Forum » Na cesti » Formula 1 2022
Formula 1 2022

springfield ::

Sheteentz ::

codeMonkey ::
Dirkace ze precej zanima kako dobro se bo dalo prehitevati v praksi :)
https://twitter.com/Supportalonso_/stat...
https://twitter.com/Supportalonso_/stat...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

ripmork ::

Skyman ::
codeMonkey je izjavil:
Dirkace ze precej zanima kako dobro se bo dalo prehitevati v praksi :)
https://twitter.com/Supportalonso_/stat...
Ko pa ze zves kako je prehitevanje in ko ves da imas še 2 dni pred seboj gres pa malo na offroad
https://preview.redd.it/6g1gcp2x2lj81.j...

broken/link ::
Ta slika po moje zelo lepo prikaže razliko v "debelosti" dirkalnikov oz kaj je mercedezu uspelo naredit. Ker to, kako ozek je Merc, je impresivno.
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...

springfield ::

springfield ::
broken/link je izjavil:
Ta slika po moje zelo lepo prikaže razliko v "debelosti" dirkalnikov oz kaj je mercedezu uspelo naredit. Ker to, kako ozek je Merc, je impresivno.
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
Vec kot ocitno je, da RB, Ferrari in AM (in se kdo) niso sli na ozek dirkalnik. Binotto je sam rekel, da imajo tam bol ali manj zrak. Ce hocejo, lahko preklopijo na ozke sidepode brez vecjih sprememb notranjosti.

Tilen88 ::
Drgač pravjo da RBR skriva še večji undercut s tistimi kevlarskimi/karbonskimi paneli pod sidepodi

springfield ::
Bodo meli cez celo stranico taki undercut? 
Je kar nekaj zanimivih resitev letos. Upam, da nobena ekipa ne bo 1s spredaj. Ce pa ze mora bit nekdo, naj bo to Ferrari

Je kar nekaj zanimivih resitev letos. Upam, da nobena ekipa ne bo 1s spredaj. Ce pa ze mora bit nekdo, naj bo to Ferrari


scythe ::
Zgleda da bo pestra sezona, pravo hitrost bomo videli šele na prvih Q1. Razlike med dirkalnikim so kar velike, tehnični komisarji bodo imeli kar nekaj dela pri pregledovanju, mogoče je našel kdo sivo cono

X870 | 9800X3D | 2x32Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

BT52 ::
Meni bo možgane razneslo. Toliko različnih rešitev in konceptov. Samo tole potem pa še povežeš z setupom, Jao. Ekipe bodo imele ogromni račun za plin in elektriko. : )

BT52 ::

ripmork ::
Če še enkrat objaviš te grdobe bom zahteval BAN. LOL zdaj ko sem gledal ta čudovita dizajna RBja in Mclarna si mi pokvaril epetit.Mal za kontrast, da bo še lepš sedanje gledat

Berem tole pravkar (s pomočjo translationa):
Očitno so pri Alfi že doživeli tipičen problem ground efekt dirkalnikov; "poskakovanje" (ne najdem boljšega izraza trenutno), ko se dirkalnik preveč približa dnu in se tok podre, dirkalnik izgubi podtlak in se vzmetenje (posledično dno) dvigneta, nakar se tok spet okrepi in potegne dno k tlom (pa spet znova). problem je pri hitrostih nad 250km/h. So pa že razrešili problem.
Ekipe naj bi (če je verjet članku) že eksperimentirale z upogibanjem dna na robovih (simuliranje skirt-ov), a jim zna zgoraj opisan potencialen problem to kar otežit. Zaradi efektivnejšega podtlaka so sicer dirkalniki na ravninah bojda hitrejši kot so bili lanski, v hitrih ovinkih tam-tam, v počasnejših pa počasnejši.

d_DJ ::
Rezultati prvega dneva testiranj
1 Lando Norris McLaren 1:19.568 103
2 Charles Leclerc Ferrari 1:20.165 +0.597s 80
3 Carlos Sainz Jr Ferrari 1:20.416 +0.848s 73
4 George Russell Mercedes 1:20.784 +1.216s 77
5 Lewis Hamilton Mercedes 1:20.929 +1.361s 50
6 Sebastian Vettel Aston Martin 1:21.276 +1.708s 52
7 Yuki Tsunoda AlphaTauri 1:21.638 +2.070s 121
8 Fernando Alonso Alpine 1:21.746 +2.178s 127
9 Max Verstappen Red Bull 1:22.246 +2.678s 147
10 Valtteri Bottas Alfa Romeo 1:22.572 +3.004s 23
11 Alex Albon Williams 1:22.760 +3.192s 66
12 Mick Schumacher Haas 1:22.926 +3.358s 23
13 Lance Stroll Aston Martin 1:23.327 +3.759s 67
14 Nicholas Latifi Williams 1:23.379 +3.811s 66
15 Nikita Mazepin Haas 1:24.505 +4.937s 20
16 Robert Kubica Alfa Romeo 1:25.909 +6.341s 9
1 Lando Norris McLaren 1:19.568 103
2 Charles Leclerc Ferrari 1:20.165 +0.597s 80
3 Carlos Sainz Jr Ferrari 1:20.416 +0.848s 73
4 George Russell Mercedes 1:20.784 +1.216s 77
5 Lewis Hamilton Mercedes 1:20.929 +1.361s 50
6 Sebastian Vettel Aston Martin 1:21.276 +1.708s 52
7 Yuki Tsunoda AlphaTauri 1:21.638 +2.070s 121
8 Fernando Alonso Alpine 1:21.746 +2.178s 127
9 Max Verstappen Red Bull 1:22.246 +2.678s 147
10 Valtteri Bottas Alfa Romeo 1:22.572 +3.004s 23
11 Alex Albon Williams 1:22.760 +3.192s 66
12 Mick Schumacher Haas 1:22.926 +3.358s 23
13 Lance Stroll Aston Martin 1:23.327 +3.759s 67
14 Nicholas Latifi Williams 1:23.379 +3.811s 66
15 Nikita Mazepin Haas 1:24.505 +4.937s 20
16 Robert Kubica Alfa Romeo 1:25.909 +6.341s 9

Tilen88 ::
Če še enkrat objaviš te grdobe bom zahteval BAN. LOL zdaj ko sem gledal ta čudovita dizajna RBja in Mclarna si mi pokvaril epetit.Mal za kontrast, da bo še lepš sedanje gledat
Berem tole pravkar (s pomočjo translationa):
Očitno so pri Alfi že doživeli tipičen problem ground efekt dirkalnikov; "poskakovanje" (ne najdem boljšega izraza trenutno), ko se dirkalnik preveč približa dnu in se tok podre, dirkalnik izgubi podtlak in se vzmetenje (posledično dno) dvigneta, nakar se tok spet okrepi in potegne dno k tlom (pa spet znova). problem je pri hitrostih nad 250km/h. So pa že razrešili problem.
Ekipe naj bi (če je verjet članku) že eksperimentirale z upogibanjem dna na robovih (simuliranje skirt-ov), a jim zna zgoraj opisan potencialen problem to kar otežit. Zaradi efektivnejšega podtlaka so sicer dirkalniki na ravninah bojda hitrejši kot so bili lanski, v hitrih ovinkih tam-tam, v počasnejših pa počasnejši.
From Motorsport.com
"Porpoising - it’s the buzzword at the start of this new rules era. Effectively the cars rock or bounce up and down as the air attaches and reattached itself when they approach vmax. Like yesterday, it’s Hamilton who appears to be suffering most with it this morning. The Merc is wallowing even before the 400m board on the run to Turn 1. You can here the revs rise and fall in sync as the W13 is unsettled. Looks a touch violent. Anyone got a number for the osteopath?"
Tudi merc ima podobne težave

billy ::
A nikogar ne skrbi kaj bo z letošnjo sezono zaradi vojne v ukrajini? Že kar nekaj dirk lahko odpade samo zaradi "sankcij", kaj šele kaj drugih...

ripmork ::
From Motorsport.com
"Porpoising - it’s the buzzword at the start of this new rules era. Effectively the cars rock or bounce up and down as the air attaches and reattached itself when they approach vmax. Like yesterday, it’s Hamilton who appears to be suffering most with it this morning. The Merc is wallowing even before the 400m board on the run to Turn 1. You can here the revs rise and fall in sync as the W13 is unsettled. Looks a touch violent. Anyone got a number for the osteopath?"
Tudi merc ima podobne težave
Zanimivo. Pri Alfi naj bi bojda rešili z okrepitvijo stranskih delov dna in nastavitvami vzmetenja, morda se Merc mal preveč igra z upogibanjem dna na stranicah :)
Ravno videl; Vettel namerava bojkotirat rusko dirko
Seb is a good guy. Danes je f1 testiranje res na stranskem tiru (žal)

Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()

Tilen88 ::
A nikogar ne skrbi kaj bo z letošnjo sezono zaradi vojne v ukrajini? Že kar nekaj dirk lahko odpade samo zaradi "sankcij", kaj šele kaj drugih...
Skrbi me že, ampak to je tema o formuli, trenutno situacijo(o vojni) in možne posledice lahko kje drugje razpravljamo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()

springfield ::
https://twitter.com/F1/status/149688866...
In Ferrar bi naj bil med ekipami, ki imajo najmanj tezav s tem
In Ferrar bi naj bil med ekipami, ki imajo najmanj tezav s tem


ripmork ::
springfield je izjavil:
https://twitter.com/F1/status/149688866...
In Ferrar bi naj bil med ekipami, ki imajo najmanj tezav s tem![]()
lol, nisem si predstavljal, da je lahko tako očitno

Spomnim se, da sem o tem "porpoising-u" že večkrat bral, sploh nekateri dirkači so res sovražili to; poleg slabosti in glavobola je bil zaradi zelo trdega vzmetenja prisoten še "dvojni vid" zaradi tresljajev. Sem bil pa ziher, da zaradi odsotnosti skirt-ov kaj takega ni več možno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()

springfield ::
Trenutno iscejo ekipe nastavitve kak to spravit pod kontrolo, tak da vcasih bolj, vcasih manj skacejo. Do prve dirke jih bo vecina najdla setup, da tega ne bomo videvali.

BT52 ::
Jaz sem bil privrženec uveljave aktivnega vzmetenja. Ravno iz teh razlogov. Kaj čmo smo butasti.

Skyman ::
Tolk da loh v 14 dneh 2 verzije bolida "naredis"
Mercedes naj bi šele v Sakhirju pokazal pravi bolid
https://portal-f1.si/2022/02/mercedes-n...
Mercedes naj bi šele v Sakhirju pokazal pravi bolid
https://portal-f1.si/2022/02/mercedes-n...

Tilen88 ::
Če bo tko in bo merc dominiral na drugih testranjih bomo vsaj določene dobili nazaj na forum :P

pirlo ::
Če bo tko in bo merc dominiral na drugih testranjih bomo vsaj določene dobili nazaj na forum :P
Tudi Hamiltonmanija je zelo mirna

Tolk da loh v 14 dneh 2 verzije bolida "naredis"
Mercedes naj bi šele v Sakhirju pokazal pravi bolid
https://portal-f1.si/2022/02/mercedes-n...
Verjetno bo mel določene detajle izpiljene, kot vsi ostali, da bi drugi koncept pripeljali pa dvomim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pirlo ()

ripmork ::
Jaz sem bil privrženec uveljave aktivnega vzmetenja. Ravno iz teh razlogov. Kaj čmo smo butasti.Še nedolgo nazaj so bile debate o vrnitvi aktivnega vzmetenja, ja. Če se prav spomnim so zavrnili, ker bi dodalo stroške in težo?
in other news:
Haas will remove Uralkali branding and run in a plain white livery for the final day of Testing
Zaradi vojne situacije vse več dirkačev nasprotuje izvedbi ruske dirke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 482568 (250567) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 230191 (150583) | ripmork |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 198892 (133452) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 243426 (157353) | kosta |