Forum » Na cesti » Formula 1 2022
Formula 1 2022

Skyman ::
Ja takrat je dobil v avstrij LEC svojo "porcijo" od takrat je drugace na progi.Nisem pa videl ce je bila za zmagovalca kaksna "raketa"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()

Tilen88 ::
Tevi post reace intervjuji so mi veliko bol pri srcu to sezono,..ne morem pa pinpointat zakaj


Skyman ::

z3ro ::
Kaj sploh Latifi še dela v F1?
Verstappen je večja jokica kot sem si mislil, pa je kar enak če ne še slabši kot Hamilton.
Upam da Leclerc letos pobere naslov ali pa vsaj pošteno oteži delo Verstappnu.
Verstappen je večja jokica kot sem si mislil, pa je kar enak če ne še slabši kot Hamilton.
Upam da Leclerc letos pobere naslov ali pa vsaj pošteno oteži delo Verstappnu.

BT52 ::
Kaj sploh Latifi še dela v F1?
Verstappen je večja jokica kot sem si mislil, pa je kar enak če ne še slabši kot Hamilton.
Upam da Leclerc letos pobere naslov ali pa vsaj pošteno oteži delo Verstappnu.
Težka bo. Ferrari in RB aero razvojna dirka? No vsaj Mebourne bi mogel bit boljši za Ferrari z veliko trakcije.

Skyman ::
pa imola,potem so pa ze seveda posodobitve tako enih in drugih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()

springfield ::
No ja, Ferrari je namerno sel z vec DF v dirko, isto kot v Bahrainu. Tam se jim je izslo, danes bi se jim skoraj. Max danes ni mogel pobegnit Leclercu. Ce bi bil RB razred zase, bi to naredil brez tezav.

springfield ::
Kako ne? Pred dirko je imel 8 tock prednosti pred 2., sedaj jih ima 12 
In Mercedes je pred RB

In Mercedes je pred RB


Tilen88 ::

PrimozR ::
Ja Max je bil pred Leclercom, torej se je Leclercova prednost pred Maxom zmanjšala. S 26 pik na 20 pik.
Overall jo je že povečal (pred Sainzom), ampak bodimo realni, zaenkrat kaže, da je letošnji WDC two-horse-race med Maxom in Charlesom.
Overall jo je že povečal (pred Sainzom), ampak bodimo realni, zaenkrat kaže, da je letošnji WDC two-horse-race med Maxom in Charlesom.

springfield ::
Po 2 dirkah ze o WDC
Dajmo pocakat se par dirk. Verjetno se tudi Mercedes ni rekel zadnje.


BT52 ::
springfield je izjavil:
Po 2 dirkah ze o WDCDajmo pocakat se par dirk. Verjetno se tudi Mercedes ni rekel zadnje.
No ja. Bi mogel RB konkretno zajebat. Za Ferrari ne vemo kako se bodo obnašali z posodobitvami. Sem pa ziher da 0.5s RB nebo spustil do zadnje dirke. Merc bo drugo leto napadel.

ginekk ::
Všečno, da je Ferrari spet vrhunski.
Edino midfield je preveč zadaj. Russell je v zadnjih 10 krogih (po SC) pridelal 22 sekund zaostanka za Perezom, prav strašljivo.
Tile "pujsek" avti bodo v Monaku negledljivi.
Edino midfield je preveč zadaj. Russell je v zadnjih 10 krogih (po SC) pridelal 22 sekund zaostanka za Perezom, prav strašljivo.
Tile "pujsek" avti bodo v Monaku negledljivi.

Cveto ::
Če bi bil prvak, verjetno bi. Samo prvak, tudi če mu ne bi uspelo, ne bi bil zasluženo. V bistvu že par let ni pokazal nič posebnega. Lani mu je začelo iti, ko so porihtali avto, oziroma ugotovili, da lahko na max navijejo motor in ga menjajo vsako dirko. Večina prehitevanj pa je bila z močjo motorja, z DRS po startno-ciljni ravnini.
Letos se sicer vidi, koliko res pomeni avto. Kje sta bila lani Leclerc in Sainz? Škoda mi je Leclerca, Takrat (recimo v Avstriji) je zgledalo zelo obetavno, ob boku Maxu, potem pa mu je tehnika vzela par let.
Letos se sicer vidi, koliko res pomeni avto. Kje sta bila lani Leclerc in Sainz? Škoda mi je Leclerca, Takrat (recimo v Avstriji) je zgledalo zelo obetavno, ob boku Maxu, potem pa mu je tehnika vzela par let.

springfield ::
Binotto je priznal, da so naredili napako s setupom. RB je za soboto preklopil na nizji DF, ker se je izkazalo, da obraba gum ni velik problem. Ferrari je ubral varno pot in jim je zato manjkalo hitrosti na ravninah.
Vozi pa Ferrari se vedno z zmanjsano zmogljivostjo motorja. Ce se ne motim, se je govorilo, da bodo z Avstralijo zaceli postopoma dvigovat moc.
Kakorkoli, naj se trenutna situacija z izenacenima bolidoma nadaljuje celo sezono.
Vozi pa Ferrari se vedno z zmanjsano zmogljivostjo motorja. Ce se ne motim, se je govorilo, da bodo z Avstralijo zaceli postopoma dvigovat moc.
Kakorkoli, naj se trenutna situacija z izenacenima bolidoma nadaljuje celo sezono.

BT52 ::
Ma ja prve dirke se pri vseh motorjih naredi "kalibracija" obrabe, da vedo kako lahko terajo motor dalje.
Bi verjetno Ferrariju uspelo, če nebi VES ob VSC prišel v drs cono.
Bi verjetno Ferrariju uspelo, če nebi VES ob VSC prišel v drs cono.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

billy ::
springfield je izjavil:
No ja, Ferrari je namerno sel z vec DF v dirko, isto kot v Bahrainu. Tam se jim je izslo, danes bi se jim skoraj. Max danes ni mogel pobegnit Leclercu.
Mogoče pa je ekipa ravno toliko "odprla" mašino, da je max prehitel lerka, potem pa so vzdrževali moč, ravno toliko, da ga lerk ni mogel prehiteti nazaj.

springfield ::
Potem bi se odpeljal na 2s razlike in to vzdrzeval, ne da ga je imel na riti zadnje kroge. Po moje sta bolida trenutno zelo izenacena in odlocajo malenkosti. Kot spanje ob koncu VSC.

Tilen88 ::
springfield je izjavil:
No ja, Ferrari je namerno sel z vec DF v dirko, isto kot v Bahrainu. Tam se jim je izslo, danes bi se jim skoraj. Max danes ni mogel pobegnit Leclercu.
Mogoče pa je ekipa ravno toliko "odprla" mašino, da je max prehitel lerka, potem pa so vzdrževali moč, ravno toliko, da ga lerk ni mogel prehiteti nazaj.
Ne smejo spreminjat nič. Tko kot je za qualy naštimano tko je na dirki

ginekk ::
springfield je izjavil:
No ja, Ferrari je namerno sel z vec DF v dirko, isto kot v Bahrainu. Tam se jim je izslo, danes bi se jim skoraj. Max danes ni mogel pobegnit Leclercu.
Mogoče pa je ekipa ravno toliko "odprla" mašino, da je max prehitel lerka, potem pa so vzdrževali moč, ravno toliko, da ga lerk ni mogel prehiteti nazaj.
Ekipa na daljavo sploh nič ne sme spreminjat (in ne more). Po pravilih je dolgo že one way, spremeni pa lahko edino kaj voznik sam.
Ergo bi morali Maxu ukazat naj spremeni settinge.

ripmork ::
Kar neverjetno, da sta RB in Ferrari tako izenačena glede na povsem nov pravilnik, kjer vidimo kar nekaj večjih sprememb v razmerju moči. Definitivno super za šport (če se v eni točki še Mercedes in kdo drug vmešajo zraven, še toliko bolje).
Se že kej ve, zakaj je Alonso moral končat dirko?
Zdaj gredo Renojevci po principu - Power first, reliability later - kar je precej smiselno, ker so naknadno spremembe zaradi težav z zanesljivosti še mogoče.
Razvojna bitka se šele zares začenja
Se že kej ve, zakaj je Alonso moral končat dirko?
Zdaj gredo Renojevci po principu - Power first, reliability later - kar je precej smiselno, ker so naknadno spremembe zaradi težav z zanesljivosti še mogoče.
Razvojna bitka se šele zares začenja


BT52 ::
Gunther Steiner: "Last year for 2 points I would have fucked the whole paddock"

P5 v konstruktorjih

billy ::
Kar se tiče maxa, mi je v ušesa padlo sporočilo, ki ga je dobil po radijski zvezi (ne vem točno kdaj, ampak mislim da že takrat ko je napadal lerka) in sicer v smilu: ti samo vozi in nam prepusti da naredimo svoje delo. Glede na to, da je bilo to za postankom, torej taktika postanka ni mogla igrati vlogo, torej vse kar bi lahko, da so nekako spreminjali nastavitve, ali pa njemu sporočili katere naj uporabi? Ker kaj drugega pa bi ekipa lahko naredila v tem boju?

PrimozR ::
Jamral je, da je Leclerc povozil pit entry črto in na to opozarjal svojo ekipo, v smislu da naj urgirajo in zrihtajo kazen. Na to so mu odgovorili, da naj vozi in jih pusti, da naredijo svoje. Torej hendlajo opazovanje napak nasprotnika.

billy ::
aaa, that makes sense, to pa sem spregledal.
Torej se je že začelo jamranje komisarjem iz strani ekipe...
Je pa vseeno nekaj res, če so bili tako rigolizni in kaznovali ubogega kitajca, zaradi birokratskega dela pravila, bi lahko tudi lerka, ČE JE RES kršil pravila. Če se ne sme prevoziti črte uvoza in pa če mu morajo vedno delovati rdeče luči na riti, potem bi kazen morala biti. Če je torej res, da so komisarji spet bili malo soft, smo žal spet začeli sezono, ki lahko eskalira zaradi popuščanja.
Torej se je že začelo jamranje komisarjem iz strani ekipe...
Je pa vseeno nekaj res, če so bili tako rigolizni in kaznovali ubogega kitajca, zaradi birokratskega dela pravila, bi lahko tudi lerka, ČE JE RES kršil pravila. Če se ne sme prevoziti črte uvoza in pa če mu morajo vedno delovati rdeče luči na riti, potem bi kazen morala biti. Če je torej res, da so komisarji spet bili malo soft, smo žal spet začeli sezono, ki lahko eskalira zaradi popuščanja.

PrimozR ::
Ma tudi Maxu so čudno utripale luči zadaj, tako da je lahko tanka meja...
Glede črte pa ne vem, a se je sploh dotakniti ne smeš al ne smeč biti 'znotraj' in zapeljati ven? Ker Leclerc jo je povozil samo z eno stranjo avta. Če apliciramo track limits pravila, potem je bil še OK. A ve kdo bolj točno kako je s to črto?
Glede črte pa ne vem, a se je sploh dotakniti ne smeš al ne smeč biti 'znotraj' in zapeljati ven? Ker Leclerc jo je povozil samo z eno stranjo avta. Če apliciramo track limits pravila, potem je bil še OK. A ve kdo bolj točno kako je s to črto?

buneech ::
Lahko jo prevoziš, razen, če izgleda, da si imel namen iti v bokse, pa si se premislil. Takrat pa sledi kazen.
Črto skoz prevozijo v Interlagosu, pa dostkrat tud v Avstriji.
Črto skoz prevozijo v Interlagosu, pa dostkrat tud v Avstriji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: buneech ()

billy ::
Glede te črte se spomnim edino dogodka izpred XY let, ko je Šumaher na enem izvozu samo se dotaknil te črte in je dobil kazen.
Verjetno je odvisno od samega uvoza, torej če je pregleden, potem valda lahko, če pa je izza vogala, da lahko nabašejo nekoga, in če je dovolj prostora, da z vožnjo mimo uvoza ne zgubijo rabno "pol sekunda", pa je druga štorija?
Verjetno je odvisno od samega uvoza, torej če je pregleden, potem valda lahko, če pa je izza vogala, da lahko nabašejo nekoga, in če je dovolj prostora, da z vožnjo mimo uvoza ne zgubijo rabno "pol sekunda", pa je druga štorija?

buneech ::
Ne, ni odvisno od samega uvoza, v pravilniku piše, da je ne smejo prevoziti, če je izgledalo, da je imel namen iti v bokse. To izkažejo tako, da grejo v celoti znotraj te črte. Je pa res, da v Saudi, Braziliji in Avstriji, je črta postavljena na dirkaški liniji, drugje ni.
Kar se tiče črte na izvozu, je pa tako, da tisti, ki gre iz boksov, se je ne sme niti dotakniti, ostali jo pa lahko tudi prevozijo.
Kar se tiče črte na izvozu, je pa tako, da tisti, ki gre iz boksov, se je ne sme niti dotakniti, ostali jo pa lahko tudi prevozijo.

PrimozR ::
Glede te črte se spomnim edino dogodka izpred XY let, ko je Šumaher na enem izvozu samo se dotaknil te črte in je dobil kazen.
Verjetno je odvisno od samega uvoza, torej če je pregleden, potem valda lahko, če pa je izza vogala, da lahko nabašejo nekoga, in če je dovolj prostora, da z vožnjo mimo uvoza ne zgubijo rabno "pol sekunda", pa je druga štorija?
Schumi je prevozil črto v Magny Coursu na izhodu. Tam imajo poleg črte, ki označuje izvoz, tudi prečno črto, do katere ne smejo iti izven koridorja za izvoz. MSC je pa prečkal črto tega koridorja.
V Interlagosu imajo za pit entry exemption, da lahko prevozijo črto brez kazni, za druga dirkališča pa ne vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

Tilen88 ::
Merc posodobitve v avstraliji
Rbr posodobitve v imoli (reduced weight)
Ferrari posodobitve v imoli(novo dno)
Also...
Rbr posodobitve v imoli (reduced weight)
Ferrari posodobitve v imoli(novo dno)
Also...

pirlo ::
Zdaj ko dirkalniki lahko sledijo mnogo bližje bi blo po moje smiselno razmislit o zmanjšanju aktivacije na manj kot sekundo. DRS bi moral omogčit prehitevanje, ne da se počasnejši dirkalnik drži sprednjega in vozi pol sekunde hitreje na račun tega :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pirlo ()

Scorpy84 ::
Zdaj ko dirkalniki lahko sledijo mnogo bližje bi blo po moje smiselno razmislit o zmanjšanju aktivacije na manj kot sekundo. DRS bi moral omogčit prehitevanje, ne da se počasnejši dirkalnik drži sprednjega in vozi pol sekunde hitreje na račun tega :)
Sam bi raje videl, da ukinejo drs, povečajo moč in čas uporabe električnega motorja na krog, če je manj kot sekundo in ko se mu približuje, da se ta moč zmanjšuje oziroma vsa ta dodatna moč izniči, ko je že na točki prehitevanja. Naj se do točke zaviranja vozijo paralelno, pa malo pokažejo kdo je boljši v zaviranju. Povečanje el. dela, ne bo problem, sej so lani proizvajalci želeli, da bi lahko na krog več elektrike uporabljali. Skratka skoraj isto kot pred desetletjem, ko je bil kers.

billy ::
Kakšna pa je razlika, če se uporabi KERS ali DRS? Oba pač na določenem delu steze dopuščata "povečanje" hitrosti.
Edino, če bi KERS omogočal kjerkoli, ampak s tem bi se povečala nevarnost in bi isto lahko naredili, da se tudi DRS lahko uporabi kjerkoli.
Dajmo času čas, oz evoluciji dirkalnikov, po dveh dirkah ne moremo goviriti da DRS več nima smisla, ko še sploh niso dirkalniki razviti "do konca".
Glede na borbo v đzezvi lani med maxom in lujzom in letos med maxom in lerkom, jaz neke bistvene razlike ne vidim, pa nihče ni lani govoril da bi se DRS skinil. Pač specifika steze in tudi nastavitve rbr dirkalnika.
Edino, če bi KERS omogočal kjerkoli, ampak s tem bi se povečala nevarnost in bi isto lahko naredili, da se tudi DRS lahko uporabi kjerkoli.
Dajmo času čas, oz evoluciji dirkalnikov, po dveh dirkah ne moremo goviriti da DRS več nima smisla, ko še sploh niso dirkalniki razviti "do konca".
Glede na borbo v đzezvi lani med maxom in lujzom in letos med maxom in lerkom, jaz neke bistvene razlike ne vidim, pa nihče ni lani govoril da bi se DRS skinil. Pač specifika steze in tudi nastavitve rbr dirkalnika.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 487420 (255419) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 233663 (154055) | ripmork |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 200603 (135163) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 245571 (159498) | kosta |