» »

Zakaj so avtonomna vozila prava stvar

Zakaj so avtonomna vozila prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
10 / 11
»»

kow ::

Ne razumem tvoje poante. Kje je na tvojem posnetku kaksen emergency vehicle?
Aja, morda si narobe razumel zakaj sem napisal "podnevi". Ker sem impliciral, da takrat ljudje niso na drogah, alkoholizirani, neprespani oz. je verjetnost manjsa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

fm13 ::

kow je izjavil:

Ne razumem tvoje poante. Kje je na tvojem posnetku kaksen emergency vehicle?
Aja, morda si narobe razumel zakaj sem napisal "podnevi". Ker sem impliciral, da takrat ljudje niso na drogah, alkoholizirani, neprespani oz. je verjetnost manjsa.

Ne, kar tako me zanima, kaj ga recimo zmoti v takem primeru, da ne odpelje ovinka? Tisto z lučmi naj bi bili neki robni primeri, tole pa je videti precej čisto, tako da voznik ni pričakoval take reakcije avta.

codeMonkey ::

fm13 je izjavil:

kow je izjavil:


Podnevi bi vsak priseben prijel za volan v takem primeru, ko bi se priblizal taksni situaciji.


Še en, ki mu ni uspelo prijeti volana (od 8:02). Kaj se je zgodilo tu?


Zgodilo se je to, da je na trgu autosteer, ki sploh v startu ne bi smel slediti takim zavojem in prakticno biti naravnan le na ravnejse odseke kot so na AC. V takem primeru bi vozniku, kmalu ko bi zacel uporabljati zadevo, ko bi se sistem izklapljal, bilo jasno, da se roke vedno drzi na volanu. Ampak potem bi bil pa sistem enak kot v poceni golfu, tega se pa pri Tesli ne dela :)

Zgodovina sprememb…

kow ::

codeMonkey je izjavil:

fm13 je izjavil:

kow je izjavil:


Podnevi bi vsak priseben prijel za volan v takem primeru, ko bi se priblizal taksni situaciji.


Še en, ki mu ni uspelo prijeti volana (od 8:02). Kaj se je zgodilo tu?


Zgodilo se je to, da je na trgu autosteer, ki sploh v startu ne bi smel slediti takim zavojem in prakticno biti naravnan le na ravnejse odseke kot so na AC.


To ves, ali govoris na pamet?

@fm13
"Robni primer" aka "corner case" je najbolj zlorabljen pojem v industriji. Ponavadi je samo izgovor, ko kaj ne dela. Ti najdejo bug, pa reces, da je bil "corner case".
Emergency vehicles ob cesti niso noben corner case, ampak popolnoma pricakovana in pogosta situacija. Glede tistega ovinka, pa tezko recem. Naceloma je autopilot trenutno uporabljati za avtocesto, vse ostalo je zelo tvegano. Nimam pojma kaj je ta v jarku hotel dokazati. Ponavadi ljudje pred ovinkom poprimejo volan. Ta pa je samo gledal kako se pelje v jarek. Na prvi pogled se zdi, da je ovinek tudi malo varljiv za navadnega voznika, ker se krivulja poveca sredi ovinka, je tak "podaljsan". Morda se je tudi parkrat ze uspesno peljal, pa je kar domneval, da bo vedno delalo.

fm13 ::

kow je izjavil:



@fm13
"Robni primer" aka "corner case" je najbolj zlorabljen pojem v industriji. Ponavadi je samo izgovor, ko kaj ne dela. Ti najdejo bug, pa reces, da je bil "corner case".
Emergency vehicles ob cesti niso noben corner case, ampak popolnoma pricakovana in pogosta situacija. Glede tistega ovinka, pa tezko recem. Naceloma je autopilot trenutno uporabljati za avtocesto, vse ostalo je zelo tvegano. Nimam pojma kaj je ta v jarku hotel dokazati. Ponavadi ljudje pred ovinkom poprimejo volan. Ta pa je samo gledal kako se pelje v jarek. Na prvi pogled se zdi, da je ovinek tudi malo varljiv za navadnega voznika, ker se krivulja poveca sredi ovinka, je tak "podaljsan". Morda se je tudi parkrat ze uspesno peljal, pa je kar domneval, da bo vedno delalo.

Nisem zelo na tekočem s temi sistemi pri Tesli, zato mi ni jasno, kako lahko zapelje v jarek, ko pa na večini posnetkov, ki kažejo zmogljivosti Autopilota, take ceste niso problematične. Lahko sklepamo, da tale na posnetku nima Autopilota, ampak nek osnovni sistem (autosteer, al kako je že napisal nekdo zgoraj)?

J.McLane ::

Na posnetku težko oceniš kako oster ovinek je in kakšna je hitrost za tako oster ovinek. Navaden avtopilot in podobni sistemi pri konkurenci znajo zaviti samo do določene mere.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

codeMonkey ::

kow je izjavil:

To ves, ali govoris na pamet?


Kateri del? Kako je, ali kako bi moralo biti za level 2 sistem pri upostevanju standardov kot je tale: https://www.iso.org/standard/70939.html? Prvo se ze vidi iz posnetka, drugo pa lahko nastudiras, ali pa se vprasas zakaj so v EU omejitve - https://www.engadget.com/2019-05-17-tes...

Ni fora v tem, da (avto z level 2 sistemom) ni sam zvozil ovinka. Problem je v tem, da je voznik prevec zaupal vozilu. In ne, ni kriv le voznik (ko je jasno, da je takih nesrec vec).

Zgodovina sprememb…

Qcube ::

Meni se na tistem posnetku zdi kot da je mokra spolzka cesta. Ni bila prilagojena hitrost za razmere.

IL_DIAVOLO ::

https://electrek.co/2021/09/02/tesla-ai...

Očitno bo tesla potisnila ostale EV-je se 50 let v preteklost.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

codeMonkey ::

Brez volana bo le ce ga bodo srali v proizvodnji in ga bo kdo pozabil namontirati.

codeMonkey ::

Lahko pa, da ga bodo odstranili za manjso floto vozil (robotaxije) v kaksnem mestu. Ampak v tem primeru bodo morali nekoliko prilagoditi svoje cilje z avtopilotom, ter se usmeriti v level 4 sistem, tj. vgraditi ODD v sistem in nacin dela.

a_borlak ::

Hyundai Ioniq 5 bo tudi robotaxi varianta. https://www.topgear.com/car-news/future...

Mi je pa zanimivo, da vsi ostali potrebujejo cel kup tipal, tesla se pa zanaša samo na nekaj kamer, celo radar opuščajo in ga več ni v novih modelih.

DamijanD ::

Tesla že od začetka zagovarja vision only pristop (če lahko mi z enim ali dvema očesoma vozimo, lahko tudi AI pristop)

codeMonkey ::

a_borlak je izjavil:

Mi je pa zanimivo, da vsi ostali potrebujejo cel kup tipal, tesla se pa zanaša samo na nekaj kamer, celo radar opuščajo in ga več ni v novih modelih.


Ker ko govoris o ostalih, mislis na vozila z level 4 sistemi. Pri Tesli takega vozila se niso pokazali, tudi FSD beta je uradno registriran kot level 2 sistem. To je razlog.

Predvsem pa se je potrebno zavedati, da narediti zadevo uporabno le s pomocjo kamer je ena stvar, in pri Tesli tu tudi niso edini (Mobileye). Vseeno pa moras na koncu pokazati, da statisticno nacini odpovedi ne pripeljejo do nerazumnih tveganj, ko je enkrat nekaj sto tisoč oz. milijon vozil na cesti. In to bo precej tezje, in tudi prepozno, ce se tega lotis sele, ko imas "funkcionalni model", tj. delujoc sistem le s kamerami.

Ta del lepo opise kako se tega problema lotevajo pri Mobileyu:

Mobileye's plan is to build two completely independent self-driving systems: one based entirely on cameras, the other based on radar and lidar. If Mobileye can prove that each individual system can travel for more than 10,000 hours between crashes, Mobileye argues, then a system with both sets of sensors should be able to travel for 100 million hours (10,000 times 10,000) without a crash. This latter figure would make Mobileye's cars significantly safer than a human driver.


Ampak to je pac poenostavljena interpretacija s strani novinarja. V resnici mora proizvajalec na koncu pokazati, da je sistem dovolj odporen na sistematicne odpovedi (recimo, da pride do zelo slabih pogojev za slikovni senzor in pride do nesrece, karikiram, npr. nizko sonce) in nakljucne odpovedi (hardver kot celota ima dolocene verjetnosti, ki vodijo do razlicnih nacinov odpovedi, ki vodijo do nesrece). Mobileye je tukaj ubral precej varen nacin, kjer so zdruzili dva fundamentalno razlicna sistema, kar ti zagotovi, da se nakljucne in sistematicni odpovedi ne prekrivajo in pri odpovedi enega sistema, drug sistem se vedno deluje. Ni idealno, ker na ta nacin vcasih ves samo, da se sistema ne strinjata, in ne ves kateri deluje napacno, ampak tudi v teh primerih je to vseeno dovolj, da gre avto v varno stanje. V letalih recimo ni tega luksuza, zato se tam razvija po tri neodvisne sisteme (vsak razvit s strani druge ekipe, drug hardver, ...) in imas, kljub okvari enega, se vedno dva od treh (ves kateri se moti, pri dveh pa ne).

In ravno zaradi teh razlogov, je vsaka primerjava s clovekom absurdna, kajti da lahko resis ta problem le s kamerami, ne bo dovolj le pokazati kako se sistem sam vozi, ampak tudi zagotoviti, da bo pri uporabi tveganje druzbeno sprejemljivo. Zato so tu standardi, specificni za osebna vozila. Recimo metrika za nakljucne odpovedi, ki vodijo do krsitve varnostnega cilja, mora biti manjsa od 10-8 odpovedi/h. Cloveku tega ni potrebno dokazovati (tudi nikjer ni 100 000 kopij istega cloveka, ki bi delal iste napake pri istih pogojih).

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Po dolgem casu post kateremu bi dal +1. :)

Dodal bi samo se to, da ne glede na to kako je sistem narejen, mu bo se precej casa manjkal 'thinking out of the box' del. Za tiste momente, ko moras cez stiri pasovnico obrniti na prehodu za pesce ob rdeci luci. Al pa, ko moras s ceste zaviti na nek makedam, ki ga ni na nobenem zemljevidu. Al pa takrat, ko mors peljat skozi grmovje, ki ti tripa prakticno vse senzorje za parkiranje. :>

Avtomobili brez volana bodo tam kjer se lahko vozijo brez skrbi in kjer ne bo skode, ce se bodo sredi ceste ustavili in prosili potnika naj izstopi in nadaljuje pot pes. :)

codeMonkey ::

Your destination is outside my operational design domain :D

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Fora je v tem, da v prometu na dnevni bazi nastajajo situacije, ki jih prej se ni blo. Situacije, ko se pogoji voznje tako spremenijo, da jih clovek lahko sprocesira in vozi naprej, racunalnik jih pa ne bo mogel. To so izredne situacije, ki so sicer redke ampak jih je vseeno dovolj, da bo avto, ki tega ne bo znal zvozit (hehe) v tistem trenutku neuporaben.

a_borlak ::

Meni je dovolj, če avto sam vozi v 90%, se pravi po glavnih in stranskih cestah ter mi s tem da zjutraj še 30 minut poležavanja ali branja forumov :). Na kolovozih tudi če bom sam vozil, se ne bom preveč sekiral. Je pa res, ja, senzorji tulijo kot blesavi, če je na kolovozu malo višja trava ali kakšna vejica visi čez cesto.

DamijanD ::

Nisem na tesla AI dnevu videl tega primera. A bi tesla zaznala pešca, ki leži na cesti? To je primer, ki ga tudi človek lahko hitro spregleda. Ampak spet en tak robni primer.

a_borlak: tudi meni bi to pasalo. Se pa bojim, da ko bo taka situacija, da bodo ljudje (zaradi manj vaje) postajali čedalje slabši vozniki.

Incident na olimpijskih: toyotino vozilo je zbilo enega para športnika

BigWhale ::

a_borlak je izjavil:

Meni je dovolj, če avto sam vozi v 90%, se pravi po glavnih in stranskih cestah ter mi s tem da zjutraj še 30 minut poležavanja ali branja forumov :). Na kolovozih tudi če bom sam vozil, se ne bom preveč sekiral. Je pa res, ja, senzorji tulijo kot blesavi, če je na kolovozu malo višja trava ali kakšna vejica visi čez cesto.


Jaz sicer govorim bolj za primere, ki se zgodijo na cestah kjer avto lahko sicer sam vozi. Potem pa pride do neke nepredvidene situacije in na koncu avtonomno vozilo obstane in caka. In ce si brez volana ne mores obvoziti ovire po kolesarski stezi ali po plocniku. Na primer.

Tudi meni je naceloma dovolj, da me avto pripelje od doma do sluzbe. Tudi, ce je mogoce po malenkost daljsi poti, pa lahko jaz medtem pocnem kaj drugega.

Tody ::

A tko umrejo celice v možganih? Če zadeva nima volana, to se ne pomeni da se v izrednih primerih ne da manualno peljat avta. Mogoče ne lih z volanom ampak s kakimi tipkami ali pa preko remote iz nadzornega centra?

a_borlak ::

Vesela paličica :). Nekaj sanjajo, da bo naslednja Tesla brez volana, ker naj bi bila avtonomna, čeprav dvomim, da bo čisto brez ročnega upravljanja.

Gregor P ::

ok to ne bo ravno še jutri8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

a_borlak ::

Hja, znani slovenski teslaš trdi, da je to lahko že jutri, samo ustrezno programsko opremo naloži, ki je že razvita in le še čaka ...

Okapi ::

Kaj jutri, lahko bi bilo že včeraj, ampak je zarota proti Tesli. Konkurenca je podkupila vlade, da Tesla ne sme aktivirati robotaksijev.

codeMonkey ::

Mobileye v Münchnu: https://www.autoevolution.com/news/bava...

Intel's subsidiary Mobileye recently revealed its all-electric, self-driving robotaxis, at the IAA Mobility event in Munich. This was no random presentation though, as the company plans to introduce its autonomous taxis in the Bavarian city starting next year.


Z NIO-ti :)

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Tody je izjavil:

A tko umrejo celice v možganih? Če zadeva nima volana, to se ne pomeni da se v izrednih primerih ne da manualno peljat avta. Mogoče ne lih z volanom ampak s kakimi tipkami ali pa preko remote iz nadzornega centra?


Mogoce bi si moral prebrati kaj pomeni Level 5 avto ...

"Level 5 ("steering wheel optional"): No human intervention is required at all. An example would be a robotic vehicle that works on all kinds of surfaces, all over the world, all year around, in all weather conditions."

Ampak odpeljati avto "s kakimi tipkami" je nekaj kar bo moralo it se cez precej regulacije, da bodo to dovolili na cestah. Plus, kdo bo za to usposobil ljudi? Ljudje se z volanom ne znajo voziti, ko so na cestah izredne razmere, potem bi pa naj 's kakimi tipkami'. :)

Remote iz nadzornega centra? Taksnih avtomobilov bo na cestah izredno malo, ce pa bodo, bodo pa verjetno taksiji, ki jih niti ne bos mogel kupit.

Okapi ::


Remote iz nadzornega centra? Taksnih avtomobilov bo na cestah izredno malo, ce pa bodo, bodo pa verjetno taksiji, ki jih niti ne bos mogel kupit.
No, tega pa ne veš. Mogoče bo pogoj za samovozne avte, da imajo možnost daljinskega vodenja, in pogodbo z nekim nadzornim centrom. Da lahko potem avto sam pokliče pomoč, ali njegov lastnik, ali kdorkoli, ki opazi, da se je en samovozni avto zataknil.

Tody ::

Bigwhale bo treba malce angleščino obnovit. To da je opcijski ne pomeni da volana ni v nobeni obliki. Kako bodo resili problem je stvar dogovora, ni pa to nerešljiv problem, ki ga hočes pokazat, ker pac tvoja domišlija ostala nekje v letu 2000

roCkY ::

Namest rezervega kolesa bo v prtljažniku mini volanček... Sicer pa, ko folk nekoč več niti vozit ne bo znal, bo pač servisna služba poskrbela, da bo kup odpadkov ponovno postal robotaxi. Nekje sred Afrike, Avstralije še dolgo ne. V mal bolj obljudenih predelih pač realna opcija.

Kdaj bo prvi L5 dobil izpit?? 10-30 let? Bo Musk takrat sploh še lahkko govoril smo 3 mesece do... Ali bo že zgodovina?

DamijanD ::

Jaz upam, na USB port, da bom lahko fanateca notri naštimal :D

BigWhale ::

Tody je izjavil:

Bigwhale bo treba malce angleščino obnovit. To da je opcijski ne pomeni da volana ni v nobeni obliki. Kako bodo resili problem je stvar dogovora, ni pa to nerešljiv problem, ki ga hočes pokazat, ker pac tvoja domišlija ostala nekje v letu 2000


Ne, nekje v letu 1985, ker sem ze takrat razmisljal o joystickih v avtomobilih. :>

Tle ne gre za to, da je implementacija necesa taksnega nemogoca. Gre za to, da je tle zraven se en kup stvari, ki jih je treba premislit in na koncu tudi resit. Ok, mamo emergency gumbe za upravljanje v avtu. Kul. Kdo jih lahko pritiska? Vsak? Vsak, ki ima izpit? Vsak, ki ima izpit za uporabo teh emergency gumbov? A ce das v avto cloveka brez izpita za avto, a bo smel avto rocno obrnit, ce bo treba to narest?

To so robni primeri, ki pa se bodo pojavljajo na vsakodnevni bazi. :)

Tody ::

Eh če bo to največji problem pri implementaciji samovozečih vozil potem mislim da smo ok :)

Zimonem ::

Okapi je izjavil:


Remote iz nadzornega centra? Taksnih avtomobilov bo na cestah izredno malo, ce pa bodo, bodo pa verjetno taksiji, ki jih niti ne bos mogel kupit.
No, tega pa ne veš. Mogoče bo pogoj za samovozne avte, da imajo možnost daljinskega vodenja, in pogodbo z nekim nadzornim centrom. Da lahko potem avto sam pokliče pomoč, ali njegov lastnik, ali kdorkoli, ki opazi, da se je en samovozni avto zataknil.

Dejansko na terenu ni mogoče zagotoviti stalne povezave. Avtonomno, pomeni avtonomno.

Okapi ::

Ampak možnost daljinskega vodenja je lahko še vedno pogoj, tudi če v kakšnih rovtan ne bo delalo.

Zimonem ::

Okapi je izjavil:

Ampak možnost daljinskega vodenja je lahko še vedno pogoj, tudi če v kakšnih rovtan ne bo delalo.

To bi pomenilo kaj, da imaš vojsko zaposlenih , ki prevzamejo nadzor, po potrebi?

BigWhale ::

Tody je izjavil:

Eh če bo to največji problem pri implementaciji samovozečih vozil potem mislim da smo ok :)


Saj nisem rekel, da nismo ok. Pravim, da je tukaj kup stvari, ki jih bo treba resit. In dokler jih ne bomo resili, bodo samovozeca vozila znanstvena fantastika :D

Okapi ::

Ni treba imeti ravno "vojske". Enega človeka na nekaj (deset)tisoč avtov.

kow ::

Imo, ste bolj kot ne, sami mistiki. Iz mozganov delate famo. Nekak ste ekvivalent tistim, ki so v 15. stoletju trdili, da je Zemlja center vesolja.

J.McLane ::

FSD beta 10:


Še vedno Beta, ampak napredek je postopen, bomo videli kam bo tole prišlo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

karafeka ::

kow je izjavil:

Imo, ste bolj kot ne, sami mistiki. Iz mozganov delate famo. Nekak ste ekvivalent tistim, ki so v 15. stoletju trdili, da je Zemlja center vesolja.

Ja saj, čez 500 let se bo elita vozila okrog s temi samodejnimi raketami, ostalih 99% bo pa šikaniranih zaradi onesnaževanja vesolja.

kow ::

J.McLane je izjavil:


Še vedno Beta, ampak napredek je postopen, bomo videli kam bo tole prišlo.


Ni vprasanje do kam bo prislo. Ocitno, je da bo slo do "super" inteligence. Vprasanje je samo kako hitro.

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Ni treba imeti ravno "vojske". Enega človeka na nekaj (deset)tisoč avtov.


To moramo se ugotoviti. Vse bo odvisno od tega kako pogosto in kako hitro bo treba posredovati.

Ampak dejstvo je, da gredo tudi avtomobili v subscription model. Ze zdaj se marsikaj dobi samo na narocnino in to se bo samo se poglabljalo. Samovozece vozilo bo na voljo ampak samo z mesecnim placilom za najem operaterja. :>

Tody ::

Najvrjetneje bodo garaže bile prazne. Odvisno od tega koliko hitro ga boš lahko priklical...

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Okapi je izjavil:

Ni treba imeti ravno "vojske". Enega človeka na nekaj (deset)tisoč avtov.


To moramo se ugotoviti. Vse bo odvisno od tega kako pogosto in kako hitro bo treba posredovati.

Ampak dejstvo je, da gredo tudi avtomobili v subscription model. Ze zdaj se marsikaj dobi samo na narocnino in to se bo samo se poglabljalo. Samovozece vozilo bo na voljo ampak samo z mesecnim placilom za najem operaterja. :>

Če bo treba preveč pogosto posredovati, potem itak dovoljenja za vožnjo ne bodo dobili. Ampak večina posredovanj bo kratkih, po nekaj minut, toliko pač, da operater avto odpelje iz situacije, kjer se mu je zataknilo. Tako da prav grozno veliko operaterjev ne bo potrebnih, bodo pa vseeno po mojem nujni, da ne bodo samovozni avti ostajali na cesti.

Za drugi del sem pa že zdavnaj napisal, da če bi tesle res lahko služile denar svojim lastnikom z robotaksiranjem, je vprašanje, zakaj bi jih prodajali. Iz tovarne bi avti zapeljali na cesto in začeli služiti denar Tesli, oziroma delničarjem.

OK, potrebovali bi ljudi za vzdrežavnje vseh teh robotaksijev, zaradi česar bi mogoče hoteli ta del posla prepustimi komu drugemu. Ampak ta drugi bi potem bila zelo verjetno kakšna velika "taksi" podjetja, ki bi vnaprej zakupila vso proizvodnjo. Konkretno - Uber bi zagotovo hotel takoj kupiti nekaj milijonov tesel, ki znajo same vozit (trenutno je menda 3-4 milijone "uberjev" na cesti).

Misel, da bi lahko kupil avto, ki bi se potem z robotaksiranjem sam odplačal, je utopična. Ker bi to v bistvu pomenilo, da bi avto dobil brezplačno. To se pa nekako ne sliši preveč verjetno. ;)

kow ::

Software je gamechanger ze glede smiselnosti robotskih garaz. Bi moral brez vecjih tezav znati zapeljati na rampo/dvigalo ipd. Potencialno ogromen prihranek prostora. Z appom, pa avto priklices nekaj minut vnaprej.

Okapi ::

Zakaj bi robotski avto sploh potreboval garažo? Saj bo lahko ves čas vozil naokoli in prevažal ljudi.

kow ::

Raje bi imel svojega, kot od Tesle ali Google. Poleg tega, ljudje ne povprasujemo po voznjah enakomerno cez cel dan. Nekam jih moras dati. Pa ne rabis 100p avtonomen avto. Ze FSD bi bil dovolj. Danes. Lahko je tudi kombo garaza, polnilnica, servis, cistilnica itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Takšna robotska vozila zahtevajo večji nadzor od tistega, ki ga lahko ti sam kot lastnik omogočaš; poleg tega da noben od nas ne bo imel posebnega vozniškega dovoljenja za tovrstna vozila. Skratka v tem primeru nam navadnim smrtnikom najem vozila ne uide.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Da, zelo zelo verjetno. Realno, tudi mail streznik ne mores imeti kot posameznik oz. je tehnicno tezko izvedljivo. Verjetno bodo na vsak nacin hoteli posameznike odrezati.
««
10 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ZDA preiskujejo Teslinega Avtopilota (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
755956 (2512) kow
»

Za predlansko nesrečo tesle odgovorna Tesla in voznik (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
528143 (2994) Meizu
»

Googlov Waymo avtonomno prevozi 40.000 kilometrov na dan (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5510571 (6931) BigWhale
»

Uber zaradi nesreče prekinil preizkuse avtonomnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
21234889 (29598) Unknown_001
»

Prva smrtna žrtev samovozečih avtomobilov, ki to niso (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
20544223 (36967) Mare2

Več podobnih tem