» »

Clio iv tce75 generation

Clio iv tce75 generation

«
1
2 3 4

1309976 ::

Zdravo,

Gledam tole zadevo za malo pod 10k (po prejeti ponudbi). Ga kdo ima? Kako se avto kaj obnese v praksi? Na kaj moram biti pozoren?

Zaenkrat je mišljen kot drugi druzinski avto na krajši mestni oziroma primestni relaciji, povsem možno bo pa v prihodnje uporaba CE-LJ.

Je tak avto pameten nakup za do 10k (kaj več ni ravno na voljo za drugi avto)?

Razmišljam v smer, da bo nekaj časa mir s servisi ipd, tudi če bi se vozil v Ljubljano in delal več km.

Lp

P.s.
Bi bila kakšna druga zadeva primernejša? Pomembna mi je predvsem skupna ekonomska racunica (torej tudi stroški vzdrževanja).
  • spremenilo: 1309976 ()

KAVINSKY ::

Nič narobe z avtom, ampak 75 konjev za avtocestno vožnjo je sadizem. 90 konjski je malo daržji se pa pelje spodobno. 100 konjskega LPG Sanderota dobiš za malo nad 10 jurjev z osnovno opremo.

Ganon ::

Sicer dober nakup, ampak jaz bi vzel močnejši motor. 75KM TCe res ni višek poskočnosti.

1309976 ::

100 (ali 90?) Km verzija je cca 1700 EUR dražja in zaenkrat ne pride v poštev. Verjamem pa da se pozna razlika v vožnji.

Ganon ::

Če lahko dobiš testnega, se zapelji z njim, da dobiš občutek, kako se odziva ta motor. Boš takoj vedel, če ti je dovolj.

KAVINSKY ::

Mogoče še poglej Hyundai/Kia/Toyota. Dobiš par let stare z tovarniško garancijo.

facepalm ::

1309976 je izjavil:

Zdravo,

Gledam tole zadevo za malo pod 10k (po prejeti ponudbi). Ga kdo ima? Kako se avto kaj obnese v praksi? Na kaj moram biti pozoren?

Zaenkrat je mišljen kot drugi druzinski avto na krajši mestni oziroma primestni relaciji, povsem možno bo pa v prihodnje uporaba CE-LJ.

Je tak avto pameten nakup za do 10k (kaj več ni ravno na voljo za drugi avto)?

Razmišljam v smer, da bo nekaj časa mir s servisi ipd, tudi če bi se vozil v Ljubljano in delal več km.

Lp

P.s.
Bi bila kakšna druga zadeva primernejša? Pomembna mi je predvsem skupna ekonomska racunica (torej tudi stroški vzdrževanja).

Pejdi testirat novo Dacio Sandero. Narejena na platformi Clia 5, zato je verjetno na nivoju Clia 4 (generation).
Npr z malo vec opreme in 100hp motorjem na plin te stane 12k (brez popustov). Tista 2k pa dobis notri (dolgorocno profitiras) na gorivu.

Benny123 ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Benny123 ()

Benny123 ::

Mislim da sem dal link od stare Dacie, ne kupovati starega..vsekakor nov model.

aiko ::

"Zaenkrat je mišljen kot drugi druzinski avto na krajši mestni oziroma primestni relaciji, povsem možno bo pa v prihodnje uporaba CE-LJ."
" za malo pod 10k "

Torej kopuješ drugi družinski avto, kateri bo morda (ali sigurno) bodoča "delovna mula" :)).....

Predlog:
- ne nov, ampak rabljen
- obvezno 6 brzin
- tempomat
- skoraj obvezno dizel
- mali motor (cena cestnine + zavarovanja)

Na prvo žogo mi pade na pamet Grande punto 1.3 Mjet 90 HP Emotion.
+ ima 6 brzin
+ ima tempomat
+ ima ok audio sistem
+ sedeži so tudi ok
+ šibedah
+ 6x airbag
+ hill holder
+ poceni cestnina in zavarovanje
+ rezervni deli vsepovsod, večinoma poceni
+ ok zvočna izolacija
+ radio z usb
- če vložiš v vozilo ob nakupu (pretiravam) 2000 eur, bo kot nov; npr. 1-3 k eur nakup + 2k eur vložka = 4-6 k eur, ostalo ostane za nafto
- fiat?

druga opcija:
Kia Rio JB 1.5 110 HP crdi
+ nakupna cena 1.5k-2.5k, z tem da ga dobiš za cca. 2.5k € odličnega (brez vložka - tisti edini trenutno na avto.net za cca. 2600 ne spada v to kategoijo, ker je vreden cca 1.2k - 1.5k eur)
+ odličen motor
+ super neproblematično vozilo (zelo zaželjen kot taxi vozilo na določenih trgih)
+ poceni vzdrževanje
+ nima znanih dragih okvar
+ ima precej prostora glede na dimenzije
+ poceni deli (autodoc ipd)
+ super za po mestu
+ po potrebi je tudi hiter na AC
+ vse 4 el. šipe
+ ok zvočna izolacija
+ radio z usb + aux in
- 2 airbaga
- 5 brzin (višja poraba)
- nima tempomata
- dražja cestnina kot za Punta
- ni komot kot Punto (trši sedeži)
- težko ga je najti (malo vozil v Slo + tisti ki ga ima ga načeloma ne prodaja, ker vozilo enostavno dela)


Lahko pa seveda tudi kupiš novo Dacio, katera bo npr. (že) v štartu:
- dražja
- večja poraba
- 5 brzin
- (še vedno) nič tempomata
- zadnje šipe na pedala ipd
- slabša zvočna izolacija
0 zanesljiva
+ nova
+ garancija

aiko ::

tretja opcija:

Kia Rio UB
+ dober 1.4 CRDI dizel
+ prijeten 1.6 bencinski motor
+ ima 6 brzin
+ ima tempomat
+ radio z usb + aux in
+ sedeži so tudi ok
0 zanesljiv, a ne zanesljiv kot Rio JB
0 zvočna izolacija
- bolj "grob" diesel motor kot v starejšem Riotu JB
- drugih minusov ne vem

Valvoline ::

75km za kliota je se kr vredu, pred nakupom lahko vprasas tunerce ce se ga da inkognito cipirat na 100-120 konjev, tk da po posegu ne bo opazno na diagnosticnem racunalniku zarad garancije pac.

hojnikb ::

se en glas za novga sanderota z lpg. z bolj minimalno opremo+klima pride malo cez 11k. dobis pa za ta avto ekosklad kredit, kar bo dost cenej kot lizing ali kredit preko renaulta.

ali pa clio tce75 in das naknadno cipat, ce ti bo premal. ta motor bi se mogu stunat na nekje 100-110hp
#brezpodpisa

facepalm ::

aiko je izjavil:


Lahko pa seveda tudi kupiš novo Dacio, katera bo npr. (že) v štartu:
- dražja
- večja poraba
- 5 brzin
- (še vedno) nič tempomata
- zadnje šipe na pedala ipd
- slabša zvočna izolacija
0 zanesljiva
+ nova
+ garancija

Amm..
1. Drzi
2. Ne drzi
3. Ne drzi
4. Ne drzi
5. Ne drzi
6. Ne verjamem
7. Vir?

Naj dodam se, da z Dacio na plin imas nizje stroske z gorivom napram tvojim alternativam. Dacia ima se polno drugih modernih pomagal, ki jih tvoje alternative nimajo.
Dacio na plin lahko vzame na zelo ugoden ekosklad kredit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Valvoline ::

Nova dacia na lpg pod 11k je z sce motorjem 50kw brez turbota. Tce na plin so 13k+

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Valvoline je izjavil:

Nova dacia na lpg pod 11k je z sce motorjem 50kw brez turbota. Tce na plin so 13k+

Dej si poglej uradni cenik preden streljas nebuloze.
Na konfiguratorju, top nivo opreme, 100hp lpg, +navigacija +paket varnost (park senzorji, kamera, mrtvi kot) za 13.080EUR
Najcenejsi na plin je 10.790EUR. in edini lpg motor je eco-g 100, kateri seveda ima turbino

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

hojnikb ::

Valvoline je izjavil:

Nova dacia na lpg pod 11k je z sce motorjem 50kw brez turbota. Tce na plin so 13k+

lpg varjante so sam z turbo motorjem.
#brezpodpisa

yamahko ::

Trenutno imamo podoben avto za nadomestni avto. Clio iv 1.5dci. Osebno rečem poden od podna. Kot da bi se vozil z clio 2. Len, grd (notranjost), poceni plastike (res smešno narejen), ... no mogoče je to le ta model, ker je nadomestni pa je vprašanje kolko ga sploh rihtajo. Medtem ko je clio zadnje generacije svetlobna leta pred tem (v lasti Initale Paris oprema in je za tak denar vav).
Pred nakupom sem testiral tudi Clio 5 TCE 100 (3cilindri 100hp mislim da) in je za avtocesto definitivno prepočasen. Edino, če se sprijazniš biti na 3/4 časa na voznem pasu, ostalo pa delati gužvo ko prehitevaš.

Buggy ::

Pred nakupom sem testiral tudi Clio 5 TCE 100 (3cilindri 100hp mislim da) in je za avtocesto definitivno prepočasen. Edino, če se sprijazniš biti na 3/4 časa na voznem pasu, ostalo pa delati gužvo ko prehitevaš.


tole me od nekdaj zanima, zakaj bi bil avto z 8s do 80-120kmh in ima 185kmh+ koncne hitrosti neprimeren za avtocesto? Tip govori za LJ-CE in ne celodvenvi trip na sever Nemcije!
Tam kjer se jaz vozim se zakonsko doloceno hitrost dosezem na odseku 20km morda ene 2 minuti skupaj ostalo je bolj kot ne jajcanje.
Se z avtodomom, ki je imel 140kmh max nisem imel nobenih tezav z AC, ko smo sli cez Italijo. Kaj pravzapra rabite, da avto za AC ni prepocasen?!

1309976 ::

Bom preveril tudi Dacie, a po hitrem pregledu je Dacia s plinsko kombinacijo in spodobno opremo (najvišji nivo opreme je po moje nekako normala ki bi jo avto moral imeti. Niso mi recimo toliko važne led luči, kot mi je to da ima avto klimo, vsaj osnovni navigacijski zaslon je tudi priporočljiv v avtu) 12,4k...kar je malo prek mojega predvidenega budgeta (toliko sem dal za tri leta starega 2jko gran tourerja:)). Drugače za razliko od ženske je meni vseeno prva prioriteta ekonomičnost in najboljši možni nakup za denar, nato pa izgled in zatem znamka (ni mišljeno v povezavi s servisno recimo spornimi znamkami - kar me na prvo žogo malo skrbi pri omenjenem Fiatu).

Kot je že nekdo omenil iščem avto, ki je drugi družinski in bo trenutno vozil na krajši relaciji (10 km v eno smer), zelo verjetno pa kasneje na relaciji CE-LJ, ker mi je glavni avto zaplenila ženska, pa tudi ker predvidevam, da bo skupni strošek vožnje v Ljubljano s Cliotom vseeno manjši kot z dvojko (še posebej ob upoštevanju stroškov servisa, ki so pri BMW konkretno višji).

Bom pa pregledal tudi zgoraj navedene variante rabljenih in naredil malo poračuna. Hvala za informacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1309976 ()

KAVINSKY ::

Buggy je izjavil:

Pred nakupom sem testiral tudi Clio 5 TCE 100 (3cilindri 100hp mislim da) in je za avtocesto definitivno prepočasen. Edino, če se sprijazniš biti na 3/4 časa na voznem pasu, ostalo pa delati gužvo ko prehitevaš.


tole me od nekdaj zanima, zakaj bi bil avto z 8s do 80-120kmh in ima 185kmh+ koncne hitrosti neprimeren za avtocesto? Tip govori za LJ-CE in ne celodvenvi trip na sever Nemcije!
Tam kjer se jaz vozim se zakonsko doloceno hitrost dosezem na odseku 20km morda ene 2 minuti skupaj ostalo je bolj kot ne jajcanje.
Se z avtodomom, ki je imel 140kmh max nisem imel nobenih tezav z AC, ko smo sli cez Italijo. Kaj pravzapra rabite, da avto za AC ni prepocasen?!


Prepočasen ravno ni, moraš pa ga tiščati do konca, da dosežeš tiste 8 sekund. Pa pri nas večina vozi 140+ po prehitevalnem - v kakor ni gneče. Vsekakor pa se gre na testno vožnjo, da se vidi kako se avto obnaša.

Buggy ::

sej jaz tudi ko prehitevam tistih par sekund tiscim vsak avto do konca, predvsem zato da sem cimprej mimo. Ce je to na AC 8s al pa 4s niti ne igra vloge ali pac? Na pregledni AC pa menda ja lahko tudi kaj predvidevate in voznjo prilagajate na ostale..se za prehitevanje na regionalki s takim avtom ni tezav, pa ceprav tam praviloma sledis prometnemu toku.
Zame je to bolj problem v glavi, kot kje drugje. Nekaj drugega je ce bi imel tak avto trgovski potnik za tistih 50km AC pa res ne vidim problemov, sploh ko je v igri ekonomska racunica.
Govorite kot bi bil s takim avtom na cesti v kategoriji tovornjakov, pa cetudi bi bilo to res spet ne vidim tezav. Jeboga sej smo se par desetletij nazaj vozili s katrcami in hrosci, pa so bile omejitve prakticno iste.

Taco na gasu po AC zna tiscat vsako tele, pravilno funkcionirat v prometu je pa zgleda mal tezje :(

SRY..da ne bom offtopic: s stalisca drugega avta, kjer je prioriteta strosek, bi tudi jaz pogledal proti LPG Daci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Ganon ::

yamahko je izjavil:

no mogoče je to le ta model, ker je nadomestni


Bejž, no, da je nadomestni avto najcenejši in z najslabšim motorjem? Skoraj ne bi verjel.

facepalm ::

1309976 je izjavil:

Bom preveril tudi Dacie, a po hitrem pregledu je Dacia s plinsko kombinacijo in spodobno opremo (najvišji nivo opreme je po moje nekako normala ki bi jo avto moral imeti. Niso mi recimo toliko važne led luči, kot mi je to da ima avto klimo, vsaj osnovni navigacijski zaslon je tudi priporočljiv v avtu) 12,4k...kar je malo prek mojega predvidenega budgeta (toliko sem dal za tri leta starega 2jko gran tourerja:)). Drugače za razliko od ženske je meni vseeno prva prioriteta ekonomičnost in najboljši možni nakup za denar, nato pa izgled in zatem znamka (ni mišljeno v povezavi s servisno recimo spornimi znamkami - kar me na prvo žogo malo skrbi pri omenjenem Fiatu).

Kot je že nekdo omenil iščem avto, ki je drugi družinski in bo trenutno vozil na krajši relaciji (10 km v eno smer), zelo verjetno pa kasneje na relaciji CE-LJ, ker mi je glavni avto zaplenila ženska, pa tudi ker predvidevam, da bo skupni strošek vožnje v Ljubljano s Cliotom vseeno manjši kot z dvojko (še posebej ob upoštevanju stroškov servisa, ki so pri BMW konkretno višji).

Bom pa pregledal tudi zgoraj navedene variante rabljenih in naredil malo poračuna. Hvala za informacije.

Najprej seštej koliko km bos zvozil letno saj pri Dacii privarcujes predvsem na gorivu.

fikus_ ::

" Pa pri nas večina vozi 140+ po prehitevalnem - v kakor ni gneče."

Gneče pa ni ponoči, ko se OP ne bo vozil, tako da ta argument odpade!

d_DJ ::

Pri Cliu IV je problem pri zvočni izolaciji, ko se pelješ po ac 120+ je kr hrupno v kabini.

facepalm ::

d_DJ je izjavil:

Pri Cliu IV je problem pri zvočni izolaciji, ko se pelješ po ac 120+ je kr hrupno v kabini.

V bistvu se slisi pisc vetra pri sprednjih vratih (nekje okoli ogledala) in je zaradi ostale dobre izolacije, to precej opazno/motece.

Blinder ::

99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

facepalm ::

Blinder je izjavil:

0-100

Bistvo posta?
Je ok/ni ok?

d_DJ ::

facepalm je izjavil:

V bistvu se slisi pisc vetra pri sprednjih vratih (nekje okoli ogledala) in je zaradi ostale dobre izolacije, to precej opazno/motece.


Da točno to sem mislil, niti ni motor tok moteč, kot pa ta pišč.

Valvoline ::

hojnikb je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Nova dacia na lpg pod 11k je z sce motorjem 50kw brez turbota. Tce na plin so 13k+

lpg varjante so sam z turbo motorjem.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
< 11k je 49kw sce brez turbine na lpg.

Blinder ::

facepalm je izjavil:

Bistvo posta?
Je ok/ni ok?


Oh, ni dodalo zraven start casa. Ce zeliste 0-100, pejte na 8:24. 55kw/75ps motor je precej nov in, to je edini video ki sem ga nasel, da ima posnet 0-100. Vidna so tudi prestavna razmerja.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

facepalm ::

Valvoline je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Nova dacia na lpg pod 11k je z sce motorjem 50kw brez turbota. Tce na plin so 13k+

lpg varjante so sam z turbo motorjem.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
< 11k je 49kw sce brez turbine na lpg.

Napaka v oglasu. Poglej si uradni cenik.

B34ST ::

facepalm je izjavil:

Je ok/ni ok?

Kaj naj bi bilo pri 75KM ok, jaz pomoje dobim boljše pospeške če šaltam pri 3000. Ko sem ravno pri tem, zgleda še nisem našel časa da bi svoj avto potestiral, za standing start 0-100 mi ga je pa še škoda po komaj 4 letih, mogoče čez 4 leta. Sicer je pa brezveze, ker to nikol ne rabiš, neko srednje pospeševanje iz mesta imaš povsod vrh glave, tudi če vodi semafor na ravno cesto. Pa če rabiš primerjat z Zeperfs in ti je škoda avta, je 40-140 v minimalnih prestavah veliko bolje, tako za avto kot za bolj merodajne rezultate.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

hojnikb ::

Valvoline je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Nova dacia na lpg pod 11k je z sce motorjem 50kw brez turbota. Tce na plin so 13k+

lpg varjante so sam z turbo motorjem.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
< 11k je 49kw sce brez turbine na lpg.

napaka v ceniku, sce nima lpg.
#brezpodpisa

sbawe64 ::

Clio iv tce75 generation
To je 0.9l motor, česar se je za izogibati.
2020 is new 1984
Corona World order

hojnikb ::

turbo 0,9tce. In kaj naj bi blo narobe z motorjem, razn konjev?
#brezpodpisa

facepalm ::

sbawe64 je izjavil:

Clio iv tce75 generation
To je 0.9l motor, česar se je za izogibati.

Ker?

OK.d ::

sbawe64 je izjavil:

Clio iv tce75 generation
To je 0.9l motor, česar se je za izogibati.

No da slišimo junak.
LPOK.d

aiko ::

facepalm je izjavil:

sbawe64 je izjavil:

Clio iv tce75 generation
To je 0.9l motor, česar se je za izogibati.

Ker?


2 citata:

autocar.co.uk
" No, but the Clio's modest 89bhp at 5000rpm and equally humble 100lb ft from 2500rpm means it requires a fair amount of patience when stoking it up to motorway speeds "

autoexpress.co.uk
"It’s not particularly punchy, though – you can find yourself flooring the throttle to squeeze into a gap in traffic only for nothing to happen. You really need to change down a gear or two before this 89bhp engine even begins to feel quick."

rezen tega, da komaj prileze do 130 je vse ok :)

Valvoline ::

Mel lanosa 1.3 na plin 75 konjev, pac za normalno voznjo povsem zadost, na AC sel bp 170kmh po potrebi. Za dirkat ni, podhranjen pa tut ni bil, glede na to da sem vlekel 1500kg tovora z prikolico.

sbawe64 ::

hojnikb je izjavil:

turbo 0,9tce. In kaj naj bi blo narobe z motorjem, razn konjev?

Trivaljnik, pije kot alfa bencinar.
Nočeš tega.Znanka je imela Capturja s takim motorjem (kupila novega), prodala po 1 letu.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

aiko ::

Sicer pa:
Nova Dacia Sandero do 10k je le z motorjem sce 65, 5 brzin, essential oprema, brez izbire barve, železna platišča.
Na to dodaj še npr. 3 leta kaska, uradne servise in je res res (osebno) slaba izbira.
Po 2-h mesecih vožnje CE-LJ boš avta sit, ker je to cca 180 km dnevno/40k (200km x 200dni)letno..

Še vedno sem mnenja, da je Grande punto 1.3mjet 90hp (oz. 1.6 mjet ali 1.9 če ti ni škoda dat tistih 90 eur letno več za cestnino) boljša izbira, ker:
- je konkretno cenejši tudi z naknadnim velikim preventivnim servisom
- ne rabi kaska
- je hitrejši, posledično bolj komot za vožnjo
- glede na število vozil na cesti ne more biti tako slab
- tistih 5-6-7(?) jurjev, kateri ti ostanejo v razliki nabavne cene lahko porabiš za družino/zase/potovanje/hišo/karkoli/drugi rabljen avto čez 2 leti

Dajem en primer, kateri bi bil za pogledat (sicer brez tempomata, a ga lahko naknadno vgradiš za cca 50€). Naj bi bil celo poservisiran. Malo se zglihaš za ceno če je vozilo ok in imaš prevoz + 6k eur v žepu.
Če je uvožen (kar jih je ogromno zaradi razlike v opremi med Ita in Slo), plačaj še autodna/carfax (cca 7 eur) če so kaki sporni zapisi. Kilometre se sicer načeloma ne zbija tem avtom, ker ni vredno in jih je tudi težko skriti.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Če boš gledal za Kio Rio 1.4 crdi, je bila pred časom (september/oktober) na avto.net ena črna (ne vem ali 3 ali 5 vrat) z 400.000+ km , tako da pazi. Morda celo tale:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

facepalm ::

aiko je izjavil:

facepalm je izjavil:

sbawe64 je izjavil:

Clio iv tce75 generation
To je 0.9l motor, česar se je za izogibati.

Ker?


2 citata:

autocar.co.uk
" No, but the Clio's modest 89bhp at 5000rpm and equally humble 100lb ft from 2500rpm means it requires a fair amount of patience when stoking it up to motorway speeds "

autoexpress.co.uk
"It’s not particularly punchy, though – you can find yourself flooring the throttle to squeeze into a gap in traffic only for nothing to happen. You really need to change down a gear or two before this 89bhp engine even begins to feel quick."

rezen tega, da komaj prileze do 130 je vse ok :)

Daj se vsedi v tak avto in nato komentiraj.
Sem vozil tce90 v cliotu in twingotu.
Prvi res tezko gre 130, ker nonstop bezi proti 150. Drugi pa je zmozen zvoziti Visnjegorski klanec s 160kmph (2 osebi + klima).
Toliko o problemih s pospesevanjem...

sbawe64 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

turbo 0,9tce. In kaj naj bi blo narobe z motorjem, razn konjev?

Trivaljnik, pije kot alfa bencinar.
Nočeš tega.Znanka je imela Capturja s takim motorjem (kupila novega), prodala po 1 letu.

Captur ima velik zracni upor.
Vozil cliota (povprecna 5.5l), twingota (povprecna 6.0 - tezka noga) in capturja (povprecna malo pod 7l).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Utk ::

Nekaj je kaj je avto zmožen, nekaj drugega pa človek prej ko reče fuck this shit in kupi drug avto. Ne glede kolk gre, 0,9 motor je najslabši od teh malih. Vsi drugi so hitrejši in manj porabijo. Tudi 1,0 od renoja ni nič kaj dost boljši. Je boljši, ampak še zmeraj so vsi drugi boljši.

facepalm ::

aiko je izjavil:

Sicer pa:
Nova Dacia Sandero do 10k je le z motorjem sce 65, 5 brzin, essential oprema, brez izbire barve, železna platišča.
Na to dodaj še npr. 3 leta kaska, uradne servise in je res res (osebno) slaba izbira.
Po 2-h mesecih vožnje CE-LJ boš avta sit, ker je to cca 180 km dnevno/40k (200km x 200dni)letno..

Še vedno sem mnenja, da je Grande punto 1.3mjet 90hp (oz. 1.6 mjet ali 1.9 če ti ni škoda dat tistih 90 eur letno več za cestnino) boljša izbira, ker:
- je konkretno cenejši tudi z naknadnim velikim preventivnim servisom
- ne rabi kaska
- je hitrejši, posledično bolj komot za vožnjo
- glede na število vozil na cesti ne more biti tako slab
- tistih 5-6-7(?) jurjev, kateri ti ostanejo v razliki nabavne cene lahko porabiš za družino/zase/potovanje/hišo/karkoli/drugi rabljen avto čez 2 leti

Dajem en primer, kateri bi bil za pogledat (sicer brez tempomata, a ga lahko naknadno vgradiš za cca 50EUR). Naj bi bil celo poservisiran. Malo se zglihaš za ceno če je vozilo ok in imaš prevoz + 6k eur v žepu.
Če je uvožen (kar jih je ogromno zaradi razlike v opremi med Ita in Slo), plačaj še autodna/carfax (cca 7 eur) če so kaki sporni zapisi. Kilometre se sicer načeloma ne zbija tem avtom, ker ni vredno in jih je tudi težko skriti.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Če boš gledal za Kio Rio 1.4 crdi, je bila pred časom (september/oktober) na avto.net ena črna (ne vem ali 3 ali 5 vrat) z 400.000+ km , tako da pazi. Morda celo tale:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zakaj bi bil kasko pri Dacii obvezen?
Pri 40kkm letno, porabi Dacia za cca 1000EUR manj gori a kot tisti tvoj Punto.
90hp punto ni kaj dosti hitrejsi od 100hp dacie, sploh pa ne bolj udoben zaradi hrupnega dizla..

Utk je izjavil:

Nekaj je kaj je avto zmožen, nekaj drugega pa človek prej ko reče fuck this shit in kupi drug avto. Ne glede kolk gre, 0,9 motor je najslabši od teh malih. Vsi drugi so hitrejši in manj porabijo. Tudi 1,0 od renoja ni nič kaj dost boljši. Je boljši, ampak še zmeraj so vsi drugi boljši.

So pa tudi drazji. Lahko je na papirju najslabsi, je pa dovolj dober, da prebavi AC hitrosti brez pedalke do podna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Valvoline ::

Zanimivo da majo za 1.3tce povprecno za 3-4k drazjo ponudbo. Jbemti kaj pa je dejanska razlika? En dodaten valj,tj par kg kovine? LOL.

OK.d ::

Imam ta avto za službo in nazaj, vozim se samo po lokalni cesti in imam sedaj pozimi porabo cca. 7 l z vožnjo po "jajcih", ker ga tudi pred službo segrevam na mestu se še tam nekaj nabere.
LPOK.d

blackbfm ::

Sem vozil tce90 v cliotu in twingotu.
Prvi res tezko gre 130, ker nonstop bezi proti 150. Drugi pa je zmozen zvoziti Visnjegorski klanec s 160kmph (2 osebi + klima).
Toliko o problemih s pospesevanjem...


Pri ac hitrostih sploh ko gre cesta v hrib postane tce90 odziven tolk kot crknjen konj, o porabi pri 150kmh pa sploh ne bi komentiral.. To je realna zmogljivost, brez da si lažemo

Za navadno medmestno voznjo po ravnem pa mu nic ne manjka

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

hojnikb ::

Nič kar ecu tune nemore rešit :)

Valvoline je izjavil:

Zanimivo da majo za 1.3tce povprecno za 3-4k drazjo ponudbo. Jbemti kaj pa je dejanska razlika? En dodaten valj,tj par kg kovine? LOL.

zato ker pride v kombinaciji z več opreme
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6813150 (7789) Likalnik
»

Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13718209 (11795) BoredMarvin
»

Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36644608 (34407) louser
»

Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17822103 (17038) Raindancer
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12122429 (17225) Assassub

Več podobnih tem