» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
12 / 55
»»

hojnikb ::

bodo pa manj za co2 kupone plačal, pa nebo treba tolk trosarin pobrat...
#brezpodpisa

Utk ::

Ti doma nimaš elektrike?
Dokler je bedakov, ki hočejo vozit na nafto, bo denarja iz trošarin. Naj traja čim dlje...

hojnikb ::

Sparkxl je izjavil:

Res me zanima kako bo s trgom rabljenih. Kdo in za koliko bo kupil rabljenega 8 let, če veš da gre baterija h koncu. Če si novega kupil za bogate pare, ga na koncu prodaš za drobiž, ali pa spet bogato plačaš za prešo. Ker razgradnja baterij ne bo zastojn.

Kako gre tu skozi računica z "zastonj" elektriko mi ni najbolj jasno. Tu se gre za klasiko: šparam, pa naj stane koliko hoče

razn kaksnih leafov bo po 8 letih daleč od znucane. Sploh avtomobili, ki se danes prodajajo z LFP packi bojo mel tut po tolkih letih minimalno degradacije.

Utk je izjavil:

Ti doma nimaš elektrike?
Dokler je bedakov, ki hočejo vozit na nafto, bo denarja iz trošarin. Naj traja čim dlje...

čimveč TDI loverjov, da bodo polnilnice proste, davki nizki pa poplava rabljenih k jih noben noče:))
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Kodrnusa ::

Utk je izjavil:

Ti doma nimaš elektrike?
Dokler je bedakov, ki hočejo vozit na nafto, bo denarja iz trošarin. Naj traja čim dlje...

Bedak si ti če misliš, da lahko vsak blokovc polni na parkingu doma. Kaj bo potegnil kabel iz 4. Štuka ponoči na parking ki je 50m stran od bloka. Primer sem dal za naselje v Ljubljani kjer sem gor rastel. Večina naselij v Ljubljani je neprimerna za EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kodrnusa ()

hojnikb ::

z boomerskim razmisljanjem res. Tist, k pa ni ozkogledn, bo pa hitro ugotovil, da bo to kr spodoben posel za nekoga, k bo opremu vse parkinge z počasnimi polnilncami... Bo pač vsak stanovalec razkiral jurja za polnilco in bojo vsi srečn...
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

A bo to zgledal kot pozimi? Da bodo gajbice na parkirišča postavljal?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Kodrnusa je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti doma nimaš elektrike?
Dokler je bedakov, ki hočejo vozit na nafto, bo denarja iz trošarin. Naj traja čim dlje...

Bedak si ti če misliš, da lahko vsak blokovc polni na parkingu doma. Kaj bo potegnil kabel iz 4. Štuka ponoči na parking ki je 50m stran od bloka. Primer sem dal za naselje v Ljubljani kjer sem gor rastel. Večina naselij v Ljubljani je neprimerna za EV.

Pametni stanovalci bojo imeli, neumni ne.

a_borlak ::

sejalecx je izjavil:

Zabavnega električarja praktično ni na trgu. Več ali manj so namenjeni prevozu A do B brez čustev. Variabla je pospešek. Posledica baterije in njene teže.

Bomo videli kaj bo prinesel roadster, čeprav sem glede na dimenzije in težo zelo skeptičen.


Kajpavem, e-208 se mi je zdel čisto zabaven avto, teža se je poznala, ampak manj, kot bi človek pričakoval.

Curve Ball ::

Zabaven je mini electric.

feryz ::

Elektro gokart je zabaven. Ampak samo par minut. Potem navdušenje mine.

DamijanD ::

Sem malo gledal in trenutno se za 20k da dobit kakšnega eGolfa 35kWh za par jurjev (25k) več pa novega leafa s 40kWh, za dnevne službene migracije sta oba čisto OK.

Gregor P ::

Oba daleč predraga, za to kar ponujata.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

V primerjavi s čim?

deco16 ::

Kono za 27 z duplo dosega, gretje in hlajenje baterije ter ful opremo.

Ampak ja, ni nemc, pa ni nissan z 10+ let izkušenj z evji.


Aja pa v rangu e-Golfa maš tudi ioniqa za manj.


Pa e-Golf sploh ni slab avto, sem ga mel dve leti ampak je kar precenjen ker je pač nemc :D

feryz ::

Sem zdajle peljal mojo kareto na servis, redni.
Pravim naj mi dajo nekaj nadomestnega. Vpraša, če bi štromarja probal. Seveda, ni problema.
Pridemo do teh jajc, un se vsede noter, beep, beep, baterija pod 10 procentov. Kao prejšnji večer ni bilo placa na polnilnem parkirplacu in so ga vtaknili kamor so ga.
Naj počakam kakšno dobro uro in bom lahko šel. Tistih par kilometrov bi mi ga nažokali, niti za danes ne bi bilo.
Potem sem vzel enega klasičnega, neka X3 jajca ali karkoli že je. Tudi prazen tank, ampak ni problema, čez par minut je bilo dovolj za danes.

Tako da sem res probal štromarja, ja. Kot da je kaj za probati. So mu pa naredili lepo reklamo.

Utk ::

Kono za 27 z duplo dosega, gretje in hlajenje baterije ter ful opremo.

Katera kona za 27 ima duplo dosega?

Utk ::

feryz je izjavil:

Sem zdajle peljal mojo kareto na servis, redni.
Pravim naj mi dajo nekaj nadomestnega. Vpraša, če bi štromarja probal. Seveda, ni problema.
Pridemo do teh jajc, un se vsede noter, beep, beep, baterija pod 10 procentov. Kao prejšnji večer ni bilo placa na polnilnem parkirplacu in so ga vtaknili kamor so ga.
Naj počakam kakšno dobro uro in bom lahko šel. Tistih par kilometrov bi mi ga nažokali, niti za danes ne bi bilo.
Potem sem vzel enega klasičnega, neka X3 jajca ali karkoli že je. Tudi prazen tank, ampak ni problema, čez par minut je bilo dovolj za danes.

Tako da sem res probal štromarja, ja. Kot da je kaj za probati. So mu pa naredili lepo reklamo.

Pa ti res misliš, da ti bmw strašno hoče prodat električnega bmwja? Kolk zmečeš na servise na leto? To je za njih čisti keš. Pri električnemu bi ti lahko samo zamenjali kabinski filter in napumpali gume.

trancer01 ::

Pri bencinskem pa tudi ni treba kaj dosti drugega zamenjati kot olje in filter. Samo zaračunajo ti pa toliko, kot bi pol avta zamenjali.:))

Utk ::

trancer01 je izjavil:

Pri bencinskem pa tudi ni treba kaj dosti drugega zamenjati kot olje in filter. Samo zaračunajo ti pa toliko, kot bi pol avta zamenjali.:))

Če delaš 2k na leto res ne.

feryz ::

Pri novem bo itak Repair exclusive, ali nekaj takega.
Po izteku tega, se ga bo treba pa znebiti.

Aja, sem vprašal po novem, 7 mesecev po plačilu avansa. Niente, 4 problemi z nedobavljivostjo za dodatno opremo. Kar pomeni vsaj dodatne 4 mesece.
En problem že rešijo, 4 malo težko.
Bom moral pa še naprej gurati jajca, s katerimi se zdaj ganjam naokorog.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Tweezzizi ::

Utk je izjavil:

Pa ti res misliš, da ti bmw strašno hoče prodat električnega bmwja? Kolk zmečeš na servise na leto? To je za njih čisti keš. Pri električnemu bi ti lahko samo zamenjali kabinski filter in napumpali gume.


Naivno razmisljanje. Zamenjali bi ti motor ali pa baterijo/set celic. Pa copperlagerje namesto auspuhlagerjev, kaksen variac, veckratno varovalke, kontaktne scetke, kontaktorje, triac, kondenzatorje, elektrolite,... pac tole je enaka izjava, kot, da linux nima malwara in da je bolj varen, ker ga nihce od email attachment clickerjev ne uporablja oz. je uporabnikov premalo, da bi se nategunski trg serviserjev in proizvajalcev delov, ki crknejo po preteku garancije, prilagodil.

S tem, da jih pri klasicnih avtomobilih se lahko kdo obtozi bullshita, pri elektroniki je pa tak set ljudi hudo, hudo majhen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

Utk ::

Na vse to je 8 do 10 let garancije. Pri resnih firmah.

Tweezzizi ::

Utk je izjavil:

Na vse to je 8 do 10 let garancije. Pri resnih firmah.

Le poisci mi variac in auspuhlagerje v tej garanciji. In ker niso navedeni, na njih ni garancije. Potrosni material.

Variac je sicer tole:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

trancer01 ::

Če bo kdaj avtov na baterije več kot polovica vseh, bodo tudi stroški servisov, takse in cena "goriva" narasla, brez skrbi!;(( V avtu, ki je v osnovi računalnik na kolesih, se lahko pokvari ogromno stvari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

Utk ::

Pri električnih je treba izmišljat si dele za menjavo. Pri ICE ti ni tega treba delat.

trancer01 je izjavil:

Če bo kdaj avtov na baterije več kot polovica vseh, bodo tudi stroški servisov, takse in cena "goriva" narasla, brez skrbi!;((


Bojo, ampak delo plus deli bo zmeraj dražje od samega dela. Enako kot bo gorivo plus trošarine zmeraj dražje kot elektrika plus trošarine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Tweezzizi ::

trancer01 je izjavil:

Če bo kdaj avtov na baterije več kot polovica vseh, bodo tudi stroški servisov, takse in cena "goriva" narasla, brez skrbi!;((

Pa ne samo to, tudi gorivo in davki nanj se bojo podrazali (elektrika), ki se je ne bo dalo diferencirati med tisto uporabljeno za kuhanje/gledanje tv/... tako, da se bo placevalo za to elektricno neumnost se dodatne stroske.

trancer01 ::

Kaj bo zmeraj, si jaz ne bi upal tako vehementno prepričano trditi.:D

Kekokekič ::

Mene pri štromarjih bolj zanima kako bo z baterijo. Trenutno ni problema kupit 10let star avto z 150-200 tud 250kkm. Nekak veš, da boš z njim naredil še nekih 100-150kkm (če te lih ne nategnejo).

Pri 10 let starem štromarju z 200kkm pa je verjetno že precej vprašljivo koliko dometa bo še imela baterija, itd. Boš imel najprej strošek, da kupiš avto, potem pa še en strošek, da menjaš baterijo (kar si mislim, da ni poceni..).

Vanquish ::

no, jaz zdaj par mescev vozim Mercedes EQC, ce koga kaj zanima komot vprasajte

trancer01 ::

Glavna težava pri baterijskih avtih bodo še dolgo baterije in hitro polnjenje z visokimi tokovi. To ne bo nikoli poceni.

Tweezzizi ::

trancer01 je izjavil:

Kaj bo zmeraj, si jaz ne bi upal tako vehementno prepričano trditi.:D

Ko imas malo vec zivljenskih izkusenj s pokvarjenimi clovecnjaki in si dal ze menjavo kaksne tehnologije skozi, se lahko zacne prepricano trditi.

Navijaski otroci, ki jim je moda in kaj bi radi bili (spiderman z batmanomobilom, ki vozi sam, na displayu pa jim vrti latest & greatest porn) edino okno v svet, izkusnje pa jim krojijo influencerji, pa pac nimajo izkusenj, zato se jih zlahka nategne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

Vanquish ::

trancer01 je izjavil:

Glavna težava pri baterijskih avtih bodo še dolgo baterije in hitro polnjenje z visokimi tokovi. To ne bo nikoli poceni.



jaz bom drugace malo obrnil.
Elektricni avto je lahko ze sedaj top, lahko pa je tudi najvecja napaka.

Velika vecina ljudi dela 95% do 150km na dan, migranti mogoce 300. To vse lahko elektricni avto prevozi brez polnjenja.

Tisto kaj se gre na daljso pot, kjer zapade velika vecina ljudi prides z mogoce en al pa dvema postankoma po 20m.
Se pravi, ce vzames to v zakup je lahko za nekoga avto, ki mu pokrije vse potrebe, tanka pa z njim zunaj lastne polnilnice par krat letno

Nekdo, ki pa dela frekventno po 400km v kosu in vec pa je elektricni avto nesmiseln.

ps: kar se pa tice tankanja z visokomi tokovi, meni je se vedno 30% ceneje kot pa drugi avto

Tweezzizi ::

Vanquish je izjavil:

Velika vecina ljudi dela 95% do 150km na dan, migranti mogoce 300. To vse lahko elektricni avto prevozi brez polnjenja.

https://insideevs.com/news/406134/bmw-a...

feryz ::

Bmw bo z lahkoto dokazal svoje.
Navsezadnje tudi Tesla požge baterijo v eni uri in naredi 200 km (ali katerikoli drugi EV), pa še vedno velja, da je rang 500 km. In ne dejanskih 200 km. Pač en kup čejev je vmes.

Utk ::

Tweezzizi je izjavil:

Vanquish je izjavil:

Velika vecina ljudi dela 95% do 150km na dan, migranti mogoce 300. To vse lahko elektricni avto prevozi brez polnjenja.

https://insideevs.com/news/406134/bmw-a...

"I was the first owner of an i3 in Ontario, and possibly Canada. I reserved the vehicle from BMW Toronto in January of 2014 and received it in June 2014."

Utk ::

feryz je izjavil:

Bmw bo z lahkoto dokazal svoje.
Navsezadnje tudi Tesla požge baterijo v eni uri in naredi 200 km (ali katerikoli drugi EV), pa še vedno velja, da je rang 500 km. In ne dejanskih 200 km. Pač en kup čejev je vmes.

Tvoj zafira ima tudi porabo "5,4", pri tebi pa v resnici 10. Toži jih.

trancer01 ::

Saj zdaj ni čisto nič drugače. Le polnilnice na poti so še bolj zasedene in pogosto ne delujejo, so zaparkirane, itd. Pri bencinskem je vseeno če popije tudi dvakrat več pod določenimi pogoji, ker še vedno lahko narediš z njim več sto kilometrov in ga napolniš na vsaki pumpi v dveh minutah. Pri električnem pa ni vseeno, če narediš 200 namesto 400 in za naslednjih 200 km stojiš na polnilnici eno uro ali več, če je prosta oz. sploh na voljo. Če ni ali pa je "počasna", pa lahko tudi več ur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

Utk ::

Le polnilnice na poti so še bolj zasedene in pogosto ne delujejo, so zaparkirane, itd.

To ti iz svojih izkušenj?

feryz ::

Utk je izjavil:

feryz je izjavil:

Bmw bo z lahkoto dokazal svoje.
Navsezadnje tudi Tesla požge baterijo v eni uri in naredi 200 km (ali katerikoli drugi EV), pa še vedno velja, da je rang 500 km. In ne dejanskih 200 km. Pač en kup čejev je vmes.

Tvoj zafira ima tudi porabo "5,4", pri tebi pa v resnici 10. Toži jih.
Nope, navajajo porabo za mešan način 7,3 l/100 km, kar je preveč, ker to tudi jaz z lahkoto dosežem in presežem. Če bi hotel.
V resnici gre z lahkoto gre manj, kar je za dve tone težko kravo s 320 konji zelo impresivno.

Koliko jaz porabim, ni stvar debate in niti pod razno ni predmet pritožbe.
Ga pa ne spravim nad 8,9 l/100 km (povprečje kompletno prevoženih 25 kkm).
Bi ga rad, pa ne gre.

Vanquish ::

Tweezzizi je izjavil:

Vanquish je izjavil:

Velika vecina ljudi dela 95% do 150km na dan, migranti mogoce 300. To vse lahko elektricni avto prevozi brez polnjenja.

https://insideevs.com/news/406134/bmw-a...


i3 je priso ven 2013. Ce zelis prevozit 300km imas dovolj avtov, ki to zmorejo.

Ne bos kupoval nekega ki ni namenjen temu...

Utk ::

feryz je izjavil:

Utk je izjavil:

feryz je izjavil:

Bmw bo z lahkoto dokazal svoje.
Navsezadnje tudi Tesla požge baterijo v eni uri in naredi 200 km (ali katerikoli drugi EV), pa še vedno velja, da je rang 500 km. In ne dejanskih 200 km. Pač en kup čejev je vmes.

Tvoj zafira ima tudi porabo "5,4", pri tebi pa v resnici 10. Toži jih.
Nope, navajajo porabo za mešan način 7,3 l/100 km, kar je preveč, ker to tudi jaz z lahkoto dosežem in presežem. Če bi hotel.
V resnici gre z lahkoto gre manj, kar je za dve tone težko kravo s 320 konji zelo impresivno.

Koliko jaz porabim, ni stvar debate in niti pod razno ni predmet pritožbe.
Ga pa ne spravim nad 8,9 l/100 km (povprečje kompletno prevoženih 25 kkm).
Bi ga rad, pa ne gre.

Sej tistega EV, ki naredi "500 km" tudi komot držiš na povprečju 450, recimo. Na neki poti pa če se potrudiš lahko sprazneš baterijo v 200. To je vse normalno.

Tweezzizi ::

Vanquish je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:

Vanquish je izjavil:

Velika vecina ljudi dela 95% do 150km na dan, migranti mogoce 300. To vse lahko elektricni avto prevozi brez polnjenja.

https://insideevs.com/news/406134/bmw-a...


i3 je priso ven 2013. Ce zelis prevozit 300km imas dovolj avtov, ki to zmorejo.

Ne bos kupoval nekega ki ni namenjen temu...


Pri kaksni zunanji temperaturi, z ali brez notranjega ogrevanja, z jokeyem za volanom ali krepkim decom, z avtom olupljenim do skeleta, pri kaksnem frontalnem vetru,...

Utk ::

To je vse nepomembno. Če delaš vsak dan pot 150 km, si kupiš takega, ki zmore 300 (take poti, ki jo delaš). Če boš kupil takega, ki zmore 170, se boš zajebal.
Občasno greš seveda dlje, takrat boš pač polnil po poti.
Danes ko imaš o vsakem EV vsaj 20 range testov na internetu pa res ni problem ocenit kolk nek avto realno zmore. Pa še sam ga lahk sprobaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

feryz je izjavil:

Utk je izjavil:

feryz je izjavil:

Bmw bo z lahkoto dokazal svoje.
Navsezadnje tudi Tesla požge baterijo v eni uri in naredi 200 km (ali katerikoli drugi EV), pa še vedno velja, da je rang 500 km. In ne dejanskih 200 km. Pač en kup čejev je vmes.

Tvoj zafira ima tudi porabo "5,4", pri tebi pa v resnici 10. Toži jih.
Nope, navajajo porabo za mešan način 7,3 l/100 km, kar je preveč, ker to tudi jaz z lahkoto dosežem in presežem. Če bi hotel.
V resnici gre z lahkoto gre manj, kar je za dve tone težko kravo s 320 konji zelo impresivno.

Koliko jaz porabim, ni stvar debate in niti pod razno ni predmet pritožbe.
Ga pa ne spravim nad 8,9 l/100 km (povprečje kompletno prevoženih 25 kkm).
Bi ga rad, pa ne gre.

Sej tistega EV, ki naredi "500 km" tudi komot držiš na povprečju 450, recimo. Na neki poti pa če se potrudiš lahko sprazneš baterijo v 200. To je vse normalno.


450 pomeni vožnja za šleperji. 200 pa pomeni polni gas graz-dunaj. To je kolegu uspelo spraznit teslo na tej relaciji

Utk ::

450 pomeni normalno vožnjo izven AC, po mestu, izven mesta, lahko tudi malo po AC, kot se normalno vozi vsak dan milijon Slovencev.
Kaj pomeni 200 km si pa sam napisal...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

To je vse nepomembno. Če delaš vsak dan pot 150 km, si kupiš takega, ki zmore 300 (take poti, ki jo delaš). Če boš kupil takega, ki zmore 170, se boš zajebal.
Občasno greš seveda dlje, takrat boš pač polnil po poti.
Danes ko imaš o vsakem EV vsaj 20 range testov na internetu pa res ni problem ocenit kolk nek avto realno zmore. Pa še sam ga lahk sprobaš.


Bolj natancno je, da kupis takega, ki zmore najmanj 300km v vseh razmerah, kar je drago. Potem pa se upostevaj, da noces prihajat domov z nekaj 10km dosega, ko se vozis take razdalje, ker na cesti ne gre vedno vse gladko in lahko racunas 400km v vseh pogojih.

Potem bos pa se kar dolgo polnil. Pri 7kW bo slo ca. 10h, tako da te caka hausarest ko prides iz sluzbe.

Mi smo zopet nekaj menjavali in nam EVji zopet pridejo slabo v postev.

Utk ::

Ja, zmeraj lahko pretiravaš in kupiš tisto kar ne rabiš še za 10 jurjev več. Če ljudje kupujejo 2 tonske suve na nafto, ker občasno parkirajo na pločniku, zakaj ne bi še tu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Ker dobis manj avta, konforta itn. Se mi zdi, da smo bolj mahnjeni na konfort, kot pa na vrsto pogona. SUV se ne kupi samo zato, da parkiras na plocnik ampak imas se status, prostornost, poseben obcutek, praviloma kakovostne materiale itn. V bistvu ne poznam koga, ki bi svoj SUV imel zeljo parkirati na plocnik. Ker pa emas EV SUVje, pa skoraj ni fer primerjati klasicen SUV z EV limuzino.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

status

V kaki vukojebini pa ti živiš, da je suv nek status?

prostornost, poseben obcutek, praviloma kakovostne materiale

Praviloma je vse to v suvu za isti denar kot recimo karavanu, ali pa mpv, kolk jih še je, slabše.

Vanquish ::

Tweezzizi je izjavil:


Pri kaksni zunanji temperaturi, z ali brez notranjega ogrevanja, z jokeyem za volanom ali krepkim decom, z avtom olupljenim do skeleta, pri kaksnem frontalnem vetru,...



imas lahko vse to - razlika ti je edino al se bos vozil 150, 130, 110 al 90 po avtocesti.

Moj ma 2,5 tone in ni velike razlike ce sem noter sam al pa se moja pa froc. Ce pa je kdaj res kriza, hudi minus al pa bilo kaj pa te tak avto poslje na hitro polnilnico za 10-15m
««
12 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058133187 (93252) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25634442 (30973) bluefish

Več podobnih tem