Forum » Na cesti » Formula 1 2022
Formula 1 2022

ripmork ::

-Alonso ima ogromno manj draga. Pa tole za veliko razliko. Slike potrjujejo, da so imeli low drag RW. Renallt izgublja na skoraj vseh top endih. Alpine izgubi pospeševanje in zadene zračni zid še posebej na backstrait-u. Torej "clippajo" na vseh top endih. ker gre za ti. manjko energije in gre pogonski sklop v limb mode. Ali pa celoti drugačna mapa in je strategija deploya drugačna. Ponavadi pa gre za strategije slabših motornih sklopov, kjer priotiziraš zgodnjo pospeševalno fazo in raje "coast-aš" na koncu ravnine in celo preko MGUH filaš baterijo, ker imaš slabši ICE.
Zanimiv pogled / razlaga. Imajo sicer popolnoma nov motor, mogoče ga še niso na 100% odprli?
En Alpine fen account si sicer drugače razlaga telemetrijo, mogoče mal preveč optimistično (čeprav je Mark Lane - Alpine aero inženir - lajkal njegov post)

Jaz res samo upam da nima spet nekdo 1sekundo prednosti ker bo celo leto brezveze![]()
Se strinjam (pa nima veze, kdo je)

billy ::

cendof ::
Pozdravljeni,
2 leti do sedaj sem imel F1 TV, ker sem vedno dobil nek popust. Prej pa sem lovil streame. Letos sem očitno spregledal kakšen popust, ali pa ga ni bilo. Je kdo zasledil popust? Kje se kaj v letu 2022 dobi stream? Hvala za informacije.
2 leti do sedaj sem imel F1 TV, ker sem vedno dobil nek popust. Prej pa sem lovil streame. Letos sem očitno spregledal kakšen popust, ali pa ga ni bilo. Je kdo zasledil popust? Kje se kaj v letu 2022 dobi stream? Hvala za informacije.

Tilen88 ::

BT52 ::
Pozdravljeni,
2 leti do sedaj sem imel F1 TV, ker sem vedno dobil nek popust. Prej pa sem lovil streame. Letos sem očitno spregledal kakšen popust, ali pa ga ni bilo. Je kdo zasledil popust? Kje se kaj v letu 2022 dobi stream? Hvala za informacije.
Ehh gledano kako cigani MotoGp z 150eur pa še vedno šteka stream. Zame vredno polne cene. Pa še plačaš vsak mesec in pozabiš.

BT52 ::
Haha. Sanchez vodja aera pri Ferrariju pohvalil cfd analizo @Vanje na F1tehnicalu. Torej je neki na temu, da njihova ideja zmanjnjša upor zadnjega kolesa in moderira tok prednjega kolesa, ter varuje dno. Celostno dobra ocena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

Tilen88 ::
Mene zanima kak PU ima ferrari baje edini, ki so malo odprli motor so bili pri haasu. Pa je Mick prišel na p2 ma zadnji dan testiranj.

BT52 ::
Gledano, da so totalno spremenili layout. Kar me je presenetilo in je Binotto očitno sandbagal. Teklo vse brez težav. Veliko kilometrine. Še posebej ker pa sta Alfa in Haas kar blizu že na testih. Bi znalo tole biti kar presenečenje. Lani in še posebej predlani ni bilo šanse za Alfo in Haas, ki sta tudi iz tega naslova padla, kot kamen. Recimo padec iz 19 na 20 je bilo ne samo za Ferrari tudi za ALfon in Haas precej očiten. Dandanes gre za PU formulo, bolj kot si mislimo.

Tilen88 ::
Me zanima če bo na prvi dirki res tak vrstni red ekip kot jih trenutno razvrščajo po forimih in novicah.

billy ::

ginekk ::
Na vsakoletno jamranje merca smo pozabili?
https://imgur.com/a/zc6GAYH#n82sxRq
Jah, to jamranje res ne pritiče ekipi s toliko naslovi. Mogoče so pa navajeni nerganja še izpred leta 2014, ker izgleda se vračajo v borbo za mid-field, Rosberg in Schumi časi.

Tilen88 ::
Ma ena ekiap bo boljša vsaj za pol sekunde. PREJ SE Z TEM SPRIJAZNITE BOLJE BO. :D
Katera to? Merc?
RBR. Merc trenutno zgleda kot soliden dirkalnik za 3. Oz 4. mesta.
Na vsakoletno jamranje merca smo pozabili?
https://imgur.com/a/zc6GAYH#n82sxRq
Oni so profiji v jamranju.
Glede na videno na testiranjih in v kakšnem stanju je bil njihov dirkalnik na testiranjih jih uvrščajo na 3 mesto za RBR in FER. Kje bodo na Q3 bomo pa videli za vikend. Če rešijo težavo z dnom in se jim dirklanik ne bo pregreval bodo visoko.

billy ::
Tole s pregrevanjem mi da mislit, da so že verjetno lani tekom sezone testirali enake hladilne elemente in so se zato pojavile težave z motorji proti koncu sezone?
Če ja, mi to navdaja upanje in so res v težavah, kajte vse ostale, razen pregrevanja, se da načeloma uredit, za pregrevanje pa ali niža moč, ali več lufta...
Če ja, mi to navdaja upanje in so res v težavah, kajte vse ostale, razen pregrevanja, se da načeloma uredit, za pregrevanje pa ali niža moč, ali več lufta...

BT52 ::
Lmao. Ma oni dvigajo temp motornega sklopa vsaj že od 2019. Torej. Gre za interativni razvoj. Sploh pa njihov sidepod ni tako majhen. Tako po volumnu in odprtinah primerljiv recimo z Williamsom. Torej vsekakor potiskajo meje samo, da bodo tukaj kake extra težave ne verjamem. Niso neumni. Tudi Ferrari je po uspehih rabil par let, da se je uničil samega sebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

billy ::
Lmao. Ma oni dvigajo temp motornega sklopa vsaj že od 2019. Torej. Gre za interativni razvoj. Sploh pa njihov sidepod ni tako majhen. Tako po volumnu in odprtinah primerljiv recimo z Williamsom. Torej vsekakor potiskajo meje samo, da bodo tukaj kake extra težave ne verjamem. Niso neumni. Tudi Ferrari je po uspehih rabil par let, da se je uničil samega sebe.
Kako niso neumni, kaj pa boš potem rekel, da je fail na testiranjih in prvi dirki? (če bo seveda res do njega prišlo)

Tilen88 ::
Aston Martin Formula 1 performance director Tom McCullough says that the team is already working on a completely different version of its AMR22 in the windtunnel.

BT52 ::
Lmao. Ma oni dvigajo temp motornega sklopa vsaj že od 2019. Torej. Gre za interativni razvoj. Sploh pa njihov sidepod ni tako majhen. Tako po volumnu in odprtinah primerljiv recimo z Williamsom. Torej vsekakor potiskajo meje samo, da bodo tukaj kake extra težave ne verjamem. Niso neumni. Tudi Ferrari je po uspehih rabil par let, da se je uničil samega sebe.
Kako niso neumni, kaj pa boš potem rekel, da je fail na testiranjih in prvi dirki? (če bo seveda res do njega prišlo)
Kaki fail? Kako boš to vedel, da ni bilo znotraj dizajnerskih parametrov? Merc raziskuje te efekte leta. Niso padli iz hruške. Ne moremo rečt. Mi konec koncev lahko samo gledamo gps grafe in kljuvamo v prazno. 8 zaporednih konstruktorkih naslovov ne dobiš samo na lepe oči.

ginekk ::

broken/link ::
če bi bilo vse samo od pogonskega sklopa odvisno, bi bili:
merc, mclaren, williams, Aston 1,2,3,4,5,6,7,8.
Dejmo počakat na 1.dirko. ker po teh testiranjih težko predvidimo, kaj bo. Mogoče edina stvar, ki jo vemo z zagotovostjo - Alfa (morebiti tudi Haas) ima probleme z zanesljivostjo.
Scarbs recimo misli, da bo Merc na prvi dirki v 1.vrsti. oz zelo blizu. Če koga zanima, si lahko pogleda video
merc, mclaren, williams, Aston 1,2,3,4,5,6,7,8.
Dejmo počakat na 1.dirko. ker po teh testiranjih težko predvidimo, kaj bo. Mogoče edina stvar, ki jo vemo z zagotovostjo - Alfa (morebiti tudi Haas) ima probleme z zanesljivostjo.
Scarbs recimo misli, da bo Merc na prvi dirki v 1.vrsti. oz zelo blizu. Če koga zanima, si lahko pogleda video

ginekk ::
Saj jih ni za podcenjevat, to se strinjam. Pa tudi vedno so polni sand bagginga. Komaj čakam že sobotne kvalifikacije.

BT52 ::
Mi konec koncev lahko samo gledamo gps grafe in kljuvamo v prazno. 8 zaporednih konstruktorkih naslovov ne dobiš samo na lepe oči.
To so jih na pogonski sklop IMHO. Pred turbo/hibrid ero, torej 2010-2013, so bili 4,4,5,2 v konstrukcijskem naslovu.
Ziher ja. Res, da je PU doprinese veliko večji del k uspehu, kot v8 recimo. Mislim, da je Alison 2015 rekel 10hp 0.25s na predstavitvi sf15t.
Kaj to pomeni? Instant prvo mesto. Ne. Iščeš vzorce kjer jih ni. Sploh pa je tole vera v katero so takrat pri Mercedesu hoteli, da verjameš. Meadows, Toto, Paddy so vedeli, da je aero ključ do uspeha. In ironično vse njihove PU rešitve so indirektno pomagale šasiji.
Od lažjega pakiranja intecoolejev nad bateriji v tank pred monokok. Večje termalne učinkovitosti, ki rabi manj radiatorjev. Porabe olje, znisas knock, ter celo povečala moč. Uporabe tji ali celo hcci izgorevanje. Tukaj je manj znano vendar se špekulira so imeli tji že od začetkov. Skratka vse rešitve so indirektno pomagale šasiji.
Na koncu so samo odvili krilca, ter se šopirili kako dober PU imajo. Mercu je tole ustrezalo. Zetche se je verjetno slinil zraven. 😂.
Lahko napišem veliko primerov kako PU je pomemben, vendar ni zlata vozovnica do uspeha.
Po 2018 je Merc začel z resnimi raziskavami, kako obdržati vso tole hibridno moč znotraj več, kot konkurenčnih toplotnih odtisov. Saj aero dokazuje veliko večji potencial za uspeh. Pika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

springfield ::
https://www.planetf1.com/news/haas-tria...
Kot kaze so vse ekipe preucevale Mercedesov koncept, a se je na koncu samo Mercedes odloco za njega
Kot kaze so vse ekipe preucevale Mercedesov koncept, a se je na koncu samo Mercedes odloco za njega

billy ::
Ampak kaj bi bil razlog, iz vidika aerodinamike je sigurno boljša merc rešitev, ali?
Edini razlog, ki bi bil logičen, zakaj ne, je pregrevanje pogonskega sklopa?
Edini razlog, ki bi bil logičen, zakaj ne, je pregrevanje pogonskega sklopa?

springfield ::
Zakaj bi bil boljse iz vidika aerodinamike? Kolikor gledam, imajo vstopnike za zrak priblizno enako velike kot ostali, le drugace obrnjene. Tak da tu niso kaj dosti profitirali. Tista CFD analiza je pa pokazala, da Ferrarijev koncept zmanjsa upor, ker zrak preusmeri mimo zadnjih koles.
Verjetno se tudi tezisce dvigne. Mercedes ima kar sirok zadnji del airboxa v primerjavi z ostalimi.
Bomo videli kateri koncept je boljsi. Mogoce so celo enakovredni, bodo eni hitrejsi na enih progah, drugi na drugih.
Verjetno se tudi tezisce dvigne. Mercedes ima kar sirok zadnji del airboxa v primerjavi z ostalimi.
Bomo videli kateri koncept je boljsi. Mogoce so celo enakovredni, bodo eni hitrejsi na enih progah, drugi na drugih.

ZveeZ ::
Pa so le spedenali pravilo glede unlapanja pod SC. Sedaj se bere "ALL cars MUST unlap.." ;)
Vir: https://www.motorsport.com/f1/news/f1-s...
Vir: https://www.motorsport.com/f1/news/f1-s...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()

springfield ::
Ce niso odstranli pravila, da lahko direktor dirke povozi pravila SC, niso nic naredli

billy ::
Nekaj mora ostat, ker kaj bodo drugače naredili, ko bo situacija, ki ni zajeta v pravilih? nekdo mora bit "sodnik" da lahko zapelje zadevo do konca.

codeMonkey ::
Zdaj vemo, da v tem primeru direktor dirke tudi zgubi sluzbo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

Cveto ::
Ja, pove, da je Hamilton medijsko dovolj pomemben, da lahko izsili vse.
O tem, ali je bilo pravilih ok, pa pove to, da so šli pravila menjat. Prejšnja so bila očitno dovolj dvoumna, da so dopuščala tudi to, kar se je zgodilo. Torej je bilo vse legit. Verjemite, če ne bi bilo, bi šel Mercedes v tožbo.
O tem, ali je bilo pravilih ok, pa pove to, da so šli pravila menjat. Prejšnja so bila očitno dovolj dvoumna, da so dopuščala tudi to, kar se je zgodilo. Torej je bilo vse legit. Verjemite, če ne bi bilo, bi šel Mercedes v tožbo.

billy ::
Ne bi šel. Ker kaj pa bi sodišče naredilo? Ponovitev dirke? Kazen 1 miljardo FII? Prvenstva ne bi lujz nikakor dobil, na podlagi sodišča, ne.

Tilen88 ::
Samo še enkrat spat potem se pa začne. Gih fajn na bolovanju po operaciji, si bom vse lahko pogledal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()

springfield ::
https://twitter.com/AlbertFabrega/statu...
Zanimivo, Alpine s podobnim pristopom kot Ferrari.
Zanimivo, Alpine s podobnim pristopom kot Ferrari.

BT52 ::

Tilen88 ::
Hvala. Nic kaj posebnega(operacija gležnja), sam mi ne ostane drugega kot kavč pa tv. Pa mam čas use pogledat


PrimozR ::
springfield je izjavil:
https://twitter.com/AlbertFabrega/statu...
Zanimivo, Alpine s podobnim pristopom kot Ferrari.
Niti ne.

BT52 ::
springfield je izjavil:
https://twitter.com/AlbertFabrega/statu...
Zanimivo, Alpine s podobnim pristopom kot Ferrari.
Niti ne.
Se strinjam. Tole je bolj ala Red Bull.
galerija: https://www.motorsportweek.com/2022/03/...
Ferrariju je dizajnu sprednjega dela še prazaprav najbolj podoben Williams.
Je pa Ferrari tako poseben, da je v bistvu sam za sebe. Lahko bo obrodil sadove ali pa je flow trought brca v temo. Bomo videli. Osebno se mi ne zdi tako slabo izkoritih neomejene oblike, ki lahko zrastejo pod pokrovom. Dejansko zelo bistri umotvor, kako zaobit pravila.

free_rider ::
Največja pomankljivost v pravilih SC je, da se lahko dirka konča ob SC. (če bi lani unlappal vse dirkače bi se zavleklo še za 1 krog)
Lanskemu debaklu bi se z lahkoto izognili, če bi podaljšali dirko za 1 krog ali 2. Medtem bi pa vsi zaostali za krog lahko prehiteli vodilne, kot je to običajno midrace. Po zgledu ameriških serij green-white-checker.
Ekipe bi morale imeti nekaj rezerve goriva. Sicer pa tudi v petih krogih ob rumeni zastavi se lahko privarčuje toliko goriva, da je še za +1/+2 kroga. Čudi me, da se v tej smeri ni razvila debata.
Lanskemu debaklu bi se z lahkoto izognili, če bi podaljšali dirko za 1 krog ali 2. Medtem bi pa vsi zaostali za krog lahko prehiteli vodilne, kot je to običajno midrace. Po zgledu ameriških serij green-white-checker.
Ekipe bi morale imeti nekaj rezerve goriva. Sicer pa tudi v petih krogih ob rumeni zastavi se lahko privarčuje toliko goriva, da je še za +1/+2 kroga. Čudi me, da se v tej smeri ni razvila debata.

billy ::
Ne moreš podaljšat dirke in imeti hkrati omejitev goriva na dirko, to bi bilo možno, če bi spet dopustili tankanje med dirko.
Saj lani "bi bilo" vse ok, če pač merc ne bi taktizirali s postankom. Če bi se zgodil incident 3 kroge pred koncem, bi dal masi RF, tako pa je bilo dovolj časa spucat vse in naredit primeren restart. Ker pa je bila zadnja dirka pa je bil seveda celi halo, če bi bila to UK bi zdaj že pozabili...
Saj lani "bi bilo" vse ok, če pač merc ne bi taktizirali s postankom. Če bi se zgodil incident 3 kroge pred koncem, bi dal masi RF, tako pa je bilo dovolj časa spucat vse in naredit primeren restart. Ker pa je bila zadnja dirka pa je bil seveda celi halo, če bi bila to UK bi zdaj že pozabili...

driver_x ::
Zakaj se pa dirka ne bi mogla končati za SC? Mogoče je edini problem v tem, da bi lahko prihajalo do namernih povzročanj situacij, ki bi privedle do SC. Ampak odkar v F1 ni več Briatoreja, se takih trikov ekipe ne poslužujejo več, pa tudi telemetrija daje precej več podatkov, kakor pred leti in bi tako početje hitro ugotovili in sankcionirali.

billy ::
To je tako, kot da bi se boks match končal, medtem ko bi en bil na tleh in bi mu odšteval sodnik, ampak bi bilo prej konec matcha in KO ne bi imel veze na razplet.

Cveto ::
Zakaj se pa dirka ne bi mogla končati za SC? Mogoče je edini problem v tem, da bi lahko prihajalo do namernih povzročanj situacij, ki bi privedle do SC. Ampak odkar v F1 ni več Briatoreja, se takih trikov ekipe ne poslužujejo več, pa tudi telemetrija daje precej več podatkov, kakor pred leti in bi tako početje hitro ugotovili in sankcionirali.
A se ti zdi prav, da bi se taka sezona končala za varnostnim avtomobilom? Da bi izgubili dvoboj med tekmecema za naslov? Meni se ne in večino fanom gotovo tudi ne, razen seveda tistih, ki so zaslepljeni s tem, da Lewis "mora" biti prvak, ker je pač vodil večino dirke.
Mercedes je to sezono parkrat tvegal in kar ostajal na stezi. Gume so držale in so ga pač pustili zunaj, pri tem pa pozabili, da moraš VEDNO računati tudi na varnostni avto. Ene dvakrat prej se je sešlo, tokrat pa pač ne.
Kakorkoli že, prav je da so pravila jasna. Tako glede SC kot tudi glede track limits, kar je Hamilton prej veselo zlorabljal (not monitored je vzel za dovoljenje za vožnjo izven steze v skoraj vsakem krogu).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 484902 (252901) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 232066 (152458) | ripmork |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 199489 (134049) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 244643 (158570) | kosta |