» »

Vračilo telefona zaradi napake - A1?

Vračilo telefona zaradi napake - A1?

Jin ::

Živjo, ob nakupu novega telefona pri A1 se je izkazalo, da ima zaslon težavo s prikazovanjem črnin. Namreč, vse kar je pod cca. 25 IRE, je gamma čisto napačna in zato je slika posledično polna bandinga, črnine so klipane, ipd. Karkoli je temno, je popolni zmazek. Mislim da na internetu temu pravijo "black crush". Nazadnje je za to napako trpel S9+, za S20 FE, pa sem na internetu najdel samo eno osebo z isto napako.

Sedaj bi pa prosil, predno se vržem v boj glede vračila aparata, da me kdo malenkost oboroži s kakšnimi termini, zakonodajo, karkoli kar mi bo pomagalo pri vračilu. Namreč ne želim se ukvarjati s kakršnimi koli servisi, ipd. Telefon je star 2 dni in si samo želim da mi ga zamenjajo z drugim, normalno delujočim modelom.

Hvala za kakršen koli nasvet.
  • spremenil: Jin ()

Groot ::

Napišeš dopis v katerem navedeš da ima telefon sledečo napako, zaradi katere uveljavljaš stvarno napako v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov ter želiš novo napravo. Sklepam da želiš to, če hočeš denar nazaj napiši to. Potem pojdi v poslovalnico in daj eno kopijo dopisa, skupaj s telefonom, njim, na tvojo kopijo pa naj ti z datumom in podpisom potrdijo prejem dopisa in telefona.

Jin ::

Groot je izjavil:

Napišeš dopis v katerem navedeš da ima telefon sledečo napako, zaradi katere uveljavljaš stvarno napako v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov ter želiš novo napravo. Sklepam da želiš to, če hočeš denar nazaj napiši to. Potem pojdi v poslovalnico in daj eno kopijo dopisa, skupaj s telefonom, njim, na tvojo kopijo pa naj ti z datumom in podpisom potrdijo prejem dopisa in telefona.


Ja, samo zamenjal bi ga rad za enega brez napake. Tnx za mnenje.

Dimnik ::

Tako kot ti je napisal groot....na spletu najdeš obrazec za stvarno napako, katerega izpolniš in greš k operaterju. Telefon bodo poslali na servis, kjer bodo ugotavljali ali je stvarna napaka, v roku 8 dni ti morajo odgovoriti. Če bo priznana, boš dobil nov telefon, kar moraš navesti v obrazcu za stvarno napako

Ker se gre za samsung servis, ti želim čimprejšnjo rešitev......ko sem jaz uveljavljal za s8+ so mi 2 ali 3 krat zavrnili in smo pošiljali telefon gor in dol...

Jin ::

Dimnik je izjavil:

Ker se gre za samsung servis, ti želim čimprejšnjo rešitev......ko sem jaz uveljavljal za s8+ so mi 2 ali 3 krat zavrnili in smo pošiljali telefon gor in dol...


Tako, točno tega se želim izognit ... Še posebej ker ni tako očitna napaka se mi zdi, da bi se znalo komplicirati. Kaj je bilo pri tebi narobe?

Dimnik ::

Telefon se je sam od sebe ugašal na določene trenutke naenkrat je postala tema in utripala je led lučka....seveda so kekci na servisu resetirali telefon potem spet ponovno naložili os, tretjič niso nič delali, potem sem ga pustil en dan pri vodji poslovalnice, naj ga stestira, sicer je on potem hotel naj uveljavim garancijo, da ga bo servis popravil, na to nisem pristal..med tem sem pisal na samsung podporo, tržni inšpektorat in potem sem končno dobil pozitiven odgovor....v glavnem več kot mesec dni zajebavanja

Jin ::

Dimnik je izjavil:

Telefon se je sam od sebe ugašal na določene trenutke naenkrat je postala tema in utripala je led lučka....seveda so kekci na servisu resetirali telefon potem spet ponovno naložili os, tretjič niso nič delali, potem sem ga pustil en dan pri vodji poslovalnice, naj ga stestira, sicer je on potem hotel naj uveljavim garancijo, da ga bo servis popravil, na to nisem pristal..med tem sem pisal na samsung podporo, tržni inšpektorat in potem sem končno dobil pozitiven odgovor....v glavnem več kot mesec dni zajebavanja


Auuf, moje sožalje. Zakaj nisi samo zahteval novega aparata?

Reaper ::

Z RAM2 bo veliko "prepucavanja", jez sem v preteklosti moral vedno dokazovati svoj prav, da sem kaj dosegel. V enem primeru sem tudi telefon poslal na uradni servis v UK da so mi garancijsko menjali zaslon ker je RAM2 popravilo zaslona zavrnil, ker je bil na telefon naložen originalni SW ampak za DE regijo in ne SI.

Dimnik ::

Saj sem zahteval nov aparat in ne popravilo v garanciji, ampak najprej mora servis odobrit, da je stvarna napaka, potem dobiš nov telefon

Jin ::

Hah ok.

Jaz sem se neki pogovarjal z referentko, ki mi je prodala telefon, in je takrat uporabila nek izraz, glede vračila telefona, ki sem ga pozabil. Ampak sva se menila, da bi telefon vrnil brez da gre na servis ... Bal sem se da bo telefon mogoče imel serijsko napako, ki je precej pogosta na S20 fe, nekaj glede slabega touch screena. Bi si moral zapisat kaj je rekla ...

Kvinta ::

Zakaj si ga pa sploh kupo če si že prej vedo da majo S20 serijsko napako dostikrat ?
A.C.A.B

Groot ::

Jin je izjavil:

Hah ok.

Jaz sem se neki pogovarjal z referentko, ki mi je prodala telefon, in je takrat uporabila nek izraz, glede vračila telefona, ki sem ga pozabil. Ampak sva se menila, da bi telefon vrnil brez da gre na servis ... Bal sem se da bo telefon mogoče imel serijsko napako, ki je precej pogosta na S20 fe, nekaj glede slabega touch screena. Bi si moral zapisat kaj je rekla ...


Pomembno je, da uveljavljaš stvarno napako. Zagotovo te bodo hoteli prepričati, da raje uporabni garancijo, ker potem v tem primeru nimajo tako kratkih rokov za odgovor.

Telefon bodo sicer v vsakem primeru poslali na servis, ampak če bo trajalo več kot 8 dni lahko lepo odstopiš od vsega skupaj in dobiš denar nazaj.

Jin ::

Kvinta je izjavil:

Zakaj si ga pa sploh kupo če si že prej vedo da majo S20 serijsko napako dostikrat ?


Ker je 340e plus ddv trenutno pri A1 znižan in ima vse kar potrebujem.

Sicer sem se kinda zmenu na šalterju glede vračila, ampak pozabu kaj točno sem se zmenu (zlo naporen in neprespan teden). Hecno pa je, da telefon nima te napake, sem preveril, ampak ima nekaj čisto tretjega heh. Škoda, ker telefon je super, še posebej zvočnik pri ušesu.

Groot je izjavil:

če bo trajalo več kot 8 dni lahko lepo odstopiš od vsega skupaj in dobiš denar nazaj.


Tnx, pomemben podatek!

Ma najlažje je res samo preko amazano kupovat. Če ti krkol ni všeč, samo izpolneš obrazec za vračilo in meni nič tebi nič, pošlješ nazaj, denar pa dobiš nakazan v istemu trenutku ko na pošti predaš pošiljko ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jin ()

val46 ::

Čaki zdej, neki si se zmenu na šalterju, sam se zdej ne spomniš kaj? A papirja, da uveljavljaš stvarno napako nimaš? Če je tako, pozabi na kakeršnokoli uveljavljanje le tega in čas da boš v 8ih dneh dobil odgovor iz servisa, kaj šele denar ali drug nov telefon v zamenjavo. Če nimaš karte, da uveljavljaš stvarno napako, so ti aparat sigurno poslali na servis pod garancijo, kar pomeni, da si že v štartu zajebal.

Mato989 ::

Fak kako je en folk nesposoben, in googlat in razmišljat in se spomnit kaj se je dogovarjal.

Nevideno...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

SaXsIm ::

V izogib ukvarjanju s stvarno napako, lahko samo odstopiš od nakupa. Predvidevam, da si opravil nakup na daljavo, glede na to, da poslovalnice niso bile odprte, ampak so samo delovale kot kot prevzemne točke. Zapakiraš nazaj v originalno embalažo in vrneš.
SaXsIm

val46 ::

Ma kje ti vidiš, da je kupil na daljavo? V vsakem sporočilu je napisal, da se je menil, zmenil, pogovarjal s referentko na šalterju, ki mu je prodala telefon. Če bi ga kupil preko interneta, bi ga po vsej verjetnosti dobil domov preko pošte, ne pa da ga je prevzel v prodajalni A1. Predvidevam, da je nakup opravil v tem tednu, ko so bile trgovine odprte. 25.12. je napisal prvo sporočilo, da je telefon star dva dni, se pravi od 23.12, takrat so pa trgovine kot je recimo A1 že lahko obratovale. Bolj je zanimivo, da mu je Groot 5 min po tistem, ko je odprl temo z vprašanjem kaj narediti, lepo napisal kaj MORA naredit, da ne bo mel komplikacij. In tipo se mu lepo zahvali, pol pa naredi vseeno neki po svoje. Jebat ga, zdej je prepozno za karkoli drugega, kot da čaka telefon iz garancijskega popravila. Upam za njegovo dobro, da je sam "pozabil", da sta z referentko spisala papirje za stvarno napako, sicer...No, sicer veste.

SaXsIm ::

Ne vem, na A1 strani tako piše. Je pa res, da ne vem točno, kdaj je kupil, mogoče so takrat bile odprte. V vsakem primeru, če ta možnost obstaja, bo zanj zagotovo najbolj najenostavnejša.
SaXsIm

Mato989 ::

Takim ljudem bi jaz jemal opravilno sposobnost =)

Sploh ne vejo kaj berejo in kaj delajo in nič
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Dimnik ()

SaXsIm ::

Res, ker nekdo v 4Q20 avtomatsko privzame, da je nekaj bilo kupljeno preko spleta, po tem ko se še pozanima, na kakšen način so poslovalnice delovale (hint - kot prevzemne točke) in zato poda vir, bi ti jemal opravilno sposobnost? Hkrati, če se že sklicujemo na (ne)zmožnost branja, avtor teme se v bistvu ne spomni, kaj je počel v poslovalnici in kaj se je pogovarjal.

BTW, kaj je že bila dodana vrednost tvojega posta? Bo avtor teme zato kaj lažje rešil svoj problem?
SaXsIm

val46 ::

Saxsim, ne se jezit. Mislim da je mato tisto napisal na račun OP, da si ni znal ne prebrat ne zapolnit, kaj mu je referentka rekla na šalterju, ko je kupoval telefon. Kar se pa tvojega prejšnega napisa tiče, je avtor podal že v samem prvem sporočilu podatke, kdaj je telefon kupil in če znaš od 25 odštet 2, predvidevam da ti je hitro jasno, keri dan je aparat kupil.In ja, 23.12. so bile vse A1(kot tudi vse ostale) trgovine odprte. Najbrž je tudi zato ravno takrat kupil ta telefon, ker je čakal, da se odprejo trgovine, sicer bi ga verjetno že prej naročil preko interneta. In po nadaljnem prebiranju teme, ter kolikokrat in kdaj se je pogovarjal na šalterju z referentko, ti je tudi hitro jasno, da je aparat nabavil kot tudi nesel nazaj v fizično trgovino. Ne rabiš bit ravno doktor znanosti, da te stvari sešteješ in ugotoviš kaj se je dogajalo.

Meni je bolj neki druzga zanimivo, kam in kdaj je on lahko sploh odnesel ta aparat, glede na to, da so sedaj, od 24.12.naprej bile trgovine zaprte.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

Dimnik ::

Mislim, da tudi ti en del narobe razumeš...za vračilo telefona se je pogovarjal takrat, ko je kupil telefon, ker je vedel da ima omenjen telefon neko napako z dotikom ekrana in povprašal kako narediti, če bo defekten telefon....tako razumem jaz iz napisanega

Mato989 ::

val46 je izjavil:

Saxsim, ne se jezit. Mislim da je mato tisto napisal na račun OP, da si ni znal ne prebrat ne zapolnit, kaj mu je referentka rekla na šalterju, ko je kupoval telefon. Kar se pa tvojega prejšnega napisa tiče, je avtor podal že v samem prvem sporočilu podatke, kdaj je telefon kupil in če znaš od 25 odštet 2, predvidevam da ti je hitro jasno, keri dan je aparat kupil.In ja, 23.12. so bile vse A1(kot tudi vse ostale) trgovine odprte. Najbrž je tudi zato ravno takrat kupil ta telefon, ker je čakal, da se odprejo trgovine, sicer bi ga verjetno že prej naročil preko interneta. In po nadaljnem prebiranju teme, ter kolikokrat in kdaj se je pogovarjal na šalterju z referentko, ti je tudi hitro jasno, da je aparat nabavil kot tudi nesel nazaj v fizično trgovino. Ne rabiš bit ravno doktor znanosti, da te stvari sešteješ in ugotoviš kaj se je dogajalo.

Meni je bolj neki druzga zanimivo, kam in kdaj je on lahko sploh odnesel ta aparat, glede na to, da so sedaj, od 24.12.naprej bile trgovine zaprte.


Tako je, moj zadnji (zdaj predzadnji) prispevek je bil namenjen OPju...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

val46 ::

Dimnik je izjavil:

Mislim, da tudi ti en del narobe razumeš...za vračilo telefona se je pogovarjal takrat, ko je kupil telefon, ker je vedel da ima omenjen telefon neko napako z dotikom ekrana in povprašal kako narediti, če bo defekten telefon....tako razumem jaz iz napisanega

Sej se mi je zdelo, ko sem še enkrat prebiral, da bo kaj takega ja. Potem ni še nič zamujenega in lahko normalno uveljavlja stvarno napako. Bo pa moral kar počakat sedaj, ko so trgovine zaprte, da bo lahko odnesel telefon nazaj kjer ga je kupil in uveljavljal to. Sicer pa ne vem, ali obstaja možnost uveljavljanja in pošiljanja aparata preko interneta v takem primeru, da so trgovine zaprte? Sam se takega načina še nisem posluževal, tako da ne vem kako je s tem.
Ampak ja, OP, če še nisi nesel telefona nazaj in nisi še nič nikamor pošiljal, potem uveljavljaj stvarno napako. Na kratko napišeš, da telefon ne opravlja svojih funkcij kot bi moral, konkretno prikazovanja barv in potem upaj na najboljše.

SaXsIm ::

Potem pa mea culpa, se opravičujem.

Mislim, da bo glede na zapisano na strani od A1 vračilo sicer vseeno možno na prodajnem mestu, le poklicati bo potrebno tja.
SaXsIm

BladE_ ::

Kolikor razumem si ti že pred nakupom iskal napako in se že menil za vračilo? Potem si celo res odkril napako ampak drugačno? :)):)):)) Verjetno ti ob tej zgodbi stvarne napake ne bodo priznali... Je kje uradna informacija o tej "napaki" ali zgolj forumsko razpravljanje?
Akcija - Reakcija

Dimnik ::

Kaj ima to veze, kaj se je on menil v prodajalni? Servis bo odločal o stvarni napaki

Technics111 ::

Samsungi in njihovi Amoledi so vedno večja jajca,ki so overpriced shit.

Jin ::

BladE_ je izjavil:

Kolikor razumem si ti že pred nakupom iskal napako in se že menil za vračilo? Potem si celo res odkril napako ampak drugačno? :)):)):)) Verjetno ti ob tej zgodbi stvarne napake ne bodo priznali... Je kje uradna informacija o tej "napaki" ali zgolj forumsko razpravljanje?


Haha yesss : D sm tud jst se po glavi poprasku temu naključju

Mato989 je izjavil:

Takim ljudem bi jaz jemal opravilno sposobnost =)

Sploh ne vejo kaj berejo in kaj delajo in nič


Okey bro. Sredi iskanja novga fleta sem, delam skoz, cele dneve, nisem spal brez tablet za spanje 3 tedne in spim po par ur na dan. Pač, nisem bil z glavo pri stvari ... Mi dovoliš živet naprej? Tnx, cenim to.

val46 je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Mislim, da tudi ti en del narobe razumeš...za vračilo telefona se je pogovarjal takrat, ko je kupil telefon, ker je vedel da ima omenjen telefon neko napako z dotikom ekrana in povprašal kako narediti, če bo defekten telefon....tako razumem jaz iz napisanega

Sej se mi je zdelo, ko sem še enkrat prebiral, da bo kaj takega ja. Potem ni še nič zamujenega in lahko normalno uveljavlja stvarno napako. Bo pa moral kar počakat sedaj, ko so trgovine zaprte, da bo lahko odnesel telefon nazaj kjer ga je kupil in uveljavljal to. Sicer pa ne vem, ali obstaja možnost uveljavljanja in pošiljanja aparata preko interneta v takem primeru, da so trgovine zaprte? Sam se takega načina še nisem posluževal, tako da ne vem kako je s tem.
Ampak ja, OP, če še nisi nesel telefona nazaj in nisi še nič nikamor pošiljal, potem uveljavljaj stvarno napako. Na kratko napišeš, da telefon ne opravlja svojih funkcij kot bi moral, konkretno prikazovanja barv in potem upaj na najboljše.


Da, tako je, nisem še nesel nazaj. Danes sem klical, ampak nisem imel časa čakati 1 uro da se mi nekdo javi, tako da bom jutri urejal. Verjetno bom šel kar na mesto nakupa v BTC in se tam zmenil, upam da, z isto referentko, preko telefona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jin ()

Jin ::

Technics111 je izjavil:

Samsungi in njihovi Amoledi so vedno večja jajca,ki so overpriced shit.


Predvsem so viewing angli slabi. Ampak IPSa osebno na telefonu ne maram. V postprodukciji so fajn referenca (sicer so oledi boljš, ampak predragi), še posebej za client monitorje ...

Kumbaja ::

Dimnik je izjavil:

Kaj ima to veze, kaj se je on menil v prodajalni? Servis bo odločal o stvarni napaki


Ogromno. Ker odločanje o stvarni napaki je stvar prodajalca in ne servisa (pogosta zmota). Seveda lahko prodajalec sledi priporočilu servisa in pogosto je to res, ampak to ne spremeni dejtva, da se ti lahko dogovoriš s prodajalcem drugače.

Jin ::

Kumbaja je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Kaj ima to veze, kaj se je on menil v prodajalni? Servis bo odločal o stvarni napaki


Ogromno. Ker odločanje o stvarni napaki je stvar prodajalca in ne servisa (pogosta zmota). Seveda lahko prodajalec sledi priporočilu servisa in pogosto je to res, ampak to ne spremeni dejtva, da se ti lahko dogovoriš s prodajalcem drugače.


Hah, logično, seveda. Hvala za tale komentar. Izjema bi seveda bila, če bi prodajalec imel kakšen dogovor z uvoznikom, da prejme vračilo aparata samo v primeru, če je servis potrdil napako. Ampak tudi v temu primeru je prodajalec tisti, ki je odgovoren in se nima v resnici kaj izgovarjati na nek "servis".

Kakorkoli že, danes sem stal 20m na ledenem dežju pred A1 prodajalno in oddal telefon. Da vidimo, kako bo zadeva stekla.

tomaz- ::

Kako se nima kaj izgovarjati na servis!? Na kaj pa, na svojo "strokovno" ugotovitev, tako kot potrošnik ? Ja, načeloma lahko - vendar. KO bo potrošnik prijavil na inšpektorat, bo inšpektor prodajalca ob obisku najprej povprašal, na podlagi katerega strokovnega mnenja se je tako odločil. In KO/ČE mu pod nos pomoli strokovno ugotovitev servisa, da napaka ne obstaja, je to za inšpektorja dovolj in merodajno in bo kupca napotil na pravdo. ČE pa prodajalec samo reče: Jah, jaz sem se tako odločil, sej vidte, da dela.... / ne bo šlo kar tako skozi, logično.

Zato je končna odločitev res VEDNO v rokah prodajalca, vendar se redki prodajalci za to odločitev odločijo kar sami od sebe, brez strokovnega pregleda in ugotovitve. Zato tudi imajo rok 8 dni.
Zmotno je tudi mišljenje, da je potrošnik tisti, ki UGOTAVLJA oziroma določa, kaj je napaka in kaj ni..
Vse to me je inšpektor podučil pred nekaj časa, ko sem uveljavljal stvarno napako.. Ker prodajalec ni priznal napake in je imel podane ugotovitve pooblaščenega servisa, me je inšpektor pač poslal na pravdo, saj je lahko samo ugotovil, da obstaja "spor med potrošnikom in prodajalcem" . Prodajalcu vsekakor ni naložil nič

Jin ::

Takole, napake seveda niso odkrili. Glede na naravo napake je mogoče res, da je dejansko niso našli; še posebej, če so v zaslon gledali pod svetlimi lučmi. No, kakorkoli že, telefon so mi predali na A1 centru rekoč, da vse kar lahko naredim je da si poiščem en drug servis in če mi tam odkrijejo napako, mi bodo zamenjali telefon (torej moram plačati enih 50e da si zamenjam telefon basicaly). Hecno, nekdo tukaj je omenil, da je telefon večkrat poslal nazaj dokler niso priznali napake; meni te opcijen niso ponudili.

Ima kdo kakšen kontakt od A1 za pritožbe ali karkoli? Na spletu ni nobenega email naslova, nič ... Imam namreč namen posneti telefon ob strani normalno delujočega telefona in v pdf-ju jasno in glasno, s slikami, ponazoriti napako. Glede nato, da je nekje pri cca 15 RGB in navzdol vse hard clipano, napake ni težko ponazoriti, še posebej z zebra pattern-om.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jin ()

MrStein ::

Ja, to je najbolje, dokumentirati s slikami, da imajo potem manj izgovorov.

Ampak...

Jin je izjavil:


Ma najlažje je res samo preko amazano kupovat. Če ti krkol ni všeč, samo izpolneš obrazec za vračilo in meni nič tebi nič, pošlješ nazaj, denar pa dobiš nakazan v istemu trenutku ko na pošti predaš pošiljko ...

Točno tako.

Pa naj "lokalpatrioti" mahajo kolikor čejo.

Toliko mutenja kot pri slovenskih prodajalcih (in servisih) nisem doživel še nikjer.

V tujini pošlješ opis napake, in ti čez nekaj dni odgovorijo "OK, pošljite nam sem, mi pa vam pošljemo nov izdelek".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Kumbaja ::

Jin je izjavil:

Takole, napake seveda niso odkrili. Glede na naravo napake je mogoče res, da je dejansko niso našli; še posebej, če so v zaslon gledali pod svetlimi lučmi. No, kakorkoli že, telefon so mi predali na A1 centru rekoč, da vse kar lahko naredim je da si poiščem en drug servis in če mi tam odkrijejo napako, mi bodo zamenjali telefon (torej moram plačati enih 50e da si zamenjam telefon basicaly). Hecno, nekdo tukaj je omenil, da je telefon večkrat poslal nazaj dokler niso priznali napake; meni te opcijen niso ponudili.

Ima kdo kakšen kontakt od A1 za pritožbe ali karkoli? Na spletu ni nobenega email naslova, nič ... Imam namreč namen posneti telefon ob strani normalno delujočega telefona in v pdf-ju jasno in glasno, s slikami, ponazoriti napako. Glede nato, da je nekje pri cca 15 RGB in navzdol vse hard clipano, napake ni težko ponazoriti, še posebej z zebra pattern-om.


Pritožbe kot take formalno ni. Lahko narediš kar so svetovali in zahtevaš še povrnitev stroškov servisa, ker očitno njihov ne dela korektno. Če bo seveda drug pooblaščen serviser to napako potrdil. IMO, če bodo na podlagi drugega mnenja vseeno priznali stvarno napako jim drugega kot da še to plačajo ne bo ostalo. Če ti bodo vseeno zavrnili pa ti drugo kot sodišče ne ostane.

D3m ::

Jin je izjavil:

Takole, napake seveda niso odkrili. Glede na naravo napake je mogoče res, da je dejansko niso našli; še posebej, če so v zaslon gledali pod svetlimi lučmi. No, kakorkoli že, telefon so mi predali na A1 centru rekoč, da vse kar lahko naredim je da si poiščem en drug servis in če mi tam odkrijejo napako, mi bodo zamenjali telefon (torej moram plačati enih 50e da si zamenjam telefon basicaly). Hecno, nekdo tukaj je omenil, da je telefon večkrat poslal nazaj dokler niso priznali napake; meni te opcijen niso ponudili.

Ima kdo kakšen kontakt od A1 za pritožbe ali karkoli? Na spletu ni nobenega email naslova, nič ... Imam namreč namen posneti telefon ob strani normalno delujočega telefona in v pdf-ju jasno in glasno, s slikami, ponazoriti napako. Glede nato, da je nekje pri cca 15 RGB in navzdol vse hard clipano, napake ni težko ponazoriti, še posebej z zebra pattern-om.


FB messenger.
|HP EliteBook|R5 6650U|

feryz ::

Meni so burn-in reklamacijo, mislim da na S8+, šlo je celo za napako večjih razsežnosti, v Sloveniji zavrnili, ker naj ne bi bilo dovolj očitno. Na Poljskem pa priznali prej kot v eni sekundi. V pol ure sem imel, na malenkost manj kot dve leti starem telefonu, nov ekran, ohišje in baterijo. Skratka nov telefon.
Pri nas je treba malo več borbe. Ampak meni se ne da.

Jin ::

MrStein je izjavil:

Ja, to je najbolje, dokumentirati s slikami, da imajo potem manj izgovorov.

Ampak...

Jin je izjavil:


Ma najlažje je res samo preko amazano kupovat. Če ti krkol ni všeč, samo izpolneš obrazec za vračilo in meni nič tebi nič, pošlješ nazaj, denar pa dobiš nakazan v istemu trenutku ko na pošti predaš pošiljko ...

Točno tako.

Pa naj "lokalpatrioti" mahajo kolikor čejo.

Toliko mutenja kot pri slovenskih prodajalcih (in servisih) nisem doživel še nikjer.

V tujini pošlješ opis napake, in ti čez nekaj dni odgovorijo "OK, pošljite nam sem, mi pa vam pošljemo nov izdelek".


Ma ja, katastrofa. Na šalterju se ti pa sam čoravo nasmihajo češ "nič ne moremo". Pa kako nič ne morete? So to od "boga" napisana pravila, a veš kaj mislim. Sej to so stvari, ki so si jih sami zmislili.

Kumbaja je izjavil:

Jin je izjavil:

Takole, napake seveda niso odkrili. Glede na naravo napake je mogoče res, da je dejansko niso našli; še posebej, če so v zaslon gledali pod svetlimi lučmi. No, kakorkoli že, telefon so mi predali na A1 centru rekoč, da vse kar lahko naredim je da si poiščem en drug servis in če mi tam odkrijejo napako, mi bodo zamenjali telefon (torej moram plačati enih 50e da si zamenjam telefon basicaly). Hecno, nekdo tukaj je omenil, da je telefon večkrat poslal nazaj dokler niso priznali napake; meni te opcijen niso ponudili.

Ima kdo kakšen kontakt od A1 za pritožbe ali karkoli? Na spletu ni nobenega email naslova, nič ... Imam namreč namen posneti telefon ob strani normalno delujočega telefona in v pdf-ju jasno in glasno, s slikami, ponazoriti napako. Glede nato, da je nekje pri cca 15 RGB in navzdol vse hard clipano, napake ni težko ponazoriti, še posebej z zebra pattern-om.


Pritožbe kot take formalno ni. Lahko narediš kar so svetovali in zahtevaš še povrnitev stroškov servisa, ker očitno njihov ne dela korektno. Če bo seveda drug pooblaščen serviser to napako potrdil. IMO, če bodo na podlagi drugega mnenja vseeno priznali stvarno napako jim drugega kot da še to plačajo ne bo ostalo. Če ti bodo vseeno zavrnili pa ti drugo kot sodišče ne ostane.


Bi bilo zanimivo, če bi mi povrnili stroške ja ...

D3m je izjavil:



FB messenger.


Ok, bom probal, tnx.

feryz je izjavil:

Meni so burn-in reklamacijo, mislim da na S8+, šlo je celo za napako večjih razsežnosti, v Sloveniji zavrnili, ker naj ne bi bilo dovolj očitno. Na Poljskem pa priznali prej kot v eni sekundi. V pol ure sem imel, na malenkost manj kot dve leti starem telefonu, nov ekran, ohišje in baterijo. Skratka nov telefon.
Pri nas je treba malo več borbe. Ampak meni se ne da.


Wow, burina ti niso hotli upoštevat!? Slabo. Kdo je lastnik tega RAM2? To je zagotovo ena velka mučka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jin ()

mailer ::

In potem nekateri sprašujejo zakaj robo raje kupimo v tujini? Beri zgoraj.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Dimnik ::

Jin je izjavil:

Takole, napake seveda niso odkrili. Glede na naravo napake je mogoče res, da je dejansko niso našli; še posebej, če so v zaslon gledali pod svetlimi lučmi. No, kakorkoli že, telefon so mi predali na A1 centru rekoč, da vse kar lahko naredim je da si poiščem en drug servis in če mi tam odkrijejo napako, mi bodo zamenjali telefon (torej moram plačati enih 50e da si zamenjam telefon basicaly). Hecno, nekdo tukaj je omenil, da je telefon večkrat poslal nazaj dokler niso priznali napake; meni te opcijen niso ponudili.

Ima kdo kakšen kontakt od A1 za pritožbe ali karkoli? Na spletu ni nobenega email naslova, nič ... Imam namreč namen posneti telefon ob strani normalno delujočega telefona in v pdf-ju jasno in glasno, s slikami, ponazoriti napako. Glede nato, da je nekje pri cca 15 RGB in navzdol vse hard clipano, napake ni težko ponazoriti, še posebej z zebra pattern-om.


Jaz sem pisal, da smo večkrat pošiljali telefon nazaj, stroške sem imel, da sem se 3 ali 4x peljal 20km v eno smer do poslovalnice.
Seveda njim paše ugotovitev servisa, ker strošek novega telefona je na a1, mene je tudi poslovodja prepričeval v servis ali prekinitev aneksa in odkup naprave, ampak sem vztrajal na stvarni napaki, celo omenjati sem jim moral tržni inšpektorat in samsung podporo...

Na tvojem mestu bi poslal v drugo državo na servis, še prej bi pri njih preveril, če velja uveljavljanje stvarne napake pri njih

Groot ::

feryz je izjavil:

Meni so burn-in reklamacijo, mislim da na S8+, šlo je celo za napako večjih razsežnosti, v Sloveniji zavrnili, ker naj ne bi bilo dovolj očitno. Na Poljskem pa priznali prej kot v eni sekundi. V pol ure sem imel, na malenkost manj kot dve leti starem telefonu, nov ekran, ohišje in baterijo. Skratka nov telefon.
Pri nas je treba malo več borbe. Ampak meni se ne da.


No jaz imam pa ravno obratne izkušnje. Po precej strahu kaj bo (zgodbe na forumu res niso najboljše), so mi burn-in na S8+ popravili takoj. Hkrati pa zamenjali še celotno ohišje in gumb za on/off, čeprav je bilo ohišje udarjeno, gumb pa tudi praktično nedelujoč zaradi enega padca po lastni krivdi. Prav tako so zamenjali baterijo.

Očitno so imeli res dober dan ali pa je popravljal kdo nov XD

Trupl0 ::

Jin je izjavil:

Živjo, ob nakupu novega telefona pri A1 se je izkazalo, da ima zaslon težavo s prikazovanjem črnin. Namreč, vse kar je pod cca. 25 IRE, je gamma čisto napačna in zato je slika posledično polna bandinga, črnine so klipane, ipd. Karkoli je temno, je popolni zmazek. Mislim da na internetu temu pravijo "black crush". Nazadnje je za to napako trpel S9+, za S20 FE, pa sem na internetu najdel samo eno osebo z isto napako.

Sedaj bi pa prosil, predno se vržem v boj glede vračila aparata, da me kdo malenkost oboroži s kakšnimi termini, zakonodajo, karkoli kar mi bo pomagalo pri vračilu. Namreč ne želim se ukvarjati s kakršnimi koli servisi, ipd. Telefon je star 2 dni in si samo želim da mi ga zamenjajo z drugim, normalno delujočim modelom.

Hvala za kakršen koli nasvet.


jaz mislim, da artikel namenjen za maso enostavno ni zate.
Kako pa lahko na enostaven način prikažeš nekomu drugemu, da nekaj ne štima? Kako si pa prišel do teh ugotovitev? Me zanima nasplošno...

PS: Na mojmu note9 imam black crush pri uporabi netflix aplikacije ampak je tukaj napaka na strani netflixa. Enostavno nič ne morem gledat zaradi HDR težav...pretemno vse skupaj
If you are going through Hell, keep going !

Jin ::

Trupl0 je izjavil:

Jin je izjavil:

Živjo, ob nakupu novega telefona pri A1 se je izkazalo, da ima zaslon težavo s prikazovanjem črnin. Namreč, vse kar je pod cca. 25 IRE, je gamma čisto napačna in zato je slika posledično polna bandinga, črnine so klipane, ipd. Karkoli je temno, je popolni zmazek. Mislim da na internetu temu pravijo "black crush". Nazadnje je za to napako trpel S9+, za S20 FE, pa sem na internetu najdel samo eno osebo z isto napako.

Sedaj bi pa prosil, predno se vržem v boj glede vračila aparata, da me kdo malenkost oboroži s kakšnimi termini, zakonodajo, karkoli kar mi bo pomagalo pri vračilu. Namreč ne želim se ukvarjati s kakršnimi koli servisi, ipd. Telefon je star 2 dni in si samo želim da mi ga zamenjajo z drugim, normalno delujočim modelom.

Hvala za kakršen koli nasvet.


jaz mislim, da artikel namenjen za maso enostavno ni zate.
Kako pa lahko na enostaven način prikažeš nekomu drugemu, da nekaj ne štima? Kako si pa prišel do teh ugotovitev? Me zanima nasplošno...

PS: Na mojmu note9 imam black crush pri uporabi netflix aplikacije ampak je tukaj napaka na strani netflixa. Enostavno nič ne morem gledat zaradi HDR težav...pretemno vse skupaj


Sicer res da sem producent, ki se je precej ukvarjal z grejdingom in sliko in sem kar se slike tice poklicno deformiran, ampak tole bi pomoje opazil kdorkoli od vas tukaj. Mogoce moja mama ne bi opazila ...

Do ugotovitve sem prisel ob prvem pogledu home screena, ker je bilo nekaj off. Namrec spodnji del gamma krivulje je povzdvignjen, kar v praksi pomeni, da je slika bolj siva. A ker so crnine hkrati dvignjene in klipane, je slika toliko bolj siva. Dvignjene crnine je nekaj kar takoj opazim, enako prevec dvignjeno gammo. To so stvari ki jih kot grejder takoj opazis. Nato, ko sem pa sel na yt gleda en video, ki je pretezno pod exponiran oz je vecino informacij v spodnjem delu gamme, pa je je problem postal takoj bolece ociten, ker je slika en sam zmazek. Bom postal primer, ki ga tako ali tako nameravam posneti za A1.

Kakorkoli ze, imel sem precej telefonov in nikoli nisem nic reklamiral, nic pojamral kar se zaslona tice ... Sej pravim, nekdo ki ne gleda toliko videov bi komot prezivel s tem telefonom. Ne vem, mogoc ga probam prodati za kksnih 350e, ker tbh nimam za res enegijo za tole ... ampak po drugi strani mi pa ego ne da miru ...

Jin ::

Dimnik je izjavil:

Jin je izjavil:

Takole, napake seveda niso odkrili. Glede na naravo napake je mogoče res, da je dejansko niso našli; še posebej, če so v zaslon gledali pod svetlimi lučmi. No, kakorkoli že, telefon so mi predali na A1 centru rekoč, da vse kar lahko naredim je da si poiščem en drug servis in če mi tam odkrijejo napako, mi bodo zamenjali telefon (torej moram plačati enih 50e da si zamenjam telefon basicaly). Hecno, nekdo tukaj je omenil, da je telefon večkrat poslal nazaj dokler niso priznali napake; meni te opcijen niso ponudili.

Ima kdo kakšen kontakt od A1 za pritožbe ali karkoli? Na spletu ni nobenega email naslova, nič ... Imam namreč namen posneti telefon ob strani normalno delujočega telefona in v pdf-ju jasno in glasno, s slikami, ponazoriti napako. Glede nato, da je nekje pri cca 15 RGB in navzdol vse hard clipano, napake ni težko ponazoriti, še posebej z zebra pattern-om.


Jaz sem pisal, da smo večkrat pošiljali telefon nazaj, stroške sem imel, da sem se 3 ali 4x peljal 20km v eno smer do poslovalnice.
Seveda njim paše ugotovitev servisa, ker strošek novega telefona je na a1, mene je tudi poslovodja prepričeval v servis ali prekinitev aneksa in odkup naprave, ampak sem vztrajal na stvarni napaki, celo omenjati sem jim moral tržni inšpektorat in samsung podporo...

Na tvojem mestu bi poslal v drugo državo na servis, še prej bi pri njih preveril, če velja uveljavljanje stvarne napake pri njih


Zakaj sicer v drugo drzavo? A v slo ni primernega servisa ...?

Zanimivo da so tebi vzeli telefon 3x. Meni so takoj rekli da nadalnja pritozba ni mogoca.

MrStein ::

Odvisno na koga naletiš. V isti trgovini sem enkrat vrnil (računalniški hardver) izdelek brez težav. Rekel, da mi ne paše in so mi vrnili denar (morebiti bone, poanta je, da niso nič komplicirali).
Enkrat drugič, ista trgovina, hočem vrniti (oziroma zamenjati s podobnim, malo dražjim izdelkom, jasno z mojim doplačilom), pa so komplicirali, zahtevali pisno pritožbo, na koncu celo odvetnike omenjali.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406101259 (50293) next3steps
»

Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7511901 (7953) ziggy89
»

Stvarna napaka pri mobilnem telefonu

Oddelek: Loža
265815 (4879) bobby
»

Tožba ram2 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
726151024 (124647) markezii
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
458009 (6650) PINki

Več podobnih tem