Forum » Problemi človeštva » Vlada znižuje povračilo stroskov prevoza na delo
Vlada znižuje povračilo stroskov prevoza na delo
feryz ::
A je to pomembno? Če udariš po mizi in se nekaj greš, potem se tega greš. A si karakter ali si plešasta opica?
Če si pa tako pezde, pa prej pomisliš. Preden se greš blamirat v javnost. Ker drugače si res samo plešasta opica.
Če si pa tako pezde, pa prej pomisliš. Preden se greš blamirat v javnost. Ker drugače si res samo plešasta opica.
GregiB ::
Torej. če prav zastopim zakon.... nekdo, ki se dnevno vozi npr. iz Celja v Ljubljano v službo, delodajalec pa mu povrne potne stroške v višini mesečne avtobusne karte v višini 250€, bo moral na 220€ plačat dohodnino? Če je temu tako, naj država ukine davek in trošarino na gorivo, ki ga zapucamo za vožnjo v službo?!
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
Jure14 ::
@GregiB
Vladna razlaga teh 140EUR:
"Navedena višina je določena z upoštevanjem imenske neprenosne mesečne vozovnice ali več vozovnic, potrebnih za prihod na delo in z dela, pri kateri je neobdavčena višina povračil stroškov prevoza na delo in z dela določena po splošnem pravilu iz prvega odstavka 3. člena uredbe (kilometrina za cel mesec dela ob upoštevanju povprečnih mesečnih delovnih dni v letu, in sicer 18 delovnih dni v mesecu) v splošnem višja, kot če bi se upoštevala cena imenske neprenosne mesečne vozovnice, ki je določena na podlagi tarife prevoznin po uredbi o načinu izvajanja gospodarske javne službe javni linijski prevoz potnikov v notranjem cestnem prometu, o koncesiji te javne službe in o ureditvi sistema enotne vozovnice ter še dvakratnika tovrstne vozovnice za mestni promet. Pri določitvi te višine je upoštevan primer, ko delojemalec za prihod na delo potrebuje mesečno vozovnico za mestni promet v mestu običajnega prebivališča (40 evrov), za mestni promet v mestu opravljanja dela (40 evrov) ter v javnem linijskem prevozu potnikov v notranjem cestnem prometu (60 evrov, kjer gre za neprenosno imensko mesečno vozovnico za razdaljo nad 10 do 15 kilometrov, kjer je višina kilometrine za to razdaljo ob upoštevanju 18 delovnih dni v mesecu že višja od cene navedene vozovnice). S tem se bistveno poenostavi sistem in vzpostavi večjo gotovost in pravno varnost delodajalcev in delojemalcev."
Bravo, če si kaj uspel razbrat iz tega ven.
Vladna razlaga teh 140EUR:
"Navedena višina je določena z upoštevanjem imenske neprenosne mesečne vozovnice ali več vozovnic, potrebnih za prihod na delo in z dela, pri kateri je neobdavčena višina povračil stroškov prevoza na delo in z dela določena po splošnem pravilu iz prvega odstavka 3. člena uredbe (kilometrina za cel mesec dela ob upoštevanju povprečnih mesečnih delovnih dni v letu, in sicer 18 delovnih dni v mesecu) v splošnem višja, kot če bi se upoštevala cena imenske neprenosne mesečne vozovnice, ki je določena na podlagi tarife prevoznin po uredbi o načinu izvajanja gospodarske javne službe javni linijski prevoz potnikov v notranjem cestnem prometu, o koncesiji te javne službe in o ureditvi sistema enotne vozovnice ter še dvakratnika tovrstne vozovnice za mestni promet. Pri določitvi te višine je upoštevan primer, ko delojemalec za prihod na delo potrebuje mesečno vozovnico za mestni promet v mestu običajnega prebivališča (40 evrov), za mestni promet v mestu opravljanja dela (40 evrov) ter v javnem linijskem prevozu potnikov v notranjem cestnem prometu (60 evrov, kjer gre za neprenosno imensko mesečno vozovnico za razdaljo nad 10 do 15 kilometrov, kjer je višina kilometrine za to razdaljo ob upoštevanju 18 delovnih dni v mesecu že višja od cene navedene vozovnice). S tem se bistveno poenostavi sistem in vzpostavi večjo gotovost in pravno varnost delodajalcev in delojemalcev."
Bravo, če si kaj uspel razbrat iz tega ven.
GregiB ::
Bravo, če si kaj uspel razbrat iz tega ven.
Nič...
Vse to, kar si prilimal, sem prebral... a še zdaj ne vem... Če se na delo voziš 50km v eno smer. Zakon določa, da če imaš možnost javnega transporta, ti je delodajalec dolžan povrniti strošek poimenske vozovnice, ki stane npr. 250€ / mesec... ti pa se voziš s svojim avtom. Kaj je od teh 250€ neobdavčeno, kaj pa ti gre (po novem) v dohodnino??? Ne znam razvozlati.
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
Mato989 ::
Bravo, če si kaj uspel razbrat iz tega ven.
Nič...
Vse to, kar si prilimal, sem prebral... a še zdaj ne vem... Če se na delo voziš 50km v eno smer. Zakon določa, da če imaš možnost javnega transporta, ti je delodajalec dolžan povrniti strošek poimenske vozovnice, ki stane npr. 250EUR / mesec... ti pa se voziš s svojim avtom. Kaj je od teh 250EUR neobdavčeno, kaj pa ti gre (po novem) v dohodnino??? Ne znam razvozlati.
Predvidoma vse nad 140 evrov
Če jaz prav razumem je tak:
Kilometrina do 140EUR na mesec neobdavčena
Račun o nakupu relacijske karte tudi nad 140 neobdavčen
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
GregiB ::
Predvidoma vse nad 140 evrov
Če jaz prav razumem je tak:
Kilometrina do 140EUR na mesec neobdavčena
Račun o nakupu relacijske karte tudi nad 140 neobdavčen
Ajde, da tudi jest tako razumem, a mi cilj ukrepa ni jasen oz. po pravici povedano "goden" za tožbo. Tu namreč ne gre za enako problematiko, kot npr. pri povračilu stroška prehrane, kjer velja za vse enako. Tako bo npr, nekdo. ki se iz Domžal vozi v Ljubljano davčno priviligiran napram nekomu, ki se vozi iz Celja v Ljubljano. Tudi nekdo, ki ima urejene javne-prevozne povezave in dejansko koristi vlak / avtobus napram nekomu, ki dela v neki vukojebini in bi se z avtobusom vozil 2h v eno smer...
Pa so long-haul komjuterji že itak na slabšem.... Med tem, ko npr mesečna avtobusna karta za 5-10 km stane 47EUR (povprečno 6,3EUR/km) stane karta za 70-75km 187EUR (2,6EUR/km) (vir: Nomago)
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GregiB ()
Mato989 ::
Ta problematika je vse zaradi tega ker bi morali dat dekret na Vladi da se vse BRUTO plače v državi na pogodbah dvignejo za 100€ BRUTO... pa konec... in se potni uradno ukinejo,
Pol pa naredit še enako za malice...
Delodajalci majo pa čas 14 dni da izdajo anekse z novo bruto plačo ki mora bit NAJMANJ 100€ višja kot je bila predhodna...
Pol pa naredit še enako za malice...
Delodajalci majo pa čas 14 dni da izdajo anekse z novo bruto plačo ki mora bit NAJMANJ 100€ višja kot je bila predhodna...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
jernejl ::
Višina, do katere se povračilo stroškov prevoza na delo in z dela ne všteva v davčno osnovo, se vrača na višino 0,18 evra za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela, kot je veljala pred zadnjo spremembo uredbe za tiste, ki niso imeli možnosti javnega prevoza in čezmejne delovne migrante.
Jasneje se določa minimalna višina povračila stroška prevoza na delo in z dela, ki se ne všteva v davčno osnovo, ter poenostavlja določanje neobdavčene višine pri posameznem delojemalcu. Odpravlja se določanje neobdavčene minimalne višine z upoštevanjem prisotnosti na delu v posameznem mesecu. Odpravlja se tudi določanje neobdavčenega dela v višini imenske neprenosne mesečne vozovnice (javni prevoz) ob predložitvi dokazila o nakupu te vozovnice.
Delojemalcu se povračilo stroškov za prevoz na delo in z dela ne všteva v davčno osnovo dohodka iz delovnega razmerja, pod pogoji iz prvega odstavka 3. člena uredbe, NAJMANJ do višine 140 evrov mesečno, čeprav bi bila višina neobdavčenega dela, določena z upoštevanjem prvega odstavka 3. člena (razdalje in vrednosti 0,18 evra na kilometer), nižja.
Torej ne, ni vse nad 140 evri obdavčeno. 140 evrov je minimum, ki je neobdavčen. Do zdaj se je ta meja za obdavčitev določala glede na ceno vozovnic, zdaj pa je to poenostavljeno na 140 evrov mesečno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Mato989 ::
Višina, do katere se povračilo stroškov prevoza na delo in z dela ne všteva v davčno osnovo, se vrača na višino 0,18 evra za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela, kot je veljala pred zadnjo spremembo uredbe za tiste, ki niso imeli možnosti javnega prevoza in čezmejne delovne migrante.
Jasneje se določa minimalna višina povračila stroška prevoza na delo in z dela, ki se ne všteva v davčno osnovo, ter poenostavlja določanje neobdavčene višine pri posameznem delojemalcu. Odpravlja se določanje neobdavčene minimalne višine z upoštevanjem prisotnosti na delu v posameznem mesecu. Odpravlja se tudi določanje neobdavčenega dela v višini imenske neprenosne mesečne vozovnice (javni prevoz) ob predložitvi dokazila o nakupu te vozovnice.
Delojemalcu se povračilo stroškov za prevoz na delo in z dela ne všteva v davčno osnovo dohodka iz delovnega razmerja, pod pogoji iz prvega odstavka 3. člena uredbe, NAJMANJ do višine 140 evrov mesečno, čeprav bi bila višina neobdavčenega dela, določena z upoštevanjem prvega odstavka 3. člena (razdalje in vrednosti 0,18 evra na kilometer), nižja.
Torej ne, ni vse nad 140 evri obdavčeno. 140 evrov je minimum, ki je neobdavčen. Do zdaj se je ta meja za obdavčitev določala glede na ceno vozovnic, zdaj pa je to poenostavljeno na 140 evrov mesečno.
Torej še huje... če je tako kot praviš to pomeni da četudi imam kilometrino trenutno 20€ mi delodajalec lahko da 140 neobdavčenih potnih?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
GregiB ::
Torej ne, ni vse nad 140 evri obdavčeno. 140 evrov je minimum, ki je neobdavčen. Do zdaj se je ta meja za obdavčitev določala glede na ceno vozovnic, zdaj pa je to poenostavljeno na 140 evrov mesečno.
In cilj je? Je sem sicer za, da se ob primerni (bruto) kompenzaciji malica in prevozni ukinejo…ampak tole je pa neka vmesna, do marsikoga diskriminatorna odločitev. Že zdaj so morali npr. Štajerci, zaposleni v LJ doplačevati, da so pokrili potne stroške, katerih kompenzacija s kilometri pada, zej bo pa npr. nekdo iz Medvod lahko dobil polno vračilo neobdavčeno, en Celjan pa bo moral plačati dohodnino… Nakoncu zaradi tega še kak vrtec ekstra…?!
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
jernejl ::
Torej še huje... če je tako kot praviš to pomeni da četudi imam kilometrino trenutno 20€ mi delodajalec lahko da 140 neobdavčenih potnih?
Ja. Tudi regres in "božičnico" ti lahko izplača maksimalno neobdavčeno, če hoče (če ne, pa manj). Lahko ti da še mnogo več od tega, ampak bo pač obdavčeno. Lahko ti tudi zviša plačo za 500 evrov in podobno. Ti se moraš samo z njim dogovoriti, naj ti da več.
Ni pa ravno pričakovati, da bodo zdaj delodajalci kar vsem zaposlenim prostovoljno izplačevali višje nadomestilo za prihod na delo, samo zato ker je pač neobdavčeno.
In cilj je?Eden izmed ciljev (glede na tekst zgoraj) je poenostavitev. Kar je sicer res, ker je enostavneje obračunavati plačo in dodatke, če je neobdavčen znesek vnaprej znan in ni treba vsakič znova za vsakogar preverjati, koliko v tistem trenutku stane vozovnica.
Ampak po drugi strani pa neke take nepotrebne spremembe (najprej tako, čez en teden drugače) pač nikomur ne koristijo. Vsaka sprememba na kratek rok pomeni dodatno delo in dodatne stroške. IMO bi bilo bolje, če bi stvari pustili pri miru, kot pa da tako na hojladri in čez noč nekaj spreminjajo sem in tja.
ampak tole je pa neka vmesna, do marsikoga diskriminatorna odločitev.Nobena rešitev ni popolna in tudi dosedanja je bila diskriminatorna. Že strošek na kilometer je odvisen od avtomobila, ceste, možnosti parkiranja in podobno.
Mato989 ::
Ja. Tudi regres in "božičnico" ti lahko izplača maksimalno neobdavčeno, če hoče (če ne, pa manj). Lahko ti da še mnogo več od tega, ampak bo pač obdavčeno. Lahko ti tudi zviša plačo za 500 evrov in podobno. Ti se moraš samo z njim dogovoriti, naj ti da več.
Ni pa ravno pričakovati, da bodo zdaj delodajalci kar vsem zaposlenim prostovoljno izplačevali višje nadomestilo za prihod na delo, samo zato ker je pač neobdavčeno.
Seveda ne, ampak že vidim lokalca ko bom za hec k njemu šel na razgovor, bo rekel hej kolega kaj če ti znižam plačo za 150 bruto pa ti dam direkt zraven 100 potnih na tvojih 40 čeprav si "preko ceste" bo bolje za oba =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
12c0 ::
Kot je za zagrizene vernike običajno, nisi za svoje blodnje ponudil nobenega dokaza.Nadaljuješ s projekcijo? Tudi prav, se boš vsaj očistil.
Ti boš kar naprej in naprej ponavljal tisto, kar so te tvoji naučili. Če kdo ponudi kak dokaz, ki se s tvojim zmotnim prepričanjem ne sklada, pa boš pač rekel, da dokaz zaradi tega ali onega ni dovolj dober in da je v resnici tako, kot se ti motiš, da je. Če bo kdo ponudil nov dokaz, boš ponovil vajo.
Že mnogokrat videno pri raznih zagrizenih flateartherjih, antivaxerjih, vernikih v različna božanstva ter tistih, ki ste podlegli politični propagandi enega ali drugega pola.
Dokazov še nisi pokazal, zgolj prepričuješ, da desni niso nikoli ničesar krivi. Napisal si, da je Slovenija levičarska država, kot dokaz si predložil nizko dohodkovno neenakost po GINI. Dokaza, da nizka neenakost po GINI dejansko pomeni, da je država levičarska, nisi podal.
Tukaj se niti spuščal nisem v dejstvo, da se nekateri ekonomisti na sploh distancirajo od tega, da bi GINI sploh bil dober kazalnik neenakosti.
Ne gre za popravljanje, zgolj primanjkuje ti bralnega razumevanja.Ne, ker si napisal, da v Sloveniji ni desničarjev, češ so samo levičarji in levičarji preoblečeni v desničarje.
Dokazov spet nimaš, imaš pa namige, da je ravno obratno, samo programe strank prebereš in preveriš kako se obnašajo, bo hitro jasno.
Da desni nimajo nobene politične moči, je še ena porcija peska v oči, v duhu prepričevanja, da desni niso nikoli ničesar krivi. Kdor ima denar, ima politično moč, nenazadnje je to desničarski kaitalizem, neobdavčene visoke plače, neobdavčeno razkošje, neobdavčeni dobički,...
Slabo (škodljivo za vse) politiko in slabe ukrepe se prodaja kot dobre, ko je jasno, da vsi slabše živijo, pa se izumi slamnatega moža-levičarja, se ga pretepa in obtožuje pripadnosti religiji, vse to pod pretvezo svobode, demokracije, objektivnosti, nevtralnosti, strokovnosti, znanosti,...
Jaz sem podal neskončnokrat več dokazov za to, da je država levičarska, kot si jih dal ti, da ni.Meni ni potrebno dokazaovati ničesar, dokazno breme je na tistemu, ki trdi, da nekaj je - ti trdiš, ti dokazuj. Dokazov nimaš? Potem zgolj verjameš.
Prepričuješ nas, da si dokaze pokazal, pa si niti sam ne verjameš več. Razumem, moraš vztrajat pri svojem. Kje je nevtralnost? Znanost? Popapalo sektaštvo? Nasedel lastnemu doublespeaku?
Lahko se še mnogokrat zlažeš, pa ne bo nič bolj res. Na srečo zaposlenih v JS... mar si predstavljaš, da ne bi (več) dobivali povišic zaradi tvojega ponavljanjaPovišic niso dobili, izborili so jim jih sindikati, a skušaš prikazat, da to ni res, ker se bojiš, da bi se vsi organizirali v sindikate in bojiš se moči organizirane množice. Razumljivo.
jernejl ::
Dokazov še nisi pokazalSeveda sem, ampak razumem, da za vernike dokazi nikdar ne bodo dovolj.
Napisal si, da je Slovenija levičarska država, kot dokaz si predložil nizko dohodkovno neenakost po GINI. Dokaza, da nizka neenakost po GINI dejansko pomeni, da je država levičarska, nisi podal.Nizka dohodkovna neenakost je eden izmed temeljev levičarstva. Dejstvo je, da v primeru Slovenije ne govorimo o nizki GINI vrednosti dohodkovne neenakosti, ampak najnižji na svetu, zato je to distanciranje v tem primeru zelo za lase privlečeno. Razen če boš dokazal, da za Slovenijo to distanciranje pije vodo - torej, dokaze na mizo. Aja, tega od tebe ne moremo pričakovati, ti zgolj blodiš in se motiš.
Tukaj se niti spuščal nisem v dejstvo, da se nekateri ekonomisti na sploh distancirajo od tega, da bi GINI sploh bil dober kazalnik neenakosti.
Tvoje blodne so nekako takšne, kot če bi jaz pokazal na najbolj usranega klošarja v mestu in rekel, glej, tale je pa revež, dajva mu kak evro, ti bi pa nasprotoval, ker ni dokazov, da je res revež. Morda ima milijon na banki in zlate palice zakopane nekje pod zemljo, pa ima pač tak življenjski slog. Ja, v teoriji je možno, ni pa ravno zelo verjetno. Še enkrat, govorimo o državi z najnižjo GINI dohodkovno neenakostjo na svetu. Da bi naračunali najnižji GINI na svetu ob visoki dohodkovni neenakosti, bi moral nek razlog zelo očitno štrleti ven, tako da pričakujem, da boš zlahka pojasnil, zakaj je temu tako, kot se ti motiš, da je.
Ni ti treba še globlje zabresti v blato. Dejstvo je, da ti primanjkuje bralnega razumevanja in zato mešaš jabolka in hruške.Ne gre za popravljanje, zgolj primanjkuje ti bralnega razumevanja.Ne, ker si napisal, da v Sloveniji ni desničarjev, češ so samo levičarji in levičarji preoblečeni v desničarje.
Kdor ima denar, ima politično moč, nenazadnje je to desničarski kaitalizemGINI dokazuje, da se motiš.
Jaz sem dokazal da je, ti temu nasprotuješ, torej boš predložil dokaze da ni, dotlej bomo pač morali priznati, da blodiš in se motiš.Jaz sem podal neskončnokrat več dokazov za to, da je država levičarska, kot si jih dal ti, da ni.Meni ni potrebno dokazaovati ničesar, dokazno breme je na tistemu, ki trdi, da nekaj je - ti trdiš, ti dokazuj. Dokazov nimaš? Potem zgolj verjameš.
Ah nehaj se že smešiti s tem, da niso dobili povišic. Sklepam, da zadnjih nekaj let živiš nekje v jami sredi ničesar, pa sploh ne veš, kaj se okrog tebe dogaja.Lahko se še mnogokrat zlažeš, pa ne bo nič bolj res. Na srečo zaposlenih v JS... mar si predstavljaš, da ne bi (več) dobivali povišic zaradi tvojega ponavljanjaPovišic niso dobili
Mr.B ::
jernejl,
no in kje so.
no in kje so.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Mato989 ::
A se lahko raje pogovarjamo o glupi zakonodaji in kako je to nek unikum v EU tak način potnih kot pa o levih in desnih
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Jure14 ::
Torej še huje... če je tako kot praviš to pomeni da četudi imam kilometrino trenutno 20€ mi delodajalec lahko da 140 neobdavčenih potnih?
Ja. Tudi regres in "božičnico" ti lahko izplača maksimalno neobdavčeno, če hoče (če ne, pa manj). Lahko ti da še mnogo več od tega, ampak bo pač obdavčeno. Lahko ti tudi zviša plačo za 500 evrov in podobno. Ti se moraš samo z njim dogovoriti, naj ti da več.
Ni pa ravno pričakovati, da bodo zdaj delodajalci kar vsem zaposlenim prostovoljno izplačevali višje nadomestilo za prihod na delo, samo zato ker je pač neobdavčeno.
Hm, kolikor jaz razumem zadevo, ti višino nadomestila, ki ti priprada, določa ZDR, kolektivna pogodba, ...
Ta uredba določa samo, koliko od izplačila nadomestila je neobdavčeno.
Tako da nič ne bo z pavšalom 140€. Ker ti 140€ne pripada po kolektivni, ZDRju,...
Mogoče bi pa šlo, če se doda kak aneks k pogodbi o zaposlitvi. Kjer se zapiše, da ti kot nadomestilo za prevoz na delo pripada 8€ na dan ali pa po kolektivni, kar je pač več.
Mato989 ::
Torej še huje... če je tako kot praviš to pomeni da četudi imam kilometrino trenutno 20€ mi delodajalec lahko da 140 neobdavčenih potnih?
Ja. Tudi regres in "božičnico" ti lahko izplača maksimalno neobdavčeno, če hoče (če ne, pa manj). Lahko ti da še mnogo več od tega, ampak bo pač obdavčeno. Lahko ti tudi zviša plačo za 500 evrov in podobno. Ti se moraš samo z njim dogovoriti, naj ti da več.
Ni pa ravno pričakovati, da bodo zdaj delodajalci kar vsem zaposlenim prostovoljno izplačevali višje nadomestilo za prihod na delo, samo zato ker je pač neobdavčeno.
Hm, kolikor jaz razumem zadevo, ti višino nadomestila, ki ti priprada, določa ZDR, kolektivna pogodba, ...
Ta uredba določa samo, koliko od izplačila nadomestila je neobdavčeno.
Tako da nič ne bo z pavšalom 140€. Ker ti 140€ne pripada po kolektivni, ZDRju,...
Mogoče bi pa šlo, če se doda kak aneks k pogodbi o zaposlitvi. Kjer se zapiše, da ti kot nadomestilo za prevoz na delo pripada 8€ na dan ali pa po kolektivni, kar je pač več.
Kolektivna pogodba vedno pomeni da je to NAJMANJ kar se lahko da, nobena kolektivna pogodba ne sili delodajalca da NE SMEJO dat več...
tako da ne razumem zakaj ne bi šlo =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
12c0 ::
Reče verski fanatik, ki druge prepričuje, naj mu verjamejo na besedo. Makes sense, ja.Dokazov še nisi pokazalSeveda sem, ampak razumem, da za vernike dokazi nikdar ne bodo dovolj.
Nizka dohodkovna neenakost je eden izmed temeljev levičarstva.In?
Privatizacija je eden izmed temeljev desničarstva, privatizacija zadnjih 10 let je dokaz, da je Slovenija desničarska država - po tvoji logiki.
Dejstvo je, da v primeru Slovenije ne govorimo o nizki GINI vrednosti dohodkovne neenakosti, ampak najnižji na svetu, zato je to distanciranje v tem primeru zelo za lase privlečeno. Razen če boš dokazal, da za Slovenijo to distanciranje pije vodo - torej, dokaze na mizo. Aja, tega od tebe ne moremo pričakovati, ti zgolj blodiš in se motiš.Dokaz na mizo, da lahko levičarstvo zreduciraš na dohodkovno neenakost.
Tvoje blodne so nekako takšne, kot če bi jaz pokazal na najbolj usranega klošarja v mestu in rekel, glej, tale je pa revež, dajva mu kak evro, ti bi pa nasprotoval, ker ni dokazov, da je res revež. Morda ima milijon na banki in zlate palice zakopane nekje pod zemljo, pa ima pač tak življenjski slog. Ja, v teoriji je možno, ni pa ravno zelo verjetno. Še enkrat, govorimo o državi z najnižjo GINI dohodkovno neenakostjo na svetu. Da bi naračunali najnižji GINI na svetu ob visoki dohodkovni neenakosti, bi moral nek razlog zelo očitno štrleti ven, tako da pričakujem, da boš zlahka pojasnil, zakaj je temu tako, kot se ti motiš, da je.A sedaj ne gre več drugače, pa moraš podtikat celo z anekdotami, kaj bi, če bi? SNAFU
Še enkrat, govorimo o tvoji izjavi, da je Slovenija levičarska država, da v njej ni desničarjev ampak so samo levičarji in levičarji oblečeni v desničarje, ter da je nizka neenakost dokaz, da je to res.
Zreducirat levičarstvo na nekaj neenakosti, je enako, kot če bi človeku odrezal peto, ostale reči odvrgel in s peto dokazoval, da je človek zgolj peta.
Ni ti treba še globlje zabresti v blato. Dejstvo je, da ti primanjkuje bralnega razumevanja in zato mešaš jabolka in hruške.Ne, dejstvo je, da se zavedaš lastne napake, ampak je ne smeš priznat. Trdil si, da ni desničarjev, potem si se popravil in napisal, da nimajo politične moči, sedaj bi se pa iz dreka rad zvlekel tako, da mene potunkaš. Ne bo šlo. Ampak bodimo pošteni, tvoj je bil zgolj retorični trik, wannabe sarkazem, češ nimamo desnih, dajmo državo še bolj v desno, da nas "ta levi" ne ugrabijo...
Lobiji dokazujejo, da se motišKdor ima denar, ima politično moč, nenazadnje je to desničarski kaitalizemGINI dokazuje, da se motiš.
Jaz sem dokazal da je, ti temu nasprotuješ, torej boš predložil dokaze da ni, dotlej bomo pač morali priznati, da blodiš in se motiš.Saj to laž lahko ponavljaš, ampak sem ti že na začetku napisal, da levičarstva ne moreš zreducirat na nekaj neenakosti, ti vztrajno trdiš, da lahko, ko te vprašam za dokaz, postaneš agresiven in žaljiv, iz česar lahko razumem, da dokazov nimaš, in se tega zavedaš.
Ah nehaj se že smešiti s tem, da niso dobili povišic. Sklepam, da zadnjih nekaj let živiš nekje v jami sredi ničesar, pa sploh ne veš, kaj se okrog tebe dogaja.Moi? V jami? Zgolj strah te je, da bi raja dojela moč organizirane množice in bi se tudi v ZS organizirali v sindikate, ker potem bi škodljivemu desničarstvu odklenkalo.
https://www.rtvslo.si/slovenija/pocivav...
Vetrpiha ::
jernejl ::
Ravno nasprotno. Verski fanatik, ki naj bi mu verjeli na besedo, si ti. Jaz sem za svoje trditve podal dokaze, ti pa zgolj besedičiš. Morda pojdeš svoje zgodbice pripovedovati v bližnji vrtec, tam ti bo še kdo nasedel.Reče verski fanatik, ki druge prepričuje, naj mu verjamejo na besedo. Makes sense, ja.Dokazov še nisi pokazalSeveda sem, ampak razumem, da za vernike dokazi nikdar ne bodo dovolj.
In?Kakšna privatizacija neki, tega je za vzorec in ravno toliko, da nekateri nasedate zgodbicam o sovražnikih z desne, ki bodo vse razprodali. V resnici imamo enega najvišjih deležev državnih podjetij v evropi, kar se prav lepo sklada z mojo trditvijo.
Privatizacija je eden izmed temeljev desničarstva, privatizacija zadnjih 10 let je dokaz, da je Slovenija desničarska država - po tvoji logiki.
vir
Ne, dejstvo je, da se zavedaš lastne napake, ampak je ne smeš priznat. Trdil si, da ni desničarjev, potem si se popravil in napisal, da nimajo politične močiTi dve izjavi brez najmanjšega problema veljata hkrati. Kot rečeno, ne gre za popravek, ampak za tvoje bralno nerazumevanje.
Saj to laž lahko ponavljaš, ampak sem ti že na začetku napisal, da levičarstva ne moreš zreducirat na nekaj neenakostiPokazal sem ekstrem, tako da bo to več kot dovolj. Pravzaprav je to neskončnokrat več od tvojih neargumentiranih blodenj, da nečesa ne moreš narediti.
Moi? V jami? Zgolj strah te je, da bi raja dojela moč organizirane množice in bi se tudi v ZS organizirali v sindikateO poglej poglej, moč in sindikati. Kako tipično za levičarsko državo.
Glede na to, da si že sam začel navajati dodatne dokaze za mojo izhodiščno trditev, boš počasi le doumel, da imam že od vsega začetka popolnoma prav.
12c0 ::
Kakšna privatizacija neki, tega je za vzorec in ravno toliko, da nekateri nasedate zgodbicam o sovražnikih z desne, ki bodo vse razprodali. V resnici imamo enega najvišjih deležev državnih podjetij v evropi, kar se prav lepo sklada z mojo trditvijo.Nepovezani podatek si prilepil, ker si mislil, da boš koga prelisičil?
vir
Privatizacija, ja, ne nacionalizacija, desničarstvo, ne levičarstvo. Kar poišči si, koliko podjetij je bilo v državni lasti pred 10, 20 leti, koliko danes. Ampak bodimo pošteni, to te ne zanima, ker ne gre v tvoj kalup.
Ti dve izjavi brez najmanjšega problema veljata hkrati. Kot rečeno, ne gre za popravek, ampak za tvoje bralno nerazumevanje.Ja, maček je in ga hkrati ni, kakor tebi ustreza, sam gnesti moraš dovolj dolgo...
Pokazal sem ekstrem, tako da bo to več kot dovolj. Pravzaprav je to neskončnokrat več od tvojih neargumentiranih blodenj, da nečesa ne moreš narediti.Razumem, da ne moreš drugače opravičiti svoje trditve, kot tako, da si izmisliš kaj neka reč pomeni, ampak levičarstvo še vedno ni to, kar ti prodajaš.
O poglej poglej, moč in sindikati. Kako tipično za levičarsko državo.Se mi je zdelo, da se boš zmotil.
Glede na to, da si že sam začel navajati dodatne dokaze za mojo izhodiščno trditev, boš počasi le doumel, da imam že od vsega začetka popolnoma prav.
Sindikati so dokaz, da je država desničarska.
Sindikati so levičarski izum v desnčarskih državah. V levičarskih državah sindikatov ni, ker se zaposleni samouprvljajo in ker so solastniki podjetij, tako da niso potrebni. V desničarski državi pa so sindikati nujno potrebni, ker edina moč, ki jo imajo zaposleni, je moč organizirane množice - stavkajo lahko in podjetnika prisilijo za boljše plače, boljše pogoje dela, itn.
Sem že na začetku napisal, da ti osnove niso jasne, in to vsakič potrdiš. Na vse gledaš skozi oči religije ekonomije, in svoje pravljice gneteš toliko časa, dokler se ne usedejo v sektaški kalup.
Objektivnost, znanost in človeštvo so nepomembni, vse je podrejeno religiji ekonomiji, njenim nepomembnim podatkom, enačbam in številkam, kdor se ne podredi, je označen za levičarskega skrajneža, kdor slabo živi, ni dovolj verjel in si je sam kriv,...
jernejl ::
Boš kar ti poiskal, če boš želel, da bo kdorkoli pri zdravi pameti verjel tvojim blodnjam. Podjetij v državni lasti imamo več kot velika večina držav tukaj okrog nas, torej blodnja o nepovezanosti podatka je zgolj.... blodnja. Simbolično privatizacijo se pa ekstremni levičarji greste samo zato, da lahko ustvarite navideznega desničarskega sovražnika, ki bo bojda vsak čas vse razprodal, in proti kateremu se morate boriti.Kakšna privatizacija neki, tega je za vzorec in ravno toliko, da nekateri nasedate zgodbicam o sovražnikih z desne, ki bodo vse razprodali. V resnici imamo enega najvišjih deležev državnih podjetij v evropi, kar se prav lepo sklada z mojo trditvijo.Nepovezani podatek si prilepil, ker si mislil, da boš koga prelisičil?
vir
Privatizacija, ja, ne nacionalizacija, desničarstvo, ne levičarstvo. Kar poišči si, koliko podjetij je bilo v državni lasti pred 10, 20 leti, koliko danes. Ampak bodimo pošteni, to te ne zanima, ker ne gre v tvoj kalup.
Ja, maček je in ga hkrati ni, kakor tebi ustreza, sam gnesti moraš dovolj dolgo...Ti ga gneteš že precej dolgo pa ni videti, da bi ti karkoli pomagalo. Dejstvo je, da ti manjka bralnega razumevanja, zdaj se pa vlečeš ven z mačkami, ki so s tvojim bralnim nerazumevanjem popolnoma nepovezani.
Seveda je. Da to ni desničarstvo, je vidno iz vesolja.Pokazal sem ekstrem, tako da bo to več kot dovolj. Pravzaprav je to neskončnokrat več od tvojih neargumentiranih blodenj, da nečesa ne moreš narediti.Razumem, da ne moreš drugače opravičiti svoje trditve, kot tako, da si izmisliš kaj neka reč pomeni, ampak levičarstvo še vedno ni to, kar ti prodajaš.
Sindikati so dokaz, da je država desničarska.Levičarji sindikate podpirajo, desničarji pa omejujejo njihovo moč. Ker je prvih pri nas cel kup, drugih pa ni, imamo močne sindikate. In ti se borijo proti navideznim desničarjem. Vernikov kakršen si ti, ki se motijo, da je naša država desničarska in se morajo proti njim boriti, je več kot dovolj. Za to pač skrbite s svojo propagando in širjenjem levičarske religije.
Sindikati so levičarski izum v desnčarskih državah.
Sem že na začetku napisal, da ti osnove niso jasne, in to vsakič potrdiš. Na vse gledaš skozi oči religije ekonomijeRavno nasprotno. Ekonomija je znanost, to kar pa ti ves čas goniš, je pa religija. Oboje je dokazano, seveda pa od vernika ne gre pričakovati, da bo začel verjeti v znanost, in se raje še naprej neargumentirano moti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
GregiB ::
Thread je o strošku prevoza na delo?! Admin?
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
GregiB ::
Tole je zdaj razlaga...
Če povzamemo, po novi ureditvi bodo torej povračila stroškov za prevoz na delo in z dela do zneska 140 evrov neobdavčena (ne glede na to ali delojemalec prejme ta dohodek iz naslova kilometrine, zneska javnega prevoza, nakupa vozovnice,...) pod pogojem, da je delojemalec na delu prisoten vsaj en dan v mesecu in da je delojemalčevo običajno prebivališče vsaj en kilometer oddaljeno od mesta opravljanja dela. Če je znesek povračila stroškov za prevoz na delo in z dela višji od 140 evrov, se znesek, ki se ne všteva v davčno osnovo, v skladu s prvim odstavkom Uredbe, izračuna v višini 0,18 evra za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela, za vsak dan prisotnosti na delu, če je mesto opravljanja dela vsaj en kilometer oddaljeno od delojemalčevega običajnega prebivališča.
Torej, če prav razumem... če stanujem 70km od mesta opravljanja dela (140km v obe smeri) in se v mesecu peljem v službo 22x, se mi v davčno osnovo povračilo stroškov za prevoz na delo ne bodo upoštevali do višine 140 x 22 x 0,18€ = 554,40 €?!
Če povzamemo, po novi ureditvi bodo torej povračila stroškov za prevoz na delo in z dela do zneska 140 evrov neobdavčena (ne glede na to ali delojemalec prejme ta dohodek iz naslova kilometrine, zneska javnega prevoza, nakupa vozovnice,...) pod pogojem, da je delojemalec na delu prisoten vsaj en dan v mesecu in da je delojemalčevo običajno prebivališče vsaj en kilometer oddaljeno od mesta opravljanja dela. Če je znesek povračila stroškov za prevoz na delo in z dela višji od 140 evrov, se znesek, ki se ne všteva v davčno osnovo, v skladu s prvim odstavkom Uredbe, izračuna v višini 0,18 evra za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela, za vsak dan prisotnosti na delu, če je mesto opravljanja dela vsaj en kilometer oddaljeno od delojemalčevega običajnega prebivališča.
Torej, če prav razumem... če stanujem 70km od mesta opravljanja dela (140km v obe smeri) in se v mesecu peljem v službo 22x, se mi v davčno osnovo povračilo stroškov za prevoz na delo ne bodo upoštevali do višine 140 x 22 x 0,18€ = 554,40 €?!
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
Invictus ::
Nope, samo še 140 EUR...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
GregiB ::
Nope, samo še 140 EUR...
Verjamem, ker sem tudi sam slišal to razlago... ampak, kako si potem razlagaš odebeljen tekst? Velja samo za tiste, ki se v službo ne morejo voziti z javnim prevoznim sredstvom?
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
Mato989 ::
Nope, samo še 140 EUR...
Glede na zgoraj napisano nisem čist ziher če maš prav
Če povzamemo, po novi ureditvi bodo torej povračila stroškov za prevoz na delo in z dela do zneska 140 evrov neobdavčena (ne glede na to ali delojemalec prejme ta dohodek iz naslova kilometrine, zneska javnega prevoza, nakupa vozovnice,...) pod pogojem, da je delojemalec na delu prisoten vsaj en dan v mesecu in da je delojemalčevo običajno prebivališče vsaj en kilometer oddaljeno od mesta opravljanja dela. Če je znesek povračila stroškov za prevoz na delo in z dela višji od 140 evrov, se znesek, ki se ne všteva v davčno osnovo, v skladu s prvim odstavkom Uredbe, izračuna v višini 0,18 evra za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela, za vsak dan prisotnosti na delu, če je mesto opravljanja dela vsaj en kilometer oddaljeno od delojemalčevega običajnega prebivališča.
Torej če imaš potnih VEČ kot 140€ se ti ZNESEK ki je v davčni olajšavi (torej kot zdaj ni obremenjen) IZRAČUNA na podlagi kilometrov do šihta x 0,18€
Po tej logiki ima tale ko je vprašal prav in je 500+ neobdavčenega.
ČE zapisano drži
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
12c0 ::
Boš kar ti poiskal, če boš želel, da bo kdorkoli pri zdravi pameti verjel tvojim blodnjam. Podjetij v državni lasti imamo več kot velika večina držav tukaj okrog nas, torej blodnja o nepovezanosti podatka je zgolj.... blodnja. Simbolično privatizacijo se pa ekstremni levičarji greste samo zato, da lahko ustvarite navideznega desničarskega sovražnika, ki bo bojda vsak čas vse razprodal, in proti kateremu se morate boriti.Nikomur ničesar ne prodajam, zgolj usmerjam luč v tvojo smer, da ti kdo ne bi verjel na besedo.
GINI koeficient ni koeficient socialističnosti države.
Privatizacija je prehod iz javne lastnine v zasebno lastnino.
Za skraje desničarje so vsi, ki niso z njimi skrajni levičarji.
Napad je najboljša obramba, izmislite si slamnatega moža, ekstremnega levičarja, in projicirate, kar naj bi rekel.
Druge obtožujete, kar počnete sami - zato povsod vidite same sovražnike.
V '90ih je t.i. desna tranzicija pod geslom "privatizacija za vsako ceno, da se znebimo rdečih direktorjev", privatizirala 1.500 podjetij, da je bila privatizacija res divja in za vsako ceno, priča podatek, da je strateškega kupca dobilo samo nekih ducat podjetij. Do danes je bilo privatiziranih še več 100 podjetij, kaj ima danes Slovenija, bi moral beležit SDH. Še dobro, da je bila privatizacija "simbolična", in da so jo izvajali "levičarji", da bi samim sebi vzeli baje dobre službe in bogate nagrade. Makes sense, ja.
Ti ga gneteš že precej dolgo pa ni videti, da bi ti karkoli pomagalo. Dejstvo je, da ti manjka bralnega razumevanja, zdaj se pa vlečeš ven z mačkami, ki so s tvojim bralnim nerazumevanjem popolnoma nepovezani.Seveda, kdor druge obtožuje, da so skrajni levičarji, je osvojil veščine bralnega razumevanja.
Najprej si pisal, da so sami levičarji, desničarjev ni.
Potem si pisal, da desničarji so, ampak nimajo moči.
Sedaj pa pišeš, da desničarji so, imajo moč, ampak jo samo proti sindikatom uporabljajo.
In spet desničarjev ni.
Seveda je. Da to ni desničarstvo, je vidno iz vesolja.Saj ti tega ne moreš vedet, če ne veš kaj je to levičarstvo, kaj desničarstvo, kaj privatizacija, kaj ti pove GINI, kaj je to sindikat,.. potem je vseeno kaj gledaš, ker imaš meglo pred očmi. Histerična slepota z občasini halucinacijami, verjetno, bi kdo drug vedel več.
Levičarji sindikate podpirajo, desničarji pa omejujejo njihovo moč. Ker je prvih pri nas cel kup, drugih pa ni, imamo močne sindikate. In ti se borijo proti navideznim desničarjem. Vernikov kakršen si ti, ki se motijo, da je naša država desničarska in se morajo proti njim boriti, je več kot dovolj. Za to pač skrbite s svojo propagando in širjenjem levičarske religije.In spet pridemo na začetek, druge obtožujete, kar počnete sami.
V Sloveniji je toliko sindikatov, in imajo tako veliko moč, da kolektivne pogodbe po nekaterih panogah ne dosegajo niti polovice minimalne plače.
Tako močni so sindikati, da se povprečna plača v Sloveniji poviša samo takrat, ko se Levica izbori za dvig minimalne plače.
Tako močni so sindikati, da so doktorji dobili več 10.000e dodatkov med Covidom, medicinske sestre in ostali pa... nič. Tako močni sindikati, da morajo zaposleni v podjetjih iz svojega žepa plačevat parkirišče v podjetju. Tako močni, da nekateri delajo 12 ur na dan za manj kot minimalno plačo, Tako močni, da 1/3 delovno aktivnih živi na minimalni plači,...
Vemo kateri sindikati imajo moč v Sloveniji, sindikati lobistov, sindikati managerjev,... se reče, sidinkati bogatih desničarjev.
Ravno nasprotno. Ekonomija je znanost, to kar pa ti ves čas goniš, je pa religija. Oboje je dokazano, seveda pa od vernika ne gre pričakovati, da bo začel verjeti v znanost, in se raje še naprej neargumentirano moti.Tvoj edini argument je "kdor ni z menoj, je skrajni levičar".
"Božji" bankirji, growth "guruji", poslovni "angeli", corporate "religion",.... so iz vaših vrst, niti ne skrivate, da operirate v navideznem svetu pravljic LOL
Ekonomija ni znanost, zgolj slabo oponaša znanost, če bi bila znanost, bi ekonomisti ne imeli problemov s predstavitvijo podatkov, prosto bi jih objavili, tako kot bi bile znane metode, itn. Niti se ne bi užaljeno drli "komunist", "skrjani levičar", "levi terorist", niti ne bi bili užaljeni, ko bi se motili, ker to je pač znanost, iskanje resnice.
Tako pa čarate in čarate, ko se vam zdi, da ste uspešno začarali nekaj, se derete, znanost, znanost, dokaz, puglej. Za vse ostale primere, ko vas dobijo s prsti v marmeladi, pa imate pripravljene izgovore: krivi so levičarji, venezuela, mesečnik, kučan, skrajni levičarji, radikalni levičarji, levi teroristi, levi fašisti, eko teroristi, greta thunberg, sosedov pes,...
Verniki so pa potem drugi. Kako tipično za desne, vi hodite v cerkev, v Boga pa verjmejo drugi.
jernejl ::
Madona, skoraj eno leto sestavljaš odgovor... v takem času se napiše že doktorat... ti pa v tem času sproduciraš zgolj skupek blodenj, laži in neumnosti.
zobnik ::
Kupiš si avto na plin, ki je tovarniško predelan in je problem rešen. V Turčiji, Italiji je takih avtov 3/4, pri nas pa 5%....ahaha, trenutno je res po 1 evrov, ampak tud bencin bi lahko bil 1.8 evra, če nebi vlada posegla....ampak men kuri nekje 7 evrov/100km, pa je to zdej najdražji plin vseh časov in še zmeraj je razlika 2 evra. Bencina bi kurlo 6 to je 9 evrov/100km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Reycis ::
Naj že ukinejo to nadomestilo. Oziroma ta denar naj ne dobi delavec pač pa izvajalec javnega transporta in ta naj bo potem zastonj.
Diversity is our greatest strength
IL_DIAVOLO ::
Se dobro da je javni prevoz pokrit 24 ur na dan.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Reycis ::
Vse se da zrihtat. Še posebej ker bi se polovica ljudi vseeno vozila z avtom. Denarja za zadovoljivo uredit javni transport bi bilo več kot dovolj.
Diversity is our greatest strength
Invictus ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
https://www.zurnal24.si/slovenija/za-ki...
Po novem bomo tako dobivali se samo 0.13 evra na km. Kaj je razlog za to? Razbremeniti mestna sredisca, nov fosilni davek?
Darilo vlade ob odhodu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Vse se da zrihtat. Še posebej ker bi se polovica ljudi vseeno vozila z avtom. Denarja za zadovoljivo uredit javni transport bi bilo več kot dovolj.
Itak. Iz vsakega brega in vukojebine avtobus na 10 minut.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
p0f ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se dobro da je javni prevoz pokrit 24 ur na dan.
Ni in ne bo, dokler ga ne boste zaceli uporabljati. Tako kot ste ga desetletja unicevali, se boste zdaj morali desetletje truditi, da se vrne.
Meni osebno dol visi, avtomobile bi ukinil, grem lahko pes do sluzbe ali cesarkoli relevantnega, na izlet grem pa tako ali tako s kolesom.
... za vse ostale se mi pa ravno tako jebe, kot se vsem ostalim jebe za druge.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: p0f ()
zobnik ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se dobro da je javni prevoz pokrit 24 ur na dan.
... za vse ostale se mi pa ravno tako jebe, kot se vsem ostalim jebe za druge.
To je to, sam eni bodo rabli še leta in leta da bodo razumel, družba je pa tista
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
m0LN4r ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se dobro da je javni prevoz pokrit 24 ur na dan.
Ni in ne bo, dokler ga ne boste zaceli uporabljati. Tako kot ste ga desetletja unicevali, se boste zdaj morali desetletje truditi, da se vrne.
Meni osebno dol visi, avtomobile bi ukinil, grem lahko pes do sluzbe ali cesarkoli relevantnega, na izlet grem pa tako ali tako s kolesom.
... za vse ostale se mi pa ravno tako jebe, kot se vsem ostalim jebe za druge.
Se vidi, da nimas pojma zakaj se je folk nekal vozit z busi na periferiji. Hint: Zapiranje firm, delovni casi, razprsenost sluzb, slabe povezave.
Tisti en avtobus na vasi je bil delavski, ki je zjutraj preljal delavce v mesto in pozno popoldan nazaj. Maksimalno dva busa, ce je vec ljudi delalo iz istega kraja dvoizmensko. Ko je vse to propadlo, pa pac niso sli vec vecina delat ob isti uri v isti kraj in se ni splacalo.
Folk pa nima casa, da se vozi z busom eno uro skozi 15 vasi in ustavi na vsaki postaji, ce z avtom pride v 20ih minutah, kadarkoli.
Dej utihni ze, ce nimas pojma o tem, da Slovenija ni samo Zokistan in ljudje znotraj zokistana.
Zrihtaj ti najprej avtobuse, da bo vsak prisel na siht v normalnem casu takrat ko rabi, pa ce en dela ob 6:30 drugi ob 10:00, tretji ob 8:00, cetrti popoldan ob 15:00 itn. - ce samo malo premislim, nevem ce poznam na vasi vec kot dva, ki hodita delat ob isti uri.
Vaski solski avtobus pa se ne pelje tja kjer so sluzbe v mesta, ampak v vasko osnovno solo in pobere otroke po vaseh in sele potem se odpelje v mesto. Enkrat zjutraj in enkrat zvecer.
Tudi v 90ih ni bilo nic boljse kar se tega tice. Vozil sem se vseskup uro in pol, na relaciji, ki je bila z avtom 20 minut. Pa kaj si ti na glavo padel ali si ti predstavljas cel svet linearno, da zivi samo direkt ob zelezniskih tirih in glavni cesti v mesta?
Ce gre avtobus iz Domanjsevec v Mursko Soboto, se bo moral ustaviti v vsaki vasi, na vsaj eni ali dveh postajah ob tocno dolocenem casu in nic prej, to je cirka 15 postaj. Z avtom je pot 25 minut in gre vsak kadarkoli, takrat ko pac mora it, z busom traja eno uro in financno se niti dva avtobusa ne splacata in je to boljkone solski avtobus, ki medtem, ko razvaza otroke, se slucajno odpelje potem v mesto.
Pac nimas pojma no, kako to izgleda v tako razprseni mali drzavi.
grem lahko pes do sluzbe ali cesarkoli relevantnega,cestitam, povej kje zivis in delas, da se vsi k tebi preselimo
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Blinder ::
Kot primer, pri nas bus zjutraj potrebuje 1h 16' voznje do Kopra, medtem ko isto pot narediš z avtom v 15 minutah.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Reycis ::
Saj se tudi velika večina ljuubljančanov vozi v službo z osebnim vozilom. Dejstvo ostaja, da če ukineš plačevanje prevoza na delo in narediš zastonj javni transport se bo en del preusmeril iz osebnih vozil na javni transport. Tole subvencionirano vozakanje z osebnimi vozili v službo se mora nehat. Nekateri celo delajo kariero iz tega. Za tiste, ki jim je to lagodje dovolj pomembno pa naj si zadevo krijejo iz lastnega žepa. Pa naj bo tudi oddaljenost od službe en faktor pri odločanje kje boš delal. Tako mimogrede po moji oceni je vrednost službe v neposredni bližini (manj kot 1km) vredna 400€. To je če ne prejemaš nobenih ugodnosti od države - npr znižano plačilo vrtca, otroški dodatki, etc, kajti če prejemaš le-te je ta vrednost krepko več - lahko tudi 1000€.
Diversity is our greatest strength
IL_DIAVOLO ::
Zastonj javni prevoz, ki ga ni. Bravo mojster.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
ginekk ::
Saj se tudi velika večina ljuubljančanov vozi v službo z osebnim vozilom. Dejstvo ostaja, da če ukineš plačevanje prevoza na delo in narediš zastonj javni transport se bo en del preusmeril iz osebnih vozil na javni transport. Tole subvencionirano vozakanje z osebnimi vozili v službo se mora nehat. Nekateri celo delajo kariero iz tega. Za tiste, ki jim je to lagodje dovolj pomembno pa naj si zadevo krijejo iz lastnega žepa. Pa naj bo tudi oddaljenost od službe en faktor pri odločanje kje boš delal. Tako mimogrede po moji oceni je vrednost službe v neposredni bližini (manj kot 1km) vredna 400€. To je če ne prejemaš nobenih ugodnosti od države - npr znižano plačilo vrtca, otroški dodatki, etc, kajti če prejemaš le-te je ta vrednost krepko več - lahko tudi 1000€.
Ma kako lahko trdiš da je prevoz na delo subvencioniran? Praktično nobenmu ne pokrije niti operativnih stroškov avta, kaj šele nakup.
Samo idiot se bo raje vozil 3x dalj časa z javnim prevozom, kot pa da na lastne stroške raje vzame avto. Oziroma za večino Slovencev je obstoječi javni prevoz neuporaben.
In to da ceniš svoj prosti čas, ni nobeno ekstra lagodje.
zobnik ::
Če prav vidim je subvencija
https://www.boznar.si/uploads/UNK7RApz/...
Torej za dve območji slabe 3 evre v eno smer.
Ampak na koncu se moj plinski avto izenači z busom. Tista manjka kilometrov, ker bi se z busom vozil bi pa kilometrino kje drugje naklepal.
V glavnem naj vsak prej preveri, če obstaja alternativa.
https://www.boznar.si/uploads/UNK7RApz/...
Torej za dve območji slabe 3 evre v eno smer.
Ampak na koncu se moj plinski avto izenači z busom. Tista manjka kilometrov, ker bi se z busom vozil bi pa kilometrino kje drugje naklepal.
V glavnem naj vsak prej preveri, če obstaja alternativa.
Reycis ::
Seveda je subvencija. Tudi če si nabaviš električni avto, ki stane 40k in dobiš 4k "pomoči" od države se temu reče subvencija. Manjši del problema je, ker je subvencija za prevoz na delo nenamenska - jo lahko porabiš za karkoli. Glavni problem je seveda, da ta subvencija sploh obstaja - spodbuja, da se voziš na delo od bolj daleč. V večini primerov si po subvenciji na istem če se voziš 10km stran ali pa 50, 100. Zato pa imamo "razpršeno poselitev" in vsak dan 100k avtomobilov ki pridejo v Ljubljano.
Diversity is our greatest strength
jernejl ::
Za nobeno subvencijo ne gre, samo dohodnine ni treba plačati od stroškov transporta. Kar ni nič nenavadnega, če se stroški ne obdavčijo kot dohodek oziroma dobiček.
100k avtomobilov, ki pridejo vsak dan v Ljubljano, to pa je posledica subvencij, in sicer tega, da cela slovenija plačuje davke po enakih stopnjah, v zameno za to pa država v Ljubljani nudi daleč največ javnih delovnih mest. To subvencijo bi bilo treba pa res ukiniti. Recimo nepravično je, da mora nekdo iz Murske Sobote plačevati enako visok RTV prispevek kot Ljubljančan, v zameno za to pa Ljubljančani dobijo neposredno in posredno nekaj tisoč delovnih mest, v MS pa nič.
Treba se je namreč zavedati, da je Slovenija ena izmed najbolj centraliziranih držav v evropi, in seveda je to posledica centralistične politike. Plan centralnih prebivalcev je pa jasen. Najprej naj se večina delovnih mest preseli tja. Potem se provincialcem obdavči prevoz, da se bodo prisiljeni seliti v LJ. Potem jim bodo pa lahko Ljubljančani zaračunavali mastne najemnine (in prodajali nepremičnine po absurdnih cenah) ter od tega lepo živeli, ne da bi jim bilo treba delati.
Prva stvar, ki jo je treba narediti, je davek na premoženje. Ker so nepremičnine v LJ bistveno dražje kot drugje, bodo tamkajšnji prebivalci (in podjetja) plačevali tudi bistveno večje davke. Potem se bodo pa začele tudi migracije v okolico, vključno z delovnimi mesti.
100k avtomobilov, ki pridejo vsak dan v Ljubljano, to pa je posledica subvencij, in sicer tega, da cela slovenija plačuje davke po enakih stopnjah, v zameno za to pa država v Ljubljani nudi daleč največ javnih delovnih mest. To subvencijo bi bilo treba pa res ukiniti. Recimo nepravično je, da mora nekdo iz Murske Sobote plačevati enako visok RTV prispevek kot Ljubljančan, v zameno za to pa Ljubljančani dobijo neposredno in posredno nekaj tisoč delovnih mest, v MS pa nič.
Treba se je namreč zavedati, da je Slovenija ena izmed najbolj centraliziranih držav v evropi, in seveda je to posledica centralistične politike. Plan centralnih prebivalcev je pa jasen. Najprej naj se večina delovnih mest preseli tja. Potem se provincialcem obdavči prevoz, da se bodo prisiljeni seliti v LJ. Potem jim bodo pa lahko Ljubljančani zaračunavali mastne najemnine (in prodajali nepremičnine po absurdnih cenah) ter od tega lepo živeli, ne da bi jim bilo treba delati.
Prva stvar, ki jo je treba narediti, je davek na premoženje. Ker so nepremičnine v LJ bistveno dražje kot drugje, bodo tamkajšnji prebivalci (in podjetja) plačevali tudi bistveno večje davke. Potem se bodo pa začele tudi migracije v okolico, vključno z delovnimi mesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
ginekk ::
Prva stvar, ki jo je treba narediti, je davek na premoženje. Ker so nepremičnine v LJ bistveno dražje kot drugje, bodo tamkajšnji prebivalci (in podjetja) plačevali tudi bistveno večje davke. Potem se bodo pa začele tudi migracije v okolico, vključno z delovnimi mesti.
Kar zanimiv predlog. Torej naj bo življenje dražje in tudi bolj obdavčeno tam, kjer je več denarja.
m0LN4r ::
Preselis 1/3 firm iz LJ v Pomurje/Maribor, pa se bo 1/3 vozila v drugo smer.
To pa dosezes z davki na eni strani in olajsavami na drugi.
To pa dosezes z davki na eni strani in olajsavami na drugi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Reycis ::
Pa kateri kreten bi šel problem, ki ga je povzročila zakonodaja 1 (t.j. delodajalec mora plačevat strošek prihoda delavca na delovno mesto) reševal tako, da bi vpeljal neko čisto novo zakonodajo 2 (nepremičninski davek), ki na koncu tega problema (t.j prekomerna uporaba osebnih vozil za prevoz na delovno mesto) sploh ne rešuje. Res, ne vem kaj naj si mislim.
Diversity is our greatest strength
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | prevoz na delo - zaplet (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 27481 (12977) | Mavrik |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 129380 (102585) | Pika na i |
» | Regres, prevoz, malica - smisel? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 34151 (29235) | Invictus |
» | Naša vlada_ukintev malic in potnih stroškov (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18383 (16242) | Tarzan |