Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
Pithlit ::
Električni avto ne pridobiva energije za premikanje z gorenjem baterije. Energija, ki se sprosti ob gorenju baterije pač ni enaka energiji, ki jo baterija lahko da od sebe medtem, ko se "prazni". Primerjava energije, ki se sprosti ob gorenju baterije z dosegom avtomobila je primerjanje jabolk in hrušk. Lahko bi recimo tudi pogledali, koliko sto tisoč kilometrov en EV lahko prevozi z eno baterijo, preden ta crkne, in rekli, evoga, toliko energije je očitno v eni bateriji
Zgori lahko ICE kot EV, s tem da baterije pri EV zgorijo bolj intenzivno in hitreje ter jih je težje gasiti.
Ne razumem. Sem mislil, da je v baterijah manj energije kot v bencinu... Ocitno je manjsi range EV - fake news.
Drzi, sem kiksnil, ko sem provociral. Butlji so sicer govorili o visji intenziteti gorenja kar pac ne drzi. V vecini primerov EV avtomobili pac ne zagorijo nenadoma in hitro. Ne zgodi se thermal runaway celotnega baterijskega sklopa - avto bi v tem primeru hitro pogorel. Kar pomeni, da so EV bolj varni, ce odletis iz ovinka, se prevrnes ipd. Voznik ima v vecini scenarijev veliko vec casa, da se resi iz avta. Ce ti zagori rezervoar, ima voznik na voljo manj casa.
Glede nevarnosti pozara za hiso - avtomobilskih garaz v hisah je itak vse manj ter so locene oz. imajo ljudje raje nadstreske.
Lej to. 10s guglanja.
clcikcetyclick. Ampak ja, lažje se je pravit budalo pa provocirat vse povprek.
Life is as complicated as we make it...
kow ::
Retard, v tem linku pise, da je EV gorel z zelo nizko intenziteto. Za bonus pa pise, da sta se dva modela tvoje starosti poslala Teslo direktno v drevo. Verjetno je generacijska stvar - butasti boomerji, pac.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Pithlit ::
Retard, v tem linku pise, da je EV gorel z zelo nizko intenziteto.
A zdaj boš še žalil? Poleg tega da imaš očitno težave z razumevanjem prebranega:
Experts agree that electric cars catch fire less often than gasoline-powered cars, but the duration and intensity of the fires due to the implementation of lithium-ion battery systems can make the fires in electric cars much harder to put out. “A lot of energy is stored inside an electric car battery, and it’s meant to be taken out in a very controlled way,” says Abraham. “When that doesn’t happen you can end up with a very combustible reaction. It’s like what happens in hell, if you can imagine what happens in hell.”
Jaz sem pa retard? Bravo.
Life is as complicated as we make it...
kow ::
Mimogrede, v tem clanku je polno protislovij. Samo moras biti funkcionalno pismen, da jih opazis. Retardi pa niso.
Pithlit ::
Aha. Jih lahko citiraš? Poleg tega kjer piše da je karkoli gorelo z zelo nizko intenziteto, seveda. Da vidimo kdo je funkcionalno nepismen.
Nisem boomer. In članek tega nikjer ne trdi. Kaj ko bi nehal lagat?
Nisem boomer. In članek tega nikjer ne trdi. Kaj ko bi nehal lagat?
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
kow ::
Avto pogori krepko prej kot v 1h. Je pa res, da je tale Tesla kar velik avto. Ocitno velik del baterije ni takoj popolnoma zgorel, ceprav je bil silovit crash. Direkt v drevo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Pithlit ::
Dej ti raj citiraj te svoje trditve. Ko me že žališ in obtožuješ. Ker me res zanima kdo od naju je funkcionalno nepismen retard (tvoje besede).
Life is as complicated as we make it...
kow ::
Pise, da je gorelo vec kot 4 ure.
When first responders arrived and attempted to put the fire out, it kept reigniting, burning continuously for over four hours
When first responders arrived and attempted to put the fire out, it kept reigniting, burning continuously for over four hours
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Pithlit ::
Pise, da je gorelo 4 ure.
Bomo gladko pozabili kaj smo pisarili in trdili kako uro nazaj?
Life is as complicated as we make it...
Pithlit ::
Pise, da je gorelo vec kot 4 ure.
When first responders arrived and attempted to put the fire out, it kept reigniting, burning continuously for over four hours
Mhm. Več kot 4 ure. Neprestanemu profesionalnemu gašenju navkljub. Ice bi bil pogašen v minutah.
Kaj tocno trdis? Da je bil avto v plamenih 4 ure?
Trdim da ti pišeš stvari v tri dni. Poglej svoje objave izpred kake ure. Recimo uno v kateri me žališ z retardom.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Pithlit ::
ICE bi verjetno popolnoma pogorel se preden bi prisli gasilci, ce smo posteni.
Torej bi gorel par minut. Hvala za potrditev tega kar trdimo ostali.
Life is as complicated as we make it...
kow ::
Retard si, ker nisi sposoben razbrati, da tega (vsi) ostali ne trdijo. Vsaj fikus in wizzard sta trdila drugace.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
kow ::
Kakšna je razlika v gorenju prazne vs. polne baterije?
Bi rekel, da je za vec kot velikostni razred razlike v kolicini sproscene energije. Torej kemicna vs elektricna. Torej je zanemarljiva razlika.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Pithlit ::
Retard si, ker nisi sposoben razbrati, da tega (vsi) ostali ne trdijo. Vsaj fikus in wizzard sta trdila drugace.
Ti si trdil da sem funkcionalno nepismen retard, boomer (kot une dva ki sta se okol drevesa zavila v članku)... Da je članek poln protislovij pa da je a tek gorel z zelo nizko intenziteto. Jaz že celo popoldne čakam da mi vse to dokažeš s citati iz članka. Do sedaj si dokazal le to da trdiš nekaj v tri dni.
Boš utemeljil svoje žalitve?
Life is as complicated as we make it...
kow ::
1)The intense blazes can be exceedingly hard for fire departments to snuff out.
2) When first responders arrived and attempted to put the fire out, it kept reigniting, burning continuously for over four hours
Pretiravanje za pritegnitev bralcev. "Intense blazes" my ass.
2) When first responders arrived and attempted to put the fire out, it kept reigniting, burning continuously for over four hours
Pretiravanje za pritegnitev bralcev. "Intense blazes" my ass.
Pithlit ::
1)The intense blazes can be exceedingly hard for fire departments to snuff out.
2) When first responders arrived and attempted to put the fire out, it kept reigniting, burning continuously for over four hours
Pretiravanje za pritegnitev bralcev. "Intense blazes" my ass.
Kaj se sedaj izmikaš? Ti resnica ni všeč? Pa ne da si ti tisti ki je funkcionalno nepismen? Saj verjamem da je to bolj posledica tvoje EV fanbojevske bias pozicije... Ampak vseeno, ali podaš neke dokaze za svoje trditve (o meni) ali pa se opraviči (kot normalen človek). To tvoje izmikanje je naravnost patetično in ti samo kredibilnost spodkopava.
Že šparam...
https://www.cupraofficial.com/concept-c...
To vidiš, to je pa dejansko nekaj kar je povzročilo srbenje mojih prstov... Čakam na serijsko proizvodnjo pa cene.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Mato989 ::
Že šparam...
https://www.cupraofficial.com/concept-c...
Ja ce bi bla cena ene 20k bi tole bloczanimivo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
codeMonkey ::
EV je tezje pogasiti predvsem zato, ker baterije gorijo pri precej visjih temperaturah, z gorenjem se sproscajo vnetljivi plini tudi iz same baterije in reakcija je temperaturno gnana, zato je poleg gasenja potrebno tudi hlajenje, da se ne vname ponovno. ICE lahko pogasis enostavneje, ker tam je kljucno prepreciti dovod kisika iz okolja.
ICE rabi za gorenje kisik in bencin. Da zgori 1l, rabi 15 kg zraka. Torej za 100 km pri porabi 5 l/100km pride okoli 80 kg bencina in zraka skupaj. Ampak ker zrak pride z okolice, rabi tako vozilo za to razdaljo le nekih 4 kg bencina, ker zraka ne vozi s seboj. BEV ne potegne nicesar iz okolice, ampak vse pridobi iz baterije in dejansko lahko reces, da je v baterijah vec energije. Range je zato slab, ker stvar postane tezka. Ce bi seveda ICE moral imeti se dodaten tank z vsem tem zrakom, potem bi bil range tudi tam slabsi.
Ce te prav razumem, EV gorijo intenzivneje ter hkrati dlje casa. Moj logicen zakljucek je, da je v EV baterijah za nekaj vec razredov energije kot v ICE rezervoarju. Cedalje bolj sem zmeden, torej je manjsi range EV avtomobilov fake news? Mogoce moram ponovno v solo?
ICE rabi za gorenje kisik in bencin. Da zgori 1l, rabi 15 kg zraka. Torej za 100 km pri porabi 5 l/100km pride okoli 80 kg bencina in zraka skupaj. Ampak ker zrak pride z okolice, rabi tako vozilo za to razdaljo le nekih 4 kg bencina, ker zraka ne vozi s seboj. BEV ne potegne nicesar iz okolice, ampak vse pridobi iz baterije in dejansko lahko reces, da je v baterijah vec energije. Range je zato slab, ker stvar postane tezka. Ce bi seveda ICE moral imeti se dodaten tank z vsem tem zrakom, potem bi bil range tudi tam slabsi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Lonsarg ::
Se pravi EV ima plus da ima manjšo pojavnost požarov in manj eksplozivno inicialno gorenje, da je več časa za ven prit.
Za minus pa da dolgo gori.
Ne vem meni sta tista dva plus kar zelo lepa, jaz bi to suma sumarum smatral za enakvredno oziroma celo v prid EV.
Za minus pa da dolgo gori.
Ne vem meni sta tista dva plus kar zelo lepa, jaz bi to suma sumarum smatral za enakvredno oziroma celo v prid EV.
codeMonkey ::
Glede eksplozivnosti je cisto odvisno. Imas primer Tesle, ko se je nekdo zaletel v (mislim da) drevo in ga zaradi skritih kljuk ljudje na mestu niso mogli pravocasno spraviti ven. Model je zgorel, preden so pogruntali kako odpreti vozilo, oz. razmisliti o alternativi ter mogoce razbiti kako steklo s kamnom. Na ICE strani pa damo lahko za ekstrem recimo Ford Pinto, ki je imel rezervoar direktno za zadnjim odbijacem, in se je ob nesreci seveda vse skupaj takoj vnelo.
Point je torej v tem, da je pri ICE odvisno koliko goriva je steklo in se vnelo, medtem ko je pri BEV kljucen faktor koliko celic je prebilo in kaksna toplota se je sprostila. Primerjave so tu butaste, ker imas vse mozne scenarije, ampak naceloma se danes precej tezko prebije rezervoar, za burno rekacijo pri BEV, pa mora biti nesreca tudi precej huda.
Vsi drugi scenariji so v stilu, da stece nekaj malo bencina ali pa kaka celica podivja. Tem je skupno to, da se sicer vozilo vname, ampak v obeh primerih imas naceloma dovolj casa. Gasenje pa je vecji problem pri BEV.
Ravno zadnjic sem se malo zanimal o tehnicnih detajlih legendarne Lamborghini Muire, kjer so bili vplinjaci postavljeni direktno nad glavo motorja in torej sveckami. Vsako kapljanje tam je sprozilo lep pozar. Seveda to ne pomeni, da je voznik zaradi tega kar zgorel skupaj z vozilom. Samo od ze tako majhne serije, jih je danes se toliko manj. In se te, ki se vozijo, imajo dodatno vgrajen sistem za gasenje :)
Point je torej v tem, da je pri ICE odvisno koliko goriva je steklo in se vnelo, medtem ko je pri BEV kljucen faktor koliko celic je prebilo in kaksna toplota se je sprostila. Primerjave so tu butaste, ker imas vse mozne scenarije, ampak naceloma se danes precej tezko prebije rezervoar, za burno rekacijo pri BEV, pa mora biti nesreca tudi precej huda.
Vsi drugi scenariji so v stilu, da stece nekaj malo bencina ali pa kaka celica podivja. Tem je skupno to, da se sicer vozilo vname, ampak v obeh primerih imas naceloma dovolj casa. Gasenje pa je vecji problem pri BEV.
Ravno zadnjic sem se malo zanimal o tehnicnih detajlih legendarne Lamborghini Muire, kjer so bili vplinjaci postavljeni direktno nad glavo motorja in torej sveckami. Vsako kapljanje tam je sprozilo lep pozar. Seveda to ne pomeni, da je voznik zaradi tega kar zgorel skupaj z vozilom. Samo od ze tako majhne serije, jih je danes se toliko manj. In se te, ki se vozijo, imajo dodatno vgrajen sistem za gasenje :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Pithlit ::
Se pravi EV ima plus da ima manjšo pojavnost požarov in manj eksplozivno inicialno gorenje, da je več časa za ven prit.
Za minus pa da dolgo gori.
Ne vem meni sta tista dva plus kar zelo lepa, jaz bi to suma sumarum smatral za enakvredno oziroma celo v prid EV.
Saj je. Dokler se to dogaja nekje zunaj. Ampak ta naša debata se je začela s tem da vedno več garažnih hiš prepoveduje vstop EV.
No, ta "več časa za ven prit" vprašanje kolk vode drži. Dobro vemo da znajo te baterije tudi zelo hitro zagoret (da ne rečemo eksplodirat). Pa če si v avtu zahaklan ti tud ne pomaga prav dosti če imaš par minut več za vn pridet. Ampak ja, ene 10x manjša pojavnost je seveda kar dosti vredna.
Life is as complicated as we make it...
DamijanD ::
Ampak verjetnost, da parkiran EV zagori v garaži, ko se ne polni, je skoraj nična.
Mene bi najbolj skrbelo med samim polnjenjem
Aja a kdo ve kaj se dogaja z e308SW - že od februarja po en mesec zamikajo datum kdaj bo na voljo (trenutno je to 06/23) ?
Mene bi najbolj skrbelo med samim polnjenjem
Aja a kdo ve kaj se dogaja z e308SW - že od februarja po en mesec zamikajo datum kdaj bo na voljo (trenutno je to 06/23) ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanD ()
Pithlit ::
Ampak verjetnost, da parkiran EV zagori v garaži, ko se ne polni, je skoraj nična.
Mene bi najbolj skrbelo med samim polnjenjem
Sej ni to tolk problem (pustimo stat to da se večina AV polni ko so parkirani). Problem je da ko bo zagorel... Gre praktično komplet parkirna. Z vsem kar je not. Tud zavarovalnice se ne bodo šle tega posla. Bo treba en efektiven gasilni sistem zgruntat prej. Sploh ker te sprinklerji (ki so za ice dovolj učinkoviti) v stiku z litijem delajo sam še večjo štalo.
Life is as complicated as we make it...
Mato989 ::
Ampak verjetnost, da parkiran EV zagori v garaži, ko se ne polni, je skoraj nična.
Mene bi najbolj skrbelo med samim polnjenjem
Aja a kdo ve kaj se dogaja z e308SW - že od februarja po en mesec zamikajo datum kdaj bo na voljo (trenutno je to 06/23) ?
Ampak problem je da se EVji v garažah polnijo in se bodo polnili...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
DamijanD ::
Doma 100% ja, parkirne hiše pa ne rabijo nujno omogočit polnjenja in potem lahko omogočijo parkiranje. Čeprav je res, da če pa slučajno pride do sranja (tudi, če ne gre za napako ampak recimo za nameren požig avtomobila) je pa tako kot je Pithlit omenil - gre cela parkirna...
Mato989 ::
Doma 100% ja, parkirne hiše pa ne rabijo nujno omogočit polnjenja in potem lahko omogočijo parkiranje. Čeprav je res, da če pa slučajno pride do sranja (tudi, če ne gre za napako ampak recimo za nameren požig avtomobila) je pa tako kot je Pithlit omenil - gre cela parkirna...
Skoraj vse te nove parkirne hiše pod bloki novogradnje oglašujejo kako imaš el. vtičnico v garaži za filanje EVja...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Lonsarg ::
Kar se širjenja požara v parkirni(ali kjerkoli drugje) tiče ne vidim zakaj bi bilo to različno v primeru EV vs ICE. Ko gasilci pridejo je prva stvar da se ustavi širjenje. Ta da potem po ustavitvi širjenja morajo pač EV hladit/gasit še nekaj ur je čisto ločena zadeva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
ropo009 ::
Hi,
ali kdo vodi forda kugo z 2,5 Ford FHEV Hybrid, 140 kW (190 KM).
Na spletu je kar precej podatkov in se gibljejo v pocvprečju okrog 6/100.
Ker imam tedensko precej kratkih mestnih voženj (okrog 4-5 km) bi bilo realno za pričakovat porabo okrog 5-6?
Ima kdo takšen motor in lahko pove porabo?
LP.
ali kdo vodi forda kugo z 2,5 Ford FHEV Hybrid, 140 kW (190 KM).
Na spletu je kar precej podatkov in se gibljejo v pocvprečju okrog 6/100.
Ker imam tedensko precej kratkih mestnih voženj (okrog 4-5 km) bi bilo realno za pričakovat porabo okrog 5-6?
Ima kdo takšen motor in lahko pove porabo?
LP.
kow ::
Se pravi EV ima plus da ima manjšo pojavnost požarov in manj eksplozivno inicialno gorenje, da je več časa za ven prit.
Za minus pa da dolgo gori.
Ne vem meni sta tista dva plus kar zelo lepa, jaz bi to suma sumarum smatral za enakvredno oziroma celo v prid EV.
No, en razume. Ostali se pa delajo neumne.
Curve Ball ::
Predvsem lastniki javnih garaž v Uk, zavarovalnice in ladjarji (lastniki trajektov) na Norveškem se delajo total neumne. Kow in utk pa ful pametna. Takle mamo.
kow ::
Da je BEV tezje dokoncno pogasiti, se vsi strinjamo. Debata ni bila o tem. Dejstvo pa je tudi, da ni bistvene razlike v kolicini sproscene energije, ko pogori BEV ali ICE. Tukaj so se pa nekateri pac delali neumne.
In ja, noben profitabilen biznis noce sprememb. Wishful thinking.
In ja, noben profitabilen biznis noce sprememb. Wishful thinking.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Pithlit ::
Da je BEV tezje dokoncno pogasiti, se vsi strinjamo. Debata ni bila o tem. Dejstvo pa je tudi, da ni bistvene razlike v kolicini sproscene energije, ko pogori BEV ali ICE. Tukaj so se pa nekateri pac delali neumne.
In ja, noben profitabilen biznis noce sprememb. Wishful thinking.
Ti še kar pametuješ namesto da bi korektno odgovoril?
Life is as complicated as we make it...
Mato989 ::
Bottom line je da še zmeraj nimamo EVja ki bi stal pod 20k in bi mel range pri 5 stopinjah in povprečni 90km/h vsaj blizu 400km
Bonus je da ni grdi ampak zgleda kot avto
Bonus je da ni grdi ampak zgleda kot avto
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Utk ::
Jaz sem že prej vozil avto, ki ni smel v marsikatero garažo, na plin. In guess what, vseeno sem šel v vsako garažo. Nobene zakonske podlage ni za take prepovedi. Največ kar lahko naredijo je, da ti ne dvignejo rampe. Avto je homologiran, registriran in zavarovan. Če imaš neko infrastrukturo namenjeno avtom, moraš imet pač tako, ki bo prenesla legalno registrirane avte. Če ne, si jo popravi, ali pa zapri do konca.
V vsaki podzemni garaži bi najprej morali prepovedat dizle brez dpf-ja, z odrezanimi, itd., potem se lahko menimo naprej, ker tisto je pa v resnici direktno in takoj škodljivo.
V vsaki podzemni garaži bi najprej morali prepovedat dizle brez dpf-ja, z odrezanimi, itd., potem se lahko menimo naprej, ker tisto je pa v resnici direktno in takoj škodljivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Pithlit ::
Kar se širjenja požara v parkirni(ali kjerkoli drugje) tiče ne vidim zakaj bi bilo to različno v primeru EV vs ICE. Ko gasilci pridejo je prva stvar da se ustavi širjenje. Ta da potem po ustavitvi širjenja morajo pač EV hladit/gasit še nekaj ur je čisto ločena zadeva.
A je tolk težko mal prebrat o teh zadevah preden se komentira?
Konkretno na vseh parkingih (tudi parkirnih hišah) imaš bloke kjer so polnilnice (kar je povsem logično). Požar bo tako iz enega EV hitro preskočil na drugega. Če se ne motim je standard za razmak med akumulatorskimi sklopi (torev EV baterijami) tam kjer je ustrezno poskrbljeno za gašenje teh požarov: 1,2m. Kjer ni poskrbljeno pa 2m. Trenutno se za to priporoča fizično ločene bokse s posebej prirejenimi sprinklerji ki odvajajo več vode, in kar je bolj pomembno, več časa kot navadni.
EV v parkirni hiši je sam vprašanje časa kdaj bo disaster. Pa verjemi da bodo zavarovalnice terjale svoj denar.
Life is as complicated as we make it...
Curve Ball ::
Jaz sem že prej vozil avto, ki ni smel v marsikatero garažo, na plin. In guess what, vseeno sem šel v vsako garažo. Nobene zakonske podlage ni za take prepovedi. Največ kar lahko naredijo je, da ti ne dvignejo rampe. Avto je homologiran, registriran in zavarovan. Če imaš neko infrastruktoro namenjeno avtom, moraš imet pač tako, ki bo prenesla legalno registrirane avte. Če ne, si jo popravi, ali pa zapri do konca.
V vsaki podzemni garaži bi najprej morali prepovedat dizle brez dpf-ja, z odrezanimi, itd., potem se lahko menimo naprej, ker tisto je pa v resnici direktno in takoj škodljivo.
Aha, bo pameten utk določal kaj parkirne hiše smejo in kaj ne, ne lastniki. Dobro to.
Pithlit ::
Ti korektnez, kako si dobil naziv persona rudis? Hvala!
Ti baba histerična, kako ga ti še nisi?
Jaz sem ga ker sem enemu od modov povedala kar mu gre, in se nisem hotela opravičiti (ker se nisem zlagala). Ti se pa objektivno lažeš vsaj zadnji dve strani.
Life is as complicated as we make it...
Utk ::
Aha, bo pameten utk določal kaj parkirne hiše smejo in kaj ne, ne lastniki. Dobro to.
Tako je. Če lastniku kaj ni prav, ima pravico ne dvignit rampe. Če me spusti not in mi zgori avto, se pa naj dogovarja z zavarovalnico.
Curve Ball ::
Aha, bo pameten utk določal kaj parkirne hiše smejo in kaj ne, ne lastniki. Dobro to.
Tako je. Če lastniku kaj ni prav, ima pravico ne dvignit rampe. Če me spusti not in mi zgori avto, se pa naj dogovarja z zavarovalnico.
;), ja bo zavarovalnica rade volje plačala, tebe pa ne terjala, čeprav si zavestno kršil prepoved. Dobro živeti v utk svetu.
kow ::
Ti korektnez, kako si dobil naziv persona rudis? Hvala!
Ti baba histerična, kako ga ti še nisi?
Jaz sem ga ker sem enemu od modov povedala kar mu gre, in se nisem hotela opravičiti (ker se nisem zlagala). Ti se pa objektivno lažeš vsaj zadnji dve strani.
Jaz sem priznal, da sem ga mimogrede kiksnil. Ostali pa se niste priznali, da BEV gorijo manj intenzivno. Cakam na opravicila.
Gregor P ::
Najbrž tega opozorila v garažah nimajo zato, ker bi se oni to izmislili, ampak ker jim nek pravno obvezujoč akt to nalaga.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Na Ministrstvu za okolje in prostor pravijo, da "ni predpisa, ki bi prepovedoval parkiranje vozil, predelanih na avtoplin v podzemnih garažah ali parkirnih hišah."
Gregor P ::
... ne mislim na voznike, mislim na lastnike garaž, verjetno so nekje neka pravila, da morajo biti pozorni na to, če želijo imeti javno garažo (lahko da bi morali poskrbeti za zračni sistem ipd. in potem rajši dajo tablo?). Ugibam seveda.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
kow ::
Verjetno pac zasebni lastniki garaz zelijo zmanjsati tveganja (slampaste predelave), ceprav nimajo pravne podlage. Pac probajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
... ne mislim na voznike, mislim na lastnike garaž, verjetno so nekje neka pravila, da morajo biti pozorni na to, če želijo imeti javno garažo. Ugibam seveda.
Ja, morali bi imet ustrezno zračenje. Če ga nimajo, ga je treba zrihtat, ne pa poknit gor tablo prepovedano za lpg. Ker ni zračenje v garaži samo zarad plina.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 129246 (89311) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33513 (30044) | bluefish |