Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
Curve Ball ::
Kakorkoli fanboyi fantazirate je le očitno da je to pri baterijah dosti večji problem. Imaš čedalje več javnih garaž (UK) ki zaradi strahu pred požarom prepovedujejo el. vozila, imaš ladjarje (Norveška) ki na trajektih prepovedujejo el. vozila. Ampak ja, kar glavo v pesek.
deco16 ::
Zgori več ICE vozil. Če je enako le teh v garažah potem zgori več hiš z ICE vozili?
Ja tudi parkirana ICE zgorijo, ta primer mi je ostal nekje v glavi:
https://www.bmwblog.si/v-ljubljani-na-b...
Ja tudi parkirana ICE zgorijo, ta primer mi je ostal nekje v glavi:
https://www.bmwblog.si/v-ljubljani-na-b...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
Pithlit ::
Zgori več ICE vozil. Če je enako le teh v garažah potem zgori več hiš z ICE vozili?
Ja tudi parkirana ICE zgorijo, ta primer mi je ostal nekje v glavi:
https://www.bmwblog.si/v-ljubljani-na-b...
Goreč ice pogasiš kar hitro. Tudi z avtomatskimi razpršilci ki so ravno zaradi tega tam v garažah.
Goreč električar bo pa kak dan (dva, tri...) kar lep kres.
Pa se tudi za električarji oziram (vv smislu nabave). Ni treba idealizirat stvari ne glede na vse. Ice so relativno umazani, ja. Ampak kot bakle pa alektričarjem ne sežejo niti do gležnjev.
Life is as complicated as we make it...
fikus_ ::
Če dam kontra
https://www.topspeed.com/cars/car-news/...
https://www.reuters.com/business/autos-...
Zgori lahko ICE kot EV, s tem da baterije pri EV zgorijo bolj intenzivno in hitreje ter jih je težje gasiti.
https://www.topspeed.com/cars/car-news/...
https://www.reuters.com/business/autos-...
Zgori lahko ICE kot EV, s tem da baterije pri EV zgorijo bolj intenzivno in hitreje ter jih je težje gasiti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Utk ::
Koliko ljudi ni kupilo bmwja in mercedesa zarad tega, pa so par let nazaj gorili kar po spisku?
Sej če nočete električnega, ga ne rabte, ampak ne nekih bednih izgovor iskat. Zakaj sploh rabite izgovor? Sej so itak slabši na vseh nivojih...ali pa so v resnici boljši, ampak jih iracionalno nočete, in zato rabite izgovor.
Sej če nočete električnega, ga ne rabte, ampak ne nekih bednih izgovor iskat. Zakaj sploh rabite izgovor? Sej so itak slabši na vseh nivojih...ali pa so v resnici boljši, ampak jih iracionalno nočete, in zato rabite izgovor.
kow ::
WizzardOfOZ ::
Samo bedak si kupi v Sloveniji avto glede na to kako se avto obnaša po puščavi.
Avto se kupi en univerzalen glede na to kje vse se boš vozil. In ker je tudi puščava vmes, EV odpade ko knof od gat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Zgori lahko ICE kot EV, s tem da baterije pri EV zgorijo bolj intenzivno in hitreje ter jih je težje gasiti.
Ne razumem. Sem mislil, da je v baterijah manj energije kot v bencinu... Ocitno je manjsi range EV - fake news.
A zato imajo gasilci v tujini kar kamione s hiapom in v kesonu vodo, da EV potopijo, medtem ko bencinarja samo zalijejo s peno še na cesti?
Smo videli v sloveniji, ko se je EV vžgal v testni komori, kaj naredi taka zadeva. Intenzivnost gorenja litija v baterijah je mnogo hujša kot gorenje bencina.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Gregor P ::
Definitivno ti razmislek o tem, kako zavarovati garažo doma, če kupiš EV, ne uide; enako če želiš montirati hranilne baterije v klet. Ker kot rečeno ICE lahko že domači sistem hitro pogasi oz. ga lahko tudi sam, če si poleg že v štartu, pri EV pa to ne bo šlo. Torej ali je dobro, da je EV vedno parkiran nekaj metrov dlje od hiše, ali obstajajo kakšni posebni materiali za garažo ipd. Za baterije v kleti bi dejansko lahko imel nek sistem, da jih potopi v vodo ipd. za EV je to malo težje.
Saj kakšne rešitve pa že obstajajo na trgu ... razen teh od gasilcev?
Saj kakšne rešitve pa že obstajajo na trgu ... razen teh od gasilcev?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zgori lahko ICE kot EV, s tem da baterije pri EV zgorijo bolj intenzivno in hitreje ter jih je težje gasiti.
Ne razumem. Sem mislil, da je v baterijah manj energije kot v bencinu... Ocitno je manjsi range EV - fake news.
A zato imajo gasilci v tujini kar kamione s hiapom in v kesonu vodo, da EV potopijo, medtem ko bencinarja samo zalijejo s peno še na cesti?
Smo videli v sloveniji, ko se je EV vžgal v testni komori, kaj naredi taka zadeva. Intenzivnost gorenja litija v baterijah je mnogo hujša kot gorenje bencina.
Kaj pomeni "intenzivnost gorenja"? Hvala za razlago!
kixs ::
Vcasih malo preberem tole temo in kot obicajno, imajo enkrat eni, drugic pa drugi selektivni spomin.
fikus_ ::
Zgori lahko ICE kot EV, s tem da baterije pri EV zgorijo bolj intenzivno in hitreje ter jih je težje gasiti.
Ne razumem. Sem mislil, da je v baterijah manj energije kot v bencinu... Ocitno je manjsi range EV - fake news.
Sorry, spet pametuješ!
Bencin gori, če ni eksplozije tanka, avto pogasiš/zaliješ z vodo. Če zagorijo baterije EV, to ne moreš kar zaliti z vodo, ker ne deluje, pogasiš pa ga s potapljanjem v vodo.
Sem na lastne oči videl, kako gori Li baterija. V nekaj 10 s od baterije ni ostalo skoraj nič.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
kow ::
Sicer nisem videl na lastne oci, sem videl samo posnetek. Verjetno gre za elektricni tovornjak?
Morda znas ti pojasniti kaj pomeni "intenzivnost gorenja"? Hvala tudi tebi!
Morda znas ti pojasniti kaj pomeni "intenzivnost gorenja"? Hvala tudi tebi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
fikus_ ::
Verjamem da premoreš nekaj inteligence, tako da samo zate:
https://www.gasilskazveza-nm.si/wp-cont...
Še uporaba besedne zveze v stavku (vir : https://www.gov.si/assets/organi-v-sest... )
S širjenjem požara na mlete plastične odpadke in lesne
sekance se je stopnjevala tudi intenzivnost gorenja.
https://www.gasilskazveza-nm.si/wp-cont...
Še uporaba besedne zveze v stavku (vir : https://www.gov.si/assets/organi-v-sest... )
S širjenjem požara na mlete plastične odpadke in lesne
sekance se je stopnjevala tudi intenzivnost gorenja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
fikus_ ::
https://www.sciencedirect.com/topics/ag...
Fire intensity is defined as the rate of heat energy released by the fire, and more precisely, the energy released per unit time per unit area of actively burning fire is also called fire front (kW m-2).
vir: https://link.springer.com/referencework...
Fire intensity is defined as the rate of heat energy released by the fire, and more precisely, the energy released per unit time per unit area of actively burning fire is also called fire front (kW m-2).
vir: https://link.springer.com/referencework...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
kow ::
Ce te prav razumem, EV gorijo intenzivneje ter hkrati dlje casa. Moj logicen zakljucek je, da je v EV baterijah za nekaj vec razredov energije kot v ICE rezervoarju. Cedalje bolj sem zmeden, torej je manjsi range EV avtomobilov fake news? Mogoce moram ponovno v solo?
Curve Ball ::
Tebi nobena šola ne more pomagati. Logičnega razmišljanja se ne more naučiti. Hint- bencin pri normalni vožnji cel zgori, baterija pa (vsaj običajno :)) ne. Eh, s kom se jaz pogovarjam tukaj...
kow ::
Torej, pravis da bencin gori intenzivneje kot EV baterije? Morda je bolje, da se s fikusom zmenita kar med sabo. Morda v pogovor vskoci tudi Wizzard. Hvala za informacije!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
kow ::
Sem res naredil logicno napako, imas prav. Verjetno si hotel povedati, da gorijo samo ICE avtomobili s praznimi rezervoarji. Razumem sedaj.
Pithlit ::
Torej, pravis da bencin gori intenzivneje kot EV baterije? Morda je bolje, da se s fikusom zmenita kar med sabo. Morda v pogovor vskoci tudi Wizzard. Hvala za informacije!
Potencialna energija _akumulatorja_ je seveda veliko večja kot tista od enega tanka bencina. Če ti razlike niso jasne ne vem kaj sploh počneš v temi razen da poizkušaš folk provocirat.
Če pa imaš dizajn za akumulator ki ti potencialno energijo pretvarja v efektivno on demand (kontrolirano, z ognjem to drugače že znamo)... Ti Nobelova ne uide. Tega namreč ni treba polnit ampak sam dela in dela in dela. Range par 100k km. Ker pa tega ne znamo je pa pač tko da je treba filat.
Life is as complicated as we make it...
kow ::
Potencialna energija _akumulatorja_ je seveda veliko večja kot tista od enega tanka bencina. Če ti razlike niso jasne ne vem kaj sploh počneš v temi razen da poizkušaš folk provocirat.
Znas povedati koliko vecja? Dejansko sem cedalje bolj zmeden. Vsi mi razlagate kako sem zabit, pojasniti pa ne zna nihce! Kako zagonetno...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
deco16 ::
Nagradno vprašanje... Koliko folka tukaj parkira avto doma v garaži in koliko jih ima urejeno gašenje ob primeru požara?
Intenzivnost in lahkota gašenja ti ne pomaga ob 3 ko si se v postelji 2x obrnil.
Intenzivnost in lahkota gašenja ti ne pomaga ob 3 ko si se v postelji 2x obrnil.
kow ::
https://maritimesafetyinnovationlab.org...
"Nevertheless, existing test results have revealed that the heat release rate of
EV fire is comparable to that of the fossil-fuelled vehicle fire, while EV fire may release more toxic gasses like
HF from burning Li-ion batteries."
Madona, se kar ne razumem, pobje... Nic, sem obupal. Hvala za vse (ne)razlage!
"Nevertheless, existing test results have revealed that the heat release rate of
EV fire is comparable to that of the fossil-fuelled vehicle fire, while EV fire may release more toxic gasses like
HF from burning Li-ion batteries."
Madona, se kar ne razumem, pobje... Nic, sem obupal. Hvala za vse (ne)razlage!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Lahko bi obupal tudi že malo prej, ampak si moral vleči tvoje nebuloze do konca
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Aha, Gregor - nasa inteligenca, morda pa tebi uspe. Kako ti pojasnis vecjo intenzivnost gorenja ter daljsi cas gorenja, hkrati pa podobno kolicino sproscene energije. Hvala!
Cveto ::
V resnici ni blo nobenga razloga, da bi vseh 13 polnilo na isti polnilnici. Oni so to naredili nalašč, da so simulirali gužvo.
Ampak kot govorimo že leta in leta, tesla je 7-8 let pred ostalimi. Pa si nekateri še zmeraj ne dajo dopovedat. Če bomo videli VW-je in ostale leta 2030 polniti tako kot tesle, da vtakneš not kabel in je to to, bomo lahko kar zadovoljni. To bo še zmeraj 15 let kasneje kot tesle.
Pa tudi tesle v resnici na tej poti sploh ne bi treba polnit, ampak če je prosto, zakaj ne, enkrat boš moral, če ne prej ko boš šel domov.
Kaj pa misliš da bo poleti?
Drugače pa v samem članku je ključen info tole
Zanimivo je, da se je kolega novinar nekaj dni kasneje še s svojim bencinskim 15 let starim vozilom podal na pot iz Ljubljane v Zadar in za 350 kilometrov vožnje porabil točno tri ure in pol
Torej za EV je blo treba plačat 40k (Tesla) ali 35k... da si prišel v enem šubu dol do Zadra... medtem ko isto zmore 15 let staro vozilo za kaj? 3k?, 2k?
Imaš elektični avto, nov, 300 konjev, 6 sekund do 100 in 225 končna, panorama, (umetno) usnje, električni (in ogrevani) sedeži in volan, velika navigacija, kamere, avtomatik, dober audio itd za 37 jurjev. Domet 350 km.
Kaj mu lahko postaviš nasproti? Passata 2.0 TSI? Poraba je okoli 10, z tankom naredi recimo 500km. Osnovna cena je 40, z vso to opremo ene 60.
Mato989 ::
V resnici ni blo nobenga razloga, da bi vseh 13 polnilo na isti polnilnici. Oni so to naredili nalašč, da so simulirali gužvo.
Ampak kot govorimo že leta in leta, tesla je 7-8 let pred ostalimi. Pa si nekateri še zmeraj ne dajo dopovedat. Če bomo videli VW-je in ostale leta 2030 polniti tako kot tesle, da vtakneš not kabel in je to to, bomo lahko kar zadovoljni. To bo še zmeraj 15 let kasneje kot tesle.
Pa tudi tesle v resnici na tej poti sploh ne bi treba polnit, ampak če je prosto, zakaj ne, enkrat boš moral, če ne prej ko boš šel domov.
Kaj pa misliš da bo poleti?
Drugače pa v samem članku je ključen info tole
Zanimivo je, da se je kolega novinar nekaj dni kasneje še s svojim bencinskim 15 let starim vozilom podal na pot iz Ljubljane v Zadar in za 350 kilometrov vožnje porabil točno tri ure in pol
Torej za EV je blo treba plačat 40k (Tesla) ali 35k... da si prišel v enem šubu dol do Zadra... medtem ko isto zmore 15 let staro vozilo za kaj? 3k?, 2k?
Imaš elektični avto, nov, 300 konjev, 6 sekund do 100 in 225 končna, panorama, (umetno) usnje, električni (in ogrevani) sedeži in volan, velika navigacija, kamere, avtomatik, dober audio itd za 37 jurjev. Domet 350 km.
Kaj mu lahko postaviš nasproti? Passata 2.0 TSI? Poraba je okoli 10, z tankom naredi recimo 500km. Osnovna cena je 40, z vso to opremo ene 60.
Ne, nasproti mu postavim rabljen avto ki ga lahko dobim za 3k in ima range 700km in nikakor ne porabo 10l/100 ampak prej 5,8-6,7 cca... in se pripelje iz LJ do Zadra v 3,5-4h brez polnjenja, pa verjetno še večino poti nazaj če imaš tempomat na 105km/h
Zdaj pa mi najdi EVja ki zmore enako kot tak rabljen avto za 3-6k... lahko tudi rabljenega.
Ostali gimmicki in 6s do 100 niso pomembni za tak test... tako kot ni pomemben elektronski pomik stekl itd...
Vse kar avto resnično rabi je klima/tempomat od teh bomo rekli bonus funkcionalnosti
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Proizvajalci delajo avte, ki jih ljudje hočejo kupit nove. Nihče več noče kupit avta s klimo, električnimi stekli in nič drugega. Ker to imamo že 30 let, in res ni razloga, da bi kupoval nov avto, če ti je to dovolj. Boš pač fural tega starega megana še 10 let, koga briga.
Če kupim nov avto, hočem, da ima več opreme, da se lepše pelje itd. Če ni nič od tega, potem je vseeno če obdržim "starega". In tisti, ki kupujemo nove, lahko ZMERAJ obdržimo starega še 5 let, ne bo nobene razlike proti novemu, če nov ni bistveno boljši. In bistveno boljši danes pač pomeni električni.
V glavnem, vi ki bi radi furali stare megane še naprej, jih kar dajte. Nihče zato ne bo začel delat spet starih meganov, da se boste imeli vi s čim vozit.
Če kupim nov avto, hočem, da ima več opreme, da se lepše pelje itd. Če ni nič od tega, potem je vseeno če obdržim "starega". In tisti, ki kupujemo nove, lahko ZMERAJ obdržimo starega še 5 let, ne bo nobene razlike proti novemu, če nov ni bistveno boljši. In bistveno boljši danes pač pomeni električni.
V glavnem, vi ki bi radi furali stare megane še naprej, jih kar dajte. Nihče zato ne bo začel delat spet starih meganov, da se boste imeli vi s čim vozit.
Mato989 ::
To nima veze, ampak še vedno ne spremeni dejstva da nov avto EV ne zmore tega kar zmore stari Megane ali Passat za 3, 4, 5, 6k glede dosega in enostavnosti...
To ni nič narobe, samo nehajmo nabijat kako je z EVjem hitreje in bolj udobno, ker ni, sploh pa ne vedno...
To ni nič narobe, samo nehajmo nabijat kako je z EVjem hitreje in bolj udobno, ker ni, sploh pa ne vedno...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
fikus_ ::
Ce te prav razumem, EV gorijo intenzivneje ter hkrati dlje casa. Moj logicen zakljucek je, da je v EV baterijah za nekaj vec razredov energije kot v ICE rezervoarju. Cedalje bolj sem zmeden, torej je manjsi range EV avtomobilov fake news? Mogoce moram ponovno v solo?
Ali se delaš neumnega....
Sem zgoraj pisal, da je Li baterija (~150Ah) zgorela v nekaj 10 s, od kot tebi predvidevanje, da je gorela dalj časa in potem napačen zaključek o energijski gostoti.
Če si vedno bolj zmeden, potem kaže, da ne moreš slediti debati!
Če se tebi ne da poguglati:
Energijska gostota @ Wikipedia
Tukaj je primerjava bencin-Li baterija
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
kow ::
Res je. Ne morem slediti. Si tudi kdaj videl kako gori rezervoar bencina? Koliko casa gori? Koliko manj intenzivno? Hvala!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Aha, Gregor - nasa inteligenca, morda pa tebi uspe. Kako ti pojasnis vecjo intenzivnost gorenja ter daljsi cas gorenja, hkrati pa podobno kolicino sproscene energije. Hvala!
Ti si seveda sarkastičen. A v tem času ko nas provociraš, bi lahko tudi našel prav vse odgovore na tvoje vprašanje. Na tega zgoraj je npr.: kljub različni intenzivnosti in trajanju gorenja, lahko različna goriva sprostijo podobno količino energije, če so enako učinkovita pri pretvorbi kemične energije v toploto.
Požar se lahko tudi v EV predvsem zaradi termične obremenitve razvije hitreje in z večjo intenzivnostjo v primerjavi s klasičnimi vozili. A seveda imajo teoretično baterije v EV običajno nižjo energijsko gostoto v primerjavi z gorivom v rezervoarjih klasičnih vozil, kar pomeni, da slednja bolj intenzivno gorijo (če je poln tank goriva). Po drugi strani pa je spet potrebna večja masa baterij za shranjevanje enake količine energije, obenem pa lahko litij-ionske baterije v primeru požara povzročijo intenzivno gorenje zaradi reakcij litija z zrakom.
A tudi če je načeloma lahko intenzivnost gorenja v EV nižja kot pri klasičnih ICE vozilih - pač odvisno od specifične situacije -, imaš dodatno težavo, ker v primeru požara v EV, ko se baterija segreje in vname, se gorenje ne odvija na enak način kot pri tradicionalnih ICE vozilih. Zato ti sam ne moreš narediti čisto nič, ko se ti EV vname, in je najbolje, da se umakneš proč - predvsem zaradi strupenih plinov in tveganja električnega udara - in pokličeš gasilce, da na poseben način poskušajo sami pogasiti EV; kar ni tako enostavno kot pri klasičnem vozilu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
kow ::
Kako brezveze, ce je sele provociranje butlov, sprozilo, da se je nekdo potrudil in spisal nekaj berljivega...
Curve Ball ::
Z naskokom največji butlji v tej temi (pa v marsikateri drugi, imate res cajt): kow, utk, pa dolgo nič potem pa verjetno oni inženir z osebnostno motnjo...
fikus_ ::
Res je. Ne morem slediti. Si tudi kdaj videl kako gori rezervoar bencina? Koliko casa gori? Koliko manj intenzivno? Hvala!
Daj prinesi polno kanto bencina, jo bom odprl in lastnoročno prižgal ter preživel brez opeklin in kakšnih poškodb.
PS Ni toliko nevaren tekoči bencin, ampak hlapi bencina.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
jernejl ::
Električni avto ne pridobiva energije za premikanje z gorenjem baterije. Energija, ki se sprosti ob gorenju baterije pač ni enaka energiji, ki jo baterija lahko da od sebe medtem, ko se "prazni". Primerjava energije, ki se sprosti ob gorenju baterije z dosegom avtomobila je primerjanje jabolk in hrušk. Lahko bi recimo tudi pogledali, koliko sto tisoč kilometrov en EV lahko prevozi z eno baterijo, preden ta crkne, in rekli, evoga, toliko energije je očitno v eni bateriji
Zgori lahko ICE kot EV, s tem da baterije pri EV zgorijo bolj intenzivno in hitreje ter jih je težje gasiti.
Ne razumem. Sem mislil, da je v baterijah manj energije kot v bencinu... Ocitno je manjsi range EV - fake news.
kow ::
Električni avto ne pridobiva energije za premikanje z gorenjem baterije. Energija, ki se sprosti ob gorenju baterije pač ni enaka energiji, ki jo baterija lahko da od sebe medtem, ko se "prazni". Primerjava energije, ki se sprosti ob gorenju baterije z dosegom avtomobila je primerjanje jabolk in hrušk. Lahko bi recimo tudi pogledali, koliko sto tisoč kilometrov en EV lahko prevozi z eno baterijo, preden ta crkne, in rekli, evoga, toliko energije je očitno v eni bateriji
Zgori lahko ICE kot EV, s tem da baterije pri EV zgorijo bolj intenzivno in hitreje ter jih je težje gasiti.
Ne razumem. Sem mislil, da je v baterijah manj energije kot v bencinu... Ocitno je manjsi range EV - fake news.
Drzi, sem kiksnil, ko sem provociral. Butlji so sicer govorili o visji intenziteti gorenja kar pac ne drzi. V vecini primerov EV avtomobili pac ne zagorijo nenadoma in hitro. Ne zgodi se thermal runaway celotnega baterijskega sklopa - avto bi v tem primeru hitro pogorel. Kar pomeni, da so EV bolj varni, ce odletis iz ovinka, se prevrnes ipd. Voznik ima v vecini scenarijev veliko vec casa, da se resi iz avta. Ce ti zagori rezervoar, ima voznik na voljo manj casa.
Glede nevarnosti pozara za hiso - avtomobilskih garaz v hisah je itak vse manj ter so locene oz. imajo ljudje raje nadstreske.
Utk ::
Ne vem če je požar v garaži kaj bolj nevaren kot požar pod nadstreškom, ponavadi lesenim. Od tu do strehe hiše ogenj komot skoči. Garaža pa pač zgori, če nimaš lesenih vrat in naprej lesa do strehe, lahko ostane omejen na garažo. Ni ravno piece of cake, ampak nič kaj slabše od lesenega nadstreška.
m0LN4r ::
Ce se ICE vzge v garazi, pa ta postane fireproof?
ICE se veliko lazje pogasi, prakticno ga lahk tudi sam.
Jaz komaj cakam, kdaj bo kak EV zagorel v garazi al tunelu, pa bo tam gorel par ur ali dni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kow ::
Avstrijci pravijo, da bistvenih razlik ni. Bom kar njim verjel.
https://www.tugraz.at/en/tu-graz/servic...
Domnevam, da se EV tudi tezje vzgejo pri nesrecah, kar pomeni da bo na koncu neto verjetno v tunelih se varneje.
Pomoje je glavni problem varnosti EV, ironija, da imajo predober performance. Vprasanje, ce ne bodo vozniki izvajali se bolj nagle manevre zaradi boljsih pospeskov.
https://www.tugraz.at/en/tu-graz/servic...
Domnevam, da se EV tudi tezje vzgejo pri nesrecah, kar pomeni da bo na koncu neto verjetno v tunelih se varneje.
Pomoje je glavni problem varnosti EV, ironija, da imajo predober performance. Vprasanje, ce ne bodo vozniki izvajali se bolj nagle manevre zaradi boljsih pospeskov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
kow ::
Ne vidim tunela, Molnar. Ali pogorele garaze. Si spet prevec v kozarec pogledal? Tokaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
m0LN4r ::
Nisi poslusal? Desno spodaj so Captions
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128217 (88282) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33233 (29764) | bluefish |