» »

išče se nov "družinski" avto

išče se nov "družinski" avto

«
1
2 3

mare_ ::

Ah, da, pravzaprav spet že 100x prežvečena tema... ampak zakaj pa ne, saj je deževna nedelja :)

Torej, išče se nov avto:
- kao družinski avto, torej predvsem varen, zanesljiv, praktičen itd
- budget: okoli 20k, manj je seveda bolje
- vsaj nekaj časa (1-2 ali 3 leta) se bo primarno delalo okoli 150 km/dan po avtocesti, potem verjetno 60 po regionalki. Tak je vsaj trenutni plan, plani se pa seveda spreminjajo.
- razmišljam o novem ali skoraj novem avtu, ki bi ga imel dlje časa.

Trenutno je v ožjem izboru nova škoda octavia, morda karavan (šokantno, vem).
Kaj pa slo-tech pravi? Kateri modeli bi recimo še prišli v poštev?

profii ::

Kupi tisto kar ti je všeč. Tukaj ti bo itak vsak svoje turil. Dobra izbira imo.

hojnikb ::

octavia karavan bo kr taprava izbira, najbols nova.
#brezpodpisa

Blinder ::

slabost octavie je, da jih je prevec na cesti :)
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bambam20 ::

Nova octavia je precej lepša od prejšnje generacije.

Goran's Blog ::

Nimaš kaj falit!
Škoda Octavia karavan :)

Pahuljone ::

Rabljeni Passati so dost ugodni. Za preverit.

borut_p ::

P/p je octavia cisto ok. Tudi servisi niso pretirano dragi. Res pa je, da so na vsake 15kkm.
Kaksen ford fokcus karavan se spada v to kategorijo ampak so pa na servisih v lj tako cudni, da ford nikoli vec

bambam20 ::

Pahuljone je izjavil:

Rabljeni Passati so dost ugodni. Za preverit.

Zagotovo je Škoda boljša izbira.

Miha 333 ::

Volvo V70, malo rabljen.

Pahuljone ::

bambam20 je izjavil:

Pahuljone je izjavil:

Rabljeni Passati so dost ugodni. Za preverit.

Zagotovo je Škoda boljša izbira.


hmm.. Zakaj?

MisterR ::

Peugeot 5008 SUV. Velik prtljažnik z ravnim dnom + dvojno dno, 3x isofix, sanke, visok položaj sedenja, preglednost... Ni da ni.

TOP ::

Ford Focus primerjate z Škodo Octavia,očitno si nisi pelal z enim in drugim,ker tukaj je pa Ford bolši,kar se tiče same vožnje pa še po lepoti.čeprav tole je mnenje vsakega zase je veliko lepši.Odločit se moreš tud ali želiš karavana ali Suv,ker tale Peugeot 5008 je pa drag ku žefran,pa še motorna paleta ni nevem kaj.

borut_p ::

MisterR je izjavil:

Peugeot 5008 SUV. Velik prtljažnik z ravnim dnom + dvojno dno, 3x isofix, sanke, visok položaj sedenja, preglednost... Ni da ni.


Kako lahko cloveku to predlagas - nekomu ki komi razmislja da bi sel na karavana. Potem mu daj vw furgona predlagej bo se vec placa

TOP je izjavil:

Ford Focus primerjate z Škodo Octavia,očitno si nisi pelal z enim in drugim,ker tukaj je pa Ford bolši,kar se tiče same vožnje pa še po lepoti.čeprav tole je mnenje vsakega zase je veliko lepši.Odločit se moreš tud ali želiš karavana ali Suv,ker tale Peugeot 5008 je pa drag ku žefran,pa še motorna paleta ni nevem kaj.


Imel/uporabljal oba, oba sta isti trugi. Poprodajni servis pri fordu pa je poden od podna. Tudi sama izdelava in detajli pri fordu so poden

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

DamijanD ::

Glede na 150km dnevno po AC jaz bolj predlagam karavana kot pa enoprostorce tipa 5008

Magic1 ::

S tem da stane 5008 30k.
Magic

Taip4n ::

Sem v istem položaju kot ti. Gledam Škodo Octavio Combi 1.5 eTSI DSG. Sicer je čez 20k z nekaj opreme sem prišel na 26k. Francozev nisem gledal.
Glede prostora in osnovne cene:

Škoda Karoq - 521L (21k)
Toyota Corolla TS - 596L (20k)
Ford Focus Karavan - 608L (23k)
VW Golf Variant - 611L (21k)
Škoda Octavia Combi - 640L (18k)
Škoda Kodiaq - 835L (23k)

Dobiš tudi kaj drugega (Tiguan, CRV, HRV, Mondeo itd.) vendar se začne okoli 25k in gor.

Utk ::

Bom jaz prvi. Subaru 2,0 bencinar.

Ampak resno. Avtomatik z radarskim tempomatom, če se imaš rad.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DeusB ::

Hyundai Tuscon, stari model. Dobis novega za 22.5K E z vso opremo!!!

borut_p ::

Utk je izjavil:

Bom jaz prvi. Subaru 2,0 bencinar.

Ampak resno. Avtomatik z radarskim tempomatom, če se imaš rad.


Radarski tempomat nujno, res ja. Bencinar boxer bi pa moral imeti zelo malo servisov da se izplaca.
Je pa subaru sigurno top avto

RatedR ::

+1 za karavan Škoda octavia ali VW Passat, 15k€, letniki okrog 2015, veliko na cesti, rezervni deli poceni in hitro dobavljivi. Vzameš TDIja pa maš družinski avto za male stroške.

borut_p ::

RatedR je izjavil:

+1 za karavan Škoda octavia ali VW Passat, 15k€, letniki okrog 2015, veliko na cesti, rezervni deli poceni in hitro dobavljivi. Vzameš TDIja pa maš družinski avto za male stroške.


Letnik 2015 dalje za Passata. Ima veliki servis na 210kkm, prejsnji pa na 150kkm. Strosek pa je preko 1,5k€

Horas ::

kia ceed, hyundai i30
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

cvalsr ::

Tvoja "prva ljubezen" bo kar prava.
O karavanu nič ne razmišljaj, odloči se zanj. Ni noben dodatni strošek, pa pogosto zelo prav pride (družinski !). Za tvojo nameravano vožnjo priporočam avtomatski menjalnik pa radarski tempomat - pa magari če je avto par let starejši, da bo v cenovnem rangu. Po možnosti čim manj ostale (pokvarljive) elektronike. Avtomatska klima obvezno; dizel - smešno majhna poraba. Slaboumno vreščanje protidizlarjev ignoriraj - tudi bencinarji niso čisti. Ker VEČ pokurijo, ne morejo pomembno MANJ izpustiti v zrak!
Tudi pasat je ok, je pa letno strošek pod črto malo (ne pa katastrofalno) večji - cena gum, servisov, delov, zavarovanja, ...

Taip4n ::

Kakšne so kaj izkušnje z 1.5 TSI motorji? Nekje sem bral, da naj bi cukali pri nizkih obratih in so potem naredili software update?

Raptor F16 ::

bambam20 je izjavil:

Pahuljone je izjavil:

Rabljeni Passati so dost ugodni. Za preverit.

Zagotovo je Škoda boljša izbira.


Cena je itak nekje ista tko, da ne vem kaj s škodo ne boš profitiral.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

borut_p ::

Profitiras na dolgi rok, ker je servis cenejsi. Vprasanje pa je potem se izguba vrednosti pri prodaji .... ali vec izgubis na skodi ali passatu

Raptor F16 ::

Taip4n je izjavil:

Kakšne so kaj izkušnje z 1.5 TSI motorji? Nekje sem bral, da naj bi cukali pri nizkih obratih in so potem naredili software update?


Tisto cukanje se pojavlja samo ob hladnem zagonu prvi 2 minuti. Ko se avto malo prepiha teče mirno in normalno.

Motor je drgač šparovc.

borut_p je izjavil:

Profitiras na dolgi rok, ker je servis cenejsi. Vprasanje pa je potem se izguba vrednosti pri prodaji .... ali vec izgubis na skodi ali passatu


Vse je isti kurac. Ura mehanika je ista, olje se isto notr toči, OEM deli prav tako zasoljeni kot povsod s tem da je večina celo enakih z isto kataloško in dobesedno piše na etiketi (SEAT, ŠKODA, VW, AUDI)

Ne vem kaj soet neko znanost odkrivate kjer je ni.

Profitiral ne boš čisto nič. Tudi pri nakupu novega ne. Na koncu de bo z vsemi doplačili in primerjivo opremo škoda prišla mogoče 2 jurja ceneje.

Profitiraš, če primerjaš najbolj osnovn model in te briga za opremo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

cvalsr je izjavil:

Slaboumno vreščanje protidizlarjev ignoriraj - tudi bencinarji niso čisti. Ker VEČ pokurijo, ne morejo pomembno MANJ izpustiti v zrak!


Tista razlika enga litra v porabi napram dražjemu servisu. Kaj izbrati ?

Turbodizla 2.0TDI boš za nameček vozil na servis vsakih 15kkm, turbobencinarja 1.5TSI na 30kkm.

Izbira je pogojena s kilometrino ki jo delaš in to že vrabci čivkajo da je izbrat dizla za kratke relacije neumnist brez primere ker preden se bo motor ogrel na delovno temoeraturo da bo sploh padel pod 5 litrov na sto bo žrl oš ti že na cilju s porabo 6.5 . Potem imaš še AdBlue, pa stalnica z lučkami za filtre trdih delcev

Pahuljone je izjavil:

Rabljeni Passati so dost ugodni. Za preverit.


80% uvoženih iz Italije, Nemčije vsi ali ex razbiti ali pa ex taksiji ki so se že amortiziral.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

DjTonic ::

Glasujem za Passata ali Superba (Dobiš dobro vzdrževane malo rabljene stare cca 3-4 leta). Saj največ izgubiš prav pri novem vozilu. Škoda ima zelo veliko prostora, vendar nekateri imajo o tej znamki še vedno slabo mnenje še iz časov Favoritk. Oba vozil in vse ok. Npr tasta pa za Škodo nebi nikoli prepričal, tudi, če bi mu jo podaril.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DjTonic ()

r3dkv1c4 ::

Pahuljone je izjavil:

Rabljeni Passati so dost ugodni. Za preverit.

Proti Octavii je 2x fail.

borut_p je izjavil:

RatedR je izjavil:

+1 za karavan Škoda octavia ali VW Passat, 15k€, letniki okrog 2015, veliko na cesti, rezervni deli poceni in hitro dobavljivi. Vzameš TDIja pa maš družinski avto za male stroške.


Letnik 2015 dalje za Passata. Ima veliki servis na 210kkm, prejsnji pa na 150kkm. Strosek pa je preko 1,5k€

Passat je za bosance pa za ostale, ki radi poudarjajo L.
Octavia je v primerjavi s Passatom dosti spredaj.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: borut_p ()

hojnikb ::

Turbodizla 2.0TDI boš za nameček vozil na servis vsakih 15kkm, turbobencinarja 1.5TSI na 30kkm.

Če si takšen žid, da servisiraš avto na 30kkm, je bolje da nimaš ne enga ne drugega, ampak vzameš 1.2 16v cliota
#brezpodpisa

r3dkv1c4 ::

hojnikb je izjavil:

Turbodizla 2.0TDI boš za nameček vozil na servis vsakih 15kkm, turbobencinarja 1.5TSI na 30kkm.

Če si takšen žid, da servisiraš avto na 30kkm, je bolje da nimaš ne enga ne drugega, ampak vzameš 1.2 16v cliota

Zakaj bi moral servisirat vsakih 10k km?
Sam recimo delam točno dvojne km v primerjavi s predpisanim.
Čaki, nisem imel enega problema zaradi tega.
Vse je odvisno od voznika....kako avto pelje, ploh zjutraj ob zagonu.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Alfa Dog ::

Priporočam passata ali superba, 2.0 TDI. Servis na 30 kkm, majhna poraba in majhni stroški. Prostora imata dovolj oba.
Sem bil na istem (150 km AC na dan), bil s passatom (2.0) zelo zadovoljen, z octavio (1.6) malo manj (zato raje superba 2.0). Po AC se raje vozim z avtom z daljšo medosno razdaljo, bistveno poveča udobje vožnje.
Če narediš več kot 30 kkm na leto, ne vidim problema v 30kkm servisnem intervalu (ob uporabi predpisanega olja seveda).

hojnikb ::

r3dkv1c4 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Turbodizla 2.0TDI boš za nameček vozil na servis vsakih 15kkm, turbobencinarja 1.5TSI na 30kkm.

Če si takšen žid, da servisiraš avto na 30kkm, je bolje da nimaš ne enga ne drugega, ampak vzameš 1.2 16v cliota

Zakaj bi moral servisirat vsakih 10k km?
Sam recimo delam točno dvojne km v primerjavi s predpisanim.
Čaki, nisem imel enega problema zaradi tega.
Vse je odvisno od voznika....kako avto pelje, ploh zjutraj ob zagonu.

Zato ker bo olje zanič po 15-20kkm, that's why. Lahk pa seveda delaš tut 100kkm na menjavo olja, sam ne potem jokat, ko boš doživel kaj takšnega

#brezpodpisa

Alfa Dog ::

Utk je izjavil:

Bom jaz prvi. Subaru 2,0 bencinar.

Ampak resno. Avtomatik z radarskim tempomatom, če se imaš rad.


Jajks, glede na spritmonitor ima npr Outback s takim motorjem povprečno porabo preko 10 l/100km. OP misli delati po 150 km AC na dan...

hojnikb ::

Oljni servis, sploh če ga nardiš sam, je tako poceni, da nima smisla šparat.

Alfa Dog je izjavil:

Utk je izjavil:

Bom jaz prvi. Subaru 2,0 bencinar.

Ampak resno. Avtomatik z radarskim tempomatom, če se imaš rad.


Jajks, glede na spritmonitor ima npr Outback s takim motorjem povprečno porabo preko 10 l/100km. OP misli delati po 150 km AC na dan...

ampak je subaru, bencinar in izpuha gredo rožice. Whats not to like :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Pac-Man ::

Raptor F16 je izjavil:

Vse je isti kurac. Ura mehanika je ista, olje se isto notr toči, OEM deli prav tako zasoljeni kot povsod s tem da je večina celo enakih z isto kataloško in dobesedno piše na etiketi (SEAT, ŠKODA, VW, AUDI)


Pod vednovredno je menjava zobatega jermena pri Golfu 40€ dražja kot pri Octaviji. Enaka generacija in motor.

https://www.volkswagen-vednovredno.si/I...
https://www.skoda-vednovredno.si/Izpost...
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

MadIggy ::

Taip4n je izjavil:

Kakšne so kaj izkušnje z 1.5 TSI motorji? Nekje sem bral, da naj bi cukali pri nizkih obratih in so potem naredili software update?

Kolega je mehanik na poblaščenem servisu, pravi da so z 1.5 TSI težave in ga zase ne bi vzel. Nasprotno pa zelo pohvalijo 1.0 TSI. Jaz bi vzel Corollo hibrid, samo je za 20k verjetno ne boš dobil. Druga izbira pa Octavia.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadIggy ()

Taip4n ::

Ravno pri Octavivi gledam 1.5 TSI. 1.0 se mi zdi prešvoh. Gledal tudi Corollo 2.0 hibrid, cenovno tam tam vendar manj opreme kot pri škodi.

WizzardOfOZ ::

borut_p je izjavil:

Utk je izjavil:

Bom jaz prvi. Subaru 2,0 bencinar.

Ampak resno. Avtomatik z radarskim tempomatom, če se imaš rad.


Radarski tempomat nujno, res ja. Bencinar boxer bi pa moral imeti zelo malo servisov da se izplaca.
Je pa subaru sigurno top avto


Servisna ura je 32EUR skupaj z DDV. Torej servisi so poceni. Izrednih servisov je pa zelo malo. Vsaj mene subaru še ni na cesti pustil. Celo tak me je domov pripeljal (to je s hitrostjo 70km/h priletel ford fusion v bok):
 krneki

krneki



Alfa Dog je izjavil:

Utk je izjavil:

Bom jaz prvi. Subaru 2,0 bencinar.

Ampak resno. Avtomatik z radarskim tempomatom, če se imaš rad.


Jajks, glede na spritmonitor ima npr Outback s takim motorjem povprečno porabo preko 10 l/100km. OP misli delati po 150 km AC na dan...

Outbacka z 2.0 bencinskim motorjem ni bilo. Poleg tega imajo novejši veliko nižjo porabo. Jaz imam relacijsko porabo pod 6 litrov z bencinarjem. Po mestu je pa malo več zarad avtomatskega menjalnika, ampak je pa bolj udobno zato.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

MadIggy ::

Taip4n je izjavil:

Ravno pri Octavivi gledam 1.5 TSI. 1.0 se mi zdi prešvoh. Gledal tudi Corollo 2.0 hibrid, cenovno tam tam vendar manj opreme kot pri škodi.


Jaz sem iz dolgčasa med 1. valom nabavil Octavio limo z 1.0 TSI im mi je dovolj. Jo pa uporabljam za po LJ gor dol in okolica. Teli mal močnejši hibridi so poezija za vozit po regionalki, če preferiraš udobje in lagodno vožnjo. Obvezno na testno vožnjo, če ne drugega za občutek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadIggy ()

borut_p ::

Torej povzetek za OP.

Octavia, passat, superb (lahko tudi limo), subaru, i30 karavan, volvo.

WizzardOfOZ ::

MadIggy je izjavil:

Taip4n je izjavil:

Ravno pri Octavivi gledam 1.5 TSI. 1.0 se mi zdi prešvoh. Gledal tudi Corollo 2.0 hibrid, cenovno tam tam vendar manj opreme kot pri škodi.


Jaz sem iz dolgčasa med 1. valom nabavil Octavio limo z 1.0 TSI im mi je dovolj. Jo pa uporabljam za po LJ gor dol in okolica. Teli mal močnejši hibridi so poezija za vozit po regionalki, če preferiraš udobje in lagodno vožnjo. Obvezno na testno vožnjo, če ne drugega za občutek.


Kakšna je poraba po avtocesti, če bi se rad peljal recimo okol 150km/h od ljubljane do portoroža?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Amdforce ::

borut_p je izjavil:

RatedR je izjavil:

+1 za karavan Škoda octavia ali VW Passat, 15k€, letniki okrog 2015, veliko na cesti, rezervni deli poceni in hitro dobavljivi. Vzameš TDIja pa maš družinski avto za male stroške.


Letnik 2015 dalje za Passata. Ima veliki servis na 210kkm, prejsnji pa na 150kkm. Strosek pa je preko 1,5k€


Dej ne pretiravaj no model. Lih ta teden sem imel veliki servis na passatu b8, 2.0 letnik 2017 in ves kaj.... garnitura zobatega s pumpo, mikro komplet ter olje in vsi filtr(mann) okroglih 400 eur z delom pa od kje te cifre vlecete eni znalci?

Taip4n ::

MadIggy je izjavil:

Jaz sem iz dolgčasa med 1. valom nabavil Octavio limo z 1.0 TSI im mi je dovolj. Jo pa uporabljam za po LJ gor dol in okolica. Teli mal močnejši hibridi so poezija za vozit po regionalki, če preferiraš udobje in lagodno vožnjo. Obvezno na testno vožnjo, če ne drugega za občutek.

Ma ka pa vem. Nekako mi ta downsizing ne diši preveč. So/bile težave na 1.5 samo pri ročnem ali tudi pri DSG-ju?

borut_p ::

Pooblascen servis? Imas se vedno tovarnisko garancijo? Premalo podatkov dajes.
Tarifa ki sem jo dal je direkt od pooblascenca za avto, ki ni vec garanciji

r3dkv1c4 ::

hojnikb je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Turbodizla 2.0TDI boš za nameček vozil na servis vsakih 15kkm, turbobencinarja 1.5TSI na 30kkm.

Če si takšen žid, da servisiraš avto na 30kkm, je bolje da nimaš ne enga ne drugega, ampak vzameš 1.2 16v cliota

Zakaj bi moral servisirat vsakih 10k km?
Sam recimo delam točno dvojne km v primerjavi s predpisanim.
Čaki, nisem imel enega problema zaradi tega.
Vse je odvisno od voznika....kako avto pelje, ploh zjutraj ob zagonu.

Zato ker bo olje zanič po 15-20kkm, that's why. Lahk pa seveda delaš tut 100kkm na menjavo olja, sam ne potem jokat, ko boš doživel kaj takšnega


Olje bo zanič...pa večje traparije še nisem slišal.

Pa ti sploh veš, ne veš, ampak vseeno......po koliko km pri določeni temp. olje postane zanič.

Spet nakladaš, da sam sebi verjameš.

Kje si pa to sliko najdu?

Opiši problem, točno s podatki in z opisom, natančnim, kaj se je dejansko dogajalo, da je olje tako gosto, itn....

Jemlješ sliko iz konteksta, da si nabijaš ego, kako pameten si in kako zelo se spoznaš na olje.

No, ne spoznaš se, ker, če bi se, ne bi kvasil takih traparij.

Človek ti pove, da naredi 20-40k km, ti pa nabija#, da naj delamo 100k...malo se zamisli.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

r3dkv1c4 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

MadIggy je izjavil:

Taip4n je izjavil:

Ravno pri Octavivi gledam 1.5 TSI. 1.0 se mi zdi prešvoh. Gledal tudi Corollo 2.0 hibrid, cenovno tam tam vendar manj opreme kot pri škodi.


Jaz sem iz dolgčasa med 1. valom nabavil Octavio limo z 1.0 TSI im mi je dovolj. Jo pa uporabljam za po LJ gor dol in okolica. Teli mal močnejši hibridi so poezija za vozit po regionalki, če preferiraš udobje in lagodno vožnjo. Obvezno na testno vožnjo, če ne drugega za občutek.


Kakšna je poraba po avtocesti, če bi se rad peljal recimo okol 150km/h od ljubljane do portoroža?

Zakaj pa goniš, če je omejitev 130?

Tak odnos, kot ga umaš do omejitev, ga imaš tudi do avta
.....dejmo terat.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

MadIggy ::

WizzardOfOZ je izjavil:

MadIggy je izjavil:

Taip4n je izjavil:

Ravno pri Octavivi gledam 1.5 TSI. 1.0 se mi zdi prešvoh. Gledal tudi Corollo 2.0 hibrid, cenovno tam tam vendar manj opreme kot pri škodi.


Jaz sem iz dolgčasa med 1. valom nabavil Octavio limo z 1.0 TSI im mi je dovolj. Jo pa uporabljam za po LJ gor dol in okolica. Teli mal močnejši hibridi so poezija za vozit po regionalki, če preferiraš udobje in lagodno vožnjo. Obvezno na testno vožnjo, če ne drugega za občutek.


Kakšna je poraba po avtocesti, če bi se rad peljal recimo okol 150km/h od ljubljane do portoroža?


Ne vem, na relaciji Lj-Praga-Lj sem prišel s porabo pod 6l, avtocesta 140, ostalo po omejitvah. Po občutku bi rekel, da ima tudi po AC solidno porabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadIggy ()
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vw motorji in zanesljivost vw/škoda (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6316916 (7172) c23po
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7121085 (6484) jest10
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20362651 (35216) urkoman
»

Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28444072 (33511) Sparkxl
»

Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40998461 (70866) jero_no1

Več podobnih tem