Forum » Loža » Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika in družbo)
Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika in družbo)
WizzardOfOZ ::
pa niso brezplačna v ljubljani. kamere so pa predrage za rajo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
dore2 ::
Niso, pa bi morala biti. Parkirišča na obrobju mesta bi morala biti brezplačna, vsa ostala znotraj avtocestnega obroča pa bi morala imeti dvojno ceno. Cena kamere je drobiž, sploh v primerjavi z tem koliko bi Ljubljana profitirala na manjši gužvi in manj onesnaženja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dore2 ()
WizzardOfOZ ::
veš kok problemov bi prišparali ljudem s parimi kamerami na takih parkplacih. pa se noben ne potrudi da bi kaj za ljudi naredil.
parkplace bi pa najraje vse po 2 evra na uro računal.
parkplace bi pa najraje vse po 2 evra na uro računal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Mato989 ::
Evo, bom napisal predlog vladi. Kot v Singapurju. Dovolilnica za vožnjo znotraj ljubljanskega obroča.
Seveda za popolnoma vse, ker smo pred zakonom vsi enaki in vsi vse ceste flikamo. Jaz predlagam 5 jurjev letna. Krajših se ne prodaja.
Ajde, lahko 10 jurjev. To bi še z lahkoto vkalkuliral.
Uff, kaj bi bilo luštno. Par nas, par kradljivih javno sektorašev in mamice z vozički na cestah po Ljubljani. Milina.
Pretiravaš, London ima "congestion charge" £15 na dan, pa je to popolnoma zadost da zadeva opravja svojo funcijo. Slovenci ki imamo manjšo kupno moč bi lahko imeli 5 ali pa 10 EUR na dan. Če bi enkrat ali 2x na mesec nekaj nujnega rabil, ne bi bil velik strošek, če bi pa vsak dan hotel smradit in delat gužvo, pol bi te pa to lepo udarilo po denarnici in prav je tako. Ker Slovenec ne razume drugače kot pa če ga udari po denarnici, severni narodi pa razumejo tudi na lepše načine. Seveda bi bila za vse brezplačna parkirišča na obrobju mesta. Prideš tja, parkiraš, potegneš električni skiro /zložljivo električno kolo iz pritljažnika in se pelješ 5 do 10 minut do končne lokacije znotraj mesta. To bi bil win-win-win. Win za lastnike avtomobilov ker bi na končno destinacijo prišli hitreje in brez stresa, win za proračun in win za prebivalce v mestu ker bi mesto postalo manj hrupno in onesnaženo in bolj prijetno za življenje.
Ja epic win bi bil tole... Sploh skiro in dez in neurja ti pa v poslovni obleki itd...
Vrhunske ideje
Zaradi dreves ne vidiš gozda aka ne vidiš celotne slike: Večino časa dežja ni, lahko uvedemo da če je dež ali sneg da takrat vztopnine ni če te že to skrbi. Ali pa je poleg skiroja opcija tudi organiziran javni prevoz z teh parkirišč. V tujini ta stvar deluje, imenuje se P+R (park and ride) in veliko modernih mest ima zadevo rešeno na ta način: Park and ride @ Wikipedia
Ker gužve in onesnaženja je ogromno, pa še slabše bo postalo z leti (število avtomobilov v Ljubljani se pač povečuje žal). Nekaj je treba narediti.
Vidiš jaz bi raje uvedel tak, da če lahko dokažeš da od doma narediš za šiht vse kar narediš na firmi da zakonsko ne smeš hodit na šiht več kot 1x tedensko, pa bi 50% zadev rešili
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Mike_Rotch ::
Ja epic win bi bil tole... Sploh skiro in dez in neurja ti pa v poslovni obleki itd...
Poslovne obleke so že v osnovi fail. Če se še kravatkarjev znebimo istočasno je to čista zmaga.
Hangman ::
Ravnokar berem, da je Španija v urbanih središčih znižala hitrost vožnje na 30 km/h (prej 50 km/h, tako kot pri nas). Če takšno spremembo uvedejo pri nas (kar glede na število nesreč na naših cestah ne bi bilo čudno), se že pojavi vprašanje: Se še splača za vsako malenkost usesti v svoj avto ali si prej s kakšno alternativno obliko? Pa naj se v prihodnosti znižajo še druge hitrostne omejitve (mislim na omejitev izven naselja) pa bomo lahko rekli, da naši vlaki niso tako počasni.
Comandante ::
Ravnokar berem, da je Španija v urbanih središčih znižala hitrost vožnje na 30 km/h (prej 50 km/h, tako kot pri nas). Če takšno spremembo uvedejo pri nas (kar glede na število nesreč na naših cestah ne bi bilo čudno), se že pojavi vprašanje: Se še splača za vsako malenkost usesti v svoj avto ali si prej s kakšno alternativno obliko? Pa naj se v prihodnosti znižajo še druge hitrostne omejitve (mislim na omejitev izven naselja) pa bomo lahko rekli, da naši vlaki niso tako počasni.
Pri nas se bomo vsi dalje vozili 50, ker ni policije na cesti. Tako kot se zdaj v conah 30 vozimo 50. Balkan pac.
Mato989 ::
Nakboljse da vse omejitve damo na 5 km na uro to bo resilo vse
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
m0LN4r ::
Meni se zdi potovalni tempo po sloveniji nasplosno 2x pocasnejsi od njemacke. Tak pac je.
Vceraj sem pa opazil, da nima veze kaksne table so, ljudje se vozijo vsepovprek. 70 tam kjer je 50. 60 tam kjer je 90. Da je na vsakih 250m druga omejitev pa je itak posebna znacilnost prinas.
V MB se NIHCE podnevi po conah 30 ne vozi 30, ampak lepo 50. Tam kjer pa je 70, se pa jajcajo isto 50-60 in delajo guzvo in masijo promet.
Tako nizke povprecne hitrosti mi kaze avto samo v sloveniji in ta, ce se vozim po VSEH tablah, ki so posejane po naseljih, ne presega 60km/h. V Avstriji imam povprecno ca. 80km/h.
Iz Landau do MB po AC pa 105km/h.
Recimo kak Krsko-Celje, Dobova - Slo. Bistrica to so pa relacije, da crknes kak se folk vozi in table postavlja.
Od Murske cez Radgono do Lenarta pa dobis epilepticni napad od tabel in prometa.
Skratka grozno. Vi bi pa se bolj omejevali...
Zakaj ze imamo en kup lezecih policajev?
Vceraj sem pa opazil, da nima veze kaksne table so, ljudje se vozijo vsepovprek. 70 tam kjer je 50. 60 tam kjer je 90. Da je na vsakih 250m druga omejitev pa je itak posebna znacilnost prinas.
V MB se NIHCE podnevi po conah 30 ne vozi 30, ampak lepo 50. Tam kjer pa je 70, se pa jajcajo isto 50-60 in delajo guzvo in masijo promet.
Tako nizke povprecne hitrosti mi kaze avto samo v sloveniji in ta, ce se vozim po VSEH tablah, ki so posejane po naseljih, ne presega 60km/h. V Avstriji imam povprecno ca. 80km/h.
Iz Landau do MB po AC pa 105km/h.
Recimo kak Krsko-Celje, Dobova - Slo. Bistrica to so pa relacije, da crknes kak se folk vozi in table postavlja.
Od Murske cez Radgono do Lenarta pa dobis epilepticni napad od tabel in prometa.
Skratka grozno. Vi bi pa se bolj omejevali...
Zakaj ze imamo en kup lezecih policajev?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
jshadlsa232 ::
Meni se zdi potovalni tempo po sloveniji nasplosno 2x pocasnejsi od njemacke. Tak pac je.
Vceraj sem pa opazil, da nima veze kaksne table so, ljudje se vozijo vsepovprek. 70 tam kjer je 50. 60 tam kjer je 90. Da je na vsakih 250m druga omejitev pa je itak posebna znacilnost prinas.
V MB se NIHCE podnevi po conah 30 ne vozi 30, ampak lepo 50. Tam kjer pa je 70, se pa jajcajo isto 50-60 in delajo guzvo in masijo promet.
Tako nizke povprecne hitrosti mi kaze avto samo v sloveniji in ta, ce se vozim po VSEH tablah, ki so posejane po naseljih, ne presega 60km/h. V Avstriji imam povprecno ca. 80km/h.
Iz Landau do MB po AC pa 105km/h.
Recimo kak Krsko-Celje, Dobova - Slo. Bistrica to so pa relacije, da crknes kak se folk vozi in table postavlja.
Od Murske cez Radgono do Lenarta pa dobis epilepticni napad od tabel in prometa.
Skratka grozno. Vi bi pa se bolj omejevali...
Zakaj ze imamo en kup lezecih policajev?
To je vse res. Vsi ki drkajo na neprilagojeno hitrost v Sloveniji, bi mislili da so v Avstriji podivjani bedaki, ker je promet 2x bolj dinamicen. Res je da redko kdo vozi pri 50 v mestu 70, ampak ko je zelena na semaforju se SPELJE. Pri nas vsi bluzijo in gledajo naokoli, da me stisne srat.
Tabel za omejitev je 75% manj, kar pomeni da je tudi bolj jasno koliko je trenutna hitrost. Pomaga tudi tabla za KONEC OMEJITVE (precrtana omejitev), kar je za nekatere pri nas psiholoski izziv, ker nimajo pojma kdaj lahko pospesi. Pa tudi ko lahko pospesi to naredi po crnogorsko.
Manj je glupih omejitev tipa "prazna cesta s plocnikoma na obeh stranih in novim asfaltom ter omejitvijo 50". Peljal sem ze po cestah izven mest, kjer je bila omejitev vsaj 30km vec ko pa bi ovinek oz. lokacija dopuscala. Ko se peljes 100 izven naselja, imas kot slovenec obcutek, da si nonstop v prekrsku. Razne omejitve izven naselij v smislu "tu bomo nabili tablo 60 ker je stranska cesta" ni. Ce clovek ve da je 100ka, bo pac pazil kdaj bo zapeljal iz stranske ceste in redkeje vzel prednost, kot pa ce predpostavlja "eh saj je 60".
Obsedenost z lezecimi policaji - v MB od Fontane proti Melju cez Lent je nekje 8-10 lezecih policajev, medtem ko je na Lentu asfalt tako v pizdi, da se vec kot 30 itak ne mores peljat. Je pa komicno drkanje na zelene izpuste, medtem ko se postavljajo ovire, ki doprinesejo k bremzanju ter speljevanju (dodatni IZPUSTI) vsakih 100m.
Teh mini razlik je mnogo.
Mike_Rotch ::
Da je na vsakih 250m druga omejitev pa je itak posebna znacilnost prinas.
Očitno še nisi vozil drugje kot pri nas in v Nemčiji.
Po ZDA, naprimer, imaš različne omejitve vsakih nekaj kilometrov celo na avtocestah.
Hangman ::
Vso to zaostrovanje izhaja iz enega samega problema: Avtov na cesti je vse več, varnih voznikov v njih pa vse manj. Enim je avto enostavno prevelik in nimajo občutka, drugi pa svoje vozne sposobnosti precenijo. Če bi danes imeli še enkrat izpitno vožnjo, vsak tretji voznik pogrne. Res je tudi, da nižanje hitrosti nikogar ne ustavi. Ustavi te visoka globa, ki bo pri isti hitrosti višja, če je omejitev 30 km/h kot pa 50 km/h.
Mato989 ::
Vso to zaostrovanje izhaja iz enega samega problema: Avtov na cesti je vse več, varnih voznikov v njih pa vse manj. Enim je avto enostavno prevelik in nimajo občutka, drugi pa svoje vozne sposobnosti precenijo. Če bi danes imeli še enkrat izpitno vožnjo, vsak tretji voznik pogrne. Res je tudi, da nižanje hitrosti nikogar ne ustavi. Ustavi te visoka globa, ki bo pri isti hitrosti višja, če je omejitev 30 km/h kot pa 50 km/h.
Večino težav bi rešili že tako če bi odvzeli vozniško ljudem ko enkrat gredo v PENZIJO... večino teh voznikov z leti drastično slabše vozijo in delajo večino zastojev na krožnem prometu ker nimajo feelinga in čakajo ko bi normalen speljal že 2x...
Drugo je pa potem to, da imamo neumno signalizacijo in rigorozne omejitve... splošni CPP bi moral bit če je na katerikoli strani v naselju pločnik je omejitev 70, ne pa da enkrat tako drugič drugače.... če ni pločnika pa vedno 50... 30 samo mimo osnovnih šol vsepovsod kjer so magistralke pa 90+
Ne pa neko jajcanje
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
m0LN4r ::
Mike_Rotch je izjavil:
Da je na vsakih 250m druga omejitev pa je itak posebna znacilnost prinas.
Očitno še nisi vozil drugje kot pri nas in v Nemčiji.
Po ZDA, naprimer, imaš različne omejitve vsakih nekaj kilometrov celo na avtocestah.
Kilometrov ja. Jaz pa govorim o tem, da je na vsakih 500 metrov 60 recimo.
Potem nevem ime tam nekje pri crnem lesu, 200m pred kroznim 70, potem takoj nevem ce je vmes 50metrov lufta in se za ziher 50, pa za koga boga pred kroznim. A ce tabel nebi blo bi 90 letel skozi kroznega? Wtf.
Al pa se mi zdi da je bila tisina al petanjci nevem. Siroka ravna cesta vglavnem z plocnikom na obeh straneh, potem pa 70 in 50 izmenjujoce na res 200m al se manj. Pa to je jebanje naroda v glavo, pol se pa nekdo cudi, da se konstantno 60 peljejo, tam kjer pa vejo, da je mogoce radar pa bremzajo na 40.
To bi v AT dal 80 cez celo naselje, pa das v 5. prestavo in guras mirno na nizkih obratih in se ne sekiras, kje bo kak radar al pa spet neka tabla.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Je jshadsla kr lepo dopolnil. To nima cisto nobene veze z varnostjo, ker se ljudje tega drzijo samo tam, kjer vejo da stojijo provide, drugod pa po zelji.
Isto so posejal tam cez hribe nekje pri pecici in naprej z tablami 70 in 60 in 50. Pa NIHCE se tam ne vozi in ni vozil po teh omejitvah. Pol pa ce se slucajno vozis te pa grdo in nevarno prehitevajo pa se trobijo.
Ko prevozis severno mejo je prava milina tabel. Mene prav zanima ali je to tak biznis in vsakemu, ki se sprdne da bi nekam dal tablo, jo potem postavijo?
Na vsake tolko naredim turo po Slo in se hocem vozit po omejitvah, ampak stanje je za vsako hujse. Naslednja glupa tabla pride tako hitro, da se mi sploh ne splaca pospesit, ker lahk takoj zaviram.
Edina nevarnost pa je morebitn radar, ker pac, ampak domacini pa sopaj miki, saj oni vejo kje so pa kje niso pasti. Pol pa zdaj ko se en kup ljubljancanov vozi po regiji, zarad bonov pa furajo kot loleki.
Ene 3 sploh nisem mogel prehitet, ker se furajo po sredini ceste. Svasta. Pol ko pa treba pospesit pa se vlece k testo. Grooooozno.
Isto so posejal tam cez hribe nekje pri pecici in naprej z tablami 70 in 60 in 50. Pa NIHCE se tam ne vozi in ni vozil po teh omejitvah. Pol pa ce se slucajno vozis te pa grdo in nevarno prehitevajo pa se trobijo.
Ko prevozis severno mejo je prava milina tabel. Mene prav zanima ali je to tak biznis in vsakemu, ki se sprdne da bi nekam dal tablo, jo potem postavijo?
Na vsake tolko naredim turo po Slo in se hocem vozit po omejitvah, ampak stanje je za vsako hujse. Naslednja glupa tabla pride tako hitro, da se mi sploh ne splaca pospesit, ker lahk takoj zaviram.
Edina nevarnost pa je morebitn radar, ker pac, ampak domacini pa sopaj miki, saj oni vejo kje so pa kje niso pasti. Pol pa zdaj ko se en kup ljubljancanov vozi po regiji, zarad bonov pa furajo kot loleki.
Ene 3 sploh nisem mogel prehitet, ker se furajo po sredini ceste. Svasta. Pol ko pa treba pospesit pa se vlece k testo. Grooooozno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Vso to zaostrovanje izhaja iz enega samega problema: Avtov na cesti je vse več, varnih voznikov v njih pa vse manj. Enim je avto enostavno prevelik in nimajo občutka, drugi pa svoje vozne sposobnosti precenijo. Če bi danes imeli še enkrat izpitno vožnjo, vsak tretji voznik pogrne. Res je tudi, da nižanje hitrosti nikogar ne ustavi. Ustavi te visoka globa, ki bo pri isti hitrosti višja, če je omejitev 30 km/h kot pa 50 km/h.
Ocitno je to izrazito samo na balkanu potem, se na hrvaskem in madzarskem nimas tolko lezecih policajev.
Pa to je relikt iz preteklosti. Pa tisti krneki krozni, ko jih prevozis z ravnim volanom. Krneki.
Lenart prides not 60, 50, 30, mikro krozni, mikro krozni, 50, 60, 50, ven 70. Wtf.
Spomnim se 15 let nazaj si prisel 90 v naselje, prevozil z 50, mogoc pocakal pri semaforju in normalno 90 naprej.
Bokibogme zdaj traja 2x dlje. V tistih dveh mini kroznih se pa basejo avti, ker za vec kot 2 avta ni dovolj velik. Oz. z karavanom si z nosom zunaj, medtem ko imas rit se zadaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mato989 ::
Fetiš na krožne je enormen, to je dejstvo... vsaka stranska cesta ma že svoj krožni, avtobus pa komaj skoz pride na onem novem na Ptuju preko starega mosta... epsko! Mora it 10km/h skozi, prej pa ko je bla prednostna pa 45... ZAVIRANJE PROMETA je nerealno,
Folk pa ne dojame da najbolj onesnažuje ne vožnja na 90km/h ampak konstantno pospeševanje in bremzanje...
Zapomnite si vsakič ko bremzate mečete kinetično energijo v nič hkrati pa onesnažujete...
Folk pa ne dojame da najbolj onesnažuje ne vožnja na 90km/h ampak konstantno pospeševanje in bremzanje...
Zapomnite si vsakič ko bremzate mečete kinetično energijo v nič hkrati pa onesnažujete...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Miha 333 ::
Fetiš na krožne je enormen, to je dejstvo... vsaka stranska cesta ma že svoj krožni, avtobus pa komaj skoz pride na onem novem na Ptuju preko starega mosta... epsko! Mora it 10km/h skozi, prej pa ko je bla prednostna pa 45... ZAVIRANJE PROMETA je nerealno,
Folk pa ne dojame da najbolj onesnažuje ne vožnja na 90km/h ampak konstantno pospeševanje in bremzanje...
Zapomnite si vsakič ko bremzate mečete kinetično energijo v nič hkrati pa onesnažujete...
S tem se strinjam, marsikje so "nasrali" teh mini krožišč enega za drugim. Kjer je bila prej normalna glavna cesta in je promet tekel enakomerno, mora zdaj vsakih 500 m zavirati. Res ne vem, kje je tu prednost.
jshadlsa232 ::
Je jshadsla kr lepo dopolnil. To nima cisto nobene veze z varnostjo, ker se ljudje tega drzijo samo tam, kjer vejo da stojijo provide, drugod pa po zelji.
Isto so posejal tam cez hribe nekje pri pecici in naprej z tablami 70 in 60 in 50. Pa NIHCE se tam ne vozi in ni vozil po teh omejitvah. Pol pa ce se slucajno vozis te pa grdo in nevarno prehitevajo pa se trobijo.
Ko prevozis severno mejo je prava milina tabel. Mene prav zanima ali je to tak biznis in vsakemu, ki se sprdne da bi nekam dal tablo, jo potem postavijo?
Na vsake tolko naredim turo po Slo in se hocem vozit po omejitvah, ampak stanje je za vsako hujse. Naslednja glupa tabla pride tako hitro, da se mi sploh ne splaca pospesit, ker lahk takoj zaviram.
Edina nevarnost pa je morebitn radar, ker pac, ampak domacini pa sopaj miki, saj oni vejo kje so pa kje niso pasti. Pol pa zdaj ko se en kup ljubljancanov vozi po regiji, zarad bonov pa furajo kot loleki.
Ene 3 sploh nisem mogel prehitet, ker se furajo po sredini ceste. Svasta. Pol ko pa treba pospesit pa se vlece k testo. Grooooozno.
Glede na to, da je cena table za hitrost okol 500-600€ (ker smo dejansko hteli enkrat kupit za rd), je to biznis. As usual in Bananistan.
Mike_Rotch je izjavil:
Da je na vsakih 250m druga omejitev pa je itak posebna znacilnost prinas.
Očitno še nisi vozil drugje kot pri nas in v Nemčiji.
Po ZDA, naprimer, imaš različne omejitve vsakih nekaj kilometrov celo na avtocestah.
Kilometrov ja. Jaz pa govorim o tem, da je na vsakih 500 metrov 60 recimo.
Potem nevem ime tam nekje pri crnem lesu, 200m pred kroznim 70, potem takoj nevem ce je vmes 50metrov lufta in se za ziher 50, pa za koga boga pred kroznim. A ce tabel nebi blo bi 90 letel skozi kroznega? Wtf.
Al pa se mi zdi da je bila tisina al petanjci nevem. Siroka ravna cesta vglavnem z plocnikom na obeh straneh, potem pa 70 in 50 izmenjujoce na res 200m al se manj. Pa to je jebanje naroda v glavo, pol se pa nekdo cudi, da se konstantno 60 peljejo, tam kjer pa vejo, da je mogoce radar pa bremzajo na 40.
To bi v AT dal 80 cez celo naselje, pa das v 5. prestavo in guras mirno na nizkih obratih in se ne sekiras, kje bo kak radar al pa spet neka tabla.
Lol to pred kroznim je tudi slovenska specialiteta, 70 potem 50, da se vozis do kroznega ko neki retard. V Avstriji ne pomnim table za hitrost pred kroznim, ker verjetno vedo da ne bos priletel 100 noter.
Poanta je, da CPP nima nobene veze z voznjo pri nas, ker so table postavljene iz strani idiotov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jshadlsa232 ()
m0LN4r ::
Dodajam Dobrovnik - Kamovci za koga boga je tu 70? Nekoc brez kolesarske je bilo 90. Na severu pa na tako pregledni cesti gres pac 100 oz. 110 pa se to ti policaji samo pomahajo.
Al pa Mostje to gres prek meje recimo Unterpurkla in je 80 pod istimi pogoji.
Danes pa po prekmurju en kup osrednjeslovenskih turistov ki se fijakajo s kolesi na sredini ceste in ne mislijo odmaknit dokler nisi jih ze skoraj zgazil.
Al pa Mostje to gres prek meje recimo Unterpurkla in je 80 pod istimi pogoji.
Danes pa po prekmurju en kup osrednjeslovenskih turistov ki se fijakajo s kolesi na sredini ceste in ne mislijo odmaknit dokler nisi jih ze skoraj zgazil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Raptor F16 ::
Zabit idiot brez šol si ti, ne jaz. Se ti vidi da nimaš nobenega znanja na področju o katerem pametuješ. Dunning Kruger effect in action, jbg. Prav imam vse kar sem povedal v tej temi: da je energetska vračilna doba za solarne panele od 1 do 1,5 leta. (Ne pa ti ki deludno trdiš da solarni paneli nikoli v življenski dobi ne povrnejo energije za izdelavo). Prav imam o življenski dobi litijonskih baterij, prav imam o izpustih ipd. Skratka: viri jasno prikazujejo da se motiš.
Če si ti naredu strojn faks ga lahko kar takoj zapremo, ker tale tvoja samozavest konkretno meji na debilizem.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
woroh4 ::
Vidi se da si šupak. Naredil sem strojni faks z povprečno oceno 9,5, je izredno težak faks, ni nobenega debilizma. Greva po vrsti, da ti pokažem da se motiš v kar se lahko z nekaj googlanja prepričaš tudi sam:
"Prav imam vse kar sem povedal v tej temi: da je energetska vračilna doba za solarne panele od 1 do 1,5 leta". DRŽI.
Sončna elektrarna v življenski dobi da okoli 30 do 40x več energije kot so jo porabila za izdelavo celic. V Sloveniji je energetska odplačilna doba manj kot 1,5 leta, na jugu evrope pa manj kot 1 leto. Poglej kaj pravi Topič, profesor na fakulteti za elektrotehniko (tudi vsi drugi viri navajajo enake podatke):
"Prav imam o življenski dobi litijonskih baterij." DRŽI.
Avtomobilski akumulator zdrži več kot 20 let in se ga v življenski dobi vozila ne menja. Padec kapacitete je okoli 1 % na leto, kar pomeni da je po 20 letih še 80 % prvotnega dosega.
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Study claims Tesla batteries lose just 1% performance each year
https://readsector.com/study-claims-tes...
"Prav imam o izpustih" DRŽI.
Podatki jasno kažejo da se proizvodnja baterije povrne v 1,67 leta (velja za povprečni Ameriški miks elektrike, v Sloveniji je še bolje saj imamo kar dve tretjini vse elektrike nizkoogljične (tretjino hidro, tretjino jedrska).)
Študije ki so v opisu videa skopirane sem:
References:
MIT Emissions Study - https://bit.ly/2zeYfqd
Cradle To Grave Emissions Estimates - https://bit.ly/2rEhB4D
Vehicle Production Emission Estimates (Low) - https://bit.ly/2yGoEh8
Vehicle Production Emission Estimates - https://bit.ly/2yoX6hC
Vehicle Production Emission Estimates (High) - https://bit.ly/2dhB1Tu
EV Battery Production Emissions - https://bit.ly/2yCMwSY
End Of Life Emissions - https://bit.ly/2ETHh77
Annual Vehicle Use Emissions - https://bit.ly/2Sxo65K
Slovenske termoelektrarne proizvedejo na letni ravni tretjino Slovenske elektrike (večino od tega Teš6) 5945 GWh (5.945.000 MWh), kar je dovolj za 2.000.000 avtomobilov. V Sloveniji je avtomobilov samo okoli 1.2 miljona. Torej za vse slovenske avtomobile rabimo samo cca pol teša. Ali pa še bolje okoli 5 hidroelektrarn (bolje zato ker so cenejše za obratovanje, cenejše za postavitev in še čistejše za povrh).
"Prav imam vse kar sem povedal v tej temi: da je energetska vračilna doba za solarne panele od 1 do 1,5 leta". DRŽI.
Sončna elektrarna v življenski dobi da okoli 30 do 40x več energije kot so jo porabila za izdelavo celic. V Sloveniji je energetska odplačilna doba manj kot 1,5 leta, na jugu evrope pa manj kot 1 leto. Poglej kaj pravi Topič, profesor na fakulteti za elektrotehniko (tudi vsi drugi viri navajajo enake podatke):
"Prav imam o življenski dobi litijonskih baterij." DRŽI.
Avtomobilski akumulator zdrži več kot 20 let in se ga v življenski dobi vozila ne menja. Padec kapacitete je okoli 1 % na leto, kar pomeni da je po 20 letih še 80 % prvotnega dosega.
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Study claims Tesla batteries lose just 1% performance each year
https://readsector.com/study-claims-tes...
"Prav imam o izpustih" DRŽI.
Podatki jasno kažejo da se proizvodnja baterije povrne v 1,67 leta (velja za povprečni Ameriški miks elektrike, v Sloveniji je še bolje saj imamo kar dve tretjini vse elektrike nizkoogljične (tretjino hidro, tretjino jedrska).)
Študije ki so v opisu videa skopirane sem:
References:
MIT Emissions Study - https://bit.ly/2zeYfqd
Cradle To Grave Emissions Estimates - https://bit.ly/2rEhB4D
Vehicle Production Emission Estimates (Low) - https://bit.ly/2yGoEh8
Vehicle Production Emission Estimates - https://bit.ly/2yoX6hC
Vehicle Production Emission Estimates (High) - https://bit.ly/2dhB1Tu
EV Battery Production Emissions - https://bit.ly/2yCMwSY
End Of Life Emissions - https://bit.ly/2ETHh77
Annual Vehicle Use Emissions - https://bit.ly/2Sxo65K
Slovenske termoelektrarne proizvedejo na letni ravni tretjino Slovenske elektrike (večino od tega Teš6) 5945 GWh (5.945.000 MWh), kar je dovolj za 2.000.000 avtomobilov. V Sloveniji je avtomobilov samo okoli 1.2 miljona. Torej za vse slovenske avtomobile rabimo samo cca pol teša. Ali pa še bolje okoli 5 hidroelektrarn (bolje zato ker so cenejše za obratovanje, cenejše za postavitev in še čistejše za povrh).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
WizzardOfOZ ::
Slovenske termoelektrarne proizvedejo na letni ravni tretjino Slovenske elektrike (večino od tega Teš6) 5945 GWh (5.945.000 MWh), kar je dovolj za 2.000.000 avtomobilov. V Sloveniji je avtomobilov samo okoli 1.2 miljona.
torej, tretjino države izklopit in ugasnit, da boste tisti s strojnim faksom lahko polnili avtomobile, al kako?
a že spet nov nick? kateri po vrsti? 200ti?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
mirator ::
Nekaj časa nisem spremljal teme, pa vidim, da je skladno z dosedanjo prakso ušla v povsem druge vode. Predvsem se strinjam, da so kakršen koli pogoni na fosilna goriva, tako kot gorišča ne glede na gorivo škodljivi za zdravje vseh živih bitij. Ampak tako kot je med izbranim zrnjem še vedno nekaj plev, je tudi med uporabo prevoznih sredstev med upravičenimi, tudi nekaj neupravičenih. Tako ne moremo obsojati nekoga, ki se vsakodnevno sam v svojem avtomobilu prevaža na različne lokacije, ker pač to zahteva njegova službena dejavnost. Tudi to, da se nekateri peljejo v službo sami, namesto da bi se združili in zapolnili avtomobil, je težko uresničiti (je pa v nekaterih primerih možno). Seveda so anomalije, ko nekdo iz samo svoje kaprice vedno koristi svoje prevozno sredstvo samo zase, čeprav bi se lahko ali pridružil nekomu drugemu, ali pa koga drugega sprejel v svoje vozilo. In tukaj bi se debata lahko zaključila. Ampak,vsi imamo možnost izbire in vsi smo v skupnem loncu. Samo nekaterim ta skupni lonec ni jasen.
woroh4 ::
torej, tretjino države izklopit in ugasnit, da boste tisti s strojnim faksom lahko polnili avtomobile, al kako?
Kakšne neumnosti so pa to?! Ničesar ne rabiš izklapljat. Da bo polovica Slovencev vozila električni avto bo trajalo 10 let vsaj (ne bo to čez noč). Za poganjat polovico Slovenskih avtomobilov rabiš 1210 GWh na leto, Slovenska proizvodnja pa je trenutno 16.000 GWh na leto. To pomeni da boš rabil za dobrih 7 % povečati današnjo proizvodnjo v 10 letih, kar je mala malica. 7 % lahko več proizvedemo že danes (teš6 pač ni 100 % zaseden ampak samo 70 % zaseden, polno obremenjen skos na 100 % teš bi letno proizvede 5200 GWh, tako pa proizvede samo 3600 GWh). Razlog zakaj ni teš6 trenutno 100 % zaseden pa je to da je v tujini dostikrat cenejša cena elektrike kot pa teševih 85 EUR na MWh, zato se pač bolj splača uvažati in takrat pač moč teš6 znižajo na tehnološki minimum. Ali pa namesto teša6 oz 70 % do fula postaviš 2 novi hidroelektrarni.
Sicer pa ta video ti bo podrobno in z preračuni razložil zakaj se motiš:
Sicer pa preberi si članek ki sem ga ravno po naključnu našel:
Avtomobilska industrija na nogah: čez štiri leta v EU konec motorjev na notranje izgorevanje
https://novice.svet24.si/clanek/novice/...
Stavek iz začetka članka: "Zahteve naj bi bile tako hude, da v praksi pomenijo prepoved motorjev na notranje izgorevanje, pravijo v evropski avtomobilski industriji.".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
feryz ::
Jaz se vozim, ker mi paše. V 2 tonski mrcini, na drugi konec Evrope. Samo na kofe.
Za to delam in plačujem konkretne davke na vse. Da mi bo zdaj tukaj nekdo moraliziral in govoril, kaj se spodobi ...!?
Hvala lepa, naj najprej sebi nastavi ogledalo. Začenši z visenjem na brezveznih forumih in trošenjem resursov za to oslarijo. Ki jih je treba zelo veliko. Da nekdo pride do sem in nekaj naklada.
Saj jaz tudi, ampak se nisem nikdar in nikoli delal svetnika.
Sem pa po svojih močeh izboljšal in pomagal izboljševati ta svet. In ga še izboljšujem. Verjetno mnogo bolj učinkovito, kot večina gobezdačev tukaj.
Za to delam in plačujem konkretne davke na vse. Da mi bo zdaj tukaj nekdo moraliziral in govoril, kaj se spodobi ...!?
Hvala lepa, naj najprej sebi nastavi ogledalo. Začenši z visenjem na brezveznih forumih in trošenjem resursov za to oslarijo. Ki jih je treba zelo veliko. Da nekdo pride do sem in nekaj naklada.
Saj jaz tudi, ampak se nisem nikdar in nikoli delal svetnika.
Sem pa po svojih močeh izboljšal in pomagal izboljševati ta svet. In ga še izboljšujem. Verjetno mnogo bolj učinkovito, kot večina gobezdačev tukaj.
WizzardOfOZ ::
Da bo polovica Slovencev vozila električni avto bo trajalo 10 let vsaj (ne bo to čez noč). Za poganjat polovico Slovenskih avtomobilov rabiš 1210 GWh na leto, Slovenska proizvodnja pa je trenutno 16.000 GWh na leto. To pomeni da boš rabil za dobrih 7 % povečati današnjo proizvodnjo v 10 letih, kar je mala malica. 7 % lahko več proizvedemo že danes (teš6 pač ni 100 % zaseden ampak samo 70 % zaseden, polno obremenjen skos na 100 % teš bi letno proizvede 5200 GWh, tako pa proizvede samo 3600 GWh). Razlog zakaj ni teš6 trenutno 100 % zaseden pa je to da je v tujini dostikrat cenejša cena elektrike kot pa teševih 85 EUR na MWh, zato se pač bolj splača uvažati in takrat pač moč teš6 znižajo na tehnološki minimum. Ali pa namesto teša6 oz 70 % do fula postaviš 2 novi hidroelektrarni.
Odrasti. Daleč je vse od teh tvojih pravljic.
Teš se bo zaprl, ker je premog predrag, dreka pa nočejo kurit. Potem bomo še več uvažali elektrike. Potem pride pa uvedba trošarine na EV za vsak "natočeni" kilovat elektirke v avto boste plačevali pol evra trošarine, kot se plačuje sedaj na fosilna goriva. Sledi še ukinitev vseh subvencij za EV, ker bodo ugotovili, da je to bedarija. Pa bo trajalo še 30 let.
Do taktrat bo pa moj 6.3 V8 še kar delal brez problemov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
woroh4 ::
Jaz se vozim, ker mi paše. V 2 tonski mrcini, na drugi konec Evrope. Samo na kofe.
Za to delam in plačujem konkretne davke na vse. Da mi bo zdaj tukaj nekdo moraliziral in govoril, kaj se spodobi ...!?
Glavni problem je vožnja v mestu samem, znotraj mesta torej. Plačuješ davke tako kot jih vsi, ampak to nima nič s tem da se pa zato "nujno moraš peljat 1 km do trgovine stran v Ljubljani". Ni ti treba 1 km boš hitreje naredil z kolesom kot pa da boš se šel gužvat v gužvo in nato iskat parking. Zavedaj se da dihaš isti zrak kot ga mi vsi.
WizzardOfOZ ::
Zakaj se nebi peljal, če se lahko? Zakaj ti uporabljaš mamičin računalnik in trošiš elektriko, pa tukaj pametuješ?
Pusti druge živeti, kot jim paše. Če ti pa ne paše živet v dimu, se pa preseli na kak otok, kjer nimajo avtomobilov. Saj praviš, da si strojnik. Povsod rabijo strojnike. Ampak dobre rabijo, slabi odpadete.
Pusti druge živeti, kot jim paše. Če ti pa ne paše živet v dimu, se pa preseli na kak otok, kjer nimajo avtomobilov. Saj praviš, da si strojnik. Povsod rabijo strojnike. Ampak dobre rabijo, slabi odpadete.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
woroh4 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Da bo polovica Slovencev vozila električni avto bo trajalo 10 let vsaj (ne bo to čez noč). Za poganjat polovico Slovenskih avtomobilov rabiš 1210 GWh na leto, Slovenska proizvodnja pa je trenutno 16.000 GWh na leto. To pomeni da boš rabil za dobrih 7 % povečati današnjo proizvodnjo v 10 letih, kar je mala malica. 7 % lahko več proizvedemo že danes (teš6 pač ni 100 % zaseden ampak samo 70 % zaseden, polno obremenjen skos na 100 % teš bi letno proizvede 5200 GWh, tako pa proizvede samo 3600 GWh). Razlog zakaj ni teš6 trenutno 100 % zaseden pa je to da je v tujini dostikrat cenejša cena elektrike kot pa teševih 85 EUR na MWh, zato se pač bolj splača uvažati in takrat pač moč teš6 znižajo na tehnološki minimum. Ali pa namesto teša6 oz 70 % do fula postaviš 2 novi hidroelektrarni.
Odrasti. Daleč je vse od teh tvojih pravljic.
Teš se bo zaprl, ker je premog predrag, dreka pa nočejo kurit. Potem bomo še več uvažali elektrike. Potem pride pa uvedba trošarine na EV za vsak "natočeni" kilovat elektirke v avto boste plačevali pol evra trošarine, kot se plačuje sedaj na fosilna goriva. Sledi še ukinitev vseh subvencij za EV, ker bodo ugotovili, da je to bedarija. Pa bo trajalo še 30 let.
Do taktrat bo pa moj 6.3 V8 še kar delal brez problemov.
Odrasti ti, jaz sem že davno. Teš6 se bo zaprl zaradi cene premoga ker je bil nasedel, svinjski in finančno neperspektiven projekt. Nadomestimo ga lahko z mešanico sončnih, vetrnih in hidroelektrarn. Davka na kilovat elektrike ne bo, ker se to državi ne splača (tudi finanćno se ji NE splača da bi pobirala davek, ker takšen davek pomeni manjši delež električnih vozil, kar ima za posledico večje stroške z zdravstveno blagajno zaradi fosilnih vozil.
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk.... Pa ne samo to, če CO2 ciljev ne bomo dosegli, potem bomo morali evropi plačevati astronomske kazni, torej ne bi imelo nobenega smisla da bi država bremzala električna vozila z davki. Država bo finačno na boljšem če davka na električna vozila ne bo. Sicer pa tudi če bi bil davek na električna vozila na prevožen kilometer povsem enak kot je zdaj za fosilna goriva, bi bila vožnja električnega vozila še vedno veliko cenejša (ker je pač poraba energije 4x manjša od dizla). Oziroma matematično: (davek na prevožen km + 4x energija) je večje in bo zmeraj večje od (davek na prevožen km + 1x energija). Država Slovenija je napovedala da bo 2030 prepovedala prodajo novih motorjev na notranje izgorevanje:
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...
Oziroma Wikipedija:
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
woroh4 ::
Zakaj se nebi peljal, če se lahko?
1. Zato da kaj narediš za svoje lastno zdravje in dobro počutje na dolgi rok.
2. Zato da ne onesnažuješ po nepotrebnem, ker tudi ti dihaš ta isti zrak in tvoji otroci ravno tako.
3. Zato ker je 100 x ceneje z kolesom /električnim skirojem kot pa kuriti bencin z avtom. Pa še bog ne daj da moraš še kakšen parking plačat.
4. Ker je vožnja z kolesom precej manj stresna kot pa stanje v gužvi z avtom.
Zakaj ti uporabljaš mamičin računalnik in trošiš elektriko, pa tukaj pametuješ?
Uporabljam svoj računalnik, poraba elektrike pa je zanemarljiva, okoli 100 ur lahko laufa da porabi toliko kot eno tuširanje (3 kWh). Ja je laptop. Povedal sem to kar bi ti moralo biti jasno že samo po sebi, pa ti iz nekega razloga ni, ali pa se delaš da ti ni.
Pusti druge živeti, kot jim paše.
Dokler po nepotrebnem delaš škodo drugim ni opravičila in ti imajo drugi pravico povedati da delaš narobe. Če delaš škodo zaradi nuje (ker ne gre nikakor drugače), potem se to še nekako tolerira. Ampak 1 km stran z avtom ni nuja. To je 2 mintuti z kolesom/ električnim skirojem.
Če ti pa ne paše živet v dimu, se pa preseli na kak otok, kjer nimajo avtomobilov. Saj praviš, da si strojnik. Povsod rabijo strojnike. Ampak dobre rabijo, slabi odpadete.
Sem dober strojni inženir z veliko uspešnimi projekti. Slab izgovor "preseli se". Nobenemu ne paše živeti v dimu in če lahko onesnaženje zmanjšamo, potem je to smiselno narediti za dobro počutje in zdravje vseh nas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
mirator ::
Jaz se vozim, ker mi paše. V 2 tonski mrcini, na drugi konec Evrope. Samo na kofe.
Za to delam in plačujem konkretne davke na vse. Da mi bo zdaj tukaj nekdo moraliziral in govoril, kaj se spodobi ...!?
Hvala lepa, naj najprej sebi nastavi ogledalo. Začenši z visenjem na brezveznih forumih in trošenjem resursov za to oslarijo. Ki jih je treba zelo veliko. Da nekdo pride do sem in nekaj naklada.
Saj jaz tudi, ampak se nisem nikdar in nikoli delal svetnika.
Sem pa po svojih močeh izboljšal in pomagal izboljševati ta svet. In ga še izboljšujem. Verjetno mnogo bolj učinkovito, kot večina gobezdačev tukaj.
Lej, ne razburjaj se preveč. Voziš, kot ti paše, kot vsi drugi. Je pa res, da se nekateri veseeno vozimo, samo če je nujno. Ko pa pišeš kako izboljšuješ svet, pa daj konkretne podatke, na kakšen način. Vsak anonimus lahko napiše kako ekološko živi.
WizzardOfOZ ::
woroh4, če bi bil dober inženir z veliko uspešnimi projekti, nebi tukaj pravljic trosil. Tako pa ne verjamem, da si ti sploh srednjo šolo končal. Faks si pa videl samo s strehe skupaj z Mujotom, ko sta cegle na streho nosila. Zdej gresta pa še na ekonomski faks.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Silici ::
"Liti" sam ne zna razbijat železnih srajc, da samo možnosti bolj učinkovitega prevoza brez radikalnih sprememb.
WizzardOfOZ ::
Nadomestimo ga lahko z mešanico sončnih, vetrnih in hidroelektrarn.
Ne moremo. Jaz in še mnogo drugih ljudi zemlje ne damo, da boste gor gradili bedarije. Imamo raje zelenje kot fotovoltaiko. Rek pa tudi ne damo. Ne boste delali novih jezov.
Davka na kilovat elektrike ne bo, ker se to državi ne splača (tudi finanćno se ji NE splača da bi pobirala davek, ker takšen davek pomeni manjši delež električnih vozil, kar ima za posledico večje stroške z zdravstveno blagajno zaradi fosilnih vozil.
Država dobiva trošarino od goriva. Manj bo prodala goriva, več bo morala pobrati drugje. Torej bodo uvedli prej ko slej trošarine tudi na elektriko za polnjenje avtomobilov. Če sedaj poberejo milijardo na mesec od trošarin, jo bodo potem tudi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Comandante ::
Torej bodo uvedli prej ko slej trošarine tudi na elektriko za polnjenje avtomobilov.
Pomoje na elektriko samo ne bo trosarin, ker je potem to do neke mere nefer do ljudi, ki se ne vozijo, elektriko pa potrebujejo za vse ostalo.
Da bo drzava nekje dobila izpad prihodka not pa je dejstvo. Osebno mislim, da s cestnino (tudi izven avtocest), oziroma "trosarino" na kilometer ali kaj podobnega.
Na koncu bo cena transporta kot je danes, samo cistejsi bo. Plus je, da bo vec denarja ostalo v Sloveniji.
woroh4 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
woroh4, če bi bil dober inženir z veliko uspešnimi projekti, nebi tukaj pravljic trosil. Tako pa ne verjamem, da si ti sploh srednjo šolo končal. Faks si pa videl samo s strehe skupaj z Mujotom, ko sta cegle na streho nosila. Zdej gresta pa še na ekonomski faks.
Motiš se da se bolj ne bi mogel. Si nek zafnan 15 letnik ki vidi smisel življenja in užitek v brezveznem trolanju, pomilovanja vredno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
mirator ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Nadomestimo ga lahko z mešanico sončnih, vetrnih in hidroelektrarn.
Ne moremo. Jaz in še mnogo drugih ljudi zemlje ne damo, da boste gor gradili bedarije. Imamo raje zelenje kot fotovoltaiko. Rek pa tudi ne damo. Ne boste delali novih jezov.[
Energijo pa potrebujemo. Torej ne voda, ne veter, ne sonce. Potem pač ostane samo atom! Ali pa?
woroh4 ::
Ne moremo. Jaz in še mnogo drugih ljudi zemlje ne damo, da boste gor gradili bedarije. Imamo raje zelenje kot fotovoltaiko. Rek pa tudi ne damo. Ne boste delali novih jezov.
Ne odločaš ti o tem in tvoje zemlje tudi nočemo. Je zadosti površine na do sedaj popolnoma nezasedenih slovenskih strehah. Tudi pri hidroelektrarnah ti ne odločaš, tvoje stališče zgrešeno, saj energijo potrebujejo, hidroelekrarna pa je eden najcenejših in najčistejših načinov da jo dobimo.
Država dobiva trošarino od goriva. Manj bo prodala goriva, več bo morala pobrati drugje. Torej bodo uvedli prej ko slej trošarine tudi na elektriko za polnjenje avtomobilov. Če sedaj poberejo milijardo na mesec od trošarin, jo bodo potem tudi.
Ne, ni tako. Če država pobere 200 milijonov evrov trošarine manj in hkrati ZMANJŠA stroške za zdravstveno blagajno za 300 milijonov zaradi električnih avtomobilov (zato ker so ti zamenjali dizelske in bencinske) potem se ji to pač splača ane. Sicer pa tudi če bi bil davek po kilometru isti, bi bila vožnja z električnim vozilom še vedno precej cenejša (ker je pač poraba energije 4x nižja).
mirator ::
Comandante je izjavil:
Bodo pač trošerine na porabo elektrike. Ali jo boš rabil za polnjenje avtomobila ali kaj drugega bo pač tvoj problem.Torej bodo uvedli prej ko slej trošarine tudi na elektriko za polnjenje avtomobilov.
Pomoje na elektriko samo ne bo trosarin, ker je potem to do neke mere nefer do ljudi, ki se ne vozijo, elektriko pa potrebujejo za vse ostalo.
Ni mi jasno, kako ne razumete, da država mora funkcionirati in za to potrebuje sredstva. Od kje pa jih naj dobi sicer?
Comandante ::
Comandante je izjavil:
Bodo pač trošerine na porabo elektrike. Ali jo boš rabil za polnjenje avtomobila ali kaj drugega bo pač tvoj problem.Torej bodo uvedli prej ko slej trošarine tudi na elektriko za polnjenje avtomobilov.
Pomoje na elektriko samo ne bo trosarin, ker je potem to do neke mere nefer do ljudi, ki se ne vozijo, elektriko pa potrebujejo za vse ostalo.
Ni mi jasno, kako ne razumete, da država mora funkcionirati in za to potrebuje sredstva. Od kje pa jih naj dobi sicer?
Mozno, sicer ne vem kako je tehnicno izvedljivo (trosarina na porabo). Na komplet porabo ne mores dati - bodo ljudje zaceli trgati ven toplotne crpalke in spet zaceli kuriti les, ker bo elektrika predraga.
Po drugi strani ima prakticno vsak nov avto vgrajen GPS. Obdavcis kilometer, pa je. Jasno, da se drzava noce in ne more odreci prihodku s tega naslova.
woroh4 ::
En citat iz članka iz Mojih financ: "Podatek o 988 milijonih evrov škode zaradi fosilnih goriv v Sloveniji je zapisan v poročilu evropske komisije Energy Union Factsheet Slovenia. Znesek je zelo podoben znesku, ki so ga leta 2015 izračunali v Mednarodnem denarnem skladu, o njem pa smo poročali v članku Slovenija za energetske subvencije letos milijardo evrov."
Vir: https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
Država bo dobila izpad dohodka notri z manjšim stroškom za zdravstveno blagajno in večjim BDP (izpusti dizelskih in bencinskih vozil namreč povzročajo manjšanje inteligence, ter depresivno razpoloženje in pomanjkanje energije):
Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...
PubMed: The impact of exposure to air pollution on cognitive performance
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3015038...
Vir: https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
Da bo drzava nekje dobila izpad prihodka not pa je dejstvo. Osebno mislim, da s cestnino (tudi izven avtocest), oziroma "trosarino" na kilometer ali kaj podobnega.
Na koncu bo cena transporta kot je danes, samo cistejsi bo. Plus je, da bo vec denarja ostalo v Sloveniji.
Država bo dobila izpad dohodka notri z manjšim stroškom za zdravstveno blagajno in večjim BDP (izpusti dizelskih in bencinskih vozil namreč povzročajo manjšanje inteligence, ter depresivno razpoloženje in pomanjkanje energije):
Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...
PubMed: The impact of exposure to air pollution on cognitive performance
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3015038...
Comandante ::
Država bo dobila izpad dohodka notri z manjšim stroškom za zdravstveno blagajno in večjim BDP
Ja, ampak ne. Mislim, prihranek na racun tega bo, ampak ne pricakuj, da nas bo to resilo trosarin. To je prevec easy money, da bi se mu drzava odrekla. Navadili smo se, da nas 100km stane 8-10 evrov goriva, pod to cifro drzava po moje ne bo sla, kjub temu da EV porabi 2-3x manj energije za voznjo.
woroh4 ::
Seveda bo šla ker bo vse to in še več država dobila povrnjeno v obliki manjšega stroška za zdravstveno blagajno in večjim BDP. Zavedaj se da Slovenija je ena prvih držav ki je prepovedala prodajo novih avtomobilov na fosilna goriva:
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia
EV porabi 4 manj energije za vožnjo. Poraba EV-ja je v povprečju okoli 17 do 18 kWh, medtem ko je pri naftnemu avtomobilu okoli 70 do 80 kWh.
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia
da EV porabi 2-3x manj energije za voznjo
EV porabi 4 manj energije za vožnjo. Poraba EV-ja je v povprečju okoli 17 do 18 kWh, medtem ko je pri naftnemu avtomobilu okoli 70 do 80 kWh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
Raptor F16 ::
Vidi se da si šupak. Naredil sem strojni faks z povprečno oceno 9,5, je izredno težak faks, ni nobenega debilizma. Greva po vrsti, da ti pokažem da se motiš v kar se lahko z nekaj googlanja prepričaš tudi sam:
Slikaj prilogo diplomi da mal ocene pogledamo skupaj.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
WizzardOfOZ ::
Sicer pa tudi če bi bil davek po kilometru isti, bi bila vožnja z električnim vozilom še vedno precej cenejša (ker je pač poraba energije 4x nižja).
Davek in trošarina bosta taka, da bo primerljivo s sedanjo porabo in ceno.
N bit naiven, tudi če država prišpara milijardo na zdravstvu se ne bo odrekla denarju za luksuz (avto je luksuz)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Mato989 ::
Ne moremo. Jaz in še mnogo drugih ljudi zemlje ne damo, da boste gor gradili bedarije. Imamo raje zelenje kot fotovoltaiko. Rek pa tudi ne damo. Ne boste delali novih jezov.
Ne odločaš ti o tem in tvoje zemlje tudi nočemo. Je zadosti površine na do sedaj popolnoma nezasedenih slovenskih strehah. Tudi pri hidroelektrarnah ti ne odločaš, tvoje stališče zgrešeno, saj energijo potrebujejo, hidroelekrarna pa je eden najcenejših in najčistejših načinov da jo dobimo.
Država dobiva trošarino od goriva. Manj bo prodala goriva, več bo morala pobrati drugje. Torej bodo uvedli prej ko slej trošarine tudi na elektriko za polnjenje avtomobilov. Če sedaj poberejo milijardo na mesec od trošarin, jo bodo potem tudi.
Ne, ni tako. Če država pobere 200 milijonov evrov trošarine manj in hkrati ZMANJŠA stroške za zdravstveno blagajno za 300 milijonov zaradi električnih avtomobilov (zato ker so ti zamenjali dizelske in bencinske) potem se ji to pač splača ane. Sicer pa tudi če bi bil davek po kilometru isti, bi bila vožnja z električnim vozilom še vedno precej cenejša (ker je pač poraba energije 4x nižja).
Po tej tvoji logiki 200 mil trosarin manj in 300mil manj za zdravstvo bi morali meni ploskat ko recem evtanazirajmo vse nad 70.... Stroski zdr se bodo namrec vec kot prepolovili cena evtanazije pa je zanemarljiva
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
woroh4 ::
Po tej tvoji logiki 200 mil trosarin manj in 300mil manj za zdravstvo bi morali meni ploskat ko recem evtanazirajmo vse nad 70.... Stroski zdr se bodo namrec vec kot prepolovili cena evtanazije pa je zanemarljiva
Ne gre niti približno za podobno stvar, če misliš da gre za podobno stvar, potem pač nimaš dovolj kapacitet da bi razumel, zato tudi nima smisla da ti razlagam.
Davek in trošarina bosta taka, da bo primerljivo s sedanjo porabo in ceno.
N bit naiven, tudi če država prišpara milijardo na zdravstvu se ne bo odrekla denarju za luksuz (avto je luksuz)
Torej ti trdiš da bo električni prevoz obdavčen BOLJ kot je pa je obdavčen prevoz na dizel in bencin? Doesn't make any sense, tudi za državne finance in državne okoljske plane ne.
Vedno bo veljalo da X+4Y BO ZMERAJ VEČ KOT X+Y.
X=fiksni davek na kilometer ki je pri obeh isti
y= poraba energije (ta je pri električnem avto 4x manjša na kilometer)
Kar pomeni da če naftni avto obdavčiš ENAKO, potem bo vožnja električnega še vedno cenejša zaradi manjše porabe energije. Električni avto je pač avto ki izredno malo porabi ima ekvivalentno povprečno porabo 1,7 litra dizla na 100 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: woroh4 ()
woroh4 ::
N bit naiven, tudi če država prišpara milijardo na zdravstvu se ne bo odrekla denarju za luksuz (avto je luksuz)
Še to: Če se država ne bo odrekla denarju na luksuz, potem ne bo prišprarala milijardo na zdravstvu, ker bodo ljudje še naprej vozili na nafto. Državi bo ostalo VEČ denarja če se odpove "denarju na luksuz".
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 109374 (42667) | Boštjan_Q |
» | Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 55606 (47124) | Comandante |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128834 (88899) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33426 (29957) | bluefish |