Prijavi se z GoogleID

» »

Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona

Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona

strani: 1 2 3

Daniel ::

Imam podobno situacijo. Novi Note 10 plus, včeraj zvečer opravim še en klic v avtu, ga pospravim v žep, doma ga dam na mizo in vidim, da je počil ekran (samo steklo, touch in lcd še zmeraj delata in telefon še uporabljam). Na ekranu je bil Whitestone dome glass in pa zadaj Spigen ovitek, ki je segal nekje 2 do 3 mm čez začetek razpoke. Steklo je počilo na skrajnem robu ob stiku z ohišjem zraven tipke za vklop in razpoka je šla vse do druge strani telefona. Telefon ni nikoli na nič padel in je bil primerno zaščiten od prvega dne. Kako dokazati tovarniško napako na steklu?
LP
Daniel

pero50 ::

nemoreš.

Leprechaun ::

Pa naj kdo reče, da so edge zasloni praktični :). Klasika z 5mm roba pa ne bo počilo že, ko ga malo bolj grobo pogledaš.
*************************************************************

darkolord ::

Trg je na žalost izglasoval, da so "in" telefoni, ki jim ekran sega čimbolj čez rob
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

chucki ::

Pocil ti je v zepu, kot moj s8+.... Skoda, da ga nisi zavaroval kot jaz s10+ za 5eur na mesec...
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

louser ::

Daš v trgovini pod stvarno napako in vztrajaš, naj ti kekci na servisu izvedejo diagnostiko.
EPL ti sicer reče ko te jebe, ti bomo menjali ekran za 300 EUR in morda naredili diagnostiko, ki nima veze z ekranom.
Ampak tam nekje po tretjem pošiljanju nazaj se nekako vdajo in naredijo vsaj diagnostiko.

darkolord ::

Diagnostiko česa, počenega ekrana?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

louser ::

Karkoli je že narobe in ni povezano z ekranom.
Za servis je vsaka tovarniška napaka povezana z ekranom.
Okrušen rob? Z vezjem ni nič narobe.
Praskica na zaslonu? Telefon se ne pregreva.
Razpoka stekla na zadnji strani? Modem je čisto v redu.
Praksa EPL, Teleraya in drugih.

Pa tudi, če steklo poči samo od sebe (Sony, tebe gledam) je kriv uporabnik.

Tudi če se naprava za cikla sama od sebe (TELERAY), je kriv uporabnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

darkolord ::

Mogoče si gledal napačno sporočilo - tema je stara že pol leta, trenutno je aktualno sporočilo od Daniela, ki ima samo počen ekran in nič drugega.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Mato989 ::

next3steps je izjavil:

Stvarna napaka in naj serviser napiše, kako točno počen zaslon vpliva na softwersko napako. Prvič te bodo zavrnili. Drugič verjetno tudi. Tretjič morda ne. V četrto pošlji sam in zahtevaj keš za poštnino.
Kako boš dokazal, da npr ta bootloop ni zaradi padca telefona katerega je tudi posledica počenega stekla?

On ne rabi dokazovati, da bootloop NI nastal zaradi pok pok stekla.
Tako nekako, kot sam root ne bi smel vplivati na uveljavljanje stvarne napake. A vemo, da to ne drži. Ker naši serviserji niso zmožni kaj več, kot zamenjave celega ekrana za drugega enakega.

V osnovi pa velja to, kar piše Lakotnik. Študent FDVja na servisu bo rekel, da je kriv pok pok, ker mu je šef tako naročil, ti pa dalje sam dokazuj na sodišču.


Loool kake prbijate eni.... Prvo kot prvo ce je telefon star vec kot 6 mesecev mora lastnik dokazovat da je napaka bila pred tem ne servis in kako bos to dokazal...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Daniel ::

Tako nekako to izgleda. Med brskanjem po spletu sem zasledil še nekaj takih spontanih lomov stekla in vsi se začnejo na skrajnem robu, brez kakršnegakoli pritiska ali poškodbe. Očitno defekt v materialu ampak kako to razložiti serviserjem? Izgleda, da bo to moj zadnji Samsung telefon, če nameravajo delati tak škart za tak denar. Ne uspe mi pravilno prilepiti slike iz dropboxa.

 Slika

Slika

LP
Daniel

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

Mato989 ::

Dvomim da so to spontani lomi... to je bolj krivda puščanja telefonov na soncu in potem ohlajanja... najbolj mi je smešno ko vidim folk na kavicah s smartphoni s steklom navzgor na soncu na mizi... pol se pa čudite!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Daniel ::

Tale v enem mescu ni uspel biti izpostavljen nobeni pretirani vročini razen telesni toploti. Zakaj potem ni počilo tudi steklo na skoraj 5 let starem Note 4, ki pa je bil dejansko kar nekajkrat krepko vroč med polnjenjem ali od sonca in je še zmeraj cel kot prvi dan.
LP
Daniel

Mato989 ::

Daniel je izjavil:

Tale v enem mescu ni uspel biti izpostavljen nobeni pretirani vročini razen telesni toploti. Zakaj potem ni počilo tudi steklo na skoraj 5 let starem Note 4, ki pa je bil dejansko kar nekajkrat krepko vroč med polnjenjem ali od sonca in je še zmeraj cel kot prvi dan.


Kako ti to veš... takoj ko telefon odneseš ven iz trgovine serviser tega NE VE.... samo to vam dopovedat je nemogoče... ko me stranka kliče na servis in reče ampak NIKJER NI PADEL; ja lahko da je, lahko da ni, ampak serviserji tega NE VEMO, mi ugotavljamo DEJANSKO stanje, in če je mehanska se garancija zavrne, ker posledica mehanske je lahko poškodba znotraj na plošči in zato ne polni, ali pa zato bat drži slabo, ali pa whatever... ni pa dolžnost serviserja da to raziskuje ampak dolžnost pa je da čim odkrije mehansko poškodbo da poslika in zavrne reklamacijski zahtevek zaradi mehanske poškodbe...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Daniel ::

Kaj kako, da vem. Saj sem ga uporabljal in menda bom že vedel kako sem ga uporabljal. Odkar obstajajo telefoni s temi famoznimi velikimi zasloni nismo še na nobenem zlomili zaslona ker nam ne padajo pač slučajno iz rok, pa imamo doma 4 Samsunge.
Tale pa je počil kar v žepu in ti mi boš sedaj tukaj razložil, da ni možno, da je bil pri sestavi preveč stisnjen ali, da je bilo vgrajeno steklo z mikronsko razpoko, ki je ob začetku uporabe telefona enostavno počila, ko so na telefon delovale sile običajne za povprečen žep? Če tale zadeva ne bo šla pod garancijo je to vsekakor zadnji Samsung pri tej hiši in širšem sorodstvu, ker to, da se zadeva razleti ob običajni uporabi za več kot 1000 EUR vreden telefon enostavno ni sprejemljivo.

Sicer pa je začetek razpoke 2 mm znotraj bumperja in tudi nima nobenih dodatnih vidnih poškodb, ker jih enostavno ne more imeti, saj je bil od prvega dne v bumperju in z zaščitnim steklom. Tudi ekran in touch še zmeraj delata, saj se je razletelo le steklo a to v tem primeru nič ne pomaga saj se stekla tako ali tako ne menja.
LP
Daniel

Mato989 ::

In kako veš, da nikoli nisi naredil niti najmanjšega pritiska na zaslon ko si ga imel v hlačah? Lahko to dokažeš serviserju?

Serviser ni forenzik, mi ugotavljamo stanje, ne razlogov =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Daniel ::

Seveda tega ni moč dokazati, zato se pa tako lepo proizvajalci izogibajo odgovornosti za slabo kvaliteto izdelkov. Sploh pa je nemogoče, da bi ekran počil čisto iz roba ven iza ovitka, če bi ga poškodoval po sredini, kar bi bilo razumljivo za hlače. Primerov spontano počenih ekranov je na internetu polno, začenši z gretjem telefona ob polnjenju in posledičnemu raztezanju materiala naprej in če proizvajalci računajo s tem, da bojo dodatno služili s prodajo nadomestnih ekranov, ker je pač dizajn telefona tak, da ga ne smeš niti več grdo pogledat pa se razleti se bomo pač za naprej obrnili na druge proizvajalce. Morda kakšne take, ki nudijo garancijo na menjavo ekrana dokler je izdelek še nov in ima kake porodne težave...
LP
Daniel

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

Mato989 ::

Daniel je izjavil:

Seveda tega ni moč dokazati, zato se pa tako lepo proizvajalci izogibajo odgovornosti za slabo kvaliteto izdelkov. Primerov spontano počenih ekranov je na internetu polno, začenši z gretjem telefona ob polnjenju in posledičnemu raztezanju materiala naprej in če proizvajalci računajo s tem, da bojo dodatno služili s prodajo nadomestnih ekranov, ker je pač dizajn telefona tak, da ga ne smeš niti več grdo pogledat pa se razleti se bomo pač za naprej obrnili na druge proizvajalce. Morda kakšne take, ki nudijo garancijo na menjavo ekrana dokler je izdelek še nov in ima kake porodne težave...


Primerov spontano počenih zaslonov na internetu je zagotovo MANJ kot je primerov nategunov ljudi ki trdijo da telefon ni padel oz. ga niso butnili ko so ga imeli v žepu v kakšno mizo ali kamorkoli....

Seveda, suckerji ki ste padli na FAST CHARGE in ostale fore in ne ukinite tega, ste si pač sami krivi, ker folk pada na številke pač proizvajalci forsirajo do limitov in čez svoje naprave in materiali v njih, da so konkurenčni... ker kdo bo pa kupil telefon kjer ti bo pisalo da se bo polnil 10ur da se ne bo grel, mora bit v 1 uri =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Daniel ::

Žal mene tukaj ne boš našel, Fast charge sem izklopil že prvi dan, sem pa uporabljal Wireless charge (počasen). Škoda, da tako hitro vlečeš zaključke in kar vse ljudi obtožuješ nategunstva. Vsekakor bi me pa zanimala tvoja razlaga dejstva, kako lahko zaslon poči iz roba za bumperjem, če bi se slučajno s telefonom v žepu zaletel v mizo ali karkoli podobnega. Tudi če bi padel na tla bi se razpoka morala širiti iz točke udarca navzven. Tudi se lepo vidi, da je ohišje zraven razpoke popolnoma nedotaknjeno.
LP
Daniel

Mato989 ::

Po tisti sliki ki sem jo odprl deluje kot da je glavna točka udarca tik NAD tipko za vklop, sekundarna pa pod... zaradi telefonske oblike se je združilo pri širjenju razpoke... Bumper ne garantira nezmožnost poka... tako kot tudi Panzer glass, Dome glass ali karkoli drugega ne garantira da steklo NE more počit... Sicer imaš prav da je ohišje praktično nedotaknjeno ampak lahko da je udarec prišel točno nad ohišjem na steklo... sicer mala verjetnost a dovolj da se nekomu to zgodi.

Ampak jaz ti postavljam kontra vprašanje... kako ločit takšne mehanske in mehanske tistih ki ne pazijo? Ker ne moreš selektivno odobravat menjav zaslonov, to ni opcija... ker potem bi nas vsak tožil, da on je tudi ENAKO pazil, kar ni dokazljivo, kot en drug...

Torej je tvoja rešitev pod garancijo vse mehanske sanirat?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Daniel ::

Udarca, če bi bil udarec bi moralo steklo počiti na točki udarca (točkovna poškodba) in ne na robu zaslona, ti pa sedaj ugotavljaš, da je šlo za celo dva udarca. Sicer logičen pogled za serviserja čeprav ne zmeraj točen. Seveda je težko dokazljivo ampak kakšen udarec bi moral to biti, da steklo ne bi počilo na točki udarca? Ker če je gor bumper in zaščitno steklo, ti ostane SAMO 2 - 3 MM prostora. Kakor meni izgleda, bi moral od tam kjer se je začela širiti razpoka čez bumper udariti najmanj z žebljem in kladivom, pa še to bi zagotovo pustilo posledice na okolici ali luknjo.

Razumem tvoj problem, težko je dokazati nemehansko poškodbo oz. tovarniško napako, sploh če se ne pojavi pri več istih telefonih, zato jo je najlažje kar v začetku označiti kot mehansko pa naj stranka lepo plača še za en telefon nižjega razreda zraven... Saj če je od 1000 telefonov 10 defektnih se to v statistiki skoraj ne pozna, prinese pa kar nekaj prihodka podjetju.

Saj veš, da ne bi odpiral tem na forumu, če bi bil bolj nerodne sorte in bi mi telefoni redno padali po tleh, tako pa sem ga zaščitil od prvega dne, še celo nalepke na zadnji strani nisem odlepil, da bi bil dlje čist, kupil najdražje možno zaščitno steklo, še celo zaščitno steklo za leče kamere sem nabavil in zaščito za USB-C port, potem pa mi poči v žepu brez, da bi se ga dotaknil...
LP
Daniel

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

Mato989 ::

Dobro vsi razumemo da OBSTAJAJO tovarniške napake... to dileme ni. Če hočeš telefon kjer tovarniške težave ni moraš poiskat telefone z Military testing sistemom... MLT kratica =) Pa še tam ostaja nek mikron ali manj.

Tako je, tovarniške napake skorajda ni mogoče dokazati, razen če je serijska... ampak saj veš, za serijske bi moralo bit to reklamacij verjetno v dvomestnih številkah procentov prodanih telefonov... Če bi bilo od 1.000 telefonov 10 takih, na istem mestu, na enak način, in bi se to ponovilo še na 20.000 komadov, bi bila zadeva sumljiva in bi javili. Ko pa pride 1 ali 2 telefona na 1.000 pa je to res težko rečt da je tovarniška...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Daniel ::

Saj razumem, bom videl, kaj bojo ugotovili na servisu, ko bojo sploh uspeli spisati kak odgovor. Pisal v petek zjutraj na RAM2, zaenkrat še brez odgovora. Bom pač plačal ampak kar se tiče Samsunga samo enkrat in nikoli več. Bom raje pogledal kam drugam ali poskusil najti kaj brez stekla okrog in okrog, ko bom iskal kaj drugega za celo družino.
LP
Daniel

Lakotnik29 ::

Kot ti je mato napisal, servis se s tem ne bo obremenjeval. Ker jim je zadovoljstvo kupca zadnja briga bodo zavrnili zahtevek.

Potem je pa seveda na tebi da gres dokazovati da ne gre za mehansko poskodbo ampak za napako v materialu. Kar pa je milo receno misija nemogoce, razen ce se to res dogaja pri par % telefonov na enak nacin.

Mato989 ::

Kot ti je mato napisal, servis se s tem ne bo obremenjeval. Ker jim je zadovoljstvo kupca zadnja briga bodo zavrnili zahtevek.


Velik delež zahvale gre tudi na račun načina financiranja pooblaščenih servisov =) Pooblaščeni servis dobi od dobavitelja plačilo po številu pregledov aparatov, nekaj malega zraven pri popravilu in diskontne rezervne dele....

In tako od mene šef zahteva da pogledam čimveč naprav in takoj zavrnem pri mehanski, ne pa da se grem detektiva za kupca in preglejujem zakaj, kje, kako =)

Tako da tudi če bi si želel jaz kot serviser to raziskovat, se ga bom naposlušal od šefa, kaj se s tem sploh ukvarjam če je evidentna mehanska napaka, naj spokam reševat naslednji telefon =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Daniel ::

Lakotnik29 je izjavil:

Kot ti je mato napisal, servis se s tem ne bo obremenjeval. Ker jim je zadovoljstvo kupca zadnja briga bodo zavrnili zahtevek.

Potem je pa seveda na tebi da gres dokazovati da ne gre za mehansko poskodbo ampak za napako v materialu. Kar pa je milo receno misija nemogoce, razen ce se to res dogaja pri par % telefonov na enak nacin.


Žal bo s takim odnosom v par letih 80% kupcev na poceni Kitajcih, kjer ti bojo stroški rezervnih delov zadnja briga, zmogljivosti in fotoaparati so že na zadovoljivi ravni pa bomo pač na vsaki dve leti menjali kitajca za 300 EUR namesto na 5 let Samsunga za 1100 EUR...
LP
Daniel

Mato989 ::

Daniel je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Kot ti je mato napisal, servis se s tem ne bo obremenjeval. Ker jim je zadovoljstvo kupca zadnja briga bodo zavrnili zahtevek.

Potem je pa seveda na tebi da gres dokazovati da ne gre za mehansko poskodbo ampak za napako v materialu. Kar pa je milo receno misija nemogoce, razen ce se to res dogaja pri par % telefonov na enak nacin.


Žal bo s takim odnosom v par letih 80% kupcev na poceni Kitajcih, kjer ti bojo stroški rezervnih delov zadnja briga, zmogljivosti in fotoaparati so že na zadovoljivi ravni pa bomo pač na vsaki dve leti menjali kitajca za 300 EUR namesto na 5 let Samsunga za 1100 EUR...


Ja, in ta kitajec bo postal enako kot Huawei drag, in tako bo tudi rezervni del DRAG... pri Huawei je ta tranzicija že opravljena, poglej samo popravila ki so v rangu samsunga... Xiaomi pa ni pretirano daleč zadaj!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

darkolord ::

Xiaomi je zelo daleč zadaj.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Mato989 ::

darkolord je izjavil:

Xiaomi je zelo daleč zadaj.


Si videl ceno njihovega novega telefona
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

louser ::

Mato989 je izjavil:

next3steps je izjavil:

Stvarna napaka in naj serviser napiše, kako točno počen zaslon vpliva na softwersko napako. Prvič te bodo zavrnili. Drugič verjetno tudi. Tretjič morda ne. V četrto pošlji sam in zahtevaj keš za poštnino.
Kako boš dokazal, da npr ta bootloop ni zaradi padca telefona katerega je tudi posledica počenega stekla?

On ne rabi dokazovati, da bootloop NI nastal zaradi pok pok stekla.
Tako nekako, kot sam root ne bi smel vplivati na uveljavljanje stvarne napake. A vemo, da to ne drži. Ker naši serviserji niso zmožni kaj več, kot zamenjave celega ekrana za drugega enakega.

V osnovi pa velja to, kar piše Lakotnik. Študent FDVja na servisu bo rekel, da je kriv pok pok, ker mu je šef tako naročil, ti pa dalje sam dokazuj na sodišču.


Loool kake prbijate eni.... Prvo kot prvo ce je telefon star vec kot 6 mesecev mora lastnik dokazovat da je napaka bila pred tem ne servis in kako bos to dokazal...

Sodni sistem ne temelji na dokazovanju tega, česar se ni zgodilo. Ampak na dokazovanju tistega, kar se JE zgodilo.

Mato989 je izjavil:

Daniel je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Kot ti je mato napisal, servis se s tem ne bo obremenjeval. Ker jim je zadovoljstvo kupca zadnja briga bodo zavrnili zahtevek.

Potem je pa seveda na tebi da gres dokazovati da ne gre za mehansko poskodbo ampak za napako v materialu. Kar pa je milo receno misija nemogoce, razen ce se to res dogaja pri par % telefonov na enak nacin.


Žal bo s takim odnosom v par letih 80% kupcev na poceni Kitajcih, kjer ti bojo stroški rezervnih delov zadnja briga, zmogljivosti in fotoaparati so že na zadovoljivi ravni pa bomo pač na vsaki dve leti menjali kitajca za 300 EUR namesto na 5 let Samsunga za 1100 EUR...


Ja, in ta kitajec bo postal enako kot Huawei drag, in tako bo tudi rezervni del DRAG... pri Huawei je ta tranzicija že opravljena, poglej samo popravila ki so v rangu samsunga... Xiaomi pa ni pretirano daleč zadaj!

Kaj pa vem, za Huawei so originalni nadomestni deli dokaj poceni. Pri Applu jih mimo Appla sploh ne dobiš.
Lenovo ima tudi zelo solidno podporo glede nadomestnih delov.
Kitajci tudi ker pač ja je polno tega pri njih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

darkolord ::

Mato989 je izjavil:

darkolord je izjavil:

Xiaomi je zelo daleč zadaj.


Si videl ceno njihovega novega telefona
Katerega? Mi 9 je flagship, pa je pod 300 eur.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

louser ::

Verjetno misli MIX Alpha, ki je itak nišni produkt. Tako kot tisti zložljivi tulifoni.
Pozablja tudi, da je prvotni MIX prav tako bil nišni produkt izdan v omejeni količini. Mi9 Pro bo prav tako imel solidno ceno.

Mato989 ::

Nisni produkt je ravno toliko kot samsungov fold.. Cena pe je kaksna???

To sta najdrazja telefona zraven enih limited verzij, in eden izmed njiju je od xiamija..
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

darkolord ::

Samsungov fold je prav tako ekstremno nišni produkt.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Mato989 ::

darkolord je izjavil:

Samsungov fold je prav tako ekstremno nišni produkt.


Ja in? Še vedno so to telefoni serije samsung in Xiaomi... in to sta najdražja telefona na Svetu izven mogoče kake serije še... mislim da še je ena nemška limited edition tudi ko je draga, drugi so pa po naročilo(all gold itd...)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

darkolord ::

Ja na podlagi enega nišnega telefona ne moreš delati nekih zaključkov v trendu cen. Xiaomi ima 50+ modelov telefonov z močno nižjo ceno od primerljive "klasične" konkurence. In enega dražjega (pa ne dražji od konkurence, ampak je v svoji kategoriji).
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Mato989 ::

darkolord je izjavil:

Ja na podlagi enega nišnega telefona ne moreš delati nekih zaključkov v trendu cen. Xiaomi ima 50+ modelov telefonov z močno nižjo ceno od primerljive "klasične" konkurence. In enega dražjega (pa ne dražji od konkurence, ampak je v svoji kategoriji).


Torej mi lahko s statistiko pokažeš da xiaomijove naprave trendajo s cenami navzdol?

Ker jaz vidim da gredo cene vsepovsod GOR =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

          ::

Lakotnik29 je izjavil:

Kot ti je mato napisal, servis se s tem ne bo obremenjeval. Ker jim je zadovoljstvo kupca zadnja briga bodo zavrnili zahtevek.


Torej je edina rešitev v kupovanju naprav, ki nimajo takih pooblaščenih serviserjev.

Mato989 ::

          je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Kot ti je mato napisal, servis se s tem ne bo obremenjeval. Ker jim je zadovoljstvo kupca zadnja briga bodo zavrnili zahtevek.


Torej je edina rešitev v kupovanju naprav, ki nimajo takih pooblaščenih serviserjev.


Jih ni, ker servis dobi denar na stevilo pregledov ne pa na strvilo zvezdic ki jih ti das servisu

Nasim sefom je cilj da cimvec naprav pregledamo in popravimo ne pa da cimvec raziskujemo in bluzimo in se igramo forenzike zakaj nek app na vasem telefonu ne deluje ali zakaj je poknil lcd.. Od tega ni denarja ampak delamo mi serviserji zaradi nase radovednosti
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

feryz ::

Jaz Samsunge v tujini popravljam. Do zdaj so še vse popravili, vključno s počenim steklom in crknjenim telefonom. Pri nas sta bila klasirana kot padec in vdor vode.
Za hec sicer prej doma vprašam, ampak res samo za hec.

Mato989 ::

feryz je izjavil:

Jaz Samsunge v tujini popravljam. Do zdaj so še vse popravili, vključno s počenim steklom in crknjenim telefonom. Pri nas sta bila klasirana kot padec in vdor vode.
Za hec sicer prej doma vprašam, ampak res samo za hec.


In kaj napisete kot razlog samsungu za popravilo... Ker mi moramo v porocilo napisat zaradi kaksne napake se telefon popravi pod garancijsko kritje.. Sicer malo dvomim v tole zgodbo, ker mam znanca ki enako zavraca huawei poskodbe v tujini tako da...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Lakotnik29 ::

          je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Kot ti je mato napisal, servis se s tem ne bo obremenjeval. Ker jim je zadovoljstvo kupca zadnja briga bodo zavrnili zahtevek.


Torej je edina rešitev v kupovanju naprav, ki nimajo takih pooblaščenih serviserjev.


Jap, samo to je pri nas prekleto tezko najt, ker imamo vecinoma polpismene servise in se bolj zahojene uvoznike. Proizvajalcem pa po vecini dol visi, ker smo premajhen trg.

chucki ::

Men je iz cca pol metra na wcju padel 1 teden star s10+ z zascitnim ovitkom in je na ekranu naredilo crto. Menjali so mi pod garancijo. Ocitno je bila hiba prvih serij in so opravicili?
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

fikus_ ::

Kateri servis?

          ::

Lakotnik29 je izjavil:

          je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Kot ti je mato napisal, servis se s tem ne bo obremenjeval. Ker jim je zadovoljstvo kupca zadnja briga bodo zavrnili zahtevek.


Torej je edina rešitev v kupovanju naprav, ki nimajo takih pooblaščenih serviserjev.


Jap, samo to je pri nas prekleto tezko najt, ker imamo vecinoma polpismene servise in se bolj zahojene uvoznike. Proizvajalcem pa po vecini dol visi, ker smo premajhen trg.


Potem pa dajmo začeti objavljati sezname takih servisov in pripadajočih znamk.

Mato989 ::

          je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

          je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Kot ti je mato napisal, servis se s tem ne bo obremenjeval. Ker jim je zadovoljstvo kupca zadnja briga bodo zavrnili zahtevek.


Torej je edina rešitev v kupovanju naprav, ki nimajo takih pooblaščenih serviserjev.


Jap, samo to je pri nas prekleto tezko najt, ker imamo vecinoma polpismene servise in se bolj zahojene uvoznike. Proizvajalcem pa po vecini dol visi, ker smo premajhen trg.


Potem pa dajmo začeti objavljati sezname takih servisov in pripadajočih znamk.



Vsi servisi so taki ker sefi od nas serviserjev tako pricakujejo oz. Imamo taka navodila za servis... Ce je mehanska se takoj zavrne... Case closed, poslikas in poslje referentka nazaj oz. Se poslhe predracun...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

dice7 ::

Dajmo raje zacet objavljat servise in glasovat z denarnico. Ali kako ze to gre?

Lakotnik29 ::

Mato989 je izjavil:

          je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

          je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Kot ti je mato napisal, servis se s tem ne bo obremenjeval. Ker jim je zadovoljstvo kupca zadnja briga bodo zavrnili zahtevek.


Torej je edina rešitev v kupovanju naprav, ki nimajo takih pooblaščenih serviserjev.


Jap, samo to je pri nas prekleto tezko najt, ker imamo vecinoma polpismene servise in se bolj zahojene uvoznike. Proizvajalcem pa po vecini dol visi, ker smo premajhen trg.


Potem pa dajmo začeti objavljati sezname takih servisov in pripadajočih znamk.



Vsi servisi so taki ker sefi od nas serviserjev tako pricakujejo oz. Imamo taka navodila za servis... Ce je mehanska se takoj zavrne... Case closed, poslikas in poslje referentka nazaj oz. Se poslhe predracun...


Ne posplosuj na podlagi lastne izkusnje in nesposobnosti tvojega delodajalca.

louser ::

Mato989 je izjavil:

          je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

          je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Kot ti je mato napisal, servis se s tem ne bo obremenjeval. Ker jim je zadovoljstvo kupca zadnja briga bodo zavrnili zahtevek.


Torej je edina rešitev v kupovanju naprav, ki nimajo takih pooblaščenih serviserjev.


Jap, samo to je pri nas prekleto tezko najt, ker imamo vecinoma polpismene servise in se bolj zahojene uvoznike. Proizvajalcem pa po vecini dol visi, ker smo premajhen trg.


Potem pa dajmo začeti objavljati sezname takih servisov in pripadajočih znamk.



Vsi servisi so taki ker sefi od nas serviserjev tako pricakujejo oz. Imamo taka navodila za servis... Ce je mehanska se takoj zavrne... Case closed, poslikas in poslje referentka nazaj oz. Se poslhe predracun...

Ejga, a one markerje za vlago še potapljate v vodo?

Mato989 ::

Lakotnik29 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

          je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

          je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Kot ti je mato napisal, servis se s tem ne bo obremenjeval. Ker jim je zadovoljstvo kupca zadnja briga bodo zavrnili zahtevek.


Torej je edina rešitev v kupovanju naprav, ki nimajo takih pooblaščenih serviserjev.


Jap, samo to je pri nas prekleto tezko najt, ker imamo vecinoma polpismene servise in se bolj zahojene uvoznike. Proizvajalcem pa po vecini dol visi, ker smo premajhen trg.


Potem pa dajmo začeti objavljati sezname takih servisov in pripadajočih znamk.



Vsi servisi so taki ker sefi od nas serviserjev tako pricakujejo oz. Imamo taka navodila za servis... Ce je mehanska se takoj zavrne... Case closed, poslikas in poslje referentka nazaj oz. Se poslhe predracun...


Ne posplosuj na podlagi lastne izkusnje in nesposobnosti tvojega delodajalca.


Dokazi mi nasprotno, kupi vse znamke telefonpv na trgu razbij vsakega in poslji na reklamacijo pa prilimaj odgovore servisev od emonagrama, ram2, epl, pro servis, itd....

Me zanima kateri telefon bo pod garancijo prisel nazaj popravljen
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()
strani: 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
32954061 (4429) Han
»

Večina proizvajalcev garancijo nepošteno omejuje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
1368227 (2918) Lakotnik29
»

Trenutno MOCNO odsvetujem nakup Sony Xperia Z telefonov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
19038778 (19814) b787
»

Mobitel, uveljavljanje garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5518243 (14061) Tilen
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
455761 (4402) PINki

Več podobnih tem