Forum » Loža » Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika in družbo)
Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika in družbo)
m0LN4r ::
Ja in? Pa bo pac ICE luksus, kot kak 1970 Porsche 911. Nice.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zmist ::
Šef Volkswagna pravi da bo 2030 globalna prodaja električnih vozil izenačena z motorji na notranje izgorevanje (torej vsak drugi prodan avto bo električen globalno leta 2030). Leta 2035 pa bo Volkswagen vse dizelske in bencinske povsem prenehati prodajati v Evropi (ga niti ne boš mogel naročit, tudi če bi ga hotel).
https://siol.net/avtomoto/novice/volksw...
In potem svizec zavije... se enkrat, modnim hipsterjem bo industrija prodala vsak bullshit, ki si ga bojo zazeleli. Zdajle je pac moda taka in je EV + fotovoltaicnih idiotov toliko, da firme nakladajo z EV in fotovoltaiko, da jim raste vrednost delnice. Ce bo naslednje leto moderen Flinstonemobil bojo objavili novo linijo cevljev z okovanim podplatom z najmodernejso blockchain, ai, bio-eko, nano, vegansko in brez holesterola tehnologijo in takrat bos ti na slo-techu pregoreval od navdusenja, kaksen neverjeten napredek smo naredili od casov Fred-a, ki je moral teci bos in kaksen neverjeten tehnoloski preboj je to.
Ampak na to pac padajo samo umobolni nedozorlei otrocki, ki nimajo dovolj izkusenj v zivljenju, da bi dojeli kdaj je nekaj marketing in zakaj je nekaj marketing. Potem pa orgazmirajo po slo-techu in se strani in strani prepucavajo, kako je to cool in oh in sploh... saj poglej si malo sorodne teme, android, windows, apple, tesla,... pac nedozorelcki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmist ()
woroh4 ::
In potem svizec zavije..
Tako pravi šef Volkswagna in tudi vse druge napovedi strokovnjakov. Do podobnih zaključkov boš prišev tudi sam če si boš iz dosedanjih podatkov zrisal grafe in ekstrapoliral.
... se enkrat, modnim hipsterjem bo industrija prodala vsak bullshit, ki si ga bojo zazeleli.
Še enkrat ne gre za hipsterje (morda kakšna izjema kje, ampak v splošnem pa ne). Večina električni avto kupi zato ker se finančno splača, zelo redki so tisti ki ga kupijo zaradi okoljskih vzrokov.
Zdajle je pac moda taka in je EV + fotovoltaicnih idiotov toliko, da firme nakladajo z EV in fotovoltaiko, da jim raste vrednost delnice.
Ne gre za modo, niso to cunje človek božji. Večina kupi električni avto zato ker se potem lahko vozi skoraj zastonj. Idioti so tisti ki se vozijo z drago nafto, tisti ki se 10x ceneje z eletkriko pa je pameten človek. Če bi bilo danes leta 2007 bi ti verjetno rekel da so pametni telefoni moda in da edina "prava zadeva" je telefon na tipke Nokia 3310, je tako? Pa kot vidiš stvar ni taka.
Ampak na to pac padajo samo umobolni nedozorlei otrocki, ki nimajo dovolj izkusenj v zivljenju, da bi dojeli kdaj je nekaj marketing in zakaj je nekaj marketing. Potem pa orgazmirajo po slo-techu in se strani in strani prepucavajo, kako je to cool in oh in sploh... saj poglej si malo sorodne teme, android, windows, apple, tesla,... pac nedozorelcki.
Umobolni otroci so tisti ki so tako navezani na neko staro tehnologijo, da jo zaradi navezanosti ne morejo zapustiti kljub temu da se je pojavila boljša tehnologija. Podobno je bilo ko so se leta 1910 začeli pojavljati avtomobili. Ljudje so trdili da avtomobili ne bodo nikoli zamenjali KONJEV. 99 % vsega budgeta je porabljenih za oglaševanje NAFTNIH avtomobilov, tako da če je že kdo nasedel na marketing potem so to kupci naftnih avtomobilov. Mora bit kar močan marketing da jim zasenči možgane in se raje vozijo z 10x dražjim energentom. Edini ki je nedozorel otrok in nima dovolj izkušen v življenju si ti ker verjameš v naftno pravljico in si oči zatiskaš v pesek da ne bi videl da se pravljica počasi končuje.
Še citat ki je po vsej verjetnosti prišel iz ust tvojega pradedka, oba sta na nekje podobnem nivoju:1."Locomotive bicycle and automobile cannot dethrone a horse. No machine ever built or still uninvented will successfully dispute his reign."2. "Automobiles may come and go, may puff in and speed out, but his majesty the horse remains monarch of the road against all competition," the Twin Falls Times wrote in 1915.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
m0LN4r ::
Vase mnenje woroh4 ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
woroh4 ::
Vase mnenje woroh4 ?
Nimajo šanse da se uveljavi mass market za avtomobile. E-goriva oziroma sintetična goriva so daleč od ekološkega (vsaj v primerjavi z električnimi avtomobili), glavni udarec pa je seveda njihova CENA. Porsche CEO navaja da je trenutna proizvodna cena 10 EUR na liter (treba je vedet da Porsche vlaga v razvoj sinstetičnih goriv, tako da če že kaj potem se bo zlagal v svojo smer, kar pomeni da lahko da še več kot toliko)! To pomeni tam nekje 70 EUR na 100 km porabe, kar znese za povprečno kilometrino 15.000 km na leto kar 10.500 EUR na leto, kar je skoraj jurja EUR na mesec! Vsak mesec. Medtem ko se z električnim avtomobilom voziš za 1 EUR na 100 km filano doma čez noč. To je 70 kratna razlika! Tako da za mass market pri avtomobilih to ne bo, lahko pa da se bo uveljavilo za dirkalne avtomobile na dirkalni stezi, to je pa možno, ker tam cena goriva nima veze, pa tudi če je astronomska. Možno je tudi da se bo uveljavilo za medkontinentalna letala in velike kontejnerske ladje ki potujejo na dolge razdalje.
Sicer je res da se bo cena sintetičnih goriv verjetno v prihodnosti znižala, pa vendar bo ostala nekje v rangu 10x dražja od električnega pogona zaradi samih omejitev tehnologije (izkoristki, transport, investicija ipd.).
Izkoristki upoštevajoč celotno verigo (vključno z proizvodnjo so naslednji):
Električni avto: 40 do 70 %
Avto na vodikove gorivne celice: 23 do 33 %
Sintetična goriva (power to liquid) 6 do 18 %
Sintetični dizel: 7,7 %
Izkoristek sistetičnih goriv je ODURNO nizek, veliko večino energije vržemo stran. Dotaknimo se še malo onesnaževanja. Električni avtomobili rešujejo problem lokacije onesnaževanja, ne onesnažujejo strnjenih mest kjer je največje število ljudi (elektrarne pač niso v središčih največjih mest), medtem ko bodo avtomobili na sistetična goriva še vedno z dušikovimi oksidi in trdimi delci onenaževali daleč najbolj problematična področja: MESTA, isto kot sedaj delajo dizli in bencinarji, tako nismo rešilo nič kar se ekologije tiče. Plus tudi sama količina onesnaževaja je manjša pri električnih avtomobilih, ker pač porabijo 4 do 5x manj energije na kilometer od trenutnih naftnih avtomobilov.
Predlagam ogled videa od Engineering Explained:
No, Synthetic Fuels Won't Replace Electric Cars
Tako da sintetična goriva morda ja za kakšna medkontinentalna velika letala in ladje, za mass market avte pa sigurno ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
woroh4 ::
Ps: Še opomba. Ko primerja energijske gostote moraš vedet da so to energijske gostote samega goriva brez rezervoarjev. V praksi gorivo ne stoji v luftu, in v praksi ima vodikova Toyota Mirai večjo težo in manjši doseg od Tesle model 3 long range, ravno zaradi velike teže rezervoarjev za vodik ki morajo vodik shranjevati pri 700 barih. Just something to keep in mind. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
Raptor F16 ::
Vase mnenje woroh4 ?
Bom jaz takoj povedal da je to podobna neumnost kot pridobivanje vodika.
Bolj smiselno bi bilo koruzo in ostale poljščine ki bi jih fermentiral/rafiniral takoj skurit v termoelektrarni in potem polnit baterije. That beeing said... biogoriva so neumnost. Sorazmerno smiselna alternativa za prehodno obdobje bi bila nafta oz. dizel iz premoga, ki pa je neizmerno strupen.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
woroh4 ::
Raptor F16 je izjavil:
Vase mnenje woroh4 ?
Bom jaz takoj povedal da je to podobna neumnost kot pridobivanje vodika.
Bolj smiselno bi bilo koruzo in ostale poljščine ki bi jih fermentiral/rafiniral takoj skurit v termoelektrarni in potem polnit baterije. That beeing said... biogoriva so neumnost. Sorazmerno smiselna alternativa za prehodno obdobje bi bila nafta oz. dizel iz premoga, ki pa je neizmerno strupen.
Vse kar si povedal v splošnem drži. Drži za veliko večino prevoznih sredstev: za avtomobile, vlake, tovornjake, avtobuse, ladje in letala na krajše in srednje razdalje. Za letala na dolge razdalje (30 % trenutnih letov) ter za čezoceanske ladje pa vodik ima smisel, prav tako sintetična goriva, ker v teh primerih bi baterije zasedle preveliko težo (in tako preveč zmanjšale nosilnost). Torej kar "se da" narediti na baterije, tisto se splača narediti na baterije. Kar se pa "ne da" tam pa pride v poštev vodik in sintetična goriva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
Comandante ::
Slika pove vse, očitno tega nekateri ne dojamejo.
S to razliko, da se avto pelje tu 70km/h, kolesar pa 15km/h in 5x dlje zaseda prostor. Plus, kolesar je moker, prezebel in v veliki nevarnosti, ker se vozi po cesti, narejeni za motorna vozila.
Ne narobe razumet, tudi sam precej kolesarim in navijam za cim vec kolesarskih (ker se za razliko od gumpcev na sliki ne vozim po cesti), ampak tole je pa neumno.
Varon ::
Mislim da si zgrešil poanto, daleč od neumnega, ravno obratno. Poanta je na zelo nazoren in slikovit način prikazat koliko prostora v resnici zaseda avto.
Nikakor, poglej kakšne so varnostne razdalje med avtomobili (tudi na desni strani slike kjer ni kolesarja), minimalne. Kar pomeni da so hitrosti izredno nizke, ranga 20 do 30 km/h. Če so hitrosti večje, so pa tudi zahtevane varnostne razdalje med avti večje in avto ravno tako "zaseda" ta prostor.
Varnostna razdalja mora bit toliko kot avto prevozi v 2 sekundah, torej pri hitrosti 70 km/h more bit med avtomobili 39 metrov varnostne razdalje plus 5 metrov dolžina avta, torej 44 metrov "porabljenega" prostora.
Kar zelo nazorno prikaže naslednji graf, kolesarska steza ima skoraj 4x večjo pretočnost ljudi na uro kot en avtomobilski pas:
S to razliko, da se avto pelje tu 70km/h, kolesar pa 15km/h in 5x dlje zaseda prostor.
Nikakor, poglej kakšne so varnostne razdalje med avtomobili (tudi na desni strani slike kjer ni kolesarja), minimalne. Kar pomeni da so hitrosti izredno nizke, ranga 20 do 30 km/h. Če so hitrosti večje, so pa tudi zahtevane varnostne razdalje med avti večje in avto ravno tako "zaseda" ta prostor.
Varnostna razdalja mora bit toliko kot avto prevozi v 2 sekundah, torej pri hitrosti 70 km/h more bit med avtomobili 39 metrov varnostne razdalje plus 5 metrov dolžina avta, torej 44 metrov "porabljenega" prostora.
Kar zelo nazorno prikaže naslednji graf, kolesarska steza ima skoraj 4x večjo pretočnost ljudi na uro kot en avtomobilski pas:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Varon ()
fikus_ ::
Kaj naš forumski inženir spet s novim up. računom trola?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 108098 (41391) | Boštjan_Q |
» | Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 55099 (46617) | Comandante |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 127766 (87831) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33142 (29673) | bluefish |