» »

Celoletne gume

Celoletne gume

««
6 / 6
»
»»

twom ::

darck je izjavil:

... bluziš ...

Večino folka vozi zelo zelo preblizu. Večinoma se zaviranja izidejo, ker tisti spredaj ne bremza na polno.

Ko se tistemu spredaj prižgejo rdeče zavorne luči, pomeni da že zavira in da se mu hitrost že zmanjšuje. In tisti zadaj te razlike v hitrosti ne bo več izničil - temu je namenjena varnostna razdalja.
Reakcijski čas samo pove koliko časa ti še vedno voziš z nezmanjšano hitrostjo (in koliko časa se tistemu pred teboj hitrost že zmanjšuje).

Pri vsakodnevnih situacijah so reakcijski časi hitrejši, pri kakšni drugi situaciji rabijo možgani več časa. Potem je pa potrebno nogo najprej potegniti z gasa in jo prestaviti na zavoro in začet tiščat.
Seveda brake assistant pomaga, pa zbrana vožnja in predvidevanje tudi, in gledanje 3 avte naprej (seveda če pred teboj ni enoprostorec ali zatemnjen), vendar se ne izide vedno.

Če bi se, potem nebi vsako jutro proti Ljubljani pokal na štajerski avtocesti. Čeprav se mi zdi da zadnje čase manjkrat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: twom ()

starfotr ::

Ne prepiraj se z bogom, ker boš šel v pekel.

bbbbbb2015 ::

starfotr je izjavil:

Kaj pa če se ti guma obrabi za 1 ali 2 mm? Potem je vse skupaj že za stran vreči?

Mislim, da je to pač isto kot 90 g čokolada, namesto 100 g. Če se bolje počutiš ob 90 g in je najbrž še dražje kot 100 g, potem izvoli in kupuj ter podpiraj ta način. In mimogrede, na BMW treningu voznikov nam niso nič omenjali tega natega z nekimi požegnanimi gumami.


Razložil ti bom to z zvezdico pri BMWju.
Vse z zvezdico označene gume imajo rumeno in rdečo piko, da se guma optimalno namontira na felno.

Gume pri BMW testirajo, ter dajo pripombe, oz. specifikacijo. Proizvajalec potem gumo tunira, da je po materialu, gumeni zmesi, dimenzijah, teži, kot hoče BMW. Take gume se potem vedno prodajajo kot gume za prvo vgradnjo. S tem da:

a) obstajajo gume, na katere BMW nima pripomb. Take so potem natanko enake, kot tiste za široko potrošnjo. Kot primer takih so recimo gume Michelin Pilot Sport 4s.
b) zvezdica ni univerzalna, da paše na vsak BMW.Recimo BMW 316D, 318D in 320D imajo druge gume in dimenzijsko in zmogljivostno kot 325D, 330D in 340D. Zato je treba pogledat še v specifikacijo za določen tip avta, kaj točno je bilo testirano.

Seveda se pogovarjava o tem, da avto lahko na autobahnu naženeš na 240km/h in ne bo vibracij. Zdaj, guma je ena redkih stvari, ki je direktno vezana na kontakt s cesto. Vse ostalo je - manj pomembno.

Za avte, ki naredijo 40-60kkm letno zbiramo take gume. Za ostale seveda, ne. Zbiramo cenejše.

Vse to je bil svojčas na razpolago na eni spletni strani, kjer si lahko pogledal, glede na VIN točno o gumah in vse za dani motor in opremo (xdrive). Na žalost jih je BMW tožil in zdaj se sicer nekaj valjajo po torrentih. Tako da informacija o optimalnih gumah ni tako več dosegljiva na enostaven način.

Gume pa kupujem tukaj:
https://www.liderpnevmatik.si/

To so neki kekci v Andorri. V nulo dostavijo gume. Pri nas pri BMW servisu taka guma stane cca 290-300EUR/kos, tam stane 135EUR/kos max. Jaz se za dobre gume kar namatram, da so dobre, ful testirane in še poceni.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

bbbbbb2015 je izjavil:


Razložil ti bom to z zvezdico pri BMWju.
Vse z zvezdico označene gume imajo rumeno in rdečo piko, da se guma optimalno namontira na felno.

Vse gume imajo rdečo in rumeno piko.

On the sidewall of most new tyres are red and yellow painted dots. If these marks are aligned with particular points on the wheel, you will reduce the amount of weight required for balancing. The less lead weight used, the lower the cost of wheel balancing and the higher the profit on the job.

The Yellow Dot
When tyres are made, they are almost never perfectly balanced, and most manufacturers will place a yellow dot on the section of the tyre where there is least weight. When fitting a tyre, you should line up this yellow dot with the valve stem as this is the heaviest point of the wheel. By aligning the lightest spot on the tyre with the heaviest point on the wheel, the tyre/wheel balance is as close to optimal as can be. So, you won’t use as many weights around the wheel to balance out the tyre and wheel. Fewer weights make for a more balanced wheel, which then means a quieter, more comfortable ride, and a longer-lasting tyre.

The Red Dot
In the same way that tyres are never perfectly balanced from the manufacturer, tyres are never perfectly round either, even when new. They have high and low points which occur where the belts are joined, and these points can cause vibrations when a tyre is rolling. The red dot indicates the tyre’s high point. Most of the time a wheel will also have a dot—either a drilled dot or a sticker to indicate its low point; if you have these marks, you should align the red dot with the mark on the wheel and ignore the yellow dot. By doing this you minimise the vibration caused by the high point of the tyre

Red over Yellow
If both red and yellow dots are visible on your tyre and you don’t have any dots or marks on your wheel, red takes precedence over yellow and you should align the red dot with the valve stem. Cancelling out the high point takes precedence over the lightest point of the tyre, which can be addressed with wheel weights.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

ZveeZ ::

Uh, tega nisem vedel.
Hvala za info:)

bbbbbb2015 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:


Razložil ti bom to z zvezdico pri BMWju.
Vse z zvezdico označene gume imajo rumeno in rdečo piko, da se guma optimalno namontira na felno.

Vse gume imajo rdečo in rumeno piko.


Ne, čisto vse pa res ne. Boljše ja, cenejše ne. Tudi gume z nižjo toleranco dimenzij rdečo piko imajo, tiste z višjo toleranco imajo samo rumeno piko (brez rdeče).

Kar sem ti želel povedati, da za gume z zvezdico *VEDNO* zmerijo dimenzijo in balans. Zato sta obe piki *vedno*. Morda je to moja izkušnja, ampak skratka obe sta.

Ni to vezano na BMW zvezdico, če si to mislil. Pa vulkanizer mora vedeti za to. Zdaj ta, ko jaz monitiram ve za to, uni prejšnji pa ni vedel.
Oziroma bom rekel takole, prejšnji je našopal pritisk na 2.7, ter potem hitro privijačil ventil.

Ne more bit vsak kojn vulkanizer.

Če je bil hiter, je imela guma 2.6 pritiska, če je mečkal, pa 2.1.

Kontrola pritiska na dashboardu je svetila kot za božič.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Vsi vulkanizerji vedo zakaj so te pike, vsaj naj bi, da lahko kej prišparajo.
Ne vem kam ti voziš avte šraufat, ampak tam ko jaz gume menjam te pike s pridom upoštevajo. Celo prazno feltno (če že nima oznake, kje je najtežja) zavrti na mašino, da vidi, kje je najtežji del feltne, da potem gumo gor pravilno nastavi. Prišpara na utežeh (če na vsako gumo lahko prišpara 5g na uteži, je to konec leta konkretna teža in tudi prihranek), pa še veliko manj se ljudje pritožujejo, da bi bile gume slabo scentrirane.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

bbbbbb2015 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Vsi vulkanizerji vedo zakaj so te pike. Ne vem kam ti voziš avte šraufat, ampak tam ko jaz gume menjam te pike s pridom upoštevajo. Celo prazno feltno zavrti na mašino, da vidi, kje je najtežji del feltne, da potem gumo gor pravilno nastavi. Prišpara na utežeh (če na vsako gumo lahko prišpara 5g na uteži, je to konec leta konkretna teža in tudi prihranek, mašina pa samo enkrat več zavrti platišče, da se vidi kje je najtežje), pa še veliko manj se ljudje pritožujejo, da bi bile gume slabo scentrirane.


Pač glej, ta moj prejšnji je bil poceni, samo pač teh pik ni upošteval. Pač jebiga, ni no. Poleg tega se to upošteva samo pri novi gumi. Čim je rabljena, vse to odpade.

Zamenjali smo ga, ker sem moral iti vedno rihtat pritisk na pumpo, ker ni napumpal na mero, pa je vedno javljalo alarm. Je bil pa poceni.

Glede vrtenja prazne feltne je brezveze. Na BMWjih je vedno najtežja pri ventilu, ker ima notri TPMS senzor, ki je težek.

Mato989 ::

Torej kaj pomeni rumena pika? al oranžna to mam jaz na novem avtu na gumah
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

starfotr ::

A BMW pa ne priporoča polnjenje gum z dušikom :-) ne moreš na normalen kompresor na črpalki, poln zračne vlage.

darck ::

Še toplo vodo bodo iznajdli s temi gumami posebej za BMW in kakšen tlak pa po možnosti obvezno ob sončnem dnevu.

bbbbbb2015 ::

darck je izjavil:

Še toplo vodo bodo iznajdli s temi gumami posebej za BMW in kakšen tlak pa po možnosti obvezno ob sončnem dnevu.


Glej, ti se s tem sploh ne rabiš obremenjevati. Na spisku:
Kolo @ Wikipedia

je uno drugo kolo, z lesenimi naperami in kovinskim robom pravo zate. Rabiš še par volov in si na konju. Pardon, na volu.

Nas, ultra tehno-znalce, pusti pri miru. Nam pašejo visokotehnološki avti. Bolj je top-šit, bolj nam paše. Na žalost, meni osebno EV ne paše. Prešvohten doseg. S tem jaz ne morem na Nizozemsko.

Michelin je, na primer, zmanjšal šum gum tako, da je prelomil profil za odvodnjavanje, da zrak prosto ne sika na plano, ampak nastaja turbolenca, ki sikanje (in s tem zvok) upočasnjuje. Ampak zrak, ne vodo.
To nam paše, ultra hi-tech:



Pirelli jih je skopiral na Cinturato allseason gumah. Čim se je to pojavilo na spisku testiranih gum, sem jih takoj vzel. To pa je tok top-šit, da dol padeš.

Zgodovina sprememb…

darck ::

bbbbbb2015 je izjavil:

darck je izjavil:

Še toplo vodo bodo iznajdli s temi gumami posebej za BMW in kakšen tlak pa po možnosti obvezno ob sončnem dnevu.


Glej, ti se s tem sploh ne rabiš obremenjevati. Na spisku:
Kolo @ Wikipedia

je uno drugo kolo, z lesenimi naperami in kovinskim robom pravo zate. Rabiš še par volov in si na konju. Pardon, na volu.

Nas, ultra tehno-znalce, pusti pri miru. Nam pašejo visokotehnološki avti. Bolj je top-šit, bolj nam paše. Na žalot, meni osebno EV ne paše. Prešvohten doseg. S tem jaz ne morem na Nizozemsko.

Michelin je, na primer, zmanjšal šum gum tako, da je prelomil profil za odvodnjavanje, da zrak prosto ne sika na plano, ampak nastaja turbolenca, ki sikanje (in s tem zvok) upočasnjuje. Ampak zrak, ne vodo.
To nam paše, ultra hi-tech:





HA-HA -HA da ne boste ratali preveč pametni vi BMW-ejčki :):))8-) problemi v mrzlem in vročem, oj mater pa ne že spet

 mrzlo

mrzlo




 toplo

toplo

bbbbbb2015 ::

Mato989 je izjavil:

Torej kaj pomeni rumena pika? al oranžna to mam jaz na novem avtu na gumah


Ko gumo naredijo, jo poženejo skozi na balansi.

Tam, kjer je najlažja, vtisnejo rumeno piko. Ko je guma nova, se taka guma montira na ventil (kjer je feltna najtežja - sploh če imaš merilec tlaka na ventilu).

Nobena guma tudi ni popolnoma popolnoma okrogla. Tam, kjer najbolj ven štrli, vtisnejo rdečo piko. Boljše feltne (ahahah na BMWju) imajo tudi piko vtisnjeno. To pa je najnižja točka feltne.
Gumo je treba montirati tako, da se pika na feltni in rdeča pika na gumi poravnata.

Če ima guma obe piki, ima prioriteto montaža po rdeči piki (seveda če imaš piko na feltni), sicer je prioriteta rumena pika.

Tvoja oranžna pika je verjetno zbledela rdeča.

Vse to velja, če je guma nova. Če je rabljena, potem pač se stroši in pike pač ne veljajo več.

bbbbbb2015 ::

darck je izjavil:

HA-HA -HA da ne boste ratali preveč pametni vi BMW-ejčki :):))8-) problemi v mrzlem in vročem, oj mater pa ne že spet


Namesto, da najedaš na forumu, začni prodajati kaj. Recimo tvojo fovšijo. Svetlo zelena fovšija (mlada) 1€/kilo. Temno zelena (uležana) 2€/kilo.

Potem boš bogat kot perzijski kralj. Innn.. si boš lahko kupil BMW.

darck ::

Si se pa orenk zmotil,da sem fovšn in sploh nikoli si ne bi želel imeti BMW ne Mercedesa ali Audia meni je avto zato,da se kam pripeljem in še vedno bi raje bil na Japoncu kot na Nemcu.

starfotr ::

bbbbbb2015, povej kje se to na torrentih najde, kako se imenuje ipd. Pa da malo archive.org pogledamo, kaj so včasih pisali.

ZveeZ ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Torej kaj pomeni rumena pika? al oranžna to mam jaz na novem avtu na gumah


Ko gumo naredijo, jo poženejo skozi na balansi.

Tam, kjer je najlažja, vtisnejo rumeno piko. Ko je guma nova, se taka guma montira na ventil (kjer je feltna najtežja - sploh če imaš merilec tlaka na ventilu).

Nobena guma tudi ni popolnoma popolnoma okrogla. Tam, kjer najbolj ven štrli, vtisnejo rdečo piko. Boljše feltne (ahahah na BMWju) imajo tudi piko vtisnjeno. To pa je najnižja točka feltne.
Gumo je treba montirati tako, da se pika na feltni in rdeča pika na gumi poravnata.

Če ima guma obe piki, ima prioriteto montaža po rdeči piki (seveda če imaš piko na feltni), sicer je prioriteta rumena pika.

Tvoja oranžna pika je verjetno zbledela rdeča.

Vse to velja, če je guma nova. Če je rabljena, potem pač se stroši in pike pač ne veljajo več.

Deja-vu?

bbbbbb2015 ::

starfotr je izjavil:

bbbbbb2015, povej kje se to na torrentih najde, kako se imenuje ipd. Pa da malo archive.org pogledamo, kaj so včasih pisali.


Pa saj jaz to najdem, kar rabim. To je TIS (Technical Information System), kekci so kopirali TIS free:
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/

Oni so to kopirali do te mere, da je tudi search delal, pa tako.

Pa so se nekak BMWju zataknili v grlu. Od tod so kopirali:
https://bmwtechinfo.bmwgroup.com/#/login

Na Internetu imaš 26GB kompresirano vse to isto. Škoda, da ta informacija ni (več) prosto na razpolago. Saj ni problem najti. Problem je recimo, da BMW za nek model testira gume (tudi za stare modele testirajo, recimo, celoletne gume), to je bilo takoj v newtis-u. Zdaj pa je to na torrentu, pa ne moreš do tega, pa četudi prideš, je to torrent iz 2020. V redu, za večino stvari je v redu, samo za gume, pa akumulatorje pa to - pa ne, ker je stara informacija.

Pa dosti takih stvari je, kar je bil newtis.info praktičen.

bbbbbb2015 ::

ZveeZ je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Torej kaj pomeni rumena pika? al oranžna to mam jaz na novem avtu na gumah


Ko gumo naredijo, jo poženejo skozi na balansi.

Tam, kjer je najlažja, vtisnejo rumeno piko. Ko je guma nova, se taka guma montira na ventil (kjer je feltna najtežja - sploh če imaš merilec tlaka na ventilu).

Nobena guma tudi ni popolnoma popolnoma okrogla. Tam, kjer najbolj ven štrli, vtisnejo rdečo piko. Boljše feltne (ahahah na BMWju) imajo tudi piko vtisnjeno. To pa je najnižja točka feltne.
Gumo je treba montirati tako, da se pika na feltni in rdeča pika na gumi poravnata.

Če ima guma obe piki, ima prioriteto montaža po rdeči piki (seveda če imaš piko na feltni), sicer je prioriteta rumena pika.

Tvoja oranžna pika je verjetno zbledela rdeča.

Vse to velja, če je guma nova. Če je rabljena, potem pač se stroši in pike pač ne veljajo več.

Deja-vu?


Ne, videl sem, da je še eno direktno vprašanje, pa sem odgovoril. To so zanimive stvari, pač kdo se v to želi poglobiti. Tudi je tako, da pač vulkanizerjev imaš malo morje. Eni to fino poštimajo, montirajo, z bakrovo mastjo namažejo pač pesto, da recimo če imaš jeklene feltne, da ne tolčejo dol.

Pa čisto tako... Imel sem primer službenega avta, ki je na obeh prednjih gumah izgubljal pritisk. Sem šel k vulkanizerju, da pogledajo. So ponovno montirali gume, pogledali. Vse v redu.
Pridem v Belgijo, dam avto v garažo. Pridem za 20 dni nazaj po avto - avto poseden tako, da sem se počasi peljal. Gume ponovno napumpal.

Pridem v Slovenijo, kupim vse štiri gume nove, ker je stari vulkanizer imel teorijo, da je guma že toliko trda na robu (stara 2 leti!) da pušča. Me novi vulkanizer vpraša, kaj s starimi gumami, sem rekel, da naj najboljši par gum da stran, da gre v rezervo, ker gume so še imele profil.

Je pogledal, ter rekel, da ne more iti nič v rezervo, ker je bila tista leva prednja iz notranje strani presekana, prav 12cm vreznina, desna prednja pa je imela dva debela vijaka (ne enega, dva!). Gumi sta puščali, ena zaradi vreznine, druga pa je imela dva vijaka. Gume so bile Pirelli Cinturato, točno po specifikaciji. Imeli sta cca 60kkm prevoženih. To se zdi dosti, samo po avtocesti ravna vožnja, optika super, bremzanja praktično nič, to gume zdržijo zelo dosti.

Zato sem zamenjal vulkanizerja, v njem je bil problem.

Zgodovina sprememb…

Motion ::

PR tekšnih zmah ko se nam zgleda da obetajo bodo še celoletne gume kmalu overkill......

darck ::

Motion je izjavil:

PR tekšnih zmah ko se nam zgleda da obetajo bodo še celoletne gume kmalu overkill......

TOČNO tako

LeQuack ::

Pr taki zimi se zimske gume obrabijo v eni sezoni.
Quack !

Horas ::

ne pretiravaj
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

darck ::

LeQuack je izjavil:

Pr taki zimi se zimske gume obrabijo v eni sezoni.


Pri meni se v 10-letih ne obrabijo. Sem konec decembra imel tehnični pregled in so mi letos namerili 6,6 milimetrov profila gum DOT3119 a lansko leto iste gume so imele pa namerjenih točno 6 milimetrov profila. Ne vem ali zdaj profil na gumah kar raste ali nekako slabo merijo gume na tehničnem pregledu :D malo heca ampak verjetno so lansko leto merili prve letos pa zadnje katere sem imel samo eno zimsko sezono na prvih kolesih in zgledajo kot nove.

Gregor P ::

Po desetih lesnih se spremeni trdota/mehkoba gume do te mere, da je praktično neuporabna ne glede na mm.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Comandante ::

Jaz mam trenutne gume 5. leto (med korono sem se dve leti malo vozil), cez dva meseca gredo v smeti (profil 4mm, kar je minimum za Avstrijo). Bistvena je bila razlika med novimi in eno leto starimi, od takrat pa kar konstantno drzijo performanse. So pa Dunlop.

Imel sem na zacetku Toyo, OEM, klump od klumpa. Nove so drzale slabse kot 5 let star Dunlop.

Ce ne bi hodil na smucanje v Italijo, bi pri nasih zimah resno razmislil o celoletnih.

darck ::

Gregor P je izjavil:

Po desetih lesnih se spremeni trdota/mehkoba gume do te mere, da je praktično neuporabna ne glede na mm.


Točno tako

ZveeZ ::

Pomembno je, da drzi pozimi in na mokrem, ter da jo poletje ne "unici".
Ko je vroce in suho, drzi vsaka guma:)

Djole ::

Ima kdo izkušnje s celoletnimi sava gumami? Starš kupujeta, delata res malo km, avto suzuki scross 4x4, malo klanca. Sem svetoval celoletne, foter vztraja pri savi, bi pa jaz primaknil za kaj boljšega, če je treba.

AvtoR ::

10 let nazaj sem imel 4season od Goodyear. Vozil sem jih 2 leti in so bile čisto OK, tako poleti kot pozimi. Kako je bilo po dveh letih ne vem, ker sem avto prodal.

sbawe64 ::

Sava Eskimo s3 zimske so po mojih izkušnjah bolj low level vse skupaj pozimi, tako da celoletne ne morejo biti nek presežek.
2020 is new 1984
Corona World order

APPluk ::

Če ju imaš rad jima priporočaj MICHELIN CROSSCLIMATE 2 SUV ali Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 SUV, povej očetu, da pri GY lahko "naleti" celo na take, ki so "made in Slovenia", medtem ko bo SAVA skoraj 100% "made in Poland".
Ker pri celoletnih prišparaš en kompleta pnevmatik, se ne splača varčevati še enkrat.

darck ::

AvtoR je izjavil:

10 let nazaj sem imel 4season od Goodyear. Vozil sem jih 2 leti in so bile čisto OK, tako poleti kot pozimi. Kako je bilo po dveh letih ne vem, ker sem avto prodal.


Zelo velika razlika v tem časovnem razmaku in trenutno so Goodyear vector 4season špica gume veliko boljše kakor takrat 10 let nazaj.

poper ::

Eskimo S3(+) model je star približno 20 let, itak da v današnjem času niso nek presežek, čeprav se še držijo.

Celoletne Savine niso slabe, v primerjavi z S3+ so na snegu blizu, občutek med vožnjo je pri celoletnih dosti boljši, na mokrem in suhem so tam tam z Eskimo S3. Niso premium, za nekaj km/leto se mi zdijo OK.

Znamka Sava je v lasti Goodyeara, pri obeh znamkah je enako možnosti, da so narejene v SLO, na poljskem ali kje drugje. Sicer ne vem zakaj bi bilo to pomembno.

Michelin so itak boljše od Save, čeprav za razliko v ceni lahko skoraj poflikaš podrgnjen avto ali pa dobiš leto polnega kaska.

APPluk ::

Za "made in Slovenia" sem napisal, ker verjetno foter prisega na slovensko SAVO, ki je bil včasih "top". Enako kot eni še vedno kupujejo ISKRA stroje, potem ko jim je prjšnin ISKRA vrtalni stroj zdržal 40 let, ko jim pa omeniš PERLES pa ga nočejo, no saj cenovna razlika je tudi velika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: APPluk ()

Magic1 ::

Savke so neka standardna dimenzija okoli 60€. Za 70€ pa dobiš Kleber, Hankook ali Vredstein, ki so top celoletne. Good year in Michelin so špica in so še ene 15€ dražje. Samo v vrhu ni več velikih razlik.
Magic

Boštjan_Q ::

Na žalost, meni osebno EV ne paše. Prešvohten doseg. S tem jaz ne morem na Nizozemsko.

Lahko greš na Nizozemsko no problem, to o prešvohotnem dosegu so urbani miti. S Teslo 3 prideš iz Ljubljane na Nizozemsko v manj kot 12 urah, 4 postanki za filanje z skupnim časom dobro uro. Tud z naftnim avtom se boš vsaj 4x ustavil za 15 minut pri 1244 km dolgi vožnji (več kot 10 ur vožnje), v času potovanja v praksi ne bo razlike.
https://abetterrouteplanner.com/?plan_u...

darck je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

darck je izjavil:

Še toplo vodo bodo iznajdli s temi gumami posebej za BMW in kakšen tlak pa po možnosti obvezno ob sončnem dnevu.


Glej, ti se s tem sploh ne rabiš obremenjevati. Na spisku:
Kolo @ Wikipedia

je uno drugo kolo, z lesenimi naperami in kovinskim robom pravo zate. Rabiš še par volov in si na konju. Pardon, na volu.

Nas, ultra tehno-znalce, pusti pri miru. Nam pašejo visokotehnološki avti. Bolj je top-šit, bolj nam paše. Na žalot, meni osebno EV ne paše. Prešvohten doseg. S tem jaz ne morem na Nizozemsko.

Michelin je, na primer, zmanjšal šum gum tako, da je prelomil profil za odvodnjavanje, da zrak prosto ne sika na plano, ampak nastaja turbolenca, ki sikanje (in s tem zvok) upočasnjuje. Ampak zrak, ne vodo.
To nam paše, ultra hi-tech:





HA-HA -HA da ne boste ratali preveč pametni vi BMW-ejčki :):))8-) problemi v mrzlem in vročem, oj mater pa ne že spet

 mrzlo

mrzlo




 toplo

toplo



:))

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Boštjan_Q je izjavil:

S Teslo 3 prideš iz Ljubljane na Nizozemsko v manj kot 12 urah

Ljubljana Amstredam je po čisto prazni cesti 12 ur vožnje, če bi vozil brez postankov. Torej s 4x po 15 minut postankov in si na 13 ur vožnje. Pol pa še na kaki polnilnici čakaš, da se sprazni mesto, pa si na 14 ur.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Relebus ::

Je kr realno 12 ur:



Noben voznik ICE avta v praksi ne vozi 12 ur zaporedoma brez postankov, tako da računaj še 1 uro do 2 za postanke pri nafnem avtu. Realen čas je 13 za 14 ur, ne glede na to ali greš z električnim ali naftnim avtom.
Tega čakanja da se sprazni mesto v praksi skoraj nikoli ni, sploh pri državah višje od nas (pri balkanu še morda kdaj na vsake toliko (pa še to izjemmoma), ker je manj polnilnic).

Sicer pa sej verjetno ne potuje na Nizozemsko vsak teden? Gre verjetno 1x na leto ali kaj takega, pa tud če bi bila urca več, pa kaj pol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relebus ()

WizzardOfOZ ::

S to tvojo sliko nekaj ni v redu. Če pogledam na navigacijo in upoštevam zastoje mi kaže, da je do amsterdama čiste vožnje 11 ur in 59 minut. EV pa rabiš še polnit Po tvoji sliki celo uro in 17 minut. Torej si nad 13 ur vse skupaj. To pomeni, da s teslo 3 v amsterdam ne prideš prej kot v 12 urah.
Ne govorim ali je avto zmožen ali ne, govorim o tem, da prideš do Amsterdama v času pod 12 ur.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Boštjan_Q ::

Slika je iz aplikacije A better route planner in ne upošteva zastojev, razen če vzameš plačjivo verzijo. Torej 12 ur je če greš takrat ko ni zastojev. Tako da če je zastojev za 1 uro, potem je res 13 ur, ampak isto je 13 ur pri naftnem avtu, ker sigurno pri tako dolgi vožnji narediš za 1 uro postankov. Čas je tam tam. Trdit da ne moreš z električnima avtom na Nizozemsko je malo smešno, predvsem pa daleč od resnice, lahko greš, čas potovanja pa enak/zelo podoben.
https://abetterrouteplanner.com/

ps: če je več zastojev potem je tud poraba energije manjša ker so hitrosti nižje in je čas filanja nekaj krajši. Ampak pustimo to, to so že podrobnosti.

Zgodovina sprememb…

denabiker ::

Kaj pa pravi pravilnik o celoletnih gumah? Mora imeti oznako "M+S" ali "M.S" ali "M&S", a še kaj za zimski čas? A ni bilo o neki zvezdici enkrat govora? A te zgoraj omenjene imajo te oznake, ali še moraš imeti verige v avtu?

darck ::

denabiker je izjavil:

Kaj pa pravi pravilnik o celoletnih gumah? Mora imeti oznako "M+S" ali "M.S" ali "M&S", a še kaj za zimski čas? A ni bilo o neki zvezdici enkrat govora? A te zgoraj omenjene imajo te oznake, ali še moraš imeti verige v avtu?



Moje celoletne Goodyear imajo vse M+S in 3PMSF( 3 Peak Mountain Snow Flake)

 M+S   3PMSF

M+S 3PMSF



To pomeni,da ima iste značilnosti kakor zimska guma

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darck ()
««
6 / 6
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

S katerimi gumami se vozite z avtom pozimi (zimske, celoletne, letne)? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
644083 (2331) Zimonem
»

Katere gume priporočate celoletne ali zimske in letne posebej? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
535659 (3845) ZveeZ
»

Celoletne gume 165 65 15

Oddelek: Na cesti
416135 (4931) KAVINSKY
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16834097 (28994) m0LN4r
»

Celoletne gume

Oddelek: Na cesti
298352 (7560) IL_DIAVOLO

Več podobnih tem