Forum » Na cesti » Kateri družinski avto? (nov, 20-30kEUR)
Kateri družinski avto? (nov, 20-30kEUR)
Temo vidijo: vsi
Masayoshi ::
Avti se dražijo. V pol leta je VW že dvakrat podražil, za januar je pa že najavil tudi tretjo podražitev. Tako da ja, verjetno kupit čimprej ali pa počakati ene 2 leti.
profii ::
Sem nekje na istem, najbolj se nagibam k Octaviji 1.5 TSI karavanu, moram samo še naštudirat opremo in pa predvsem najti nekaj takšnega na zalogi, mogoče celo pogledati kak drug model/znamko. Ker zdaj naročiti avto in ga čakati več kot 1 leto je bolj strel v koleno, potem že raje potrpim dve leti, ko naj bi se zadeve s čipi umirile in takrat naročim točno to kar hočem v nekem normalnem roku. Ker trenutno so tudi konfiguratorji oskubljeni in niti ne moreš več izbrati vsega kar je bilo na voljo pred krizo.
Golf Variant je 2k€ cenejši, če gledaš malo več opreme.
Jaz sem na koncu pristal na Corolli, pa je bila Octavia v štartu prvi izbor,...
barakus ::
Sam se ukvarjam s podobno dilemo, poskusil sem Octavio pa Golf karavan pa so sedeži za moj križ obup, prenizki in težko prideš ven iz njih. Tudi po 1 ure vožnje, mi nekako pozicija v tistih sedežih nikakor ne sede in me začne bolet križ.
Poskusil Mazdo CX-5 in se počutim notri klavstrofobično, preglednost čez zadnje šipe je slaba.
Vsedel sem se v Citroen C4 Grand SpaceTourer in C3 Aircross in so se mi zdeli sedeži udobni, sediš relativno visoko, veliko prostora notri in preglednost dobra. Morda se mi je zdel prvi za odtenek prevelik, drugi pa za odtenek premali :-/
Lahko svetujete, katere avte naj si še ogledam glede na moje preference?
Poskusil Mazdo CX-5 in se počutim notri klavstrofobično, preglednost čez zadnje šipe je slaba.
Vsedel sem se v Citroen C4 Grand SpaceTourer in C3 Aircross in so se mi zdeli sedeži udobni, sediš relativno visoko, veliko prostora notri in preglednost dobra. Morda se mi je zdel prvi za odtenek prevelik, drugi pa za odtenek premali :-/
Lahko svetujete, katere avte naj si še ogledam glede na moje preference?
Rok Woot ::
Jaz tudi ne razumem teh SUV-jev, razen če se cel čas voziš po mestu. V limuzini je vožnja po avtocesti veliko bolj udobna, kaj šele če zraven še veter piha. Na žalost je zmeraj manj velikih limuzin. Opel Omega, Toyota Avensis ...
Torej tudi jaz sprašujem za nasvet.
Rad bi:
- da je velika
- da ima veliko medosno razdaljo
- da je notri relativno tiho
- da se malo kvari
Kaj mi priporočate?
Torej tudi jaz sprašujem za nasvet.
Rad bi:
- da je velika
- da ima veliko medosno razdaljo
- da je notri relativno tiho
- da se malo kvari
Kaj mi priporočate?
Utk ::
Sej je tudi prvo post nabijanje. In vsi drugi. Ko si izbereš približno kaj rabiš, ti ostanejo MORDA 3 modeli avtov. Če je te 3 tak problem it sprobat, potem pa tudi...kupi enga in dej mir.
Jaz res ne razumem zakaj bi nekdo na internetu spraševal kater avto kupit...Če bi že imel izbranega, pa bi vprašal zakaj ne kupit, kakšne so slabosti, ok, ampak ne, tega nihče ne dela, ker ko je enkrat izbran, je itak ta najboljši in oh in sploh.
Jaz res ne razumem zakaj bi nekdo na internetu spraševal kater avto kupit...Če bi že imel izbranega, pa bi vprašal zakaj ne kupit, kakšne so slabosti, ok, ampak ne, tega nihče ne dela, ker ko je enkrat izbran, je itak ta najboljši in oh in sploh.
profii ::
Jaz tudi ne razumem teh SUV-jev, razen če se cel čas voziš po mestu. V limuzini je vožnja po avtocesti veliko bolj udobna, kaj šele če zraven še veter piha. Na žalost je zmeraj manj velikih limuzin. Opel Omega, Toyota Avensis ...
Torej tudi jaz sprašujem za nasvet.
Rad bi:
- da je velika
- da ima veliko medosno razdaljo
- da je notri relativno tiho
- da se malo kvari
Kaj mi priporočate?
A8 (long), 740 (ali Li) ali S.
Mike_Rotch ::
Vsedel sem se v Citroen C4 Grand SpaceTourer in C3 Aircross in so se mi zdeli sedeži udobni, sediš relativno visoko, veliko prostora notri in preglednost dobra. Morda se mi je zdel prvi za odtenek prevelik, drugi pa za odtenek premali :-/
C4 Grand SpaceTourer je cca. 10cm krajši od Octavie karavan in cca. 3cm krajši od Golfa. Širina praktično enaka. Izgleda mogoče velik zaradi oblike čeprav ni.
mr_chai ::
Če se kupuje novega, potem je fajn, da razmišljaš o kakem hibridu. Npr. Toyota Rav4, za kakih 35k bi ga že dobil 2020 letnik in do 20k prevoženih. To je za moje pojme še vedno nov avto ;)
IL_DIAVOLO ::
20-30k pomeni nekje tukaj, raje manj, ne pa vec.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
barakus ::
Mike_Rotch je izjavil:
Vsedel sem se v Citroen C4 Grand SpaceTourer in C3 Aircross in so se mi zdeli sedeži udobni, sediš relativno visoko, veliko prostora notri in preglednost dobra. Morda se mi je zdel prvi za odtenek prevelik, drugi pa za odtenek premali :-/
C4 Grand SpaceTourer je cca. 10cm krajši od Octavie karavan in cca. 3cm krajši od Golfa. Širina praktično enaka. Izgleda mogoče velik zaradi oblike čeprav ni.
Zelo zanimivo, hvala :D
joze67 ::
Hotel sem napisati, ko si mlad, ti to ne pomeni veliko. Boš pa morda razumel kasneje.Imam SUV, pred tem enoprostrca. Vedno glavna odlika visoko sedenje, da se ne kobacaš ven kot voznik formule 2. Ko si star 2x, to ne pomeni veliko.
A zato, da se ti pod kiklo ne vid?
profii ::
Hotel sem napisati, ko si mlad, ti to ne pomeni veliko. Boš pa morda razumel kasneje.Imam SUV, pred tem enoprostrca. Vedno glavna odlika visoko sedenje, da se ne kobacaš ven kot voznik formule 2. Ko si star 2x, to ne pomeni veliko.
A zato, da se ti pod kiklo ne vid?
Obstaja veliko avtomobilov, v katere res stopiš brez napora, razne merive, crossland X,... ne rabi biti SUV, še manj pa X5.
Vem, da z leti se težko spraviš v kak bolid, ranga M2 z recaro zici, ampak v passata bi se pa moral relativno lahko vsak normalen spravit.
Drugače pa malce vaj, razgibavanja, fizične aktivnosti, pa bo šlo tud v nižji avto.
Enkrat je bila mislim da tu tema, o SUVih, potem je pa OP priznal, da ima 120 kil, pa da bi blo mogoče bolje shujšat kakor kupit višji avto.
alef1 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Skoda octavia ali seat leon.
No, to je že bližje.
Samo, a ni Leon na isti osnovi kot Octavia?
Ker Octavio sem gledal, ampak potem črtal zaradi nezanesljivosti. Poznam nekaj primerov, ko je več na servisu kot doma. Baje so prejšnji modeli zelo zanesljivi, a ta četrta generacija je mimo.
Badwolff ::
Sem član SUV mafije, ker mora avto tudi dobro izgledat.
SloTech jih pa itak že pregovorno sovraži in to z enimi x razlogi as always. Trenutno je to 'taprav dec se skobaca tud v športnika'
SloTech jih pa itak že pregovorno sovraži in to z enimi x razlogi as always. Trenutno je to 'taprav dec se skobaca tud v športnika'
joze67 ::
borut_p ::
denabiker ::
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Skoda octavia ali seat leon.
No, to je že bližje.
Samo, a ni Leon na isti osnovi kot Octavia?
Ker Octavio sem gledal, ampak potem črtal zaradi nezanesljivosti. Poznam nekaj primerov, ko je več na servisu kot doma. Baje so prejšnji modeli zelo zanesljivi, a ta četrta generacija je mimo.
Potem ti ostane samo toyota. Menda ne boš kupil citroena ali nekaj, ker škoda ni zanesljiva...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
profii ::
rosomah ::
Badwolff ::
Sem član SUV mafije, ker mora avto tudi dobro izgledat.
SloTech jih pa itak že pregovorno sovraži in to z enimi x razlogi as always. Trenutno je to 'taprav dec se skobaca tud v športnika'
Razsvetli me, kateri SUV dobro izgleda?
Misliš tebi? Očitno nben. Meni jih pa dost.
veteran ::
Razsvetli me, kateri SUV dobro izgleda?
Dacia Sandero krasno zgleda, pa se prisparal bo. :)
Klele ma en sosed nek bmw suv, res grd avto. Ne vem, a se to zaradi znamke kupuje. Ali pa je bistvo tega, da se vec zapravi... mogoce je to.
Sicer je tud kaksen kangoo ali berlingo lahko druzinski avto, ampak ni tolk lep kot dacia. :-)
matobeli ::
Sem že omenil, Dacia Jogger, to je končno spet en no frills avto za večjo družino ki rada nabaše svega in svašta in zapelje čez kolovoz, pomoje vredno tistih par jurjev čez Sandero Stepway.
Zgleda pa bistveno bolš kot vsi berlingoti in kangooji skupaj.
Zgleda pa bistveno bolš kot vsi berlingoti in kangooji skupaj.
MasterTade ::
Sem član SUV mafije, ker mora avto tudi dobro izgledat.
SloTech jih pa itak že pregovorno sovraži in to z enimi x razlogi as always. Trenutno je to 'taprav dec se skobaca tud v športnika'
Razsvetli me, kateri SUV dobro izgleda?
vsa serija X od bmw
Mors omnia aequat
borut_p ::
MasterTade je izjavil:
Sem član SUV mafije, ker mora avto tudi dobro izgledat.
SloTech jih pa itak že pregovorno sovraži in to z enimi x razlogi as always. Trenutno je to 'taprav dec se skobaca tud v športnika'
Razsvetli me, kateri SUV dobro izgleda?
vsa serija X od bmw
kitajcem že ... zadnje serije x so vizuelna katastrofa
Sparkxl ::
Jaz opažam eno drugo zanimivost pri teh napihnjenih piksnah.
Vzamimo za primer vw golf in t roc. V osnovi isti avto, z razliko da je en napihnjen, 2cm višji in ima plastiko nalepljeno okrog blatnikov. S temi lastnostmi se približa ceni passata.
In slovenci, ki smo bolj revni, smo pri nakupih teh avtomobilov tam, kjer smo bili v začetku 90ih do sredina 00 let. Spet kupujemo najbolj oskubljene verzije, ker za več nimamo. Na ceste so se spet vrnili črni nepobarvani odbijači, ki izgledajo socialno, ogabno. Tudi radkape praznujejo comeback.
Vzamimo za primer vw golf in t roc. V osnovi isti avto, z razliko da je en napihnjen, 2cm višji in ima plastiko nalepljeno okrog blatnikov. S temi lastnostmi se približa ceni passata.
In slovenci, ki smo bolj revni, smo pri nakupih teh avtomobilov tam, kjer smo bili v začetku 90ih do sredina 00 let. Spet kupujemo najbolj oskubljene verzije, ker za več nimamo. Na ceste so se spet vrnili črni nepobarvani odbijači, ki izgledajo socialno, ogabno. Tudi radkape praznujejo comeback.
joze67 ::
Črn nepobarvan odbijač je funkcionalen. Barvanega je potrebno po vsaki uporabi prebarvati oz. kar zamenjati.
Sparkxl ::
Aha...torej oskubljene verzije imajo funkcionalne odbijače, dražje, ki niso za socialne probleme, pa ne?
rejven ::
Mislim, da bi se lahko nehal prepucavat kaj je komu vseč. A ni fajn, da lahko izbereš hatcha/limo/cargo/suv... kar ti pač paše.
Vsak ma svoje prednosti in slabosti, izbere naj pa vsak sam. Osebno mam 2 karavana, pač men paše, da mam plac pa tud če enkrat na let.
Pri meni je važno (pri obeh), da cage od psa not paše, pa da ma raven rob prtljažnik, da lahko sam not pride, da dam lahk kolesa na streho brez lojtre (zadnji prtljažnik na kljuki mi je preglomazen za shranjevat, pa tud stalno gor dol se mi ga ne da dajat.) In v to kategorijo vsaj kar sem gledal pašejo samo karavani. Extra space pa po moje ne škodi.
Drugemu je bolj pomembno, da se lepo visoko vsede v avto, tretjemu, da leži v avtu, itd...
So pa taka vprašanja dost pointless brez, da se skrči nabor oz. vsaj natanćno kaj kdo rabi...
Vsak ma svoje prednosti in slabosti, izbere naj pa vsak sam. Osebno mam 2 karavana, pač men paše, da mam plac pa tud če enkrat na let.
Pri meni je važno (pri obeh), da cage od psa not paše, pa da ma raven rob prtljažnik, da lahko sam not pride, da dam lahk kolesa na streho brez lojtre (zadnji prtljažnik na kljuki mi je preglomazen za shranjevat, pa tud stalno gor dol se mi ga ne da dajat.) In v to kategorijo vsaj kar sem gledal pašejo samo karavani. Extra space pa po moje ne škodi.
Drugemu je bolj pomembno, da se lepo visoko vsede v avto, tretjemu, da leži v avtu, itd...
So pa taka vprašanja dost pointless brez, da se skrči nabor oz. vsaj natanćno kaj kdo rabi...
Raptor F16 ::
Jaz opažam eno drugo zanimivost pri teh napihnjenih piksnah.
Vzamimo za primer vw golf in t roc. V osnovi isti avto, z razliko da je en napihnjen, 2cm višji in ima plastiko nalepljeno okrog blatnikov. S temi lastnostmi se približa ceni passata.
In slovenci, ki smo bolj revni, smo pri nakupih teh avtomobilov tam, kjer smo bili v začetku 90ih do sredina 00 let. Spet kupujemo najbolj oskubljene verzije, ker za več nimamo. Na ceste so se spet vrnili črni nepobarvani odbijači, ki izgledajo socialno, ogabno. Tudi radkape praznujejo comeback.
Če je T-Roc zate v osnovi isti avto ti resnično svetujem, da greš oba probat in se prepričaš da temu ni tako. T-Roc je narejen zelo ceneno pa še utesnjen je. Zadnja klop v golfu je v primerjavi s T-rocom gosposki fotelj.
Golfa vozim sam, T-roca star oče. Dobr njega razumem, rabi višje sedišče pa kompakt avto z nekaj opreme. Ampak ti Crossoverji so notri mnogo bolj utesnjeni od konvencionalnih karoserijskih oblik. Kar je največji zafuk pri nakupu slednjih. To so avtomobili brez smisla.
Jaz opažam eno drugo zanimivost pri teh napihnjenih piksnah.
Vzamimo za primer vw golf in t roc. V osnovi isti avto, z razliko da je en napihnjen, 2cm višji in ima plastiko nalepljeno okrog blatnikov. S temi lastnostmi se približa ceni passata.
In slovenci, ki smo bolj revni, smo pri nakupih teh avtomobilov tam, kjer smo bili v začetku 90ih do sredina 00 let. Spet kupujemo najbolj oskubljene verzije, ker za več nimamo. Na ceste so se spet vrnili črni nepobarvani odbijači, ki izgledajo socialno, ogabno. Tudi radkape praznujejo comeback.
Jaz ne pomnim kdaj sem nazadnje videl nepobarvan odbijač razen na gospodarskih vozilih. Še najcenejše dacie na zalogi imajo lakirne odbijače, ker tistih najbolj osnovnih nihče ne uvaža razen če človek res tako naroči pa še to bo v večjem deležu nekdo, ki kupuje vozni park za podjetje v katerem delajo delavci od katerih pač ne moreš pričakovat neke skrbnosti.
kitajcem že ... zadnje serije x so vizuelna katastrofa
Ker je glavnina luksuznih avtomobilov dizajniranih za azijski trg.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Sparkxl ::
Golf in t roc sta pod plehom ista. Pusti šminko, tisto verjamem da je razlika.
Ti jaz povem kdaj si videl avto z črno štosštango. Verjetno danes. Samo nisi opazil. Ok spredaj so pobarvane, zadaj pa ne. Poglej boljše ko se naslednjič mimo tebe peljeta tiste grdobije od škode. 3/4 jih ima zadaj črne odbijače, samo zgornji rob je pobarvan
Ti jaz povem kdaj si videl avto z črno štosštango. Verjetno danes. Samo nisi opazil. Ok spredaj so pobarvane, zadaj pa ne. Poglej boljše ko se naslednjič mimo tebe peljeta tiste grdobije od škode. 3/4 jih ima zadaj črne odbijače, samo zgornji rob je pobarvan
gojira ::
Tudi sam se soočam s podobno dilemo. Gledam pa VW Passat / Arteon, Volvo V60, mogoče še kak japonec Mazda 6 - vse v karavanski obliki. Je kdo od vas mogoče gledal tudi ta vozila in za katero se je odločil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gojira ()
profii ::
@gojira: Passat in Arteon imata notranjost še iz "prejšne" generacije, vrjetno pride kmalu nov model.
Volvo ima neko čudno prodajno strategijo, katera meni ni blizu. Prodajajo zalogo z veliko popusta, drugače dost navite cene.
Mazda 6 nisem se poglobil.
@Sparkxl, Sosed vidi samo da ima nov avto, to, da je brez opreme, da so zici slabši k klop v cerkvi se ne vidi. :) Klasika v Slo. Isto z X5 iz nemčije, "od dohtarja al pa pravnika", to da ima 300k na števcu sosed ne vidi. Pa da notri gorijo vse lučke za vse možne errorje.
Volvo ima neko čudno prodajno strategijo, katera meni ni blizu. Prodajajo zalogo z veliko popusta, drugače dost navite cene.
Mazda 6 nisem se poglobil.
@Sparkxl, Sosed vidi samo da ima nov avto, to, da je brez opreme, da so zici slabši k klop v cerkvi se ne vidi. :) Klasika v Slo. Isto z X5 iz nemčije, "od dohtarja al pa pravnika", to da ima 300k na števcu sosed ne vidi. Pa da notri gorijo vse lučke za vse možne errorje.
alef1 ::
Glede Škode oziroma Octavie:
Pa pokrov motorja je pri marsikaterem postrani (ali pa je blatnik narobe nastavljen).
Najbolj "zabavna" lastnost pa je adaptivni tempomat v Angliji. (prilagaja hitrost glede na promet in omejitev hitrosti, prepozna prometne znake)
Včasih znak za 60 napačno razume kot 60 km/h namesto mph (kar je nekje 96 km/h) in ti na avocesti zavre iz 112 na 60.
Pa še kup stvari, o katerih poročajo uporabniki po forumih.
Saj na papirju je mamljiva ponudba, je bila skoraj prva izbira, ampak z družinskim avtom se ne mislim iti loterije.
Pred nakupom sem poskusil tudi Škodo Octavio, ki me ni prepričala (infotainment sistem sem v prvih 5 minutah 2x sesul).
Same here. Le da se je meni sesul sistem, ki skrbi za avtomatsko zategovanje varnostnih pasov v primeru trka. Plus vsaka nova Octavia, ki sem jo pogledal pred salonom je imela zarošene luči. Motila me je tudi celotna drama glede cukanja pri 1.5 mašinah, nato mi je pa kolega omenil, da so pri njih v službi vzeli nove Octavie in imajo same probleme z elektroniko. Takrat sem naredil obvoz.
Pa pokrov motorja je pri marsikaterem postrani (ali pa je blatnik narobe nastavljen).
Drugače pozabil zgoraj omeniti (sicer kupuješ avtomatika pa vseeno) - na novi Octaviji je partnerica po manj kot 5000km garancijsko zamenjala celoten menjalnik (MQ281), prehodi iz 2->3 in 3->2 so bili grozni, škrtanje menjalnika po spuščeni sklopki, grozen upor ročice menjalnika pri pretikanju zgoraj omenjenih kombinacij in ustavitev na pol poti hoda. Občasno se ji je pojavljal kovinski zvok iz podvozja pri hitreje odpeljanih ovinkih (avto bil že 2x pregledan, ne najdejo nič). Infotainment ima občasno še vedno izpade in zašteka.
Najbolj "zabavna" lastnost pa je adaptivni tempomat v Angliji. (prilagaja hitrost glede na promet in omejitev hitrosti, prepozna prometne znake)
Včasih znak za 60 napačno razume kot 60 km/h namesto mph (kar je nekje 96 km/h) in ti na avocesti zavre iz 112 na 60.
Pa še kup stvari, o katerih poročajo uporabniki po forumih.
Saj na papirju je mamljiva ponudba, je bila skoraj prva izbira, ampak z družinskim avtom se ne mislim iti loterije.
Raptor F16 ::
Pa še kup stvari, o katerih poročajo uporabniki po forumih.
Saj na papirju je mamljiva ponudba, je bila skoraj prva izbira, ampak z družinskim avtom se ne mislim iti loterije.
Če sem se kaj naučil je to, da se na forumih ne sprašuje za nasvete o avtomobilih :)
Če si bolan stopiš do zdravnika
Če imaš problem na avtu boš itak moral do mehanika
Če bi rad kupil avto greš do trgovca, zahtevaš trestno vožnjo in stvar preizkusiš :)
Če se odločiš za nakup in se v dveh letih pojavijo problemi, ki jih ne morejo odpravit imaš 2 opciji. Garancijsko popravilo ali uveljavitev stvarne napake kjer zahtevaš nov izdelek ali vračilo kupnine. Ampak garancijsko je običajno bolj ugodno za obe strani razen če je avto res limona :)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
WizzardOfOZ ::
Mike_Rotch je izjavil:
Odvisno od modela. Običajno se v SUVih in crossoverjih sedi malo višje in bolj pokonci, prostora nad glavo je več, imajo nekoliko višjo oddaljenost od tal in malo večja kolesa (lažje zapelješ čez pločnik). Za brezpotja tako ali tako niso ker imajo cestne gume in relativno omejene 4wd pogone za teren.
Odvisno od znamke, modela, pogona, pa kake gume daš gor. So suvi, ki so serijsko višje od tal od recimo standardnih "out of the box klenih terencev". Ko maš enkrat na takem suvu taprave gume, se voziš tudi po takih terenih, kjer prej voznik odneha, kot pa da avto nebi zmogel (ker iz avta zgleda še bolj grozljivo, kot v resnici je).
Samo za primerjavo - serijski XV vs landrover defender:
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Raptor F16 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Samo za primerjavo - serijski XV vs landrover defender:
Ta defender pred prenovo je še vedno na nivoju lade Nive. Po razvoju 70 let star avto ki je šele nedavno dobil sodobno osnovo.
Subaru je itak svetlobna leta pred tem.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
WizzardOfOZ ::
Bolj je poanta, da defender je za to namenjen, subaruja pa težko vidiš dol s ceste zapeljat, ker večina lastnikov niti ne ve česa vsega je avto sposoben.
(Svojih filmčkov ne bom dal gor, ker se je že zgodilo, da so me vlačili po netu, je vse se vozim, pa da se nebi smel in podobno)
(Svojih filmčkov ne bom dal gor, ker se je že zgodilo, da so me vlačili po netu, je vse se vozim, pa da se nebi smel in podobno)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
IL_DIAVOLO ::
V cem je sploh skrivnost subaruja, da je tako neverjetno suveren na offroadu?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
denabiker ::
Raptor F16 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Bolj je poanta, da defender je za to namenjen, subaruja pa težko vidiš dol s ceste zapeljat, ker večina lastnikov niti ne ve česa vsega je avto sposoben.
Ja to je v bistvu edino za kar je ta Defender sploh uporaben, ker kot osebno prevozno sredstvo je zlo shit.
V bistvu je subaru poleg tega da mora izpolnjevati funkcijo osebnega vozila verjetno namenjen ravno za ljudi ki potrebujejo 4x4 zaradi zanič cest. Posledično pa mora tak avto bit sposoben zapeljat tudi s poti. Vsaj tako si jaz predstavljam ciljnega kupca. Za ostale je dovolj katerikoli AWD
IL_DIAVOLO je izjavil:
V cem je sploh skrivnost subaruja, da je tako neverjetno suveren na offroadu?
Nizko težišče, simetričen 4x4 pogon pa še CVT s pretvornikom navora, ki speljevanje v breg naredi otročje lahko. DCT menjalnik boš s plezanjem po terenu ubil, navaden avtomatik s pretvornikom bo pa stalno nekaj drkal med prestavami.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
WizzardOfOZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
V cem je sploh skrivnost subaruja, da je tako neverjetno suveren na offroadu?
Ni skrivnosti. Lahek avto napram terencu, izredno nizko težišče zarad zasnove boxer motorja (kar ti da prednost pred terenci pri strmih klancih in nagibih, ker se veliko težje prevrneš (se pa da tut subaruja zvrnit)), dober pogon (terenci imajo zamaknjen prvi dif in ena polosovina je potem daljša od druge, pa te vedno v blatu, snegu, pesku vleče v smeri krajše polosovine, ker se tja prenaša več moči, medtem ko ima subaru vse polosovine enako dolge in moč prerazporeja na vsa koelsa enakomerno, pa se tudi v blatu pelješ naravnost), pa dost odmaknjen od tal. Moj je recimo tovarniško 22cm od tal. toyota landcruiser je tovarniško 21,5cm od tal.
Moraš pa računat na višjo porabo, ker je zasnova motorja taka, da pač pije. In če ti je to vseeno, potem pač to sprejmeš in se voziš. Pa na terenu boš prej kot pri terencu kaj polomil, ker je to pač osebni avto.
Meni je recimo všeč, da se lahko odpeljem kamorkoli. Šotor na streho, pa hladilnik in žar v prtljažnik, vsak en ruzak in gremo na potovanje.
In pol se najdejo take slike
To je nekje 1500 nadmorske višine v ukrajinskih karpatih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
cvalsr ::
Zelo velike neumnosti me zelo zmotijo:
pa te vedno v blatu, snegu, pesku vleče v smeri krajše polosovine, ker se tja prenaša več moči,
pa te vedno v blatu, snegu, pesku vleče v smeri krajše polosovine, ker se tja prenaša več moči,
tony1 ::
Pohvale za linkan video zgoraj, daleč presega večino podobnega na YT. Tudi kvaliteta slike in muzika sta na nivoju.
WizzardOfOZ ::
Zelo velike neumnosti me zelo zmotijo:
pa te vedno v blatu, snegu, pesku vleče v smeri krajše polosovine, ker se tja prenaša več moči,
The key feature with Symmetrical AWD is that it sends power to all four wheels continuously. In All-Wheel Drive, that only happens after the vehicle senses slippage and may not be able to react in time. Symmetrical All-Wheel Drive greatly reduces the chances of you slipping in the first place, making it a much safer option.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
TheBlueOne ::
Tu je verjetno se najvec avta:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Alternativa ce hoces VAG skupino je Octavija, alternativa ce je avto lahko malo manjsi in grd ampak verjetno zanesljiv pa podaljsana Corolla.
Potem pa skoraj ni vec dosti za druzine v cenovnem razredu.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Alternativa ce hoces VAG skupino je Octavija, alternativa ce je avto lahko malo manjsi in grd ampak verjetno zanesljiv pa podaljsana Corolla.
Potem pa skoraj ni vec dosti za druzine v cenovnem razredu.
Mike_Rotch ::
Ta defender pred prenovo je še vedno na nivoju lade Nive. Po razvoju 70 let star avto ki je šele nedavno dobil sodobno osnovo.
Defender je en najbolj zmogljivih terenskih vozil (serijskih). Ko pride do resnega terena, dvignjeni karavani in SUVi niso v isti ligi. Defender ima togo sprednjo premo, neprimerljivo artikulacijo, pogon, ki je v prvi vrsti namenjen off road vožnji...
Tale kanal ima zanimive primerjave. Tukaj je Forester npr. Namenski terenec z mehansko zaporo zadnjega diferenciala in reduktorjem v tak hrib spleza brez vsake drame.
Je pa res, kar je WizzardOfOZ napisal. Forester z dobrimi gumami je bolj zmogljiv od večine voznikov. Za roadtripe, ki vključujejo slabe makadamske poti in kakšno brezpotje je to verjetno najboljši kompromis. Pelješ se kot v avtu, off road zmogljivosti pa dovolj za 95% primerov.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 98818 (61584) | profii |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51478 (34137) | GR2 |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23780 (20315) | WizzardOfOZ |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 29039 (20289) | Superboyy |
⊘ | Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 75847 (64309) | dzinks63 |