Forum » Na cesti » Celoletne gume
Celoletne gume
gddr85 ::
do nule česa...profila? jfc, ne vem kaj eni delate z gumami, osebno menjam all year na cca 5-6 let (cca 13k letno), vmes zamenjam spredaj/zadaj, na konc ostane še kakih 5-6mm min profila, vržem stran, nabavim nove...rinse and repeat
WizzardOfOZ ::
Ja do nule profila. 40k kilometrov letno, pa skoraj 2 leti vožnje.
Težko ti ostane 5 do 6mm profila, če imajo že v osnovi nekje 6 in pol mm profila (vector gen3 in cc2).
Težko ti ostane 5 do 6mm profila, če imajo že v osnovi nekje 6 in pol mm profila (vector gen3 in cc2).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
gddr85 ::
ne nimam teh, je ena 4 season kumho roba, pomoje so imele tam 8mm+ začetka, zdej imam neke Riken (menda poor mans' michelin), bomo vidli kdaj bojo te "razpadle" :P
ok 40k na let, to je potem druga zgodba
ok 40k na let, to je potem druga zgodba
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gddr85 ()
WizzardOfOZ ::
Meni nekaj drugega ni jasno. Edini stik s podlago je guma, ko se voziš naokoli z avtom. In vi dajete neke noname slabe gume na avte? Če je v štirih letih pobere samo milimeter ali dva, to pomeni, da se guma ne obrablja, kar pomeni, da je pretrda in da nima dobrega oprijema. Dobra guma z boljšim oprijemom se obrablja hitreje.
Ja, vem kaj boš rekel, nisi še imel nesreče in do sedaj so gume držale. Upam, da je tudi ne boš imel, ampak dovolj je ena sama napaka in avto se v nekem trenutku zaradi pretrde gume ne bo ustavil pravočasno in boš poškodoval sebe ali koga drugega ali celo ubil koga ali pa sebe.
Jaz sem rad na "safe" side in zato dam na avto boljše in mehkejše gume ter jih menjam preventivno preden bi začele izgubiljati oprijem. Četudi zato dam malo več denarja. Tisti denar je drobiž proti temu, kaj si nakoplješ (pa ne mislim samo finančno, ampak kaj ti potem dogaja v glavi) če iz nekoga narediš invalida, ker se avto ni ustavil pravočasno.
Ja, vem kaj boš rekel, nisi še imel nesreče in do sedaj so gume držale. Upam, da je tudi ne boš imel, ampak dovolj je ena sama napaka in avto se v nekem trenutku zaradi pretrde gume ne bo ustavil pravočasno in boš poškodoval sebe ali koga drugega ali celo ubil koga ali pa sebe.
Jaz sem rad na "safe" side in zato dam na avto boljše in mehkejše gume ter jih menjam preventivno preden bi začele izgubiljati oprijem. Četudi zato dam malo več denarja. Tisti denar je drobiž proti temu, kaj si nakoplješ (pa ne mislim samo finančno, ampak kaj ti potem dogaja v glavi) če iz nekoga narediš invalida, ker se avto ni ustavil pravočasno.
Tires, which have more traction on roads, have higher grip and rolling resistance. High rolling resistance means more wear.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Lonsarg ::
To je sam neka pavsalna trditev ki morda statisticno gledano za veliko gum celo drzi, ampak specificno pa nic ne pove o specificnem primeru (ker obraba gume ko bremzas in obraba ko se vrti ni nujno v direktni korelaciji, tak da ne, nic ne mores na pamet sklepat o tem kak se dogaja pri bremzanju glede na podatek o obrabi).
Tak da v resnici te zanima zgolj test zavorne poti za razlicne scenarije. In vsaj kar se Goodyear in Michelin celoletnih tice sta obe dovolj pri vrhu da se neke divergacije 5% gor/dol v praksi na cesti ne bodo poznale.
Tak da v resnici te zanima zgolj test zavorne poti za razlicne scenarije. In vsaj kar se Goodyear in Michelin celoletnih tice sta obe dovolj pri vrhu da se neke divergacije 5% gor/dol v praksi na cesti ne bodo poznale.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
starfotr ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Meni nekaj drugega ni jasno. Edini stik s podlago je guma, ko se voziš naokoli z avtom. In vi dajete neke noname slabe gume na avte? Če je v štirih letih pobere samo milimeter ali dva, to pomeni, da se guma ne obrablja, kar pomeni, da je pretrda in da nima dobrega oprijema. Dobra guma z boljšim oprijemom se obrablja hitreje.
Ja, vem kaj boš rekel, nisi še imel nesreče in do sedaj so gume držale. Upam, da je tudi ne boš imel, ampak dovolj je ena sama napaka in avto se v nekem trenutku zaradi pretrde gume ne bo ustavil pravočasno in boš poškodoval sebe ali koga drugega ali celo ubil koga ali pa sebe.
Jaz sem rad na "safe" side in zato dam na avto boljše in mehkejše gume ter jih menjam preventivno preden bi začele izgubiljati oprijem. Četudi zato dam malo več denarja. Tisti denar je drobiž proti temu, kaj si nakoplješ (pa ne mislim samo finančno, ampak kaj ti potem dogaja v glavi) če iz nekoga narediš invalida, ker se avto ni ustavil pravočasno.
Tires, which have more traction on roads, have higher grip and rolling resistance. High rolling resistance means more wear.
Najbolj smešno in žalostno hkrati je, da vsi služijo neke blazne denarje, imajo super drage avte, za 2 kompleta premium gum jim pa škoda dat.
Horas ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Meni nekaj drugega ni jasno. Edini stik s podlago je guma, ko se voziš naokoli z avtom. In vi dajete neke noname slabe gume na avte? Če je v štirih letih pobere samo milimeter ali dva, to pomeni, da se guma ne obrablja, kar pomeni, da je pretrda in da nima dobrega oprijema. Dobra guma z boljšim oprijemom se obrablja hitreje.
Ja, vem kaj boš rekel, nisi še imel nesreče in do sedaj so gume držale. Upam, da je tudi ne boš imel, ampak dovolj je ena sama napaka in avto se v nekem trenutku zaradi pretrde gume ne bo ustavil pravočasno in boš poškodoval sebe ali koga drugega ali celo ubil koga ali pa sebe.
Jaz sem rad na "safe" side in zato dam na avto boljše in mehkejše gume ter jih menjam preventivno preden bi začele izgubiljati oprijem. Četudi zato dam malo več denarja. Tisti denar je drobiž proti temu, kaj si nakoplješ (pa ne mislim samo finančno, ampak kaj ti potem dogaja v glavi) če iz nekoga narediš invalida, ker se avto ni ustavil pravočasno.
Tires, which have more traction on roads, have higher grip and rolling resistance. High rolling resistance means more wear.
Najbolj smešno in žalostno hkrati je, da vsi služijo neke blazne denarje, imajo super drage avte, za 2 kompleta premium gum jim pa škoda dat.
najbol smešno je da ste eni še vedno zablojeni. mal poštudiri starifotr, sj si dovolj star. kak je blo v jugi? fičeki, stoenke... gume pa neke leve stare zjahanae ko se še ni dalo nič na to. se enkrat spomnim ko je fotr na morju moral nekaj pregledat zastavo 101 ker ni verglal in je bil avto malo dvignjen in so ble gume ko drag gume! dobesebno. vozli smo se, pičili s slabimi gumami, pa smo živi.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
m0LN4r ::
Če je v štirih letih pobere samo milimeter ali dva, to pomeni, da se guma ne obrablja, kar pomeni, da je pretrda in da nima dobrega oprijema. Dobra guma z boljšim oprijemom se obrablja hitreje.To lahko tudi pomeni zelo, zelo defenzivno oz. lagano voznjo.
Zdaj ko je 35+ zracne, cesta ima pa 50+ stopinj, so celoletne pogojno uporabne, ja ce se peljes pocasi, je vsaka guma dobra, ampak celoletno, k jo enkrat po pekoce vrocem asfaltu mal pritisnes, pozimi vec ne bo prijela, ko bo malce kriticno.
In obratno, pozimi dokler se vozi ultra defenzivno do BTCja in nazaj je celoletna super, mas pa vcasih kombinacijo snega in leda pa je kot ruska ruleta, odvisno kok je stara in kako je bla vozena poleti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
starfotr ::
najbol smešno je da ste eni še vedno zablojeni. mal poštudiri starifotr, sj si dovolj star. kak je blo v jugi? fičeki, stoenke... gume pa neke leve stare zjahanae ko se še ni dalo nič na to. se enkrat spomnim ko je fotr na morju moral nekaj pregledat zastavo 101 ker ni verglal in je bil avto malo dvignjen in so ble gume ko drag gume! dobesebno. vozli smo se, pičili s slabimi gumami, pa smo živi.
Jp, bili so nevarni avti ampak sedaj smo napredovali in ni treba, da se nevarni avti vozijo po cesti.
Mato989 ::
Če je v štirih letih pobere samo milimeter ali dva, to pomeni, da se guma ne obrablja, kar pomeni, da je pretrda in da nima dobrega oprijema. Dobra guma z boljšim oprijemom se obrablja hitreje.To lahko tudi pomeni zelo, zelo defenzivno oz. lagano voznjo.
Zdaj ko je 35+ zracne, cesta ima pa 50+ stopinj, so celoletne pogojno uporabne, ja ce se peljes pocasi, je vsaka guma dobra, ampak celoletno, k jo enkrat po pekoce vrocem asfaltu mal pritisnes, pozimi vec ne bo prijela, ko bo malce kriticno.
In obratno, pozimi dokler se vozi ultra defenzivno do BTCja in nazaj je celoletna super, mas pa vcasih kombinacijo snega in leda pa je kot ruska ruleta, odvisno kok je stara in kako je bla vozena poleti.
Daj ne nabijaj no
Hoces rect da so celoletne torej zanic in jih noramo zakonsko prepovedat
Bullshit
Gume celoletne so narejene tako da zmorejo ziher 60k km
Niso pa za ekstreme ja
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
m0LN4r ::
Saj sem napisal pod katerimi pogoji so dobre, nisem napisal da so zanic. Napisal, sem da ce jih v vrocini poleti pritisnes, se pozimi potem ne cudit, da so "plasticne"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Magic1 ::
Kaj se pa zgodi s gumo poleti, če jo malo "pritisneš"? Se instantno cela guma segreje na 200°C in takoj uniči? A gumo v tovarni hladno moldajo?
Magic
AvtoR ::
V sneg greš pozimi v gojzarjih, poleti na plažo pa v opankah. Lahko pa greš v sneg in poleti na plažo tudi v adidaskah. Pozimi te malo zebe v noge, poleti ti pač noge malo švicajo, ampak se da zdržat.
Točno to so celoletne gume- kompromis.
Eni so za kompromise in vozijo celolene gume. Če si brezkompromisen boš pač kupil letne in zimske gume...
Je oa tu še faktor koliko kilometrov na leto narediš.
Včasih pozimi nesem smeti v kanto kar v opankah in mi ni hudega ;)
Točno to so celoletne gume- kompromis.
Eni so za kompromise in vozijo celolene gume. Če si brezkompromisen boš pač kupil letne in zimske gume...
Je oa tu še faktor koliko kilometrov na leto narediš.
Včasih pozimi nesem smeti v kanto kar v opankah in mi ni hudega ;)
gruntfürmich ::
V sneg greš pozimi v gojzarjih, poleti na plažo pa v opankah. Lahko pa greš v sneg in poleti na plažo tudi v adidaskah. Pozimi te malo zebe v noge, poleti ti pač noge malo švicajo, ampak se da zdržat.
Točno to so celoletne gume- kompromis.
Eni so za kompromise in vozijo celolene gume. Če si brezkompromisen boš pač kupil letne in zimske gume...
Je oa tu še faktor koliko kilometrov na leto narediš.
Včasih pozimi nesem smeti v kanto kar v opankah in mi ni hudega ;)
dober dan boomer! ponavljaš parole izpred 20 let nazaj...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
gruntfürmich ::
Prvič v zgodovini preskušanj celoletnih pnevmatik je ena od celoletnih pnevmatik na našem testu dobila skupno oceno dobro oziroma zelo priporočljivo. Gre za Goodyearovo pnevmatiko vector 4season gen-3, ki je dobila skupno oceno 2,4. Ta ocena pomeni, da ima pnevmatika uravnotežene lastnosti, ni pa seveda popolna. Če pogledamo varnostne lastnosti, vidimo, da je Goodyearova pnevmatika dosegla dobre rezultate na snegu in na mokri cesti, malce slabše pa na suhi cesti pri visokih temperaturah. A zahvaljujoč velikemu predvidenemu številu prevoženih kilometrov, majhni obrabi in sorazmerno majhni porabi goriva si Goodyearova pnevmatika vsekakor zasluži skupno dobro oceno.
AMZS test 16 celoletnih pnevmatik
prvič v zgodovini so po njihovi butasti metodi dobili tisto zvezdico, a če greš gledat ABSOLUTNE številke, potem vidiš da so tiste zvezdice totalen larifari.
ker se zaustavi 2% kasneje je to vredno 1 zvezdice????
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
D3m ::
Kako vi znucate celoletne gume v 2 letih
To je pogojno mozno samo ce delate 35k letno ali ne znate vozit
Midva z mojo delava 15k letno max in ciljam na 4 leta celoletne
Saj.
Midva z mojo pa delava po 20k+ :)
|HP EliteBook|R5 6650U|
Fritz ::
Mater ste eni zakomplicirali.
Jaz uporabljam celoletne gume in glede na moj stil vožnje, moje letno število prevoženih kilometrov in moje poti, se te gume ZAME odlično obnesejo in jih lahko priporočim tistim, ki imajo podobne navade. Uporabljam pa celoletne pnevmatike premium znamk oz. Goodyear že od leta 2005/2006. Pred tem in določen čas vmes sem uporabljal po dva kompleta premium znamk. Zame neke bistvene razlike ni, razen prihranka v času s premontažami ipd.
Kdor meni, da potrebuje zimski in letni komplet pnevmatik, ga naj uporablja. Me prav nič ne moti. Sam ne solit pameti tistim, ki že leta uporabljamo celoletne pnevmatike. Verjetno imamo malce več izkušenj s temi pnevmatikami od ljudi, ki jih še nikoli niso uporabljali.
Jaz uporabljam celoletne gume in glede na moj stil vožnje, moje letno število prevoženih kilometrov in moje poti, se te gume ZAME odlično obnesejo in jih lahko priporočim tistim, ki imajo podobne navade. Uporabljam pa celoletne pnevmatike premium znamk oz. Goodyear že od leta 2005/2006. Pred tem in določen čas vmes sem uporabljal po dva kompleta premium znamk. Zame neke bistvene razlike ni, razen prihranka v času s premontažami ipd.
Kdor meni, da potrebuje zimski in letni komplet pnevmatik, ga naj uporablja. Me prav nič ne moti. Sam ne solit pameti tistim, ki že leta uporabljamo celoletne pnevmatike. Verjetno imamo malce več izkušenj s temi pnevmatikami od ljudi, ki jih še nikoli niso uporabljali.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Lonsarg ::
Mi dejansko imamo vecini leta vmesno vreme in smo idealni za celoletne. Celoletne recimo vecji del pomladi in jeseni in tople zimske dneve premagajo zimske/letne.
Testi so ponavadi za nekaj edge casov, kjer specializirana zimska recimo za 10% premaga celoletno, pozablja pa se da je takih dni nekaj na leto, ostale dni pa niti teh 10% razlike ni ali pa je zimska slabsa, ker je precej velik del zimske sezone precej toplo in tam nekje nad 5 stopinj celzija bo celoletna ponavadi premagala zimsko.
Tak da ne, ni manj dela z premontazo edini agrument za celoletne, tudi dejansko so bolj primerne za naso vreme. Problem je zgolj kdor dela vec kot 20k na leto, ker se potem prehitro znucajo. Ali pa ce imas res precej dni ko vozis v snegu na leto, ker potem ti teh 10-20% hitrejsa zavorna pot v snegu pac prav pride.
Testi so ponavadi za nekaj edge casov, kjer specializirana zimska recimo za 10% premaga celoletno, pozablja pa se da je takih dni nekaj na leto, ostale dni pa niti teh 10% razlike ni ali pa je zimska slabsa, ker je precej velik del zimske sezone precej toplo in tam nekje nad 5 stopinj celzija bo celoletna ponavadi premagala zimsko.
Tak da ne, ni manj dela z premontazo edini agrument za celoletne, tudi dejansko so bolj primerne za naso vreme. Problem je zgolj kdor dela vec kot 20k na leto, ker se potem prehitro znucajo. Ali pa ce imas res precej dni ko vozis v snegu na leto, ker potem ti teh 10-20% hitrejsa zavorna pot v snegu pac prav pride.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
AvtoR ::
gruntfürmich je izjavil:
V sneg greš pozimi v gojzarjih, poleti na plažo pa v opankah. Lahko pa greš v sneg in poleti na plažo tudi v adidaskah. Pozimi te malo zebe v noge, poleti ti pač noge malo švicajo, ampak se da zdržat.
Točno to so celoletne gume- kompromis.
Eni so za kompromise in vozijo celolene gume. Če si brezkompromisen boš pač kupil letne in zimske gume...
Je oa tu še faktor koliko kilometrov na leto narediš.
Včasih pozimi nesem smeti v kanto kar v opankah in mi ni hudega ;)
dober dan boomer! ponavljaš parole izpred 20 let nazaj...
Smanji doživljaj!
Torej mi hočeš povedat da so celoletne gume brezkompromisne?
Hotel sem samo povedat, da so celoletne gume za nekoga ki dela malo kilometrov super, za nekoga ki jih dela veliko pa pač ne, ker bo vsako gumo strošil v dveh treh letih, celoletno pa še toliko prej.
Sam osebno sem sicer imel par let nazaj dobro izkušnjo s Goodyear allseason.
Utk ::
Vsaka guma je kompromis. Ker ne menjaš gum po vsaki zimi.
Tudi to da tist, ki dela veliko km, mora imet zimske in letne je bosa. Če bi jaz delal 50, 60 kkm letno, bi imel stalno celoletne. Ko so fuč jih vržeš stran ne glede na sezono, in imaš stalno frišne in dobre. Zimske zadnjo zimo, ali je to druga ali peta, so zmeraj slabše od novih celoletnih.
Tudi to da tist, ki dela veliko km, mora imet zimske in letne je bosa. Če bi jaz delal 50, 60 kkm letno, bi imel stalno celoletne. Ko so fuč jih vržeš stran ne glede na sezono, in imaš stalno frišne in dobre. Zimske zadnjo zimo, ali je to druga ali peta, so zmeraj slabše od novih celoletnih.
D3m ::
Naslednje leto menjam celoletne.
205/55 R16
V igri je Hankook ali Goodyear.
205/55 R16
V igri je Hankook ali Goodyear.
|HP EliteBook|R5 6650U|
gruntfürmich ::
goodyear sem že letos mislil dati na avto, pa se mi zdi da jih niso imeli, ker sem se odločil za continental. z michelin nisem bil preveč zadovoljen. bomo videli če bo kakšna razlika...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
gruntfürmich ::
Hotel sem samo povedat, da so celoletne gume za nekoga ki dela malo kilometrov super, za nekoga ki jih dela veliko pa pač ne, ker bo vsako gumo strošil v dveh treh letih, celoletno pa še toliko prej.
Sam osebno sem sicer imel par let nazaj dobro izkušnjo s Goodyear allseason.
smiri konje.
tudi namenske gume so kompromis. in ne glej zvezdic ampak absolutne vrednosti. potem boš videl kako male so resnično razlike.
poleg tega večina verjetno ne jemlje premium gum, tako da je razlika še manjša med letno-zimskimi in celoletnimi premium. dodaj temu da so ene gume po eni sezoni že čisto drugačne (moja izkušnja s continental letnimi), pa boš potem malo drugače gledal na celoletno kot na ''kompromis''.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Lonsarg ::
Brezkompromisno bi blo edino da recimo celoletne menjaš enkrat letno, ampak to je seveda predrago in brez kompromisov ne gre.
Če delaš veliko kilometrov se cenovno bolj splača ločeno kupovat, ker zdržijo lahko letne/zimske tudi do 100k (torej komplet zimske+letne 200k če delaš pol-pol), celoletne pa navadno do 50k. Ja tudi variira glede na proizvajalce in kako voziš, ampak v grobem je tako.
Glede varnosti pa kot rečeno ni neke opazne razlike, oziroma je razlika zanemarljiva glede na razliko nova/znucana. Led in podobno handlajo celoletne super in primerljivo z zimskimi, edino na snegu so vseeno slabše, ampak če voziš v snegu nekaj dni na leto boš pač požrl tistih 20% večjo zavorno pot tisti nekaj dni.
So pa zimske zelo nevarne za toplo/mokro kombinacijo in se tudi konkretno obrabijo poleti, tak da vsekakor NE zimskih vozit celo leto, čeprav marsikdo to vseeno počne.
Če delaš veliko kilometrov se cenovno bolj splača ločeno kupovat, ker zdržijo lahko letne/zimske tudi do 100k (torej komplet zimske+letne 200k če delaš pol-pol), celoletne pa navadno do 50k. Ja tudi variira glede na proizvajalce in kako voziš, ampak v grobem je tako.
Glede varnosti pa kot rečeno ni neke opazne razlike, oziroma je razlika zanemarljiva glede na razliko nova/znucana. Led in podobno handlajo celoletne super in primerljivo z zimskimi, edino na snegu so vseeno slabše, ampak če voziš v snegu nekaj dni na leto boš pač požrl tistih 20% večjo zavorno pot tisti nekaj dni.
So pa zimske zelo nevarne za toplo/mokro kombinacijo in se tudi konkretno obrabijo poleti, tak da vsekakor NE zimskih vozit celo leto, čeprav marsikdo to vseeno počne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Utk ::
Če delaš veliko kilometrov se cenovno bolj splača ločeno kupovat, ker zdržijo lahko letne/zimske tudi do 100k (torej komplet zimske+letne 200k če delaš pol-pol), celoletne pa navadno do 50k. Ja tudi variira glede na proizvajalce in kako voziš, ampak v grobem je tako.
Ne, v grobem ni tako. Meni je celoletna zdržala do zdaj 40,000 km, ni še fuč, vsaj do 50 bo šla, morda tudi 60, nobena letna niti zimska mi pa ni zdržala več kot 65.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
ZveeZ ::
Če delaš veliko kilometrov se cenovno bolj splača ločeno kupovat, ker zdržijo lahko letne/zimske tudi do 100k (torej komplet zimske+letne 200k če delaš pol-pol), celoletne pa navadno do 50k. Ja tudi variira glede na proizvajalce in kako voziš, ampak v grobem je tako.
Ne, v grobem ni tako. Meni je celoletna zdržala do zdaj 40,000 km, ni še fuč, vsaj do 50 bo šla, morda tudi 60, nobena letna niti zimska mi pa ni zdržala več kot 65.
Jaz sem pa zadnje celoletne zradiral v 30kkm. Prvi znaki podkrmarjenja so se pojavili pri 7kkm, drseti po mokrem je zacela pri 15kkm, pri 25kkm je bila guma ze nevarna. Ko sem avto prodal v avtohiso so bile gume na pogonskih kolesih skoraj brez profila.
Utk ::
Lahko da si, ampak potem dvomim, da si pa z vsakimi letnimi in zimskimi do zdaj naredil 60,000.
ZveeZ ::
Lahko da si, ampak potem dvomim, da si pa z vsakimi letnimi in zimskimi do zdaj naredil 60,000.
Sem lani zvozil 25kkm z letnimi. Gume so se danes vizualno kot nove. Tudi handling je normalen.
Pa ne zato ker bi bile letne boljse ampak ker je drugacen nacin voznje, zato nima smisla o tem debatirat, ker je prevex faktorjev ki vplivajo na obrabo.
Colt1911 ::
Comandante ::
Lahko da si, ampak potem dvomim, da si pa z vsakimi letnimi in zimskimi do zdaj naredil 60,000.
Sem lani zvozil 25kkm z letnimi. Gume so se danes vizualno kot nove. Tudi handling je normalen.
Pa ne zato ker bi bile letne boljse ampak ker je drugacen nacin voznje, zato nima smisla o tem debatirat, ker je prevex faktorjev ki vplivajo na obrabo.
Jaz sem tudi z letnimi, neki OEM Toyo, naredil 50kkm. Profila se vedno 6mm, skoraj nobene obrabe. Drzale pa po 4 letih kurc kaj, v dezu so bile smrtno nevarne.
Raje kakovostne celoletne. Danes so ze tako dobre, da v praksi ta "kompromis" o katerem vsi radi govorijo pomeni, da imajo v dolocenih pogojih namesto 36m pac 37m zavorne poti. Nihce pa recimo ne govori o tem, da so boljse za stojeco vodo kot katerakoli letna. To, da ti niti na avtocesti guma ne zaplava v nalivu, mi je vredno vec kot en meter zavorne poti, ki ga lahko kompenziram s pametno voznjo z varnostno razdaljo.
Plus letne je IMO malo boljsa vodljivost (kar je pri SUV nerelevantno ker ne dirkas z njim) in kak deci nizja poraba, tu pa se konca.
Utk ::
Lahko da si, ampak potem dvomim, da si pa z vsakimi letnimi in zimskimi do zdaj naredil 60,000.
Sem lani zvozil 25kkm z letnimi. Gume so se danes vizualno kot nove. Tudi handling je normalen.
Pa ne zato ker bi bile letne boljse ampak ker je drugacen nacin voznje, zato nima smisla o tem debatirat, ker je prevex faktorjev ki vplivajo na obrabo.
Menda je jasno, da moraš upoštevat enak način vožnje. Če ne lahko vsake gume uničiš v enem dnevu.
Napiši povzetek, ker kar tako za brezveze teh amaterjev iz volana ne bom gledu.
40% folka se celo leto vozi z zimskimi gumami.
Ja fajn...in potem smo tisti s celoletnimi bad guyi...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
Če delaš veliko kilometrov se cenovno bolj splača ločeno kupovat, ker zdržijo lahko letne/zimske tudi do 100k (torej komplet zimske+letne 200k če delaš pol-pol), celoletne pa navadno do 50k. Ja tudi variira glede na proizvajalce in kako voziš, ampak v grobem je tako.
Upam, da nisi veliko na cestah, sploh ne ko se jaz okoli vozim. Nobene gume za osebni avto ne zdržijo 100k, pa da bi imele dobre lastnosti držanja na cesti vse do konca. Tam po 50k vse začnejo izgubljat svoje lastnosti. Tako zimske kot letne. Tako da 100k z dvema kompletoma. Kar je enako kot 50k z celoletno in 2x menjavo.
Celoletne zdržijo 70k brez problemov. Samo nekje do 50k so še pogojno za pozimi, po teh kilometrih pa samo za letno sezono.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
starfotr ::
Če imaš SUV ti je vseeno za vozne lastnosti. Pri SUVu je važno, da izgleda velik, četudi je na noter neuporabno majhen. Važno je, da ima velike gume, četudi se pelje kot da bi avto imel zanič amortizerje.
In zato, ker so gume za SUV drage, se poslužujete nakupa celoletnih. Nobenega drugega razloga ni, kot je omenjena stoječa voda in druge morebitne nebuloze.
In zato, ker so gume za SUV drage, se poslužujete nakupa celoletnih. Nobenega drugega razloga ni, kot je omenjena stoječa voda in druge morebitne nebuloze.
gruntfürmich ::
izgleda da tvoji neumni komentaji niso omejeni samo na temo mcdonalds...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Comandante ::
Če imaš SUV ti je vseeno za vozne lastnosti. Pri SUVu je važno, da izgleda velik, četudi je na noter neuporabno majhen. Važno je, da ima velike gume, četudi se pelje kot da bi avto imel zanič amortizerje.
In zato, ker so gume za SUV drage, se poslužujete nakupa celoletnih. Nobenega drugega razloga ni, kot je omenjena stoječa voda in druge morebitne nebuloze.
Minuta guglanja ti pove, da so letne/zimske gume ene 20% cenejse od primerljivih celoletnih, in da celoletne praviloma potrosijo nekaj vec goriva. Tvoja matematika ni vredna pol zlice mrzle vode.
Drugih nebuloz ne bom komentiral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Comandante ()
fikus_ ::
Celoletne so kompromis, se niti ne morejo obnašati tako kot letne poleti in zimske pozimi. Uporabnik avta s celoletnimi se mora to zavedati in avto tako uporabljati. Dokler je zakonsko to dovoljeno, kaže da ni tako slabo, da bi zakonodajalec prepovedal uporabo celoletnih gum.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
energetik ::
No, nekateri pa imamo vedno obraten problem, torej da se gume nočejo znucati. Sploh. In jih mečem na odpad s 6mm profila po 4 letih (40.000km), ko na mokrem ne držijo več. In prav zato sem resno začel razmišljati o celoletnih, ki bi jih menjal magari na 3 leta in imel v povprečju precej bolj svež material. Edino, kar me drži nazaj je, da gremo vsako leto smučat za 1 teden, in tam redno vozim po nespluženih klancih, ledu, zato imam rad prave zimske s 8mm profila. Ampak zdaj vidim, da so celoletne praktično enako dobre tudi v snegu.
Če delaš veliko kilometrov se cenovno bolj splača ločeno kupovat, ker zdržijo lahko letne/zimske tudi do 100k (torej komplet zimske+letne 200k če delaš pol-pol), celoletne pa navadno do 50k. Ja tudi variira glede na proizvajalce in kako voziš, ampak v grobem je tako.
Ne, v grobem ni tako. Meni je celoletna zdržala do zdaj 40,000 km, ni še fuč, vsaj do 50 bo šla, morda tudi 60, nobena letna niti zimska mi pa ni zdržala več kot 65.
Jaz sem pa zadnje celoletne zradiral v 30kkm. Prvi znaki podkrmarjenja so se pojavili pri 7kkm, drseti po mokrem je zacela pri 15kkm, pri 25kkm je bila guma ze nevarna. Ko sem avto prodal v avtohiso so bile gume na pogonskih kolesih skoraj brez profila.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Bellzmet ::
To da po 4 letih menjate gume z dovolj profila pomeni, da so vaš nategnili ali pa imate preveč denarja. Guma zdrži 6 - 8 let (oz. tudi do 10 let).
Groot ::
D3m ::
The Best All Season Tyres for 2024
Michelin s CC2 je zaspal in konkurenca jih je prehitela. :D
Sem dobil ponudbo za Bridgestone Turanza All season 6 za 76 EUR/kos brez DDV
Med tem, ko je CC2 112 EUR/kos brez DDV :O
Michelin s CC2 je zaspal in konkurenca jih je prehitela. :D
Sem dobil ponudbo za Bridgestone Turanza All season 6 za 76 EUR/kos brez DDV
Med tem, ko je CC2 112 EUR/kos brez DDV :O
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Han ::
Kdo ponuja Turanza All Season 6 za tako ceno?
Na linkanem testu manjka Goodyear Vector 4seasons G3, ki je boljša kot Bridgestone in Michelin.
Na linkanem testu manjka Goodyear Vector 4seasons G3, ki je boljša kot Bridgestone in Michelin.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Han ()
Comandante ::
To da po 4 letih menjate gume z dovolj profila pomeni, da so vaš nategnili ali pa imate preveč denarja. Guma zdrži 6 - 8 let (oz. tudi do 10 let).
Zelo odvisno od gume. Jaz sem na dveh novih Mazdah dobil OEM Toyo, obe po 2 letih opazno slabse, po 4 zanic, predvsem v mokrem. Profila kolikor hoces.
To se mi na Dunlop, Continental, Michelin ni nikoli zgodilo, tam si lahko zlizal gume do minimuma, tudi ce so bile stare 6 ali vec let. Zimske ali letne, vseeno. Goodyear se nisem vozil.
D3m ::
Kdo ponuja Turanza All Season 6 za tako ceno?
Na linkanem testu manjka Goodyear Vector 4seasons G3, ki je boljša kot Bridgestone in Michelin.
Tisto je ADAC test.
205/55 R16
2024 ADAC All Season Tyre Test
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
gruntfürmich ::
Uporabnik avta s celoletnimi se mora to zavedati in avto tako uporabljati.
seveda je kompromis. namesto 25m zavorne poti imam jaz 26m. če primerjamo najboljše premium gume.
ti ko pa šparaš na gumah pa imaš z letnimi 30m zavorne napram mojih 26m s celoletnimi...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
D3m ::
Kdo ponuja Turanza All Season 6 za tako ceno?
To imam svoje dobavitelje, ker vzamem preko firme.
Če te že zanima AC Stipič.
|HP EliteBook|R5 6650U|
WizzardOfOZ ::
Če imaš SUV ti je vseeno za vozne lastnosti.
Od kdaj? A leti, da ne rabiš voznih lastnosti?
Pri SUVu je važno, da izgleda velik, četudi je na noter neuporabno majhen. Važno je, da ima velike gume, četudi se pelje kot da bi avto imel zanič amortizerje.
Pol se s suvom še nisi peljal.
In zato, ker so gume za SUV drage, se poslužujete nakupa celoletnih. Nobenega drugega razloga ni, kot je omenjena stoječa voda in druge morebitne nebuloze.
Nebuloze so, da se gume ne kupujejo ker so predrage.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
To da po 4 letih menjate gume z dovolj profila pomeni, da so vaš nategnili ali pa imate preveč denarja. Guma zdrži 6 - 8 let (oz. tudi do 10 let).
Ne, guma ne zdrži toliko. To se prepričujete tisti, ki nočete dojeti da je guma edini stik s podlago. In večinoma ste taki potem ovira na cesti, ker vozite 20 pod omejitvijo povsod ob dežju in 40 pod omejitvijo, ko sneg pada.
Gume menjaš, ko se ne počutiš več dovolj varnega z njimi (podaljšana pot ob zaviranju, zdrsavanje gume na mokri podlagi v ovinkih že pri manjših hitrostih,...).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Bellzmet ::
To kako se ti počutiš z gumo je tvoja stvar. Dejstvo pa je, da gume držijo cca 6 - 8 let. Samo foro "stik s podlago" ti vulkanizerji prodajajo.
Za dobro vožnjo rabiš "stik z glavo".
Za dobro vožnjo rabiš "stik z glavo".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 542619 (1764) | c0ck4m0u53 |
» | Zimske gume fuc po manj kot 30k (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 7805 (3596) | stara mama |
» | S katerimi gumami se vozite z avtom pozimi (zimske, celoletne, letne)? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 5242 (3490) | Zimonem |
» | Katere gume priporočate celoletne ali zimske in letne posebej? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8264 (6450) | ZveeZ |
» | Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36261 (31158) | m0LN4r |