Forum » Loža » Resnica o škodljivosti dizla
Resnica o škodljivosti dizla
Nostradamus_ ::
Razkave imate v prvem postu te teme:
WHO:dizli definitivno povzročajo raka, čas je da jih pošljemo na smetišče zgodovine! kamor tudi spadajo.
Še odgovor na zadnji post:
Z uvedbo dizla je je močno povečala produkcija hrane. Tako zaradi obdelave kot zaradi transporta. Parkinson in rak sta pa bolezni starejših populacij. To tvoje nebuloze je je kot da je šuštar mat rešitev za šah.
Produkcija hrane se ni povečala zaradi dizla kot takega, ampak se je povečala zaradi možnosti strojne obdelave (ki za se lahko poganjajo tudi na elektriko ali bencin). Parksinson in rak sta seveda bolezni starejših generacij, ker se je skozi leta samo akumulirali škodljivi učinki onananževanja, skozi leta pa upada sposobnost mehanizma telesa ki skrbi da se rak ne pojavi. Nebuloze si povedal samo ti, jaz sem napisal dejstva, ki jih potrujejo tudi vse znanstvene raziskave. Prihodnost avtomobilizma je električna, to ti lahko pove vsak strokovnjak, deleži elektičnih vozil se naglo večajo.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
- predlagal izbris: connel ()
Slopek ::
Sam sem za električni avto, ki bo popolnoma nadomestil trenutnega dizla.
Za 1x, takega avta zame še niso naredili. Vožnja, domet, možnost polnjenja, velikost, cena. Vse je na strani dizla. Sori.
Nostradamus_ ::
https://www.rtvslo.si/evropska-unija/sl...
Sam sem za električni avto, ki bo popolnoma nadomestil trenutnega dizla.
Za 1x, takega avta zame še niso naredili. Vožnja, domet, možnost polnjenja, velikost, cena. Vse je na strani dizla. Sori.
Kul da si za električni avto (upam da res, ne sam da samo tako rečeš v resnici pa nisi). Tak električni avto so že naredili: MG5 karavan za 21 jurjev, ID3, MG ZS EV ipd. Vse to ima po cca 400 do 500 km dosega, ima možnost ponjenja, velikost in dobro ceno. Plus tega prišparaš 2 jurja evrov vsako leto na gorivu in servisih.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: HotBurek ()
Nostradamus_ ::
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: HotBurek ()
Valvoline ::
https://www.news.com.au/technology/moto...
w0mbat ::
off topic : fak navor dizla ubija mrtve, kakšen je to užitek vozit.
Navor električnih avtov je večji od dizla. Navorna karakteristika električnega motorja je superiorna dizlu.
ja odlično, samo jaz nisem električar in elon musk je debil plus njegova žena. Čudaki totalni.
Ne rabim jaz 400 konjev, ker sem dinamičen voznik in to je zame smrt. Zato naslednji avto gledam da bo mel manj kot 100km.
PacificBlue ::
2.5 aud na 100km. Cimprej prosim. Dost mamo parazite:
https://www.news.com.au/technology/moto...
Centov, ne dolarjev:). Drugace bi moral avto prodat pa se kako ledvico zraven.
:3
Nostradamus_ ::
2.5 aud na 100km. Cimprej prosim. Dost mamo parazite:
https://www.news.com.au/technology/moto...
Naftna industrija je subvencionirana dosti bolj od električnih avtov.
"Cena fosilnih virov energije je umetno znižana
s pomočjo davkoplačevalskega denarja. Vlade
številnih držav aktivno podpirajo posle s fosilnimi
gorivi. Premog, nafta in plin so globalno
subvencionirani s 165 milijardami evrov
davkoplačevalskega denarja letno. Poleg vlad so
fosilna goriva izdatno podprta tudi s strani nekaterih
finančnih institutcij, kot je npr. Svetovna banka, ki
financira črpanje še več; nafte, premoga in plina.
Takšna podpora povzroča izkrivljanje trga, na
katerem naj bi tekmovali različni viri energije.
Posledica tega je, da so obnovljivi viri energije
pogosto prikazani kot ekonomsko nekonkurenčni
glede na fosilne vire. Prava slika bi se pokazala šele,
ko bi se umaknile vse subvencije, ki jih skrivaj ali
odprto dobi industrija fosilnih goriv. Študije kažejo,
da bi z odstranitvijo vseh subvencij lahko emisije
ogljikovega dioksida zmanjšali do 18%, saj bi bila
podjetja brez subvencij prisiljena, da investirajo v
èistejše tehnologije,če želijo ostati konkurenčna.
Zgoraj opisanih razlogov se zaveda vse več držav.
Zato aktivno iščejo vire, ki bi nadomestili fosilna
goriva, in tako omogočili nemoten napredek."
https://focus.si/files/OVEprirocnikI.pdf
Revija Finance: Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto!
"Stroški in škode zaradi rabe fosilnih goriv znašajo v Sloveniji 1,1 milijarde evrov na leto, poslušamo pa velike pripombe zaradi 143 milijonov subvencij za obnovljive vire in kogeneracije"
Čas branja: 1 min.
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: HotBurek ()
Valvoline ::
PacificBlue je izjavil:
2.5 aud na 100km. Cimprej prosim. Dost mamo parazite:
https://www.news.com.au/technology/moto...
Centov, ne dolarjev:). Drugace bi moral avto prodat pa se kako ledvico zraven.
2.5c na km = 2.5aud na 100km, se vedno premalo moglo bi bit 5aud. Pripravljajo tudi obdavcitev glede na tezo vozila, razne 3 tonske X in podobno bodo kar lepo obdavcene, tako kot bi moralo bit, upam vsaj z jurcka letno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Nostradamus_ ::
PacificBlue je izjavil:
2.5 aud na 100km. Cimprej prosim. Dost mamo parazite:
https://www.news.com.au/technology/moto...
Centov, ne dolarjev:). Drugace bi moral avto prodat pa se kako ledvico zraven.
2.5c na km = 2.5aud na 100km, se vedno premalo moglo bi bit 5aud. Pripravljajo tudi obdavcitev glede na tezo vozila, razne 3 tonske X in podobno bodo kar lepo obdavcene, tako kot bi moralo bit, upam vsaj z jurcka letno.
Kar sanjaj naprej, električni avti bodo vedno vsaj 3x cenejši od vodikovih, ker preprosto porabijo 3x manj energije za isto razdaljo. Vodikovi avtomobili so ravno tako gnani na elektriko, samo da najprej tri četrtine energije vržejo stran v obliki različnih konverzij, električni skoraj nič ne vržejo stran. In zmeraj bo veljalo da so 4 enote elektrike(=vodikovi avti) vedno dražje od ene enote elektrike (=električni avti).
Vodikovi avtomobili se ne bodo NIKOLI uveljavili, ker so iz tehničnega stališča popolna neumnost. Če imaš na razpolago 100 kilovatnih ur elektrike, ti bo nakoncu po vseh izgubah (elektroliza vode 70 % izkoristka, stiskanje in transport vodika 80 % izkoristka, gorivna celica 50 % izkoristka, električni motor z krmilnikom 90 % izkoristka) ostalo za obračanje koles samo še 25 kWh, kar je samo četrina prvotne energije. Pri električnem avtomobilu ti bo od začetnih 100 kWh za obračanje koles ostalo kar 85,5 kWh (izkoristek elektromotorja in krmilnika združeno je 90 %, izkoristek polnjenja 95 %). Po domače povedano pri električnem avtomobilu boš porabil več kot 3x manj energije za prevozit isto razdaljo kot pri vodikovemu avtu. Ker treba se je zavedat: vodik ni vir energije tako kot je nafta, ampak je samo zaloga energije, podobno kot je baterija. In zakaj bi stran vrgel tri četrine energije pri vodikovem avtu, ko jo pa lahko direktno nafilaš v baterije in ne zgubiš skoraj nič? Zato ker se ti ne da počakat 15 minut enkrat na leto ko greš na morje (ker v ostalih 364 dnevih 500 km dosega zadostuje za cel dan)? A zato da boš enkrat na let prišpraral 15 minut boš plačeval celo leto najmanj 3x dražjo ceno za gorivo? (pa še 15 minut ne boš prišparal, ker se na 5 ur dolgi poti na morje tudi sicer ustaviš z katerikolim avtom da pregneš noge in za wc). DEFINITIVNO NE. Definitivno se vodikov avtomovil ne splača. Vodik se plača tam, kjer zadeve ne moreš narediti na baterije: recimo pri čezoceanskih ladjah in letalih, pa še tam je precej možnosti da se bodo raje uveljavila sintetična goriva, ampak pri teh dveh zadevah ima vodik vsaj možnost da se uveljavi, pri električnih avtih pa vodik NIMA NIKAKRŠNE možnosti. Poleg tega končni udarec da tudi dejstvo, da je infrastrukturo treba napeljati iz nule in ta je zelo draga za narest, pri električnem avtu pa je infrastruktura že tam (elektrika je v vsaki še najbolj zakotni vasi), samo priklopiš v domačo vtičnico in to je to. Moč ki jo jemlje električni avto ki se fila čez noč je lahko komaj 2 kW, kar je toliko kot porabi sušilnik za lase ali toliko kot porabi en likalnik. Mnogo lažje je pri elektriki kot postavljati tisoče vodikovih polnilnic. Vodikovi avtomobili nimajo šans.
Volkaswagen je "nedavno" tudi javno razložil zakaj je vodik neumnost za avtomobile (poglejte predvsem sliko primerjave z energijskega stališča): https://www.volkswagen-newsroom.com/en/...
Slika primerjave z energijskega stališča :)
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: HotBurek ()
Valvoline ::
"Electric vehicles ... don't levitate, and they should be paying to use the roads like everyone else."
Nuff said
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Nostradamus_ ::
"It is not fair right now that a family in a Mazda or a Kia is paying to use the roads while a millionaire in an elecgtric Tesla, Porsche or Jaguar gets a free ride," said IPA CEO Adrian Dwyer, who wrote a thesis on road user chargers.
"Electric vehicles ... don't levitate, and they should be paying to use the roads like everyone else."
Nuff said
Seveda je fer. Električni ne delajo po 1,1 miljarde škode v Sloveniji letno (glej članek iz financ par mojih postov nazaj). Fer je da ne plačujejo uporabe cest, ker si za javno dobro vseh nas kot družba želimo, da je električnih vozil čim več. Sicer pa tudi če bi jim naložil plačevanje uporabe ceste enako kot dizelskim in bencinskim, je prevoz z električnim še vedno 3,5 krat cenejši od dizla.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: HotBurek ()
Nostradamus_ ::
off topic : fak navor dizla ubija mrtve, kakšen je to užitek vozit.
Navor električnih avtov je večji od dizla. Navorna karakteristika električnega motorja je superiorna dizlu.
ja odlično, samo jaz nisem električar in elon musk je debil plus njegova žena. Čudaki totalni.
Ne rabim jaz 400 konjev, ker sem dinamičen voznik in to je zame smrt. Zato naslednji avto gledam da bo mel manj kot 100km.
Če hočeš lahko električni avtomobil tudi elektronsko omejiš da boš imel manj konjev če ti je to želja. Dejstvo je da so električni avti superiorna tehnologija.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: HotBurek ()
Nostradamus_ ::
Cimprej davek na tezo prosim:
https://insideevs.com/news/328612/turns...
S tem da električni avtomobili niso skoraj nič težji kot električne vrjante istega avta:
Električna Kona Weight Unladen (EU) 1535 kg
Dizelska kona: 1393-1510 kg kg
Razlike je od 25 kg do 142 kg (odvisno od izvedbe), kar se praktično nič ne pozna na obremenitvi ceste.
https://www.auto-data.net/en/hyundai-ko...
https://ev-database.org/car/1239/Hyunda...
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: HotBurek ()
Hemi426 ::
Če se vam tako gre za zmanjšanje raka, infarkotv in drugih bolezni, zakaj se pa potem ne prepove oz. pošlje na smetišče zgodovine procesirane hrane, kajenja, vejpanja, sončenja, delovna mesta z kemikalijami, nočnega dela, arzenika, hrane na žaru, premoga, alkohola, vložene hrane, frakinga, azbesta, kontracepcijskih tablet, veliko vrst plastike, ...
Nimam nič proti elektrifikaciji voznega parka, vidim neke prednosti kot tudi slabosti, primarna polnjenje v blokih in stanovanjih, pa občutna obraba baterije in njene moči/kapacitete glede na čas in temperaturne razmere.
Podpiram pa določene dodatne/višje obdavčitve zaradi povprečno težjih avtov in večje obrabe ceste, višjo zavarovanje zaradi večje rizičnosti pri požaru in gašenju, pa nek okoljski davek zaradi onesnaževanja pri proizvodnji baterij.
In ja, tudi meni dizel zelo smrdi, pa avtov na splošno sploh nimam rad, in bi z veseljem živel brez njih.
Nostradamus_ ::
https://tbtp-ev.github.io/tbtp-results-...
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: HotBurek ()
Hemi426 ::
Kot vidiš par kr oz poundov naredi skoraj polovično razliko v faktorju sile in obrabe.
Tudi Francija pravilno razmišlja in je uvedla davek na težo, za vsak kg nad 1400kg je pribitek 10€.
https://www.rfi.fr/en/france/20201015-g...
Pa tudi če pogledaš Model S in "primerljive" ICE modele, BMW 5, AUDI A6, so razlike v teži kar od 200-500kg.
Države bodo že poskrbele z davki in omejitvami škodo, ki jo povzročajo električni avti.
podpiram pa neko plurizacijo, tisti ki hoče imeti določen pogon, električni dizelski, bencicki, vodikov, na paro, karkoli, naj ima.
Ni razlika v 24-142 kg, razlika je v veliko večji sili obrabe na cesto.
Kot vidiš par kg oz poundov naredi skoraj polovično razliko v faktorju sile in obrabe.
Tudi Francija pravilno razmišlja in je uvedla davek na težo, za vsak kg nad 1400kg je pribitek 10€.
https://www.rfi.fr/en/france/20201015-g...
Pa tudi če pogledaš Model S in "primerljive" ICE modele, BMW 5, AUDI A6, so razlike v teži kar od 200-500kg.
Države bodo že poskrbele z davki in omejitvami škodo, ki jo povzročajo električni avti.
podpiram pa neko plurizacijo, tisti ki hoče imeti določen pogon, električni dizelski, bencicki, vodikov, na paro, karkoli, naj ima.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hemi426 ()
A-242 ::
Nostradamus_ je izjavil:
Izpuhi dizlov (in bencinarjev) dokazano povzročajo raka, kapi, infarktne in še mnogo drugih bolezni, ter zmanjšujejo možganske sposobnosti ljudi ki so jim izpostavljeni (tudi Alzheimerjevo bolezen), so bile delane obsežne študije na to temo. Čas je da jih pošljemo na smetišče zgodovine kamor tudi spadajo! Imamo v modernem času na voljo boljše tehnologije (boljše za denarnico uporabnika, za perfomanse uporabnika in boljše za okolje).
Tako je, rece se jim kolo in javni prevoz. Stran s smrdljivimi avtomobili in njihovimi sociopatskimi vozniki ter pozerji na baterije.
- Mahatma Gandhi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A-242 ()
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
Izpuhi dizlov (in bencinarjev) dokazano povzročajo raka, kapi, infarktne in še mnogo drugih bolezni, ter zmanjšujejo možganske sposobnosti ljudi ki so jim izpostavljeni (tudi Alzheimerjevo bolezen), so bile delane obsežne študije na to temo. Čas je da jih pošljemo na smetišče zgodovine kamor tudi spadajo! Imamo v modernem času na voljo boljše tehnologije (boljše za denarnico uporabnika, za perfomanse uporabnika in boljše za okolje).
Tako je, rece se jim kolo in javni prevoz. Stran s smrdljivimi avtomobili in njihovimi sociopatskimi vozniki ter pozerji na baterije.
Če že moramo imeti avtomobile, potem so baterijski avtomobili še vseeno 10x boljši od bencinskih in dizelskih kar se tiče ekologije.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: HotBurek ()
Nostradamus_ ::
Mene bolj motijo tisti ki se grejejo na plete in podobno sranje (stara vrata ...).
Mene tudi! Če je to kakšen tam okoli tebe, ti kar prijavi inšpekciji. Se bo že naučil da se tega ne dela (morda niti ne ve kako je škodljivo). Problematično pa je seveda oboje: tako kurjenje iverk, kot dizli.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: HotBurek ()
WhiteAngel ::
off topic : fak navor dizla ubija mrtve, kakšen je to užitek vozit.
Navor električnih avtov je večji od dizla. Navorna karakteristika električnega motorja je superiorna dizlu.
Tale krivulja je zanimiva. Nisem vedel, da ima EV tudi RPM? Ali ni prenos EV pogona direktno na os brez sklopke in menjalnika.
Nostradamus_ ::
WhiteAngel je izjavil:
off topic : fak navor dizla ubija mrtve, kakšen je to užitek vozit.
Navor električnih avtov je večji od dizla. Navorna karakteristika električnega motorja je superiorna dizlu.
Tale krivulja je zanimiva. Nisem vedel, da ima EV tudi RPM? Ali ni prenos EV pogona direktno na os brez sklopke in menjalnika.
RPM pomeni "Revolutions per minute" kar prevedeno pomeni obrati na minuto. Seveda ima elektromotor obrate na minuto, če spustiš manjši tok so te manjši, če pa večji tok so pa večji. Razumel? :)
1934kg:
https://ev-database.org/car/1203/Volksw...
Toliko ima samo vrjanta z največjo baterijo. In tudi to ni bistveno več. Baterije imajo dandanes 260 Wh na kg, kar pomeni da rabiš manj kot 4 kg za 1 kWh. Pri 70 kWh, kar ti da domet 500 km, ti baterije vagajo samo 280 kg. V zameno za to pa ne rabiš dizeslkega motorja, avspuha, katalizatorja, tanka za gorivo ipd. Že samo dizelski motor je težji ene 200 kg od električnega za isto moč (isto število konjičev).
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Nostradamus_ ::
Great.
Kaj so potlej pri Koni šparali? :)
Dizajn je boljši (manj teže ohišja baterije), ter uporabljene so baterije z večjo energijsko gostoto.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
https://ev-database.org/car/1204/Hyunda...
Nostradamus_ ::
Moja astra 1.3cdti je tezka cc 1200kg, tak da... Osnovnosolska fizika torej kaze da je baterija 80kwh z ojacitvami in ohisjem tezka najmanj 1 tono.
Ni res, fizika kaže da je pri energijski gostoti 260 Wh na kg, kar ima 18650 Samgung 35E baterije, teža za 80 kWh samo 308 kg. Tvoja astra pa ni 1200 kg, ampak je več.
https://voltaplex.com/samsung-35e-18650...
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Blinder ::
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
LightBit ::
Nostradamus_ je izjavil:
Great.
Kaj so potlej pri Koni šparali? :)
Dizajn je boljši (manj teže ohišja baterije), ter uporabljene so baterije z večjo energijsko gostoto.
A tako kot Samsung, ko je baterijo "kompresiral".
Meni ni noben električen avto všeč, pa cene so še vedno x2.
Nostradamus_ ::
Jaz sem ravno danes delal z 40 let starim strojem na diesel. Najbolj diseca diesel masina kar jih poznam Obicajno kadi plavo (ker porabi veliko motornega olja). Kadar je pod veliko obremenitvijo pa se plavemu dimu pridruzi se crn.
Ko bi le vedel kakšno škodo sebi delaš.. sicer pred toliko in toliko leti ko še ni bilo alternative, pač ni ne moreš: danes pa JE alternativa, ki je superiorna.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
The Opel Astra H 1.3 CDTI 90 weighs 1230 Kg (moja mislim da je 1180, v prometni nic ne pise)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
Great.
Kaj so potlej pri Koni šparali? :)
Dizajn je boljši (manj teže ohišja baterije), ter uporabljene so baterije z večjo energijsko gostoto.
A tako kot Samsung, ko je baterijo "kompresiral".
Meni ni noben električen avto všeč, pa cene so še vedno x2.
Izmed 50+ električnih modelov ti ni noben všeč? Pol si pa precej čuden in imaš čuden okus. Cene niso x2, pri nekaterih modelih so enake cene v trgovini po odšteti subvenciji države. In z električnim prihraniš 2 jurja na leto, kar je 30 jurjev evrov v 15 letih, večina modelov pa stane samo par jurjev več od primerjivih dizelskih. Nekateri pa celo stanejo enako v trgovini po subvecniciji.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
LightBit ::
Kaj bi bila električna alternativa?
Nostradamus_ ::
A tako kot Samsung, ko je baterijo "kompresiral".
Samsung 35E celica in baterija za samsung galaxy Note 7 nimata nič skupnega, ne po tehnologiji, ne po inžinirningu, ne po imenu tovarne ki je posamezno baterijo izdelala.
Če ti Samsung (četudi popolnoma druga tovarna, ki nima z zajebom nič skupnega) ni všeč imaš:
LGjevo baterij M36 z podobno energijsko gostoto: 259- 276 Wh/kg
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Aston_11 ::
Nostradamus_ je izjavil:
Izpuhi dizlov (in bencinarjev) dokazano povzročajo raka, kapi, iŠe vedno mi nisi zračunal, kdaj se mi splača EV.
Hemi426 ::
Kolikokrat si že omenil Kono? 3x?
Pa vidim, da ne razumeš, da tvojih "20-100kg" več ne pomeni sorazmerno večjo silo na cesto, ampak skoraj za pol več.
Pa tudi, imajo vsaj države toliko pameti, da vidijo ta trend in obdavčujejo nove avtomobile po teži kot FRA, pa tudi ostale razvite države kot AUS in nekatere USA države, so uvedle davke na EL vozila. Upam, da se ta trend nadaljuje tudi v EU!
Pa tudi 1% baterije na leto.... si ne lastiš pametnega telefona, da bi videl to v praksi?
https://www.geotab.com/blog/ev-battery-...
Tukaj imaš tabelo za posamezne modele. Pri nekaterih je že po 5y baterija na 80% kapacitete.
Naslov tvoje teme je resnica o škodljivosti dizla, kar nobeden ne zavrača, ti pa pišeš o upravičenosti EL vozil, pa še to navajaš trditve, ki si jih najverjetneje pobral na spletni strani prodajalcev
Nostradamus_ ::
Trenutno imam Suzuki Swift štiri leta star bencinar. Naredim samo ~3000km letno (letos precej manj).
Kaj bi bila električna alternativa?
Ljudi ki v Sloveniji naredijo samo 3000 km na leto ali manj, je v Sloveniji samo par procentov, ponavadi ljudje naredijo tudi 10x več. 3000 km na leto to pomeni da na dan narediš samo 8 km v povprečju (4 km v eno smer).
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Aston_11 ::
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
Izpuhi dizlov (in bencinarjev) dokazano povzročajo raka, kapi, iŠe vedno mi nisi zračunal, kdaj se mi splača EV.
Splača se ti že od privega dne dalje, ker je pri določenih modelih cena v trgovini po subvenciji enaka kot za dizelske vrjante.
Nostradamus, če se tako fanatično lotevaš posameznih primerov in argumentiraš in loviš par kg razlik v teži, ne vidiš generalne slike, da so EL vozila dosti težja, kar ti ostali posterji kažemo z dejanskimi primeri.
Kaj ti ni jasno: električni niso BISTVENO težji. End of the story. Ne lotevam se ničesar fanatično, sem napisal samo dejstva.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Aston_11 ::
Nostradamus_ je izjavil:
To mi je jasno, vendar imam še vedno starega dizla, medtemo ko novega EV-ja še nimam. V enačbo je treba vplesti še starega dizla. Ni tako huda enačba, ali pač?Nostradamus_ je izjavil:
Izpuhi dizlov (in bencinarjev) dokazano povzročajo raka, kapi, iŠe vedno mi nisi zračunal, kdaj se mi splača EV.
Splača se ti že od privega dne dalje, ker je pri določenih modelih cena v trgovini po subvenciji enaka kot za dizelske vrjante.
Nostradamus_ ::
Pa vidim, da ne razumeš, da tvojih "20-100kg" več ne pomeni sorazmerno večjo silo na cesto, ampak skoraj za pol več.
Ni res. Pri obremenitvi ceste je važna stična naležna površina pnevmatike z cesto. Če bi bilo to res da bi manj kot 100 kg povečalo toliko obremenitev, potem bi se to lahko kompenziralo z pol centrimetra širšo pnevmatiko. Problem solved.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Aston_11 ::
Nostradamus_ ::
Pa tudi 1% baterije na leto.... si ne lastiš pametnega telefona, da bi videl to v praksi?
https://www.geotab.com/blog/ev-battery-...
Tukaj imaš tabelo za posamezne modele. Pri nekaterih je že po 5y baterija na 80% kapacitete.
Sej 1 % na leto je v praksi pri večini modelov električnih avtomobilov.V praksi imaš takale staranja baterije:
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/l...
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
https://www.electrive.com/2018/04/16/te...
Baterije v električnih avtomobilih pa nimajo praktično nič skupnega z baterijami v mobilnih telefonih, to dvoje ni primerljivo.
Nobenega izračuna ni, koliko časa traja polnjenje EV, če ga parkiraš pod blokom in nimaš vtičnice poleg avta. Z 8 štuka sred mesta vleči kabel dol do avta je dolga, rabiš vsaj urco za podvig priklopa in odklopa.
Inštaliraš električno vtičnico na parkirno mesto v bloku tako kot je naredil tale gospod na posnetku ob 2:16. 70 % ljudi pa tako ali tako živi v hišah kjer imajo vtičnico. V Veliki Britaniji je inšel ven zakon da morajo vsa stanovanja v blokih ki se oddajajo imeti električno vtičnico za polnjenje EV-ja, določeno je neko prehodno obdobje za realizacijo. Tudi Slovenija lahko da ven isti zakon če le hočemo:
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 251754 (119) | hojnikb |
» | Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 15996 (15175) | sbawe64 |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23884 (21767) | hojnikb |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33432 (29963) | bluefish |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24429 (22466) | bluefish |