Forum » Na cesti » MG5 EV 2021 Review
MG5 EV 2021 Review
m0LN4r ::
Ma nic, ker je ta avto zadnje case tako zelo reklamiran, kot "celo" boljse od Nemcev. Bom zacel s nekaj primeri, ki cloveku padejo v oci iz helikopterja.
* Razpasla se je neka pospesevalna prodajna mreza, kot za vorwerk sesalce. Predvsem pozitivne ocene so izkljucno samo na EVsvet in EV youtube kanalih, ki so povezani s to znamko in nasploh budget resitvami.
Slike so iz spodnjeg posnetka, nazalost samo v 1080p FHD, ker za 4K nimajo kamere.
*Fun fact, ene 10x poblendajo notr telefonsko za narocila in kazejo v prehodih audije in bmwje
Prihajajo slike z minusi, ki so takorekoc manj dovrsne od kaksne Dacie. Kdor ne prenese kritike, predvsem tisti iz EVsveta, ki delate tu reklamo, opozarjam vnaprej, da obstaja nevarnost epilepticnega napada ob ogledu slik.
Let´s go:
Random proporcije, kot neka slaba kopija krizanca grila passata in luci mazde iz 2001.
Pol pa se glanc plastik fantastic, saj so drugi avti tudi plasticni spredaj, ampak MG5 je uspelo to tudi ocitno pokazati na sliki.
Usnje ja, sam tok da lahko recemo, da ga imamo. Oblika sedezev brez komentarja. Ergonomika fotelja iz 90ih napihnjen z poceni peno, glomazno. Kako lahko to nekdo s temle primerja in rece, da je celo boljse is beyond me.
Pogled reporterja vse pove:
Lepo vidno, da random dizajnerji se niso prisli v 2021. Low budget 8" display v 12" okvirju, v visini kolena. Levo desno od displaya pa prazna crnina, ker je zmanjkalo budgeta za kaksno tipko. Dve rocki na levi strani volana, beyond me. Zakaj ne se tretjo rocko, kot pri ruskih traktorjih.
- Nadaljujemo zgoraj pri ogledalu. Tako debele plastike nad ogledalom, ki pokrije1 10% povrsine vetrobranskega stekla, pa to se niti pri budget avtih ni vec. O debelini ogledala iz 90ih pa bi lahko razgljabljali naprej.
Ampak se enkrat, kako velik kos plastike je to na oknu, moj bog.
O budget izvedbi displaya, kjer je zmanjkalo dizajnerskega budgeta imamo vsak levo in desno od displaya praznina.
- tipke na volanu, to res ne vidis vsak dan, sicer imamo ljubitelje tipk na forumu, ampak dvomim, da so ljubitelji tipk taksnega kalibra ki za vec kot pol centi iz volana ven strlijo, kot pri stari radijih na kasete. Pa debeli kraki na volanu za debele roke, ziher je ziher.
- Ne skodi se en pogled na debelino okvirja ventilatorskih rez na desni strani in tistih na sredini. Spet dizajnerska zilica je rekla desno bomo pac dal 3x debelejsi okvir kot na sredini. Grozno.
Vsake oci imajo svojega malarja, ampak tako slabega se niti kitajski freelancerji nimajo. Ne to ni avto iz 2001, ampak 2021.
Ce je to kvalitetno izdelano, sem papez. Ja tudi VW je budget, po mnenju mnogih azijskih fanov, ampak to je res razred zase.
Podrt sedezi pri MG5, kvaliteta sedezev vs. tole:
Ce je MG5 primerljiv oz. celo boljsi po mnenju nekaterih, bo treba k okulistu relativno hitro.
Le kateri je MG5 ?
Se zadnje, kaj pade takoj v oci je random sirina in linije sivov na sedezih. Razumljivo, da ni Recaro ali Sabelt, ampak to se niti na nivoju Seata ni.
Aja, mislim, ce se ze dela reklamo, ne rabi bit tako ocitno unicen srauf in lomljivo vseskup:
Tko, predajam besedo za "well made" fotke, ki so primerljive ali celo boljse od Francoskega in Nemskega voza.
Lp
* Razpasla se je neka pospesevalna prodajna mreza, kot za vorwerk sesalce. Predvsem pozitivne ocene so izkljucno samo na EVsvet in EV youtube kanalih, ki so povezani s to znamko in nasploh budget resitvami.
Slike so iz spodnjeg posnetka, nazalost samo v 1080p FHD, ker za 4K nimajo kamere.
*Fun fact, ene 10x poblendajo notr telefonsko za narocila in kazejo v prehodih audije in bmwje
Prihajajo slike z minusi, ki so takorekoc manj dovrsne od kaksne Dacie. Kdor ne prenese kritike, predvsem tisti iz EVsveta, ki delate tu reklamo, opozarjam vnaprej, da obstaja nevarnost epilepticnega napada ob ogledu slik.
Let´s go:
Random proporcije, kot neka slaba kopija krizanca grila passata in luci mazde iz 2001.
Pol pa se glanc plastik fantastic, saj so drugi avti tudi plasticni spredaj, ampak MG5 je uspelo to tudi ocitno pokazati na sliki.
Usnje ja, sam tok da lahko recemo, da ga imamo. Oblika sedezev brez komentarja. Ergonomika fotelja iz 90ih napihnjen z poceni peno, glomazno. Kako lahko to nekdo s temle primerja in rece, da je celo boljse is beyond me.
Pogled reporterja vse pove:
Lepo vidno, da random dizajnerji se niso prisli v 2021. Low budget 8" display v 12" okvirju, v visini kolena. Levo desno od displaya pa prazna crnina, ker je zmanjkalo budgeta za kaksno tipko. Dve rocki na levi strani volana, beyond me. Zakaj ne se tretjo rocko, kot pri ruskih traktorjih.
- Nadaljujemo zgoraj pri ogledalu. Tako debele plastike nad ogledalom, ki pokrije1 10% povrsine vetrobranskega stekla, pa to se niti pri budget avtih ni vec. O debelini ogledala iz 90ih pa bi lahko razgljabljali naprej.
Ampak se enkrat, kako velik kos plastike je to na oknu, moj bog.
O budget izvedbi displaya, kjer je zmanjkalo dizajnerskega budgeta imamo vsak levo in desno od displaya praznina.
- tipke na volanu, to res ne vidis vsak dan, sicer imamo ljubitelje tipk na forumu, ampak dvomim, da so ljubitelji tipk taksnega kalibra ki za vec kot pol centi iz volana ven strlijo, kot pri stari radijih na kasete. Pa debeli kraki na volanu za debele roke, ziher je ziher.
- Ne skodi se en pogled na debelino okvirja ventilatorskih rez na desni strani in tistih na sredini. Spet dizajnerska zilica je rekla desno bomo pac dal 3x debelejsi okvir kot na sredini. Grozno.
Vsake oci imajo svojega malarja, ampak tako slabega se niti kitajski freelancerji nimajo. Ne to ni avto iz 2001, ampak 2021.
Ce je to kvalitetno izdelano, sem papez. Ja tudi VW je budget, po mnenju mnogih azijskih fanov, ampak to je res razred zase.
Podrt sedezi pri MG5, kvaliteta sedezev vs. tole:
Ce je MG5 primerljiv oz. celo boljsi po mnenju nekaterih, bo treba k okulistu relativno hitro.
Le kateri je MG5 ?
Se zadnje, kaj pade takoj v oci je random sirina in linije sivov na sedezih. Razumljivo, da ni Recaro ali Sabelt, ampak to se niti na nivoju Seata ni.
Aja, mislim, ce se ze dela reklamo, ne rabi bit tako ocitno unicen srauf in lomljivo vseskup:
Tko, predajam besedo za "well made" fotke, ki so primerljive ali celo boljse od Francoskega in Nemskega voza.
Lp
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
- spremenil: m0LN4r ()
pegasus ::
Take teme me vedno fascinirajo, ker kljub slikam povečini ne vem, kaj hočeš pokazati. Edino kar mi izgleda rahlo nenavadno je plastika nad ogledalom, a je gotovo tam z namenom. Očitno sem čuden, ker ne gledam z očmi ...
IL_DIAVOLO ::
Zdaj se pa nam pokaži socialno revscino imenovano id3.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
m0LN4r ::
Komot:
Zal za MG5 ne najdem breakdown video o podvozju, izolaciji ipd.
Zal za MG5 ne najdem breakdown video o podvozju, izolaciji ipd.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
</head> ::
Jaz ne razumem threada. Kliknil si na obupen review in zdaj se tle zgražaš.
Normalna procedura je, da downvote na youtube klikneš in greš naprej z življenjem.
Štekam, da ti avto ni všeč, ampak če klikneš katerikoli normalen review, vsi kurcajo avto.
Normalna procedura je, da downvote na youtube klikneš in greš naprej z življenjem.
Štekam, da ti avto ni všeč, ampak če klikneš katerikoli normalen review, vsi kurcajo avto.
IL_DIAVOLO ::
Še izgleda zunaj kot ford mustang, ne pomeni da je notranjost kaj boljša od golfa 2.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
m0LN4r ::
Yotubu je pomben vir imforamcij če le znaš ločit zrnje od plev. Je enako velik kot Passat in po mnenjih tistih ki so ga videli in probali tudi enako kakovosten kot Passat (oziroma naj bi bil celo malo bolj kakovosten).
Zdaj pa si poglejte slike, video.
Zakaj se neki forsira EV in nikjer ne omeni, kok morajo oklestiti modele, da so cenovno atraktivni, ker je pac baterija in proizvodnja draga. Eni proizvajalci pa gredo v tej igri se dlje in prodajajo res najcenejse od najcenejsega, sam da je EV in so kot preprodajalci sesalcev, ki ti obljubljajo kvaliteto ICE ekvivalentov.
Torej placas ceno ICE Passata R-line, dobis pa skropucalo z elektromotorjem s vprasljivo prodajno mrezo, ki jo importira nek EVsvet.
Ne upajo pa bit tok objektivni, da bi povedali, da je pac budget povsod. Ne samo po izgledu in dizajnu. Kaj sele mehanski del avta, glasnost itn. o katerem se nic ne govori. No razen Bjorn je omenil, da je poraba MG ZS astronomska.
Potem si pa nekdo res omisli nekega MGja pa se bo znjim jajcal po slovenskih cestah, ker veliko porabi, ker je glasen, pa ga je strah da ne razpade, ker se soferju niti ne sanja, kje je najblizji uraden servis.
@Diavolo
Nisem nikjer izjavil, da se pri VAGovih EVjih ne klesti na racun elektro pogona v primerjavi z ICE modeli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
PrimoZ_ ::
Dej še sliko istih delov avta od tistih, ki naj bi bili dobri.
Pa razlago razlike in zakaj so oni drugi dobri.
Pa razlago razlike in zakaj so oni drugi dobri.
WizzardOfOZ ::
- Nadaljujemo zgoraj pri ogledalu. Tako debele plastike nad ogledalom, ki pokrije1 10% povrsine vetrobranskega stekla, pa to se niti pri budget avtih ni vec. O debelini ogledala iz 90ih pa bi lahko razgljabljali naprej.
Ampak se enkrat, kako velik kos plastike je to na oknu, moj bog.
Pa kva teb ni jasno, tja so namontiral klimo za hrčke, ki poganjajo to slabo kopijo dacie logan.
Volan je pa dober no, a veš, da lahko celo zavijaš z njim.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
m0LN4r ::
Meni zmagajo tiste ven strlece tipke na volanu, kot neki ocvirki.
Pa se za ogledalo, ta je bla mal tezja:
Dej še sliko istih delov avta od tistih, ki naj bi bili dobri.Imas zgoraj vse kaj isces. Lahko ti dam se tole:
Pa razlago razlike in zakaj so oni drugi dobri.
Pa se za ogledalo, ta je bla mal tezja:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
</head> ::
Jaz skoraj ne opazim razlike med temle passatom in zgornjim mg5. Vem da je, ampak je minimalna.
Mogoče imam problem, ker nisem pol lajfa preživel v VW.
Drugač pa Gejspodar - popoln post! Vsa čast.
Mogoče imam problem, ker nisem pol lajfa preživel v VW.
Drugač pa Gejspodar - popoln post! Vsa čast.
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Verjetno ima zadeva opraviti s tem, da je znamka MG v rokah Kitajcev.
SAIC Motor @ Wikipedia
Lp
Jože
Verjetno ima zadeva opraviti s tem, da je znamka MG v rokah Kitajcev.
SAIC Motor @ Wikipedia
Lp
Jože
rejven ::
Sigurno ni top shit, je pa karavan, in ce hoces ev, je to edina opcija kokr vem. Igled tud ni neki top, je pa ok imho.
Se pa premal firm zaveda, da za basic funkcije, kar precej ljudi ne zeli toucha. Kdor je vozu malo več kak avto s touch only komandami, na volanu in drugje ve kaj govorim. Enostavno moras neki razmisljat pa gledat, tam kjer bi moglo bit instinktivno. Ko bom prisiljen v ev bo to vodilo, pa tud ce je kitajc.
Se pa premal firm zaveda, da za basic funkcije, kar precej ljudi ne zeli toucha. Kdor je vozu malo več kak avto s touch only komandami, na volanu in drugje ve kaj govorim. Enostavno moras neki razmisljat pa gledat, tam kjer bi moglo bit instinktivno. Ko bom prisiljen v ev bo to vodilo, pa tud ce je kitajc.
m0LN4r ::
Eno neumesno vprasanje, kok razmisljas in gledas, ko tapkas po telefonu ali to pocnes boljkone intuitivno?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Glede na vso avtomatiko ne vem, zakaj je to tako moteče. Saj vse samo dela, dinozavri pa bodo mogli nehat za vsako ponastavljati vsaki drek.
Tesla že sama ve, da se boš peljal, ni treba vzigat avta, to bo vse realnost v bližnji prihodnosti. Ti se bos samo vsedel in peljal, kar se mnogi že danes.
Tesla že sama ve, da se boš peljal, ni treba vzigat avta, to bo vse realnost v bližnji prihodnosti. Ti se bos samo vsedel in peljal, kar se mnogi že danes.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Utk ::
Eno neumesno vprasanje, kok razmisljas in gledas, ko tapkas po telefonu ali to pocnes boljkone intuitivno?
Jaz gledam, pa tudi ko tapkam se telefon ne trese, razen če delam to v avtu...In zraven ne rabim pazit, da se ne ubijem, razen če to delam v avtu.
Meni zmagajo tiste ven strlece tipke na volanu, kot neki ocvirki.
Če moram izbirat med tem in jogurtovim lončkom ovitim okoli prečke volana, na katerem so narisane neke komande...je meni zmagovalec jasen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
m0LN4r ::
Kaj pa konkretno tapkate na eno urni voznji? Nimate ze vse nastavljeno od prej boljkone?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
A110 ::
Kaj pa konkretno tapkate na eno urni voznji? Nimate ze vse nastavljeno od prej boljkone?
Če mi paše menjam postajo, pojavam/zmanjšam klimo, koga pokličem preko bluetootha,... in tu je touch pain in the ass. Fizični vrtljivi gumbek je veliko boljši in predvsem varnejši za scrolanje po meniju, za menjavanje postaj,... tudi enostavni fizični gubi okoli ekrana so boljši ker jih enostavno čutiš brez pogleda.
m0LN4r ::
Ja ce to delas vsakih 15-20 sekund in je mucno, potem zna bit res jebeno, ce nimas obcutka. I feel your pain.
Spotify recimo menja komade preko android auto z glasovnim ukazom, whatsapp sporocilo pa tudi lahko posljes ali koga poklices, pa tudi google maps dela brez tapkanja po zaslonu, baje, pa baje tudi klimo lahko z glasom prestelas, nisem se probal, ampak baje lahko v teh avtih z touchom.
Spotify recimo menja komade preko android auto z glasovnim ukazom, whatsapp sporocilo pa tudi lahko posljes ali koga poklices, pa tudi google maps dela brez tapkanja po zaslonu, baje, pa baje tudi klimo lahko z glasom prestelas, nisem se probal, ampak baje lahko v teh avtih z touchom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
A110 ::
Nima veze kako pogosto delaš. Ko to narediš moraš pri touchu umakniti pogled s ceste na gumbe, pri fizicnih pa tega ni treba. Kaj se lahko zgodi v tistih par sekundah ko nimas pogleda na cesti pa si lahko sam predstavljas. Nekateri pač nasedate tej "modernizaciji" notranjosti pod krinko nižanja stroškov. Glej ko nekaj dela tega ne spreminaš, splho pa ne na slabšo oz nevarnejšo stvar. Saj je prav da gredo nekatere stvari naprej z razvojem ampak touch pac ni ustrezno nadomestilo za fzične gumbe. Kot volan na touch verjetno tudi nebi bil. Ampak ce bi VW vgradi recimo volan na touch, i se nebi vrtel ampak bi samo nekako drsel z roko po njem bi fanboyu kot si ti verjetno pravtako bilo všeč.
m0LN4r ::
Ko to narediš moraš pri touchu umakniti pogled s ceste na gumbe,Pa glej, ni res. Saj pa ves, kje je kaj. Razpored tipk na volanu je standard, zdaj ce je tipka al touch nima veze.
Tko na pamet na hitro bi rekel, levo je reset, sredini razdalja tempomata, desno set, v kotu desno pa nacin tempomata.
Na desnem pa glasnost minus levo, ok na sredini, desno glasnost gor. Nad sredino gres gor, pod sredino gres dol v meniju kjer pac si.
Pa pri sliderju se stavim, da je levo manj, desno vec in ne obratno. Nevem kaj imas tu za gledat, al neves kje je slider.
To imas po parih minutah voznje, ce nisi glih lesen, v malem prstu. Drugo je, ce bi sel iz random razporeda tipk, na drug random razpored tipk.
First world problems.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Pred 15 leti je bila tudi vecina tega mnenja, da tipk na telefonu ne more nadomestiti touchscreen.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
m0LN4r ::
Nima veze kako pogosto delaš. Ko to narediš moraš pri touchu umakniti pogled s ceste na gumbe, pri fizicnih pa tega ni treba. Kaj se lahko zgodi v tistih par sekundah ko nimas pogleda na cesti pa si lahko sam predstavljas. Nekateri pač nasedate tej "modernizaciji" notranjosti pod krinko nižanja stroškov. Glej ko nekaj dela tega ne spreminaš, splho pa ne na slabšo oz nevarnejšo stvar. Saj je prav da gredo nekatere stvari naprej z razvojem ampak touch pac ni ustrezno nadomestilo za fzične gumbe. Kot volan na touch verjetno tudi nebi bil. Ampak ce bi VW vgradi recimo volan na touch, i se nebi vrtel ampak bi samo nekako drsel z roko po njem bi fanboyu kot si ti verjetno pravtako bilo všeč.Ja nevem no, rajsi to, kot pa da se mi odlomi tipka, kot recimo je to na i30n standard, vmes pa se umazanija nabira.
Vsec je stvar okusa, ni pa se tezko navadit. Predvidevam da si ze vozil avto na PCju tudi z misko in na telefonu s slidanjem po virtualnem kontrolerju, levo desno in z desno roko gor dol, si zasvical ful?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Pred 15 leti je bila tudi vecina tega mnenja, da tipk na telefonu ne more nadomestiti touchscreen.
No.. Napiši sms- brez da gledaš v telefon. Ne bo šlo. S telefon na tipke si lahko pisal sms-e na slepo, ne da si gledal na zaslon in tipkovnico.
m0LN4r ::
Lej, vprasi kaksno 15 letnico, da ti pokaze kako se dela. Ce si pa ta hujse lesene sorte, pa pritisni mikrofon, povej kaj imas za povedat in poslji.
Bo vsaj drugi lahko v avtu poslusal glasovno sporocilo avtomatsko.
Bo vsaj drugi lahko v avtu poslusal glasovno sporocilo avtomatsko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
A110 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Pred 15 leti je bila tudi vecina tega mnenja, da tipk na telefonu ne more nadomestiti touchscreen.
Na telefon gledaš. Na enkrat v avtu ne smeš. Kar poskusi brez pogleda po spominu kaj narediti n telefonu. Da odziva gumba sploh ne omenjam. Mi imamo še star VAG vmesnik na škodi ki sicer je na touch ampak so ob strani vsi fizični gumbi in pa 2 vrtljiva gumb za scrollanje po imeniku,... Smo imeli za 2 tedna novega golfa z veliko tablico v sredini kot nadomestni avto in je razlika 100 in 1. saj tista tablica izgleda lepo ampak nihče mi nebo rekel da je uporaba tega enako varna. Meni je bil praktično isti kot pri starem vmesniku le da gumba nisi začutil. Nisi vedel na katerem gumbu imaš prst. Prav tako ni bilo fizičnega odziva (potrditve) da si res stistnil gumb al si morda zgrešil in stisnil mimo gumba.
Kakšna odlomljena tipka? wtf ti primerjaš. Da sploh ne omenjam kako zgovarjaš nek mikrofon v avtu. večina avtov tega nima oz ne razumejo slovensko kar torej veliki večini kupcev ne pride v poštev. SPloh pa si po nepotrebnem kompliciramo življenje pod neko pretvezo modernizacije ki je v bistvu samo nižanje stroškov proizvajalca. fanboyi pa temu nasedate
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A110 ()
m0LN4r ::
Nevem no, jaz shajam zelo lepo, brez tega, da znaram po telefonu v avtu pa da nonstop nekaj drkam po tipkah, da nebi vedel kaj delam.
1. Google route nach Frankfurt, Schirmgasse 2. Super.
2. Whasapp, neue nachricht, lesen ja, antworten ja. Super.
3. Spotify bitte Rammstein Feuer Frei. Super.
4. Google rufe Ana Krena an. Super.
To ni nobeno kompliciranje, ampak hvala bogu, da je tako enostavno.
Mislim, ce se znajde fucking 60 letnica po nekaj tednih se bos tudi ti. Ce pa neves kje je sredina na volanu in da so tipke 1 cm levo, desno, gor, dol. Pa to nima veze s tem ali je touch ali ne.
Kaksen fizicni odziv bi pa ti rad? Saj slisis al je radio glasnejsi ali ne? Al je sla temperatura gor al dol? Al ne opazis al si menjal postajo/komad? Mislim a res rabte double feedback? Temu se rece redundanca.
Ce si pac falil tipko, se zdgodi nic ali nekaj drugega. Malo povadis pa bo. Tudi na touch klavirju ali efekt boardu se da lepo spilat, pa ima malo vec tipk.
Meni je zanimivo, ko google rece. "Ulika Stefana Kovaca" pa se kr dela.
Je ze dosti boljse, kot je blo 3-4 leta nazaj.
1. Google route nach Frankfurt, Schirmgasse 2. Super.
2. Whasapp, neue nachricht, lesen ja, antworten ja. Super.
3. Spotify bitte Rammstein Feuer Frei. Super.
4. Google rufe Ana Krena an. Super.
To ni nobeno kompliciranje, ampak hvala bogu, da je tako enostavno.
večina avtov tega nima oz ne razumejo slovensko kar torej veliki večini kupcev ne pride v poštev.Se bos pac nekega dne zavedal, da Slovenscina in modernizacija sta hudic. Pa nima veze al je reno, vw, al pa tesla. Premali trg, da bi bil na prvem mestu.
Smo imeli za 2 tedna novega golfa z veliko tablico v sredini kot nadomestni avto in je razlika 100 in 1. saj tista tablica izgleda lepo ampak nihče mi nebo rekel da je uporaba tega enako varna. Meni je bil praktično isti kot pri starem vmesniku le da gumba nisi začutil. Nisi vedel na katerem gumbu imaš prst. Prav tako ni bilo fizičnega odziva (potrditve) da si res stistnil gumb al si morda zgrešil in stisnil mimo gumba.To so pac tipicni problemi lesenih ljudi.
Mislim, ce se znajde fucking 60 letnica po nekaj tednih se bos tudi ti. Ce pa neves kje je sredina na volanu in da so tipke 1 cm levo, desno, gor, dol. Pa to nima veze s tem ali je touch ali ne.
Kaksen fizicni odziv bi pa ti rad? Saj slisis al je radio glasnejsi ali ne? Al je sla temperatura gor al dol? Al ne opazis al si menjal postajo/komad? Mislim a res rabte double feedback? Temu se rece redundanca.
Ce si pac falil tipko, se zdgodi nic ali nekaj drugega. Malo povadis pa bo. Tudi na touch klavirju ali efekt boardu se da lepo spilat, pa ima malo vec tipk.
Meni je zanimivo, ko google rece. "Ulika Stefana Kovaca" pa se kr dela.
Je ze dosti boljse, kot je blo 3-4 leta nazaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
A110 ::
Zdaj mi pa povej zakaj bi si komplicirali življenje s čakanjem če gre na glasneje (ali pa sem mogoče namesto tega zmanjšal pomotoma klimo ker sem zgrešil gumb) če lahko na fizičnem gumbu v trenutku čutim da se je pomaknil notri? Ne gre se tu da bi kdo bil lesen. Gre se izključno za to, da je touch za uporabo v avtu slabši ker je predvsem nevarnejši ker moraš spustiti pogled iz ceste na meni na strani. Enako kot je recimo za uporabo na pametnemu telefonu (kamor gledaš) boljši. No povej, bi bil zadovoljen z volanom ki se nebi vrtel ampak bi samo z roko slajdal po njem v smeri urinega kazalca oz v kontra smeri? In nisem edini ki na to opozarja. Tudi ogromno priznanih ljudi iz avtomotosveta. Pod pretvezo modernizacije si proizvajalci nižajo stroške ker je ena tablica pač ceneje kot ena tablica in se 10 gumbov okoli. Vidis tebi je zanimivo ko tu reče Ulika stefana kovaka ko to sliši enkrat na par tednov. Marsikomu pa ni ko bi mogel vsak dan. Sploh pa nihče Neve kako to soh izgovoriti da bo avto vedel točno kaj misliš ker slovenščine pac ne razume. In torej je za skoraj celo Slovenijo to popolnoma neuporabno pa če znaš tuj jezik ali ne
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A110 ()
m0LN4r ::
Zdaj se samo moras ugotovit, da ne rabis cutit, kje sta + in - na volanu. Muscle memory pa to.
Nemogoce ane.
To da, clarkson ne ve upravljati + in - na volanu, se ne pomeni, da jih drugi ne znajo, brez tega da bi gledali kje imajo prst. Zaradi mene je lahko tam tipka ali touch, pac vem kam moram prst premaknit in kako dalec.
Si ze probal igrat klavir na Ipad? Garage Band? Ti je slo, vsaj za silo?
Nemogoce ane.
In nisem edini ki na to opozarja. Tudi ogromno priznanih ljudi iz avtomotosveta.Ojoj. Kaksne utezi. Medtem pa stara mamca boljse uporavlja avto, kot leseni jamraci iz avtoneta.
To da, clarkson ne ve upravljati + in - na volanu, se ne pomeni, da jih drugi ne znajo, brez tega da bi gledali kje imajo prst. Zaradi mene je lahko tam tipka ali touch, pac vem kam moram prst premaknit in kako dalec.
Si ze probal igrat klavir na Ipad? Garage Band? Ti je slo, vsaj za silo?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mike_Rotch ::
Si ze probal igrat klavir na Ipad? Garage Band? Ti je slo, vsaj za silo?
Za silo, ja. Fizične tipke so bistveno boljše.
m0LN4r ::
Ok ajde, se najbolj podobno bi blo odpreti simple calculator app, kjer imas 9 stevilk, +,-,* in / pa ne me jebat, da po 5 dnevih nebi znal na slepo vtipkat 2+3+4+2 al kaj jaz vem.
Pa to je vseskup 13 polj. Zdaj pa dela enim preglavice, - in 3cm v deno + na desnem kraku volana. Mojbog.
Pa to je vseskup 13 polj. Zdaj pa dela enim preglavice, - in 3cm v deno + na desnem kraku volana. Mojbog.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Utk ::
Zakaj bi na slepo tipkal, če pa so že davno izumili fizične tipke. Mi smo imeli neko staro tv iz 70ih, ki je imela touch gumbe. Ni bilo kul takrat, ni niti danes.
Kdo v slovenščini pošilja smse v knjižni slovenščini? Tudi če bi je google razumel. Pa sej ni potrebe, da bi v vožnji pošiljal sporočila. Nastavljanje klime, radia, navigacije, to je to.
Lej, vprasi kaksno 15 letnico, da ti pokaze kako se dela. Ce si pa ta hujse lesene sorte, pa pritisni mikrofon, povej kaj imas za povedat in poslji.
Bo vsaj drugi lahko v avtu poslusal glasovno sporocilo avtomatsko.
Kdo v slovenščini pošilja smse v knjižni slovenščini? Tudi če bi je google razumel. Pa sej ni potrebe, da bi v vožnji pošiljal sporočila. Nastavljanje klime, radia, navigacije, to je to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
bambam20 ::
m0LN4r ::
Mike_Rotch je izjavil:
Em med kljucnimi tipkami na volanu je nekaj visinske razlike, ki se lepo cuti, baje je imel nadomestno, ampak hudo dvomim, da je to zacutil, po napisanem, da pa mu - in + povrh tega delata tezave, pa kaj naj recem, kot mojbog.Si ze probal igrat klavir na Ipad? Garage Band? Ti je slo, vsaj za silo?
Za silo, ja. Fizične tipke so bistveno boljše.
Saj se par tisoc kilometrov pa se bo tudi on navadil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Torej smo izboljšali varnost. Ce bo vse na touch, bo se izboljšana varnost.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
m0LN4r ::
Zakaj bi na slepo tipkal, če pa so že davno izumili fizične tipke. Mi smo imeli neko staro tv iz 70ih, ki je imela touch gumbe. Ni bilo kul takrat, ni niti danes.Navigacije so na touch ze kok skoraj desetletje?
Lej, vprasi kaksno 15 letnico, da ti pokaze kako se dela. Ce si pa ta hujse lesene sorte, pa pritisni mikrofon, povej kaj imas za povedat in poslji.
Bo vsaj drugi lahko v avtu poslusal glasovno sporocilo avtomatsko.
Kdo v slovenščini pošilja smse v knjižni slovenščini? Tudi če bi je google razumel. Pa sej ni potrebe, da bi v vožnji pošiljal sporočila. Nastavljanje klime, radia, navigacije, to je to.
Radio levo desno? Saj je tudi pri touch volanu lepo razlocno kje je kaj, ne govori na pamet.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
A110 ::
Še enkrat, zakaj bi si komplicirali življenje če imamo preverjeno stvar? Kakšen muscle memmory? Ali vsak dan kličeš iste ljudi da veš kako priti do njih v imeniku? Aja ne, ko pokličeš recimo Nikolo Jokica (iz glave en primer) si raje lomis jezik z call Nikoula đokik in samo upaš da nebo poklicalo napacnega ker v tem primeru boš pač mogel ustaviti in ga na roke poklicati če nočeš odmikati oči iz ceste. Povej eno stvar zakaj bi bil touch boljši od fizičnega gumba? Razen seveda ker je to vw začel vtrajevati
m0LN4r ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Torej smo izboljšali varnost. Ce bo vse na touch, bo se izboljšana varnost.Varnost bomo izboljsali, ko bo folk nasplosno nehal delati druge stvari z roko v avtu.
Tu se pritozujejo eni o touchu v avtu, a hkrati isti drkajo na telefonu med voznjo.
Še enkrat, zakaj bi si komplicirali življenje če imamo preverjeno stvar? Kakšen muscle memmory? Ali vsak dan kličeš iste ljudi da veš kako priti do njih v imeniku? Aja ne, ko pokličeš recimo Nikolo Jokica (iz glave en primer) si raje lomis jezik z call Nikoula đokik in samo upaš da nebo poklicalo napacnega ker v tem primeru boš pač mogel ustaviti in ga na roke poklicati če nočeš odmikati oči iz ceste. Povej eno stvar zakaj bi bil touch boljši od fizičnega gumba? Razen seveda ker je to vw začel vtrajevatiSaj nisem rekel, da je boljsi. Ni pa slabsi. Daj naj ti dajo nadomestno se enkrat, pa premiki palec na tistem touchu z zaprtimi ocmi, pa povej ce res ne cutis, katere tipke so v kotih in katere na horizontali in vertikali.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
silon42 ::
Ce ima vec gumbov kot Tesla ali ID3 je ze boljsi... Skoda ker nima AWD...
Je pa ta MG5EV bolj konkurenca kaki Dacii Duster, kot pa recimo Skoda Enyaq... (recimo spodobnen avto istega tipa).
Teslo pogledam, ko se bo dalo avtoradio takole instalirat v Cyber-truck.
Je pa ta MG5EV bolj konkurenca kaki Dacii Duster, kot pa recimo Skoda Enyaq... (recimo spodobnen avto istega tipa).
Teslo pogledam, ko se bo dalo avtoradio takole instalirat v Cyber-truck.
Mike_Rotch ::
Saj se par tisoc kilometrov pa se bo tudi on navadil.
Verjetno se navadiš. Lahko pa že v osnovi narediš tako, da se uporabnikom ni treba navajati).
Btw, tipke na volanu me spominjajo na tiste v mojem BMWju. Prav tako štrlijo ven iz volana par milimetrov. Meni osebno se ne zdi napačno.
m0LN4r ::
Res vam to povzroca travme, da je treba gledat kje je kaj?
Jaz sem na poti nazaj iz sihta, ze lepo vedel kje je kaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Aja ti si eden izmed tistih, ko med vožnjo domov kliče, ce se ze makaroni kuhajo?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
m0LN4r ::
Mike_Rotch je izjavil:
Potem bi morali imeti vsi proizvajalci isti layout za zacetek. Pa rikverc.Saj se par tisoc kilometrov pa se bo tudi on navadil.
Verjetno se navadiš. Lahko pa že v osnovi narediš tako, da se uporabnikom ni treba navajati).
Btw, tipke na volanu me spominjajo na tiste v mojem BMWju. Prav tako štrlijo ven iz volana par milimetrov. Meni osebno se ne zdi napačno.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Aja ti si eden izmed tistih, ko med vožnjo domov kliče, ce se ze makaroni kuhajo?Jaz uporabljam v 90% glasovna sporocila med voznjo, ker nic ni tako nujno, kot makaroni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Gejspodar ::
Da še jaz malce napišem na tale off-topic:
Touch kontrole v avtomobilu so nesmiselne. Mazda jih je že odstranila/jih odstranjuje[1], drugi "ne-low-end" izdelovalci pa bi ji lahko sledili.
Zakaj? Ker touchscreen je točno to - slika pod steklom, kar pomeni, da nimaš fizičnega feedbacka, da si nekaj naredil, zato je izven npr. volanov (kjer roke počivajo v standardni in nepremični legi), ki jih je omenil Molnar nemogoče kaj narediti na "muscle memory" in je zatorej potrebno pogledati kaj točno delamo.
Če pustite boje z dizelaškimi penisi ob strani jim je žrtev že skoraj vsak avtomobil. Hudirja, še Dacia[2] ima touchscreene (skoraj) serijsko. Seveda so nekateri (večinoma mid/high end) avtomobili med večjimi prekrškarji in se na touch upravlja tudi osnovne zadeve kot je npr. klima. Čakamo, da se na touch spusti tudi okno iz vrat voznika?
Seveda je za proizvajalce avtomobilov lažje vtakniti na konzolo en velik kos stekla s prilagojenim prikazom - manj toolinga za plastike na dolgi rok, nove "knofe" pa se lahko dodaja softwarsko.
[1] https://www.motorauthority.com/news/112...
[2] https://www.dacia.si/vozila/novi-sander...
P.S.
Molnar - primerjati telefon oz. pisanje na telefonu s touchscreenom v avtomobilu je idiotsko. Lahko primerjaš (kot že zgoraj izpostavljeno) tipkanje sporočil/navigacijo po nastavitvah, med tem ko se voziš in moraš biti pozoren na cesto. Tvoja pripomba z glasovnimi sporočili je pa spet idiotizem - nerelevantno.
Touch kontrole v avtomobilu so nesmiselne. Mazda jih je že odstranila/jih odstranjuje[1], drugi "ne-low-end" izdelovalci pa bi ji lahko sledili.
Zakaj? Ker touchscreen je točno to - slika pod steklom, kar pomeni, da nimaš fizičnega feedbacka, da si nekaj naredil, zato je izven npr. volanov (kjer roke počivajo v standardni in nepremični legi), ki jih je omenil Molnar nemogoče kaj narediti na "muscle memory" in je zatorej potrebno pogledati kaj točno delamo.
Če pustite boje z dizelaškimi penisi ob strani jim je žrtev že skoraj vsak avtomobil. Hudirja, še Dacia[2] ima touchscreene (skoraj) serijsko. Seveda so nekateri (večinoma mid/high end) avtomobili med večjimi prekrškarji in se na touch upravlja tudi osnovne zadeve kot je npr. klima. Čakamo, da se na touch spusti tudi okno iz vrat voznika?
Seveda je za proizvajalce avtomobilov lažje vtakniti na konzolo en velik kos stekla s prilagojenim prikazom - manj toolinga za plastike na dolgi rok, nove "knofe" pa se lahko dodaja softwarsko.
[1] https://www.motorauthority.com/news/112...
[2] https://www.dacia.si/vozila/novi-sander...
P.S.
Molnar - primerjati telefon oz. pisanje na telefonu s touchscreenom v avtomobilu je idiotsko. Lahko primerjaš (kot že zgoraj izpostavljeno) tipkanje sporočil/navigacijo po nastavitvah, med tem ko se voziš in moraš biti pozoren na cesto. Tvoja pripomba z glasovnimi sporočili je pa spet idiotizem - nerelevantno.
Utk ::
Da so tipke boljše se bo izkazalo, ko bojo vsi imeli na touch, fizične gumbe bojo pa imeli premiumi za doplačilo.
m0LN4r ::
glasovnimi sporočili je pa spet idiotizem - nerelevantno.Nerelevantno? Se cujeva cez 10 let, da ne bos ti z glasovnimi ukazi spuscal okna slucajno
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25926 (4294) | PARTyZAN |
» | Novi Golf 8 (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Na cesti | 91029 (52368) | Buggy |
» | VW Golf 8 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 17748 (13916) | krucymucy |
» | Ameriška mornarica ne mara na dotik občutljivih zaslonov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 15593 (11140) | Mr.B |
» | carplay / android auto napraveOddelek: Mobilne tehnologije | 5733 (5319) | primo |