Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
Utk ::
Nikoli, ker ne vozim teh jajc. Normalen avto spelje z minimalnimi obrati. Če ne znaš vozit, rabiš pa 2000 obratov za speljat, ja.
kriptobog ::
Evo Dragi EVjevci... Včeraj na Tarči povedal minister da Električni golf ni ok, da rabi 100k EVja zato ker ima službeno pot v Bratislavo in EV Golf pride do Maribora pol je pa treba filat... Čeprav bi pot do Bratislave iz LJ zdržal praktično vsak ICE dizlaš čez 25k...
To je nov EV lajf.
Jebi ga. Plan je tak, da boste lastniki majhnih avtov presedlali na avtobus.
https://www.zurnal24.si/avto/tisti-ki-d...
Pa se guzve ne bos delal, ce bos na avtobusu.
WizzardOfOZ ::
V bistvu je drugi del teksta tisti, ki ga promovirajo: Proizvedeno v evropi samo še za bogataše, ostali ste nula in vas ne rabimo nikjer, razen da boste zastonj delali za bogate.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
3_borut4 ::
Še eno vprašanje glede tesle 3. Raylika med navadno in long range. Berem, da ima navadna lithium iron phosphate baterijo, long range pa nickel-based. Je long range vreden 10k eur več? Raylika v tehnologijah baterij? Katera bo ydržala več na dolgi rok?
LFP so premalo časa zunaj, da bi lahko kdorkoli dal konkretne primerjave.
LFP obstajajo že od 1996, življenjska doba LFP je bistveno večja od navadnih li-ion baterij. Navadne litijonske baterije imajo okrog 1500 ciklov preden dosežejo 80 % prvotne kapacitete, LFP pa 6000 ciklov in več. V resnici pa je skoraj vseeno kar se tega tiče, ker bosta tako li-ion, kot LFP zdržala konkretno preko življenjske dobe avtomobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
3_borut4 ::
Brez skrbi, da tudi z golfom dizlom minister ne bi šel v Bratislavo.
Sicer pa, ti kar verjemi ministrom, so znani po tem, da se razumejo na vse in govorijo resnico.
To kar ne bi šel ali bi ni pomembno, pomembno je da bi dizl golf prišel od LJ do bratislave, ubogi EV pa ne. če ni 100k vredn
Od Ljubljane do Bratislave je komaj 430 km (ja, sem šel preverit). Tukaj spodaj na posnetku imaš 1000 kilometrsko potovanje z E-Golfom in to celo pozimi, tako da ja, E-Golf pride do Bratislave no problem. Ni pa to EV namenjen dolgim roadtripom, se na trgu dobi modele dosti bolj primerne za to, ampak prideš pa vseeno.
kixs ::
Kaksno mnenje o ID4? Nisem se se poglobil... plusi/minusi... predvsem minusi me zanimajo.
Recimo takem:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Baterija je ravno na meji, moc skoraj premalo. Mocnejsi so seveda drazji...
Recimo takem:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Baterija je ravno na meji, moc skoraj premalo. Mocnejsi so seveda drazji...
kriptobog ::
Še eno vprašanje glede tesle 3. Raylika med navadno in long range. Berem, da ima navadna lithium iron phosphate baterijo, long range pa nickel-based. Je long range vreden 10k eur več? Raylika v tehnologijah baterij? Katera bo ydržala več na dolgi rok?
LFP so premalo časa zunaj, da bi lahko kdorkoli dal konkretne primerjave.
LFP obstajajo že od 1996, življenjska doba LFP je bistveno večja od navadnih li-ion baterij. Navadne litijonske baterije imajo okrog 1500 ciklov preden dosežejo 80 % prvotne kapacitete, LFP pa 6000 ciklov in več. V resnici pa je skoraj vseeno kar se tega tiče, ker bosta tako li-ion, kot LFP zdržala konkretno preko življenjske dobe avtomobila.
Zivljenska doba avtomobila je a zate koliko? 20 let? 500k km?
m0LN4r ::
Moram rect, da smo sli zdaj pozimi cez alpe z otrokom in domacimi zivalmi cez alpe, imeli smo dve pavzici. To je skocili na wc in pici misko.
Zunaj je bilo neudobnih -1 in vetrovno. Pot je bila 500km in z pavzama vred je trajala 5ur.
Jaz si ne predstavljam, da bi se tam kjer ni del na cesti vozil manj kot 140-150 in pol se nekje na pocivaliscu za tovorjake pol ure polnil, medtem ko hocejo potniki v avtu cim prej domov...
Po moznosti se ustavljati za lulapavzo in se posebej za polnit pavzo, ker pac da je treba otroku na wc in je tam prosta polnilnica istocasno je itak cudez.
Noces tako pot po nepotrebnem razvlect na se vec ustavljanja in se dodatno urco, ko so ze vsi tecni v avtu.
Zunaj je bilo neudobnih -1 in vetrovno. Pot je bila 500km in z pavzama vred je trajala 5ur.
Jaz si ne predstavljam, da bi se tam kjer ni del na cesti vozil manj kot 140-150 in pol se nekje na pocivaliscu za tovorjake pol ure polnil, medtem ko hocejo potniki v avtu cim prej domov...
Po moznosti se ustavljati za lulapavzo in se posebej za polnit pavzo, ker pac da je treba otroku na wc in je tam prosta polnilnica istocasno je itak cudez.
Noces tako pot po nepotrebnem razvlect na se vec ustavljanja in se dodatno urco, ko so ze vsi tecni v avtu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
3_borut4 ::
Ustavljali ste se torej na cca 150 km, med pavzo se EV lahko fila. Sicer pa 500 km marsikateri EV naredi brez polnjenja ali z enim 5 minutnim postankom..Tudi če ste imeli samo 5 minutne pavze (pa dvomim da so bile tako kratke, ker pri teh postankih 15 minut do pol ure mine kot bi mignil) bi pot opravili brez tega da bi čakali na avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
kriptobog ::
Ustavljali ste se torej na cca 150 km, med pavzo se EV lahko fila. Sicer pa 500 km marsikateri EV naredi brez polnjenja ali z enim 5 minutnim postankom..Tudi če ste imeli samo 5 minutne pavze (pa dvomim da so bile tako kratke, ker pri teh postankih 15 minut do pol ure mine kot bi mignil) bi pot opravili brez tega da bi čakali na avto.
Ko gre mulo samo lulat in dalje je pavza se krajsa od 5 minut...
pegasus ::
3_borut4 ::
Ustavljali ste se torej na cca 150 km, med pavzo se EV lahko fila. Sicer pa 500 km marsikateri EV naredi brez polnjenja ali z enim 5 minutnim postankom..Tudi če ste imeli samo 5 minutne pavze (pa dvomim da so bile tako kratke, ker pri teh postankih 15 minut do pol ure mine kot bi mignil) bi pot opravili brez tega da bi čakali na avto.
Ko gre mulo samo lulat in dalje je pavza se krajsa od 5 minut...
Marsikateri EV niti teh 5 minut ne rabi pri tej poti. In pavzi sta bili dve, tud če je bla ena 2,5 minute je to pol še vedno 5 minut pavze. In navadno ljudje delajo pavze 15 do 30 minut, prideš dost bolj spočit na cij če delaš pavze.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
kixs ::
Kaksno mnenje o ID4? Nisem se se poglobil... plusi/minusi... predvsem minusi me zanimajo.Minus je softver. Odvisno od tvoje tolerance do softverskih bugov ti je to lahko nonissue ali pa dealbreaker. Malo poglej izkušnje lastnikov po yt in drugje ...
Se vedno? Glede na to, da je ze 3 leta na trgu...
kriptobog ::
Ustavljali ste se torej na cca 150 km, med pavzo se EV lahko fila. Sicer pa 500 km marsikateri EV naredi brez polnjenja ali z enim 5 minutnim postankom..Tudi če ste imeli samo 5 minutne pavze (pa dvomim da so bile tako kratke, ker pri teh postankih 15 minut do pol ure mine kot bi mignil) bi pot opravili brez tega da bi čakali na avto.
Ko gre mulo samo lulat in dalje je pavza se krajsa od 5 minut...
Marsikateri EV niti teh 5 minut ne rabi pri tej poti. In pavzi sta bili dve, tud če je bla ena 2,5 minute je to pol še vedno 5 minut pavze. In navadno ljudje delajo pavze 15 do 30 minut, prideš dost bolj spočit na cij če delaš pavze.
Sem pogledal v Teslin nacrtovalec poti. Pklikal sem najcnejsega teslo 3. Sicer je pot nanesla 600k, ampak to je samo 100km vec in aplikacija pravi, da sta potrebna dva postanka za polnjenje. Prvi 25 minut in drugo 20 minut. Torej, kje je zdaj tvojih manj kot 5 minut?
deco16 ::
Torej vzel si 100km zanalaš več, teslo z kao dosegom 500km(najmanjšim) in zdej je use narobe.
To je kot da bi na dizlu kater naredi 800km vzel pot 900km in reku da moraš tankat, ja big deal.
Vzemi torej pot 500km in primerjaj, z LR sem ziher da lahk narediš brez postanka.
To je kot da bi na dizlu kater naredi 800km vzel pot 900km in reku da moraš tankat, ja big deal.
Vzemi torej pot 500km in primerjaj, z LR sem ziher da lahk narediš brez postanka.
Mato989 ::
Torej vzel si 100km zanalaš več, teslo z kao dosegom 500km(najmanjšim) in zdej je use narobe.
To je kot da bi na dizlu kater naredi 800km vzel pot 900km in reku da moraš tankat, ja big deal.
Vzemi torej pot 500km in primerjaj, z LR sem ziher da lahk narediš brez postanka.
Ja ampak problem je tudi da če narediš brez prestanka je pol prva živčna stvar na cilju urejanje polnjenja... na dizlašu 900km dosegu pa lagano oddelaš svoje pol maš pa na poti nazaj 300km da se odločiš kje boš polnil...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kriptobog ::
Torej vzel si 100km zanalaš več, teslo z kao dosegom 500km(najmanjšim) in zdej je use narobe.
To je kot da bi na dizlu kater naredi 800km vzel pot 900km in reku da moraš tankat, ja big deal.
Vzemi torej pot 500km in primerjaj, z LR sem ziher da lahk narediš brez postanka.
Sem vzel 500km. 10 minut in 30 minut. Dva postanka, skupaj 40 minut. Se vedno nismo pod 5 minut. Niti na 5 minut. LR je predrag, gledamo povprecni cenovni razred, pa se to je obicna 3 predraga za vecino, tako sa smo na se kakem postanku vec.
Govoril sem za long range Teslo, ne za standard range (najcenejšo teslo).
Za 500km pot, longrange 10 minutni postanek. Kje je pod 5 minut?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
kriptobog ::
kixs ::
To so ze otrocjarije... nacin polnjenja EV-ja je drugacen in se pac prilagodis ali pa ne kupis EV-ja. Jaka muda :lol:
3_borut4 ::
Postojna-Bratislava, razdalja 505 km, čas polnjenja 5 minut. Avto: Tesla model 3 LR:
Kar se vedno ni pod 5. Z vsaj pol cenejsim dizlom gres do tja in nazaj in polnis sele malo pred domom.
Je natančno 5 minut. Če pa vzamem v obzir Teslo 3 z 82 kWh baterijo (navaden Long range ima 75 kWh) pa sploh ni postanka za polnjenje, torej 0 minut.
Če pa že vstrajaš na najcenejši Tesli standard range: tudi ta pot opravi z dvema postankoma v skupni dolžini 19 minut (torej cca 10 minut vsak), tud to ni bad (torej 19 minut postankov vse skupaj, ne 45 minut kot si prej gor trdil da si preveril (si si izmislil, jasno)):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
kriptobog ::
Postojna-Bratislava, razdalja 505 km, čas polnjenja 5 minut. Avto: Tesla model 3 LR:
Kar se vedno ni pod 5. Z vsaj pol cenejsim dizlom gres do tja in nazaj in polnis sele malo pred domom.
Je natančno 5 minut. Če pa vzamem v obzir Teslo 3 z 82 kWh baterijo pa sploh ni postanka za polnjenje, torej 0 minut.
Če pa že vstrajaš na najcenejši Tesli standard range: tudi ta pot opravi z dvema postankoma v skupni dolžini 19 minut (torej cca 10 minut vsak), tud to ni bad:
Ja je bad. Jaz se peljem Ljubljana Bratislava brez postanka. PA tudi ko prispem na cilj ne rabim iskat polnilnice.
kixs ::
In kaj bi zdaj rad povedal?
Res ne razumem tega prepucavanja!
Res ne razumem tega prepucavanja!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
3_borut4 ::
kriptobog ::
To so ze otrocjarije... nacin polnjenja EV-ja je drugacen in se pac prilagodis ali pa ne kupis EV-ja. Jaka muda :lol:
Točno tako. Kar kriptobog razlaga izhaja iz "bencinske miselnosti".
Izhajam iz udobnosti. To da rece nekdo da pac ne kupis EVja na dolgi rok ne gre, ce nas posiljujejo z ukinitvijo ICEjev ane?
In kaj bi zdaj rad povedal?
Res ne razumem tega prepucavanja!
Da EV ni tako super, kot inzenircek opeva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
3_borut4 ::
Ukinitev se nanaša samo na prodajo novih avtov po letu 2035, starega boš lahko vozil kolkr dolg ti bo še delal. 5 minutno postanek pri več kot 4 urah vožnje JE udobnost. Če 4 ure voziš brez enega samega postanka je to daleč od udobnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
kriptobog ::
3_borut4 ::
Da EV ni tako super, kot inzenircek opeva.
Očitno je zelo super, če 99 % tistih ki ga imajo pravi da nikoli več ne bodo šli nazaj na bencin ali dizel:
Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...
In "car satisfaction rating" je največji pri Tesli, Tesla pa kot veš nima nobenih bencinskih ali dizelskih modelov:
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
Utk ::
Jaz še zmeraj pravim, da največji nasprotniki EV-jev na slow-techu, bojo do 2026 v večini vozili na elektriko, do 2028 pa praktično vsi.
kriptobog ::
Jaz še zmeraj pravim, da največji nasprotniki EV-jev na slow-techu, bojo do 2026 v večini vozili na elektriko, do 2028 pa praktično vsi.
Predvsem odvisno od cen EVjev. PA tudi drug razlog je. ce te v salonih posiljujejo vecinoma samo se z elektriko, in tega bo vedno vec, bo folk to pac kupil. Potem pa poleti fajt na polnilnicah, kdo bo prej polnil na poti na morje
3_borut4 ::
Ukinitev se nanaša samo na prodajo novih avtov po letu 2035, starega boš lahko vozil kolkr dolg ti bo še delal.
In ko ga bom zvozil bom kupil 3x drazjega EV in vse daljse poti bom opravljal z letalom. Zelo ekolosko
EV je že danes v dostih primerih precej cenejši kar se TCO (total cost of ownership) tiče:
Tesla Model 3 Lifecycle Cost Nearly Matches The Cheapest Car In America!
https://cleantechnica.com/2023/06/04/te...
In leta 2035 bo nakupna cena EVja precej NIŽJA od bencinarja. Že leta 2027 analize napovedujejo tole:
EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...
Jaz še zmeraj pravim, da največji nasprotniki EV-jev na slow-techu, bojo do 2026 v večini vozili na elektriko, do 2028 pa praktično vsi.
+1 (se podpišem)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
kriptobog ::
Da EV ni tako super, kot inzenircek opeva.
Očitno je zelo super, če 99 % tistih ki ga imajo pravi da nikoli več ne bodo šli nazaj na bencin ali dizel:
Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...
In "car satisfaction rating" je največji pri Tesli, Tesla pa kot veš nima nobenih bencinskih ali dizelskih modelov:
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...
Jaz poznam dva, ki pravita da ne gresta nikoli vec na EV, ampak ok.
Tesla nima bencinskih in dizelskih modelov, ima pa dizelske agregate za poganjanje polnilnice
alekskac ::
Jaz še zmeraj pravim, da največji nasprotniki EV-jev na slow-techu, bojo do 2026 v večini vozili na elektriko, do 2028 pa praktično vsi.
Če bo res tako, ne znam presodit. Kar pa lahko presodim: da se jaz, ki mi je ideja EVja blizu, gotovo ne bom. Imam budget za avto 5 do 6 K€. Maksimalno. Več žal ne gre. Mi preostanejo rabljeni bencinarji ali dizli. Če bi imel dovolj sredstev na razpolago, bi že imel EVja zdaj.
kriptobog ::
Jaz še zmeraj pravim, da največji nasprotniki EV-jev na slow-techu, bojo do 2026 v večini vozili na elektriko, do 2028 pa praktično vsi.
Če bo res tako, ne znam presodit. Kar pa lahko presodim: da se jaz, ki mi je ideja EVja blizu, gotovo ne bom. Imam budget za avto 5 do 6 K€. Maksimalno. Več žal ne gre. Mi preostanejo rabljeni bencinarji ali dizli. Če bi imel dovolj sredstev na razpolago, bi že imel EVja zdaj.
Ti bo inzenircek dal link do oglasa za kako staro EV kanto
3_borut4 ::
Tesla nima bencinskih in dizelskih modelov, ima pa dizelske agregate za poganjanje polnilnice
1. Nekje v neki XY puščavi kjer ni električnega omrežja ja. Ampak 99,99 % polnilnic je pa kar lepo priklopljeno na omrežje.
2. Če 10 litrov dizla zliješ v ta generator in z njim nafilaš električni avto boš prevozil precej več kilometrov kot pa če teh istih 10 litrov zliješ v dizelski avto, agregat namreč laufa pri idealnih obratih in obremenitvi in dosega bistveno večje izkoristke.
kow ::
3_borut4 ::
Kar pa lahko presodim: da se jaz, ki mi je ideja EVja blizu, gotovo ne bom. Imam budget za avto 5 do 6 K€. Maksimalno. Več žal ne gre. Mi preostanejo rabljeni bencinarji ali dizli.
Za 5 do 6k boš leta 2028 dobil veliko izbiro rabljenih EVjev. Že danes se v tem cenovnem rangu najde kakšen.
alekskac ::
Jaz še zmeraj pravim, da največji nasprotniki EV-jev na slow-techu, bojo do 2026 v večini vozili na elektriko, do 2028 pa praktično vsi.
Če bo res tako, ne znam presodit. Kar pa lahko presodim: da se jaz, ki mi je ideja EVja blizu, gotovo ne bom. Imam budget za avto 5 do 6 K€. Maksimalno. Več žal ne gre. Mi preostanejo rabljeni bencinarji ali dizli. Če bi imel dovolj sredstev na razpolago, bi že imel EVja zdaj.
Ti bo inzenircek dal link do oglasa za kako staro EV kanto
Nimam nič proti rabljenemu avtu. V življenju še nisem imel novega avta. Ampak kar držijo ceno, še prve generacije ...
kriptobog ::
Tesla nima bencinskih in dizelskih modelov, ima pa dizelske agregate za poganjanje polnilnice
1. Nekje v neki XY puščavi kjer ni električnega omrežja ja. Ampak 99,99 % polnilnic je pa kar lepo priklopljeno na omrežje.
2. Če 10 litrov dizla zliješ v ta generator in z njim nafilaš električni avto boš prevozil precej več kilometrov kot pa če teh istih 10 litrov zliješ v dizelski avto, agregat namreč laufa pri idealnih obratih in obremenitvi in dosega bistveno večje izkoristke.
Potem pa agregat v avto pa smo zmagali. Aja, saj ze imamo. Bomo Mazdo vzeli ;)
alekskac ::
Kar pa lahko presodim: da se jaz, ki mi je ideja EVja blizu, gotovo ne bom. Imam budget za avto 5 do 6 KEUR. Maksimalno. Več žal ne gre. Mi preostanejo rabljeni bencinarji ali dizli.
Za 5 do 6k boš leta 2028 dobil veliko izbiro rabljenih EVjev. Že danes se v tem cenovnem rangu najde kakšen.
Že dolg gledam, ker en avto bo treba v roku dveh let zamenjat. Ker bi bil to kompakten avto, bi najraje še da je EV (ni treba da je crossover, niti 500 km dosega ne rabi met, že dovolj spodobno ohranjen renault bi bil v redu).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alekskac ()
3_borut4 ::
Tesla nima bencinskih in dizelskih modelov, ima pa dizelske agregate za poganjanje polnilnice
1. Nekje v neki XY puščavi kjer ni električnega omrežja ja. Ampak 99,99 % polnilnic je pa kar lepo priklopljeno na omrežje.
2. Če 10 litrov dizla zliješ v ta generator in z njim nafilaš električni avto boš prevozil precej več kilometrov kot pa če teh istih 10 litrov zliješ v dizelski avto, agregat namreč laufa pri idealnih obratih in obremenitvi in dosega bistveno večje izkoristke.
Potem pa agregat v avto pa smo zmagali. Aja, saj ze imamo. Bomo Mazdo vzeli ;)
Hibrid je bolj učinkovit od bencinarja, ampak bistveno manj učinkovit od EVja.;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
kriptobog ::
Tesla nima bencinskih in dizelskih modelov, ima pa dizelske agregate za poganjanje polnilnice
1. Nekje v neki XY puščavi kjer ni električnega omrežja ja. Ampak 99,99 % polnilnic je pa kar lepo priklopljeno na omrežje.
2. Če 10 litrov dizla zliješ v ta generator in z njim nafilaš električni avto boš prevozil precej več kilometrov kot pa če teh istih 10 litrov zliješ v dizelski avto, agregat namreč laufa pri idealnih obratih in obremenitvi in dosega bistveno večje izkoristke.
Potem pa agregat v avto pa smo zmagali. Aja, saj ze imamo. Bomo Mazdo vzeli ;)
Hibrid je bolj učinkovit od bencinarja, ampak bistveno manj učinkovit od EVja.;)
Saj ni hibrid. Je EV z vgrajenim bencinskim agregatom. Pogon ni vezan na ICE motor. Motor sluzi izkljucno za napajanje elektro motorja.
kixs ::
To so ze otrocjarije... nacin polnjenja EV-ja je drugacen in se pac prilagodis ali pa ne kupis EV-ja. Jaka muda :lol:
Točno tako. Kar kriptobog razlaga izhaja iz "bencinske miselnosti".
Izhajam iz udobnosti. To da rece nekdo da pac ne kupis EVja na dolgi rok ne gre, ce nas posiljujejo z ukinitvijo ICEjev ane?
In kaj bi zdaj rad povedal?
Res ne razumem tega prepucavanja!
Da EV ni tako super, kot inzenircek opeva.
Res je. On itak pretirava...
Kar se mene tice, bi moral bit nek minimum baterije 60kWh za normalne avte. Za minije je lahko manj, saj so namenjeni vecinoma po mestu in za krajse razdalje.
Vidim pa, da so za naslednje leto pri Peugeotu za e3008 napovedane ~70 in ~100kWh baterije. Le cena bo verjetno spet previsoka.
Utk ::
Jaz še zmeraj pravim, da največji nasprotniki EV-jev na slow-techu, bojo do 2026 v večini vozili na elektriko, do 2028 pa praktično vsi.
Avta ne kupujes vsako leto. Tisti, ki pa bodo kupovali po 2026, bodo imeli na izbiro spodobne BEV za dobrih 30k. Danes se vedno stanejo 40k+.
Boš videl...sej gledajo jih že zdaj, malo na skrivaj, v treh letih jih bo pač en velik del res kupil, ostali pa še v naslednjih par letih.
Je EV z vgrajenim bencinskim agregatom. Pogon ni vezan na ICE motor. Motor sluzi izkljucno za napajanje elektro motorja.
To je pač definicija (zaporednega) hibrida.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Invictus ::
In ko ga bom zvozil bom kupil 3x drazjega EV in vse daljse poti bom opravljal z letalom. Zelo ekolosko
Na dolge razdalje je leteti bolj ekološko .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
3_borut4 ::
Tesla nima bencinskih in dizelskih modelov, ima pa dizelske agregate za poganjanje polnilnice
1. Nekje v neki XY puščavi kjer ni električnega omrežja ja. Ampak 99,99 % polnilnic je pa kar lepo priklopljeno na omrežje.
2. Če 10 litrov dizla zliješ v ta generator in z njim nafilaš električni avto boš prevozil precej več kilometrov kot pa če teh istih 10 litrov zliješ v dizelski avto, agregat namreč laufa pri idealnih obratih in obremenitvi in dosega bistveno večje izkoristke.
Potem pa agregat v avto pa smo zmagali. Aja, saj ze imamo. Bomo Mazdo vzeli ;)
Hibrid je bolj učinkovit od bencinarja, ampak bistveno manj učinkovit od EVja.;)
Saj ni hibrid. Je EV z vgrajenim bencinskim agregatom. Pogon ni vezan na ICE motor. Motor sluzi izkljucno za napajanje elektro motorja.
To ni nič drugega kot zaporedni hibrid. Kar pa imaš ti v mislih pod hibrid je pa vzporedni hibrid.
https://www.aig.si/09/images/stories/ai...
kriptobog ::
3_borut4 ::
To so ze otrocjarije... nacin polnjenja EV-ja je drugacen in se pac prilagodis ali pa ne kupis EV-ja. Jaka muda :lol:
Točno tako. Kar kriptobog razlaga izhaja iz "bencinske miselnosti".
Izhajam iz udobnosti. To da rece nekdo da pac ne kupis EVja na dolgi rok ne gre, ce nas posiljujejo z ukinitvijo ICEjev ane?
In kaj bi zdaj rad povedal?
Res ne razumem tega prepucavanja!
Da EV ni tako super, kot inzenircek opeva.
Res je. On itak pretirava...
Kar se mene tice, bi moral bit nek minimum baterije 60kWh za normalne avte. Za minije je lahko manj, saj so namenjeni vecinoma po mestu in za krajse razdalje.
Vidim pa, da so za naslednje leto pri Peugeotu za e3008 napovedane ~70 in ~100kWh baterije. Le cena bo verjetno spet previsoka.
Ne, nič ne pretiravam, prav zaradi tega pretiravanja z dosegom so EVji dražji kot bi sicer bili, baterije namreč niso zastonj. Povprečna prevožena razdalja v Sloveniji na en avto je 35 km na dan. Ljudi ki prevozijo preko 100 km na dan je v Sloveniji samo manj 2 %.. Računaj tudi da v prihodnosti bodo polnilnice dobesedno na vsakem vogalu, čas polnjenja bo 5 minut, zakaj bi pol v avto nujno tlačil za 1000 km baterij? S tem boš imel samo po nepotrebnem težji in dražji avto.
The obsession with EV range is all wrong
https://www.washingtonpost.com/climate-...
Pač tole bitko o prevelikih dosegih poganja iracionalnost, rezultat so pa dražji EVji.
Dnevna mobilnost potnikov, 2017 - podrobnejši končni podatki
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 131096 (91161) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 34009 (30540) | bluefish |