklo
- parkirišče
- zunanja svetlobna telesa in ogledala
... ali pa odvisno od zavarovalnice:
- kraja
- toča
- parkirišče
- steklo
- svetlobna telesa
- ogledala
- divjad
- kraja avtomobilskih ključev in registrske tablice
Potem je pa v to ceno cca 700 evrov za Toyoto zgleda všteto še:
- nezgodno zavarovanje potnikov v vozilu
- avtomobilska asistenca – PLUS
... ali pa:
- nezgodno zavarovanje potnikov v vozilu
- nadomestno vozilo
- avtomobilska asistenca – ekskluzivno kritje
... in pa še AO+.
Drugače pa vedno zavaruješ nekaj, zato da ne bi plača nekaj drugega, za kar upaš, da se nikoli ne bo zgodilo. To je celotno bistvo zavarovanja.
Vsak mora seveda pri sebi razmisliti, ali vse to res rabi. Najbrž pa, če podreš srno, imaš zagotovo več kot 300 evrov stroškov, predvidevam?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Gregor P ::
V osnovi, da si krit še za dodatne škode, kjer ni odbitne franšize ter ob škodi ni vpliva na bonus oziroma malus. Več pa tudi jaz ne vem, tako da prosim razloži nam
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Niso dodatne škode (razen morda kraja, samo da pri kraji je potem vseeno spet odbitna ponavadi), ampak samo ni odbitne franšize, ali je pa nižja. Zato pa pravim, da nima smisla v štartu plačat 200 evrov več, da potem morda ne boš plačal 300 evrov pri škodi. Pri nekem osnovnem kasku je to razmerje bistveno drugačno, plačaš 500 evrov, da boš dobil 15-20 jurjev. Ne pa 200 evrov, da boš dobil 300.
Ok, imaš pa tudi matematičarje, ki plačujejo 700 evrov kaskega za avto, ki ni vreden več kot 8 jurjev, ampak kaj čmo...
Ok, imaš pa tudi matematičarje, ki plačujejo 700 evrov kaskega za avto, ki ni vreden več kot 8 jurjev, ampak kaj čmo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Recimo, če nam to razložiš morda na primeru poplav, ki so najbolj aktualne. Kakšna je razlika za tistega, ki me ju sedaj (praktično do strehe) poplavilo vozilo in plačuje osnovni kasko ter tistega, ki plača še ta delni kasko. Kdo je na boljšem?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Če je avto vreden 10 jurjev, nova nabavna 30 jurjev, 1% odbitne, recimo da je uničen do konca, bo en dobil 9700, drug pa 10,000. Da bo ta dobil 300 evrov več, je moral plačat 200 evrov več. Če je 2 leti plačeval 200 evrov več, je že na izgubi.
S tem da recimo pri toči ponavadi itak ni odbitne franšize, ne vem kako je pri "poplavi", tako da če je enako tudi v tem primeru, potem bi itak oba dobila 10 jurjev.
S tem da recimo pri toči ponavadi itak ni odbitne franšize, ne vem kako je pri "poplavi", tako da če je enako tudi v tem primeru, potem bi itak oba dobila 10 jurjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
wcpapir ::
Niso dodatne škode (razen morda kraja, samo da pri kraji je potem vseeno spet odbitna ponavadi), ampak samo ni odbitne franšize, ali je pa nižja. Zato pa pravim, da nima smisla v štartu plačat 200 evrov več, da potem morda ne boš plačal 300 evrov pri škodi. Pri nekem osnovnem kasku je to razmerje bistveno drugačno, plačaš 500 evrov, da boš dobil 15-20 jurjev. Ne pa 200 evrov, da boš dobil 300.
Ok, imaš pa tudi matematičarje, ki plačujejo 700 evrov kaskega za avto, ki ni vreden več kot 8 jurjev, ampak kaj čmo...
Delne kombinacije se splačajo.
Pri delni kombinaciji v 99% ni franšize razen če stranka to želi, splača se, ker škoda uveljavljena iz delne kombinacije ne vpliva na bonus. Škoda uveljavljena iz kaska vpliva na bonus-razen če imaš dodano odkup prve škode na AK.
Odkup prve škode na AK velja za škodo na kasku in ne nazaduješ z bonusom. Amapak samo do prve škode, drugo leto ti velja samo pri isti zavarovalnici, kjer ti ceno odkupa prve škode nabijejo na 200 ali 300eur in postane zadeva nevzdržna, zato greš k drugi zavarovalnici, kljub izgubi bonusa in vzameš delne kombinacije :)
... ali pa:
- nezgodno zavarovanje potnikov v vozilu
Posebaj postavka nezgodno zavarovanje potenikov v vozilo je blamaža, vsi sopotniki so zavarovani za večjo zavarovalno vsoto že iz AO:
za škodo zaradi smrti, telesne poškodbe in prizadetega zdravja, ki izvira iz posameznega škodnega dogodka ne glede na število oškodovancev, 5.240.000 evrov
vir.: Triglav.si in vse police sklenjene v RS.
V teoriji bi se najbolj "splačalo" plačati kasko brez odbitne franšize ter odkup prve škode na AK. Potem bi bil krit iz kaska kot po delnih kombinacijah brez odbitne franšize, samo sedaj pa najdi mojstra, ki ti bo zraven prodal odkup prve škode na AK :)
Recimo, če nam to razložiš morda na primeru poplav, ki so najbolj aktualne. Kakšna je razlika za tistega, ki me ju sedaj (praktično do strehe) poplavilo vozilo in plačuje osnovni kasko ter tistega, ki plača še ta delni kasko. Kdo je na boljšem?
Za poplavo potrebuješ samo en del kaska, ki se imenuje poškodovanje vozila.
Kasko je v osnovi sestavljen iz:
-prometna nesreča
-poškodovanje vozila
-vandalizem
Prometna nesreča pri kateri si kriv sam je tukaj mišljena, to je možno samo s polnim kaskom. Poškodovanje vozila se lahko doda tudi na polico, ki nima kaska in krije škode, kadar avto stoji, v njemu ni voznika in se zgodi poplava, potres, plaz, kaj pade na avto ali ga udari. Pazi, ne velja pa za poškodbe registriranih vozil-tisto gre iz H kombinacije parkirišče. Poškodovanje vozila pri avtu za 30.000eur stane cca 40eur letno in je kombinacija, ki je bila v času poplav največkrat uveljavljena.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: wcpapir ()
Gregor P ::
To, koliko dejansko dobiš povrnjeno ob takšnih poplavah, je dobro vprašanje, ker avto je v vsakem primeru totalka. Tukaj npr. piše:
Beseda kasko lahko zavede
Boštjan Okorn pravi, da je bila med poplavami ena ključnih težav mišljenje, da je tveganje pred poplavami že zajeto v polnem kasko zavarovanju. Pa to nujno ne drži, vse je odvisno od zavarovalnice. Ravno ta navedba, polni oz. splošni kasko, včasih zavede, pojasnjuje Okorn. "Češ, saj je vse pokrito, a ta vse v resnici ni čisto vse. Včasih je celo bolje, če imaš delne kasko pakete, ker kupuješ tisto, kar res potrebuješ. Recimo, če ne živiš ravno ob reki ali pa v nevarnosti plazov, potem tega ni treba zavarovati."
"Mi vedno poudarjamo, preverite ponudbo, vprašajte, preden sklenete pogodbo, preverite pogoje. Kasneje, ko bo prišlo do težav, se bodo vsi sklicevali na splošne pogoje in lahko tukaj nastane škoda, dobimo manjšo odškodnino ali pa sploh ne," pojasnjuje Okorn. Odvetnica Saša Brilej je med svojimi strankami imela nekaj primerov poplavljenih avtomobilov in zavarovanj. "V teh primerih so zavarovalnice korektno izplačale zavarovalnino, sicer po vloženi pritožbi na ponudbo nekoliko višje, kot bi stranke same iztržile."
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
wcpapir ::
Niso dodatne škode (razen morda kraja, samo da pri kraji je potem vseeno spet odbitna ponavadi), ampak samo ni odbitne franšize, ali je pa nižja. Zato pa pravim, da nima smisla v štartu plačat 200 evrov več, da potem morda ne boš plačal 300 evrov pri škodi. Pri nekem osnovnem kasku je to razmerje bistveno drugačno, plačaš 500 evrov, da boš dobil 15-20 jurjev. Ne pa 200 evrov, da boš dobil 300.
Ok, imaš pa tudi matematičarje, ki plačujejo 700 evrov kaskega za avto, ki ni vreden več kot 8 jurjev, ampak kaj čmo...
Razloži tvojo teorijo, da se splača samo kasko in ne delne kombinacije na primeru ko ti kamen prileti v šipo dvakrat v letu dni.
S polico polnega kaska boš nazadoval 6 razredov oz. 3 če imaš odkup prve škode in ostaneš pri isti zavarovalnici torej boš drugo leto 15 % več plačal že v štartu, kje so še podražitve. Večina slovenskih zavarovalnic ima še popust na brezškodno dogajanje v višini okoli 10% nekateri imajo formiranega tako, da ti vrnejo 10% premije če ostaneš pri njih, nekateri ti ga priznajo kar na polico, tudi tega boš izgubil, in še plačal franšizo.
Če imaš sklenjeno kombinacijo stekla ni franšize in ni nazadovanja bonusa.
Utk ::
Zavarovanje se ne "splača" šele kadar dobiš več kot si plačal, ampak kadar za zavarovanje plačaš bistveno manj kot je pa potencialne škode. Če nekdo dejansko dela profit iz delnih kombinacij čez rok 5-10 let, potem mislim, da se ga agent vseeno slej ko prej odkriža, ali pa odstrani komericalni popust, itd., ker pač dela izgubo zavarovalnici. In ja, poznam primere, ko človeku enostavno več niso hoteli kasko zavarovat avta za katerga je dal 50 jurjev, ker je vsakega v dveh letih sesul do konca.
Oh the horror, plačal boš 200 evrov več.
To boš izgubil tudi če imaš kombinacijo.
S polico polnega kaska boš nazadoval 6 razredov oz. 3 če imaš odkup prve škode in ostaneš pri isti zavarovalnici torej boš drugo leto 15 % več plačal že v štartu,
Oh the horror, plačal boš 200 evrov več.
Večina slovenskih zavarovalnic ima še popust na brezškodno dogajanje v višini okoli 10% nekateri imajo formiranega tako, da ti vrnejo 10% premije če ostaneš pri njih, nekateri ti ga priznajo kar na polico, tudi tega boš izgubil, in še plačal franšizo.
To boš izgubil tudi če imaš kombinacijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
wcpapir ::
To, koliko dejansko dobiš povrnjeno ob takšnih poplavah, je dobro vprašanje, ker avto je v vsakem primeru totalka. Tukaj npr. piše:
Beseda kasko lahko zavede
Boštjan Okorn pravi, da je bila med poplavami ena ključnih težav mišljenje, da je tveganje pred poplavami že zajeto v polnem kasko zavarovanju. Pa to nujno ne drži, vse je odvisno od zavarovalnice. Ravno ta navedba, polni oz. splošni kasko, včasih zavede, pojasnjuje Okorn. "Češ, saj je vse pokrito, a ta vse v resnici ni čisto vse. Včasih je celo bolje, če imaš delne kasko pakete, ker kupuješ tisto, kar res potrebuješ. Recimo, če ne živiš ravno ob reki ali pa v nevarnosti plazov, potem tega ni treba zavarovati."
"Mi vedno poudarjamo, preverite ponudbo, vprašajte, preden sklenete pogodbo, preverite pogoje. Kasneje, ko bo prišlo do težav, se bodo vsi sklicevali na splošne pogoje in lahko tukaj nastane škoda, dobimo manjšo odškodnino ali pa sploh ne," pojasnjuje Okorn. Odvetnica Saša Brilej je med svojimi strankami imela nekaj primerov poplavljenih avtomobilov in zavarovanj. "V teh primerih so zavarovalnice korektno izplačale zavarovalnino, sicer po vloženi pritožbi na ponudbo nekoliko višje, kot bi stranke same iztržile."
Takšno foro uporablja Triglav. Kot sem že zgoraj razložil kasko je sestavljen iz:
-prometne nesreče
-vandalizma
-poškodovanje mirujočega vozila
Triglav ima tukaj posebnost in uporablja delno kombinacijo B za naravne nesreče - točo.
Tako, da pri Triglavu lahko izvisiš s polnim kaskom če nimaš B kombinacije in pri toči in pri poplavi.
Zavarovanje se ne "splača" šele kadar dobiš več kot si plačal, ampak kadar za zavarovanje plačaš bistveno manj kot je pa potencialne škode. Če nekdo dejansko dela profit iz delnih kombinacij čez rok 5-10 let, potem mislim, da se ga agent vseeno slej ko prej odkriža, ali pa odstrani komericalni popust, itd., ker pač dela izgubo zavarovalnici. In ja, poznam primere, ko človeku enostavno več niso hoteli kasko zavarovat avta, za katerga je dal 50 jurjev.
S polico polnega kaska boš nazadoval 6 razredov oz. 3 če imaš odkup prve škode in ostaneš pri isti zavarovalnici torej boš drugo leto 15 % več plačal že v štartu,
Oh the horror, plačal boš 200 evrov več.
Večina slovenskih zavarovalnic ima še popust na brezškodno dogajanje v višini okoli 10% nekateri imajo formiranega tako, da ti vrnejo 10% premije če ostaneš pri njih, nekateri ti ga priznajo kar na polico, tudi tega boš izgubil, in še plačal franšizo.
To boš izgubil tudi če imaš kombinacijo.
Prvo leto boš izgubil 200eur, drugo leto še vedno xy in še tretje leto preden boš sploh prišel spet na isti bonus-če sploh boš...ker nesreče se dogajajo.
Zgoraj si omenil, če nekdo dela profit iz delnih kombinacij...
Pri premoženjskih zavarovanjih, sem spadajo tudi avtomobilska zavarovanja se ne more delati profita, lahko se le povrne škoda. Imaš prav, drugače, če vplačaš 1000eur (hipotetično prvo zavarovanje v življenju) in imaš 2000eur škode, imaš 200% škodni rezultat in velik problem pri popustih :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: wcpapir ()
Kalibri ::
V ice smno razvajeni in ko klima zalaufa, veš da laufa. Od oka bi rekel, da kar precej moči vzame avtu.
Če maš avto s 70 konji. Kakšne mate eni. Pri avtu z 200 konji sploh ne veš, da kmpresor dela.
Pri 115 KM dizlu sem klimo moral izklopiti, da je potegnil iz križišča. Ročna klima. Ni to skiro, da kompresor nič ne dela.
hojnikb ::
V ice smno razvajeni in ko klima zalaufa, veš da laufa. Od oka bi rekel, da kar precej moči vzame avtu.
Če maš avto s 70 konji. Kakšne mate eni. Pri avtu z 200 konji sploh ne veš, da kmpresor dela.
Pri 115 KM dizlu sem klimo moral izklopiti, da je potegnil iz križišča. Ročna klima. Ni to skiro, da kompresor nič ne dela.
temu tvojmu dizlu je mogl nekaj precej hudo manjkat, da je mela klima takšen vpliv. Al pač enostavno skill issue med volanom in zicom.
#brezpodpisa
3_borut4 ::
V ice smno razvajeni in ko klima zalaufa, veš da laufa. Od oka bi rekel, da kar precej moči vzame avtu.
Če maš avto s 70 konji. Kakšne mate eni. Pri avtu z 200 konji sploh ne veš, da kmpresor dela.
Pri 115 KM dizlu sem klimo moral izklopiti, da je potegnil iz križišča. Ročna klima. Ni to skiro, da kompresor nič ne dela.
Za ohranjanje temperature je cca 1 do 1,5 kW. Pri električnem avtu tle ni težave, je pa res kot sam praviš da je pri ICEju to lahko problem, ker na majhnih obratih motorja sta moč in navor naftnega avtomobila majhni in klima v kakšnih primerih že lahko predstavlja težavo.
"Most LEAF drivers report that their air conditioner can use up to 3.5 kW of power to initially cool the car, while it takes only 1-1.5 kW to maintain a cool temperature."
https://www.recurrentauto.com/research/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
Gregor P ::
Mogoče ima pri klasičnih avtih to kaj zveze z jermeni oz. bolj izrabljenimi/pokvarjenimi ležaji v klimi, ki potem bremzajo celoten motor (prek jermena)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
deco16 ::
Pač izkoristek je ziher nižji pri ICE avtih za klimo, tudi predstava da klima ful požre je napačna in izhaja in ICE zadev. Tam je sklopka, magneti za vklop, jermeni, neoptimalna hitrost na minimu itd.
Pri EVju se to pač da lažje uravnavat, hitrost kompresorja je variabilna in ni odvisna od obratov motorja ... Ja na začetku par minut ponuca, pol pa kake 400W da vzdržuje,pa še to se vklaplja in izklaplja, mam porabo po komponentah lepo napisano v avtu. 1 ura stanja na 30°C požre par kilometrov dosega, se mi zdi da cca 12 ko sem poleti stal v koloni ko je bla nesreča.
Pri EVju se to pač da lažje uravnavat, hitrost kompresorja je variabilna in ni odvisna od obratov motorja ... Ja na začetku par minut ponuca, pol pa kake 400W da vzdržuje,pa še to se vklaplja in izklaplja, mam porabo po komponentah lepo napisano v avtu. 1 ura stanja na 30°C požre par kilometrov dosega, se mi zdi da cca 12 ko sem poleti stal v koloni ko je bla nesreča.
Sparkxl ::
V ice smno razvajeni in ko klima zalaufa, veš da laufa. Od oka bi rekel, da kar precej moči vzame avtu.
Če maš avto s 70 konji. Kakšne mate eni. Pri avtu z 200 konji sploh ne veš, da kmpresor dela.
Pri 115 KM dizlu sem klimo moral izklopiti, da je potegnil iz križišča. Ročna klima. Ni to skiro, da kompresor nič ne dela.
temu tvojmu dizlu je mogl nekaj precej hudo manjkat, da je mela klima takšen vpliv. Al pač enostavno skill issue med volanom in zicom.
Ja jasno da je bilo nekaj kaput. Predvidevam da je to bil 1.9 tdi od vw. Sem ga imel pred 20 leti in klima on/off se niti poznala ni v nobeni situaciji
2dark ::
V ice smno razvajeni in ko klima zalaufa, veš da laufa. Od oka bi rekel, da kar precej moči vzame avtu.
Če maš avto s 70 konji. Kakšne mate eni. Pri avtu z 200 konji sploh ne veš, da kmpresor dela.
Pri 115 KM dizlu sem klimo moral izklopiti, da je potegnil iz križišča. Ročna klima. Ni to skiro, da kompresor nič ne dela.
Za ohranjanje temperature je cca 1 do 1,5 kW. Pri električnem avtu tle ni težave, je pa res kot sam praviš da je pri ICEju to lahko problem, ker na majhnih obratih motorja sta moč in navor naftnega avtomobila majhni in klima v kakšnih primerih že lahko predstavlja težavo.
Pri 85 kw avtu in to dizlu ne more bit klima kompresor težava, če se avto ne premakne.
Pač izkoristek je ziher nižji pri ICE avtih za klimo, tudi predstava da klima ful požre je napačna in izhaja in ICE zadev. Tam je sklopka, magneti za vklop, jermeni, neoptimalna hitrost na minimu itd.
.
Pri 150 konjeskem in 400 nm navora dizlu se en klima kompreesor ne pozna.
Pri 115 KM dizlu sem klimo moral izklopiti, da je potegnil iz križišča. Ročna klima. Ni to skiro, da kompresor nič ne dela.
To si mel enega čudnega dizla. BMW te težave na pozna.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Kalibri ::
V ice smno razvajeni in ko klima zalaufa, veš da laufa. Od oka bi rekel, da kar precej moči vzame avtu.
Če maš avto s 70 konji. Kakšne mate eni. Pri avtu z 200 konji sploh ne veš, da kmpresor dela.
Pri 115 KM dizlu sem klimo moral izklopiti, da je potegnil iz križišča. Ročna klima. Ni to skiro, da kompresor nič ne dela.
temu tvojmu dizlu je mogl nekaj precej hudo manjkat, da je mela klima takšen vpliv. Al pač enostavno skill issue med volanom in zicom.
V bistvu je bila on/off in pri speljevanju se je poznalo, ko je bilo potrebno hitro v križišču potegniti.
Passat karavan je bil 115KM TDI. Lahko pa kot praviš problem na sedežu.
2dark ::
Prazgodovinski passati niso bili ravno pojem hitrosti.
Sem jih dol metal s 118 konjskim bmw-jem bencinarjam.
Sem jih dol metal s 118 konjskim bmw-jem bencinarjam.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
hojnikb ::
V ice smno razvajeni in ko klima zalaufa, veš da laufa. Od oka bi rekel, da kar precej moči vzame avtu.
Če maš avto s 70 konji. Kakšne mate eni. Pri avtu z 200 konji sploh ne veš, da kmpresor dela.
Pri 115 KM dizlu sem klimo moral izklopiti, da je potegnil iz križišča. Ročna klima. Ni to skiro, da kompresor nič ne dela.
temu tvojmu dizlu je mogl nekaj precej hudo manjkat, da je mela klima takšen vpliv. Al pač enostavno skill issue med volanom in zicom.
V bistvu je bila on/off in pri speljevanju se je poznalo, ko je bilo potrebno hitro v križišču potegniti.
Passat karavan je bil 115KM TDI. Lahko pa kot praviš problem na sedežu.
sigurno.. Skill issue al pa kaksni problemi, ki so se ublazil, če si izklopo klimo. Sama klima na taksnem motorju nima nobene veze z speljevanjem. Se SDI z pol manj konji spelja brez vseh tazav z klimo na full.
#brezpodpisa
3_borut4 ::
Vsi mu hitite razlagat da je imel neke težave z avtom, če je imel probleme pri speljevanju zarad klime. Ste mogoče pomislili da si je človek vse preprosto izmislil?
Kalibri ::
Nisem. Dejansko sem na križiščih v LJ, kjer je bilo potrebno hitro speljati (zavijanje levo na AC iz Verovškove npr.), izklopil klimo, ker je tako pač šlo hitreje. To ne pomeni, da s prižgano klimo ni šlo ali da je bil problem speljati s klimo. Jaz sem opazil, žena ni. Vas že vidim, da je žena vedela, kaj dela ;)
2dark ::
Vsi mu hitite razlagat da je imel neke težave z avtom, če je imel probleme pri speljevanju zarad klime. Ste mogoče pomislili da si je človek vse preprosto izmislil?
Tista stari passati TDi res niso nikamor šli.
Passat je šele postal avtu podoben z modelom B6 2.0 tdi 140 konjev.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Utk ::
Vsi mu hitite razlagat da je imel neke težave z avtom, če je imel probleme pri speljevanju zarad klime. Ste mogoče pomislili da si je človek vse preprosto izmislil?
Ste mogoče pomislili, da ste ostali pač brez občutka? Nekaterim so 9 let stare zimske gume še dobre...tudi ker pač ni občutka. Klima se na 110 konjih in toni in pol sigurno pozna. Razen če itak ne dela. Je pa res tudi da so nekateri avti znali v takih primerih avtomatsko izklopit klimo, ampak ljudje brez občutka tega tudi itak ne bi opazili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
3_borut4 ::
Nisem. Dejansko sem na križiščih v LJ, kjer je bilo potrebno hitro speljati (zavijanje levo na AC iz Verovškove npr.), izklopil klimo, ker je tako pač šlo hitreje. To ne pomeni, da s prižgano klimo ni šlo ali da je bil problem speljati s klimo. Jaz sem opazil, žena ni. Vas že vidim, da je žena vedela, kaj dela ;)
Že spreminjaš zgodbico. Prej si napisal da si MORAL klimo izklopiti, da je potegnil iz križišča. Torej MORAL si jo, to je bilo nujno torej. Sedaj že drugače pišeš, da se je malenkost poznalo, da žena sploh ni opazila, skratka popolnoma drugačna zgodbica, pa je minilo samo par ur. Zanimivo kako hitro se to spreminja.. In s to svojo zgodbico si prej hotel argumentirat da klima veliko porablja in da "ne moreš speljat" če klime ne izklopiš, pisal si kot da je pri vseh naftnih avtih tako. Za vzdrževanje temperature klima porablja dober 1 kW to je pa to, to je daleč od veliko. In ne, še nikogar nisem srečal ki bi izklapljal klimo pred križišči. Če bi bilo to res, bi bil ICE še večji šit kot že tko je.
Pri 115 KM dizlu sem klimo moral izklopiti, da je potegnil iz križišča. Ročna klima. Ni to skiro, da kompresor nič ne dela.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
Kalibri ::
Nisem. Dejansko sem na križiščih v LJ, kjer je bilo potrebno hitro speljati (zavijanje levo na AC iz Verovškove npr.), izklopil klimo, ker je tako pač šlo hitreje. To ne pomeni, da s prižgano klimo ni šlo ali da je bil problem speljati s klimo. Jaz sem opazil, žena ni. Vas že vidim, da je žena vedela, kaj dela ;)
Že spreminjaš zgodbico. Prej si napisal da si MORAL klimo izklopiti, da je potegnil iz križišča. Torej MORAL si jo, to je bilo nujno torej. Sedaj že drugače pišeš, da se je malo poznalo, da žena sploh ni opazila, skratka popolnoma drugačna zgodbica, pa je minilo samo par ur. Zanimivo kako hitro se to spreminja..
Pri 115 KM dizlu sem klimo moral izklopiti, da je potegnil iz križišča. Ročna klima. Ni to skiro, da kompresor nič ne dela.
V bistvu preciziram in dopolnjujem zgodbo. Vseeno je to bilo skoraj 20 let nazaj. Demenca pa to. MORAL v povezavi s potegniti. Pa ne da se branim... ;)
3_borut4 ::
Kot pravim, še nikoli nisem nikjer nikogar srečal ki bi pred križišči izklapljal klimo, pa tud če vozi staro garo iz leta 2000..
2dark ::
Kot pravim, še nikoli nisem nikjer nikogar srečal ki bi pred križišči izklapljal klimo, pa tud če vozi staro garo iz leta 2000..
Tisti passati iz leta 2003 res niso šli nikamor. Počasno.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
3_borut4 ::
Vsi mu hitite razlagat da je imel neke težave z avtom, če je imel probleme pri speljevanju zarad klime. Ste mogoče pomislili da si je človek vse preprosto izmislil?
Ste mogoče pomislili, da ste ostali pač brez občutka? Nekaterim so 9 let stare zimske gume še dobre...tudi ker pač ni občutka. Klima se na 110 konjih in toni in pol sigurno pozna. Razen če itak ne dela. Je pa res tudi da so nekateri avti znali v takih primerih avtomatsko izklopit klimo, ampak ljudje brez občutka tega tudi itak ne bi opazili.
Pozna mogoče če meriš že ja, mogoče ti celo rata opazit brez merjenja, nikakor pa se ne pozna toliko da bi MORAL izklopit klimo pred križišči kot nabija Kalibri. In pozna se zarad tega ker ima ICE avto ob speljevanju zelo majhen navor, ne zato ker bi klima žrla gromozansko velik energije (1 kW porabe klime je 1,35 konja, kolikšen procent je to pri 110 konjskem avtu? Dober procent. Malo več kot stotinka.).
Tole ja Kalibri pisal včeraj in s tem je neuspešno probal replicirat na moj odgovor da ni konec sveta če toplotne črpalke pri električne avtu ni (kar je spet čist nekaj X mimo, ker pogovarjali smo se o toplotni črpalki za ogrevanje, ne o klimi za hlajenje, klimo za hlajenje ima tudi Cupra Born Bold za 28k po subvenciji, na kar se je nanašala debata):
V ice smno razvajeni in ko klima zalaufa, veš da laufa. Od oka bi rekel, da kar precej moči vzame avtu. Verjamem, da boš našel podatek, meni se ga ne da.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
Utk ::
Turbo dizel v leru pri 800 obratih pač nima 110 konjev niti 400 Nm navora. Vprašanje če ima 10 konjev. In takrat se pozna.
3_borut4 ::
Exactly my point, sem že prej v debati omenjal da je to zaradi pomanjkanja moči in navora pri prostem teku motorja. Skratka sploh ne vem zakaj je Kalibri tole sploh privlekel v debato, ker to z debato ali je toplotna črpalka NUJNA v električnem avtu nima popolnoma nobenga smisla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
3_borut4 ::
Evo recimo en test:
Z vžgano klimo je pospeševal do 70 mph. Povprečen čas je bil 12,9 sekunde. Z ugasnjeno klimo je bil povprečen čas 12,5 sekunde. Boš res na oko brez merjenja zaznal tistih par desetink gor ali dol pri 12 sekundah pospeševanja? Težka bo. No pa kot pravim, to nima z debato prav nič veze. Cupra born Bold se za 28k po subvenciji splača vzet tud glede na dejstvo da pač nima toplotne črpalke, ker tisti Cupra Born ki ima toplotno je brez akcije in boš plačal 10k več, kar je bil moj point že cel cajt.
Z vžgano klimo je pospeševal do 70 mph. Povprečen čas je bil 12,9 sekunde. Z ugasnjeno klimo je bil povprečen čas 12,5 sekunde. Boš res na oko brez merjenja zaznal tistih par desetink gor ali dol pri 12 sekundah pospeševanja? Težka bo. No pa kot pravim, to nima z debato prav nič veze. Cupra born Bold se za 28k po subvenciji splača vzet tud glede na dejstvo da pač nima toplotne črpalke, ker tisti Cupra Born ki ima toplotno je brez akcije in boš plačal 10k več, kar je bil moj point že cel cajt.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
Gregor P ::
Ne, se ne splača.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
3_borut4 ::
Če tako misliš, potem boš ja vedel povedat kaj boljšega dobiš za to ceno? Relativno glede na ostalo konkurenco je to zelo solidna, če ne že super cena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
Gregor P ::
Ne, to je porazna cena. Šele nekje leta 2035 pa bomo lahko videli, kakšna bo "prava cena".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
3_borut4 ::
Kaj je boljšega pri konkurenci za to ceno? Morda MG4, pa še to ne ravno, ostalo je dosti višje. Če pa gledaš TCO (total cost of ownership) pa je 28k dobra cena v tem razredu tudi med primerljivimi naftnimi avti. Ti si verjetno s cenami avtov ostal v letu 2010, ko se je recimo Golfa dobilo za "2x ceneje" kot danes. Gledat moraš cene relativno, ne absolutno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
ChatGPT ::
Še eno vprašanje glede tesle 3. Raylika med navadno in long range. Berem, da ima navadna lithium iron phosphate baterijo, long range pa nickel-based. Je long range vreden 10k eur več? Raylika v tehnologijah baterij? Katera bo ydržala več na dolgi rok?
WizzardOfOZ ::
Kaj je boljšega pri konkurenci za to ceno? Morda MG4, pa še to ne ravno, ostalo je dosti višje. Če pa gledaš TCO (total cost of ownership) pa je 28k dobra cena v tem razredu tudi med primerljivimi naftnimi avti. Ti si verjetno s cenami avtov ostal v letu 2010, ko se je recimo Golfa dobilo za "2x ceneje" kot danes. Gledat moraš cene relativno, ne absolutno.
Ne, 28k je nekje 13k preveč za to kar dobiš. Ker ta avto je polizdelek.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
deco16 ::
Pač izkoristek je ziher nižji pri ICE avtih za klimo, tudi predstava da klima ful požre je napačna in izhaja in ICE zadev. Tam je sklopka, magneti za vklop, jermeni, neoptimalna hitrost na minimu itd.
.
Pri 150 konjeskem in 400 nm navora dizlu se en klima kompreesor ne pozna.
Verjamem, niti nisem tega napisal. Pozna se v porabi ampak je to tko manj videt ker so pač ICE ful bolj požrešni, tako kot pri višjih hitrostih se manj pozna.
Kar sem hotu povedat je da bau bau s klimo in porabo(ter močjo) izhaja iz ICE avtov, posledično šibkih bencinarjev.
a_borlak ::
Še eno vprašanje glede tesle 3. Raylika med navadno in long range. Berem, da ima navadna lithium iron phosphate baterijo, long range pa nickel-based. Je long range vreden 10k eur več? Raylika v tehnologijah baterij? Katera bo ydržala več na dolgi rok?
LFP so premalo časa zunaj, da bi lahko kdorkoli dal konkretne primerjave.
Mato989 ::
Evo Dragi EVjevci... Včeraj na Tarči povedal minister da Električni golf ni ok, da rabi 100k EVja zato ker ima službeno pot v Bratislavo in EV Golf pride do Maribora pol je pa treba filat... Čeprav bi pot do Bratislave iz LJ zdržal praktično vsak ICE dizlaš čez 25k...
To je nov EV lajf.
To je nov EV lajf.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Brez skrbi, da tudi z golfom dizlom minister ne bi šel v Bratislavo.
Sicer pa, ti kar verjemi ministrom, so znani po tem, da se razumejo na vse in govorijo resnico.
Sicer pa, ti kar verjemi ministrom, so znani po tem, da se razumejo na vse in govorijo resnico.
Mato989 ::
Brez skrbi, da tudi z golfom dizlom minister ne bi šel v Bratislavo.
Sicer pa, ti kar verjemi ministrom, so znani po tem, da se razumejo na vse in govorijo resnico.
To kar ne bi šel ali bi ni pomembno, pomembno je da bi dizl golf prišel od LJ do bratislave, ubogi EV pa ne. če ni 100k vredn
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Tesla stane 45 jurjev in pride lažje in hitreje do Bratislave od mercedesa.
In seveda je pomembno to kar je v realnosti res, ne pa kaj bi lahko bilo. Lahko bi šel minister tudi z dacio sandero v Bratislavo, pa še nikoli ni šel, tako da je vseeno kaj dacia zmore, ker z njo minister tam v nobenem primeru ne bi šel.
In seveda je pomembno to kar je v realnosti res, ne pa kaj bi lahko bilo. Lahko bi šel minister tudi z dacio sandero v Bratislavo, pa še nikoli ni šel, tako da je vseeno kaj dacia zmore, ker z njo minister tam v nobenem primeru ne bi šel.
stara mama ::
Kar sem hotu povedat je da bau bau s klimo in porabo(ter močjo) izhaja iz ICE avtov, posledično šibkih bencinarjev.
Res je, 1.4/1.6 motorji z malo navora izpred leta 2000.
Drugače pa pri sodobnih avtih niti vklopa klime ne zaznaš, zarad torne sklopke, ki ima mehek vklop. Moči in navori so pa itak zrasli vsaj za faktor 2.
hojnikb ::
Turbo dizel v leru pri 800 obratih pač nima 110 konjev niti 400 Nm navora. Vprašanje če ima 10 konjev. In takrat se pozna.
kdaj se vozis/speljuješ z lera? Tipičen dizl bo ze mel pr 1500-1700rpm polnih 400nm navora...
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 131096 (91161) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 34009 (30540) | bluefish |