Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
Gregor P ::
Zanimivo, kako nižajo cene kot da bi tekmovali še s kom drugim kot samo z MNZ/ICE vozili
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WizzardOfOZ ::
Nižajo jih, ker so ugotovili, da je avto en klump. Odličen software, ampak hardware pa na nivoju dacie.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
Najbolj prodajan avto letos v Evropi. Marca celo v Sloveniji. Avto za 50 jurjev in gor. To lahko Nemci samo sanjajo. Ampak vaški posebneži vseeno vejo, da je to en klump...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
a_borlak ::
Klump gor ali dol, je avto, ki normalno pelje, je dobavljiv v normalnem času in očitno to šteje pri kupcih. Nekje sem prebral, da ljudje na električne BMWje, Audije, itd čakajo tudi po 15 mesecev in več, s tem, da ne vedo, kakšno ceno bodo na koncu plačali. Tako da verjetno ni prav veliko za razmišljat, kaj boš naredil, če denar imaš in bi rad imel nov avto.
pegasus ::
Da ... sodelavec je hotel Ioniqa, so mu rekli 9-12 mesecev... je šel čez cesto k tesli in se odpeljal z novim M3.
WizzardOfOZ ::
Klump gor ali dol, je avto, ki normalno pelje, je dobavljiv v normalnem času in očitno to šteje pri kupcih. Nekje sem prebral, da ljudje na električne BMWje, Audije, itd čakajo tudi po 15 mesecev in več, s tem, da ne vedo, kakšno ceno bodo na koncu plačali. Tako da verjetno ni prav veliko za razmišljat, kaj boš naredil, če denar imaš in bi rad imel nov avto.
Seveda. Nemec ve kako lupit ljudi. Vi jim pa še vedno nasedate. Če delaš malo manj in počasneje, bo pa cena narastla in ljudje so jo očitno še vedno pripravljeni plačat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Gregor P ::
Kje je logika, da spuščaš ceno, kljub temu, da naj ti jo ne bi bilo treba, ker potrošniki vse takoj pokupijo? Kaj, a lovijo številko 20 mio prodanih vozil (iz drugih finančnih razlogov)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Jaz sem napisal že nekaj let nazaj, ko bo narastla količina, bo šla cena dol, dobiček bo pa ostal in se še višal. Na drugi strani smo imeli forumske ekonomske genije, ki so trdili, da bo bmw z dizli zlahka konkurenčen. Zdaj pa še vw z golfom komaj konkurira tesli. Kar tudi vidi po številu prodanih.
Če vlagaš v nove tovarne, in tesla še zmeraj gradi nove, potem MORAŠ prodat količino, in čeprav nižaš ceno, se dobiček veča. Ni pa cilj tesle samo dobiček, cilj je čim večja proizvodnja, z dobičkom, ki omogoča večanje še naprej.
Če vlagaš v nove tovarne, in tesla še zmeraj gradi nove, potem MORAŠ prodat količino, in čeprav nižaš ceno, se dobiček veča. Ni pa cilj tesle samo dobiček, cilj je čim večja proizvodnja, z dobičkom, ki omogoča večanje še naprej.
Gregor P ::
Poglej malo kaj vse obetajo kitajci in po kakšnih cenah. Tu je logika ...
... saj na to sem cilja s tem komentarjem:
Zanimivo, kako nižajo cene kot da bi tekmovali še s kom drugim kot samo z MNZ/ICE vozili
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
endelin ::
Tesla ubija konkurenco. Evropska konkurenca težko dobavljiva zato umetno držijo cene. Tesla prodaja v Evropi velike količine vozil za 50k eur.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
Utk ::
Sej. Kitajci so še kolk tolk konkurenčni, korejci bi lahko bli, ampak niso še all-in niti ne pridejo tako nizko s ceno, nemci niso več niti blizu. Tretja liga.
hojnikb ::
dobrih 38 jurjov po subvencijo, to pa že ni tako slabo. Sploh k ni tako slabo opremljen. TČ ima osnovni model?
#brezpodpisa
endelin ::
Pokažite avto za 44 tisoč eur ki je konkurenčen Tesli 3 LR po subvenciji? Domet je odličen in to veliko šteje pri električarju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
Utk ::
Vsaka tesla ima vse kar ima. Doplačaš samo barvo, belo notranjost, kljuko, naprednega avtopilota.
Kodrnusa ::
Kolega je 1 leto gledal elektricne avte, da bi zeni kupil za RD. (Doma ima soncno ekektrarno)
Karkoli je gledal je bilo okoli 80, 90k, pa cakat za 1 leto. Zadnjic poklika teslo y LR z dodatkom kljuke na netu, ga cez 1 dan klicejo da naj ga pride iskat. Cena 53k se mi zdi. Sedaj ga mora imeti v firmi 1 mesec ker žena ima šele takrat rd in bo presenečenje.
Simpl zakaj folk kupuje Tesle, vse ostalo kar je gledal (BMW, audi...) je bilo skoraj 1x drazje in čakati bi moral 1 leto, plus slabsi doseg in performanse. Tesla raztura kar se električnih tice
Karkoli je gledal je bilo okoli 80, 90k, pa cakat za 1 leto. Zadnjic poklika teslo y LR z dodatkom kljuke na netu, ga cez 1 dan klicejo da naj ga pride iskat. Cena 53k se mi zdi. Sedaj ga mora imeti v firmi 1 mesec ker žena ima šele takrat rd in bo presenečenje.
Simpl zakaj folk kupuje Tesle, vse ostalo kar je gledal (BMW, audi...) je bilo skoraj 1x drazje in čakati bi moral 1 leto, plus slabsi doseg in performanse. Tesla raztura kar se električnih tice
Utk ::
kixs ::
Vsaj cene rabljenih trojk padajo tudi pri nas. V DE imas cel kup izbire pri 30K€ - to je pa ze lepsa stevilka.
Kodrnusa ::
Vsaj cene rabljenih trojk padajo tudi pri nas. V DE imas cel kup izbire pri 30K€ - to je pa ze lepsa stevilka.
Ja sam spet ta avto ne more biti 1. Avto če imaš 2 otroka. Nima nič placa. Cene rabljenih morajo past na kake 20k pa bo. Samo to bo trajalo se par let da se naredi masa elektricnih avtov...
Gregor P ::
Saj vmes je pa pol še visoka inflacija oz. povišanje vseh stroškov in se pol nekje izravna.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Ja sam spet ta avto ne more biti 1. Avto če imaš 2 otroka. Nima nič placa.
Kaj ti spet fantaziraš, kako nima nič placa?
Utk ::
Se pravi, ga spraviš not. Glih tolk velik prtljažnik ima kot vsi drugi toliko veliki avti. Če ne pa vzameš Y.
deco16 ::
Ko je bla razlika prej med M3 in MY samo par jurjev je bil pa spet problem. Cena je sedaj saj približno ok, prej je bil MY no brainer saj je bil samo 3k razlike. Je pa res da kašnim pašejo pač manjša vozila.
Utk ::
Ti ne razumeš sarkazma najbolje, a?
M3 ni manjši, samo nižji. Če ne bi imel res dobrega razloga za Y, bi vzel trojko. V kabini imata oba dovolj prostora, 3 manj porabi, s tem je večji doseg, edino prtljažnik je pač nekaj manjši.
Ko je bla razlika prej med M3 in MY samo par jurjev je bil pa spet problem. Cena je sedaj saj približno ok, prej je bil MY no brainer saj je bil samo 3k razlike. Je pa res da kašnim pašejo pač manjša vozila.
M3 ni manjši, samo nižji. Če ne bi imel res dobrega razloga za Y, bi vzel trojko. V kabini imata oba dovolj prostora, 3 manj porabi, s tem je večji doseg, edino prtljažnik je pač nekaj manjši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
trancer01 ::
So že naredili EV z dometom 1000 km, ki ne stane več ko 20k EUR brez subvencij in ki se napolni v dveh minutah, pri čemer polnjenje ne stane več kot bencin, polnilnih mest pa je toliko kot bencinskih črpalk?
hojnikb ::
So že naredili EV z dometom 1000 km, ki ne stane več ko 20k EUR brez subvencij in ki se napolni v dveh minutah, pri čemer polnjenje ne stane več kot bencin, polnilnih mest pa je toliko kot bencinskih črpalk?
Ne. Svet noče, da ti nehas furas TDIja, zato tega se ni.
#brezpodpisa
endelin ::
trancer01 ::
Moj Clio je pred štirimi leti stal 13.500 EUR. Z njim naredim vsaj 800 km in se napolni v dveh minutah. Tankam ga na vseh pumpah in ne rabim 200 kartic različnih ponudnikov polnjenja.
a_borlak ::
Moj Clio je pred štirimi leti stal 13.500 EUR. Z njim naredim vsaj 800 km in se napolni v dveh minutah. Tankam ga na vseh pumpah in ne rabim 200 kartic različnih ponudnikov polnjenja.
Ne se zdaj ven vlečt, najprej hočeš 1000km, potme praviš, da ti 800km čisto zadošča, dnevno se pa voziš morda 100km, daj odloči se že, kaj bi rad. Ah, vem kaj, takrat si e-Up!a zamudil, pa ti je sedaj žal, ker si v tem času zapravil za gorivo 3.000EUR, za elektriko bi pa 500EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: a_borlak ()
feryz ::
Ponudba in povpraševanje se temu reče. Tistemu kar narekuje ceno.
Če je res kdo tako glup, da misli da Tesla znižuje cene zato, ker je Musk človekoljub, si zasluži medaljo za glupost.
Đabe jim je delati še 10 tovarn, če niti tega ne morejo prodati. Vse kar Tesla ima, so pospeški. In to enostavno ni dovolj.
Kdor hudo hrepeni po tem avtu, naj si ga gre izposodit za testo vožnjo. Takoj ga bo minilo veselje do Tesle. In takih ljudi je čedalje več.
Trojka rabi zelo velik update ali pa celo štirko. Drugače kmalu ne bodo vedeli, kam z njimi.
Če je res kdo tako glup, da misli da Tesla znižuje cene zato, ker je Musk človekoljub, si zasluži medaljo za glupost.
Đabe jim je delati še 10 tovarn, če niti tega ne morejo prodati. Vse kar Tesla ima, so pospeški. In to enostavno ni dovolj.
Kdor hudo hrepeni po tem avtu, naj si ga gre izposodit za testo vožnjo. Takoj ga bo minilo veselje do Tesle. In takih ljudi je čedalje več.
Trojka rabi zelo velik update ali pa celo štirko. Drugače kmalu ne bodo vedeli, kam z njimi.
kow ::
Avti so crna luknja za denar. Kar trojka rabi je nizja cena. Pa jo bodo kupili vsi, razen feryz in "polpismeni cefurji", ki zaradi avta jedo beli kruh.
feryz ::
Zakaj si pa mene dal ven iz "polpismenih čefurjev"? Nimam pojma čemu taka čast.
Mogoče zato, ker že leta ne jem belega kruha. Zafira gor ali dol.
Mogoče zato, ker že leta ne jem belega kruha. Zafira gor ali dol.
endelin ::
Ponudba in povpraševanje se temu reče. Tistemu kar narekuje ceno.
Če je res kdo tako glup, da misli da Tesla znižuje cene zato, ker je Musk človekoljub, si zasluži medaljo za glupost.
Đabe jim je delati še 10 tovarn, če niti tega ne morejo prodati. Vse kar Tesla ima, so pospeški. In to enostavno ni dovolj.
Kdor hudo hrepeni po tem avtu, naj si ga gre izposodit za testo vožnjo. Takoj ga bo minilo veselje do Tesle. In takih ljudi je čedalje več.
Trojka rabi zelo velik update ali pa celo štirko. Drugače kmalu ne bodo vedeli, kam z njimi.
Večina ljudi je navdušenih na testni vožnji. avto je joy za vožnjo. Tudi zaradi pospeškov.
po primerjalnih testih še vedno na vrhu.
Cena je za masovno prodajo v Slo problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
Buggy ::
Meh, tale elekrifikacija rabi se kar nekaj casa, da se bo res prijela gre pa res v pravo smer. Do takrat bo pa zame 300KM smrduh s porabo 8l/100 dizla in 285KM bencinar/plinar z 14l/100km LPG, ko jim crevca vlecem ven po ovinkih cist ok zabava za 30Kkm na leto.
Eni v voznji tudi uzivamo in smo za to pripravljeni placat, ne pa preplacat. Avte se menja na 5-7 let oz max 300Kkm..vsaj za moj okus.
Eni v voznji tudi uzivamo in smo za to pripravljeni placat, ne pa preplacat. Avte se menja na 5-7 let oz max 300Kkm..vsaj za moj okus.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
trancer01 ::
Moj Clio je pred štirimi leti stal 13.500 EUR. Z njim naredim vsaj 800 km in se napolni v dveh minutah. Tankam ga na vseh pumpah in ne rabim 200 kartic različnih ponudnikov polnjenja.
Ne se zdaj ven vlečt, najprej hočeš 1000km, potme praviš, da ti 800km čisto zadošča, dnevno se pa voziš morda 100km, daj odloči se že, kaj bi rad. Ah, vem kaj, takrat si e-Up!a zamudil, pa ti je sedaj žal, ker si v tem času zapravil za gorivo 3.000EUR, za elektriko bi pa 500EUR.
Ti bi lahko linijo za vedeževanje vodil. Z avtom naredim okoli dva tisoč km na leto. Če pa grem nekam, mi je bolj važno, da se ne rabim ubadati s tem, kje bom polnil. Manjši avto od Clia me pa tudi ne zanima, zato o e-UP nisem nikoli sanjal! Nekateri se pač ne slinimo ob teh električnih jajcih. Čeprav sem jih vozil že dovolj, me ne prepričajo. Saj sama vožnja je že v redu, če zanemariš vse ostale težave.
Buggy ::
Jaz s temi jajcki od AvantGo (BMW i3, Smart, ZOE) v LJ na malco hodim in je cist kul zadeva za po mestu, kot rentana zadeva. V LJ, kjer celo imajo javni prevoz, pa se taksne servise poleg taxija, bi itaq bilo potrebno vsako lastnistvo avtomobila hudo obdavcit (poleg parkirnin), drugega v gospodinjstvu pa celo prepovedat
WizzardOfOZ ::
Sesalce (EV) in smrduhe (ICE) je treba prepovedat po mestih. Po mestu nima avto kaj delat. Tam mora bit javni prevoz poštiman.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
a_borlak ::
Ti bi lahko linijo za vedeževanje vodil. Z avtom naredim okoli dva tisoč km na leto. Če pa grem nekam, mi je bolj važno, da se ne rabim ubadati s tem, kje bom polnil. Manjši avto od Clia me pa tudi ne zanima, zato o e-UP nisem nikoli sanjal! Nekateri se pač ne slinimo ob teh električnih jajcih. Čeprav sem jih vozil že dovolj, me ne prepričajo. Saj sama vožnja je že v redu, če zanemariš vse ostale težave.
Saj tudi brati se boš počasi naučil, sem napisal morda 100km dnevno :). Sicer pa, ti si tisti, ki si proti EVjem in se oglašaš tam, kjer nekdo sprašuje kateri EV, ne katerikoli avto. Hm, spet ta slovenština ...
Sicer pa, če nimaš konstruktivnega mnenja, kaj pravzaprav tu iščeš?
hojnikb ::
išče avto, k ga bo rabu tankat samo 1x na leto....
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
trancer01 ::
Ti bi lahko linijo za vedeževanje vodil. Z avtom naredim okoli dva tisoč km na leto. Če pa grem nekam, mi je bolj važno, da se ne rabim ubadati s tem, kje bom polnil. Manjši avto od Clia me pa tudi ne zanima, zato o e-UP nisem nikoli sanjal! Nekateri se pač ne slinimo ob teh električnih jajcih. Čeprav sem jih vozil že dovolj, me ne prepričajo. Saj sama vožnja je že v redu, če zanemariš vse ostale težave.
Saj tudi brati se boš počasi naučil, sem napisal morda 100km dnevno :). Sicer pa, ti si tisti, ki si proti EVjem in se oglašaš tam, kjer nekdo sprašuje kateri EV, ne katerikoli avto. Hm, spet ta slovenština ...
Sicer pa, če nimaš konstruktivnega mnenja, kaj pravzaprav tu iščeš?
Ti pa seštevati. Če v enem letu naredim 2000 km, najbrž ne delam 100 km na dan, ne? No, razen če ima leto 20 dni. Morda naredim dvakrat po tisoč km in na obeh poteh enkrat tankam.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 133405 (93470) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 34458 (30989) | bluefish |