» »

So težave z motorji 1.2 TCe Euro 5 (H5FT) od Renoja odpravljene?

So težave z motorji 1.2 TCe Euro 5 (H5FT) od Renoja odpravljene?

Netrunner ::

Zasledil sem, da ima renojev motor 1.2 TCe Euro 5 (H5FT), kateri je vgrajen v en kup renojev, nisanov, dacia in maercedesov kritično napako. Baje da je nekaj narobe s nekim cilindrom oz. nekaj pdoobnega kar povzroči prekomerno porabo olja in odpoved motorja..

Nekaj sem zaseldi, da naj bi bile težave z motorji izdelanim med letom 2014 in 2016 vendar nisem 100%. Mogoče kdo ve kako se je končala ta zgodba in če so ti motorji zdaj ok, ali so še vedno problematični?

Nekaj virov: tukaj in tukaj in tukaj in tukaj in tukaj in še tukaj.

Zanimam se za nakup quasqhai-a 2018 kateri ima vgrajen ta motor in po branju o težavah me je kar minilo vzet karkoli od renoja :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

D3m ::

Vprašanje glede na to, da je 2018.
|HP EliteBook|R5 6650U|

§|\| /\ |<E ::

problem se pojavlja, ker ventili niso izdelani tako, da bi se lahko odprli ko potuje cilinder dol, pojavi se podtlak, kateri potem vleče motorno olje v izgorevalno komoro, kar privede do prekomene porabe olja in kup drugih problemov.
motor ponavadi odpove že po 60.000 km.
kolikor razumem, so napako odpravili softversko in ne konstrukcijsko. jaz bi držal tace stran od tega.

Netrunner ::

Ja saj vem v čem je bil problem, samo zanimivo je, da se je pojavil samo nekaterim. Se bolj nagibam k motorju 1.3 za katerega ni videti, da bi imel kakšne podobne težave.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

hojnikb ::

kupi 1.3Tce, ta motor je krs.
#brezpodpisa

Netrunner ::

Krs?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Hemi426 ::

§|\| /\ |<E je izjavil:

problem se pojavlja, ker ventili niso izdelani tako, da bi se lahko odprli ko potuje cilinder dol, pojavi se podtlak, kateri potem vleče motorno olje v izgorevalno komoro, kar privede do prekomene porabe olja in kup drugih problemov.
motor ponavadi odpove že po 60.000 km.
kolikor razumem, so napako odpravili softversko in ne konstrukcijsko. jaz bi držal tace stran od tega.


Tole glede neodpiranja težko drži, ker v 4 taktnem motorju, ko bat potuje navzdol(indukcijska faza), je intake ventil vedno odprt, da v cilinder pride mešanica kisika in goriva.

Kolikor sem malo pogledal sem našel tole:
"Napako povzroča prenizek tlak v sesalnem kolektorju, zaradi česar v motor ne pride dovolj zraka, zaradi nastalega podpritiska v valju pa manjkajoči zrak skupaj z oljem posrka z dna motorja. Olje med zgorevanjem proizvaja kalamin, ki sčasoma povzroči deformacijo ali celo uničenje ventilov."
https://www.zps.si/avto/varnost/9663-ka...

Glede na to, da ima ta specifičen motor direkten vbrizg, mislim da je osnovna napaka v ECUju; ali se ob pritisku na "gas" ne odpre dovolj odušna loputa ali pa računalnik ne prebere pravilno MAF inputa (Mass airflow senzor je nekje med filtrom za zrak in odušno loputo) ter zregulira veliko nižji pritisk kot je potrebno.

Zato je tudi kot prvo popravilo pletm omenjena ponovna naatavitev ECUja, da primerno skompenzira za pomanjkanje pritiska.

Drži pa kar si rekel, da se ustvari podtlak v cilindru, ki naj bi potem potegnil olje v cilinder.

Je pa izjemno žalostno in neodgovorno, da so si lahko privoščili tako osnovno napako pri motorjih, ki so v avtih, ki jih kupuje veliko "običajnih ljudi" v EU.

V najslabšem primeru je po moje potrebna zamenjava ventilov. Kar se pa spet ponavadi počne pri avtih, ko poči glavni jermen.
Žalostno, da je sploh treba pomisliti na to delo pri 5 let starem avtu.

Hemi426 ::

Specifično ta H5FT naj bi zadeval:
02/2012- : H5Ft, 1197/1198 cc, turbo-charged petrol engine used on Renault Clio IV, Renault Captur, Renault Kangoo II, Renault Mégane III, Renault Mégane IV, Renault Scénic III, Renault Scénic IV, Renault Kadjar, Dacia Lodgy, Dacia Dokker, Dacia Duster
In pa 2018- Mercedes A

Ker je bil razvit v sodelovanju Renaulta, Nissana in Mercedesa naj bi zadeval tudi določene Nissanove modele.

Renault pa ni podal uradne izjave, saj naj ne bi prejel nobene specifične uradne pritožbe, glavni akter je tukaj Francosko združenje potrošnikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hemi426 ()

facepalm ::

Sedaj je vprasanje ali imajo vsi modeli s tem motorjem enak sesalni kolektor ter s tem povezano tezavo zaradi podtlaka v cilindru.

Netrunner ::

Ko sem malo raziskoval se je omenjalo samo 1.2 motor. Sklepam da več tega ni bilo, saj gleden na število quasqhaiov (in renojev na splošno) ki jih prodajo v EU bi se hitro izvedelo.

Quasqhai mi je idealen avto vednar me skrbi "reliability" in baje je kar nekaj težav z elektroniko. Te inf. so sicer starejše in upam da letnik 2018 je bolj ok
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Utk ::

hojnikb je izjavil:

kupi 1.3Tce, ta motor je krs.

Z dežja pod kap.

Netrunner ::

Utk je izjavil:

hojnikb je izjavil:

kupi 1.3Tce, ta motor je krs.

Z dežja pod kap.

Lahko podkrepiš s čim to?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Utk ::

Netrunner ::

Utk je izjavil:

Komot.

V temi je omenjen 1.2 motor , govora pa je o novem 1.3 motorju ki so ga začeli vgrajevat v quasqhai-a leta 2018
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Clio iv tce75 generation (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18119166 (10748) d_DJ
»

Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36645216 (35015) louser
»

3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34364546 (53397) tomaz-
»

Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam... (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10141435 (37619) Telbanc

Več podobnih tem