» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
11 / 55
»»

m0LN4r ::

feryz je izjavil:

Ponudba in povpraševanje se temu reče. Tistemu kar narekuje ceno.
Če je res kdo tako glup, da misli da Tesla znižuje cene zato, ker je Musk človekoljub, si zasluži medaljo za glupost.
Đabe jim je delati še 10 tovarn, če niti tega ne morejo prodati. Vse kar Tesla ima, so pospeški. In to enostavno ni dovolj.
Kdor hudo hrepeni po tem avtu, naj si ga gre izposodit za testo vožnjo. Takoj ga bo minilo veselje do Tesle. In takih ljudi je čedalje več.
Trojka rabi zelo velik update ali pa celo štirko. Drugače kmalu ne bodo vedeli, kam z njimi.


Tak bom povedal, model Y je ok avto, za tiste, ki imajo dnar in je to A do B kocija za familijo.
M3 pa je polna kompromisov in v mojih oceh dizajnerski fejl, prva stvar, ko sem se vsedel not je da sedez ne gre dovolj nizko in zgornji okvir vetrobranskega stekla je prenizko in si buco zabijes not in tudi ko stojis direkt pod semaforjem, ga prakticno ne vidis. Pa se marsikaj drugega je falirano, ampak to bo se pokazalo kmalu, ko dosezena kriticna masa in se bo ta kriticna masa znasla pri mehanikih, od podvozja itn. naprej. Vsak si lahko pogoogla TÜV preglede Tesle...

Y je bil skoraj buy, ampak za 50k cloveka premami Performance verzija, pa smo ze na 60k. Potem pa avto spet ni tok atraktiven in ima vozne karakteristike ladje. Ce je nekomu to nepomembno in vseeno kam bo dal 50-60k je trenutna elektro izbira vozil povsem kul za guncanje od A do B.

Se pa bosta ponudba in trg v desetih letih se zelo zelo spremenila, tako da komur ni vseeno kak avto bi za 50-60k naj se pocaka. Prodajalci so se zavestno odlocili, da napadejo trg za SUV 40-60k klaso vozil, tam je najvec dedkov, ki jim lezi prevec denarja na racunu.

Zanimivo bo sele ko bo vsaj 10 modelov na voljo, kot kak M2, ID.2 in cene vsaj za 1/3 nizje od modelov ala M3, ID.3 itn.

endelin je izjavil:

feryz je izjavil:

Ponudba in povpraševanje se temu reče. Tistemu kar narekuje ceno.
Če je res kdo tako glup, da misli da Tesla znižuje cene zato, ker je Musk človekoljub, si zasluži medaljo za glupost.
Đabe jim je delati še 10 tovarn, če niti tega ne morejo prodati. Vse kar Tesla ima, so pospeški. In to enostavno ni dovolj.
Kdor hudo hrepeni po tem avtu, naj si ga gre izposodit za testo vožnjo. Takoj ga bo minilo veselje do Tesle. In takih ljudi je čedalje več.
Trojka rabi zelo velik update ali pa celo štirko. Drugače kmalu ne bodo vedeli, kam z njimi.

Večina ljudi je navdušenih na testni vožnji. ;) avto je joy za vožnjo. Tudi zaradi pospeškov.
po primerjalnih testih še vedno na vrhu.

Cena je za masovno prodajo v Slo problem.

Itak da so navduseni, ko se vsedejo iz 20 let starega Megana v Teslo za 60k. Tudi ce bi se vsedel v BMW M2 bi bil navdusen, ampak odvisno od tega kaj pricakujes od "voznje"

Glede na to kako slovenci vozijo, bi lahko Tesla prodajala EVje z 150 konji.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

AtaŠtumf ::

Osebno mene moti pri Y in 3, da je vse na velikem "ipadu", lahko bi dodali vsaj HUD ali nek števec pred voznika.

Poleg tega je pa pomanjkljivost, da nima Android Auto ali Apple CarPlay.
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AtaŠtumf ()

m0LN4r ::

Ahso ja, ce pa bi ze kupoval EV za 60k ish pa bi vzel zdle tega:


Zena bla navdusena ko sva ga sla gledat. Pa tudi jaz moram rect, da je to to, ce nekdo razmislja o kaksnem Y za "izlete" je ID. Buzz the way to go.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

AtaŠtumf ::

ID Buzz izgleda prov cool, se strinjam.

Lep retro modern EV!
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem

m0LN4r ::

Pa tudi tale je prakticno narjen, ce pogledas tam od 4:40 naprej:


Cena bo nizka, pa bo glih za enak klientel, kot ne bil nekoc Polo 3
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Poleg tega je pa pomanjkljivost, da nima Android Auto ali Apple CarPlay.

Zakaj bi to rabil, če imaš itak gor google maps, spotify, itd, vse kar je na AA, pa še kaj več.

WizzardOfOZ ::

ko se s tesle usedeš v toyoto vidiš zakaj američani ne znajo delat avtov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Telefon lazje menjas ;)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

trancer01 ::

Cena pa takšna, kot je koštala manjša bajtica pred par leti.:)) Kakovostno nas nategujejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

pegasus ::

hojnikb je izjavil:

išče avto, k ga bo rabu tankat samo 1x na leto....
Aptera? ;⁠-⁠)

kow ::

AtaŠtumf je izjavil:

ID Buzz izgleda prov cool, se strinjam.

Lep retro modern EV!


Izgleda kul. Je pa popolnoma neuporaben - vsaj, ce je namen takih avtomobilov, da se vozis na daljse voznje. Oz. kaj je sploh poanta avtomobila?

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

ko se s tesle usedeš v toyoto vidiš zakaj američani ne znajo delat avtov.

Ko se s tesle vsedeš v subaruja vidiš zakaj je tolk samomorov na Japonskem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

pegasus je izjavil:

hojnikb je izjavil:

išče avto, k ga bo rabu tankat samo 1x na leto....
Aptera? ;⁠-⁠)

ah, se bo zgovoril, da taprav avto more met nujno vsaj 4 kolesa:))

WizzardOfOZ je izjavil:

ko se s tesle usedeš v toyoto vidiš zakaj američani ne znajo delat avtov.

last time i checked, toyota pr svojih EVji se kolesov ne zna dobr prtrdit, da bi gor drzala, kaj sele kaj druga. Konjske vprege in toasterje znajo pa dobr delat, to je pa res. Hudica, sj jih delajo ze 100 let.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

m0LN4r ::

kow je izjavil:

AtaŠtumf je izjavil:

ID Buzz izgleda prov cool, se strinjam.

Lep retro modern EV!


Izgleda kul. Je pa popolnoma neuporaben - vsaj, ce je namen takih avtomobilov, da se vozis na daljse voznje. Oz. kaj je sploh poanta avtomobila?

Precenjen dvosedeznik, ki zasede parkirni prostor enega Megana ima prostornost enega Fiat 500 in ga ne mores parkirat v garazno klet, senco, saj se tam ne bo polnil.

Ampak, je pa optimaln za parcke z kuzekom, ki parkirajo izkljucno na soncu in imajo zato 30.000-40.000€ (Cena v EU) viska :))
Oz. kaj je sploh poanta avtomobila?

Ja to je tak, kot iskati poanto v dezniku s solarnimi celicami.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

kow ::

Ne vem kaj blodis zdaj. Poanta je bila, da z njim niti na hrvasko morje ne mores iti, ker ga bos polnil vsakih 150km.

m0LN4r ::

Ne poanta je, da za 30.000€ imas veliko bolj uporabne alternative, razen ce hodis na daljse voznje samo z punco in njeno civavo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

ko se s tesle usedeš v toyoto vidiš zakaj američani ne znajo delat avtov.

Ko se s tesle vsedeš v subaruja vidiš zakaj je tolk samomorov na Japonskem.


Mogoče, ampak vseeno manj od tistih, ki se ubijejo, ker je tesla tako grd avto.

hojnikb je izjavil:

pegasus je izjavil:

hojnikb je izjavil:

išče avto, k ga bo rabu tankat samo 1x na leto....
Aptera? ;⁠-⁠)

ah, se bo zgovoril, da taprav avto more met nujno vsaj 4 kolesa:))

WizzardOfOZ je izjavil:

ko se s tesle usedeš v toyoto vidiš zakaj američani ne znajo delat avtov.

last time i checked, toyota pr svojih EVji se kolesov ne zna dobr prtrdit, da bi gor drzala, kaj sele kaj druga. Konjske vprege in toasterje znajo pa dobr delat, to je pa res. Hudica, sj jih delajo ze 100 let.


Ne vem, na wikend testu ni nič stran padlo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

flisko ::

zelo razočaran danes testiral audi etron,pa to je drazje ko vsak avto na bencin ali diesel,šel sem do trebnjega,vozim normalno po ac okoli 140,ne maram se skrivat za tovornjaki in vozit 90 na uro,v trebnjem si aktiviram Gremo na elektriko in zacnem polnit,avto je porabil na 100km 15 euro elktrike,katastrofa,cena kw je 0,4euro po kw,porabil sem pa 32kw na 100,neuporabno,

hojnikb ::

flisko je izjavil:

zelo razočaran danes testiral audi etron,pa to je drazje ko vsak avto na bencin ali diesel,šel sem do trebnjega,vozim normalno po ac okoli 140,ne maram se skrivat za tovornjaki in vozit 90 na uro,v trebnjem si aktiviram Gremo na elektriko in zacnem polnit,avto je porabil na 100km 15 euro elktrike,katastrofa,cena kw je 0,4euro po kw,porabil sem pa 32kw na 100,neuporabno,

seveda je neuporabno, če si se peljal z nemskih polizdelkom. Tesla3 bi na taki poti porabla pol te elektrike...

Ne vem, na wikend testu ni nič stran padlo.

lucky then. Ampak lets not beat around the bush, bz4X je polizdelek, katermu se se leaf prve generacije smeji. Tle se samo kaze, kako sovrazni odnos ma toyota do EVjov.
S takim odnosom bo sla toyota slej k prej po poti kodaka. Hibridi jih tle nebojo resl.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

flisko je izjavil:

zelo razočaran danes testiral audi etron,pa to je drazje ko vsak avto na bencin ali diesel,šel sem do trebnjega,vozim normalno po ac okoli 140,ne maram se skrivat za tovornjaki in vozit 90 na uro,v trebnjem si aktiviram Gremo na elektriko in zacnem polnit,avto je porabil na 100km 15 euro elktrike,katastrofa,cena kw je 0,4euro po kw,porabil sem pa 32kw na 100,neuporabno,

seveda je neuporabno, če si se peljal z nemskih polizdelkom. Tesla3 bi na taki poti porabla pol te elektrike...

Ne vem, na wikend testu ni nič stran padlo.

lucky then. Ampak lets not beat around the bush, bz4X je polizdelek, katermu se se leaf prve generacije smeji. Tle se samo kaze, kako sovrazni odnos ma toyota do EVjov.
S takim odnosom bo sla toyota slej k prej po poti kodaka. Hibridi jih tle nebojo resl.


Meni osebno je bila toyota na testu veliko boljša od tesle y. Tesla y je nekje kot dacia duster z malo več opreme. Občutek je v toyoti veliko boljši.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

Čudno, da za tak dobr avto nimajo načrtane produkce 1m/leto. Ker prodal bi jih sigurno... Oh wait...
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

Za 64k evrov? Za ta denar je niti približno ne kupim. Če bi bila cena polovica nižja, bi mogoče pomisli, tako pa niti približno ne.
Za ta denar si kupim navadnega bencinarja tovarniško predelanega na plin in se za razliko denarja vozim še nadaljnih 30 let z njim.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Kar si ti mislis, v resnic ni bistveno. Raja v razvitem svetu je lačna EVjov, tko da če bi bla Toyota sposobna nastancat 1m EVjov, bi prodala čisto vsakega. Ampak ni, ker so dinozavri.

Smo na prelomnici, ko je malo spodobno opremljen Golf cenovno na ravi rang visje tesle. Ljudje si bodo slej k prej postudiral, da ti dinozavri niso več za kupit...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

cekr ::

Velika prednost ID Buzz-a je v tem, da ima zadaj veliko površino za napis TSI ali TDI.
Tako vozilo mora imeti vsaj čistih 1000km dosega, sicer si ga nasrkal.

Sem sedel v njem in je proti Sharanu prava revščina. Me je spomin zanesel v materiale od prvega Golfa.

Sicer pa, kmalu se lahko na pumpah pričakuje kar precej slabe volje in pretepov, ker ne bo dovolj pipic.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

hojnikb ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi... 42970-4500€

Kdo pri zdravi pameti kupi golfa... I have no idea. Sploh k ma tesla 1.6x več konjev (rang Golf R, ki stane precej več)...

Verjetno boomerji pa boy racerji, k so jim boomerji spral mozgane.
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

Glede na to kako se po naših cestah vozi in kakšne luknje so po naših cestah, so konji še najmanj, kar rabiš.

Jaz sem že 10 let nazaj trdil, da kdorkoli kupi golfa je zaj* že v osnovi. Vsaka kia ceed ali pro ceed je boljša od tega sranja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

DamijanD ::

Enim je Tesla preprosto grda, drugim je oblika preprosto neuporabna. - Tesla ima samo 2 modela, ki sta "dosegljiva*" srednjemu slogu. Res, da imajo baterijsko/pogonski sklop odličen in velik potencial s FSDjem, ampak to je nekako to. (mreže polnilnic nisem omenjal, ker jih sedaj lahko koristijo tudi drugi EVji)
(* - dejansko nista, trenutno so skoraj vsi avti napol nedosegljivi)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

sejalecx ::

m0LN4r je izjavil:

feryz je izjavil:

Ponudba in povpraševanje se temu reče. Tistemu kar narekuje ceno.
Če je res kdo tako glup, da misli da Tesla znižuje cene zato, ker je Musk človekoljub, si zasluži medaljo za glupost.
Đabe jim je delati še 10 tovarn, če niti tega ne morejo prodati. Vse kar Tesla ima, so pospeški. In to enostavno ni dovolj.
Kdor hudo hrepeni po tem avtu, naj si ga gre izposodit za testo vožnjo. Takoj ga bo minilo veselje do Tesle. In takih ljudi je čedalje več.
Trojka rabi zelo velik update ali pa celo štirko. Drugače kmalu ne bodo vedeli, kam z njimi.


Tak bom povedal, model Y je ok avto, za tiste, ki imajo dnar in je to A do B kocija za familijo.
M3 pa je polna kompromisov in v mojih oceh dizajnerski fejl, prva stvar, ko sem se vsedel not je da sedez ne gre dovolj nizko in zgornji okvir vetrobranskega stekla je prenizko in si buco zabijes not in tudi ko stojis direkt pod semaforjem, ga prakticno ne vidis. Pa se marsikaj drugega je falirano, ampak to bo se pokazalo kmalu, ko dosezena kriticna masa in se bo ta kriticna masa znasla pri mehanikih, od podvozja itn. naprej. Vsak si lahko pogoogla TÜV preglede Tesle...

Y je bil skoraj buy, ampak za 50k cloveka premami Performance verzija, pa smo ze na 60k. Potem pa avto spet ni tok atraktiven in ima vozne karakteristike ladje. Ce je nekomu to nepomembno in vseeno kam bo dal 50-60k je trenutna elektro izbira vozil povsem kul za guncanje od A do B.

Se pa bosta ponudba in trg v desetih letih se zelo zelo spremenila, tako da komur ni vseeno kak avto bi za 50-60k naj se pocaka. Prodajalci so se zavestno odlocili, da napadejo trg za SUV 40-60k klaso vozil, tam je najvec dedkov, ki jim lezi prevec denarja na racunu.

Zanimivo bo sele ko bo vsaj 10 modelov na voljo, kot kak M2, ID.2 in cene vsaj za 1/3 nizje od modelov ala M3, ID.3 itn.

endelin je izjavil:

feryz je izjavil:

Ponudba in povpraševanje se temu reče. Tistemu kar narekuje ceno.
Če je res kdo tako glup, da misli da Tesla znižuje cene zato, ker je Musk človekoljub, si zasluži medaljo za glupost.
Đabe jim je delati še 10 tovarn, če niti tega ne morejo prodati. Vse kar Tesla ima, so pospeški. In to enostavno ni dovolj.
Kdor hudo hrepeni po tem avtu, naj si ga gre izposodit za testo vožnjo. Takoj ga bo minilo veselje do Tesle. In takih ljudi je čedalje več.
Trojka rabi zelo velik update ali pa celo štirko. Drugače kmalu ne bodo vedeli, kam z njimi.

Večina ljudi je navdušenih na testni vožnji. ;) avto je joy za vožnjo. Tudi zaradi pospeškov.
po primerjalnih testih še vedno na vrhu.

Cena je za masovno prodajo v Slo problem.

Itak da so navduseni, ko se vsedejo iz 20 let starega Megana v Teslo za 60k. Tudi ce bi se vsedel v BMW M2 bi bil navdusen, ampak odvisno od tega kaj pricakujes od "voznje"

Glede na to kako slovenci vozijo, bi lahko Tesla prodajala EVje z 150 konji.


Če povzamem tvoj post: Tesla je kar kul avto, ampak nimam keša zanj.

Ne razumem pa zakaj naj bi bil Y kaj boljši od 3ke, kar se tiče podvozja ipd?

Se pa stinjam, kdor gre na testno vožnjo M3/Y res ne navduši. Pospešek je super, a se ga naveličas v 10 minuntah. Vozne lastnosti so pa bolj podobne gospodarskemu vozilu (kakšnemu kombiju) kot avtu. Športno vožnjo tu samo sanjaš in pomoje po ovinkih ne bi mogel sledit niti krvam ala Superb

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sejalecx ()

c3p0 ::

Devet evrov za sto kilometrov dosega

Do zdaj je imela Tesla te najmočnejše različice polnilnic v naši bližini pri Palmanovi v Italiji in Beljaku v Avstriji. Na Gorenjskem ima pri Radovljici svoje podobno zmogljive polnilnice tudi Ionity.

Cena takega hitrega polnjenja trenutno znaša 45 centov za kilovatno uro. Pri omenjenem modelu Y, s katerim smo se po Sloveniji vozili s porabo med 19 in 20 kilovatnimi urami na sto kilometrov, to pomeni strošek devet evrov za sto kilometrov energije.



Torej, če doma "tankaš", še nekako gre, drugače pa je dizl cenejši in v 2 min je poln. Pa v sezoni je obvezna oprema še šotorček in hladilna skrinja, ko boš čakal na vrsto.

Sparkxl ::

flisko je izjavil:

zelo razočaran danes testiral audi etron,pa to je drazje ko vsak avto na bencin ali diesel,šel sem do trebnjega,vozim normalno po ac okoli 140,ne maram se skrivat za tovornjaki in vozit 90 na uro,v trebnjem si aktiviram Gremo na elektriko in zacnem polnit,avto je porabil na 100km 15 euro elktrike,katastrofa,cena kw je 0,4euro po kw,porabil sem pa 32kw na 100,neuporabno,


Hvala za pojasnilo. Namreč vedno sem se spraševal, zakaj se te nemške elektro suv 3 tone kante šlepajo na desnem pasu v koloni s šleperji.

flisko ::

sej tesle se tud slepajo za tovornjaki,pol se pa hvalijo kako malo porabo imajo,

WizzardOfOZ ::

Sej se z bencinarjem predelanim na plin tudi lahko šlepaš za šleparji.
Pa še s porabo si potem pod 5.5 evra na 100 km. liter plina je pod 90 centov, poraba je pa 5.8 litra na 100km, če vozim do 110 po avtocesti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Sparkxl ::

flisko je izjavil:

sej tesle se tud slepajo za tovornjaki,pol se pa hvalijo kako malo porabo imajo,


Ja veliko je takih električnih, ampak te kante so mi v avstriji najbolj padle v oči.
To mi je podobna scena kot 25 let nazaj, ko so traktorji prišli na sceno. Vsi so vozili na štandgasu da so potem v gostilni lahko debatirali komu spije deci manj.

Smisel tega že takrat nisem razumel in danes tudi ne.
Sem pa sam doživel isto ko sem se s službenim i3 ene 5 let nazaj peljal mb-ms-mb. Avto res lepo potegne, jaz se izživljam kot budalo, potem pa reality check ko sem ugotovil da niti slučajno ne pridem tja in nazaj ob taki vožnji. In sem se šlepal za šleparji. Yebeš taki avto.

a_borlak ::

m0LN4r je izjavil:

Ahso ja, ce pa bi ze kupoval EV za 60k ish pa bi vzel zdle tega:


Zena bla navdusena ko sva ga sla gledat. Pa tudi jaz moram rect, da je to to, ce nekdo razmislja o kaksnem Y za "izlete" je ID. Buzz the way to go.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...


Imaš problem, da za 65k, kolikor pri nas stane po ceniku dobiš ... nič. Ko ga normalno opremiš, si tam okoli 80k.

mikhaair ::

Idealno se je slepat za visokim kombijem 130km/h.

trancer01 ::

Najbolje se je šlepat za tovornjakom 160 km/h.>:D

Utk ::

Za tistih tvojih 2000 na leto je res pomembno ali se voziš 110 ali 160.

Pa še s porabo si potem pod 5.5 evra na 100 km. liter plina je pod 90 centov, poraba je pa 5.8 litra na 100km, če vozim do 110 po avtocesti.

Še zmeraj trikrat dražje od elektrike.

m0LN4r ::

sejalecx je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

feryz je izjavil:

Ponudba in povpraševanje se temu reče. Tistemu kar narekuje ceno.
Če je res kdo tako glup, da misli da Tesla znižuje cene zato, ker je Musk človekoljub, si zasluži medaljo za glupost.
Đabe jim je delati še 10 tovarn, če niti tega ne morejo prodati. Vse kar Tesla ima, so pospeški. In to enostavno ni dovolj.
Kdor hudo hrepeni po tem avtu, naj si ga gre izposodit za testo vožnjo. Takoj ga bo minilo veselje do Tesle. In takih ljudi je čedalje več.
Trojka rabi zelo velik update ali pa celo štirko. Drugače kmalu ne bodo vedeli, kam z njimi.


Tak bom povedal, model Y je ok avto, za tiste, ki imajo dnar in je to A do B kocija za familijo.
M3 pa je polna kompromisov in v mojih oceh dizajnerski fejl, prva stvar, ko sem se vsedel not je da sedez ne gre dovolj nizko in zgornji okvir vetrobranskega stekla je prenizko in si buco zabijes not in tudi ko stojis direkt pod semaforjem, ga prakticno ne vidis. Pa se marsikaj drugega je falirano, ampak to bo se pokazalo kmalu, ko dosezena kriticna masa in se bo ta kriticna masa znasla pri mehanikih, od podvozja itn. naprej. Vsak si lahko pogoogla TÜV preglede Tesle...

Y je bil skoraj buy, ampak za 50k cloveka premami Performance verzija, pa smo ze na 60k. Potem pa avto spet ni tok atraktiven in ima vozne karakteristike ladje. Ce je nekomu to nepomembno in vseeno kam bo dal 50-60k je trenutna elektro izbira vozil povsem kul za guncanje od A do B.

Se pa bosta ponudba in trg v desetih letih se zelo zelo spremenila, tako da komur ni vseeno kak avto bi za 50-60k naj se pocaka. Prodajalci so se zavestno odlocili, da napadejo trg za SUV 40-60k klaso vozil, tam je najvec dedkov, ki jim lezi prevec denarja na racunu.

Zanimivo bo sele ko bo vsaj 10 modelov na voljo, kot kak M2, ID.2 in cene vsaj za 1/3 nizje od modelov ala M3, ID.3 itn.

endelin je izjavil:

feryz je izjavil:

Ponudba in povpraševanje se temu reče. Tistemu kar narekuje ceno.
Če je res kdo tako glup, da misli da Tesla znižuje cene zato, ker je Musk človekoljub, si zasluži medaljo za glupost.
Đabe jim je delati še 10 tovarn, če niti tega ne morejo prodati. Vse kar Tesla ima, so pospeški. In to enostavno ni dovolj.
Kdor hudo hrepeni po tem avtu, naj si ga gre izposodit za testo vožnjo. Takoj ga bo minilo veselje do Tesle. In takih ljudi je čedalje več.
Trojka rabi zelo velik update ali pa celo štirko. Drugače kmalu ne bodo vedeli, kam z njimi.

Večina ljudi je navdušenih na testni vožnji. ;) avto je joy za vožnjo. Tudi zaradi pospeškov.
po primerjalnih testih še vedno na vrhu.

Cena je za masovno prodajo v Slo problem.

Itak da so navduseni, ko se vsedejo iz 20 let starega Megana v Teslo za 60k. Tudi ce bi se vsedel v BMW M2 bi bil navdusen, ampak odvisno od tega kaj pricakujes od "voznje"

Glede na to kako slovenci vozijo, bi lahko Tesla prodajala EVje z 150 konji.


Če povzamem tvoj post: Tesla je kar kul avto, ampak nimam keša zanj.

Ne razumem pa zakaj naj bi bil Y kaj boljši od 3ke, kar se tiče podvozja ipd?

Se pa stinjam, kdor gre na testno vožnjo M3/Y res ne navduši. Pospešek je super, a se ga naveličas v 10 minuntah. Vozne lastnosti so pa bolj podobne gospodarskemu vozilu (kakšnemu kombiju) kot avtu. Športno vožnjo tu samo sanjaš in pomoje po ovinkih ne bi mogel sledit niti krvam ala Superb

Tako, za teslo nimam 60k, ker nudi premalo za moj okus za ta denar. Verjamem pa, da je marsikomu dovolj samo to, da je SUV na elektriko.
Glede podvozja nisem rekel, da je Y boljsi. Napacno si sklepal.
Pospeski niso nic kaj posebnega, ce imas 200-300KM avto ze sedaj, vecinoma sem pospeseval iz naselja 50 na 100 in na avtocesti od 130 na 180, pa no ja. Tisto sekundo gor al dol clovek ne opazi.
Glede pospeskov iz 0 na 50 pa ne morem komentirat, saj itak nisem mogel pospesiti, ker ne mores pospesevati hitreje, kot avto pred tabo. Tak da je to dokaj brezveze omenjat.

Upam, da v 10 letih spacajo skup nekaj takega:


or this
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

sejalecx ::

Zabavnega električarja praktično ni na trgu. Več ali manj so namenjeni prevozu A do B brez čustev. Variabla je pospešek. Posledica baterije in njene teže.

Bomo videli kaj bo prinesel roadster, čeprav sem glede na dimenzije in težo zelo skeptičen.

Utk ::

Ja. Serijski "avtomatski menjalnik", ki je boljši od najboljšega bencinskega, "webasto", ki je tudi boljši od najboljšega bencinskega, težko boš tudi našel električni avto brez keyless, rikverc kamere, navigacije, gretja sedežev itd, to je vse dolgčas. Šaltheben in jutranji traktorski zvok in obvezen letni servis, to je zanimivo. Za popizdit zanimivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

Zdaj si pa že na nivoju 5 letnika. Ampak dajmo, ker se mi ravno ljubi:

avt. menjalnik imam, keyless in kamere ne pogrešam, gretje zicov imam, tudi navi.
Traktor zvoka zjutraj nimam, ker vozim bencinca.
Letni servis letno imam. 200€ ponavadi. Preživim.
Imam tudi mirno dušo, ko natankam po 2 minutah, sem brez skrbi naslednjih 800km. Odpadejo vprašanja ali bom prišel na cilj, ker so pumpe vsepovsod. Delujoče vse in za njih ne rabim appa in account.

800km dosega bo tudi pri 10 letih in tudi pri 15.
En insidereki info: noben proizvajalec baterij ne da garancije za 80% dosega pri 10 letih. Ko je baterija fuč je to ekonomska totalka. Ampak toliko naprej so redki sposobni razmišljat.

Webasto, ki mi požere pol baterije nimam. Imam garažo za to.

Vse skupaj za 20k novo par let nazaj. Igrače na štrom se začnejo pri 40k. Kaj bolj uporabnega gre proti 50k.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Za tistih tvojih 2000 na leto je res pomembno ali se voziš 110 ali 160.

Pa še s porabo si potem pod 5.5 evra na 100 km. liter plina je pod 90 centov, poraba je pa 5.8 litra na 100km, če vozim do 110 po avtocesti.

Še zmeraj trikrat dražje od elektrike.


Zavajaš. Elektrika je 43 centov na pumpi. Doma je cenejša, ampak vsi doma ne morejo "tankat".
Ampak ne bo dolgo, ko bodo trošarino začeli zaračunavat, boste električarji plačevali isto kot sedaj za bencin ali dizel na 100km prevoženih. Ker nekje bodo morali to trošarino notri dobiti, ki jo danes dobijo od goriva.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Napisal sem menjalnik boljši od najboljšega avtomatkskega. Da imaš nek približek, verjamem.
Doma imam tudi jaz garažo, ampak ko skočim v trgovino za 15 min, moj avto vseeno greje. Ali pa 15 min prej ko grem iz službe.

Zavajaš. Elektrika je 43 centov na pumpi. Doma je cenejša.

Zavajaš ti s 43 centi, ker doma je cenejša, kot si napisal. Jaz z avtom, ki ima 150 km dosega naredim več km na leto kot večina foruma z dizli, včasih kje dopolnem, ampak to je ranga 20 evrov na 10,000 km. Ostala elektrika je iz elektrarne.
O trošarini ne govori nihče, razen forumskih vse_in_nič_vednežev. Itak si pa ti na plinu zadnji, ki bi lahko reku kaj o trošarini. Plin se splača samo zato, ker nima trošarine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

Res me zanima kako bo s trgom rabljenih. Kdo in za koliko bo kupil rabljenega 8 let, če veš da gre baterija h koncu. Če si novega kupil za bogate pare, ga na koncu prodaš za drobiž, ali pa spet bogato plačaš za prešo. Ker razgradnja baterij ne bo zastojn.

Kako gre tu skozi računica z "zastonj" elektriko mi ni najbolj jasno. Tu se gre za klasiko: šparam, pa naj stane koliko hoče

Utk ::

En kup 8 let starih imaš. Dragi kot žafran. Tudi tisti, ki sploh nimajo baterije (najem), kaj šele tisti, ki imajo "slabo".
8 let stara tesla pa, bi reku, da drži ceno bolje od velike večine ostalih.
Stanje baterije se itak vidi na računalniku.

Kako gre tu skozi računica z "zastonj" elektriko mi ni najbolj jasno. Tu se gre za klasiko: šparam, pa naj stane koliko hoče

Če ti ni, ti pač ni. Je bilo 100x razloženo, kaj čmo. Nisem jaz učitelj v tretjem razredu, da ti bi nekaj vbijal v glavo, če ne gre.

Sparkxl ::

Dragi ko žafran na avto netu. Kdo, če sploh in za koliko kupi pa je povsem drugo vprašanje

Utk ::

Sem že velikokrat ponudil, pa še nihče ni zagrabil: najdi mi leafa z zanič baterijo za 3 jurje, pa ti ga takoj odkupim za 4. Jurja čistega, za en popoldan dela.

Sparkxl ::

Seveda jih ni, ker so že davno šli pod prešo

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Seveda jih ni, ker so že davno šli pod prešo

Aha, namesto da bi jih prodali za 3,4,5, 8 jurjev, so jih raje sprešali. Ni čudno, da ne razumeš računice, če v življenju delaš take neumnosti.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Napisal sem menjalnik boljši od najboljšega avtomatkskega. Da imaš nek približek, verjamem.
Doma imam tudi jaz garažo, ampak ko skočim v trgovino za 15 min, moj avto vseeno greje. Ali pa 15 min prej ko grem iz službe.

Zavajaš. Elektrika je 43 centov na pumpi. Doma je cenejša.

Zavajaš ti s 43 centi, ker doma je cenejša, kot si napisal. Jaz z avtom, ki ima 150 km dosega naredim več km na leto kot večina foruma z dizli, včasih kje dopolnem, ampak to je ranga 20 evrov na 10,000 km. Ostala elektrika je iz elektrarne.
O trošarini ne govori nihče, razen forumskih vse_in_nič_vednežev. Itak si pa ti na plinu zadnji, ki bi lahko reku kaj o trošarini. Plin se splača samo zato, ker nima trošarine.


Cena na petrolu je 43 centov na kilowat. Koliko ti doma plačaš je drugtnega pomena, ker vsi tega ne morejo početi doma.

Je pa tako, da naša država dobi od trošarin na gorivo nekje med 2.5 in 3 milijarde evrov. To bo morala tudi potem dobiti, ko bodo ICE umaknili. Ker drugače bodo druge davke višali. Torej bodo nekako "otrošarinili" elektriko za pogon vozil, ker drugače ne bodo pobrali dovolj denarja.

Plin seveda ima trošarino, samo nabavna cena je toliko nižja od bencina ali dizla, da skupaj s trošarinami pride konkretno nižje. Trenutno je cena 89 centov na liter.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

««
11 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058133405 (93470) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25634458 (30989) bluefish

Več podobnih tem