» »

Budget "audiophile"

Budget "audiophile"

««
8 / 21
»»

Meizu ::

Plata je kot medij res 100% analogna. Vse to je pa pesek v oči, ker je v zdajšnjih časih posneta digitalno. Če je vse posneto analogno, potem lahko zares govorimo o 100% analogni. Drugače je pač medij, kot vse ostalo.


Zelo odvisno o čemu govorimo. Največji studiji so še vedno v osnovi full analog, veliko jih sicer fura hybrid ampak input/output je vedno analogen. So tudi določeni, ki delajo večinoma ITB, kot npr. Mick Guzauski, do neke mere Dave Pensado in podobni. Klasiki ala Clearmountain, CLA, Maserati ipd. imajo kvečjemu hibridne sisteme s težkim povdarkom na analogi (konzola, kompresorji, limiterji, EQji). S tem ni nič narobe.

Ko rečem vinilki "analogna" s tem mislim na naravo zapisa, kjer naprava to bere analogno in ne prešteva 0 ter 1, kar povzroči dodaten prostor interpretacije zapisa zaradi samih bralnih komponent, kot npr. igla.

Same digitalne emulacije so pa medtem prišle že kar daleč, ITB ni več gledan kot nižji standard napram klasičnemu analognemu pristopu, so pa tu še vedno prisotne razlike, kot npr. ceiling level, t.j. dbVU vs. dbFS, kjer lahko z nižjim gainom prej "drajvaš" in kvalitetneje, kot to lahko naredi digitalna komponenta. Lampe so pač še vedno lampe, tako za distorzijo za določene žanre, kot že sama saturacija signala. S kompresorji je podobna zadeva, s tem da je tu odvisno od namena uporabe in pričakovanj soničnega odtisa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

forplan ::

Ima kdo te zvočnike

1

2

Kako se obnesejo takšni zvočniki?
Sicer teh ne vidim kje na zalogi, da bi jih lahko šel poslušat...
Kje recimo v LJ imajo približno takšne zvočnike, da bi se dalo kaj poslušat
da se strinjam

Meizu ::

To mora bit kar fensi sranje. Za ta denar obvezno priporočam rabljeno robo. Po možnosti pasivni + ojačevalec - slednje dobiš danes za đabe ker se jih folk poskuša losat ravno zaradi tega fensi sranja iz linka.

Par kablov več boš imel ampak tudi veliko boljšo zvočno izkušnjo. Če ti je mar seveda.

BigWhale ::

Ja, se strinjam. Za 400 EUR si lahko sestavis nek rabljen komplet, ki bo na koncu dal precej vec od sebe.

Za omenjene zvocnike sploh ni mozno najti proizvajalca. :> Tko, da lahko pricakujes, da gre za neko poceni kitajsko stvar pri kateri je vprasljivo vse: od BT povezave, do DACa in na koncu zvocnikov. :)

Meizu ::

Pasivni zvočniki so takorekoč najbolj ziher rabljena roba pomojem od vseh možnih izdelkov. Dobesedno kos lesa za ohišje, papir-membrana, ena tuljava, magnet in par žic. Nima it kaj narobe, samo preveriš, če so membrane mehansko izpravne (da ni natrganin ali kakšnih vboklin na samem zvočniku) in to je to. :)

Ales ::

Pri kretnicah znajo nagajati stari kondenzatorji, ampak to je razmeroma enostavno rešljivo.

Pa poleg mehanske izpravnosti membrane je fajn še upoštevati utrujenost materiala, na kar se da malo tudi sklepati glede na starost in sam material... pa tudi vidi se kdaj, da ni več to to.

Ampak v principu je to čisto res, pasivni zvočniki so razmeroma enostavna zadeva.

forplan ::

Hvala za odgovore.

Mogoče še priporočate kjer v LJ recimo bi lahko testiral/slišal kaj takšnih zvočnikov
da se strinjam

Barbarpapa2 ::

Meizu je izjavil:

Pasivni zvočniki so takorekoč najbolj ziher rabljena roba pomojem od vseh možnih izdelkov. Dobesedno kos lesa za ohišje, papir-membrana, ena tuljava, magnet in par žic. Nima it kaj narobe, samo preveriš, če so membrane mehansko izpravne (da ni natrganin ali kakšnih vboklin na samem zvočniku) in to je to. :)


Bi opozoril na to, da se posebej pogleda elastično obeso membrane na basovcih / srednjetonch. Gre za tisti "gumijasti" obroč na zunanjem premeru membrane, s katero je slednja pripeta na košaro zvočnika. Te so iz "gume" oz kakšnega drugega elastomera. Na žalost ti materiali s časom starajo, zgubljajo elastičnost in postanejo krhki (dobro vulkanizirana guma je še najmanj problematična). Na mojih mirage zvočnikih se je ta del začel drobiti po kakšnih 17 letih in sem moral dati zadevo obnovit, na srečo uspešno...

Lp

Jože

Meizu ::

Barbarpapa2 je izjavil:


Bi opozoril na to, da se posebej pogleda elastično obeso membrane na basovcih / srednjetonch. Gre za tisti "gumijasti" obroč na zunanjem premeru membrane, s katero je slednja pripeta na košaro zvočnika. Te so iz "gume" oz kakšnega drugega elastomera. Na žalost ti materiali s časom starajo, zgubljajo elastičnost in postanejo krhki (dobro vulkanizirana guma je še najmanj problematična). Na mojih mirage zvočnikih se je ta del začel drobiti po kakšnih 17 letih in sem moral dati zadevo obnovit, na srečo uspešno...

Lp

Jože


Temu se reče mednarodno "surround". Surroundi iz gume se zelo slabo starajo in načeloma držijo leta in leta. Če se pa zadeva začne drobiti je pa seveda čas za menjavo surrounda, z malo sreče se najdejo kosi in ti usposobljen tehnik to zrihta v parih dnevih za normalen denar.

Ales je izjavil:

Pri kretnicah znajo nagajati stari kondenzatorji, ampak to je razmeroma enostavno rešljivo.

Pa poleg mehanske izpravnosti membrane je fajn še upoštevati utrujenost materiala, na kar se da malo tudi sklepati glede na starost in sam material... pa tudi vidi se kdaj, da ni več to to.

Ampak v principu je to čisto res, pasivni zvočniki so razmeroma enostavna zadeva.


Vse odvisno od tega kako so bili zvočniki gnani. Problem je, da v poslušateljskem svetu večina ljudi nima pojma kako hendlat z zvočniki in po možnosti nabijajo 500w ojačevalce v 250w sisteme, kar samo po sebi ni težava, dokler ne začneš obračat gumbov na tem ojačevalcu proti 10. :)

Tudi papirnate membrane lahko zdržijo ogromno časa, živi dokaz so moji zvočniki v eni od basovskih kišt, letnik 1967, pa so membrane še vedno čvrste, surround ohranjen in prav nič dotrajan.

Edit: Je pa res, da so bili tile zvočniki konstantno vsa ta leta v uporabi, kar je gotovo močno vplivalo na ohranjenost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Likalnik ::

Meizu je izjavil:

Barbarpapa2 je izjavil:


Bi opozoril na to, da se posebej pogleda elastično obeso membrane na basovcih / srednjetonch. Gre za tisti "gumijasti" obroč na zunanjem premeru membrane, s katero je slednja pripeta na košaro zvočnika. Te so iz "gume" oz kakšnega drugega elastomera. Na žalost ti materiali s časom starajo, zgubljajo elastičnost in postanejo krhki (dobro vulkanizirana guma je še najmanj problematična). Na mojih mirage zvočnikih se je ta del začel drobiti po kakšnih 17 letih in sem moral dati zadevo obnovit, na srečo uspešno...

Lp

Jože


Temu se reče mednarodno "surround". Surroundi iz gume se zelo slabo starajo in načeloma držijo leta in leta. Če se pa zadeva začne drobiti je pa seveda čas za menjavo surrounda, z malo sreče se najdejo kosi in ti usposobljen tehnik to zrihta v parih dnevih za normalen denar.

Ales je izjavil:

Pri kretnicah znajo nagajati stari kondenzatorji, ampak to je razmeroma enostavno rešljivo.

Pa poleg mehanske izpravnosti membrane je fajn še upoštevati utrujenost materiala, na kar se da malo tudi sklepati glede na starost in sam material... pa tudi vidi se kdaj, da ni več to to.

Ampak v principu je to čisto res, pasivni zvočniki so razmeroma enostavna zadeva.


Vse odvisno od tega kako so bili zvočniki gnani. Problem je, da v poslušateljskem svetu večina ljudi nima pojma kako hendlat z zvočniki in po možnosti nabijajo 500w ojačevalce v 250w sisteme, kar samo po sebi ni težava, dokler ne začneš obračat gumbov na tem ojačevalcu proti 10. :)

Tudi papirnate membrane lahko zdržijo ogromno časa, živi dokaz so moji zvočniki v eni od basovskih kišt, letnik 1967, pa so membrane še vedno čvrste, surround ohranjen in prav nič dotrajan.

Edit: Je pa res, da so bili tile zvočniki konstantno vsa ta leta v uporabi, kar je gotovo močno vplivalo na ohranjenost.



a ni bolšje, če imaš močnejši ojačevalec kot so pa zvočniki....in ne obratno?...pomembno je, da so ohmi tapravi in da se ojačevalec in zvočniki ujemajo na ta način.

če bi pa dal tako kot si napisal kakšen stereo 700w ojačevalec na ene "nič posebnega" zvočnike, da ne bi smelo biti težav....tudi, če malo bolj glasno vse skupaj poslušaš

MTB4life ::

Meizu je izjavil:

Barbarpapa2 je izjavil:


Bi opozoril na to, da se posebej pogleda elastično obeso membrane na basovcih / srednjetonch. Gre za tisti "gumijasti" obroč na zunanjem premeru membrane, s katero je slednja pripeta na košaro zvočnika. Te so iz "gume" oz kakšnega drugega elastomera. Na žalost ti materiali s časom starajo, zgubljajo elastičnost in postanejo krhki (dobro vulkanizirana guma je še najmanj problematična). Na mojih mirage zvočnikih se je ta del začel drobiti po kakšnih 17 letih in sem moral dati zadevo obnovit, na srečo uspešno...

Lp

Jože


Temu se reče mednarodno "surround". Surroundi iz gume se zelo slabo starajo in načeloma držijo leta in leta. Če se pa zadeva začne drobiti je pa seveda čas za menjavo surrounda, z malo sreče se najdejo kosi in ti usposobljen tehnik to zrihta v parih dnevih za normalen denar.

Ales je izjavil:

Pri kretnicah znajo nagajati stari kondenzatorji, ampak to je razmeroma enostavno rešljivo.

Pa poleg mehanske izpravnosti membrane je fajn še upoštevati utrujenost materiala, na kar se da malo tudi sklepati glede na starost in sam material... pa tudi vidi se kdaj, da ni več to to.

Ampak v principu je to čisto res, pasivni zvočniki so razmeroma enostavna zadeva.


Vse odvisno od tega kako so bili zvočniki gnani. Problem je, da v poslušateljskem svetu večina ljudi nima pojma kako hendlat z zvočniki in po možnosti nabijajo 500w ojačevalce v 250w sisteme, kar samo po sebi ni težava, dokler ne začneš obračat gumbov na tem ojačevalcu proti 10. :)

Tudi papirnate membrane lahko zdržijo ogromno časa, živi dokaz so moji zvočniki v eni od basovskih kišt, letnik 1967, pa so membrane še vedno čvrste, surround ohranjen in prav nič dotrajan.

Edit: Je pa res, da so bili tile zvočniki konstantno vsa ta leta v uporabi, kar je gotovo močno vplivalo na ohranjenost.


Jaz imam v glavi, da se vzmeti reče spider in ne surround.

Meizu ::

Jaz imam v glavi, da se vzmeti reče spider in ne surround.


Spider in surround ni ista zadeva.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav.

Da bomo vedeli, o čem se pogovarjamo...



Lp

Jože.

Meizu ::

a ni bolšje, če imaš močnejši ojačevalec kot so pa zvočniki....




Ne. Če imaš 400W zvočnike in jih pripneš na recimo 400W ojačevalec, je v glasnosti razlika med 400 in 800W niti desetino. Če hočeš dejansko večati glasnost in headroom sistema, je to boljše početi z dodajanjem zvočnikov kot močnejšim ojačevalcem.

Zvočniki imajo določen mehanski in termalni limit - ko to presežeš si v risk coni za poškodovanje zvočnika. Večinoma se to zgodi zaradi dveh scenarijev:

1. Premočan ojačevalec, zvočnik ne shendla outputa
2. Pretiravanje z bas EQjem, zopet zvočnik ne shendla (pretirano navijanje treble frekvenc in hi-mid je lahko usodno tudi za tweeterje, sploh pri pretirani distorziji in če je tweeter napajan preko iste izhodne linije kot preostali sistem, tj. da ojačevalec nima tweeter bi-ampa)

2. točko se da do neke mere omilit z implementacijo HPF filtra, ki ga nastaviš nekako okrog frekvenčne zmogljivosti zvočnika (npr. če je zvočnik rejtan razponsko do 40hz, nastaviš HPF okrog 35-40hz), s tem ne samo prišparaš zvočniku mučenje, sprostiš tudi headroom ojačevalca.

Ne pozabit, nižje frekvence potrebujejo neprimerno večjo moč kot visoke za reprodukcijo in tu nastanejo težave, če tega zvočnik ne zmore shendlat.

Ta limit je toliko enostavneje preseči, če v prvi vrsti priklopiš močnejši ojačevalec na zvočnik, se tega ne zavedaš in veselo navijaš. Tudi 100W zvočniku ne bo nič, če nanj priklopiš 1000W ojačevalec - dokler znaš zvočnik poslušat in ugotovit kje je njegova meja. Iz tega razloga sledi, da je razmerje ojačevalec:zvočnik 1:1 ali manj veliko bolj idiot-proof kot močnejši. Pa še tu ne velja pravilo, da lahko vse knofe naviješ do konca in pričakuješ, da bo gotovo vse ok - čeprav je ojačevalec rejtan na 400W recimo, so lahko njegovi peak outputi za večkratnike višji, da ne govorim v primeru distorziranja signala. Z drugimi besedami, tudi z 20W ojačevalcem se da komot skurit 200W zvočnik, če si res majster.

P.S.: Veliko večjo vlogo kot moč ojačevalca igra sensitivity zvočnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Darko! ::

a ni bolšje, če imaš močnejši ojačevalec kot so pa zvočniki....

P.S.: Veliko večjo vlogo kot moč ojačevalca igra sensitivity zvočnika.



... in pa koliko za te watte amplifikacije dejansko plačaš v evrih.
Kot že stokrat povedano; podatek 10, 100 ali 1000 wattov v ojačevalcu samih po sebi ne pomeni ama čisto nič.

Ker imaš feršterkar, deklariran kot 20 W, ki ti ob pravih zvočnih omaricah sesuje sobo.
Ali pa imaš "sistem skupne moči kar 650 W", ki od sebe praktično ne da ničesar.

Ne glede na to kok budget smo, če ne znaš kaj sam sestavit, zalotat in zabit skupaj, ali pa si "sposodit" preizkušene proper produkte iz profesionalnega audio biznisa, si podvržen logiki masovnega trga in potrošništva.

Če tle izvzameš snake oil in preserancije; in ne veš na kaj gledat, je cena produkta praktično edini pokazatelj njegove kakovosti.

Ecoo ::

Evo, tale bobnarska uvertura na 2x 100W hibridu pri odprtih oknih je v rangu WTF:

Siso ::

Meizu je izjavil:

a ni bolšje, če imaš močnejši ojačevalec kot so pa zvočniki....




Ne. Če imaš 400W zvočnike in jih pripneš na recimo 400W ojačevalec, je v glasnosti razlika med 400 in 800W niti desetino. Če hočeš dejansko večati glasnost in headroom sistema, je to boljše početi z dodajanjem zvočnikov kot močnejšim ojačevalcem.

Zvočniki imajo določen mehanski in termalni limit - ko to presežeš si v risk coni za poškodovanje zvočnika. Večinoma se to zgodi zaradi dveh scenarijev:

1. Premočan ojačevalec, zvočnik ne shendla outputa
2. Pretiravanje z bas EQjem, zopet zvočnik ne shendla (pretirano navijanje treble frekvenc in hi-mid je lahko usodno tudi za tweeterje, sploh pri pretirani distorziji in če je tweeter napajan preko iste izhodne linije kot preostali sistem, tj. da ojačevalec nima tweeter bi-ampa)

2. točko se da do neke mere omilit z implementacijo HPF filtra, ki ga nastaviš nekako okrog frekvenčne zmogljivosti zvočnika (npr. če je zvočnik rejtan razponsko do 40hz, nastaviš HPF okrog 35-40hz), s tem ne samo prišparaš zvočniku mučenje, sprostiš tudi headroom ojačevalca.

Ne pozabit, nižje frekvence potrebujejo neprimerno večjo moč kot visoke za reprodukcijo in tu nastanejo težave, če tega zvočnik ne zmore shendlat.

Ta limit je toliko enostavneje preseči, če v prvi vrsti priklopiš močnejši ojačevalec na zvočnik, se tega ne zavedaš in veselo navijaš. Tudi 100W zvočniku ne bo nič, če nanj priklopiš 1000W ojačevalec - dokler znaš zvočnik poslušat in ugotovit kje je njegova meja. Iz tega razloga sledi, da je razmerje ojačevalec:zvočnik 1:1 ali manj veliko bolj idiot-proof kot močnejši. Pa še tu ne velja pravilo, da lahko vse knofe naviješ do konca in pričakuješ, da bo gotovo vse ok - čeprav je ojačevalec rejtan na 400W recimo, so lahko njegovi peak outputi za večkratnike višji, da ne govorim v primeru distorziranja signala. Z drugimi besedami, tudi z 20W ojačevalcem se da komot skurit 200W zvočnik, če si res majster.

P.S.: Veliko večjo vlogo kot moč ojačevalca igra sensitivity zvočnika.


Ne bo držalo,sensivity ti da vendeti kolko bo zvočnik "kričal" pomembna je ti.upornost zvočnika(impedanca) to je breme ko ga mora ojačvalc predelati bolj ali manj uspešno(ohm law)

Meizu ::

Ne bo držalo,sensivity ti da vendeti kolko bo zvočnik "kričal" pomembna je ti.upornost zvočnika(impedanca) to je breme ko ga mora ojačvalc predelati bolj ali manj uspešno(ohm law)


Upornost pri tem nima prav nobene veze. Poglej si definicijo kaj sensitivity pomeni in kako se to izmeri pa si boš sam pojasnil, zakaj je temu tako.

MTB4life ::

Meizu je izjavil:

Jaz imam v glavi, da se vzmeti reče spider in ne surround.


Spider in surround ni ista zadeva.

Opa, na hitro prebral, zato sem mislil, da govorimo o spiderju.
Surround zdrži kar dolgo. Tam 30+ let. Je pa odvisno tudi, kje se nahajajo zvočniki.
Če so v neki vlažni kleti, kjer temperatura niha, so bolj dovzetni na propad, sonce jih tudi uniči. Vsaj moje izkušnje so takšne.

Likalnik ::

Meizu je izjavil:

Ne bo držalo,sensivity ti da vendeti kolko bo zvočnik "kričal" pomembna je ti.upornost zvočnika(impedanca) to je breme ko ga mora ojačvalc predelati bolj ali manj uspešno(ohm law)


Upornost pri tem nima prav nobene veze. Poglej si definicijo kaj sensitivity pomeni in kako se to izmeri pa si boš sam pojasnil, zakaj je temu tako.


zelo laično povedano.....v mojem primeru imajo zvočniki sensitivity 98 db...kar pomeni, da rabijo manj močan ojačevalec oziroma, da se ojačevalec manj matra kot pri zvočnikih z nižjo stopnjo sensitivity.

kot drugo vprašanje ko smo ravno pri moči ojačevalcev.....trenutno imam AVR kateri ima možnost priklopa pre-amp....bi dodal stereo ojačevalec in ga priklopil preko pre-amp na avr....zvočnike bi s tem priklopil direktno na stereo?
kaj pridobim s tem? glasnost, bolj čisti zvok....če drugače vprašam...sem mi splača kupiti ROTEL 1590 stereo 2 x 350 watt in ga priklopiti na yamaha avr (RX A3070)...in s tem se olajšati za slabe 3000€???
spet sva pri prvem vprašanju...s tem amp bom dobil 350watt na kanal...kar je premočno za trenutne zvočnike kateri imajo power handling ( cont/peak) 150/600...

Siso ::

Odvisno kaj se dogaja s tvojimi zvočniki pri npr.50 Hz,
na kolk pade upornost.

T743 ::

Verjetno si mislil, da ima receiver pre-out, s tem bi iz AVR-ja spravil neojačan signal na ROTEL-a, na katerega bi potem priključil en par zvočnikov. S tem bi razbremenil AVR za tisti kanal, ponavadi za sprednji par zvočnikov v surround sistemu, ki rabijo največ moči. Hkrati pa bi lahko ROTEL uporabljal tudi za stereo v navezi z AVR-jem, ki bi služil kot pre-amp, za izbiro vhodov in volume control-a.
Pri tako občutljivih zvočnikih ne vem, če se splača...bi pa sigurno pridobil na glasnosti in basu. Pa še AVR nima balansiranega pre-outa ampak samo linijskega in niti ne bi izkoristil polnega potenciala ROTEL-a.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T743 ()

Likalnik ::

T743 je izjavil:

Verjetno si mislil, da ima receiver pre-out, s tem bi iz AVR-ja spravil neojačan signal na ROTEL-a, na katerega bi potem priključil en par zvočnikov. S tem bi razbremenil AVR za tisti kanal, ponavadi za sprednji par zvočnikov v surround sistemu, ki rabijo največ moči. Hkrati pa bi lahko ROTEL uporabljal tudi za stereo v navezi z AVR-jem, ki bi služil kot pre-amp, za izbiro vhodov in volume control-a.
Pri tako občutljivih zvočnikih ne vem, če se splača...bi pa sigurno pridobil na glasnosti in basu. Pa še AVR nima balansiranega pre-outa ampak samo linijskega in niti ne bi izkoristil polnega potenciala ROTEL-a.


ja mislil sem pre-out:)

ja na ta način razbremenim AVR...priklopim pa samo glavna dva zvočnika...ostalo ostane na AVR-ju (sicer trenutno nisem opazil, da bi AVR imel kakšne težave predvajati vse skupaj...tudi glede pregrevanja zaenkrat ni težav)

res pa je, da ta AVR nima balansiranega pre-out...mislim, da ga potem novejši model že ima.

T743 ::

Hja saj pravim, ne vem kako ekonomično je tole početje, če so zvočniki prbl. enakega cenovnega ranga potem mogoče še, če so pa nižjega ranga pa...po pravilu "Ima se, može se" :)

Meizu ::

kot drugo vprašanje ko smo ravno pri moči ojačevalcev.....trenutno imam AVR kateri ima možnost priklopa pre-amp....bi dodal stereo ojačevalec in ga priklopil preko pre-amp na avr....zvočnike bi s tem priklopil direktno na stereo?
kaj pridobim s tem? glasnost, bolj čisti zvok....če drugače vprašam...sem mi splača kupiti ROTEL 1590 stereo 2 x 350 watt in ga priklopiti na yamaha avr (RX A3070)...in s tem se olajšati za slabe 3000€???
spet sva pri prvem vprašanju...s tem amp bom dobil 350watt na kanal...kar je premočno za trenutne zvočnike kateri imajo power handling ( cont/peak) 150/600...


Stereo ojačevalec pomeni da ima v eni škatli bi-amp sistem, t.j. 2 končni stopnji, ena napaja L, druga R kanal. Enako lahko dosežeš tudi z dvema ločenima mono ojačevalcema. Dražji ojačevalec bo seveda načeloma kvalitetnejši (ne vedno, pa vendar je ta trg toliko kompetitiven, da se zrno kar hitro loči od plevela, temu primerno tudi cene). Sprobaj in če ti ustreza obrdži.

P.S.: Ne priklapljaj ojačevalca v ojačevalec. Rezultat bo dim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Darko! ::

Ecoo je izjavil:

Evo, tale bobnarska uvertura na 2x 100W hibridu pri odprtih oknih je v rangu WTF:



100 W hibrid ?


Zihr imaš tole mojstrovino pokojnega profesorja Sachettija ?





;)

Ecoo ::

Nič posebnega, kakor je meni znano je hibrid AB klasa: baje A klass, ki odjema napajanje na končni stopnji ko ni potrebe po moči, se pravi "idle" je potem B klass.

Darko! ::

Ecoo je izjavil:

Nič posebnega, kakor je meni znano je hibrid AB klasa: baje A klass, ki odjema napajanje na končni stopnji ko ni potrebe po moči, se pravi "idle" je potem B klass.


Že res, da je B razred ojačevalca v idle, ko ni signala ter A razred polno delujoč nonstop.
Ampak to nima veze s hibridnim ojačevalcem, ko je govor o audio ojačevalcih.

Izraz hibriden je med audiofili splošno sprejet kot integriran audio ojačevalec z lampo v predojačevalcu in tranzistorji v končni stopnji. Vsaj med klasičnimi audiofili stare šole.


No ja, novejši tip hibrida je pa recimo princip, ki ga je patentiral Devialet in je kombinacija A in D klase. Vendar tu ne gre za klasičen dizajn preojačevalec - končna stopnja, saj so vsi signali že na vhodu digitalizirani.

https://www.devialet.com/en-us/amplifie...

Kam gre ta svet :D

sds ::

Mimogrede, ce niste zasledili:
https://www.whathifi.com/news/legendary...

kuglvinkl je izjavil:

a je zadnje čase kdo sestavil kakšen budget setup?


Denon AVR-X1700H (ce ga dobis) + Wharfedale DX-2 (ce jih dobis za normalen denar) + 2x DX-2 satelita. Za ta denar majka.
I have no mouth, and I must scream

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sds ()

Ecoo ::

Darko! je izjavil:

Ecoo je izjavil:

Nič posebnega, kakor je meni znano je hibrid AB klasa: baje A klass, ki odjema napajanje na končni stopnji ko ni potrebe po moči, se pravi "idle" je potem B klass.


Že res, da je B razred ojačevalca v idle, ko ni signala ter A razred polno delujoč nonstop.
Ampak to nima veze s hibridnim ojačevalcem, ko je govor o audio ojačevalcih.

Izraz hibriden je med audiofili splošno sprejet kot integriran audio ojačevalec z lampo v predojačevalcu in tranzistorji v končni stopnji. Vsaj med klasičnimi audiofili stare šole.


No ja, novejši tip hibrida je pa recimo princip, ki ga je patentiral Devialet in je kombinacija A in D klase. Vendar tu ne gre za klasičen dizajn preojačevalec - končna stopnja, saj so vsi signali že na vhodu digitalizirani.

https://www.devialet.com/en-us/amplifie...

Kam gre ta svet :D


I see, se pravi integrated bi bil pravi izraz, drajverji in še kaj zapakirano v eno večje ohišje.

Meizu ::

Ne saj to je po definiciji hibrid, problem je samo v tem, da kot darko pravi, že desetletja z besedo hibrid označujemo kombinacijo lampe ter tranzistorja. V obe smeri sicer, imaš tranzistorske končne z lampami v predojačevalcih, kot tudi tranzistorske predojačevalce in lampaške končne stopnje - slednje je sicer malce redkejša zadeva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Telbanc ::

Pr lampah je problem popačenje končenga trafoja, zato je prišlo do hibridov. Da se rešiš tega trafoja.

So tud varijante pri skretnicah, da se gre v aktivne varijante. Tri frekvenčno ločene končne stopnje.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

TheBlueOne ::

Jaz sem poslusal od vrhunskih lampasev, imam zelo OK hibrida, pa do popolnoma digitalnih. Vse kar je highend zveni zelo OK. Pisem samo, da ne bo nekega obcutka, da je samo ena prava stvar. Si pa mislim, da so lampe vedno bolj stvar preteklosti.

Meizu ::

Si pa mislim, da so lampe vedno bolj stvar preteklosti.


Žal niti ne, odvisno od namena uporabe.

Ecoo ::

A obstajajo ojačevalci, da ima tranzistorje-drajverje postavljene v pečico s konstantno temperaturo na način kot neki old school natančni merilni inštrumenti?

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Ecoo je izjavil:

A obstajajo ojačevalci, da ima tranzistorje-drajverje postavljene v pečico s konstantno temperaturo na način kot neki old school natančni merilni inštrumenti?


Sicer ni isto, je pa podobno... dobi si "single ended" ojačevalec v čisti A klasi :)

Lp

Jože

Darko! ::

Ti Ecoo, pa imaš ideje !
:))

Zaskusbuh,
ves svet teži k zmanjšanju toplotnih izgub, ti bi pa v feršterkaraj vrajeval pečico za stabilizacijo delovne točke tranzistorja v sicer izrazito neugodnih pogojih delovanja. Kriogeniki in teoretiki prevodnosti se križajo :))


Ma ja. Poslušaj Jožeta !

Za manj kot 400 EUR dobiš single endeed kitajca.
https://www.china-hifi-audio.com/en/rei...

Za 2300 EUR pa dobiš odličen, in kot je skladno s temo budget hi-end drobiž, made in Italy, single ended feršterkeraj.
https://unisonresearch.com/en/prodotti/...

:P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Darko! ()

Ecoo ::

Medgenarciska packa inegrirana v hibridni nesporazum:

makucv ::

Zdravo,
po dolgem času moram kupit en nov ojačevalec. Vsa moja tehnika je zelo stara iz prejšnjega tisočletja.
Ugodno lahko dobim ojačevalec Yamaha A-S201. Uporabil, bi ga za poganjanje starih Wharfedale zvočnikov, gor bo priključen CD, tuner in BT sprejemnik.
Ker sem pri tehničnih podatkih ostal 40 let zadaj me zanima THD, ki je naveden
Total Harmonic Distortion (8 ohms, 20 Hz-20 kHz): 0.025% (Phono (MM) to REC Out), 0.2% (CD to SP Out)
Moja stara škatla ima THD bistveno manjši:0,03%. Kako je za interpretirat ta dva podatka?

Darko! ::

Pozdravljen,
če iz tvojega zapisa povlečemo podatke:

- 40 let zadaj
- Yamaha A-S201
- starih Wharfedale zvočnikov
- 0.025%
- 0,03%
- THD bistveno manjši (?)

jih najlažje interpretiramo in povežemo na naslednji način:

- da imaš blizu 55 do 60 let,
- da si glede na leta in z njim povezano slabljenje sluha praktično na pol gluh :)
- da razlike med THD 0,025 ali 0,03 ali 0,1 tako ali drugače ne bi slišal, ker je še vedno za razred 10 x pod povprečno zaznavo,
- in da se preveč obremenjuješ z malenkostmi.


Dam ti brezplačen nasvet mlajšega junca:

Zajebi tehnične karakteristike.
Začni uživat v muziki in pivu.



8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Darko! ()

makucv ::

:))
Torej glede na napisano nabavim Yamaho?

Likalnik ::

nabavi yamaho...to sem tudi sam gledal...vendar močnejšo serijo A-S801...glede THD-ja se pa tudi jaz ne bi obremenjeval

Darko! ::

Če jo dobiš poceni in ima vse funkcije, ki jih potrebuješ, ne vidim nobenega razloga, da jo ne bi.

Moraš pa vedet, da je to čist osnovni model ojačevalca in je "uporabnega pleha" bistveno manj, kot v osnovnih modelih izpred 40 let, ko so delali stvari na načim, da trajajo in svojo funkcijo opravljajo zgledno.

Ker pa je bil zgoraj omenjen Onkyo (ki je šel v stečaj - Hi-Fi oddelek bo pa svoje delo opravljal naprej) - recimo tudi z A-9110 ne moreš falit.

kuglvinkl ::

Darko! je izjavil:

Pozdravljen,
če iz tvojega zapisa povlečemo podatke:

- 40 let zadaj
- Yamaha A-S201
- starih Wharfedale zvočnikov
- 0.025%
- 0,03%
- THD bistveno manjši (?)

jih najlažje interpretiramo in povežemo na naslednji način:

- da imaš blizu 55 do 60 let,
- da si glede na leta in z njim povezano slabljenje sluha praktično na pol gluh :)
- da razlike med THD 0,025 ali 0,03 ali 0,1 tako ali drugače ne bi slišal, ker je še vedno za razred 10 x pod povprečno zaznavo,
- in da se preveč obremenjuješ z malenkostmi.


Dam ti brezplačen nasvet mlajšega junca:

Zajebi tehnične karakteristike.
Začni uživat v muziki in pivu.



8-)


Fuck yeah!
Your focus determines your reallity

Bellzmet ::

No zame je bil podatek THD v splošnem smislu kar uporaben za neko splošno referenco.

Npr. Kar je okoli 10% in proti 1% je pač OK za splošno "publiko", kjer imaš nekaj da špila. Pri/pod 0,1% se začnejo zanimive zadeve. Kar gre pa še nižje proti 0,01% je pa itak špica.

Sej ne, da mi same številke povejo kako dober bo zvok, samo za neko osnovno referenco v kateri razred spada ojačevalec.

Darko! ::

No ja, 10 % popačenja pa ne moremo imenovat Hi-Fi, no :)

Za isti feršterkar lahko rečemo:

A. zmore 100 W RMS pri THD+N 0,005% (zanemarljivo) - to bi zapisal recimo Bryston, Lavardin, ipd ...
B. zmore 140 W RMS pri THD+N 0,1% (ki je na meji klipinga !) - to bi zapisal recimo Denon, Yamaha, ...
C. zmore 200 W RMS pri THD+N 10 % - to bi zapisal Onkyo za svoje AV receiverje :))

Ali obratno.

Izbereš poljuben THD in si definiraš kako močan je tvoj ojačevalec.
THD sam po sebi, tako kot Watti, ne pomeni ničesar.

So tako kot tisto znotraj hlačk postavnega dekleta.
Ne moreš točno vedet kaj te čaka, dokler ne preizkusiš.

8-)

Ecoo ::

Kje se kupi kondenzatorje za kretnice?
Zgodba:
Po slikah iz podobnega letnika zvočnikov se je razbralo, da je na kretnicah še vse original, torej več desetletij stara zadeva. Zraven je bil še seznam elementov s tolerancami 5-10%. Bipolarce mi je uspelo zbrskat, vendar nimajo navadnih elektrolitov z toleranco 10% ali manj, naj poskusim srečo z 20% tolerance?

TheBlueOne ::

Morda kaj najdes tukaj:

http://www.jantzen-audio.com/

Ecoo ::

TheBlueOne je izjavil:

Morda kaj najdes tukaj:

http://www.jantzen-audio.com/


Ni šanse, da spravim te behemoth v kretnico, bipolarca sta "samo" 100V, ostalo pa 63V.

Darko! ::

««
8 / 21
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

prvi hi-fi sistem (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
21544761 (15869) Ales
»

Pomoč pri nakupu zvočnikov do 250e (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
6211115 (5974) Ricky_82
»

Stereo sistem za kvaliteten zvok

Oddelek: Zvok in slika
296723 (3406) Likalnik
»

Nakup integriranega ojacevalca

Oddelek: Zvok in slika
3710080 (8273) CMpunk

Več podobnih tem