Forum » Na cesti » Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam...
Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam...
Tropex ::
Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam....
Če feb 16, 2017 2:10 pm
Pozdravljeni,
Vozilo:
FORD S-MAX
Letnik:
2008
Motor:
1.8 TDCi
Kilometri:
cca. 215.000 km
UVOŽEN IT ITALIJE
Težava:
Pred cca 10.000 km je bil opravljen velik servis. V kompletu zamenjano vse kakor je potrebno, razen vodne pumpe (pozanimal sem, da naj ne bi bilo to nujno menjati, razen če je uničena ali če želimo).
Avto je začel zgubljati moč na poti iz grosuplja proti Novem mestu v klanec, ustavim na SOS, ugasnem avto, se mi več ne prižge. Pogledam temperaturo in seveda je bila do max. Pogledam posodo za hladilno tekočino in je bila prazna.
Avto smo odpeljali domov z vleko, na parkirišču dolili hladilno tekočino, peljali do FORDOVEGA uradnega servisa (cca 3 km stran od doma), da bi dobili informacijo, kaj bi lahko tu šlo in nek predračun. Seveda so nam povedali, da naj avto pustimo kakšen teden drugače pa ura je cca 60€, dve uri pa rabijo samo da ugotovijo kaj je narobe.
Avto smo odpeljali še do privatnega mehanika, ki naj bi svoje delo opravljal dobro. Avto je dal gor, opazil da pušča, nas poklical drug dan, da je uničena ekspanzijska posoda. Posodo sem šel kupit original na Ford ( 40,00 € ) in mu jo odnesel. Zamenjal je posodo, ne spomnim se pa tudi ali še dodatno neko CEV, ki pa nevem če je original ( žal se ne spomnim ali je to takrat menjal ).
Avto je delal normalno 1 teden, potem pa je zopet spustilo. Temperatura se sicer ni dvigovala, zmeraj na sredini. Avto smo odpeljali k drugemu mehaniku ( malo bolj uraden servis ). Ugotovili so, da avto izgubi hladilno tekočino ''pod pritiskom'' in so nam zamenjali zelo majhno cevko, ki je zraven bloka motorja ( pri menjavi je bil oče zraven ).
Spremljali smo tekočino in po dveh dneh se je spustila zopet pod minimum. Avto smo takoj odpeljali nazaj in so nam povedali, da bo trajalo da se vsa tekočina zopet nabere, nekaj so nam povedali da je to zaradi ZRAKA, PRITISKA, ITD. Seveda, če si odvil zamašek je itak dvignilo tekočino ampak potem zopet spustilo dol med vožnjo.
No potem smo se peljali zdaj že kakšen mesec in pol in je bilo res zmeraj dosti tekočine notri. Zdaj pa pogledamo pa zopet manjka. tekočina ni spustila do konca ker je pod minimum še vedno vendar mislim, da bi jo moralo biti več. Zamašek sem pregledal od motorja, in ni nobene bele snovi oz. pene, kar pomeni da ne meša z oljem. Zamašek od ekspanzijske posode ni zamenjan ker ni prišel zraven nov.
Prosil bi za mnjenja kaj bi lahko to povzročalo, kam lahko odteka ta tekočina, kako to ugotoviti, kaj sploh narediti v takem primeru?
Hvala za vašo pomoč
Lep pozdrav,
Če feb 16, 2017 2:10 pm
Pozdravljeni,
Vozilo:
FORD S-MAX
Letnik:
2008
Motor:
1.8 TDCi
Kilometri:
cca. 215.000 km
UVOŽEN IT ITALIJE
Težava:
Pred cca 10.000 km je bil opravljen velik servis. V kompletu zamenjano vse kakor je potrebno, razen vodne pumpe (pozanimal sem, da naj ne bi bilo to nujno menjati, razen če je uničena ali če želimo).
Avto je začel zgubljati moč na poti iz grosuplja proti Novem mestu v klanec, ustavim na SOS, ugasnem avto, se mi več ne prižge. Pogledam temperaturo in seveda je bila do max. Pogledam posodo za hladilno tekočino in je bila prazna.
Avto smo odpeljali domov z vleko, na parkirišču dolili hladilno tekočino, peljali do FORDOVEGA uradnega servisa (cca 3 km stran od doma), da bi dobili informacijo, kaj bi lahko tu šlo in nek predračun. Seveda so nam povedali, da naj avto pustimo kakšen teden drugače pa ura je cca 60€, dve uri pa rabijo samo da ugotovijo kaj je narobe.
Avto smo odpeljali še do privatnega mehanika, ki naj bi svoje delo opravljal dobro. Avto je dal gor, opazil da pušča, nas poklical drug dan, da je uničena ekspanzijska posoda. Posodo sem šel kupit original na Ford ( 40,00 € ) in mu jo odnesel. Zamenjal je posodo, ne spomnim se pa tudi ali še dodatno neko CEV, ki pa nevem če je original ( žal se ne spomnim ali je to takrat menjal ).
Avto je delal normalno 1 teden, potem pa je zopet spustilo. Temperatura se sicer ni dvigovala, zmeraj na sredini. Avto smo odpeljali k drugemu mehaniku ( malo bolj uraden servis ). Ugotovili so, da avto izgubi hladilno tekočino ''pod pritiskom'' in so nam zamenjali zelo majhno cevko, ki je zraven bloka motorja ( pri menjavi je bil oče zraven ).
Spremljali smo tekočino in po dveh dneh se je spustila zopet pod minimum. Avto smo takoj odpeljali nazaj in so nam povedali, da bo trajalo da se vsa tekočina zopet nabere, nekaj so nam povedali da je to zaradi ZRAKA, PRITISKA, ITD. Seveda, če si odvil zamašek je itak dvignilo tekočino ampak potem zopet spustilo dol med vožnjo.
No potem smo se peljali zdaj že kakšen mesec in pol in je bilo res zmeraj dosti tekočine notri. Zdaj pa pogledamo pa zopet manjka. tekočina ni spustila do konca ker je pod minimum še vedno vendar mislim, da bi jo moralo biti več. Zamašek sem pregledal od motorja, in ni nobene bele snovi oz. pene, kar pomeni da ne meša z oljem. Zamašek od ekspanzijske posode ni zamenjan ker ni prišel zraven nov.
Prosil bi za mnjenja kaj bi lahko to povzročalo, kam lahko odteka ta tekočina, kako to ugotoviti, kaj sploh narediti v takem primeru?
Hvala za vašo pomoč
Lep pozdrav,
- premaknil iz Mali oglasi: Mavrik ()
slo81 ::
Pogledaj v kabini če ti pušča izmenjevalnik toplote za kabino,dvigni tepihe če je spodaj mokro je to .
Assass1n ::
Dolij pa spremljaj. Če ti je zmankalo v enem mesecu 2 deci vode se jaz nebi preveč sekiral.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
bambam20 ::
Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam....
Zamašek od ekspanzijske posode ni zamenjan ker ni prišel zraven nov.
Prosil bi za mnjenja kaj bi lahko to povzročalo, kam lahko odteka ta tekočina, kako to ugotoviti, kaj sploh narediti v takem primeru?
Hvala za vašo pomoč
Lep pozdrav,
Čudno, da ti noben mehanik ni svetoval, da se nabavi novi zamašek za ekspanzijsko posodo, ker zna stari spuščat.
Kupi čep in potem poročaj, če je kaj bolje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Aston_11 ::
videc ::
Poglej količino tekočine pri prižganem motorju.
Lahko, da je res zamašek za ekspanzijsko in mislim, da se ne vidi.
Pa poglej, če se ti pod avtom, tam kjer je lokacija ekspanzijske posode, naredi kakšna lužica.
Lahko, da je res zamašek za ekspanzijsko in mislim, da se ne vidi.
Pa poglej, če se ti pod avtom, tam kjer je lokacija ekspanzijske posode, naredi kakšna lužica.
Scorpia ::
Ce je avto izgubil moč in se ni vec prizgal, je nekaj norobe s samim motorjem. Lahko da se je pregrel in so tesnila spustila, se slabse, ce je se glava motorja ukrivila. Mislim da generalka ne uide.
////
fikus_ ::
Možno da ti glava motorja ne tesni (se je ukrivila, kar bo drago popravilo) ali je poškodovano tesnilo in tlak iz cilindra uhaja k vodi. Še posebej, ker praviš, da je zmanjkalo vode in se ti je pregrel.
</head> ::
>> Čudno, da ti noben mehanik ni svetoval, da se nabavi novi zamašek za ekspanzijsko posodo, ker zna stari spuščat.
+1
+1
TribesMan ::
Preveri kak je pritisk v ceveh za vodo kadar motor deluje in je segret na delovno temperaturo.
Če je kaj narobe s tesnilom na glavi bo zelo verejtno zelo visok pritisk v hladilnem sistemu.
Če je kaj narobe s tesnilom na glavi bo zelo verejtno zelo visok pritisk v hladilnem sistemu.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BadB0y ::
Isti problem sem imel na Nissanu.. upali smo samo na tesnilo glave.. ampak smo morali žal kupit novo glavo.
bambam20 ::
Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam....
Težava:
Avto je začel zgubljati moč na poti iz grosuplja proti Novem mestu v klanec, ustavim na SOS, ugasnem avto, se mi več ne prižge. Pogledam temperaturo in seveda je bila do max. Pogledam posodo za hladilno tekočino in je bila prazna.
Avto smo odpeljali še do privatnega mehanika, ki naj bi svoje delo opravljal dobro. Avto je dal gor, opazil da pušča, nas poklical drug dan, da je uničena ekspanzijska posoda.
Avto je delal normalno 1 teden, potem pa je zopet spustilo.
Prosil bi za mnjenja kaj bi lahko to povzročalo, kam lahko odteka ta tekočina, kako to ugotoviti, kaj sploh narediti v takem primeru?
,
Iz tega bi jaz sklepal sledeče.
Kot prvo eni šalabajzerki mehaniki.
Ce je avto izgubil moč in se ni vec prizgal, je nekaj norobe s samim motorjem. Lahko da se je pregrel in so tesnila spustila, se slabse, ce je se glava motorja ukrivila. Mislim da generalka ne uide.
Možno da ti glava motorja ne tesni (se je ukrivila, kar bo drago popravilo) ali je poškodovano tesnilo in tlak iz cilindra uhaja k vodi. Še posebej, ker praviš, da je zmanjkalo vode in se ti je pregrel.
Jaz sem tudi mnenja, da je tesnilo glave krivec za težavo. Ali avto kaj kadi belo?
Moje vprašanje bi bilo seveda še sledeče? Kakšna je bila diagnoza za vodno pumpo? O njej nisi napisal seveda ničesar.
andromedar ::
Lahko pa, da je samo termostat oziroma termostatski ventil.
Kam pa je hladilna tekočina šla? Pri ventilu ven teče? :)
Eh?
galop ::
Ponavadi se vidi kje teče ven ,razen če ni v glavi razpoka in motor kuri vodo.Drugače pa ,kupi si avto...
pirlo ::
Pri meni izginja pri sesalnem kolektorju na 1.6 jtdm. Se vidi rdeči flek, če vzameš plastiko od motorja dol. Bom pa verjetno moral menjat to, ker je vedno slabše. Prej mi je šlo deci na mesec, zdaj pa že na teden do tedna.
dripac ::
bambam20 ::
Ko smo pri zamašku za ekspanzijsko. Tukaj bi počasi uhajalo.
MOja teorija je takšna, glede, da je bila temperatura na max, avto gubljal moč, sicer mi je uganka, kako niste opazili, da spodaj pod motorjem mokro ampak ok.
Skratka, avto je zakuhal, verjetno zvita oz. počena glava in hladilna odteka v cilindre.
Razumem, ampak ni napisal, kaj so ugovotolvili glede pumpe. Drugače pa pri avtu za katerega ne vemo zgodovine servisiranja pri menjavi jermenov menjamo tudi vodno pumpo. Razen, če imamo račun iz servisa, kjer je razvidno, da je bila menjana.
Če bi bil termostat potem se avto ne bi ogrel na delovno temperaturo sploh.
MOja teorija je takšna, glede, da je bila temperatura na max, avto gubljal moč, sicer mi je uganka, kako niste opazili, da spodaj pod motorjem mokro ampak ok.
Skratka, avto je zakuhal, verjetno zvita oz. počena glava in hladilna odteka v cilindre.
Moje vprašanje bi bilo seveda še sledeče? Kakšna je bila diagnoza za vodno pumpo? O njej nisi napisal seveda ničesar.
Na Fordih vodne črpalke zelo rade spustijo dušo. To je tudi meni naredilo - najprej deci na mesec, nato na teden, en dan je bila pa samo luža pod avtom.
Razumem, ampak ni napisal, kaj so ugovotolvili glede pumpe. Drugače pa pri avtu za katerega ne vemo zgodovine servisiranja pri menjavi jermenov menjamo tudi vodno pumpo. Razen, če imamo račun iz servisa, kjer je razvidno, da je bila menjana.
Lahko pa, da je samo termostat oziroma termostatski ventil.
Če bi bil termostat potem se avto ne bi ogrel na delovno temperaturo sploh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
stara mama ::
Pri vseh zgoraj opisanih kolobocijah OPja je vse skupaj zelo vrjetno tesnilo na glavi motorja.
Če daš to uredit pa samo upaj, da je še glava cela.
Če daš to uredit pa samo upaj, da je še glava cela.
Ekologija™ in Trajnost™
Scorpia ::
Naj pelje mehaniku kateri zna izmeriti kompresijo na cilindru. Se bo takoj videla tezava... ce bo na vseh cilindrih spuscala kompresija, je glava fuc. Posoda tudi lahko odleti, ce spusca kompresija in je visji pritisk v ceveh hladilne tekocine...
////
konspirator ::
Ponavadi se vidi kje teče ven ,razen če ni v glavi razpoka in motor kuri vodo.Drugače pa ,kupi si avto...
Das Auto ?
--
stara mama ::
konspirator je izjavil:
Ponavadi se vidi kje teče ven ,razen če ni v glavi razpoka in motor kuri vodo.Drugače pa ,kupi si avto...
Das Auto ?
Genau!
Ekologija™ in Trajnost™
mitjau ::
hja, jaz sem imel identične znake težave na 1,6tdci
Pri meni je pri 300k šlo tesnilo na glavi in je pihalo zrak v posodo, vodo pa v cilinder kjer je izparela.
Cena popravila - jaz sem poleg tesnila na glavi (in seveda brušenja le te) zamenjal še eno šobo za obnovljeno. in pa vodno črpalko, ker ponavadi hitro crkne, če notr piha tlak iz cilindra.. pa je bla za en redni servis na "das avtu" pooblaščencu.
Odvisno kako se razumeš z mehanikom. ;)
Pri meni je pri 300k šlo tesnilo na glavi in je pihalo zrak v posodo, vodo pa v cilinder kjer je izparela.
Cena popravila - jaz sem poleg tesnila na glavi (in seveda brušenja le te) zamenjal še eno šobo za obnovljeno. in pa vodno črpalko, ker ponavadi hitro crkne, če notr piha tlak iz cilindra.. pa je bla za en redni servis na "das avtu" pooblaščencu.
Odvisno kako se razumeš z mehanikom. ;)
Tropex ::
Pravkar se je oče oglasil na FORDovem pooblaščenem servisu.
Povedali so mu, da dvomijo, da je do zamaška in da stane 30€ da mu ugotovijo kaj je narobe ( KAR SE MI NE ZDI DRAGO ), ampak se mi zdi, da bodo na koncu rekli da je nekaj kar ni in bodo toliko da zaračunajo, zamenjali pa nekaj kar je dejansko šlo in je strošek lahko manjši če bi bili pošteni. Žal zelo dvomim v njihovo poštenost.
Včeraj sem gledal pri prižganem in ugasnjenem motorju, nikjer ni vidno nobene sledi, da bi kam kapljalo oz puščalo tekočino. Je vse suho...voda pa zmeraj ostane malo pod minimumom. Tekočino vidim v plastično cevi, ki se nadaljuje v gumijasto in po dnu posode. Mogoče ta podatek kaj pomaga?
Odločil, sem se da počakam do sobote da vidim a je kaj več zmanjkalo ali je enako.
Povedali so mu, da dvomijo, da je do zamaška in da stane 30€ da mu ugotovijo kaj je narobe ( KAR SE MI NE ZDI DRAGO ), ampak se mi zdi, da bodo na koncu rekli da je nekaj kar ni in bodo toliko da zaračunajo, zamenjali pa nekaj kar je dejansko šlo in je strošek lahko manjši če bi bili pošteni. Žal zelo dvomim v njihovo poštenost.
Včeraj sem gledal pri prižganem in ugasnjenem motorju, nikjer ni vidno nobene sledi, da bi kam kapljalo oz puščalo tekočino. Je vse suho...voda pa zmeraj ostane malo pod minimumom. Tekočino vidim v plastično cevi, ki se nadaljuje v gumijasto in po dnu posode. Mogoče ta podatek kaj pomaga?
Odločil, sem se da počakam do sobote da vidim a je kaj več zmanjkalo ali je enako.
pirat ::
skratka, ce povzamem:
- avto je najprej sraufal 'mehanik, ki naj bi se spoznal na svoje delo';
- potem je bil na vrsti 'malo bolj uradni servis';
- sedaj ko pa naj bi koncno prisel pa pravi (uradni) servis na vrsto, bos pa se malo pocakal, ker oni te bodo pa sigurno nategnili...
make sense, definitivno.
- avto je najprej sraufal 'mehanik, ki naj bi se spoznal na svoje delo';
- potem je bil na vrsti 'malo bolj uradni servis';
- sedaj ko pa naj bi koncno prisel pa pravi (uradni) servis na vrsto, bos pa se malo pocakal, ker oni te bodo pa sigurno nategnili...
make sense, definitivno.
Rippy ::
Zanimivo, da so menjali vse poprek in na slepo. Če spušča sam hladilnik ali kje vmes se ponavadi najprej uporabi UV tekočina, da se najde mesto kje spušča. Za težavo na glavi imaš komprejsijski test, lahko preveriš tudi pod pokrovom za olje, če je smetana.
Utk ::
Si siguren da res pusca ali je tisto normalen nivo. Ce je tekocine prevec jo pod pritiskom avto sam ven spusti. Ce ostane na nekem nivoju, je morda to normalno, edino ce je ventil malo prevec obcutljiv, ampak to ni nic strasnega.
BRBR ::
Če bi bil termostat potem se avto ne bi ogrel na delovno temperaturo sploh.
Odvisno kak ga serje. Meni se ni hotel odpret, in se je avto pregreval. Zdaj sem ga zataknil v odprtem položaju in se fino (samo poleti) vozim v 'sibirskih razmerah'.
Hlajenje 1A.
B-Stard ::
Avto ima vsaj 2x tolk km, vodna pumpa se menja vedno, ker šalabajzek ne menja pri glavnem tega je totalen IDIOT
bambam20 ::
vodna pumpa se menja vedno, ker šalabajzek ne menja pri glavnem tega je totalen IDIOT
Jokal bi se, če bi vedel, da tudi na urednnih servisih dajo stranki oz. lastniku na izbiro, ali mu zamenjajo vodno pumpo. Seveda v primeru, da ta odpove se sklicujejo na stranko, ki se je s tem tudi strinjala in to tudi podpisala, da ni bilo zamenjano.
Vem za primer, da tako delajo na Renault uradnem servisu, kjer dajo stranki na izbiro, ali menjajo vodno zraven kompleta jermenov ali pa ne.
Zato pa renault uradni servisi so ena sama šala in neresni povsem, da ne govorimo kako so dragi, glede na skropucalo od avta.
Če bi bil termostat potem se avto ne bi ogrel na delovno temperaturo sploh.
Odvisno kak ga serje. Meni se ni hotel odpret, in se je avto pregreval. Zdaj sem ga zataknil v odprtem položaju in se fino (samo poleti) vozim v 'sibirskih razmerah'.
Hlajenje 1A.
Khm. Ti ne pride na pamet , da bi ga zamenjal? termostat zaenkrat še ni tako drag kos avtomobila, da bi builo potrebno ledvico prodat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
BRBR ::
đž
Khm. Ti ne pride na pamet , da bi ga zamenjal? termostat zaenkrat še ni tako drag kos avtomobila, da bi builo potrebno ledvico prodat.
Ne , ker tudi nov ne dela, oz crkne za tren oka.
Zvezdica27 ::
iz kje si - da vidim, če si kje blizu, mam mehanika.
MOje mnenje - ni tesnilo in ni glava - verjemi, da bi tako kajenje videl, si pa lahko zjebal zadevo če si vozil brez vode. Po moje pumpa ali kaka cev...
zz
MOje mnenje - ni tesnilo in ni glava - verjemi, da bi tako kajenje videl, si pa lahko zjebal zadevo če si vozil brez vode. Po moje pumpa ali kaka cev...
zz
aiko ::
Ali pa le slabo odzračen sistem. Meni je tudi voda bila vedno pod minimumom po menjavi hladilnika, dokler nisem našel še enega "skritega" ventila na zadnji strani motorja za odzračevanje. Ko sem sistem odprl tam, je voda čudežno nehala "izginjat". Butasto, ker ko sem iskal po netu kako sistem odzračit, so vsi omenjali le sprednji odzračevalni ventil.
bambam20 ::
lovro535v2 ::
Če je avto zakuhal je potem šlo tesnilo glave zato sedaj požira vodo.avto bi moral kaditi belo če je to res.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Tropex ::
Danes zjutraj sem pogledal tekočino (bilo je malenkost manj pod maximum, smo dotočili včeraj). Pripeljem se do Grosuplja, vidim da je zopet spustilo vse do cevi. Pogledam pod ekspanzijsko posodo in vidim da je mokro, nad kolesom pa vidim, da uhaja para. Predvidevam, da je tisti, ki je menjal posodo, slabo uredil s tesnili ali pa ena cev ozadi pušča.
Tropex ::
Pravkar previl z mehanikom v službi. Ugotovljeno je da pušča ekspanzijska posoda.
Kako je to mogoče, če je čisto nova??
Je možno dobiti neko ''tekočino oz. sredstvo'' ki se jo nalije v posodo, ki potem zamaši luknje? To sem nekaj slišal da obstaja...
Kako je to mogoče, če je čisto nova??
Je možno dobiti neko ''tekočino oz. sredstvo'' ki se jo nalije v posodo, ki potem zamaši luknje? To sem nekaj slišal da obstaja...
Aston_11 ::
bambam20 ::
Danes zjutraj sem pogledal tekočino (bilo je malenkost manj pod maximum, smo dotočili včeraj). Pripeljem se do Grosuplja, vidim da je zopet spustilo vse do cevi. Pogledam pod ekspanzijsko posodo in vidim da je mokro, nad kolesom pa vidim, da uhaja para. Predvidevam, da je tisti, ki je menjal posodo, slabo uredil s tesnili ali pa ena cev ozadi pušča.
Teb je avto že v drugo zakuhal.
Tropex ::
ki se jo nalije v posodo, ki potem zamaši luknje? To sem nekaj slišal da obstaja...
Najbolje je zamenjati kos, ne pa se iti neke quazi rešitve z vlivanje v motor nekih čudnih tekočin.
Vlije se v ekpanzijsko posodo ne v motor. Razumem pa kaj želiš povedati.
Danes zjutraj sem pogledal tekočino (bilo je malenkost manj pod maximum, smo dotočili včeraj). Pripeljem se do Grosuplja, vidim da je zopet spustilo vse do cevi. Pogledam pod ekspanzijsko posodo in vidim da je mokro, nad kolesom pa vidim, da uhaja para. Predvidevam, da je tisti, ki je menjal posodo, slabo uredil s tesnili ali pa ena cev ozadi pušča.
Teb je avto že v drugo zakuhal.
Če avto zakuha, bi moralo kazati temperaturo že pri max. Meni temperatura stoji na sredini. Mehanik je pogledal in motor ne kuha, ker tekočina je tam, vendar zmanjša se pod minimum ostane je pa še nekaj in vedno isto. Mislim, pa da je počila posoda še enkrat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tropex ()
rognaj ::
Če ti kompresija iz motorja "prebija" v hladilni sistem, lahko flikaš kolikor hočeš.
Pritisk v hladilnem sistemu bo naraščal dokler nekje nekaj ne popusti - nova posoda ali cev ali...
My 2 cents... Sem menjal motor zaradi "zdrobljene puše" v motorju....
Pritisk v hladilnem sistemu bo naraščal dokler nekje nekaj ne popusti - nova posoda ali cev ali...
My 2 cents... Sem menjal motor zaradi "zdrobljene puše" v motorju....
69charger ::
Najbolj smešno mi je, ko folk ne ve če mu je zakuhal avto ali ne... a res noben ne zna več pogledat na števec za temperaturo? Z razlogom je tam, ja prav tam za volanom (včasih na sredini armaturke, lol).
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
bambam20 ::
Najbolj smešno mi je, ko folk ne ve če mu je zakuhal avto ali ne... a res noben ne zna več pogledat na števec za temperaturo?
Smešno a ne, ko folk pa res nič ne razume.
Težava:
Avto je začel zgubljati moč na poti iz grosuplja proti Novem mestu v klanec, ustavim na SOS, ugasnem avto, se mi več ne prižge. Pogledam temperaturo in seveda je bila do max. Pogledam posodo za hladilno tekočino in je bila prazna.
Temu se ne reče z razlogom , da je zakuhal pa še raztezno mu je razneslo: Dvakrat.
jalovec09 ::
Tesnilo je tak al drugač slabo, posledice bodo sčasoma take, da bo šla še glava motorja.
Posoda je znak, da kot je že nekdo napisal je prtiska v sistemu, zato pušča.
Sem imel že veliko starih avtov in podobne težave, na enem dizlu mejal tesnilo, ker mi je zmetalo vodo ven pri posodici.
Posoda je znak, da kot je že nekdo napisal je prtiska v sistemu, zato pušča.
Sem imel že veliko starih avtov in podobne težave, na enem dizlu mejal tesnilo, ker mi je zmetalo vodo ven pri posodici.
fikus_ ::
Smo mu že pisali, da glava ne tesni, on pa še vedno išče vzroke drugje! Pa še naprej se vozi (tudi s premalo vode), da bo ja do konca uničil glavo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izgubljanje hladilne tekočineOddelek: Na cesti | 3929 (3567) | TheBlueOne |
» | dolivanje hladilne tekočine motorjaOddelek: Na cesti | 9710 (9060) | Daliborg |
» | Poknjena glava motorja?Oddelek: Na cesti | 2515 (1962) | val46 |
» | Zmanjkuje antifriza.. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18259 (16337) | krneki0001 |
» | Menjava tesnila na glavi -rabim avtomehanikaOddelek: Na cesti | 10718 (10094) | hocevar91 |