Forum » Na cesti » Formula 1 2022
Formula 1 2022

PrimozR ::
Nja, vmes omenijo, da naj bi nov koncept v simulatorju pomenil 'eye watering laptime improvement'. Real world je sicer nekaj drugega, bomo videli.

Predator X ::
Pravim, če bi bilo, tako se je sprva govorilo, da bi bila silna prednost.
In pravila gor ali dol, ampak če bo bad for business, bo pač brko rekel, da se to mora skenslat. Če pa bo zaradi tega boljši biznis, ker bo lewis drvel proti 8., pa bodo itak pustili.
Pa sej bo George itak povozu Hama tako, da se ne sekiraj.

Ganon ::

BT52 ::

ripmork ::

driver_x ::
Pravim, če bi bilo, tako se je sprva govorilo, da bi bila silna prednost.
In pravila gor ali dol, ampak če bo bad for business, bo pač brko rekel, da se to mora skenslat. Če pa bo zaradi tega boljši biznis, ker bo lewis drvel proti 8., pa bodo itak pustili.
Če bodo šli v tej smeri, kakor so nakazali na zadnji dirki lanske sezone, da pravila niso pomebna in je pomembno samo to, da je zadeva zanimiva (in dobra za biznis?), bo to bodisi konec biznisa ali pa bo še naprej biznis, ampak z drugimi gledalci in tudi brez kakšne ekipe. Koncept F1 je precej drugačen od ameriških tekmovanj, kjer tak model uspeva. Ampak ne smemo pozabiti, da je Nascar bil vedno naravnan bolj na rednecke, katerim so te stvari pomembne - samo da je napeto in da poka.

springfield ::

billy ::
Predator X je izjavil:
Pravim, če bi bilo, tako se je sprva govorilo, da bi bila silna prednost.
In pravila gor ali dol, ampak če bo bad for business, bo pač brko rekel, da se to mora skenslat. Če pa bo zaradi tega boljši biznis, ker bo lewis drvel proti 8., pa bodo itak pustili.
Pa sej bo George itak povozu Hama tako, da se ne sekiraj.
V to sem 100%, da če bi prišlo do ponovnega "rosberg-lujz" obračuna, bi george potegnil kratko. Ob vsem pompu konec lanskega leta si ne predstavljam da bi ekipa rinla naprej russla.

BT52 ::
Plus po prvih slikah airbox filtra gre pri Ferrariju za Split turbo sistem. I guess they got me there. #SainzWDC :)

billy ::
Da bi postal ferari WC bi moral bit avto kake pol sekunde hitrejši od RB/merc, v to pa dvomim....ferariju manjka kak surov voznik max/lujz alike.

BT52 ::
Pa saj je Ferrari najhitrejši za pol sekunde.
Če lahko Merc ohladi jedra v tej konfiguraciji lahko samo rečemo RIP. Če ne bodo v ospredju bodo spet imeli pregrevanja.
Če lahko Merc ohladi jedra v tej konfiguraciji lahko samo rečemo RIP. Če ne bodo v ospredju bodo spet imeli pregrevanja.

billy ::
Ja, a se spomniš eno famozno leto, ko je vettel v ferariju dominiral testiranja...sledilo pa je potem kaj?
RBR, merc...ta dva sigurno ogromno skrivata. Za ene ekipe je testiranje promocija, za druge je pa kako najbolj skriti formo :)
RBR, merc...ta dva sigurno ogromno skrivata. Za ene ekipe je testiranje promocija, za druge je pa kako najbolj skriti formo :)

driver_x ::
Predvsem ti testiranja ne povedo ničesar, če ne veš kaj so preizkušali. Tukaj pa imajo različne ekipe različne strategije.

PrimozR ::
Da bi postal ferari WC bi moral bit avto kake pol sekunde hitrejši od RB/merc, v to pa dvomim....ferariju manjka kak surov voznik max/lujz alike.
Leclerc? Sainz?
Za WDC ni treba samo surove hitrosti, precej važna je tudi konstantnost. Sainz to DEIFNITIVNO ima.
Ja, a se spomniš eno famozno leto, ko je vettel v ferariju dominiral testiranja...sledilo pa je potem kaj?
RBR, merc...ta dva sigurno ogromno skrivata. Za ene ekipe je testiranje promocija, za druge je pa kako najbolj skriti formo :)
Testiranja res ne povedo ničesar, zato jaz željno pričakujem prve dirke.
Fora je pa, da je Ferrari hiter, predvsem pa relativno neproblematičen. Nažigajo kroge, to je to. Mercedes je pa včeraj ves dan poskakoval in blokiral sprednjo levo gumo.
Cel paddock govori, da Ferrari zgleda dobro, tako da nekaj že zna biti na tem. Morda nimajo najbolj divjega koncepta (no, je kar divji, živo nasprotje Mercedesa :D ), ampak kaže se, da jim avto dela precej dobro. Kar zna biti ključ sploh na prvih dirkah. Je pa vprašanje, kako bo potem s tem naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

billy ::
Ferari ima rahlo prednost pred rbr/merc ker je res zelo hitro že začel z razvojem, oz ker sta rbr in merc zaspala zaradi izjemne končnice.
Prav hitro se lahko zgodi, da bo imel ferari res 0.5sec prednosti na prvi dirki, a realno bo na koncu sezone sekundo zadaj :D
Prav hitro se lahko zgodi, da bo imel ferari res 0.5sec prednosti na prvi dirki, a realno bo na koncu sezone sekundo zadaj :D

springfield ::
Realno je Mercedes komaj vceraj zacel testirat, tako da so s setupom 3 dni zadaj. Bomo morali pocakat na naslednji vikend, da bomo videli kje je kdo.

Gambino ::
Mercedes, lahko tudi s kakšni zgrešenim konceptom zmaga. Imajo najbolše inženirje, ki lahko hitro zamenjajo marsikaj in imajo denar. Že lanska končnica je pokazala, kako hitro se lahko stvari obrnejo. Mercedes je bil boljši v vseh pogledih, naredili so velik korak v razvoju in to so sposobni samo oni. Če imaš najboljše ljudi in največ denarja, potem rezultat ne more izostati, to so dejstva. Mercedes na testiranjih ve kaj dela in ima svoj koncept testiranj. Ferrari lahko kruza po dirkališču, kar pa še ne pomeni da je hiter!

Scorpy84 ::
Ferari ima rahlo prednost pred rbr/merc ker je res zelo hitro že začel z razvojem, oz ker sta rbr in merc zaspala zaradi izjemne končnice.
Prav hitro se lahko zgodi, da bo imel ferari res 0.5sec prednosti na prvi dirki, a realno bo na koncu sezone sekundo zadaj :D
No ja imajo omejeno stevilo ur v vetrovniku, ferrari je imel nekaj vec, koliko je ze rekel binotto? En teden? Res pa da so na skicah in na racunalniku razvijali vec, ampak kaj pomaga ker ponavadi, sploh ferrari glede na proracun, ze v startu izbere napacen koncept.

ripmork ::
Mercedes, lahko tudi s kakšni zgrešenim konceptom zmaga. Imajo najbolše inženirje, ki lahko hitro zamenjajo marsikaj in imajo denar.
Mercedes ima res top kader in tudi odličen sistem dela, denar pa ne igra več take vloge, ker je proračun omejen.
Baje da majo težave z lego. Ne bi bilo nenavadno, če bi v osnovi dober koncept rabil nekaj časa, da pokaže potencial in ga dobro naštudirajo. RB je še z genialnim Newey-em kdaj rabil več kot pol sezone, da so idejo iz simulatorjev na stezi usposobili kot treba. V začetku te sezone bi Merc znal imet probleme, ampak za resne napovedi je definitivno prezgodaj :)

PrimozR ::
Mercedes, lahko tudi s kakšni zgrešenim konceptom zmaga. Imajo najbolše inženirje, ki lahko hitro zamenjajo marsikaj in imajo denar. Že lanska končnica je pokazala, kako hitro se lahko stvari obrnejo. Mercedes je bil boljši v vseh pogledih, naredili so velik korak v razvoju in to so sposobni samo oni. Če imaš najboljše ljudi in največ denarja, potem rezultat ne more izostati, to so dejstva. Mercedes na testiranjih ve kaj dela in ima svoj koncept testiranj. Ferrari lahko kruza po dirkališču, kar pa še ne pomeni da je hiter!
Budget cap.
Ferari ima rahlo prednost pred rbr/merc ker je res zelo hitro že začel z razvojem, oz ker sta rbr in merc zaspala zaradi izjemne končnice.
Prav hitro se lahko zgodi, da bo imel ferari res 0.5sec prednosti na prvi dirki, a realno bo na koncu sezone sekundo zadaj :D
No ja imajo omejeno stevilo ur v vetrovniku, ferrari je imel nekaj vec, koliko je ze rekel binotto? En teden? Res pa da so na skicah in na racunalniku razvijali vec, ampak kaj pomaga ker ponavadi, sploh ferrari glede na proracun, ze v startu izbere napacen koncept.
10 % več časa v vetrovniku so imeli in še vedno imajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

BT52 ::

PrimozR ::
True, ampak so imeli celo lansko leto več časa in bodo ziher imeli prvo polovico letošnjega leta več časa.

billy ::
You can hear Hamilton really getting off the throttle as his Mercedes W13 begins to oscillate on the straights, bouncing along as if he's on the world's most expensive space hopper.

broken/link ::
na redditu je nastala ena posrečena tekma.
včeraj proti koncu dneva so RBovci zatesnili avto s performance trakom, in ko je Perez prišel nazaj v bokse, je avto "jokal". Tako so to poimenovali na skySports.
Seveda so se pojavile teorije, kaj je ta tekočina, v resnici pa nihče ni bil prepričan, kaj to je. Celoten thread je začel nekdo, ki je začel poved z "švedski komentator,...". zmagovalni komentar pa je bil:
včeraj proti koncu dneva so RBovci zatesnili avto s performance trakom, in ko je Perez prišel nazaj v bokse, je avto "jokal". Tako so to poimenovali na skySports.
Seveda so se pojavile teorije, kaj je ta tekočina, v resnici pa nihče ni bil prepričan, kaj to je. Celoten thread je začel nekdo, ki je začel poved z "švedski komentator,...". zmagovalni komentar pa je bil:
Dutch commentators say that Red Bull have been using Lewis's tears from last season finale as internal coolant.

skyform ::
Toliko koliko se Horner joče in nasplošno cela Redbull ekipa ni čudno, da se jim tudi bolid cmeri.


ripmork ::

b3D_950 ::
broken/link je izjavil:
na redditu je nastala ena posrečena tekma.
včeraj proti koncu dneva so RBovci zatesnili avto s performance trakom, in ko je Perez prišel nazaj v bokse, je avto "jokal". Tako so to poimenovali na skySports.
Seveda so se pojavile teorije, kaj je ta tekočina, v resnici pa nihče ni bil prepričan, kaj to je. Celoten thread je začel nekdo, ki je začel poved z "švedski komentator,...". zmagovalni komentar pa je bil:
Dutch commentators say that Red Bull have been using Lewis's tears from last season finale as internal coolant.
Od selotejpa (vroč pokrov motorja pa se topi lim)...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

springfield ::
Sainz on Russell's claim that Ferrari look the strongest: "Typical Mercedes, typical George, hype up the others and come to the first race and blow the competition away. If it was the first year, I might have believed them. Already on the GPS we can see what they are doing."

BT52 ::
Bohmarija je grozno, ko se zvoki motorja ne skladajo s sliko v Drive to Survive...
Bog ti pomagaj ti si to gledal? Dobro, da maš potrepežjivost za tole grozljivko. Že S01 je bil tak tak in mi je šel na jetra. In po prvi sezoni niti nisem imel interesa gledat. Po drugi strani pa sem si rekel "pa alde Ameri majo radi malce drame, naj majo tole, bom spregledal nekaj nejasnosti".
Samo kako so bojda s04 zavozil. Pa je živa groza po reviewih sodeč.
Enih najbolj tesnih bitk v f1 z polno drame zavoziš v produkciji veš kam si prišel.
Zame edini ogleda vreden je FlozF1 na youtubu. Vsi drugi mu lahko samo čevlje čistijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

BT52 ::
Od selotejpa (vroč pokrov motorja pa se topi lim)...
Pomojem preveč tekoče za lepilo selotejpa...
Meni se tudi zdi, bolj kaka voda ali kondens. Samo ne me vprašat kako.
EDIT: Drugače pa so tile avti understeer city.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

BT52 ::
[AMuS Live] One Mercedes man put it in a nutshell: "it's not rowing in normal form at the moment. If there was a race on Sunday, Ferrari would win by a clear margin." Almost as alarming, "The big chasing pack is right on our backs."
BRUH XD Sure hahah

springfield ::
Tako kot lani po testirajih? Nic jim ne verjamem. Po GPS podatkih ekipe porocajo, da je Mercedes najhitrejsi v pocasnih ovinkih. Jamrajo, da imajo tezave, potem bodo pa magicno resli tezave do naslednjega vikenda in zopet Hamiltonovi hvalospevi, kako dobra ekipa so.

BT52 ::
An engineer promises us: "We're not bluffing. The problems with bouncing are real. And they're keeping us from understanding and developing the car at the moment." Nevertheless, caution is advised. Red Bull's GPS measurements show: The Mercedes is extremely fast in the slow corners.

"I think everyone is trying to point the finger at someone else, so they don't have too much pressure, but I think everyone also knows that it means absolutely nothing, so for now we'll have to wait," said Leclerc.
RB P1 z C3 gumo RIP tifosi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

BT52 ::
-Ferrari malo slabša motorna mapa ali ima več upora - Čeprav za zadnje po @Vanja CFD rezultatih malo manj verjetno. Čeprav je RB z novo posodobitvjo še bolj zameglil meje. Da ne govorimo o Mercu paketu, ki je neznaka. Čeprav upor gume je še vedno veliko bolj messy, kot od super slim od zabojev. Da ne omenjam, da lahko Merc uporablja veliko veliko bolj gosto jedro v hladilnikih. Kar kaže na višji upor za Merc. Čeprav sistemsko nimam pojma.
-Merc slabše od Ferr v ovinkih - nakazuje lahko veliko več goriva v tanku ali enostavno C5 gume ne delujejo dobro - BTW Mario Isola je rekel, da kaže na 2 pistop dirko drugi teden.
-LEC zavira kasneje in pospešuje za odtenek hitreje. Merc je še posebej ležeren. Kar okrepi mojo prejšjo točko z sandbaganjem "Ferrari and Rb is faster than us TM - cry me wolf" Mercedesom.
-RB superioren v ovinkih z višjo minimalno hiotrostjo. Z mogoče, mogoče Ferrari boljši managment z gumo za S3 sektor. Čeprav so imeli trše gume. Lahko pa je Max preprosto chillal v zadnjem sektorju, ko je videl, da noče pokazat vsega in so mu sektorji kazali na dober čas.
Čeprav je v prešji točki bolj znano, da gre za kontrastno razliko dirkaškega sloga. VES je znan V slog dikarča, ki raje zavira malce prej in obdrži višjo hitrost za rotacijo
-RB ima daljša prestavna.
-In zgleda da Ferrari do prvih 150KPH deploya več MGUK. No vsaj na tej mapi.
-Alonso ima ogromno manj draga. Pa tole za veliko razliko. Slike potrjujejo, da so imeli low drag RW. Renallt izgublja na skoraj vseh top endih. Alpine izgubi pospeševanje in zadene zračni zid še posebej na backstrait-u. Torej "clippajo" na vseh top endih. ker gre za ti. manjko energije in gre pogonski sklop v limb mode. Ali pa celoti drugačna mapa in je strategija deploya drugačna. Ponavadi pa gre za strategije slabših motornih sklopov, kjer priotiziraš zgodnjo pospeševalno fazo in raje "coast-aš" na koncu ravnine in celo preko MGUH filaš baterijo, ker imaš slabši ICE.
-plus veliko razlik v prestavnih razmerjih in uporabo 8 prestave pri RUS, ter uporabe 1 predstave v low speedu pri obeh "garažistih".
Zaključek. Ne vem Merc ima rezerve. Ferrari je na videz blizu, guma pa to. Vendar mislim, da ima RB monster dirkalnik. VES glatka zmaga še posebej smug face na intervjujjih pove neki. :D Potem pa svizec zavije čokolado pa bo Haas vs Mclaren WCC fight. :P
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 484480 (252479) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 231747 (152139) | ripmork |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 199375 (133935) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 244446 (158373) | kosta |