» »

Ford S-Max Letnik 2015 Titanium

Ford S-Max Letnik 2015 Titanium

mahoni ::

Ma kdo s tem VAN-om dobre izkusnje. Sodelavc kupuje. Frend vozi enga podobnega, prav da je vredu, ampak frend tud ce ne bi bil vredu ne bi tega rekel. :)

Predvsem ga zanima, ce je drago vzdrzevanje ter kaksne so kaj vozne lastnosti.

Gleda pa 2.0 150 konjsko, avtomatik. Jaz sem malo gledal, to je teska krava in 150 konjev hmmmm, kaj pa vem.

Odloca se pa med tem ali Pikasom Grandom ali Espace jajcem. Men osebno je S-Max res lep za VAN. Vse ostalo so kante, posebej espace.

krnekaj ::

če izbira med temi je s-max rang višje. 150 konj bo kar malo; jaz imam 2016, avtomatik 210km; pa jih ni preveč :)

sem imel prej c4 GP in še prej C8, in je S-max po voznih lastnostih super; predvsem pa naj bo pazljiv na menjalnik, da je res servisiran, kot treba...

pikachu004 ::

V tako optimizirani industriji kot je avtomobilska težko najdeš podcenjene/precenjene izdelke. Tako da večinoma velja: koliko denarja, toliko muzike. Jaz bi za svoj Renault Talisman tudi kdaj rekel da je jajce/kanta, ampak bil je 20%+ cenejši od konkurence, tako da.. :)

Zgodovina sprememb…

mahoni ::

No ja. Optimizacijo na 180 konjev lahko vedno naredi. Avto je vzdrzevan pri Ford servisu v Avstriji, kjer zivim. Okej frend je le priznal, da so sedezi zadaj zelo neudobni. Pa saj mi ne more niti tega skriti, ker se spomnim, ko ga je pred 4 leta kupil, da ko sem se usedel zadaj, kot bi sedel na deskah.

Ampak ajde fural bo 2 otroka in le ti bojo v sedezih...tako da je vseeno.

mahoni ::

pikachu004 je izjavil:

V tako optimizirani industriji kot je avtomobilska težko najdeš podcenjene/precenjene izdelke. Tako da večinoma velja: koliko denarja, toliko muzike. Jaz bi za svoj Renault Talisman tudi kdaj rekel da je jajce/kanta, ampak bil je 20%+ cenejši od konkurence, tako da.. :)

Hvala lepa, ampak tud ce bi bil 50% cenejsi ga ne bi niti povohal. Francoska jajca, ampak seveda ti se s tem ne bos strinjal, ker ves cas vozis 100% Renaulta. 50% casa Talisman, ostalih 50% casa pa nadomestna iz Reno palete. :D

Vem, sem zloben, ampak sem ravnokar vtipkal izkusnje z Espace in mi je ratalo kar slabo. Isti motor je pa tudi v Talismanu.

red_baron ::

Kaj pa Peugeot 5008?

mahoni ::

red_baron je izjavil:

Kaj pa Peugeot 5008?

Ne vem, nisem ga vprasal.A je to VAN al SUV varijanta?

pikachu004 ::

mahoni je izjavil:

pikachu004 je izjavil:

V tako optimizirani industriji kot je avtomobilska težko najdeš podcenjene/precenjene izdelke. Tako da večinoma velja: koliko denarja, toliko muzike. Jaz bi za svoj Renault Talisman tudi kdaj rekel da je jajce/kanta, ampak bil je 20%+ cenejši od konkurence, tako da.. :)

Hvala lepa, ampak tud ce bi bil 50% cenejsi ga ne bi niti povohal. Francoska jajca, ampak seveda ti se s tem ne bos strinjal, ker ves cas vozis 100% Renaulta. 50% casa Talisman, ostalih 50% casa pa nadomestna iz Reno palete. :D

Vem, sem zloben, ampak sem ravnokar vtipkal izkusnje z Espace in mi je ratalo kar slabo. Isti motor je pa tudi v Talismanu.


No, pretiravat ni treba :) Jaz Renaultu zamerim nenatančnost pri sestavljanju, tukaj bi se morali bolj potruditi. Okvar v dveh letih nisem imel. Motor lahko pohvalim, imam R9M 130PS in nisem pričakoval tako nizke porabe (~5l/100km, večinoma avtocesta). Glede na to da ga uporablja tudi Mercedes v modelu Vito in C class verjetno ni slab.

mahoni ::

Zakaj se vedno uporablja ta primerjava oziroma teza? Ce ga uporablja Merceds, pol mora biti motor top.

Vice ::

Danes so na trgu v "30" znamkah vgrajeni deli "4" proizvajalcev...

koyotee ::

mahoni je izjavil:

Zakaj se vedno uporablja ta primerjava oziroma teza? Ce ga uporablja Merceds, pol mora biti motor top.


Mercedes A B C=Renault, le cena, ki jo plačaš je Mercedesova.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Taip4n ::

CLA je imel (ima?) diesel mašino od Renaulta :/

mahoni ::

Evo sodelavec se je odlocil za es maxa. Se najboljsi nakup se mi zdi v tem segmentu.

Dejansko edini, ki ne izgleda like tipicni VAN.
Tega, ki sva ga sla vcer gledat je bil res odlicen, razen tiste omenjene praske v drugi temi, je blo res vse top. Prestavlja pa res kot DSG, si nisem tega predstavljal.

puginho ::

S max je vedno bil top voz, še zdaj je ogromno starih modelov na cestah, konkurenca mu je kvečjemu kaki sharan ne pa francoska jajca.

mahoni ::

Evo berem malo forume o tem S-Maxu. Pa jebemu "ne vem kaj bi tu dal". Kaj je narobe s proizvajalci teh jebenih vozil? Berem, da je pri tem modelu jeba menjalnik, powershift. Res ne vem al je to tudi do voznikov, da z njim orjejo po njivi al kako lahko ta zadeva crkne pred 200k???

Nesmem mu pokvarit veselja. On nima pojma o avtomobilih, zato je tudi mene zaprosil, da kaj povprasam. No jaz tudi kaj veliko vec nimam pojma, lahko le berem forume in iz tega izvlecem sklepe.
Torej, ce ma kdo tega es maxa, kaj bi mu svetovali? Jaz sem mu rekel, da bi naredil za vsak slucaj servis, ceprav je ze bil narejen kao, pa da da zamenjat olje menjalnika, pa koga jebe.

Kaj porecete?

Likalnik ::

Tudi jaz se ne spoznam na avtomobile....ampak do sedaj sem še vse sam kupil in tudi izbral (glede servisa...se stinjam...preventivno naj zamenja vse tekočine in filtre....tako bo vedel pri čem je....jaz še velik servis naredim in potem imam mir za nekaj časa)

Uglavnem...tudi sam gledam S-max-a...AMPAK...obvezno bencinar (pri dizlu so preveliki stroški servisev...še posebno, ko ima več kot 150k km...nobenmu nič ne verjamem....zato raje malo več plačam bencina ampak imam cenejše servise + s turbino se mi ni potrebno za*ebavati......kot drugo...obvezno ročni menjalnik...če je avtomatik je že menjava olja draga....kaj šele, da so kakšne težave oziroma cukanje....lahko v menjalnik zmečeš cel kup denarja)

Ostalo vsa max oprema....in to je to....kupiš tak avto načeloma manj možnosti, da boš imel kakšne težave.....res pa je, da ga je zelo težko dobiti še posebej S-max

Dag ::

Berem, da je pri tem modelu jeba menjalnik, powershift.


Menjalnikom Powershift najbrž ne rečejo zaman Powershit.

mahoni ::

Dag je izjavil:

Berem, da je pri tem modelu jeba menjalnik, powershift.


Menjalnikom Powershift najbrž ne rečejo zaman Powershit.

Seveda, ce folk ne zna vozit avtomatika.

Utk ::

Kako se pa vozi avtomatika?

TOP ::

Likalnik je izjavil:

Tudi jaz se ne spoznam na avtomobile....ampak do sedaj sem še vse sam kupil in tudi izbral (glede servisa...se stinjam...preventivno naj zamenja vse tekočine in filtre....tako bo vedel pri čem je....jaz še velik servis naredim in potem imam mir za nekaj časa)

Uglavnem...tudi sam gledam S-max-a...AMPAK...obvezno bencinar (pri dizlu so preveliki stroški servisev...še posebno, ko ima več kot 150k km...nobenmu nič ne verjamem....zato raje malo več plačam bencina ampak imam cenejše servise + s turbino se mi ni potrebno za*ebavati......kot drugo...obvezno ročni menjalnik...če je avtomatik je že menjava olja draga....kaj šele, da so kakšne težave oziroma cukanje....lahko v menjalnik zmečeš cel kup denarja)

Ostalo vsa max oprema....in to je to....kupiš tak avto načeloma manj možnosti, da boš imel kakšne težave.....res pa je, da ga je zelo težko dobiti še posebej S-max

Od kje tebi podatki,da je dražje vzdrževanje in kakšna turbina neki pa kaj ste vsi malo nesposobni vozit turbinarje ali kaj,tudi novi benzinaji jih majo vse več.Imam isti motor stem da je čipiran že 14 let in nobenih problemov okrog turbine in podobno.Tak avto,če boš kupu 2.0 benzinarja boš videl kaka je poraba.Kar se tiče avromatskega menjalnika je pa res sami problemi šele od letnika 2016 so jih poštimali.

hojnikb ::

powershift, more like moneyshift, k ti zaropota se pred 100kkm.

od avtomatov samo zf8 al pa kaksen dsg z mokro sklopko. Ostalo je bolj ali manj pogreb.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

mahoni ::

Bil je na ÖAMTC in z avtomobilom izgleda vse vredu. Vzel bo se dodatno garancijo, da bo mirneje spal in to je to.

Likalnik ::

TOP je izjavil:

Likalnik je izjavil:

Tudi jaz se ne spoznam na avtomobile....ampak do sedaj sem še vse sam kupil in tudi izbral (glede servisa...se stinjam...preventivno naj zamenja vse tekočine in filtre....tako bo vedel pri čem je....jaz še velik servis naredim in potem imam mir za nekaj časa)

Uglavnem...tudi sam gledam S-max-a...AMPAK...obvezno bencinar (pri dizlu so preveliki stroški servisev...še posebno, ko ima več kot 150k km...nobenmu nič ne verjamem....zato raje malo več plačam bencina ampak imam cenejše servise + s turbino se mi ni potrebno za*ebavati......kot drugo...obvezno ročni menjalnik...če je avtomatik je že menjava olja draga....kaj šele, da so kakšne težave oziroma cukanje....lahko v menjalnik zmečeš cel kup denarja)

Ostalo vsa max oprema....in to je to....kupiš tak avto načeloma manj možnosti, da boš imel kakšne težave.....res pa je, da ga je zelo težko dobiti še posebej S-max

Od kje tebi podatki,da je dražje vzdrževanje in kakšna turbina neki pa kaj ste vsi malo nesposobni vozit turbinarje ali kaj,tudi novi benzinaji jih majo vse več.Imam isti motor stem da je čipiran že 14 let in nobenih problemov okrog turbine in podobno.Tak avto,če boš kupu 2.0 benzinarja boš videl kaka je poraba.Kar se tiče avromatskega menjalnika je pa res sami problemi šele od letnika 2016 so jih poštimali.


Mal buče strelaš...boš rekel, da je mali ali pa veliki servis na bencinarju dražji kot na dizlu?....mi lahko kar direktno odgovoriš...z DA oziroma NE
Glede turbine...poznam veliko ljudi kateri so imeli težavo s tem oziroma je bila menjana....ne bom rekel, da je to redna praksa...ampak dodatna stvar katera ti lahko povzroči strošek kateri pa ni majhen.

o avtomatskih menjalnikih pa sploh ne bi izgubljal besed (očetu je na novem BMW-ju se pokvaril menjalnik...avto star leto in pol....sicer so ga zamenjali še v sklopu garancije....če bi garancija že potekla...bi bil strošek 8.000EUR)...in pol boš ti men razlagu kako so avtomatski menjalniki že porihtani...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

mahoni ::

Visoke stroske mate, ker vas mehaniki nategujejo. Pravjo menjaj olje na 30k npr. pri Fordu. Dej ti njega rajs zamenji pri 18k. Olje mehanika pri 60k. Dej ga rajs na 40k...

TOP ::

mahoni je izjavil:

Visoke stroske mate, ker vas mehaniki nategujejo. Pravjo menjaj olje na 30k npr. pri Fordu. Dej ti njega rajs zamenji pri 18k. Olje mehanika pri 60k. Dej ga rajs na 40k...

Točno tako jaz delam in ni nobenih težav.

TOP ::

Likalnik je izjavil:

TOP je izjavil:

Likalnik je izjavil:

Tudi jaz se ne spoznam na avtomobile....ampak do sedaj sem še vse sam kupil in tudi izbral (glede servisa...se stinjam...preventivno naj zamenja vse tekočine in filtre....tako bo vedel pri čem je....jaz še velik servis naredim in potem imam mir za nekaj časa)

Uglavnem...tudi sam gledam S-max-a...AMPAK...obvezno bencinar (pri dizlu so preveliki stroški servisev...še posebno, ko ima več kot 150k km...nobenmu nič ne verjamem....zato raje malo več plačam bencina ampak imam cenejše servise + s turbino se mi ni potrebno za*ebavati......kot drugo...obvezno ročni menjalnik...če je avtomatik je že menjava olja draga....kaj šele, da so kakšne težave oziroma cukanje....lahko v menjalnik zmečeš cel kup denarja)

Ostalo vsa max oprema....in to je to....kupiš tak avto načeloma manj možnosti, da boš imel kakšne težave.....res pa je, da ga je zelo težko dobiti še posebej S-max

Od kje tebi podatki,da je dražje vzdrževanje in kakšna turbina neki pa kaj ste vsi malo nesposobni vozit turbinarje ali kaj,tudi novi benzinaji jih majo vse več.Imam isti motor stem da je čipiran že 14 let in nobenih problemov okrog turbine in podobno.Tak avto,če boš kupu 2.0 benzinarja boš videl kaka je poraba.Kar se tiče avromatskega menjalnika je pa res sami problemi šele od letnika 2016 so jih poštimali.


Mal buče strelaš...boš rekel, da je mali ali pa veliki servis na bencinarju dražji kot na dizlu?....mi lahko kar direktno odgovoriš...z DA oziroma NE
Glede turbine...poznam veliko ljudi kateri so imeli težavo s tem oziroma je bila menjana....ne bom rekel, da je to redna praksa...ampak dodatna stvar katera ti lahko povzroči strošek kateri pa ni majhen.

o avtomatskih menjalnikih pa sploh ne bi izgubljal besed (očetu je na novem BMW-ju se pokvaril menjalnik...avto star leto in pol....sicer so ga zamenjali še v sklopu garancije....če bi garancija že potekla...bi bil strošek 8.000EUR)...in pol boš ti men razlagu kako so avtomatski menjalniki že porihtani...

Ti streljaš buče sam tega nisi še opazil.Velik servis pri 2.0 TDCI je vodna pumpa,ker nima jermena ampak ketno,benzinarji pa odvisno,če je jermen napenjalci in vodna pumpa malo več se ti ne zdi.Kar se tiče turbine obstaja zlato pravilo,katerega se je treba držat mrzlega ne pritiskaj in ko prideš domov pusti na mestu,da dela vsaj 1 minuto,da se Turbina ustavi,da ne ostane brez olja,tako jaz delam in neboš verjel 14 let z isto Turbino.Tako da nehajte nabijat razliko v servisih.Pa še to sem ti napisal mo je že 12 let čipiran in neboš verjel z isto Turbino.

DamijanD ::

Minuta je pretiravanje imho, razen če nisi doma na vrhu dolgega klanca, tako da prideš do parkinga s ful obrati. Turbina se ustavi v 10, 20 sekundah in če parkiraš nežno je praktično že ustavljena preden se ustaviš.

mahoni ::

Kot sem ze napisal in tudi vecletne izkusnje so to potrdile, da je treba avtomobil znat vozit. Prvi problem, ki ga npr. jaz vidim pri avtomatiku je, ker pac prestavlja v visje prestave, tudi ko je hitros nizja. Jaz npr. svojga ne prestavljam tako hitro. Turbak je in ima da dela kakor se zagre. Tako delam ze 10+ let in nikoli tezav s turbino in sem dal sigurno vsaj 400k km s turbodizlom.

Luk as ::

mahoni je izjavil:

Prvi problem, ki ga npr. jaz vidim pri avtomatiku je, ker pac prestavlja v visje prestave, tudi ko je hitros nizja. Jaz npr. svojga ne prestavljam tako hitro.


Kako pa to izgleda, da pri avtomatiku sam prestavljaš?
riba smrdi pri glavi

hojnikb ::

paddleshifter?
#brezpodpisa

Luk as ::

hojnikb je izjavil:

paddleshifter?

Pa nimajo to vsi.
Brezveze potem sploh imet avtomatika.
riba smrdi pri glavi

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Luk as ()

Sparkxl ::

TOP je izjavil:

Tako da nehajte nabijat razliko v servisih.


To ni nabijanje, ampak dejstvo. Če ne verjameš, kliči na prvi uradni servis ki ti pade na pamet in vprašaj. Pri VAGu je servisiranje traktorjev ca. 30% dražje kot ekvivalent na bencin

mahoni ::

Luk as je izjavil:

hojnikb je izjavil:

paddleshifter?

Pa nimajo to vsi.
Brezveze potem sploh imet avtomatika.

Zakaj bi bilo brezveze imet avtomatika zaradi tega razloga? Obstajajo primeri na cesti, ko pac prevzames v roke ti celotno zadevo. In takrat je dobro imeti obvolanske prestavne rocke.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16149134 (14526) hojnikb
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19757795 (50405) SuperVeloce
»

Par vprašanj pred nakupom avtomobila. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7320485 (17935) Miha 333
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743198938 (163951) Spajky

Več podobnih tem