Forum » Loža » Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika in družbo)
Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika in družbo)
WizzardOfOZ ::
izpuhi fosilnih goriv so precej bolj škodljivi od alkohola. Zaradi onesnaženega zraka umre 3x več ljudi kot zaradi alkohola.
Ne v sloveniji.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
koyotee ::
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
dore2 ::
Na 4 leta se povprečno menja akumulator v vozilu. V sloveniji je okoli 2 milijona vozil. Torej povprečno 500.000 akumulatorjev na leto se zamenja. Torej je to kar nekaj kamionov in ne en kamion.
Si ti nor?! Kakšne 4 leta? Avtomobilski akumulator zdrži več kot 20 let in se ga v življenski dobi vozila ne menja. Padec kapacitete je okoli 1 % na leto, kar pomeni da je po 20 letih še 80 % prvotnega dosega.
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Mestna jedra je pa potrebno zapreti za vsa vozila, pa poštimat javni promet. Pa ne bo v mestih več toliko svinjarije.
Se strinjam. Naprej pa za fosilna vozila, to je prioriteta. Mnoga moderna mesta to že delajo, sčekiraj Wikipedijo:
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia
Pa prepovedat električna vozila, ker je proizvodnja elektrike svinjarija, proizvodnja baterij je svinjarija in ta vozila že s tem zasvinjajo preko vse meje.
10x prej prepovedat dizelska in nato bencinska vozila ker svinjajo po 15x več od električnih. Šele takrat se lahko pogovarjamo.
Poleg tega so še težja od navadnih vozil, torej bi morali zanje plačati večje dajatve zaradi uničevanja cest.
So zanemarljivo težja, med dizelsko in električno kono z največjo baterijo je 150 kil razlike, to je 10 % razlike. Uničevanje cest je podobno. Druga stvar so pa tovornjaki.. Sicer pa ajde, lahko damo električnim 10 % večjo cestno takso zaradi večje teže, ampak SAMO takrat ko bodo dizelska in bencinska vozila PLAČALA škodo ki jo povzročijo za zdravstveno blagajno in BDP, kar dandanes ne plačajo. Če bi to škodo vštel v ceno goriva bi bila cena okoli 5 € na liter, me prav zanima kdo bi še tankal to svinjarijo za 5 € na liter..
Pa trošarino naj plačajo na elektriko tako kot ostala vozila trošarino na gorivo plačujejo.
Trošarina na elektriko se plačuje ŽE od NEKDAj! Kar poglej na položnico za elektriko! Sramota da se tle neki pametnega delaš, na položnico za elektriko pa nisi v lajfu pogledal, se vidi da si mamin sinko ki ti vse mamica kupi.
Ob debilih tvojega kova se ne da zresnit, ker stalno ene in iste bedarije kvasite in nočete niti poslušat druge strani.
Debil si ti, ne jaz. Ne kvasim nobenih bedarij, sem ti podal kredibilne vire kjer se lahko prepričaš da zadeve držijo (ali pač pogooglaj sam in se pač SAM prepričaj da se motiš, samo ne pa tiščati glave v pesek!). Poslušam tudi drugo stran, kot si opazil sem podrobno prebral vse kar si napisal in sem te na vsak logični fejl ki si naredil tudi opozoril. :)
WizzardOfOZ je izjavil:
izpuhi fosilnih goriv so precej bolj škodljivi od alkohola. Zaradi onesnaženega zraka umre 3x več ljudi kot zaradi alkohola.
Ne v sloveniji.
Tudi v Sloveniji umre več ljudi zaradi onesnaženega zraka kot pa zaradi alkohola.
Pa kaj ce indijci umirajo zaradi usranega zraka?
Ne umirajo samo indijci, ampak prebivalci vseh držav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
koyotee ::
Si ti nor?! Kakšne 4 leta? Avtomobilski akumulator zdrži več kot 20 let in se ga v življenski dobi vozila ne menja. Padec kapacitete je okoli 1 % na leto, kar pomeni da je po 20 letih še 80 % prvotnega dosega.
Ne, menja se na 4-5 let.
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
dore2 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Sej se širi po celem svetu, ampak od tega ne bomo izumrli. Od dreka in smeti, ki jih odmetavamo povsod, koder je še tisto malo narave, pa bomo, ker nam bo uničilo pitno vodo.
20 % vseh ljudi na svetu umre zaradi onesnaženega zraka, oziroma 8,7 miljona ljudi na leto, študije so jasne.
RTVSLO članek: Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
Fossil fuel air pollution responsible for 1 in 5 deaths worldwide
https://www.hsph.harvard.edu/c-change/n...
Si ti nor?! Kakšne 4 leta? Avtomobilski akumulator zdrži več kot 20 let in se ga v življenski dobi vozila ne menja. Padec kapacitete je okoli 1 % na leto, kar pomeni da je po 20 letih še 80 % prvotnega dosega.
Ne, menja se na 4-5 let.
Ne se ne, ne sklepaj napačno glede na baterije laptopov, ker ne gre za isto kontrukcijo in materiale baterije. Zakaj bi pri samo 5 % zgubljene kapacitete zamenjal baterijo WTF?! Če ima recimo nov avto 400 km dosega, je po 5 letih še 380 km dosega. Zakaj bi ti menjal pri 380 km dosega?!
Study claims Tesla batteries lose just 1% performance each year
https://readsector.com/study-claims-tes...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
WizzardOfOZ ::
Na 4 leta se povprečno menja akumulator v vozilu. V sloveniji je okoli 2 milijona vozil. Torej povprečno 500.000 akumulatorjev na leto se zamenja. Torej je to kar nekaj kamionov in ne en kamion.
Si ti nor?! Kakšne 4 leta? Avtomobilski akumulator zdrži več kot 20 let in se ga v življenski dobi vozila ne menja. Padec kapacitete je okoli 1 % na leto, kar pomeni da je po 20 letih še 80 % prvotnega dosega.
Govorim o akumulatorju ICE vozil. Tam se v povprečju menja na 4 leta in teh avtomobilov je okoli 2 milijona v sloveniji.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
dore2 ::
Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
WizzardOfOZ je izjavil:
Na 4 leta se povprečno menja akumulator v vozilu. V sloveniji je okoli 2 milijona vozil. Torej povprečno 500.000 akumulatorjev na leto se zamenja. Torej je to kar nekaj kamionov in ne en kamion.
Si ti nor?! Kakšne 4 leta? Avtomobilski akumulator zdrži več kot 20 let in se ga v življenski dobi vozila ne menja. Padec kapacitete je okoli 1 % na leto, kar pomeni da je po 20 letih še 80 % prvotnega dosega.
Govorim o akumulatorju ICE vozil. Tam se v povprečju menja na 4 leta in teh avtomobilov je okoli 2 milijona v sloveniji.
Ja to pa ja. Ampak o tem ni bila debata.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
dore2 ::
Saj tudi teh navadnih svinčenih ne razgrajujemo v sloveniji.
Jih pa za nas razgrajujejo v tujini, still good. :) Svinčen akumulator je najbolj reciklirana stvar na svetu, na svetovni ravni se jih reciklira čez 90 % (v USA pa celo 99,3 %).
Prihajajo pa LiFePo4, ki pa jih v naši bližini nihče ne razgrajuje.
V konvencionalnih naftnih vozilih LifePO4 skoraj ne najdeš, morda 1 na 1000 akumulatorjev. So tudi že obrati za razgradnjo LifePO4 btw.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
WizzardOfOZ ::
Saj tudi teh navadnih svinčenih ne razgrajujemo v sloveniji.
Jih pa za nas razgrajujejo v tujini, still good. :)
Prihajajo pa LiFePo4, ki pa jih v naši bližini nihče ne razgrajuje.
V konvencionalnih naftnih vozilih LifePO4 skoraj ne najdeš, morda 1 na 1000 akumulatorjev. So tudi že obrati za razgradnjo LifePO4 btw.
V okolici slovenije in v sloveniji ne. Torej boš v ceno imel še vključeno reciklažo (kot pri svinčenih, ki so se zaradi tega podražili skoraj za 100%)?
Še sedaj ne dojameš da ni dobro, da to počnejo za nas v tujini. Kot ni dobro da recikliramo samo 1% plastike (ostalo pa z ladjami vozimo nekam). In to se je izredno dobro pokazalo pri dreku, ki ga ne recikliramo, ne skurimo, ... sami,. ampak smo ga vozili na madžarsko. Potem so pa madžari rekli ne. In enako se bo zgodilo za akumulatorje in za plastiko, pa še za kaj drugega. Potem bo pa izpuh ice avtomobilov najmanjši problem.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
20 % vseh ljudi na svetu umre zaradi onesnaženega zraka, oziroma 8,7 miljona ljudi na leto, študije so jasne.
Ja so jasne, Onesnaženje pride od ladij, od letal, od proizvodnje sončnic celic, proizvodnja plastike,... ICE avtomobili so le majhen procent tega. V sloveniji pa zelo zelo majhen procent.
Že to, da 10 največjih ladij, ki pripljuje v Barcelono, spusti v zrak toliko svinjarije, kot vseh 560.000 vozil v barceloni v celem letu, je dovolj velik pokazatelj kako smetijo druge zadeve.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
dore2 ::
V okolici slovenije in v sloveniji ne.
Kje imaš kakšen vir da v Sloveniji ni prav nobenega reciklirnega obrata za svinčene baterije? To kar malo na pamet knede.. Sicer pa tudi če ga res ni, se pač izvozi v tujino na reciklažo.
Torej boš v ceno imel še vključeno reciklažo (kot pri svinčenih, ki so se zaradi tega podražili skoraj za 100%)?
Recikliranje svinčenih akumulatorjev je profitabilno samo po sebi. Torej to pomeni da če ti daš baterijo za recikliranje brez da bi reciklirni obrat TEBI kaj plačal (zastonj jo daš), dobi reciklator toliko zaslužka z prodajo svinca, plastike in ostalega da si pokrije vse svoje stroške in še ostane mu profit. Zakaj bi zaradi tega bil akumulator kaj dražji?!
Akumulatorji so dražji ker so se podražile surovine za izdelavo na svetovnih trgih (svinec je šel gor ipd), ter zaradi inflacije, ne pa zaradi recikliranja.
Še sedaj ne dojameš da ni dobro, da to počnejo za nas v tujini.
Če bo v Sloveniji zadosti količin da se bo splačalo postaviti reciklirni obrat tukaj ga bodo pač postavili, če pa bo količin premalo pa se pač bol splača voziti na reciklažo v tujino, kaj je tukaj nerazumljivega?
Kot ni dobro da recikliramo samo 1% plastike (ostalo pa z ladjami vozimo nekam).
V Sloveniji recikliramo precej več kot 1 % plastike, samo Omaplast reciklira 20.000 ton na leto.. pa takih firm je v Sloveniji še kar nekaj. http://www.omaplast.com/o-podjetju/ . Z ladjami se je bolj kot ne nehalo vozit zaradi zakonskih prepovedi Kitajske in ostalih podobnih držav, kar pomeni je to odlična priložnost da tukaj razvijemo reciklažo tako kot se zagre .
In enako se bo zgodilo za akumulatorje in za plastiko, pa še za kaj drugega.
Če bi se to zgodilo bi pač reciklirni obrat postavili tukaj, tako kot smo ga za plastiko, no problem.
Potem bo pa izpuh ice avtomobilov najmanjši problem.
1. Avtomobilski izpuh je zato ker gre v zrak ki ga ljudje dihajo (posebej v mestnih) največji problem. Ni problem če imaš ti recimo najbolj strupeno stvar na svetu v neki epruvetki, ni škode. Če je pa ta stvar v plinastem stanju in gre v zrak, takrat pa rata problem. In ICE izpuhi gredo v zrak in direkt v pljuča ljudi..
2. Svinčene akumulatorje imajo tudi naftna vozila.
dore2 ::
Ja so jasne, Onesnaženje pride od ladij, od letal, od proizvodnje sončnic celic, proizvodnja plastike,... ICE avtomobili so le majhen procent tega. V sloveniji pa zelo zelo majhen procent.
Tole je false on so many levels.
1. Če govoriš o CO2 onesnaževanju potem avtomobilski promet predstavlja velik delež. Ampak CO2 ni direktno škodljiv plin, povzroča samo globalno segrevanje, direktne škode za ljudi pa ne. CO2 za proizvodnjo celic se povrne v 1 letu, življenska doba celic pa je 40 let. V celotni življenski dobi celice proizvedejo 164 krat MANJ CO2 kot pa premog. Celice so ene najboljših virov kar se CO2 tiče.
2. Če govoriš o dušikovih oksidih, trdih delcih, žveplovih dioksidih nezgorelih aromatskih ogljikovodikih in podobno, potem to spet ne drži, zaradi količine osebnih avtomobilov in predvsem BLIŽINE osebnih avtomobilov imajo daleč NAJVEČJI škodljiv vpliv na človeško zdravje. Ladja onesnažuje sredi oceana ker ni nikogar ne dela velike škode, preden prede svinarija do ljudi na celini je že tako razredčena da ni problematična. Avtomobili onensnažujejo strnjena mesta in meritve teh onesnaževal jasno kažejo da so zadeve močno presežene in zelo škodljive za človeško zdravje.
Že to, da 10 največjih ladij, ki pripljuje v Barcelono, spusti v zrak toliko svinjarije, kot vseh 560.000 vozil v barceloni v celem letu, je dovolj velik pokazatelj kako smetijo druge zadeve.
O kakšnem onesnževaju govoriš? CO2? NoX? SOx? Največje ladje so dolge po 400 metrov, ampak kar je glavno jih je zanemarljivo število v primerjavi z številom avtomobilov. Procentualno ladje onesnažijo samo par procentov celotnega deleža. Daleč največ emisij v tranportu prispevajo OSEBNA VOZILA.
Takole recimo zgleda graf emisij dušikovega oksida by source:
Oziroma takole za Kanado:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
Mato989 ::
Je bistvena razlika med cigareti in onesnaženim zrakom zaradi avtomobilov: CIGARETE izbereš SAM PROSTOVOLJNO da boš kadil, alkohol tudi izbereš SAM prostovoljno da ga boš pil (in si tudi sam kriv za posledice), onesnaženega zraka pa ne izbereš sam. Ni res, izpuhi fosilnih goriv so precej bolj škodljivi od alkohola. Zaradi onesnaženega zraka umre 3x več ljudi kot zaradi alkohola.
Ti si tudi SAM izbereš da boš živel v bližini avtomobilov ki ti izpuščajo te pline... lahko greš na neobljuden otok ali na antarktiko, tam je zrak čist =)
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
dore2 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
izpuhi fosilnih goriv so precej bolj škodljivi od alkohola. Zaradi onesnaženega zraka umre 3x več ljudi kot zaradi alkohola.
Ne v sloveniji.
Pa kaj ce indijci umirajo zaradi usranega zraka?
Da ne bo kakšne pomote: Ta graf velja za cel svet (ne samo za Indijo):
https://www.nrdc.org/experts/vijay-lima...
Pa smrti sploh niso glavni problem, ko umreš te itak ni več in ne čutiš ničesar več. Glavni problem je da izpuhi dizelskih in bencinskih avtomobilov pohabijo zdravje vseh ljudi: mikroskopski trdi delci izpuhov prehajajo krvno možgansko bariero kjer povzročajo manjšanje inteligence, motijo delovanje dopaminskega sistema (močno povečajo šanso za depresijo in pomanjkanje volje in motivacije), povzročajo raka (razvrščeni so v 1. najnevarnejšo kategorijo z strani svetovne zdravstvene organizacije), srčne in možganske kapi ipd..Vse to našteto je bilo znanstveno dokazano. Linke imate v 3 postu te teme:
https://slo-tech.com/forum/t784658/0
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
WizzardOfOZ ::
Takole recimo zgleda graf emisij dušikovega oksida by source:
Kako priročno, aneda. Road transport so kamioni in ne osebna vozila. Ampak taki kot ti to zanemarjate. Zakaj še mi ne damo vseh kamionov na vlake. Bo še železnica imela kaj od tega, pa mi manj vzdrževanja na cestah in manj svinjarije v zraku. Avstrija tukaj lepo prednjači. Za njih ni noben kamion dober in morajo vsi tujci na vlak s svojim kamionom. Pri nas pa vse skozi spuščamo.
Pa tvoji podatki so napačni:
Shipping by numbers:
The world's biggest container ships have 109,000 horsepower engines which weigh 2,300 tons.
Each ship expects to operate 24hrs a day for about 280 days a year
There are 90,000 ocean-going cargo ships
Shipping is responsible for 18-30% of all the world's nitrogen oxide (NOx) pollution and 9% of the global sulphur oxide (SOx) pollution.
One large ship can generate about 5,000 tonnes of sulphur oxide (SOx) pollution in a year
70% of all ship emissions are within 400km of land.
85% of all ship pollution is in the northern hemisphere.
Shipping is responsible for 3.5% to 4% of all climate change emissions
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
The calculations of ship and car pollution are based on the world's largest 85,790KW ships' diesel engines which operate about 280 days a year generating roughly 5,200 tonnes of SOx a year, compared with diesel and petrol cars which drive 15,000km a year and emit approximately 101 gram of SO2/SoX a year
Torej 50.000.000 (petdeset milijonov) avtomobilov v enem letu spusti v zrak toliko svinjarije kot ena sama ladja v enem letu.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
dore2 ::
Kako priročno, aneda. Road transport so kamioni in ne osebna vozila. Ampak taki kot ti to zanemarjate
Nič ne zanemarjam, tri četrt CO2 emisij v EU iz transporta pride od osebnih vozil in kombijev, samo eno četrino pride od tovornjakov:
Sicer pa se tudi kamione da elektrificirati. Na več načinov:
1. Način 1: Tesla Semi in ostalih podobni (Mercedes, Volvo, Volkswagen, Daimler, Scania, Cascadia ipd).
2. Način 2: Nemška vrjatna elektrificiranih avtocest:
https://slo-tech.com/novice/t749287/p64...
Zakaj še mi ne damo vseh kamionov na vlake. Bo še železnica imela kaj od tega, pa mi manj vzdrževanja na cestah in manj svinjarije v zraku.
Jaz sem za in se za to javno zavezemam že preko 20 let.
Pa tvoji podatki so napačni:
Ne niso, samo ti jih ne znaš interpretirati in postaviti v kontekst. Naj ti pomagam:
There are 90,000 ocean-going cargo ships
Ja, avtov je pa bistveno več, kar 1,4 milijarde: (1.400.000.000).
Shipping is responsible for 18-30% of all the world's nitrogen oxide (NOx) pollution and 9% of the global sulphur oxide (SOx) pollution.
Kot vidiš večina emisij ne pride z strani ladij. Poleg tega ladje ne zaplinjujejo velikih mest kjer je daleč največ ljudi tako kot avtomobili. Ni vseeno ali pljuneš v morje ali pa pljuneš sebi v kozarec, upam da si razumel primerjavo. :)
70% of all ship emissions are within 400km of land.
Ja prav, 400 KILOMETROV je 400 KILOMTETROV, svinarija se močno razredči preden pride v človeška pljuča. Avtomobili pa onesnažuejo 0,002 kilometra stran od človeških pljuč.
Shipping is responsible for 3.5% to 4% of all climate change emissions
Drži, večina CO2 emisij NI od ladij. Samo 4 % je od ladij.
WizzardOfOZ je izjavil:
Pa še ena primerjava:
The calculations of ship and car pollution are based on the world's largest 85,790KW ships' diesel engines which operate about 280 days a year generating roughly 5,200 tonnes of SOx a year, compared with diesel and petrol cars which drive 15,000km a year and emit approximately 101 gram of SO2/SoX a year
Torej 50.000.000 (petdeset milijonov) avtomobilov v enem letu spusti v zrak toliko svinjarije kot ena sama ladja v enem letu.
2 KLJUČNI stvari ki si jih spregledal:
1. Količina onesnaževal ki konča v človeških pljučih je za nekaj 100x večja iz strani avtomobilov (ne ladij), ker so pač toliko bližje. Ladja večino emisij spusti stotine kilometrov stran od mest, avtomobili pa onesnažujejo par metrov stran od ljudi, direktno najbolj strnjena mesta.
2. Povedano je da to velja za največje ladje ki so dolge po 400 metrov, takih je na svetu samo okoli 100. Avtov je pa 1,4 milijarde.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
WizzardOfOZ ::
Ljubljana ima registriranih samo 150.000 vozil. In vsa ta vozila če bi celo leto bila v ljubljani prižgana bi spustila vsa skupaj manj kot 1500 kilogramov smeti v zrak v celem letu, to je 4kg na dan.
Samo za primerjavo, TEŠ6 spusti
- 870 gramov CO2 na kilovatno uro (daje pa 545MW, pa zračunaj, koliko je to CO2)
- 8000 ton SOx na leto
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
dore2 ::
Ti ne vidiš poante, pa bluziš, ker nimaš pojma.
Ni res, ti bluziš in nimaš pojma, ne jaz. Vsak ki se vsaj malo spozna to jasno vidi.
Ljubljana ima registriranih samo 150.000 vozil. In vsa ta vozila če bi celo leto bila v ljubljani prižgana bi spustila vsa skupaj manj kot 1500 kilogramov smeti v zrak v celem letu, to je 4kg na dan.
Samo za primerjavo, TEŠ6 spusti
- 870 gramov CO2 na kilovatno uro (daje pa 545MW, pa zračunaj, koliko je to CO2)
- 8000 ton SOx na leto
1.Kaj pa zdaj bluziš, ti pa res nimaš treh čistih v glavi! Najprej govoriš o neki svinariji (karkoli naj bi to bilo) in nato to primerjaš z CO2 ki je za človeka neškodljiv plin (je pa res da povzroča globalno segrevanje, vendar človeku direktno ne škodi).PRimerjaj CO2 z CO2 ali pa SOx z SOx, ali pa NOx z NOx, ne pa neko neznano xy substanco (ki si jo poimenoval "svinjarijo" karkoli naj bi že to bilo) z CO2.
2.Teš6 onesnažuje v mestu ki ima 3000 prebivalcev, dizli in bencinarji pa onesnažuejo v Slovenskih mestih ki imajo skupaj okoli 1.000.000 prebivalcev (okoli 30x več). JASNO JE (moralo bi ti biti jasno) da več prebivalcev kot izpuhi prizadenejo večja je škoda.
2. Če govoriva o CO2 izpustih ti znašajo za 150.000 avtomobilov 337.500.000 kg na leto. Za 2 miljona avtov pa 4.500.000.000 kg na leto. En teš6 proizvede toliko elektrike kot jo porabi 2.000.000 električnih avtomobilov.
3. Električni avto po kilometru proizvede manj CO2 in ostalih izpustov, to je nesporno dejstvo. Ne pozabi da električni avto po kilometru porabi 4 do 5 x MANJ energije od naftnega avtomobila.
Dejstvo je da teš6 slovencem prizadane precej manjšo zdravstveno škodo kot pa dizelski in bencinski avtomobili. Sicer pa sam Teš6 ne podpiram in sem bil javno proti gradnji že od začetka. Sam sem za hidro in sončno energijo (ene 70 % hidro, 20 % sončne, 10 % ostalo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
dore2 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
WizzardOfOZ ::
Vsi ljubljanski avtomobili spustijo 1.500kg SOx v zrak na leto, kar je 4kg na dan, TEŠ6 pa 8.000.000kg na leto ali 21.500kg na dan.
In če misliš, da vse ostane v mestu s 3000 prebivalci, se konkretno motiš.
Električni avto po kilometru proizvede manj CO2 in ostalih izpustov, to je nesporno dejstvo. Ne pozabi da električni avto po kilometru porabi 4 do 5 x MANJ energije od naftnega avtomobila.
Spet nakladanje. Izdelava baterij za EV je pobrala toliko CO2, kot ga izvrže en sodoben bencinar v 15 letih.
Teš6 onesnažuje v mestu ki ima 3000 prebivalcev, dizli in bencinarji pa onesnažuejo v Slovenskih mestih ki imajo skupaj okoli 1.000.000 prebivalcev (okoli 30x več). JASNO JE (moralo bi ti biti jasno) da več prebivalcev kot izpuhi prizadenejo večja je škoda.
Ljubljana kot največje mesto ima samo 150.000 avtov registriranih, prebivalcev pa 2x toliko. Tako da se spet motiš.
Dejstvo je da teš6 slovencem prizadane precej manjšo zdravstveno škodo kot pa dizelski in bencinski avtomobili. Sicer pa sam Teš6 ne podpiram in sem bil javno proti gradnji že od začetka. Sam sem za hidro in sončno energijo (ene 70 % hidro, 20 % sončne, 10 % ostalo).
Dejstvo je da teš6 smeti bolj kot vsi slovenski avtomobili, elektrike za EV pa daje bore malo, ker jo vso pokurijo gospodinjstva.
sončna elektrarna bo pa dala nazaj 80% energije, ki so jo porabili za izdelavo celic. Torej je brez veze.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Mike_Rotch ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Na 4 leta se povprečno menja akumulator v vozilu. V sloveniji je okoli 2 milijona vozil. Torej povprečno 500.000 akumulatorjev na leto se zamenja. Torej je to kar nekaj kamionov in ne en kamion.
Si ti nor?! Kakšne 4 leta? Avtomobilski akumulator zdrži več kot 20 let in se ga v življenski dobi vozila ne menja. Padec kapacitete je okoli 1 % na leto, kar pomeni da je po 20 letih še 80 % prvotnega dosega.
Govorim o akumulatorju ICE vozil. Tam se v povprečju menja na 4 leta in teh avtomobilov je okoli 2 milijona v sloveniji.
Kaj imajo svinčeni akumulatorji v ICE avtomobilih z litijevimi akumulatorji v EVjih?
Spet nakladanje. Izdelava baterij za EV je pobrala toliko CO2, kot ga izvrže en sodoben bencinar v 15 letih.
No, zdaj pa prištej še CO2 izpusti, ki nastanejo pri sami izdelavi sodobnega bencinarja pa dobiš realno stanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mike_Rotch ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Mike_Rotch ::
Kakšno vezo imajo s tem svinčeni akumulatorji?
dore2 ::
Vsi ljubljanski avtomobili spustijo 1.500kg SOx v zrak na leto, kar je 4kg na dan, TEŠ6 pa 8.000.000kg na leto ali 21.500kg na dan.
In če misliš, da vse ostane v mestu s 3000 prebivalci, se konkretno motiš.
Več fejlov z tvoje strani:
0. Meritve onesnaževal so pokazale da je Ljubljana bolj onesnažena tudi z žveplovimi oksidi, kot tudi z dušikovimi oksidi in trdimi delci kot pa Trbovlje. S tem da ima Ljubljana dobesedno 100x več ljudi od Trbovlja kjer je Teš6.
1. V ljubljani je precej več kot 150.000 avtomobilov, štet moraš tudi vse dnevne migracije v Ljubljano iz cele Slovenije. V Ljubljani dela skoraj pol Slovenije.
2.Podatek SOx za avtomobile je napačen.
3.SOx je samo EDEN izmed mnogih onesnaževal in prikladno je ravno edini ki pri avtomobilih ni problematičen. So pa pri avtomobilih direktno za zdravje problematični dušikovi oksidi (NOx), trdni delci (PM10, PM2.5), CO, ter nezgoreli aromatski ogljikovodiki, pri teh so avtomobili tudi največji ali eden izmed največjih onesnaževalcev.
4. Sicer nisem bil za TEŠ6 in še vedno sem proti, ampak resnici na ljubo več žveplovih oksidov (SOx) pristane v pljučih ljudi z strani avtomobilov, kot pa z strani TEŠ6. Trbovlje ima 3000 prebivalcev, Slovenska mesta pa 30x več od tega: okoli 1 miljon ljudi. TEŠ6 ima 360 metrov visok dimnik (najvišji v Evropi), avtomobili pa onesnažujejo nekaj metrov stran od pešcev.
Točka 3 je najbolj ključna.
In če misliš, da vse ostane v mestu s 3000 prebivalci, se konkretno motiš
Nisem rekel da ostane VSE v mestu z 3000 prebivalcev, je pa dejstvo da avtomobili povzročijo precej več škode za zdravje kot pa Teš6.
Spet nakladanje. Izdelava baterij za EV je pobrala toliko CO2, kot ga izvrže en sodoben bencinar v 15 letih.
Čista laž.. Nakladaš ti, ne jaz. Podatki jasno kažejo da se proizvodnja baterije povrne v 1,67 leta (velja za povprečni Ameriški miks elektrike, v Sloveniji je še bolje saj imamo kar dve tretjini vse elektrike nizkoogljične (tretjino hidro, tretjino jedrska).)
Študije ki so v opisu videa skopirane sem:
References:
MIT Emissions Study - https://bit.ly/2zeYfqd
Cradle To Grave Emissions Estimates - https://bit.ly/2rEhB4D
Vehicle Production Emission Estimates (Low) - https://bit.ly/2yGoEh8
Vehicle Production Emission Estimates - https://bit.ly/2yoX6hC
Vehicle Production Emission Estimates (High) - https://bit.ly/2dhB1Tu
EV Battery Production Emissions - https://bit.ly/2yCMwSY
End Of Life Emissions - https://bit.ly/2ETHh77
Annual Vehicle Use Emissions - https://bit.ly/2Sxo65K
Ljubljana kot največje mesto ima samo 150.000 avtov registriranih, prebivalcev pa 2x toliko. Tako da se spet motiš.
Ne, se ne motim, nikoli nisem trdil da temu ni tako. Jaz sem govoril o vseh slovenskih mestih, kar sem tudi jasno napisal. Ker suprise suprise: VSA slovenska mesta NI ENAKO LJubljana veš. ;) Sicer pa če se vrnem spet na Ljubljano: število avtomobilov v Ljubljani je precej večje od tega koliko jih je registriranih v Ljubljani. (štet moraš še vse avtomobile ki se pripeljejo iz cele Slovenije v Ljubljano.).
Dejstvo je da teš6 smeti bolj kot vsi slovenski avtomobili
Ni res. Vsi Slovenski avtomobili povzročajo precej večjo škodo za zdravje od Teša6. Sicer pa teš6 bomo tako ali tako kmalu ugasnili, morda že leta 2024. ;)
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/bi-c...
https://www.24ur.com/novice/gospodarstv...
elektrike za EV pa daje bore malo, ker jo vso pokurijo gospodinjstva.
Slovenske termoelektrarne proizvedejo na letni ravni tretjino Slovenske elektrike (večino od tega Teš6) 5945 GWh (5.945.000 MWh), kar je dovolj za 2.000.000 avtomobilov. V Sloveniji je avtomobilov samo okoli 1.2 miljona.
sončna elektrarna bo pa dala nazaj 80% energije, ki so jo porabili za izdelavo celic. Torej je brez veze.
Spet laž. Kar naprej lažeš in si zmišljuješ. Sončna elektrarna v življenski dobi da okoli 30 do 40x več energije kot so jo porabila za izdelavo celic. V Sloveniji je energetska odplačilna doba manj kot 1,5 leta, na jugu evrope pa manj kot 1 leto. Poglej kaj pravi Topič, profesor na fakulteti za elektrotehniko:
Celoten članek je dostopen v Mojih Financah:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
dore2 ::
Mike_Rotch je izjavil:
Kakšna reciklaža? Govorimo o litijevih akumulatorjih za EVje, ki se brez težav uporabljajo 10, 15 let v avtomobilih, potem pa jim spremenimo namembnost in kot powerbanki preživijo še dodatnih nekaj 10 let.
Kakšno vezo imajo s tem svinčeni akumulatorji?
Prvotno smo govorili o litijonskih akumulatorjih električnih vozil, to drži, vendar WizzardOfOZ kar nekaj bluzi. Sicer pa ***20 let v avtomobilu, ne 15. Nato pa še okoli 10 do 15 let kot zalogovnik energije. Upad kapacitete je okoli 1 % na leto, kar pomeni da ima akumulator po 20 letih še vedno 80 % kapacitete.
Study claims Tesla batteries lose just 1% performance each year
https://readsector.com/study-claims-tes...
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
dore2 ::
"Ekonomska situacija zaradi cen emisijskih kuponov bo povzročila predčasno zaprtje Termoelektrarne Šoštanj (Teš), in to bistveno prej kot leta 2033, je na enem od spletnih srečanj na temo energijskega prehoda in prestrukturiranja savinjsko-šaleške regije dejal direktor direktorata za energijo na ministrstvu za infrastrukturo Hinko Šolinc. Kot pravi, ga zelo skrbi, da bo treba Teš zaradi nevzdržnega poslovanja zapreti že leta 2024. V Tešu se na navedbe uradno še niso odzvali."
https://necenzurirano.si/clanek/svet/bo...
WizzardOfOZ ::
V ljubljani je precej več kot 150.000 avtomobilov, štet moraš tudi vse dnevne migracije v Ljubljano iz cele Slovenije. V Ljubljani dela skoraj pol Slovenije.
A nisi ti težil, da bi mesto zaprli za ostale? P+R?
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
dore2 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
V ljubljani je precej več kot 150.000 avtomobilov, štet moraš tudi vse dnevne migracije v Ljubljano iz cele Slovenije. V Ljubljani dela skoraj pol Slovenije.
A nisi ti težil, da bi mesto zaprli za ostale? P+R?
Nič nisem težil, se mi pa P+R sistem zdi dobra ideja.
WizzardOfOZ je izjavil:
bla bla bla
Ta tvoj cel post je eno veliko sranje in nakladanje. Nešolani debil.
Takole pa zgledajo tvoji izpadi ko ti zmanjka argumentov. Moj cel post so kredibilni viri in informacije ki jih ti ne veš (ali pa o njim zanalašč lažeš). Vsakdo ki je pogledal vire ki sem jih pripel jasno vidi da se motiš in se ti smeji v faco. Da ti nastavim ogledalo: Debil si ti, ne jaz. Imam fakulteto za strojništvo, tako da sem ornk šolan, kar za tebe ne moremo trditi. Mamin sinko ki še nikoli v lajfu ni pogledal na položnico za elektriko da bi vedel da se tudi za elektriko plačuje trošarina, verjetno se pogovarjam z nekim debilnim 15 letnikom, ki misli da je smešno ko trola in ima vsega polno rit in mu vse mamica kupi, prklopljen na mamino ziziko vglavnem. Ščeme pač..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
WizzardOfOZ ::
V bistvu samo nabijaš neke bedarije o EV, pa vsi vemo da nimaš pojma. Strojnik mogoče si, ampak v prvem letniku srednje šole. Kaj več pa ne, ker pojma nimaš.
Pa v vsaki temi imaš drug nick, ane Erik, ...
Drgač pa ja, imam polno rit vsega. Narudaril sem dovolj, da se sedaj lahko izživljam nad 15 letnimi bedaki, ki sanjajo o strojnem faksu.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
dore2 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
V bistvu se jaz pogovarjam s 15 letnikom, ki je prišel do maminega računalnika sedaj, ko so počitnice. A ti je mama dovolila tipkat na njeno računalo.
V bistvu samo nabijaš neke bedarije o EV, pa vsi vemo da nimaš pojma. Strojnik mogoče si, ampak v prvem letniku srednje šole. Kaj več pa ne, ker pojma nimaš.
Motiš se glede vsega kar si povedal. Ti si začel govorit o EV-jih in to že več kot 1 teden nazaj v te temi ko jaz sploh še nisem napisal niti enega posta sem. Nehaj govorit o EV-jih in jih tudi jaz ne bom omenjal. Sem v srednjim letih, imam dokončano fakulteto za strojnišvo, kdorkoli pa je pogledal pripete strokovne vire pa jasno vidi da se motiš in jasno vidi da imam prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
dore2 ::
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
dore2 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
WizzardOfOZ ::
Tako da kar zaključiva s to debato, ker nikoli ne boš dojel tistega, kar ti hočemo v tej in še tisoč tvojih nekdanjih enako bedastih tem dopovedat.
Ostani v cvetju. Pa mamici vrni nepokvarjen računalnik.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
dore2 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
woroh4 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
feryz ::
Seveda za popolnoma vse, ker smo pred zakonom vsi enaki in vsi vse ceste flikamo. Jaz predlagam 5 jurjev letna. Krajših se ne prodaja.
Ajde, lahko 10 jurjev. To bi še z lahkoto vkalkuliral.
Uff, kaj bi bilo luštno. Par nas, par kradljivih javno sektorašev in mamice z vozički na cestah po Ljubljani. Milina.
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
woroh4 ::
Evo, bom napisal predlog vladi. Kot v Singapurju. Dovolilnica za vožnjo znotraj ljubljanskega obroča.
Seveda za popolnoma vse, ker smo pred zakonom vsi enaki in vsi vse ceste flikamo. Jaz predlagam 5 jurjev letna. Krajših se ne prodaja.
Ajde, lahko 10 jurjev. To bi še z lahkoto vkalkuliral.
Uff, kaj bi bilo luštno. Par nas, par kradljivih javno sektorašev in mamice z vozički na cestah po Ljubljani. Milina.
Pretiravaš, London ima "congestion charge" £15 na dan, pa je to popolnoma zadost da zadeva opravja svojo funcijo. Slovenci ki imamo manjšo kupno moč bi lahko imeli 5 ali pa 10 EUR na dan. Če bi enkrat ali 2x na mesec nekaj nujnega rabil, ne bi bil velik strošek, če bi pa vsak dan hotel smradit in delat gužvo, pol bi te pa to lepo udarilo po denarnici in prav je tako. Ker Slovenec ne razume drugače kot pa če ga udari po denarnici, severni narodi pa razumejo tudi na lepše načine. Seveda bi bila za vse brezplačna parkirišča na obrobju mesta. Prideš tja, parkiraš, potegneš električni skiro /zložljivo električno kolo iz pritljažnika in se pelješ 5 do 10 minut do končne lokacije znotraj mesta. To bi bil win-win-win. Win za lastnike avtomobilov ker bi na končno destinacijo prišli hitreje in brez stresa, win za proračun in win za prebivalce v mestu ker bi mesto postalo manj hrupno in onesnaženo in bolj prijetno za življenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
Mato989 ::
Evo, bom napisal predlog vladi. Kot v Singapurju. Dovolilnica za vožnjo znotraj ljubljanskega obroča.
Seveda za popolnoma vse, ker smo pred zakonom vsi enaki in vsi vse ceste flikamo. Jaz predlagam 5 jurjev letna. Krajših se ne prodaja.
Ajde, lahko 10 jurjev. To bi še z lahkoto vkalkuliral.
Uff, kaj bi bilo luštno. Par nas, par kradljivih javno sektorašev in mamice z vozički na cestah po Ljubljani. Milina.
Pretiravaš, London ima "congestion charge" £15 na dan, pa je to popolnoma zadost da zadeva opravja svojo funcijo. Slovenci ki imamo manjšo kupno moč bi lahko imeli 5 ali pa 10 EUR na dan. Če bi enkrat ali 2x na mesec nekaj nujnega rabil, ne bi bil velik strošek, če bi pa vsak dan hotel smradit in delat gužvo, pol bi te pa to lepo udarilo po denarnici in prav je tako. Ker Slovenec ne razume drugače kot pa če ga udari po denarnici, severni narodi pa razumejo tudi na lepše načine. Seveda bi bila za vse brezplačna parkirišča na obrobju mesta. Prideš tja, parkiraš, potegneš električni skiro /zložljivo električno kolo iz pritljažnika in se pelješ 5 do 10 minut do končne lokacije znotraj mesta. To bi bil win-win-win. Win za lastnike avtomobilov ker bi na končno destinacijo prišli hitreje in brez stresa, win za proračun in win za prebivalce v mestu ker bi mesto postalo manj hrupno in onesnaženo in bolj prijetno za življenje.
Ja epic win bi bil tole... Sploh skiro in dez in neurja ti pa v poslovni obleki itd...
Vrhunske ideje
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
dore2 ::
Evo, bom napisal predlog vladi. Kot v Singapurju. Dovolilnica za vožnjo znotraj ljubljanskega obroča.
Seveda za popolnoma vse, ker smo pred zakonom vsi enaki in vsi vse ceste flikamo. Jaz predlagam 5 jurjev letna. Krajših se ne prodaja.
Ajde, lahko 10 jurjev. To bi še z lahkoto vkalkuliral.
Uff, kaj bi bilo luštno. Par nas, par kradljivih javno sektorašev in mamice z vozički na cestah po Ljubljani. Milina.
Pretiravaš, London ima "congestion charge" £15 na dan, pa je to popolnoma zadost da zadeva opravja svojo funcijo. Slovenci ki imamo manjšo kupno moč bi lahko imeli 5 ali pa 10 EUR na dan. Če bi enkrat ali 2x na mesec nekaj nujnega rabil, ne bi bil velik strošek, če bi pa vsak dan hotel smradit in delat gužvo, pol bi te pa to lepo udarilo po denarnici in prav je tako. Ker Slovenec ne razume drugače kot pa če ga udari po denarnici, severni narodi pa razumejo tudi na lepše načine. Seveda bi bila za vse brezplačna parkirišča na obrobju mesta. Prideš tja, parkiraš, potegneš električni skiro /zložljivo električno kolo iz pritljažnika in se pelješ 5 do 10 minut do končne lokacije znotraj mesta. To bi bil win-win-win. Win za lastnike avtomobilov ker bi na končno destinacijo prišli hitreje in brez stresa, win za proračun in win za prebivalce v mestu ker bi mesto postalo manj hrupno in onesnaženo in bolj prijetno za življenje.
Ja epic win bi bil tole... Sploh skiro in dez in neurja ti pa v poslovni obleki itd...
Vrhunske ideje
Zaradi dreves ne vidiš gozda aka ne vidiš celotne slike: Večino časa dežja ni, lahko uvedemo da če je dež ali sneg da takrat vztopnine ni če te že to skrbi. Ali pa je poleg skiroja opcija tudi organiziran javni prevoz z teh parkirišč. V tujini ta stvar deluje, imenuje se P+R (park and ride) in veliko modernih mest ima zadevo rešeno na ta način: Park and ride @ Wikipedia
Ker gužve in onesnaženja je ogromno, pa še slabše bo postalo z leti (število avtomobilov v Ljubljani se pač povečuje žal). Nekaj je treba narediti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
dore2 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 109374 (42667) | Boštjan_Q |
» | Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 55606 (47124) | Comandante |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128834 (88899) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33426 (29957) | bluefish |