Forum » Na cesti » Formula 1 2022
Formula 1 2022
springfield ::
RB ima svoj engine department - Red Bull Powertrains. So ze zgoraj napisali, da so prevzeli tehnologijo Honde in pripeljali en kup strokovnjakov,
BT52 ::
Gre se za princip. In principi se gradijo od vodij pa vse do čistilke. Dokler se PR stuf in strategija zajebava nebo reda, recimo... Tako je pri vseh področjih v naših življenjih. Dober zgled in fokus pomeni neki.
Ferrari se zanaša na nacionalizem in neko "strast". V F1 tole ne prinaša točk.
Ekipa se mora sprostit in zavarovat v črno skrinjo od medijev. Malce preberite kaj je je naredo Todt, ki je v bistvu naredil notranji del ekipe neprebojen od zunanjih vlivov. Tudi na račun burnih začetkov je destiliral ekipo v namazan stroj. Niso bili samo tujci ampak kompetence. Enako Horner. Podobno bi lahko rekli za Murraya v 80ih. Ali pa Rona. Samo onadva sta bila malce preveč egoistična.
Vsekakor Horner je najdo razmerje med profesionalnim fokusom in ravno mero strogosti. Toto tudi takoj prizna "yeah we f*** up". Binotto pa neki na pol hoče zadovoljit vse in na koncu nobenega.
Ferrari se zanaša na nacionalizem in neko "strast". V F1 tole ne prinaša točk.
Ekipa se mora sprostit in zavarovat v črno skrinjo od medijev. Malce preberite kaj je je naredo Todt, ki je v bistvu naredil notranji del ekipe neprebojen od zunanjih vlivov. Tudi na račun burnih začetkov je destiliral ekipo v namazan stroj. Niso bili samo tujci ampak kompetence. Enako Horner. Podobno bi lahko rekli za Murraya v 80ih. Ali pa Rona. Samo onadva sta bila malce preveč egoistična.
Vsekakor Horner je najdo razmerje med profesionalnim fokusom in ravno mero strogosti. Toto tudi takoj prizna "yeah we f*** up". Binotto pa neki na pol hoče zadovoljit vse in na koncu nobenega.
BT52 ::
springfield je izjavil:
RB ima svoj engine department - Red Bull Powertrains. So ze zgoraj napisali, da so prevzeli tehnologijo Honde in pripeljali en kup strokovnjakov,
V Miltonu samo sestavljajo in testirajo motorje. Honda powertrains jih še vedno dela, ker je tole njihov IP in niso toliko nori, da ga bodo delili na okrog. Torej ICE, MGUH, izpuh je njihov. Elektronika pa MGU pa so bili zgrajeni v RB hiši oz vsaj v sodelovanju. Baterija je tudi iz Japonske.
Kar pa dela RB za 2026 pa je itak po vprašanjem. Na veliko najemajo Mercove inženirje iz Brixwortha, ter druge strokovnjake iz Coswortha. Če pa bo se pridružil kaki proizvajalec ali pa bodo resno šli povsem sami v tole pa nisem ziher. Odkrito povedano čas ni na njihovi strani. Mogoče so udarili po mizi in rekli tak hočemo "ali si noter ali ven". Edino pravilno.
ZveeZ ::
Mislite, da bodo sedaj, ko ima Verstappen WDC ze prakticno osvojen, pri RBR favorizirali Pereza?
Po mojem bi bilo smiselno, ker se bori za #2. Verstappnu je dovolj to, da 3 dirke konca pred Leclercom, Perezu se pa gre za vsako tocko.
Edit: toliko so mu pa ja dolzni za lansko zadnjo dirko;)
Po mojem bi bilo smiselno, ker se bori za #2. Verstappnu je dovolj to, da 3 dirke konca pred Leclercom, Perezu se pa gre za vsako tocko.
Edit: toliko so mu pa ja dolzni za lansko zadnjo dirko;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
b3D_950 ::
RBR favorizirali Pereza?
V primeru DNF za Verstappna, pa še to odvisno kakšn dan bo imel Perez (poravnava zvezd in podobnih lučk na nebu).
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
no comment ::
Mislite, da bodo sedaj, ko ima Verstappen WDC ze prakticno osvojen, pri RBR favorizirali Pereza?
Po mojem bi bilo smiselno, ker se bori za #2. Verstappnu je dovolj to, da 3 dirke konca pred Leclercom, Perezu se pa gre za vsako tocko.
Edit: toliko so mu pa ja dolzni za lansko zadnjo dirko;)
V race taktiki, mogoče ja*. Pri smeri razvoja dirkalnika pa ne. V smislu, da bi iskali takšne poti razvoja dirkalnika, ki bi ustrezal Perezu.
Videli smo že nekajkrat, da je Maxov moštveni kolega lahko enako hiter kot Max, ampak takrat dirkalnik ni najhitrejši. Bolj kot je Max bil hitrejši od moštvenega kolega, bolj je bil tudi konkurenčen tudi drugim dirkalnikom. Letos je bilo to še najbolj očitno.
* sicer dvomim, še vedno je za RB verjetno bolje zmagati vse preostale dirke s Verstappnom, kot pa tvegati in poskušati zmagovati s Perezom (on ne dela dovolj velike (oz. sploh ne) razlike proti Leclercu/Sainzu/Russlu/Hamiltonu, da bi bilo vredno razmišljati v tej smeri)
PrimozR ::
Redbull in porsche deal je off ?
Porsche je zahteval 50% delež v RBR F1 teamu, kar je za moje pojme kot zgolje engine developer kar malce divja cifra. Sam bi si sicer osebno zelo želel RB in Porsche sodelovanja, ampak najbrž je v odboru Porscheja nekdo ruknil kakšen šnopček preveč.
Pravilno je tudi, da se RB ne pusti takole zajebavat, že res, da nimajo svojega engine engineering departmenta in se morajo zanašat na ostale proizvajalce, ampak očitno se nam obeta v prihodnosti široka ponudba motorjev. Upam pa samo, da Porsche še vedno ostaja v igri za F1. Ampak realno, če želi Porsche pobirat 50% deleže, si bodo najbrž morali omisliti kakšen bolj underdog team. Williams, Haas...
Sem že omenjal, pomojem je Porsche želel dobiti konstruktorja/izdelovalca avtomobilov za Le Mans. Kar ni sfaljena logika.
springfield ::
springfield je izjavil:
RB ima svoj engine department - Red Bull Powertrains. So ze zgoraj napisali, da so prevzeli tehnologijo Honde in pripeljali en kup strokovnjakov,
V Miltonu samo sestavljajo in testirajo motorje. Honda powertrains jih še vedno dela, ker je tole njihov IP in niso toliko nori, da ga bodo delili na okrog. Torej ICE, MGUH, izpuh je njihov. Elektronika pa MGU pa so bili zgrajeni v RB hiši oz vsaj v sodelovanju. Baterija je tudi iz Japonske.
Kar pa dela RB za 2026 pa je itak po vprašanjem. Na veliko najemajo Mercove inženirje iz Brixwortha, ter druge strokovnjake iz Coswortha. Če pa bo se pridružil kaki proizvajalec ali pa bodo resno šli povsem sami v tole pa nisem ziher. Odkrito povedano čas ni na njihovi strani. Mogoče so udarili po mizi in rekli tak hočemo "ali si noter ali ven". Edino pravilno.
Saj sem mislil na 2026, da razvijajo svoj motor (z znanjem Honde). Saj smo se pogovarjali o Porscheju, kateri bi vstopil ravno 2026. Trenutnega motorja nimajo vec kaj razvijat.
BT52 ::
Ma ja notranje sodelovanje z ožjimi Hondimi inženirji, ki bi bili pod RB okriljem bi bila kar dobra rešitev. Naravno nadaljevanje celo. Ker je MGUH prepovedan imaš kar veliko paleto inženirjev in know&how-a tudi izven Honde. Tako, da RB nebo imel problema najt perforemance. Kajti v bitvu gre za kopijo že prežvečenega LMP1 PRAVILNIKA. Tako, da najdeš tudi te ljudi v industriji.
springfield ::
Take ljudi ima pa ravno Porsche Sicer mi je zanimivo, da je hotel Porsche tako sodelovanje. Sem pricakoval, da bodo zeleli sami razvit motor.
BT52 ::
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
WUT kaj Italijani zadnje čase kadijo? Prodane duše OMG. Drugo leto pa MotoGP z sprint dirko vsaki vikend. OMG vse gre v kurac.
WUT kaj Italijani zadnje čase kadijo? Prodane duše OMG. Drugo leto pa MotoGP z sprint dirko vsaki vikend. OMG vse gre v kurac.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
springfield ::
Treba sport priblizat mlajsim generacijam, kjer mora bit konstantno akcija
Pravila za kazni so si pa tak zakomplicirali, da rabijo vec ur po kvalifikacijah, da pridejo do starne liste
Pravila za kazni so si pa tak zakomplicirali, da rabijo vec ur po kvalifikacijah, da pridejo do starne liste
PrimozR ::
Zakaj že? Pobereš rezultate s kvalifikacij, mestom prišteješ kazni, sortiraš od najmanjšega donajvečjega, hey presto, starting grid.
BT52 ::
Mene tudi ne moti. Jebi ga. Pač ne more biti tole enostavno, ko imaš mnogo komponent, ki crkujejo in se zamenjujejo na različnih delih vikenda.
To je ta amerizanizacija... Po eni strani se folk zmrduje nad mojih člankom, ko Domenicalli klesti bedarije in poneumlja F1 dediščino, ter DNA. Po drugi strani pa ne more folk počakat, da se kazni mirno prištejo in razvrstijo, ko je v pravilnikih vse določeno.
https://streamable.com/bubl2f
EZ
To je ta amerizanizacija... Po eni strani se folk zmrduje nad mojih člankom, ko Domenicalli klesti bedarije in poneumlja F1 dediščino, ter DNA. Po drugi strani pa ne more folk počakat, da se kazni mirno prištejo in razvrstijo, ko je v pravilnikih vse določeno.
https://streamable.com/bubl2f
EZ
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
springfield ::
Zakaj že? Pobereš rezultate s kvalifikacij, mestom prišteješ kazni, sortiraš od najmanjšega donajvečjega, hey presto, starting grid.
Problem edino je, da ni tak preprosto
Je pa zanimivo, da je VER takoj po kvalifikacijah vedel, da starta 7., FIA pa rabi vec ur, da to sprocesira. Mediji pa ne poznajo pravil, oz grejo po tvojem sistemu, ki ni praviln.
BT52 ::
Točno to. Internet rabbit hole. Kot je reddit, facebook, ko folk išče confirmation bias. Potem pa imaš še twitter pa ljudje, kot je Domenicall narobe razumejo, ter interpertirajo... Mediji pa tole izkoriščajo za klike. "Ignorance is bliss" all kak že gre pregovor.
PrimozR ::
springfield je izjavil:
Zakaj že? Pobereš rezultate s kvalifikacij, mestom prišteješ kazni, sortiraš od najmanjšega donajvečjega, hey presto, starting grid.
Problem edino je, da ni tak preprosto
Je pa zanimivo, da je VER takoj po kvalifikacijah vedel, da starta 7., FIA pa rabi vec ur, da to sprocesira. Mediji pa ne poznajo pravil, oz grejo po tvojem sistemu, ki ni praviln.
Kaj pa je nepravilnega?
https://streamable.com/bubl2f
EZ
Meh, kako lahko fašeš +5 mest, potem pa drugi, ki bi bili pred teboj v tem primeru, fašejo še več mest, ti pa vseeno fašeš fiksnih 5 mest? No logic in that one.
Greš od vrha grida, najhitrejšemu najprej namečeš kazen in lepo skačeš nižje, to je to. Al pa nej začnejo prištevati sekunde/procente času kvalifikacij, bo bolj jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
no comment ::
Tilen88 ::
dev se tudi dobro drži
Max pa še naprej dominira
Dsn pa mercovi motorji crkujejo..
Max pa še naprej dominira
Dsn pa mercovi motorji crkujejo..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
pirlo ::
WTF safety car... kaj ga je pil 3 kroge? :D
To novo vodstvo še je večja katastrofa ko lani
To novo vodstvo še je večja katastrofa ko lani
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pirlo ()
krucymucy ::
De Vries driver of the day.
Dober je. Pa pokazal je kam spada Latifi.
Dober je. Pa pokazal je kam spada Latifi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
Mikrohard ::
Zato, ker v gužvi nikamor ni prišel... prvi pit stop ga je dejansko spravil na 5. mesto. Če ne bi imeli nepričakovanih težav s trdimi gumami, kar je zahtevalo drug postanek, bi to 5. mesto tudi obdržal.
BT52 ::
Če gre verjet inserjderju iz F1T foruma znotraj Ferrarija. Direktiva je resnično ranila celotni Ferrarijev aero koncept. In ekipa pričakuje, da 2023 je za odpis. Zato imamo tudi verjetno izjave Elkana, da čaka na rezultate do 2026.
RIP.
RIP.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
springfield ::
Če gre verjet inserjderju iz F1T foruma znotraj Ferrarija. Direktiva je resnično ranila celotni Ferrarijev aero koncept. In ekipa pričakuje, da 2023 je za odpis. Zato imamo tudi verjetno izjave Elkana, da čaka na rezultate do 2026.
RIP.
Ce je to res, vsaka cast Ferrariju, da so dovolili ta TD.
no comment ::
S pomočjo jamranja Sainza je tudi Ferrari zakuhal TD.
Ne vem pa o čem blefira RB. Prej so rekli, da njim TD ne bo škodil. V praksi je to sedaj tudi videti.
Ne vem pa o čem blefira RB. Prej so rekli, da njim TD ne bo škodil. V praksi je to sedaj tudi videti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: no comment ()
BT52 ::
Merc je jokal dokler ni dobil svojega. Se grem stavit, da so celo nastavili setup, da je še bolje vse skakalo....
springfield ::
Kaj pa boš naredo, če se FIA zgovarja na varnost... RB pa blefira...
RB ni imel nobenih tezav, torej se s temi pravili da naredi varn avto. Ce ga ne znas, vozi vise. Zakaj je treba vse kaznovat, ker eni ekipi pravila niso po godu?
Ja, Mercedes je vec kot ocitno nastaviljal avte, da poskakujejo in dirakcema narocil naj jamrata. Hecno je, da je Ferrari imel poskakovanje pod nadzorom, po TD pa znova poskakuje. Ful bol varno
Sam sicer dvomim, da je Ferrariju poruslo celoten aero koncept, ker na en krog so se vedno zelo hitri.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
BT52 ::
Ne koncept je zgrešen. Ker ne morejo več vozit takega setupa v trakciji, ki ga RB še vedno lahko. Na 1 krog lahko voziš okoli tolerance senzorja in kompenziraš z trdim vzmetenjem, kar ni dobro za gume na dolgi rok. Vse kaže, da je Ferrari imel rad GF na večji površini in tudi z upogibajem deske je lahko vozil mehkejši setup in delal čas na 1 krog v trakciji in v apeksih.
Bistvo je to, da ima RB že 1 leto izkušenj z tem konceptom dna in Ferrari bo mogel vse še enkrat preštudirat in predelat medtem pa RB samo dela dalje in pili detajle. Še skozi prešnja leta so obvladali višje dno in ti. "rake" najbolje od vseh v karavani.
Bistvo je to, da ima RB že 1 leto izkušenj z tem konceptom dna in Ferrari bo mogel vse še enkrat preštudirat in predelat medtem pa RB samo dela dalje in pili detajle. Še skozi prešnja leta so obvladali višje dno in ti. "rake" najbolje od vseh v karavani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
springfield ::
Avto, ki je bil najhitrejsi v prvi polovici sezone, ti pravis, da ima zgresen koncept
Jaz bol mislim, da se niso nasli idealnega setupa, mogoce morejo tut malo popravit dno. Koncept je se vedno ok. RB je tudi imel zgresen koncept, ko v Avstraliji in Avstriji niso bili konkurencni?
Jaz bol mislim, da se niso nasli idealnega setupa, mogoce morejo tut malo popravit dno. Koncept je se vedno ok. RB je tudi imel zgresen koncept, ko v Avstraliji in Avstriji niso bili konkurencni?
Scorpy84 ::
springfield je izjavil:
Avto, ki je bil najhitrejsi v prvi polovici sezone, ti pravis, da ima zgresen koncept
Jaz bol mislim, da se niso nasli idealnega setupa, mogoce morejo tut malo popravit dno. Koncept je se vedno ok. RB je tudi imel zgresen koncept, ko v Avstraliji in Avstriji niso bili konkurencni?
Ti najbrz ne sledis vsemu v formuli, kot tudi tukaj ne, kjer so vse lepo razlozili.
BT52 ::
Težko je rečt, če se da rešit zadevo. Vseeno point je ta, da trenutno ne deluje. In vsi resursi se bodo porabili, da se zadevo razreši in ne nadgraduje dirkalnik. Medtem pa bo RB lepo gradil palačo. Kot je počel Merc na začetkih hibridne dobe. Podobno delal 2000ih tudi Ferrari iz leta v leto delal vedno R&D skoke pred konkurenco. Nič drastičnega samo nemoteno delo dokler FIA ni dopizdilo in razbila pravilnik v 2005 tik pred zimo v 2004 z predelavo višine in volumna difuzorja, ter pravilnika brez menjave gum.
springfield ::
Pocasi se odloci. Najprej pravis, da so ze obupali nad naslednjim letom, sedaj pa da vlagajo vse rosurse v trenutn dizajn. Ta tvoj prezir do Ferrarija, da pograbis vsako najmanjso trohico, da jih lahko prikazes v slabi luci, ti je cisto zameglil razum. (Ja, ja, razlagaj kak si nevtralen.)
Naj te opomnim, da je vecina ljudi odpisala RB po Avstraliji, ceprav se je videlo iz letala, da niso zadeli nastavitev.
Formula 1 ni preprosta. Clovek, ki je vec let delal pri Mercedesu iz slik ni mogel tocno opisat kako delujeta RB in Ferrari koncepta. Nasi forumski "strokovnjaki" pa to z lahkoto Predlagam, da se prijavite za sluzbe v ekipah F1, ker ocitno bodo z vami vsi prvaki.
Naj te opomnim, da je vecina ljudi odpisala RB po Avstraliji, ceprav se je videlo iz letala, da niso zadeli nastavitev.
Formula 1 ni preprosta. Clovek, ki je vec let delal pri Mercedesu iz slik ni mogel tocno opisat kako delujeta RB in Ferrari koncepta. Nasi forumski "strokovnjaki" pa to z lahkoto Predlagam, da se prijavite za sluzbe v ekipah F1, ker ocitno bodo z vami vsi prvaki.
pirlo ::
Jaz pa predlagam da se zapre šank v boksih med dirko, da lahko SC pride prej kot od 46 kroga do 51 ven. Al pa je vsaj kelnarca za šankom celi čas, da plača rundo v enem krogu in štarta
billy ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 440085 (208084) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 205924 (126316) | ripmork |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 184806 (119366) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 231086 (145013) | kosta |