» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
21 / 55
»»

fikus_ ::

a_borlak je izjavil:

Na strehi tega avta je cca 1m2 površine, celice imajo danes okoli 400W/m2, se pravi, če je tak avto cel dan poleti na soncu, lahko pridobi 2, morda 3kWh. Porabo recimo ima okoli 5kWh/100km ... torej poleti, če delaš manj kot 40km dnevno ... in s takim avtom jih boš kvečjemu 10 ali 20, imaš tako rekoč zastonj vožnjo.


" 5kWh/100km" ali je to električni bicikel?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

DamijanD ::

Trenutno smo tam okrog 400W na panel, ne na m2

hojnikb ::

Na strehi tega avta je cca 1m2 površine, celice imajo danes okoli 400W/m2,

niti slučajno... 230-240W max...
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

DamijanD je izjavil:

Trenutno smo tam okrog 400W na panel, ne na m2


Panel je pa 2m2.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

a_borlak ::

Pardon, torej manj, ampak nekaj pa vseeno pridela.

DamijanD ::

nekaj ja, problem je samo, ker to samo "an mrava" :D

morosito ::

Kaj tudi pri nas v Slo lahko dobis popust od 7500€ ce ob nakupu 100% elektricnega avta prineses kaksen star avto ki je euro2 ali euro3 kot v Italijo?

Voduore ::

jernejl je izjavil:

pegasus je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Na 4 kolesnem avtomobilu stvar ne deluje.
Dokler tehta dve toni, res ne. Če pa primerno shujša, je energije iz fotovoltaike vrh glave dovolj.

Zakaj bi kupovali tako neučinkovita vozila kot je Aptera, če je pa električni bicikel bistveno bolj učinkovit? Panele za polnjenje takega bicikla pa imaš lahko na balkonu ali na fasadi, ali pa na hrbtu. Če hočeš imeti več kot dve kolesi, pa zmontiraš še pomožna in imaš lahko štiri.


Aptera je definitivno zelo učinkovito prevozno sredstvo ali je bolj ali manj učinkovito od električnega bicikla pa je odvisno od hitrosti. Aptera ima nižji količnik zračnega upora kot pa električni bicikelj, ampak ima zato višji kotalni upor zaradi večje teže. Kotalni upor narašča linearno z hitrostjo, zračni upor pa z kvadratom hitrosti.

Mal sem brskal za podatki porabe električega bicikla pri visokih hitrostih in našel tale range test, ki prikazuje porabo 6,77 kWh na 100 km pri povprečni hitrosti 78 km/h (izračunano iz časa in razdalje, model je basically skos tiščal gas na polno). Baterija ima 2,7 kWh, izmerjena razdalja pa je 24,9 milje, kar znaša 39,8 km.


Aptera pri 78 km/h ima pa precej pod 6 kWh na 100 km porabe, nekje v rangu 5,7 kWh na 100 km:
http://web.archive.org/web/202106160740...


Torej že pri 78 km/h je Aptera precej bolj učinkovita kot pa električni bicikelj. Glede na to da zračni upor narašča z kvadratom hitrosti bi bile razlike v avtocestnih hitrostih še precej bolj drastične (beri Aptera bi porabila vsaj nekje 2x do 3x manj kot električni bajk).

Je pa tud treba omenit da je Aptera izredno učinkovita ko jo primerjamo z bencinskim avtom. Bencinski avto ima porabo nekje 60 kWh na 100 km, Aptera pa nekje 6 kWh na 100 km, torej je Aptera 10x bolj učinkovita od bencinskega avta in celo 2,5 krat bolj učinkovita od električnega avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

Wikipedija: Energy efficiency of transport:
Energy efficiency in transport @ Wikipedia

Reanult Clio:
66,5 kWh na 100 km

Volkswagen Passat:
83,51 kWh na 100 km

Električni avto Nissan Leaf:
18,64 kWh na 100 km

Električni avto Tesla model 3:
15kWh na 100 km

Aptera: 4,5 kWh na 100 km

In ja, kar je presenetljivo, Aptera je BOLJ učinkovita kot pa hoja peš (6,11 kWh na 100 km).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

fikus_ je izjavil:

Težava je visoka cena baterij, poleg tega mora pa avto imeti vse ostale osnovne/potrebne funkcije večjih EV oz. ICE. Manjši avto zato ni dosti cenejši za izdelavo oz. pri večjem je cena in profit višji, kot pri manjšem.


Ne, težava ni visoka cena baterij, ker cena baterij je relativno nizka (okrog 100 € na kWh). Takle mestni avtomobilček ima vrh glave zadost 50 km dosega, poraba je cca 8 kWh na 100 km, torej rabimo 4 kWh baterij. Pri 100 € na kWh to pomeni 400 € vredno baterijo, kar nikakor ni veliko.

Oziroma še drug dokaz: Wuling mini je mikro avto z 120 km NEDC dosega, ki stane nov za nakup pod 4 tisoč evrov (cev avto, ne samo baterija). Torej ne, ni problem visoka cena baterij, problem je pomanjkanje ponudbe glede na povpraševanje.

fikus_ je izjavil:

Težava je visoka cena baterij, poleg tega mora pa avto imeti vse ostale osnovne/potrebne funkcije večjih EV oz. ICE. Manjši avto zato ni dosti cenejši za izdelavo oz. pri večjem je cena in profit višji, kot pri manjšem.


Ne, težava ni visoka cena baterij, ker cena baterij je relativno nizka (okrog 100 € na kWh). Takle mestni avtomobilček ima vrh glave zadost 50 km dosega, poraba je cca 8 kWh na 100 km, torej rabimo 4 kWh baterij. Pri 100 € na kWh to pomeni 400 € vredno baterijo, kar nikakor ni veliko.

Oziroma še drug dokaz: Wuling mini je mikro avto z 120 km NEDC dosega, ki stane nov za nakup pod 4 tisoč evrov (cev avto, ne samo baterija). Torej ne, ni problem visoka cena baterij, problem je pomanjkanje ponudbe glede na povpraševanje. Sicer ponudba se naglo veča iz leta v leto, ampak trenutno pa povpraševanje močno presega ponudbo, kar dvigne cene v nebo.
£3,400 Electric Car! Would you buy WULING'S MINI EV?


Naj omenim še da je tale Wuling mini narejen v sodelovanju tudi firme General Motors.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

WizzardOfOZ ::

Spet tablet zmanjkalo?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Voduore ::

fikus_ je izjavil:

Razlika v delu, materialu, številom sestavnih delov ni tolikšna, da bi bil manjši avto "pol" cenejši od 2x večjega avta.

Sončna celica na strehi je dovolj za majhen ventilatorček, ki omogoča prezračevanje potniškega prostora.


Kot so ti že ostali povedali, sončna celica velikosti kreditne kartice je za en ventilatorček, če pa je cela površina avta prekrita s paneli pa lahko brez problema dobiš dovolj dosega da ti takšen mestni avto praktično nikol ni treba filat.

Recimo za Aptero, pri nas glede na zemljevid spodaj sonce vsak dan pridela povprečno 40 km free dosega. Povprečni Slovenski avto pa prevozi 35 km na dan, kar pomeni da veliki večini ljudi ne bo treba filati skor nikoli (samo nekajkrat na leto).


WizzardOfOZ je izjavil:

Spet tablet zmanjkalo?


Za razliko od tebe ne jem nobenih tablet. 8-)

fikus_ je izjavil:

tony1 je izjavil:

"Sončna celica na strehi je dovolj za majhen ventilatorček, ki omogoča prezračevanje potniškega prostora."

To je veljalo že pred 25imi leti...


Potem pa s številkami na plano,koliko W da od sebe ?
200 W/m2?


Ja okrog 200 W na kvadratni meter, dobre komercialne celice cca 230 W na m2.

Aptera ima 700 W sončnih panelov na strehi, havbi in drugod (vir spletna stran Aptere). Torej 0,7 kW. V Sloveniji 1 kWh sončnih panelov na letni ravni proizvede 1200 kWh. Torej z 700 W bi proizvedli 70 % tega, kar znese 840 kWh. Poraba Aptere je 4,5 kWh na 100 km (vir Wikipedija, link zgoraj), torej loh zračunamo koliko dosega dobimo brezplačno od sonca na leto:

(840 kWh /4,5)*100 km = 18.666 km na leto. Zdej pa to be fair je to cifro treba še zmanjšat zaradi neoptimalne orientacije nekaterih sončnih celic in pridemo na približno povprečno Slovensko kilometrino 12.000 km na leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

fikus_ je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Na strehi tega avta je cca 1m2 površine, celice imajo danes okoli 400W/m2, se pravi, če je tak avto cel dan poleti na soncu, lahko pridobi 2, morda 3kWh. Porabo recimo ima okoli 5kWh/100km ... torej poleti, če delaš manj kot 40km dnevno ... in s takim avtom jih boš kvečjemu 10 ali 20, imaš tako rekoč zastonj vožnjo.


" 5kWh/100km" ali je to električni bicikel?


No tistle avto porab nekje v rangu Wulinga mini (oziroma glede na to da je mal manjši in lažji verjetno še mal manj). Wuling mini ima 120 km dosega z 9,8 kWh baterijo, kar pomeni porabo 8,1 kWh na 100 km. Torej če ima Wuling mini 8,1 kWh na 100 km, potem ima ta avto ki ga je pegaus nalimal nekje v rangu 5 kWh na 100 km. Na steho bi loh spravil 1,5m2 panelov, kar v praksi pomeni 0,345 kW. Na letni ravni to pomeni 414 kWh oziroma 1,12 kWh povprečno na dan. Torej nekje dobrih 20 km free dosega nafilanega na sonce povprečno vsak dan. In glede na to da je to mestni avto za v štucuno in za na banko redko kater dan rabiš več kot 20 km dosega.
https://www.google.com/search?q=wuling+...

Kaj je smisel tega pisanja, kaj je point? Point je da solarni avto IMA SMISEL if done right.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

Evo lih po naključju vidu na Youtube shorts: MG Comet EV, takle avto sem prepričan da bi marsikdo kupil za drugi avto tudi v Sloveniji če bi bila cena ustrezna (pod 5k): https://www.youtube.com/shorts/nGkF7HIQ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

DamijanD ::

Voduore je izjavil:


Kot so ti že ostali povedali, sončna celica velikosti kreditne kartice je za en ventilatorček, če pa je cela površina avta prekrita s paneli pa lahko brez problema dobiš dovolj dosega da ti takšen mestni avto praktično nikol ni treba filat.


To posebej velja za letošnji maj :D Sonce sije nonstop

Mato989 ::

https://www.24ur.com/novice/svet/z-elek...

In kaj bomo rekli glede tega članka?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

billy ::

Mato989 je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/svet/z-elek...

In kaj bomo rekli glede tega članka?


isto kot za vsak članek, ki ga napišejo "neuki" novinarji?

Mato989 ::

https://www.24ur.com/novice/svet/z-elek...

In kaj bomo rekli glede tega članka?

Na ultra hitrih polnilnicah se jim je en avto najhitreje napolnil v 17 minutah, medtem ko je drugi potreboval 40 minut. Na klasičnih polnilnicah pa lahko polnjenje traja tudi do dve uri. "Večina teh hitrih polnilnic je na bencinskih servisih, kjer so ponavadi bari ali otroška igrišča. Problem nastopi, ko so polnilnice kje drugje ali pa ponoči. Problem pa je tudi, ko pada dež," pravi Mihinjač.


"Plačevanje na polnilnicah je lahko kar težava. Imaš aplikacije ali kartice, ki obsegajo vse polnilnice. V teoriji naj bi to delovalo, a včasih tudi ne," je dodal Mihinjač. Na poti so imeli kar šest različnih aplikacij za različne polnilnice, saj niso vsi bencinski servisi imeli enakih. "Včasih se zadeve zapletejo. Pri enem ni delovala debetna kartica, zato je klical operaterja, ki pa je govoril drugačen jezik."

"Vsako leto grem z električnim avtom in majhno prikolico na jug Dalmacije skupaj z otroki. V tisti uri, ko se avto polni, otroka spita, nato pa gremo naprej. A to moram organizirati in upati, da bo tista polnilnica takrat prosta. Če nekdo želi biti brez skrbi, je klasičen avto še vedno boljša izbira," meni Mihinjač.


Torej če bi bili vsi na EVjih bi do Zadra stali na avtocestih in čakali na polnilnice :))
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Od Ptuja do Zadra je 360 km. To dober EV opravi z nekimi 120 na uro brez vmesnega polnjenja. Če hočeš bit ziher, se nekje, kjerkoli, ustaviš za 5-10 min. In kot smo že rekli, ne takrat ko imaš še 3 procente baterije, ampak komot tudi takrat ko je imaš še 60. Če bo na tej celi poti sred poletja edini problem teh 5-10 minut, boš imel prekleto srečo. Verjetno, ne verjetno, stoprocentno sigurno, boš izgubil vsaj 10x toliko časa na cestninah in zastojih.

kriptobog ::

Na zurnalu so se malo bolj razpisali glede tega potovanja do Zadra:
https://www.zurnal24.si/avto/testi/z-el...

Mato989 ::

Večina nas je v Zadar prišla z enim polnjenjem baterije, eden celo brez ustavljanja za polnjenje. Kakšen, ki ni mogel polniti hitro zaradi zasedenosti polnilnic, tudi dvakrat za počasnejše polnjenje in kakšno popito kavo več. A so bili časi med trinajstimi avtomobili zelo različni. Najhitrejši čas potovanja je bil 4 ure in osem minut, najpočasnejši pa je za pot iz Ljubljane do Zadra (Ionity), potreboval več kot šest ur, kar pomeni veliko popitih dragih kav in tudi kakšno kosilo na počivališčih. Kar pa še ni vse, zadnji, ki je prišel na polnilnico Ionity je po dobrih šestih urah vožnje nato potreboval še tri ure, da je prišel do kampa v Zadru - čakalna vrsta na polnilnici je bila dolga, nato je še polnil vozilo in se moral podati na drugo stran Zadra do kampa. Skupno je za čas od doma do kampa potreboval devet ur. Zanimivo je, da se je kolega novinar nekaj dni kasneje še s svojim bencinskim 15 let starim vozilom podal na pot iz Ljubljane v Zadar in za 350 kilometrov vožnje porabil točno tri ure in pol.



:))

Torej 13 avtov EVjev se je odpravilo v NEDELJU od LJ proti Zadru... in so uspeli zabit polnilnice in naredit gužvo na polnilnicah ko sploh ni gužve pa še sezona je... Letos bo žurka
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

kow ::

"Na tem mestu je treba poudariti, da smo vozili tudi teslo model Y, ki ima lastno polnilno infrastrukturo Superchargerjev, ki pa so bili v aprilu še zelo prazni. Tesla ima svojo rešitev odlično dodelano, tako, da novinar, ki je vozil model Y, ni imel nikakršnih težav na poti s polnjenjem in se mu je ob težavah ostalih kolegov lahko dobesedno smejalo."

Ocitno je odgovor na vprasanje v naslovu enostaven.

Utk ::

V resnici ni blo nobenga razloga, da bi vseh 13 polnilo na isti polnilnici. Oni so to naredili nalašč, da so simulirali gužvo.

Ampak kot govorimo že leta in leta, tesla je 7-8 let pred ostalimi. Pa si nekateri še zmeraj ne dajo dopovedat. Če bomo videli VW-je in ostale leta 2030 polniti tako kot tesle, da vtakneš not kabel in je to to, bomo lahko kar zadovoljni. To bo še zmeraj 15 let kasneje kot tesle.
Pa tudi tesle v resnici na tej poti sploh ne bi treba polnit, ampak če je prosto, zakaj ne, enkrat boš moral, če ne prej ko boš šel domov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Gotovo pa je poletna migracija severnjakov na morje, verjetno zadnji neresen problem elektricnih avtomobilov. Brez mobilnih polnilnih postaj problem imo ni resljiv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

V resnici ni blo nobenga razloga, da bi vseh 13 polnilo na isti polnilnici. Oni so to naredili nalašč, da so simulirali gužvo.

Ampak kot govorimo že leta in leta, tesla je 7-8 let pred ostalimi. Pa si nekateri še zmeraj ne dajo dopovedat. Če bomo videli VW-je in ostale leta 2030 polniti tako kot tesle, da vtakneš not kabel in je to to, bomo lahko kar zadovoljni. To bo še zmeraj 15 let kasneje kot tesle.
Pa tudi tesle v resnici na tej poti sploh ne bi treba polnit, ampak če je prosto, zakaj ne, enkrat boš moral, če ne prej ko boš šel domov.


Kaj pa misliš da bo poleti?

Drugače pa v samem članku je ključen info tole

Zanimivo je, da se je kolega novinar nekaj dni kasneje še s svojim bencinskim 15 let starim vozilom podal na pot iz Ljubljane v Zadar in za 350 kilometrov vožnje porabil točno tri ure in pol


Torej za EV je blo treba plačat 40k (Tesla) ali 35k... da si prišel v enem šubu dol do Zadra... medtem ko isto zmore 15 let staro vozilo za kaj? 3k?, 2k?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

kriptobog ::

Jp. Debilno. Potem te pa Svabi priganjajo ko polnis, medtem ko bencinarja napolnis v max 5 minutah in picis dalje.

PacificBlue ::

I’m out.
:3

pegasus ::

Tole žurnal pisanje je za v okvir in na steno ... novinarji javno demonstrirajo lastno nesposobnost in so na to še ponosni. To vidiš redko.

Realnost: v nedeljo sem imel moj standardni trip lj-hd in me je isti MG-5 prehitel na južni strani alp in potem še enkrat pred Štutgartom. Torej je vmes vsaj enkrat polnil, pa je še vedno bil hitrejši od mene, ki sem tokrat stisnil od jesenic do hd brez postanka z enim tankom. Vse se da, če se hoče ...

Sparkxl ::

Ja res so nesposobni, predlagam da se eko warrior pegasus javi za novinarja in napiše tak članek :)

Vidim pa da zgoraj en omendleva na neko aptero. Grem guglat kaj to je... omfg zakaj bi to sploh kdo hotel omenit, kaj šele se o tem sploh pogovarjat?
Isti modrec ugotavlja, da so baterije v bistvu poceni...100€/ kwh. Zanimivo, imam 4 ponudbe za baterijo za vozilo, ki bo prišlo na trg 2026, najcenejša je 180, najdražja 220€/kwh. Lahko mi pišeš na privat kje ti najdeš tako poceni baterije, da jih kontaktiramo.

Drugače pa zgleda da balonček spušča zrak. Tesla je prvi spustil cene, zdaj sledi vw. Id3 je zdaj 4200€ manj

Utk ::

Kaj pa misliš da bo poleti?

Če kje najdeš, da sem hvalil hrvaško sposobnost predvidevanja kaj ljudje rabijo, kar prilepi. Po moje nisi. Poglej si mrežo hitrih polnilnic po Italiji, Španiji in potem še Hrvaški, recimo na https://www.plugshare.com/.
Če se bo poleti švab nasral, bo šel drugo leto pač v Španijo.

Drugače pa v samem članku je ključen info tole

Meni je tudi zanimiv ta info. Novinarji, ki jim v testih noben avto ni dovolj nobel, zasebno vozijo 15 let stare kripe.

kixs ::

Ni vsak novinar kot tisti iz starega Top Geara, ki so sluzili M€ in vozili tudi privat luxuzne avte.

eriCartman ::

Utk je izjavil:

Kaj pa misliš da bo poleti?

Če kje najdeš, da sem hvalil hrvaško sposobnost predvidevanja kaj ljudje rabijo, kar prilepi. Po moje nisi. Poglej si mrežo hitrih polnilnic po Italiji, Španiji in potem še Hrvaški, recimo na https://www.plugshare.com/.
Če se bo poleti švab nasral, bo šel drugo leto pač v Španijo.

Drugače pa v samem članku je ključen info tole

Meni je tudi zanimiv ta info. Novinarji, ki jim v testih noben avto ni dovolj nobel, zasebno vozijo 15 let stare kripe.


In te kripe jih vozijo predvidljivo in hitro.

Mato989 ::

pegasus je izjavil:

Tole žurnal pisanje je za v okvir in na steno ... novinarji javno demonstrirajo lastno nesposobnost in so na to še ponosni. To vidiš redko.

Realnost: v nedeljo sem imel moj standardni trip lj-hd in me je isti MG-5 prehitel na južni strani alp in potem še enkrat pred Štutgartom. Torej je vmes vsaj enkrat polnil, pa je še vedno bil hitrejši od mene, ki sem tokrat stisnil od jesenic do hd brez postanka z enim tankom. Vse se da, če se hoče ...


In koliko dražji je MG-5 napram tvojem avtu? Kolikor sem videl so MG-4ke 37k

Moj megane II stane 1-2k... pa pride do Zadra brez težav brez tankanja... koliko moram dat da me EV pripelje do Zadra brez polnjenja?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Če bomo videli VW-je in ostale leta 2030 polniti tako kot tesle, da vtakneš not kabel in je to to, bomo lahko kar zadovoljni.


Plug and charge? To je VW pri ID vozilih z OTA resil lani.

deco16 ::

Sej ni važno, sam tudi s skoraj 5 let starim EVjem opravim pot iz lj do zadra v 3 urah pa pol in to zato ker mi ne zmanjka baterije vmes. Pravzaprav tako pot delam redno, samo ne do zadra ampak severno.

Večina jih je polnila v novem mestu?? po cca 70km so se ustavili in polnili pri 70-80% al kaj

Pač spisan članek tako da lahko ljubitelji bencinskih in dizelskih hlapov še naprej trobijo svoje in se počutijo dobro.

Tudi test ni bil za vse enak, saj so eni štartali z polnim nekje piše skoraj polnim pol piše 76%... svašta. In z BMW so polnili na AC polnilnici, svašta res.

Utk ::

kixs je izjavil:

Ni vsak novinar kot tisti iz starega Top Geara, ki so sluzili M€ in vozili tudi privat luxuzne avte.

Nič narobe, samo potem naj ocenjujejo avte tudi z vidika stroškov. Spomnem se intervjuja z nekim takim novinarjem, ki je bil znan po tem, da je hvalil samo "vozniške" avte, bmw, itd, vse drugo so bile gajbe. No, v intervjuju pa potem reče, da privat vozi xsaro piccaso (takrat še ni bila stara, je bila pa res najbolj anti vsem avtom, ki jih je on hvalil). Ja, sej prav, lepo fantazirat, ampak v realnosti pa rabiš gajbo, ki je komot in poceni.
No, tudi pri teh električnih avtih. Danes je TCO osnovne tesle nekje na nivoju golfa dizla, če delaš malo več km. Če je kdo to reku 2 leti nazaj, da bo tako kmalu, so ga imeli za norca.

Mato989 ::

deco16 je izjavil:

Sej ni važno, sam tudi s skoraj 5 let starim EVjem opravim pot iz lj do zadra v 3 urah pa pol in to zato ker mi ne zmanjka baterije vmes. Pravzaprav tako pot delam redno, samo ne do zadra ampak severno.

Večina jih je polnila v novem mestu?? po cca 70km so se ustavili in polnili pri 70-80% al kaj

Pač spisan članek tako da lahko ljubitelji bencinskih in dizelskih hlapov še naprej trobijo svoje in se počutijo dobro.

Tudi test ni bil za vse enak, saj so eni štartali z polnim nekje piše skoraj polnim pol piše 76%... svašta. In z BMW so polnili na AC polnilnici, svašta res.


In si dal za 5 let star EV 2k kot za megane 2 ki naredi pot tudi v 3 urah in pol?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

billy ::

Mato989 je izjavil:

deco16 je izjavil:

Sej ni važno, sam tudi s skoraj 5 let starim EVjem opravim pot iz lj do zadra v 3 urah pa pol in to zato ker mi ne zmanjka baterije vmes. Pravzaprav tako pot delam redno, samo ne do zadra ampak severno.

Večina jih je polnila v novem mestu?? po cca 70km so se ustavili in polnili pri 70-80% al kaj

Pač spisan članek tako da lahko ljubitelji bencinskih in dizelskih hlapov še naprej trobijo svoje in se počutijo dobro.

Tudi test ni bil za vse enak, saj so eni štartali z polnim nekje piše skoraj polnim pol piše 76%... svašta. In z BMW so polnili na AC polnilnici, svašta res.


In si dal za 5 let star EV 2k kot za megane 2 ki naredi pot tudi v 3 urah in pol?


Zakaj pa megane 2? Omeni kakega AXa ki ga dobiš za 50€, ta naredi pot v manj kot 3 urah.

Utk ::

Dej ti nehaj s temi starimi jajci, raje reci kolk je tvoja baba dala za novo kio, pa potem primerjaj...v 10 letih je bo stala kia več od tesle, s tem da se bo vozila s kio.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

billy je izjavil:

Mato989 je izjavil:

deco16 je izjavil:

Sej ni važno, sam tudi s skoraj 5 let starim EVjem opravim pot iz lj do zadra v 3 urah pa pol in to zato ker mi ne zmanjka baterije vmes. Pravzaprav tako pot delam redno, samo ne do zadra ampak severno.

Večina jih je polnila v novem mestu?? po cca 70km so se ustavili in polnili pri 70-80% al kaj

Pač spisan članek tako da lahko ljubitelji bencinskih in dizelskih hlapov še naprej trobijo svoje in se počutijo dobro.

Tudi test ni bil za vse enak, saj so eni štartali z polnim nekje piše skoraj polnim pol piše 76%... svašta. In z BMW so polnili na AC polnilnici, svašta res.


In si dal za 5 let star EV 2k kot za megane 2 ki naredi pot tudi v 3 urah in pol?


Zakaj pa megane 2? Omeni kakega AXa ki ga dobiš za 50€, ta naredi pot v manj kot 3 urah.



Omenjam kakšni so cenovni razponi vozil ki zmorejo pot v 3 urah in pol..... torej najcenejši EV sploh ne zmore poti v 1 kosu do Zadra, medtem ko najcenejši ICE pa jo zmore... tudi z bolhe... kaj to pove o EVjih... da je slab napredek če moraš dat 35k+ da avto zmore brez filanja do Zadra...

Hell... marsikateri ICE avto bi zmogel dejansko do ZADRA in NAZAJ z polnim tankom.... EVjev pa ne vem če je na prste ene roke ki bi to zmogli, kaj šele za primerljiv denar.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

billy ::

Če ti je point EVja samo pot do Zadra, potem je nekaj na tem mimosunu. Meni ni.

Utk ::

Lej, sej on v resnici ne gre nikoli v Zadar, niti nikamor drugam, ampak je pa fajn mislit, da ne morejo it niti tisti, ki imajo 50 jurjev za teslo.

billy ::

Jaz z X let staro teslo tudi pridem brez postanka v Zadar, je pa res da grem po stari cesti ker sem preveč škrt da bi hrvatom plačeval cestnino.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Dej ti nehaj s temi starimi jajci, raje reci kolk je tvoja baba dala za novo kio, pa potem primerjaj...v 10 letih je bo stala kia več od tesle, s tem da se bo vozila s kio.


EV 64k€
bencinar predelan na plin 28k€
Za razliko v denarju pa imam plačanih vsaj 600.000 kilometrov. Za povprečnega voznika, ki prevozi med 12 in 15k na mesec, je to 40 let vožnje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

billy ::

Povprečem voznik prevozi ~40km na dan, 1200km na mesec, 15k na leto.

deco16 ::

Mato989 je izjavil:


In si dal za 5 let star EV 2k kot za megane 2 ki naredi pot tudi v 3 urah in pol?


Sem dal več. Ampak ta pot me ne stane nič saj sem si doma postavil sončno, nimam servisev itd. Pa še vedno lahk prodam skoraj za enako ceno kot sem ga kupil. Tudi če ga krešnem lahko baterijo uporabim za hranilnik itd.

Aja pa vozi sam po AC, bere znake, HUD, gretje sedežev, volana. Varnost pred naletom, senzor menjave pasu, še ziher več airbagov kot megane 2.

Kako se pa ti počutiš v meganu 2?

Sej veš da primerjaš 5 in 15 let star avto ane?

Utk ::

EV 64k€
bencinar predelan na plin 28k€

Ja, ista sta, samo druge barve.

Mato989 ::

deco16 je izjavil:

Mato989 je izjavil:


In si dal za 5 let star EV 2k kot za megane 2 ki naredi pot tudi v 3 urah in pol?


Sem dal več. Ampak ta pot me ne stane nič saj sem si doma postavil sončno, nimam servisev itd. Pa še vedno lahk prodam skoraj za enako ceno kot sem ga kupil. Tudi če ga krešnem lahko baterijo uporabim za hranilnik itd.

Aja pa vozi sam po AC, bere znake, HUD, gretje sedežev, volana. Varnost pred naletom, senzor menjave pasu, še ziher več airbagov kot megane 2.

Kako se pa ti počutiš v meganu 2?

Sej veš da primerjaš 5 in 15 let star avto ane?


Haha, ti se voziš "kvazi zastojn" preden se boš vozil zastojn je treba izplačat SE... si jo že?

Aja pa vozi sam po AC, bere znake, HUD, gretje sedežev, volana. Varnost pred naletom, senzor menjave pasu, še ziher več airbagov kot megane 2


Nič od tega ne potrebujem niti nisem potreboval na poti do Zadra... no rabil sem klimo, to pa imava oba...

počutil sem se odlično, moje počutje ni vezano na igračke ampak na dejstvo da sem na off od šihta itd... Kako misliš da so se počutili pred 40 leti? Čisto vredu brez vsega tega, še brez klime... pa so še skoz bili nasmejani in brez težav.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

deco16 ::

Pa dal sem manj kot nov avto predelan na plin :)

No ker redno delam po 350km v šusu ti povem da je lažje s pripomočki. Prej sem pa tudi sam cliota gonil ja, ampak to že cca 4 leta nazaj, razlika je očitna.

SE je odplačana, postavil sem jo sam, strošek 3k.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

EV 64kEUR
bencinar predelan na plin 28kEUR

Ja, ista sta, samo druge barve.


Ja primerljiva sta - 4.69m, zelo podobna oprema,.... Placa imata enako (oziroma ga ima bencinar malo več, ker je karavan), pa od iste znamke sta.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

««
21 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058128231 (88296) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25633238 (29769) bluefish

Več podobnih tem