Forum » Na cesti » Formula 1 2022
Formula 1 2022

billy ::
Ja merc rabi nekoga, ki bo sedel poleg russla. Trenutno na trgu voznikov za drugo leto ni pametnega...tako da kak piastri je kar primerna opcija, da se gre malo skalit in utrdit križ na to skakanje :D

Meizu ::
Russel tarna da ga boli hrbet. Še čudno, da ne jamrajo več...
Tudi mene bi, če bi moral 60 krogov poskakovat pri 300kn/h ko da treniram za prvenstvo kengurujev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()

Tilen88 ::
Včeraj sem bral novico da je Toto rekel, da še 2 dirki poizkušajo zmanjšati fajn zaostanek in če ne bodo opustili sezono. Zdej kolk vode to pije pa nevem.

billy ::

ZveeZ ::

springfield ::
Dirkat morajo zaradi pogodbe, ki jo imajo. To je Haas scenarij, kij e povsem logicen. Ce ne resijo problema, so ocitno zgresili koncept in raje omejen budget zapravijo za naslednjo sezono.

BT52 ::
Tako je po concorde dogovoru. No to ne pomeni, da je nujno rečeno koncept zgrešen. Recimo lahko tole pomeni samo dodatno raziskavo v kateri ne bodo v ospredju rezultati te sezone. In bodo dirke bolj kot ne raziskovalne narave.

Andy9 ::
Saj Russlu ne rabijo veliko izboljšati dirkalnik, ker je itak vseskozi v ospredju. Za zamorca pa mora itak biti dirkalnik dva razreda boljši, kot v preteklih sezonah, da je konkurenčen drugim...:-).

ZveeZ ::
Saj Russlu ne rabijo veliko izboljšati dirkalnik, ker je itak vseskozi v ospredju. Za zamorca pa mora itak biti dirkalnik dva razreda boljši, kot v preteklih sezonah, da je konkurenčen drugim...:-).
Mogoce je pa RUS dejansko tako dober, da dosega trenutne rezultate z inferiornim bolidom napram ostalemu midfieldu.

Andy9 ::
Saj Russlu ne rabijo veliko izboljšati dirkalnik, ker je itak vseskozi v ospredju. Za zamorca pa mora itak biti dirkalnik dva razreda boljši, kot v preteklih sezonah, da je konkurenčen drugim...:-).
Mogoce je pa RUS dejansko tako dober, da dosega trenutne rezultate z inferiornim bolidom napram ostalemu midfieldu.
Vidi se zakaj je bil zamorec v preteklih sezonah tako dober.

endelin ::
Hamilton je sigurno motivacijsko na dnu. Zajebal je ker se ni po sezoni umaknil. Sigurno tut on sedaj sam to vidi. Letos ga bo lačni Rusel pomoje BP premagal

driver_x ::
Čisto normalno je, da je Russell letos precej bolj motiviran. Hamiltona bi zanimal eventuelno 8. naslov, vse ostalo ima enako težo. Russell na drugi strani ima pred seboj še celotno kariero, za katero se mora še dokazati, predvsem pa upravičiti sedež pri Mercedezu.

ripmork ::
Poglejmo mal dogajanje Lewisa letos:
vikend no.1: peti na kvalifikacijah, tretji na dirki (obakrat pred Russellom)
vikend no.2: očitno imel težave najt prave nastavitve in za las zgrešil Q2, a dan kasneje na dirki pokazal soliden race-pace. Z malce SC sreče bi prišel višje (Russell pred njim).
vikend no.3: kvalificira se pred Russella, dirko konča mesto za Russellom z nekaj sekund zaostanka (Russell pred njim, a sta zelo blizu)
vikend no.4: oba Mercedesa švoh v petek in soboto, na dirki se Russellu odpre situacija, ki jo maksimalno izkoristi, medtem ko Lewis preostanek dirke obtiči v DRS vlakcu (Russell daleč pred njim)
kvalifikacije - 2:2
dirke - 3:1
Moj verdict?
Russell odlično začel. Lewis ima težave, a niti slučajno ni tako slabo, kot to zaostanek v točkah prikazuje.
Še eno mnenje na Russell / Hamilton situacijo, s katerim se zelo strinjam:
vikend no.1: peti na kvalifikacijah, tretji na dirki (obakrat pred Russellom)
vikend no.2: očitno imel težave najt prave nastavitve in za las zgrešil Q2, a dan kasneje na dirki pokazal soliden race-pace. Z malce SC sreče bi prišel višje (Russell pred njim).
vikend no.3: kvalificira se pred Russella, dirko konča mesto za Russellom z nekaj sekund zaostanka (Russell pred njim, a sta zelo blizu)
vikend no.4: oba Mercedesa švoh v petek in soboto, na dirki se Russellu odpre situacija, ki jo maksimalno izkoristi, medtem ko Lewis preostanek dirke obtiči v DRS vlakcu (Russell daleč pred njim)
kvalifikacije - 2:2
dirke - 3:1
Moj verdict?
Russell odlično začel. Lewis ima težave, a niti slučajno ni tako slabo, kot to zaostanek v točkah prikazuje.
Še eno mnenje na Russell / Hamilton situacijo, s katerim se zelo strinjam:
Pravzaprav je povsem naravno, da ko človek pride iz slabšega orodja na boljše, da zacveti in človek ki dolgo dela v optimalnem okolju in se potem znajde v slabšem, pač rabi čas za prilagoditev. Ter tudi čas za reset realnosti, v kateri si se znašel. To je pač cena tega, ko si tako dolgo v okolju, ki producira naslove. Sedaj ima še dodatno težjo nalogo, kot bi jo v njegovi situaciji imel kdo drug, saj mu na sproti stoji ta trenutek verjetno najboljši kvalifikant v polju. Zato mislim, da bi bil za Hamiltona že velik dosežek, da se kolegu konstantno na stotinke približuje v kvalifikacijah. Potem mu bo vse lažje. Ali bo iz te krize nerazumevanja dirkalnika in sprejemanja realnosti prišel kot zmagovalec, pa bo pokazal čas.

springfield ::
Ojoj kake teorije, ker Hamiltonu ne gre. Schumacher je '96 tudi prisel iz zmagovitega Benettona v kisto od Ferrarije pa ni imel psihicnih tezav, ni rabil casa za prilagoditev, ni ga mostveni kolega premagoval,...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()

ZveeZ ::
Mogoce ga tudi emso pocasi dohiteva.
To poskakovanje utruja precej mlajsega Russla (bolecine v hrbtu in prsnem kosu). Dvomim, da ima Hamilton manjse probleme s tem.
Vsekakor upam, da bojo bolid postimali, da bomo lahko gledali borbo treh mostev.
To poskakovanje utruja precej mlajsega Russla (bolecine v hrbtu in prsnem kosu). Dvomim, da ima Hamilton manjse probleme s tem.
Vsekakor upam, da bojo bolid postimali, da bomo lahko gledali borbo treh mostev.

ripmork ::
springfield je izjavil:
Ojoj kake teorije, ker Hamiltonu ne gre. Schumacher je '96 tudi prisel iz zmagovitega Benettona v kisto od Ferrarije pa ni imel psihicnih tezav, ni rabil casa za prilagoditev, ni ga mostveni kolega premagoval,...
Razumem kaj misliš (tisto je bila res brilijanca Michaela), sam marsikaj se je spremenilo.
Pred časom gledal en dober video, kako bi Sennin agresiven stil dirkanja z današnjimi dirkalniki kompletno odpovedal. Ko se je Schumacher vrnil v Mercedes je imel tudi precejšnje težave recimo; dirkalniki so bili povsem drugačni, kot jih je bil vajen večino kariere. Pa je pomoje kljub starosti še vedno imel hitrost (Monako 2012 pole, pa še kje drugje se je izkazal). Mogoče je v tem oziru Alonso en najbolj vsestranskih dirkačev; v karkoli ga posadiš, bo hiter. Tudi Kimi je bil en tak kaliber (morda zato, ker sta oba tudi izven f1 vozila). Ricciardo je pokazal, da je super voznik in top-class v torpedo prehitevanjih, pa smo videli, kako velike probleme je imel ob spremembah ekip (je rabil skoraj sezono, da je ujel ritem v Renaultu, pa potem spet v Mclarnu).
Letos mamo največjo spremembo tehničnih pravil ever. Kot omenjeno, lani takle čas se je še Alonsa odpisovalo, mal prezgodaj je še za hude sodbe :)
Vsekakor upam, da bojo bolid postimali, da bomo lahko gledali borbo treh mostev.
+1, to bi bilo res super.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()

ripmork ::
Je tole res RedBull-ova rešitev za "delfinčkanje" (preprost naluknjan kos železa, ki mehanično prepreči, da bi se tla približala do separacije toka)? source tvit
Izgleda preveč preprosto, da bi bilo res


PrimozR ::
Ni železo ;)
O drsalki se je govorilo že pred Imolo se mi zdi oz. na začetku vikenda v Imoli? Zdaj a je to rešitev ali ne je pa vprašanje, od kje pride ta pozitiven feedback loop, zaradi katerega avto poskakuje - če se ukrivijo stranice, zaprejo dno in povečajo podtlak, potem tole lahko pomaga. Če celotno dno posesa avto navzdol, potem drsalka ne naredi kaj veliko... Glede na to, da jo imajo in glede na to, da je precej blizu robu dna, potem je verjetno nekaj na tem, da preprečuje ukrivljanje dna. Ali odpravlja poskakovanje pa težko vemo, brez da potrdijo.
Da pa generira več isker je pa tudi povsem logično.
O drsalki se je govorilo že pred Imolo se mi zdi oz. na začetku vikenda v Imoli? Zdaj a je to rešitev ali ne je pa vprašanje, od kje pride ta pozitiven feedback loop, zaradi katerega avto poskakuje - če se ukrivijo stranice, zaprejo dno in povečajo podtlak, potem tole lahko pomaga. Če celotno dno posesa avto navzdol, potem drsalka ne naredi kaj veliko... Glede na to, da jo imajo in glede na to, da je precej blizu robu dna, potem je verjetno nekaj na tem, da preprečuje ukrivljanje dna. Ali odpravlja poskakovanje pa težko vemo, brez da potrdijo.
Da pa generira več isker je pa tudi povsem logično.

BT52 ::
@rimork
Ni tak simple. Odvisno od flow fielda. Recimo celotni koncept dna proti Ferrariju zahteva veliko večje radiuse. Žrtvovanje volumna za teoretično okrepljen vrtinec se zdi smortna ocena. Plus verjetno ima dvojna zunanja lopatica ključno vlogo v celotni zgodbi z ono urezo pred drsalko.
RB z tem žrtvuje nekaj podlaka. Mogoče so zaradi tega v LOW speed malce slabši od Ferrarija. Očitno trenutno delajo drugačen kompromis od Ferrarija. Očitno balans je bilo ok v Imoli. V Aus so ga brcnili v meglo.
Lahko se kregamo, da LEC izgublja 2 desetinki pri vsakem zaviranju v Tamburelo. Z namenom prej zavira in umirja dirkalnik, da lahko spelje šikano. Vsekakor obe ekipi imata zanimive prijeme in smer nadaljnih posodobitev bo zanimiva. Dejansko misli, da sta obe ekipi zgodbi o nasprotjih.
RB je v Imoli prvi očitno uporabil Aston/Fer reštev v BiB območju (do zdaj so bili zelo originalni). Tako čakam kaj bodo makaronari naglumili od RBja hahah
Ni tak simple. Odvisno od flow fielda. Recimo celotni koncept dna proti Ferrariju zahteva veliko večje radiuse. Žrtvovanje volumna za teoretično okrepljen vrtinec se zdi smortna ocena. Plus verjetno ima dvojna zunanja lopatica ključno vlogo v celotni zgodbi z ono urezo pred drsalko.
RB z tem žrtvuje nekaj podlaka. Mogoče so zaradi tega v LOW speed malce slabši od Ferrarija. Očitno trenutno delajo drugačen kompromis od Ferrarija. Očitno balans je bilo ok v Imoli. V Aus so ga brcnili v meglo.
Lahko se kregamo, da LEC izgublja 2 desetinki pri vsakem zaviranju v Tamburelo. Z namenom prej zavira in umirja dirkalnik, da lahko spelje šikano. Vsekakor obe ekipi imata zanimive prijeme in smer nadaljnih posodobitev bo zanimiva. Dejansko misli, da sta obe ekipi zgodbi o nasprotjih.
RB je v Imoli prvi očitno uporabil Aston/Fer reštev v BiB območju (do zdaj so bili zelo originalni). Tako čakam kaj bodo makaronari naglumili od RBja hahah

BT52 ::
Ni železo ;)
O drsalki se je govorilo že pred Imolo se mi zdi oz. na začetku vikenda v Imoli? Zdaj a je to rešitev ali ne je pa vprašanje, od kje pride ta pozitiven feedback loop, zaradi katerega avto poskakuje - če se ukrivijo stranice, zaprejo dno in povečajo podtlak, potem tole lahko pomaga. Če celotno dno posesa avto navzdol, potem drsalka ne naredi kaj veliko... Glede na to, da jo imajo in glede na to, da je precej blizu robu dna, potem je verjetno nekaj na tem, da preprečuje ukrivljanje dna. Ali odpravlja poskakovanje pa težko vemo, brez da potrdijo.
Da pa generira več isker je pa tudi povsem logično.
Ma ja. Teoretično manj sekiranja z spreminjanja oblike strehe difuzorja. Pa lažji nadzor upogiba zunanjega dela dna. Nadaljnje lahko celo mogoče narediš lažje dno, ker ne rabiš toliko podpore. Skratka oboje lahko v primerni konstrukciji celo poveča podtlak. Ali vsaj naredi krivuljo podtlaka bolj uravnano - predvidljivo. Mislim, da gre vseeno za nezaželen bleed-in. Čeprav je tole velika špekulacija. RB je konstruiral vhode spredaj zelo drugače od ostalih ekip. In je lahko pri njih min zračnost celo zaželena - okrepitev tokova (vlek od zunaj).

springfield ::

billy ::
Dobro no, kaj zdaj hočemo naredit forum bolj papeški od papeža?
Bruh:
https://www.gpblog.com/en/news/109490/b...
Bruh:
https://www.gpblog.com/en/news/109490/b...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()

BT52 ::
springfield je izjavil:
Tako čakam kaj bodo makaronari naglumili od RBja hahah
Dajmo met debato na nekem nivoju, ni nobene potrebe po takih izrazih
Pardon. Se opravičujem.
Drugače nekaj novih misli z strani aero eksperta.

springfield ::
To vzami z rezervo. Binotto pravi, da bodo s posodobitvijo elektricnega dela pocakali do deadlina za homologacijo, ki je septembra. Kar je smiselno, saj imajo sedaj se nekaj mesecev, da izboljsajo zadevo.

springfield ::
Seveda lahko, a kolikor vem, je isto kot lani, vsaka komponenta se lahko upgrada samo enkrat. Torej ce zdaj upgradajo, so do 2026 koncali.

BT52 ::
Tako je. Zato so tile članki BS
Edit: Seveda to ne pomeni, da niso do zdaj imeli malo bolj konservativnih motornih map.
Edit: Seveda to ne pomeni, da niso do zdaj imeli malo bolj konservativnih motornih map.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

springfield ::
Ferrari je imel to drsalko ze na testiranjih v Bahrainu, ko jo je predstavil tudi RB. Na Pirellijeva testiranja ekipe ne smejo pripeljat novih delov.

Cr00k ::
Je pa na teh testiranjih od Sainza motor naredil kabuum... tako, da izgleda le niso ravno najbolj konzervativnih map fural.

springfield ::
Mas sliko? Potem so tole načrtovali.
Nimam slike, a kot sem rekel, na testiranja gum ne smejo pripeljat novih stvari, tako da je Ferrari drsalko ze imel ali na dirki ali na testiranjih. Na dirki je se nisem videl, ker vozijo s prvotnim dnom. So pa to isto dno testirali v Bahrainu, le slike ne najdem pod takim kotom, da bi se videla drsalka.
Je pa na teh testiranjih od Sainza motor naredil kabuum... tako, da izgleda le niso ravno najbolj konzervativnih map fural.
To je bil motor iz testiranj. Noben pri zdravi pameti ne bo omejenih motorjev uporabljal na testiranjih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()

PrimozR ::
Zakaj? Denarja imajo dovolj, da ne potrebujejo višje uvrstitve v prvenstvu, da bi dobili višje izplačilo (budget cap pa to...), nižje ko so na polovici prvenstva, več alokacije za aero bodo imeli, obenem pa lahko več letošnjega proračuna namenijo za te nove koncepte za drugo leto.
Za ekipo, ki je nekaj let dominirala in zdaj ni blizu vrha, je pod trenutnimi pravili odpovedati se letošnji sezoni v dobrobit prihodnje sezone pomojem zelo smiselno.
Za ekipo, ki je nekaj let dominirala in zdaj ni blizu vrha, je pod trenutnimi pravili odpovedati se letošnji sezoni v dobrobit prihodnje sezone pomojem zelo smiselno.

SmolWhale ::
Fake marina v Miamiju, folk bo dejansko plačal VIP ceno za sedenje na jahti v fake marini.. lol
Fake it till u make it!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SmolWhale ()

SmolWhale ::
Če se že grejo takšno debilno preseravanje naj vsaj uporabijo pravo vodo ne pa nek mušter iz Google maps.. 
Bo bazen spustil med dirko - popestritev.
No ja glavno da Jenkiji uživajo mi mamo pa dizel po 2e..
Bolano.

Bo bazen spustil med dirko - popestritev.
No ja glavno da Jenkiji uživajo mi mamo pa dizel po 2e..
Bolano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SmolWhale ()

billy ::
Zakaj? Denarja imajo dovolj, da ne potrebujejo višje uvrstitve v prvenstvu, da bi dobili višje izplačilo (budget cap pa to...), nižje ko so na polovici prvenstva, več alokacije za aero bodo imeli, obenem pa lahko več letošnjega proračuna namenijo za te nove koncepte za drugo leto.
Za ekipo, ki je nekaj let dominirala in zdaj ni blizu vrha, je pod trenutnimi pravili odpovedati se letošnji sezoni v dobrobit prihodnje sezone pomojem zelo smiselno.
Ampak kako bo potem lujz prišel do 8?

BT52 ::
Ma vam je nemški inženiring pojedel možgane, da vam gre tako v nos.
Bodo že porithali. Sploh zdaj, ko pride bojda končno noter več nemcev.
Bodo že porithali. Sploh zdaj, ko pride bojda končno noter več nemcev.

b3D_950 ::
Pa je res v prahu
https://twitter.com/mattamys/status/152...
https://twitter.com/mattamys/status/152...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 486756 (254755) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 233437 (153829) | ripmork |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 200490 (135050) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 245412 (159339) | kosta |