Forum » Elektrotehnika in elektronika » Pohvale slovenskih servisov
Pohvale slovenskih servisov
MrStein ::
Ker je precej jamranja o slovenskih servisih, odpiram tule temo za njihove pohvale.
Prvi primer:
Lani spomladi sem kupil nov hladilnik znamke Beko.
Že kmalu sem opazil, da pri vsakem vklopu kompresorja nekaj v hladilniku glasno zaropota.
Sem poklical servis, je prišel mojster, pogledal, in takoj rekel: posodica za kondenzirano vodo je pritrjena z lepilom, ki je popustilo (verjetno med transportom). Je prilepil in šel.
In od takrat ni ropotalo.
PS: Sicer je pripomnil, da je rešil zasilno/provizorično, in da bo čez čas spet popustilo in bo potrebno "bolj rešit". Čez nekaj mesecev se je to res zgodilo, ampak to več ni spada v tole temo.
PPS: Ta servis je bil Tepeh doo iz Maribora, če se prav spomnim.
.
Prvi primer:
Lani spomladi sem kupil nov hladilnik znamke Beko.
Že kmalu sem opazil, da pri vsakem vklopu kompresorja nekaj v hladilniku glasno zaropota.
Sem poklical servis, je prišel mojster, pogledal, in takoj rekel: posodica za kondenzirano vodo je pritrjena z lepilom, ki je popustilo (verjetno med transportom). Je prilepil in šel.
In od takrat ni ropotalo.
PS: Sicer je pripomnil, da je rešil zasilno/provizorično, in da bo čez čas spet popustilo in bo potrebno "bolj rešit". Čez nekaj mesecev se je to res zgodilo, ampak to več ni spada v tole temo.
PPS: Ta servis je bil Tepeh doo iz Maribora, če se prav spomnim.
.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
- spremenil: MrStein ()
Kumbaja ::
Kupil si nov hladilnik in so ti ga v granacijo zasilo poflikali (čeprav bi bil z vidika stvarne napake lahko celo upravičen do menjave) in to je primer pohvale servisa?
MrStein ::
Ja, pohvalno je:
- takoj našel napako
- takoj popravil
- pravilno napovedal, da ne bo držalo večno
Ostalo pa kot sem rekel, ne spada v to temo.
Lahko pa kdo drug da "še boljšo pohvalo". Tema je odprta.
- takoj našel napako
- takoj popravil
- pravilno napovedal, da ne bo držalo večno
Ostalo pa kot sem rekel, ne spada v to temo.
Lahko pa kdo drug da "še boljšo pohvalo". Tema je odprta.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
val46 ::
Torej, kupil si NOV hladilnik, kateri se ti je takoj po nakupu "pokvaril" in ne glede na to, da bi lahko uveljavljal stvarno napako, si raje koristil garancijo in neko provizorično popravilo in s tem si še zadovoljen? Povej kje kupuješ ponavadi, da odprem eno poslovalnico v tvoji bližini
Morda si s takim servisom ti zadovoljen, jst vem da ne bi bil. Zakaj? Prvič zato, ker če kupim nekaj novega, želim da ta stvar deluje "kot" nova, v nasprotnem primeru želim da mi dajo drugo, ki bo tako delovala. Če pa res ne gre drugače, kot da se uveljavlja garancija, potem želim da je ta stvar popravljena kot je treba, ne z nekimi McGyverskimi forami. In vsak normalni servis in serviser, bi to moral vedet in znat popravit, če ne, se vrnemo k prvemu primeru in zahteva po novem aparatu. Tega pa naj zasilno popravijo in ga prodajo naprej kot napr. odprta embalaža. Ne rečem 2x, da si tudi ti ravno naletel na tak primerek hladilnika.
Torej, tvoj prispevek tu, ima do tega servisa ravno kontra učinek, kot si ti hotel prikazati najbrž. Jaz takim šalabajzerjem, ki bi mi nov aparat popravljal na tak način, da samo neki za silo zalepi, četudi ve, da to dolgoročno težave ne odpravi, ne zaupam kaj preveč.
Aja, pa še to. Me zanima, kakšno bo popravilo in cena le tega, ko bo iz garancijskega roka? Takrat boš videl, bodo pa imeli tudi kakšno trajnejšo rešitev, ampak ne za ravno malo denarja.
Morda si s takim servisom ti zadovoljen, jst vem da ne bi bil. Zakaj? Prvič zato, ker če kupim nekaj novega, želim da ta stvar deluje "kot" nova, v nasprotnem primeru želim da mi dajo drugo, ki bo tako delovala. Če pa res ne gre drugače, kot da se uveljavlja garancija, potem želim da je ta stvar popravljena kot je treba, ne z nekimi McGyverskimi forami. In vsak normalni servis in serviser, bi to moral vedet in znat popravit, če ne, se vrnemo k prvemu primeru in zahteva po novem aparatu. Tega pa naj zasilno popravijo in ga prodajo naprej kot napr. odprta embalaža. Ne rečem 2x, da si tudi ti ravno naletel na tak primerek hladilnika.
Torej, tvoj prispevek tu, ima do tega servisa ravno kontra učinek, kot si ti hotel prikazati najbrž. Jaz takim šalabajzerjem, ki bi mi nov aparat popravljal na tak način, da samo neki za silo zalepi, četudi ve, da to dolgoročno težave ne odpravi, ne zaupam kaj preveč.
Aja, pa še to. Me zanima, kakšno bo popravilo in cena le tega, ko bo iz garancijskega roka? Takrat boš videl, bodo pa imeli tudi kakšno trajnejšo rešitev, ampak ne za ravno malo denarja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: val46 ()
Barbarpapa2 ::
Pozdrav.
Predno se razvije ognjevita debata, vedite, da pooblaščeni serviser izdelek v garancijskem roku popravi na način in s sredstvi, kot jih predvidi proizvajalec izdelka. Vse, kar presega to, gre iz serviserjevega žepa, saj mu kupec razlike ne bo poravnal (zadeva je vendar v garanciji), niti je ne bo proizvajalec izdelka.
Ravnanje serviserja je bilo absolutno kotektno, namig, pa popravilo ne bo večno pa nakazuje, da ima že kar nekaj izkušenj s takšno napako...
Lp
Jože
Predno se razvije ognjevita debata, vedite, da pooblaščeni serviser izdelek v garancijskem roku popravi na način in s sredstvi, kot jih predvidi proizvajalec izdelka. Vse, kar presega to, gre iz serviserjevega žepa, saj mu kupec razlike ne bo poravnal (zadeva je vendar v garanciji), niti je ne bo proizvajalec izdelka.
Ravnanje serviserja je bilo absolutno kotektno, namig, pa popravilo ne bo večno pa nakazuje, da ima že kar nekaj izkušenj s takšno napako...
Lp
Jože
igorpec ::
Ena pozitivna serviserska. (žal je že neki časa od dogodka in ne vem koga lahko pohvalim, ker se imena servisa več ne spomnim)
Zvečer ob tuširanju nam je crknila tuš baterija - ventil zablokiral v permanento odprtem stanju. Poslikam in se zjutraj odpravim v Tapro, da vzamem novo (in jo optimistično zamenjam sam), ker brez tuša je težko živeti ... Tam pokažem sliko, povem kaj je bilo, vprašam kaj kupit. Pa pravi: to se zlahka popravi in mi da številko serviserja. Se odpravim proti domu, vmes pokličem serviserja, ki rabi vedet znamko in točen model. Zadovoljen je z prej posneto sliko poslano preko MMS ... pokliče nazaj čez par minut in pravi, da so rezervni deli na zalogi in da je serviser nekje na cesti in da bo prišel pred 12 uro. Model se prikaže, v 10-15m zamenja ventil, izda račun (nekje okoli 30 EUR za delo in materijal) in se poslovi.
Zvečer ob tuširanju nam je crknila tuš baterija - ventil zablokiral v permanento odprtem stanju. Poslikam in se zjutraj odpravim v Tapro, da vzamem novo (in jo optimistično zamenjam sam), ker brez tuša je težko živeti ... Tam pokažem sliko, povem kaj je bilo, vprašam kaj kupit. Pa pravi: to se zlahka popravi in mi da številko serviserja. Se odpravim proti domu, vmes pokličem serviserja, ki rabi vedet znamko in točen model. Zadovoljen je z prej posneto sliko poslano preko MMS ... pokliče nazaj čez par minut in pravi, da so rezervni deli na zalogi in da je serviser nekje na cesti in da bo prišel pred 12 uro. Model se prikaže, v 10-15m zamenja ventil, izda račun (nekje okoli 30 EUR za delo in materijal) in se poslovi.
GupeM ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav.
Predno se razvije ognjevita debata, vedite, da pooblaščeni serviser izdelek v garancijskem roku popravi na način in s sredstvi, kot jih predvidi proizvajalec izdelka. Vse, kar presega to, gre iz serviserjevega žepa, saj mu kupec razlike ne bo poravnal (zadeva je vendar v garanciji), niti je ne bo proizvajalec izdelka.
Ravnanje serviserja je bilo absolutno kotektno, namig, pa popravilo ne bo večno pa nakazuje, da ima že kar nekaj izkušenj s takšno napako...
Lp
Jože
Zato uveljavljaš stvarno napako in zahtevaš nov izdelek. Vsakič ko začne ropotat.
errhec ::
Ker je izdelek neuporaben? Ne deluje po proizvajalčevih specifikacijah? Je servis rešil zadevo?
Kmalu bodo začeli uveljavljati stvarno napako tudi če bo nalepka z tehničnimi podatki na hrbtni rahlo postrani nalepljena.
Svet gre res u ...
dd
Kumbaja ::
Ker so ti prodali pokvarjen izdelek (napaka se je glede na opis pojavila kmalu po nakupu).
mirator ::
Mislim, da ima @MrStein kar prav, ko je pohvalil serviserja. In tema je jasno poudarek na servisu ne na izdelkih s stvarnimi napakami. To seveda lahko uveljavljaš in verjetno ti bodo izdelek tudi zamenjali. Ampak to zahteva zopet transport do trgovca, ki pa za nekatere tudi ni mačji kašelj.
Tako pa lepo pokličeš serviserja in če se pozitivno odzove in napako odpravi, je zadeva, brez dodatnih stroškov in napora, pohvalno rešena. Še vedno pa lahko trgovcu poveš, kar mu gre, ker ti je prodal (verjetno tudi on ni vedel za okvaro) izdelek z napako.
Tako pa lepo pokličeš serviserja in če se pozitivno odzove in napako odpravi, je zadeva, brez dodatnih stroškov in napora, pohvalno rešena. Še vedno pa lahko trgovcu poveš, kar mu gre, ker ti je prodal (verjetno tudi on ni vedel za okvaro) izdelek z napako.
GupeM ::
Ker je izdelek neuporaben? Ne deluje po proizvajalčevih specifikacijah? Je servis rešil zadevo?
Kmalu bodo začeli uveljavljati stvarno napako tudi če bo nalepka z tehničnimi podatki na hrbtni rahlo postrani nalepljena.
Svet gre res u ...
Kje je pa potem tista meja, ko ti lahko začne zadeva spet ropotat? Naslednji dan? Naslednji teden? Naslednji mesec?
janezvalva ::
Ker je precej jamranja o slovenskih servisih, odpiram tule temo za njihove pohvale.
Prvi primer:
Lani spomladi sem kupil nov hladilnik znamke Beko.
Že kmalu sem opazil, da pri vsakem vklopu kompresorja nekaj v hladilniku glasno zaropota.
Sem poklical servis, je prišel mojster, pogledal, in takoj rekel: posodica za kondenzirano vodo je pritrjena z lepilom, ki je popustilo (verjetno med transportom). Je prilepil in šel.
In od takrat ni ropotalo.
PS: Sicer je pripomnil, da je rešil zasilno/provizorično, in da bo čez čas spet popustilo in bo potrebno "bolj rešit". Čez nekaj mesecev se je to res zgodilo, ampak to več ni spada v tole temo.
PPS: Ta servis je bil Tepeh doo iz Maribora, če se prav spomnim.
.
avto se mi je pokvaril, ni mi bilo da bi poklical servis, pa sem si ga sam popravil, sedaj dela kot mora.
vse pohvale serviserju
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
DePalmo ::
Tudi jaz bi rad pohvalil servis. Gre se za uradni servis za Lenovo, Unistar Pro Ljubljana. So zelo odzivni na emaile kar je v Sloveniji bolj redkost kot praksa, dogovriti se da za točen termin in se ga nato tudi držijo. Tudi cene katere napišejo na email nato držijo, ne da se izgovarjajo da je nekaj prišlo vmes ali pa zaokrožijo navzdol, kot to počnejo na Kia servisih (naprimer: popravilo bo 220, na koncu je bilo 229.90).
Druga pohvala gre servisu Varesi. Odzivni in cenovno ugodni, tako da sem hidrofor že parkrat raje nesel na servis, kot pa da bi kupil drugega. S tem da so mi v prvo ga nastavili po mojih željah kar na njihove stroške, drugače je to plačljivo. Pa fante tam ne poznam. Dejansko imaš prav užitek odnesti nekaj v popravilo, kjer te obravnavajo kot stranko oz. človeka, ne pa kot molzni stroj.
In ravno zaradi hinavskih serviserjev tudi sam praktirciram stvarno napako na novih aparatih, ali pa še bolje ker itak kupujem praktično vse preko neta in če je napaka, zadevo pač vrnem v predpisanem roku. Ker sem že imel kar nekaj slabih izkušenj in se mi ne da več pregovarjat z naduti prodajalci in še slabšimi serviserji.
Druga pohvala gre servisu Varesi. Odzivni in cenovno ugodni, tako da sem hidrofor že parkrat raje nesel na servis, kot pa da bi kupil drugega. S tem da so mi v prvo ga nastavili po mojih željah kar na njihove stroške, drugače je to plačljivo. Pa fante tam ne poznam. Dejansko imaš prav užitek odnesti nekaj v popravilo, kjer te obravnavajo kot stranko oz. človeka, ne pa kot molzni stroj.
In ravno zaradi hinavskih serviserjev tudi sam praktirciram stvarno napako na novih aparatih, ali pa še bolje ker itak kupujem praktično vse preko neta in če je napaka, zadevo pač vrnem v predpisanem roku. Ker sem že imel kar nekaj slabih izkušenj in se mi ne da več pregovarjat z naduti prodajalci in še slabšimi serviserji.
mirator ::
janezvalva je izjavil:
avto se mi je pokvaril, ni mi bilo da bi poklical servis, pa sem si ga sam popravil, sedaj dela kot mora.
vse pohvale serviserju
Pravzaprav ne razumem tvojega sporočila. Tukaj na forumu nas je kar nekaj, ki tudi znamo sami popraviti kupljeni izdelek. Ne znajo pa ga vsi, kakor tudi ti ne znaš popraviti vse. Torej gre tukaj, kolikor sem razumel OP, da se pohvali servise, ki so odzivni in komukativni (ker se običajno o servisih sliši samo negativno). Če servisa ne potrebuješ, ga pač ne potrebuješ in v čem je sedaj tvoja poanta?
DostMam ::
Meni sarkazem detektor ni odpovedal, pa globljega pomena samopopravila tudi jaz vseeno ne dojamem.
On topic: Anni servis računalnikov v Motnici. Večkrat in vsakič B.P.
Tistim kolegom, ki so se razpisali o stvarnih napakah: si želimo da nam serviserji popravijo izdelek ali nudijo pravne nasvete?
On topic: Anni servis računalnikov v Motnici. Večkrat in vsakič B.P.
Tistim kolegom, ki so se razpisali o stvarnih napakah: si želimo da nam serviserji popravijo izdelek ali nudijo pravne nasvete?
janezvalva ::
janezvalva je izjavil:
avto se mi je pokvaril, ni mi bilo da bi poklical servis, pa sem si ga sam popravil, sedaj dela kot mora.
vse pohvale serviserju
Pravzaprav ne razumem tvojega sporočila. Tukaj na forumu nas je kar nekaj, ki tudi znamo sami popraviti kupljeni izdelek. Ne znajo pa ga vsi, kakor tudi ti ne znaš popraviti vse. Torej gre tukaj, kolikor sem razumel OP, da se pohvali servise, ki so odzivni in komukativni (ker se običajno o servisih sliši samo negativno). Če servisa ne potrebuješ, ga pač ne potrebuješ in v čem je sedaj tvoja poanta?
a sebe ne smem pohvalit?
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
mirator ::
Sarkazem detektor ti je odpovedal.
Sem ga servisiral, pa še vedno kaže na nebulozo.
janezvalva je izjavil:
a sebe ne smem pohvalit?
Seveda lahko, saj se tudi dobro blago samo hvali, vendar je samohvala v tej temi trolanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mirator ()
errhec ::
Kje je pa potem tista meja, ko ti lahko začne zadeva spet ropotat? Naslednji dan? Naslednji teden? Naslednji mesec?
Ko ti amortizer malce cvili (v garanciji), greš tudi po drugi avto (stvarna napaka?)
Ali ti na servisu zamenjajo amortizer? Daj poročaj, me prav zanima, lahko kdo tudi posname.
Stvarna napaka se uveljavlja kadar izdelek ni uporaben glede na funkcijo. Če ti hladilnik ropota še vedno hladi. Plastika je tam in še vedno zadržuje kondenz, le glasna je postala, serviser je pa verjetno uporabil lepilo, ki bo zdržalo servisno dobo.
dd
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19709 (9094) | slon |
» | Prodaja avtomobila, kupcu je po 2000km crknil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 30412 (19042) | Mato989 |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 42067 (17592) | Furbo |
» | Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16395 (6323) | TOP |
» | Pritožba na zavrnitev stvarne napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9716 (6900) | BlaY0 |